Online

Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
uudensputns
30. Mar 2013, 20:24 #7161

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Cilvēk,vai Tu lasi ar,ko Tev atbild,vai tikai kaut ko kliedz...?
Offline
Udritis
30. Mar 2013, 20:34 #7162

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG

Offline
Vecais
30. Mar 2013, 20:51 #7163

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


30 Mar 2013, 18:33:08 uudensputns rakstīja:

30 Mar 2013, 18:00:26 seeingman rakstīja:

30 Mar 2013, 17:20:41 Udritis rakstīja:
lai adoptācija neiziet no rāmjiem

atkal
Nu un ja gāzes kompim adaptācijas ir atslēgtas, kas notiek kad gāzes spiediens pirms sprauslām pamainās, pamainās gāzes temperatūra?

Tā būt nedrīkst,tāpēc ir jāizvēlas reduktors,kurš uztur nemainīgu spiedienu,labi silda(pieslēgums).Gadījumos,kad tā ir sūdīga reduktora dēļ,tad ir dibenā...

Tā ir un būs LPG ECU nemitīgi veic korekcijas pēc temperatūras un spiediena. Atslēdzot ir vakars uz ezera...

Ir jāsaprot, ka mūsdienu MPI vadības patstāvīgi adaptē mehānismus un raksturlielumus. Šeit arī rodas "nesaskaņas" propanizētiem dzinējiem. Ja OEM ECU veic korekcijas pie nelieliem mainīgajiem tad propāns ir viens liels mainīgais kuru ietekmē temperatūra un sekundāri spiediens kurš mainās. Ja OEM vadībai šis mainīgais diapazons ir minimāls tad propāna mainīgie iziet no rāmjiem un dzeletnais simbols garantēts. Pie līkiem atbalsta datiem OEM ECU vēl cenšas adaptēt lai propāns tiktu pareizā daudzumā dedzināts, bet tad ar E95 ir auzas...
Šis ir arī iemesls kapēc tiek iets "OBD pieslēgums" virzienā.. doma nav peļama kad LPG ECU patstāvīgi skatās uz OEM atbalsta kartēm, bet nebūs neviens gāzes kompis kurš spēs redzēt visus vadības blokus(redzēt redzēs tik veiktspēja - 0 ) nerunājot par tādām vadībām kur atbalsta kartes pārklājas ar korekciju lieluma kartēm kuras ir desmitiem.

Tapēc propāns ir jādozē šķidrā veidā kur mainīgie lielumi vistuvāk benzīnam..

Manā skatījumā ideālais tvaika LPG ECU būs tas kurš precīzi sazīmēs spiedienu / temperatūru lai pārvērstu kalorijās. Tad korekcija būs viena visā darba diapazonā un basta. Tik šāds veikums tuvojās mākslīgā intelekta līmenim jo LPG sastāvs ir patsāvīgi mainīgs

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
seeingman
30. Mar 2013, 21:00 #7164

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

nu kalorijās pārvērst es domāju, ka jēga nebūtu, jo kalorijas ir enerģijas daudzums, bet lpg ecu nekādi nenoteiks gāzes sastāvu un dažādam sastāvam, kā jau tu minēji, ir dažāds enerģijas daudzums, bet motors ir spējīgs darboties normālos rāmjos gan ar sastāvu kuram ir mazāk kaloriju gan ar tādu kuram vairāk.
Izveidot ideālo gāzes kompi ir iespējams, tikai es neņemos spriest cik tas maksā un pašam negribas dikti lauzīt galvu, jo pa lielam nevienam to nevajag.
bet pasapņot pie var jau...
Offline
Vecais
30. Mar 2013, 21:06 #7165

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Kalorijas bija domāts precīzs propāna tvaika fāzes daudzums podos..

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 30 Mar 2013, 21:06:27 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
jaks
30. Mar 2013, 21:06 #7166

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

blāblāblā 4lapu garumā par teoriju kura interesē tikai uz rokas pirkstiem skaitāmam cilvēku pulkam....

labāk pastāstiet beidzot man par landi renzo omegas
Offline
Driver
30. Mar 2013, 21:14 #7167

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 Mar 2013, 21:06:16 Vecais_ rakstīja:
Kalorijas bija domāts precīzs propāna tvaika fāzes daudzums podos..

skidra iesprice un daudzi mainigiem jau pazud un benzina ecu vairs nevajag paradapteties, parsledzoties starp degvielam, jo benzins netiek lietots.
javien skidrajai iespricei nav pavisam citi ecu darbibas principi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uudensputns
30. Mar 2013, 21:24 #7168

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


30 Mar 2013, 21:06:54 jaks rakstīja:
blāblāblā 4lapu garumā par teoriju kura interesē tikai uz rokas pirkstiem skaitāmam cilvēku pulkam....

labāk pastāstiet beidzot man par landi renzo omegas


Teorija ir laba lieta,vēlams,lai tā atbilst realitātei...

Ko gan Tu gribi zināt par šo ļoti labo iekārtu?
Offline
Udritis
30. Mar 2013, 21:30 #7169

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG

Izskatās ka te kāds ir beidzis Fūrmaņa akadēmiju
Offline
Driver
30. Mar 2013, 21:38 #7170

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

man kautka liekas, ja kadam nav naudas nekam labakam kaa valtekiem un citam savukart (teorijas/regulesanas) zinashanu nav vairak kaa manaa WC dzivojosajam zirneklim, tad jaliek 2 paaudze ar solja motoriti sljaukaa, kas tupa vadas pec lambdas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Udritis
30. Mar 2013, 22:00 #7171

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG


30 Mar 2013, 21:38:06 Driver rakstīja:
man kautka liekas, ja kadam nav naudas nekam labakam kaa valtekiem un citam savukart (teorijas/regulesanas) zinashanu nav vairak kaa manaa WC dzivojosajam zirneklim, tad jaliek 2 paaudze ar solja motoriti sljaukaa, kas tupa vadas pec lambdas


Drīzumā sarakstīšu pa jaunam logus, kā strādā visparastākais LPG komplektiņš ar Tamonu un labām forsām, viss ir perekti. Visi OBD ir pilnīga tufta. Savu mašīnu esmu izmocījis krustām šķērsām un ir izveidojies savs priekšstats.
Runājot par šķidro, viņai ir vairāk trūkumu nekā labuma, ne jau velti viņu ir tik maz.
Offline
Driver
30. Mar 2013, 22:02 #7172

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nu, davai, trukumus studija! es neesmu tik dzilji vinju vel izpetijis un cena nav trukums taa vienkarshi ir tada kada ir

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uudensputns
30. Mar 2013, 22:37 #7173

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Galvenais trūkums ir šķidrās gāzes sūknis,kurš ir ļoti prasīgs pret gāzes kvalitāti.Tā draza,kas ir iegādājama austrumeiropā,kur joprojām nav strikti noteikts piemaisījumu daudzums,nav kavlitatīva autogāze.
Offline
Udritis
31. Mar 2013, 08:32 #7174

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG


30 Mar 2013, 22:02:43 Driver rakstīja:
nu, davai, trukumus studija! es neesmu tik dzilji vinju vel izpetijis un cena nav trukums taa vienkarshi ir tada kada ir

Vienmēr esmu bijis PAR labām lietām, sākot ar riepām, svecēm un eļļām, bet šis ir tas gadījums, kad arī cena ir mīnuss, jo iekārta neatsver to, ko viņa maksā. Šķidrā gāze ir vecum vecā sistēma, tikai viņas tirgū nav (vērā ņemami), bija Mazdas SAABi Volvo.... kur viņi visi ir? Bet savukārt pamatīgi attīstās gāzveida gāzes sistēmas.
Šķidrā šprice jau ir gaužam vienkārša, ir tikai viens mīnuss, jau minētais sūknis.
Tālāk ieguvums kāds??? Pāris procenti ekonomijā... nu varbūt, bet visa tā ekonomija pazudīs apkopjot to sistēmu.
Ja gribam labu iekārtu, uzliekam piem Prins, vai vismaz Keihin sprauslas, Prins reduktoru un puslīdz advancētu kompi un būs laime pilnībā.
Šķidro gāzi var salīdzināt ar "gudriem" dīzeļiem, viss ir forši, bet kamēr iet

p.s. priecīgas pautiņdienas

[ Šo ziņu laboja Udritis, 31 Mar 2013, 08:32:46 ]

Offline
jaks
31. Mar 2013, 09:10 #7175

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


30 Mar 2013, 21:24:24 uudensputns rakstīja:

30 Mar 2013, 21:06:54 jaks rakstīja:
blāblāblā 4lapu garumā par teoriju kura interesē tikai uz rokas pirkstiem skaitāmam cilvēku pulkam....

labāk pastāstiet beidzot man par landi renzo omegas


Teorija ir laba lieta,vēlams,lai tā atbilst realitātei...

Ko gan Tu gribi zināt par šo ļoti labo iekārtu?

Kāpēc tā ir tik dārga? tikai reduktors, ecu, un sprauslas jau maksā 420ls+vēl viss pārējais kas vajadzīgs
Kvalitāate baigā? Brenda vārds dārgs?
Offline
jaks
31. Mar 2013, 10:05 #7176

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Kādam ir specene tai vārstu eļļai?

Nav tā ka tā ir parastā 2t eļļa tikai citā iepakojumā un pāris reizes dārgāka?

[ Šo ziņu laboja jaks, 31 Mar 2013, 10:06:12 ]

Offline
mg-t
02. Apr 2013, 11:09 #7177

Kopš: 29. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: Africa twin, vaz2102, impreza

Kurš Rīgā griba ar mani padiskutēt par gāzes iekārtu h6 motoram. Esošais gāzes guru pēdējā laikā daudz kāšus dara.
Jā esmu gudrs kā podnieku suns. Uzdodu daudz jautājumus.
Offline
koijotss
02. Apr 2013, 11:25 #7178

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


02 Apr 2013, 11:09:39 mg-t rakstīja:
Kurš Rīgā griba ar mani padiskutēt par gāzes iekārtu h6 motoram. Esošais gāzes guru pēdējā laikā daudz kāšus dara.
Jā esmu gudrs kā podnieku suns. Uzdodu daudz jautājumus.

kas par jautājumiem ?

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
mg-t
02. Apr 2013, 12:48 #7179

Kopš: 29. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: Africa twin, vaz2102, impreza

H6 209zs outbacks.
Vajadzēs gāzi, labu. Piebildīšu, ka h6 diezgan smuki gurst vārsti un regulēt tos ir mērens gemaroijus. Tāpēc ir jābūt visam kā nākas arī ar regulēšanām un neder atbilde uz pretenzijām par lieso maisījumu "žraķ mnoga buģet" vajag ilgmūžību. Varu ielikt pats, teorija ir saprotama, rokas aug no pleciem - bet negribu. Gribu aizbraukt, parādīt, parunāt un galā dabūt rezultātu vienādu vai labāku, kā ja pats būtu čakarējies.
Offline
koijotss
02. Apr 2013, 12:52 #7180

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


02 Apr 2013, 12:48:59 mg-t rakstīja:
H6 209zs outbacks.
Vajadzēs gāzi, labu. Piebildīšu, ka h6 diezgan smuki gurst vārsti un regulēt tos ir mērens gemaroijus. Tāpēc ir jābūt visam kā nākas arī ar regulēšanām un neder atbilde uz pretenzijām par lieso maisījumu "žraķ mnoga buģet" vajag ilgmūžību. Varu ielikt pats, teorija ir saprotama, rokas aug no pleciem - bet negribu. Gribu aizbraukt, parādīt, parunāt un galā dabūt rezultātu vienādu vai labāku, kā ja pats būtu čakarējies.

var piebraukt , aprunāsim visu ko vēlies un sakomplektēsim

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo