Autors | Ziņojums |
uudensputns | 30. Mar 2013, 20:24 |
#7161
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Cilvēk,vai Tu lasi ar,ko Tev atbild,vai tikai kaut ko kliedz...? |
Offline | |
|
Udritis | 30. Mar 2013, 20:34 |
#7162
|
|
Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
| |
Offline | |
|
Vecais | 30. Mar 2013, 20:51 |
#7163
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
30 Mar 2013, 18:33:08 uudensputns rakstīja:
30 Mar 2013, 18:00:26 seeingman rakstīja:
30 Mar 2013, 17:20:41 Udritis rakstīja:
lai adoptācija neiziet no rāmjiem
atkal
Nu un ja gāzes kompim adaptācijas ir atslēgtas, kas notiek kad gāzes spiediens pirms sprauslām pamainās, pamainās gāzes temperatūra?
Tā būt nedrīkst,tāpēc ir jāizvēlas reduktors,kurš uztur nemainīgu spiedienu,labi silda(pieslēgums).Gadījumos,kad tā ir sūdīga reduktora dēļ,tad ir dibenā...
Tā ir un būs LPG ECU nemitīgi veic korekcijas pēc temperatūras un spiediena. Atslēdzot ir vakars uz ezera...
Ir jāsaprot, ka mūsdienu MPI vadības patstāvīgi adaptē mehānismus un raksturlielumus. Šeit arī rodas "nesaskaņas" propanizētiem dzinējiem. Ja OEM ECU veic korekcijas pie nelieliem mainīgajiem tad propāns ir viens liels mainīgais kuru ietekmē temperatūra un sekundāri spiediens kurš mainās. Ja OEM vadībai šis mainīgais diapazons ir minimāls tad propāna mainīgie iziet no rāmjiem un dzeletnais simbols garantēts. Pie līkiem atbalsta datiem OEM ECU vēl cenšas adaptēt lai propāns tiktu pareizā daudzumā dedzināts, bet tad ar E95 ir auzas...
Šis ir arī iemesls kapēc tiek iets "OBD pieslēgums" virzienā.. doma nav peļama kad LPG ECU patstāvīgi skatās uz OEM atbalsta kartēm, bet nebūs neviens gāzes kompis kurš spēs redzēt visus vadības blokus(redzēt redzēs tik veiktspēja - 0 ) nerunājot par tādām vadībām kur atbalsta kartes pārklājas ar korekciju lieluma kartēm kuras ir desmitiem.
Tapēc propāns ir jādozē šķidrā veidā kur mainīgie lielumi vistuvāk benzīnam..
Manā skatījumā ideālais tvaika LPG ECU būs tas kurš precīzi sazīmēs spiedienu / temperatūru lai pārvērstu kalorijās. Tad korekcija būs viena visā darba diapazonā un basta. Tik šāds veikums tuvojās mākslīgā intelekta līmenim jo LPG sastāvs ir patsāvīgi mainīgs
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
seeingman | 30. Mar 2013, 21:00 |
#7164
|
|
Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| nu kalorijās pārvērst es domāju, ka jēga nebūtu, jo kalorijas ir enerģijas daudzums, bet lpg ecu nekādi nenoteiks gāzes sastāvu un dažādam sastāvam, kā jau tu minēji, ir dažāds enerģijas daudzums, bet motors ir spējīgs darboties normālos rāmjos gan ar sastāvu kuram ir mazāk kaloriju gan ar tādu kuram vairāk.
Izveidot ideālo gāzes kompi ir iespējams, tikai es neņemos spriest cik tas maksā un pašam negribas dikti lauzīt galvu, jo pa lielam nevienam to nevajag.
bet pasapņot pie var jau... |
Offline | |
|
Vecais | 30. Mar 2013, 21:06 |
#7165
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Kalorijas bija domāts precīzs propāna tvaika fāzes daudzums podos.. [ Šo ziņu laboja Vecais_, 30 Mar 2013, 21:06:27 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
jaks | 30. Mar 2013, 21:06 |
#7166
|
|
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| blāblāblā 4lapu garumā par teoriju kura interesē tikai uz rokas pirkstiem skaitāmam cilvēku pulkam....
labāk pastāstiet beidzot man par landi renzo omegas |
Offline | |
|
Driver | 30. Mar 2013, 21:14 |
#7167
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
30 Mar 2013, 21:06:16 Vecais_ rakstīja:
Kalorijas bija domāts precīzs propāna tvaika fāzes daudzums podos..
skidra iesprice un daudzi mainigiem jau pazud un benzina ecu vairs nevajag paradapteties, parsledzoties starp degvielam, jo benzins netiek lietots.
javien skidrajai iespricei nav pavisam citi ecu darbibas principi
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
uudensputns | 30. Mar 2013, 21:24 |
#7168
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
30 Mar 2013, 21:06:54 jaks rakstīja:
blāblāblā 4lapu garumā par teoriju kura interesē tikai uz rokas pirkstiem skaitāmam cilvēku pulkam....
labāk pastāstiet beidzot man par landi renzo omegas
Teorija ir laba lieta,vēlams,lai tā atbilst realitātei...
Ko gan Tu gribi zināt par šo ļoti labo iekārtu? |
Offline | |
|
|
Udritis | 30. Mar 2013, 21:30 |
#7169
|
|
Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
| Izskatās ka te kāds ir beidzis Fūrmaņa akadēmiju
|
Offline | |
|
Driver | 30. Mar 2013, 21:38 |
#7170
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| man kautka liekas, ja kadam nav naudas nekam labakam kaa valtekiem un citam savukart (teorijas/regulesanas) zinashanu nav vairak kaa manaa WC dzivojosajam zirneklim, tad jaliek 2 paaudze ar solja motoriti sljaukaa, kas tupa vadas pec lambdas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Udritis | 30. Mar 2013, 22:00 |
#7171
|
|
Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
|
30 Mar 2013, 21:38:06 Driver rakstīja:
man kautka liekas, ja kadam nav naudas nekam labakam kaa valtekiem un citam savukart (teorijas/regulesanas) zinashanu nav vairak kaa manaa WC dzivojosajam zirneklim, tad jaliek 2 paaudze ar solja motoriti sljaukaa, kas tupa vadas pec lambdas
Drīzumā sarakstīšu pa jaunam logus, kā strādā visparastākais LPG komplektiņš ar Tamonu un labām forsām, viss ir perekti. Visi OBD ir pilnīga tufta. Savu mašīnu esmu izmocījis krustām šķērsām un ir izveidojies savs priekšstats.
Runājot par šķidro, viņai ir vairāk trūkumu nekā labuma, ne jau velti viņu ir tik maz. |
Offline | |
|
Driver | 30. Mar 2013, 22:02 |
#7172
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nu, davai, trukumus studija! es neesmu tik dzilji vinju vel izpetijis un cena nav trukums taa vienkarshi ir tada kada ir
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
uudensputns | 30. Mar 2013, 22:37 |
#7173
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Galvenais trūkums ir šķidrās gāzes sūknis,kurš ir ļoti prasīgs pret gāzes kvalitāti.Tā draza,kas ir iegādājama austrumeiropā,kur joprojām nav strikti noteikts piemaisījumu daudzums,nav kavlitatīva autogāze. |
Offline | |
|
Udritis | 31. Mar 2013, 08:32 |
#7174
|
|
Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
|
30 Mar 2013, 22:02:43 Driver rakstīja:
nu, davai, trukumus studija! es neesmu tik dzilji vinju vel izpetijis un cena nav trukums taa vienkarshi ir tada kada ir
Vienmēr esmu bijis PAR labām lietām, sākot ar riepām, svecēm un eļļām, bet šis ir tas gadījums, kad arī cena ir mīnuss, jo iekārta neatsver to, ko viņa maksā. Šķidrā gāze ir vecum vecā sistēma, tikai viņas tirgū nav (vērā ņemami), bija Mazdas SAABi Volvo.... kur viņi visi ir? Bet savukārt pamatīgi attīstās gāzveida gāzes sistēmas.
Šķidrā šprice jau ir gaužam vienkārša, ir tikai viens mīnuss, jau minētais sūknis.
Tālāk ieguvums kāds??? Pāris procenti ekonomijā... nu varbūt, bet visa tā ekonomija pazudīs apkopjot to sistēmu.
Ja gribam labu iekārtu, uzliekam piem Prins, vai vismaz Keihin sprauslas, Prins reduktoru un puslīdz advancētu kompi un būs laime pilnībā.
Šķidro gāzi var salīdzināt ar "gudriem" dīzeļiem, viss ir forši, bet kamēr iet
p.s. priecīgas pautiņdienas [ Šo ziņu laboja Udritis, 31 Mar 2013, 08:32:46 ] |
Offline | |
|
jaks | 31. Mar 2013, 09:10 |
#7175
|
|
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
|
30 Mar 2013, 21:24:24 uudensputns rakstīja:
30 Mar 2013, 21:06:54 jaks rakstīja:
blāblāblā 4lapu garumā par teoriju kura interesē tikai uz rokas pirkstiem skaitāmam cilvēku pulkam....
labāk pastāstiet beidzot man par landi renzo omegas
Teorija ir laba lieta,vēlams,lai tā atbilst realitātei...
Ko gan Tu gribi zināt par šo ļoti labo iekārtu?
Kāpēc tā ir tik dārga? tikai reduktors, ecu, un sprauslas jau maksā 420ls+vēl viss pārējais kas vajadzīgs
Kvalitāate baigā? Brenda vārds dārgs? |
Offline | |
|
jaks | 31. Mar 2013, 10:05 |
#7176
|
|
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Kādam ir specene tai vārstu eļļai?
Nav tā ka tā ir parastā 2t eļļa tikai citā iepakojumā un pāris reizes dārgāka?[ Šo ziņu laboja jaks, 31 Mar 2013, 10:06:12 ] |
Offline | |
|
|
mg-t | 02. Apr 2013, 11:09 |
#7177
|
|
Kopš: 29. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 56
Braucu ar: Africa twin, vaz2102, impreza
| Kurš Rīgā griba ar mani padiskutēt par gāzes iekārtu h6 motoram. Esošais gāzes guru pēdējā laikā daudz kāšus dara.
Jā esmu gudrs kā podnieku suns. Uzdodu daudz jautājumus. |
Offline | |
|
koijotss | 02. Apr 2013, 11:25 |
#7178
|
|
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
02 Apr 2013, 11:09:39 mg-t rakstīja:
Kurš Rīgā griba ar mani padiskutēt par gāzes iekārtu h6 motoram. Esošais gāzes guru pēdējā laikā daudz kāšus dara.
Jā esmu gudrs kā podnieku suns. Uzdodu daudz jautājumus.
kas par jautājumiem ?
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
mg-t | 02. Apr 2013, 12:48 |
#7179
|
|
Kopš: 29. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 56
Braucu ar: Africa twin, vaz2102, impreza
| H6 209zs outbacks.
Vajadzēs gāzi, labu. Piebildīšu, ka h6 diezgan smuki gurst vārsti un regulēt tos ir mērens gemaroijus. Tāpēc ir jābūt visam kā nākas arī ar regulēšanām un neder atbilde uz pretenzijām par lieso maisījumu "žraķ mnoga buģet" vajag ilgmūžību. Varu ielikt pats, teorija ir saprotama, rokas aug no pleciem - bet negribu. Gribu aizbraukt, parādīt, parunāt un galā dabūt rezultātu vienādu vai labāku, kā ja pats būtu čakarējies. |
Offline | |
|
koijotss | 02. Apr 2013, 12:52 |
#7180
|
|
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
02 Apr 2013, 12:48:59 mg-t rakstīja:
H6 209zs outbacks.
Vajadzēs gāzi, labu. Piebildīšu, ka h6 diezgan smuki gurst vārsti un regulēt tos ir mērens gemaroijus. Tāpēc ir jābūt visam kā nākas arī ar regulēšanām un neder atbilde uz pretenzijām par lieso maisījumu "žraķ mnoga buģet" vajag ilgmūžību. Varu ielikt pats, teorija ir saprotama, rokas aug no pleciem - bet negribu. Gribu aizbraukt, parādīt, parunāt un galā dabūt rezultātu vienādu vai labāku, kā ja pats būtu čakarējies.
var piebraukt , aprunāsim visu ko vēlies un sakomplektēsim
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|