Online
Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
Vienpatis | 16. Nov 2023, 13:24 |
#7161
|
| Kopš: 27. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 443
Braucu ar: BMW 535xd (f10)
|
16 Nov 2023, 13:11:30 @daticho rakstīja:
13 Nov 2023, 22:54:22 @berzins92 rakstīja:
13 Nov 2023, 10:17:21 @Gestus rakstīja:
Kādam ir pieredzi ar šiem 2.l 200kw motoriem (izņemot policiju ) ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/ccxexb.html
Gribas saprast cik viņi izturīgi, ja apkopes taisa atbilstoši, cik vidēji dārgākas ir apkopes, nekā "parastam" 2l bendzīnam.
Kas ar bremžu klučiem utml. daudz dārgāki vai vienā līmenī ar parasto bendzīnu ?
Jāsaprot vai ir vēlme pēc tā auto, ja viņam stipri dārgāka uzturēšana, tad īsti nav jēgas. Tas ka ēdis degvielu vairāk, tas skaidrs, bet vairāk interesē tehniskā puse
Ļoti laba izvēle. Pats savu pārdevu pirms gada, bet biju ļoti apmierināts ar šo auto. Vienīgā problēma - rūsē kā traks. Man pa garantiju 3x piekrāsoja rūsu.
Adaptīvās gaismas šim nav - jā! Bet toties ir līkumu gaismas, kas ir diezgan noderīgas.
Apkopes pie dīlera:
Eļļas maiņa, filtri u.c - 120-250 EUR (neko citu līdz 100k km nemainīju)
Ja ņem, tad prasi vismaz gadu garantiju, domāju, ka iedos.
Grab kā traks pa bruģi braucot - viens no iemesliem kāpēc pārgāju uz SUV. Dažreiz kaitina arī DSG kārba, bet var pierast. Runājot par cenu - ļoti patīkama. Tikko pa šādu cenu gāja 1.5 benzīna modeļi
Kā viņiem ar patēriņu?
CP saka, ka rij kā lops...
Braucu jau piekto gadu ar šādu. Patēriņš variē ļoti no braukšanas stila. var pa šoseju uz 110km/h ierakstītīties nedaudz virs 7l, ja sāk bieži apdzīt visus pēc kārtas tad ie smagi uz augšu. Pilsētā atkal ļoti atkarīgs vai izmanto vai nē to 300zs.
Ilglaicīgi vidējais man ir 9,2l un stabili 70% ir lēna braukšana pa pilsētu. | Offline | | |
barney | 16. Nov 2023, 13:50 |
#7162
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 504
Braucu ar: i3 & Subaru
|
16 Nov 2023, 13:06:16 @beerzinsh rakstīja:
16 Nov 2023, 12:42:38 @Saulceris rakstīja:
Kā jūs domājat - vai autiņam ar nesen (1-2 ned.) veiktu tehnisko apkopi pie dīlera ir jēga taisīt pirms pirkšanas pārbaudi pie tā paśa dīlera?
Iet runa par Toyota un Wess.
Ja ir veikta apkope, nevis eļļas maiņa, tad tehniskajai daļai jābūt pārbaudītai! Vajadzētu būt līdzi defektācijas lapai!
Var jau aizdzīt uz Amserv, lai veic atkārtotu defektāciju! Bet ja garantija spēkā, īsti neredzu tam jēgu!
Ja vien tas nav Proace
Kas ir ar Proace?
It kā domāju, ka vajadzētu busu - V-class, Multivan cipari ir pilnīgi neloģiski, attiecīgi šī šķiet gandrīz vai vienīgā alternatīva.. | Offline | | |
Saulceris | 16. Nov 2023, 15:09 |
#7163
|
| Kopš: 11. Sep 2017
No: Varakļāni
Ziņojumi: 44
Braucu ar: Ņisanu
| @lm un @beerzinsh - paldies. | Offline | | |
Deivid | 16. Nov 2023, 15:15 |
#7164
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
16 Nov 2023, 13:50:38 @barney rakstīja:
Kas ir ar Proace?
It kā domāju, ka vajadzētu busu - V-class, Multivan cipari ir pilnīgi neloģiski, attiecīgi šī šķiet gandrīz vai vienīgā alternatīva..
Spacetourer man salonā likās ok, bet tas bija pirms 5 gadiem. Šķiet ka jau cits modelis un tikai elektrisks https://www.citroen.lv/lv/models/spacetourer.html
Pieredzes man 0
Čoms ar Fordu ne parāk priecīgs https://www.ford.lv/tourneo-custom
Baigi jau vairāk opciju nav | Offline | | |
kaprons | 16. Nov 2023, 16:03 |
#7165
|
| Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| ko-ta ko-ta reno trafik speisklass normāla grabaža kas vaines(ja vēl ar automātu tad vispār faršs)
50k[ Šo ziņu laboja kaprons, 16 Nov 2023, 16:03:36 ] | Offline | | |
beerzinsh | 16. Nov 2023, 16:15 |
#7166
|
| Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2548
Braucu ar:
|
16 Nov 2023, 13:50:38 @barney rakstīja:
16 Nov 2023, 13:06:16 @beerzinsh rakstīja:
16 Nov 2023, 12:42:38 @Saulceris rakstīja:
Kā jūs domājat - vai autiņam ar nesen (1-2 ned.) veiktu tehnisko apkopi pie dīlera ir jēga taisīt pirms pirkšanas pārbaudi pie tā paśa dīlera?
Iet runa par Toyota un Wess.
Ja ir veikta apkope, nevis eļļas maiņa, tad tehniskajai daļai jābūt pārbaudītai! Vajadzētu būt līdzi defektācijas lapai!
Var jau aizdzīt uz Amserv, lai veic atkārtotu defektāciju! Bet ja garantija spēkā, īsti neredzu tam jēgu!
Ja vien tas nav Proace
Kas ir ar Proace?
It kā domāju, ka vajadzētu busu - V-class, Multivan cipari ir pilnīgi neloģiski, attiecīgi šī šķiet gandrīz vai vienīgā alternatīva..
Ļoti rūpīgi jāpārbauda.
Krita ārā sānu durvis, krāsa strīķējās durvju ailēs, tek egr dzesētājs, ADblue problēmas utt
Nav atšķirības, vai Citrons, Peugeots vai koijots, atšķirās tikai emblēmas.
Teorijā Toyota itkā veicot rūpīgāku pārbaudi pirms piegādes klientiem, bet praksē to baigi nejūt.
Aizmugurē gultņi var nomainīt vienu reizi, pēc tam jāmaina kopā ar plauktu, jo vienīgais kā nofiksējās ir iepresējot
Braukt forši, bet ir ko padarīt | Offline | | |
yo_G | 16. Nov 2023, 16:22 |
#7167
|
| Kopš: 27. Oct 2008
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: GTI
|
16 Nov 2023, 16:15:05 @beerzinsh rakstīja:
16 Nov 2023, 13:50:38 @barney rakstīja:
16 Nov 2023, 13:06:16 @beerzinsh rakstīja:
16 Nov 2023, 12:42:38 @Saulceris rakstīja:
Kā jūs domājat - vai autiņam ar nesen (1-2 ned.) veiktu tehnisko apkopi pie dīlera ir jēga taisīt pirms pirkšanas pārbaudi pie tā paśa dīlera?
Iet runa par Toyota un Wess.
Ja ir veikta apkope, nevis eļļas maiņa, tad tehniskajai daļai jābūt pārbaudītai! Vajadzētu būt līdzi defektācijas lapai!
Var jau aizdzīt uz Amserv, lai veic atkārtotu defektāciju! Bet ja garantija spēkā, īsti neredzu tam jēgu!
Ja vien tas nav Proace
Kas ir ar Proace?
It kā domāju, ka vajadzētu busu - V-class, Multivan cipari ir pilnīgi neloģiski, attiecīgi šī šķiet gandrīz vai vienīgā alternatīva..
Ļoti rūpīgi jāpārbauda.
Krita ārā sānu durvis, krāsa strīķējās durvju ailēs, tek egr dzesētājs, ADblue problēmas utt
Nav atšķirības, vai Citrons, Peugeots vai koijots, atšķirās tikai emblēmas.
Teorijā Toyota itkā veicot rūpīgāku pārbaudi pirms piegādes klientiem, bet praksē to baigi nejūt.
Aizmugurē gultņi var nomainīt vienu reizi, pēc tam jāmaina kopā ar plauktu, jo vienīgais kā nofiksējās ir iepresējot
Braukt forši, bet ir ko padarīt
Tieši tā arī viņiem ir kā te sarakstīts. Mums darbā ir viens 2019 gada Proace 1.5 dīzelis 110 kw ar manuāli. Nobraucis tikai 77k km. Skatoties automašīnas vēsturi, ir bijis vairākas reizes pie dīlera ar jau pieminētajām AD Blue problēmām, vismaz divas reizes ar AC problēmām kad īsti nepūš aukstu gaisu kā vajag un vēl visādiem sīkumiem. Piekarē regulāri kaut kas izbeidzies un tā tālāk.
[ Šo ziņu laboja yo_G, 16 Nov 2023, 16:23:12 ] | Offline | | |
Deivid | 16. Nov 2023, 16:32 |
#7168
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas? | Offline | | |
|
cipargalva | 16. Nov 2023, 16:56 |
#7169
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Tā nu gan nav. | Offline | | |
smudo | 16. Nov 2023, 18:34 |
#7170
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
16 Nov 2023, 16:32:24 @Deivid rakstīja:
Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas?
Ar 2017. gada C7 nobraucu 6 gadus un nulle problēmas ar AdBlue visā periodā. | Offline | | |
rencho | 16. Nov 2023, 19:14 |
#7171
|
| Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1414
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II
|
16 Nov 2023, 18:34:07 @smudo rakstīja:
16 Nov 2023, 16:32:24 @Deivid rakstīja:
Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas?
Ar 2017. gada C7 nobraucu 6 gadus un nulle problēmas ar AdBlue visā periodā.
ADblue problemas darba autińiem:
- Peugeot Rifter pie 130tk
-Renault Traffic pie 80tk
| Offline | | |
michals1 | 16. Nov 2023, 19:26 |
#7172
|
| Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| ADblue problemas Renault Master sākās no 15k.km
2x vedu pie dīlera pa garantiju. | Offline | | |
pelu_junkurs | 16. Nov 2023, 20:59 |
#7173
|
| Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2340
Braucu ar: žurx
|
16 Nov 2023, 15:15:34 @Deivid rakstīja:
16 Nov 2023, 13:50:38 @barney rakstīja:
Kas ir ar Proace?
It kā domāju, ka vajadzētu busu - V-class, Multivan cipari ir pilnīgi neloģiski, attiecīgi šī šķiet gandrīz vai vienīgā alternatīva..
Spacetourer man salonā likās ok, bet tas bija pirms 5 gadiem. Šķiet ka jau cits modelis un tikai elektrisks https://www.citroen.lv/lv/models/spacetourer.html
Pieredzes man 0
Čoms ar Fordu ne parāk priecīgs https://www.ford.lv/tourneo-custom
Baigi jau vairāk opciju nav
Kas ar Fordu slikti? | Offline | | |
deus_ex_machina | 17. Nov 2023, 09:17 |
#7174
|
| Kopš: 08. Feb 2018
Ziņojumi: 315
Braucu ar: e-Tampons
|
16 Nov 2023, 16:32:24 @Deivid rakstīja:
Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas?
Kā tās izpaužas? Autiņš vispār nekust, met kļūdas, nevienmērīga motora darbība, vai kas cits? | Offline | | |
yo_G | 17. Nov 2023, 09:34 |
#7175
|
| Kopš: 27. Oct 2008
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: GTI
|
17 Nov 2023, 09:17:43 @deus_ex_machina rakstīja:
16 Nov 2023, 16:32:24 @Deivid rakstīja:
Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas?
Kā tās izpaužas? Autiņš vispār nekust, met kļūdas, nevienmērīga motora darbība, vai kas cits?
Trafikiem, Vivaro un ProAce ieslēdzas km skaitītājs panelī un kad beidzas km, auto vairs nevar iedarbināt. Par citiem nezināšu.
Parasti auto darbojas kā parasti, tikai deg kļūda panelī un var braukt kamēr skaitās km panelī. Vismaz mums darbā ar šiem busa modeļiem, praktiski visiem ir bijusi tāda problēma. | Offline | | |
deus_ex_machina | 17. Nov 2023, 10:08 |
#7176
|
| Kopš: 08. Feb 2018
Ziņojumi: 315
Braucu ar: e-Tampons
|
17 Nov 2023, 09:34:43 @yo_G rakstīja:
17 Nov 2023, 09:17:43 @deus_ex_machina rakstīja:
16 Nov 2023, 16:32:24 @Deivid rakstīja:
Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas?
Kā tās izpaužas? Autiņš vispār nekust, met kļūdas, nevienmērīga motora darbība, vai kas cits?
Trafikiem, Vivaro un ProAce ieslēdzas km skaitītājs panelī un kad beidzas km, auto vairs nevar iedarbināt. Par citiem nezināšu.
Parasti auto darbojas kā parasti, tikai deg kļūda panelī un var braukt kamēr skaitās km panelī. Vismaz mums darbā ar šiem busa modeļiem, praktiski visiem ir bijusi tāda problēma.
Un +/- cik km var nobraukt, kopš kļūda parādās? | Offline | | |
|
yo_G | 17. Nov 2023, 10:20 |
#7177
|
| Kopš: 27. Oct 2008
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: GTI
|
17 Nov 2023, 10:08:58 @deus_ex_machina rakstīja:
17 Nov 2023, 09:34:43 @yo_G rakstīja:
17 Nov 2023, 09:17:43 @deus_ex_machina rakstīja:
16 Nov 2023, 16:32:24 @Deivid rakstīja:
Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas?
Kā tās izpaužas? Autiņš vispār nekust, met kļūdas, nevienmērīga motora darbība, vai kas cits?
Trafikiem, Vivaro un ProAce ieslēdzas km skaitītājs panelī un kad beidzas km, auto vairs nevar iedarbināt. Par citiem nezināšu.
Parasti auto darbojas kā parasti, tikai deg kļūda panelī un var braukt kamēr skaitās km panelī. Vismaz mums darbā ar šiem busa modeļiem, praktiski visiem ir bijusi tāda problēma.
Un +/- cik km var nobraukt, kopš kļūda parādās?
Cik atceros pēdējo gadījumu ar Vivaro, tad bija kaut kādi 450 km kad ieslēdzās skaitītājs | Offline | | |
mrc | 17. Nov 2023, 10:55 |
#7178
|
| Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
16 Nov 2023, 13:11:30 @daticho rakstīja:
13 Nov 2023, 22:54:22 @berzins92 rakstīja:
13 Nov 2023, 10:17:21 @Gestus rakstīja:
Kādam ir pieredzi ar šiem 2.l 200kw motoriem (izņemot policiju ) ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/ccxexb.html
Gribas saprast cik viņi izturīgi, ja apkopes taisa atbilstoši, cik vidēji dārgākas ir apkopes, nekā "parastam" 2l bendzīnam.
Kas ar bremžu klučiem utml. daudz dārgāki vai vienā līmenī ar parasto bendzīnu ?
Jāsaprot vai ir vēlme pēc tā auto, ja viņam stipri dārgāka uzturēšana, tad īsti nav jēgas. Tas ka ēdis degvielu vairāk, tas skaidrs, bet vairāk interesē tehniskā puse
Ļoti laba izvēle. Pats savu pārdevu pirms gada, bet biju ļoti apmierināts ar šo auto. Vienīgā problēma - rūsē kā traks. Man pa garantiju 3x piekrāsoja rūsu.
Adaptīvās gaismas šim nav - jā! Bet toties ir līkumu gaismas, kas ir diezgan noderīgas.
Apkopes pie dīlera:
Eļļas maiņa, filtri u.c - 120-250 EUR (neko citu līdz 100k km nemainīju)
Ja ņem, tad prasi vismaz gadu garantiju, domāju, ka iedos.
Grab kā traks pa bruģi braucot - viens no iemesliem kāpēc pārgāju uz SUV. Dažreiz kaitina arī DSG kārba, bet var pierast. Runājot par cenu - ļoti patīkama. Tikko pa šādu cenu gāja 1.5 benzīna modeļi
Kā viņiem ar patēriņu?
CP saka, ka rij kā lops...
CP jau arī ne tuvu nav tas ekonomiskākais braukšanas profils.
stāv, darbina tukšgaitā, tad dod grīdā kādu noķert, atkal stāv tukšgaitā, atkal grīdā.. | Offline | | |
smudo | 17. Nov 2023, 10:58 |
#7179
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
17 Nov 2023, 10:08:58 @deus_ex_machina rakstīja:
17 Nov 2023, 09:34:43 @yo_G rakstīja:
17 Nov 2023, 09:17:43 @deus_ex_machina rakstīja:
16 Nov 2023, 16:32:24 @Deivid rakstīja:
Nav tā kā Adblue problēmas ir visiem dīzeļiem kuri kustas?
Kā tās izpaužas? Autiņš vispār nekust, met kļūdas, nevienmērīga motora darbība, vai kas cits?
Trafikiem, Vivaro un ProAce ieslēdzas km skaitītājs panelī un kad beidzas km, auto vairs nevar iedarbināt. Par citiem nezināšu.
Parasti auto darbojas kā parasti, tikai deg kļūda panelī un var braukt kamēr skaitās km panelī. Vismaz mums darbā ar šiem busa modeļiem, praktiski visiem ir bijusi tāda problēma.
Un +/- cik km var nobraukt, kopš kļūda parādās?
AdBlue sitēma katalizatorā smidzina to škidrumu ar mēķi samaiznāt NOx atgāzes, līdz ar to tas paša dzinēja darbību tieši neietekmē. Pazizņojums par to, ka jāuzpilda AdBlue bāka, Audi un BMW panelī parādas kādi 2k km iepriekš un ja izbrauc tukšu bāku, tad auto dēļ eko prasībām nevar vairs iedarbināt. Ja, piemēram, nojūk sensori un kompis vairs nevar noteikt bākas atlikumu, tad parādās paziņojums par kļūdu. Kā saprotu, tad sensori maksā pārsimts EUR un var būt vairāki un citreiz pieejami tikai kopā ar visu AdBlue bāku. Formāli tā sistēma ir super vienkārša - apsildāma plastmasas bāka ar sensoriem kas skatās atlikumu, bet redz ka praksē ir auto ražotāji, kas ar šo netiek galā. | Offline | | |
yo_G | 17. Nov 2023, 11:18 |
#7180
|
| Kopš: 27. Oct 2008
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: GTI
| Pēdējais garantijas gadījums saistībā ar AD Blue 2021 gada Trafic bija, ka pirmo reizi parādijās kļūda par AD Blue pie kaut kādiem 50k km. Aizdzenot uz Mūsa Motoru servisa pieņēmējs teica, ka AD Blue bāku jācenšās uzpildīt regulāri. Līdz tam lējām iekšā pa 10 litru kannai, jo nezinājām, ka AD Blue bāka ir 20 litri. Pēc šī pirmā garantijas remonta regulāri lējām pilnu AD Blue pēc katra garāka brauciena un vienmēr sekojām līdz lai problēma neatkārtotos. Bet tāpat pie kaut kādiem 75k km izleca tāpati kļūda un braucot no Polijas ieslēdzās km skaitītājs un vajadzēja atkal dzīt uz garantiju.
Kas vēl interesanti, ka Trafic panelī nerāda AD Blue bākas atlikumu, kā tas ir, piemēram, 2019 gada Vivaro. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|