Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 164 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
wheelie
20. May 2014, 21:56 #7181

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6795

Braucu ar: 1.6

manliekās ļoti labs variants!

-----------------
8)
Offline
AF
20. May 2014, 23:33 #7182

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

norco plaisā pat vnk stāvot plauktā
Offline
sergis15
21. May 2014, 07:22 #7183

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12013

Braucu ar: pikapu


20 May 2014, 23:33:56 AF rakstīja:
norco plaisā pat vnk stāvot plauktā

tad jau nebūšu iepisies, ka izsoli papisu

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
markelis
21. May 2014, 08:28 #7184

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12877

Braucu ar: eFku

kaads zin kaa csdd notiek regjistreetaa velosipeeda iipashnieka mainja
Offline
Araajz
21. May 2014, 08:53 #7185

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28258

Braucu ar: E39


21 May 2014, 08:28:40 markelis rakstīja:
kaads zin kaa csdd notiek regjistreetaa velosipeeda iipashnieka mainja

Tu sev ieliec atzīmi, ka mainīts īpašnieks vai kā tur bija, bet tev viņš nepazūd - vienmēr tev rādīsies listā pie taviem feļļiem ar to atzīmi
Offline
SArtis
21. May 2014, 09:15 #7186

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 223

Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200


19 May 2014, 20:37:41 sergis15 rakstīja:
tuvu tam ir

piem kādas deores bremzes, kuras jau +/- sāk bloķēt 74-86 eiro par gabalu
+ vēl rotori, kuri maksā 20+ eur gabalā
tad savi 200eiro kopā sanāk

tās protams ir veikala cenas

kādas xt bremzes jau par bremzi gab sanāk 120+ eiro
+ tie paši xt rotori jau ir 30+ eiro
tad skaiti kā gribi ir tie 200-300 eiro


Pagaidam ir ta, ka veikals samainija tipa uz labakiem Shimano suportiem, bet bremzejas vienalga nekaa... Un pardevejs ta ari pateica, ka labi noreguletas V veida parastas bremzes bus labakas par diska bremzem... Un ta ari laikam ir, izbraucu ar savu 15 gadus veco velo un tam bremzes 10 reizes labakas par jaunajam diska bremzem... Tad nah.. liek tas diska bremzes, tipa tiaki del ta, ka kruta izskatas?
P.S. Ja, esmu mazliet zem 100kg, un saprotu, ka lai nobloketu ratu, vajag labas bremzes...
Offline
Araajz
21. May 2014, 09:27 #7187

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28258

Braucu ar: E39

Kaut kādas muļķības - kas tas ir par veikalu?
Offline
AF
21. May 2014, 09:41 #7188

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Man izklausās, ka tas veikals kko tev stāsta pasakas.
kaut cik normāla disku bremze bremze labāk par V.

Lētās protams ka nē.

Un loti interesanti,ka vini tev suportu mainīja. Tā detala maksā teju bremzes cenā + darbs un jau ir lētāk jaunu uzlikt.
Pietam nebremzēt var jauni kluči, vai ar eļļu aplieti, vai neatgaisota bremze.
Offline
PASSATizhi
21. May 2014, 09:51 #7189

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

pēc manas pieredzes, kluci un diski normāli piedilst tik par pāris dienām. uzreiz nevar prasīt max sakodienu.
Offline
SArtis
21. May 2014, 10:47 #7190

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 223

Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200


21 May 2014, 09:41:21 AF rakstīja:
Man izklausās, ka tas veikals kko tev stāsta pasakas.
kaut cik normāla disku bremze bremze labāk par V.

Lētās protams ka nē.

Un loti interesanti,ka vini tev suportu mainīja. Tā detala maksā teju bremzes cenā + darbs un jau ir lētāk jaunu uzlikt.
Pietam nebremzēt var jauni kluči, vai ar eļļu aplieti, vai neatgaisota bremze.


Veikals ir ZZK. Jaa, suportus nomainija, jo pirms tam bija citi (neatceros firmu), tagad ir Shimano. Protams, vakar del lietus nebija isti kur notestet, bet pabraukajot pa garazu, likas, ka nekas labaks nav. Un ieprieksejos klucus speciali braucot piebremzeju, lai piedilst, nezinu vai vini mainija ari klucus tagad.. Bremzes nav hidrauliskas.
Offline
PASSATizhi
21. May 2014, 10:50 #7191

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


21 May 2014, 10:47:05 SArtis rakstīja:

21 May 2014, 09:41:21 AF rakstīja:
Man izklausās, ka tas veikals kko tev stāsta pasakas.
kaut cik normāla disku bremze bremze labāk par V.

Lētās protams ka nē.

Un loti interesanti,ka vini tev suportu mainīja. Tā detala maksā teju bremzes cenā + darbs un jau ir lētāk jaunu uzlikt.
Pietam nebremzēt var jauni kluči, vai ar eļļu aplieti, vai neatgaisota bremze.


Veikals ir ZZK. Jaa, suportus nomainija, jo pirms tam bija citi (neatceros firmu), tagad ir Shimano. Protams, vakar del lietus nebija isti kur notestet, bet pabraukajot pa garazu, likas, ka nekas labaks nav. Un ieprieksejos klucus speciali braucot piebremzeju, lai piedilst, nezinu vai vini mainija ari klucus tagad.. Bremzes nav hidrauliskas.
ar to vajadzēja sākt trosīšu disku bremzes ir švakas pēc definīcijas. viņas neatīsta tik lielu spēku kā hidro
Offline
Chainsaw
21. May 2014, 11:00 #7192

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6489

Braucu ar: trimmeri

čoms pirka jaunu ričuku no Vācijas, viens rotors bija ceļojot tā savērpies, ka rats īsti negriezās, tur īsti neko neizdarīsi un dirt/stret ričukam priekšējās arī nav vajadzīgas, bet nu vispār neesmu redzējis vēl jebkādas hidro disku bremzes kuras ķer sliktāk par v bremzēm, tā kā turpini vien cīnīties ar to zzk
āāā trosīšdisku bremzes ir brīnišķīgas svaram līdz 10kg

[ Šo ziņu laboja Chainsaw, 21 May 2014, 11:01:10 ]

Offline
Araajz
21. May 2014, 11:23 #7193

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28258

Braucu ar: E39


21 May 2014, 10:47:05 SArtis rakstīja:
Bremzes nav hidrauliskas.

sk. jautājumu nav
Offline
SArtis
21. May 2014, 11:36 #7194

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 223

Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200


21 May 2014, 11:23:59 Araajz rakstīja:

21 May 2014, 10:47:05 SArtis rakstīja:
Bremzes nav hidrauliskas.

sk. jautājumu nav


Labi, specialisti, tad paskaidrojiet, kapec NEhidrauliskas disku bremzes ir tik sudigas? Pec fizikas likumiem butu jabut labakam par V veida parastajam, jo sakeres/berzes laukums ir daudz lielaks, vienadi pielietojot speku uz trositi.....
Offline
PASSATizhi
21. May 2014, 11:41 #7195

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


21 May 2014, 11:36:06 SArtis rakstīja:

21 May 2014, 11:23:59 Araajz rakstīja:

21 May 2014, 10:47:05 SArtis rakstīja:
Bremzes nav hidrauliskas.

sk. jautājumu nav


Labi, specialisti, tad paskaidrojiet, kapec NEhidrauliskas disku bremzes ir tik sudigas? Pec fizikas likumiem butu jabut labakam par V veida parastajam, jo sakeres/berzes laukums ir daudz lielaks, vienadi pielietojot speku uz trositi.....

V bremzēm ir ievērojami lielāks plecs, un tiem vajag mazāku spēku lai bremzētu. bet pret hidro ir grūti spēkoties. magurai bija hidro V bremzes, neesmu gan mēģinājis, bet lietotāji slavējot
Offline
matrixxxx
21. May 2014, 11:58 #7196

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


21 May 2014, 11:36:06 SArtis rakstīja:
Labi, specialisti, tad paskaidrojiet, kapec NEhidrauliskas disku bremzes ir tik sudigas? Pec fizikas likumiem butu jabut labakam par V veida parastajam, jo sakeres/berzes laukums ir daudz lielaks, vienadi pielietojot speku uz trositi.....

Fizika ibiorio.
Padomaa kaadeelj skruuvi ar garu atsleegu atskruuveet ir vieglaak.
Un tagat padomaa cik taalu no ritenja centra ir V bremzes un cik taalu disku.
Offline
Chainsaw
21. May 2014, 12:01 #7197

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6489

Braucu ar: trimmeri

pfff savā laikā maguras bija topā, vēl uzliekot triāla niknos klučus un ar piķi nosmērējot aplokus varēja kārtīgus nažus dabūt
man tikai nepatika viens joks, uzsitot milzīgu astotnieku ritens pēc tam ir jānes, nevis kā ar v bremzēm atāķē un mizo tālāk
Offline
SArtis
21. May 2014, 12:04 #7198

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 223

Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200


21 May 2014, 11:58:39 matrixxxx rakstīja:

21 May 2014, 11:36:06 SArtis rakstīja:
Labi, specialisti, tad paskaidrojiet, kapec NEhidrauliskas disku bremzes ir tik sudigas? Pec fizikas likumiem butu jabut labakam par V veida parastajam, jo sakeres/berzes laukums ir daudz lielaks, vienadi pielietojot speku uz trositi.....

Fizika ibiorio.
Padomaa kaadeelj skruuvi ar garu atsleegu atskruuveet ir vieglaak.
Un tagat padomaa cik taalu no ritenja centra ir V bremzes un cik taalu disku.



Ibio
Redz, iepriekseja komentataja viedoklis ari ir mazliet citadaks, neka tavejais. Un kapec masinam neliek tipa V veida bremzes, kas gar diska malinu bremzetu?
Labi, cinisos ar savam tizlajam diska bremzem talak
Offline
markelis
21. May 2014, 12:09 #7199

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12877

Braucu ar: eFku

matrixx nebrauc auzaas. pric
chom tur mala? V breikam saliidziniaajuma trosiishu di9isku bremzeem priesrociiba ir tieshi shajaa V richagaa un kaa knaible teica - vinja speeka plecaa

Offline
NarchiX
21. May 2014, 12:22 #7200

Kopš: 25. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: SiDrive, Scott Scale 900 RC World Cup, Foil Di2, SUB 10

V bremžu priekšrocība pirmkārt ir svars un nākamais ir apkalpošanas ērtums. Ja vēl ražotu labus rāmjus un aplokus ar V-brake stiprinājumiem domājams vēl jo projām brauktu ar XTR paralēlajām. Tās 100% ir efeketīvākas, vieglākas un ērtākas par lētajam diskiniecēm.

V-brake mīnuss pret krutajām disku bremzēm ir efektivitāte un tā, ka ar labu astotnieku vari nest uz finišu nevis turpināt braukt...

PS padomājiet kāpēc šosejā visi turpina un turpinās braukt ar V-brake, tur svaram un airo ir liela nozīme
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo