Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
karro
29. Dec 2024, 17:53 #7161

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: studentu variantu


Par teorijām un teorētiķiem - to spēli iespējams vinnēt, to nespēlējot, citu variantu nav. Visi fakti, kas kaut netieši var tikt izmantoti teorijas apstiprināšanai, ir labi un pareizi. Visi, kas teoriju salauž, nāk no valdības, nwo, rotšildiem, masoniem un ķirzakcilvēkiem.
Offline
bills
12. Jan 2025, 13:44 #7162

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1120

Braucu ar:


29 Dec 2024, 13:27:18 @bills rakstīja:

29 Dec 2024, 09:26:10 @e34 rakstīja:
https://avherald.com/h?article=52225189&opt=0

Uzkrītoši neveiksmīgi viens pēc otra nosēžas/nokrīt


Perfekti izdomājuši, dažus desmitus metrus aiz skrējceļa beigām uzbūvēt betona sienu



Pēdējo minūšu dari pazuduši. Interesanti vai tiešām šādām sistēmām boings nav paredzējis kaut kādu ARI ar upsi/ ģeneratoru vai arī piloti izslēguši kādus drošinātājus

[ Šo ziņu laboja bills, 12 Jan 2025, 13:45:22 ]

Offline
PERFS
14. Jan 2025, 23:44 #7163

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13665

Braucu ar: 21/43

Nezināju, kur likt, te vai Banānrepublikas topikā. Kas ir taisniba.com? Kaut kāda alternatīva Re:Check, ja tā, kas tur aizmugurē? Pēc pāris sekundēm “Par mums” sadaļā viņu mājaslapā, paliek iespaids par sūdīgāku produktu (noteikti dēļ tur lietotā ALL-CAPS stila, ja tik hujova, tad it kā aiz tā varētu būt visādi Toči, Klimoviči utt.)

Par AB. https://x.com/taisniba_com/status/1878738170147422538?s=46

Izkopēju tos 10 twītus vienā tekstā:

“Atklāsim vēl pāris būtiskus faktus par airBaltic afēru! Pirmkārt, jums MELO par to, ka izslavētās “Airbus” lidmašīnas, kurām problēmas ar dzinējiem, pieder airBaltic. Tās pieder līzinga kompānijām, un tās lūk nosaka, kā lidmašīnas tiks izmantotas.

Toreiz (un tagad) airBaltic naudas nebija, tādēļ, lai lidmašīnas iegādātos, uzņēmums slēdza līzinga līgumus. Protams, neviena normāla banka tādām avantūrām naudu nedeva, bet naudu dāsni deva INTERNATIONAL AIRCRAFT LEASING HOLDING un citas līzinga kompānijas.

INTERNATIONAL AIRCRAFT LEASING HOLDING ir airBaltic pirmajam investoram piederošā Kiprā reģistrētā ofšora kompānija. Kā ziņojām iepriekš, investors Ralfs Dīters Montāgs Girmess ir cieši saistīts ar KF drošības dienestiem. Ukraina šo personu ir iekļāvusi sankciju sarakstā.

Pats labums ir airBaltic 2016. gadā noslēgtais līgums par 50 lidmašīnu iegādi. Vienas lidmašīnas cena bija ap 80 mlj. EUR. 50 x 80 mlj. = 4 miljardi!!! (līzinga maksājums)

2023. g. airBaltic, labi apzinoties tās katrastrofālo finanšu stāvokli (valsts biežie “aizdevumi” simtiem mlj. apmērā), noslēdza vēl vienu līgumu par VĒL 30 lidmašīnu pirkšanu, turklāt ar tiesībām iegādāties VĒL papildu 20 lidmašīnas. Tobrīd 1 lidmašīnas cena bija 90 mlj. EUR. Un jūs vēl jautāsiet, kur airBaltic visu naudu iztērē? Līzingā! Parēķiniet paši.

airBaltic un valsts pārstāvji melo par tai “piederošām” lidmašīnām, kas it kā ir lidsabiedrības un valsts lielākā vērtība. Tā nav patiesība! Lidmašīnas pieder līzinga kompānijām, kas nosaka, kur un kā lidmašīnas būs izmantot. Jautājums – kā jums šķiet, ko lemj KF cilvēks, kura ofšora kompānijai pieder lidmašīnas? (Foto 2019. gada airBaltic reklāma)

Sankciju dēļ KF avio nozarē ir smagas problēmas, un tās aviosabiedrības ir iepirkušas līdzīga modeļa “Airbus” ar tādiem Pratt&Whitney dzinējiem, kādi ir “mūsu” airBaltic “Airbus” modeļiem. INTERNATIONAL AIRCRAFT LEASING HOLDING, izmantojot airBaltic, likumīgi un ērti piekļūst citām aviosabiedrībām izīrētajām lidmašīnām un to rezerves daļām.

Liela daļa airBaltic izīrēto “Airbus” nokļūst Austrian Airlines īpašumā, un KF ar Austriju ir ļoti labas attiecības. Caur Austriju KF apiet sankcijas, tiek pie deficīta precēm un lidmašīnu motoriem un detaļām no airBaltic. Par to maksā Latvijas nodokļu maksātāji.

Iespējams, tagad kļūs skaidrāks, kādēļ airBaltic tā steidzās masveidā pirkt lidmašīnas – tas nebija ne racionāli, ne saistīts ar biznesu. Sankciju apiešana ir šīs shēmas pamatā, un tās dēļ KF tiek pie svarīgām lidmašīnu detaļām. Tieši tādēļ pie dzīvības jātur airBaltic un amatos jāatstāj Gauss, Vasks, Briškens un citi!

Ko tālāk? Lielisks jautājums! Jebkurā gadījumā, tiks slēpts viss, ko vien var noslēpt, jo te ir gan korupcija un izšķērdība, gan valsts nodevība... Vai kāds par to kādreiz atbildēs? Padomājiet, cik daudzi šajā afērā iesaistīti un kādas ir likmes. Varbūt Latvijā arī vajag Maidanu, lai kas mainītos?“

Offline
RSAWorkshop
15. Jan 2025, 00:12 #7164

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7220

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Lidmašīnas ir līzingā jā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
PERFS
15. Jan 2025, 00:30 #7165

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13665

Braucu ar: 21/43

Ok, bet par KF ietekmes aģentiem un aprakstītajām shēmām sankciju apiešanai, tas galīgi nelabi skan no uzticīgā NATO frontes biedra Rietumu partneriem.
Offline
Mizx
15. Jan 2025, 01:00 #7166

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6375

Braucu ar:

Man šķiet tur mazliet aiziets auzās ar šo sazvērestības teoriju. Jāsāk ar to, ka austriešu draudzība un gatavība palīdzēt sankciju apiešanā ir stipri pārspīlēta, man visai pretēja informācija, ka austrieši tieši ir visai kareivīgi noskaņoti, jo PSRS laikos viņiem padomju karabāzes bija ļoti tuvu un uz to viņi vairs neparakstās.
Otrs — nav jau tās lidmašīnu detaļas tā brīvi aizvietojamas, tās tomēr jāsaprogrammē kopā utt.. Jā, gan jau veiklām rokām kaut ko var apiet, bet šī lietošanas ierobežošana nav tikai sankciju dēļ, tagad ražotājiem vispār patīk pieskatīt ko lietotāji dara. Nedomāju, ka to dzinēju var noskrūvēt vienai un pieskrūvēt turpat blakus, un palaist.
Un vispār ja ar tiem dzinējiem viss būtu tik vienkārši, tad Krievijā jau vajadzētu būt savam remontu ceham un tālāk nodotām zināšanām kā apiet ražotāju, kurš pats nespēj savus dzinējus apkalpot. Kaut kā nav dzirdēts, ka nelegālie servisi pārņemtu tirgo, ar ko ražotājs pats netiek galā.
Offline
PERFS
15. Jan 2025, 03:21 #7167

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13665

Braucu ar: 21/43

Savilku kopā, ka pēdējais teikums par “Maidanu Latvijā” izklausās no opozīcijas populistiskā gala, lielo burtu lietojums mājaslapas “Par mums” sadaļā - par to pašu, jo paši zin, ka viņiem ir tik, nuu, tādi ir tie vēlētāji, kam šādi labāk rakstīt.

[ Šo ziņu laboja PERFS, 15 Jan 2025, 03:22:36 ]

Offline
Sandis_UR
15. Jan 2025, 06:37 #7168

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: BITURBO

Jautājums tik, kur Krievi liktu tos PW1500g dzinējus, kuri tika izgatavoti tikai priekš A220 un neesmu dzirdējis, ka krieviem būtu kāds no šiem lidaparātiem.
A320neo izmanto pw1000g dzinējus.
Pieļauju , ka daži komponenti varētu būt kopīgi, bet vai tādu afēru taisīt tikai dēļ iespējams pāris detaļām?
Offline
kexxx
15. Jan 2025, 08:01 #7169

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12500

Braucu ar:

anonīms savārstījums bez neviena pierādījuma
Offline
Ch
15. Jan 2025, 08:23 #7170

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4349

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

1. Lidmasinas lizinga ir pilnigi normala prakse, praktiski visas aviokompanijas pasaule lido ar liizeetaam lidmashinam. Padomajat pashi cik maksaa tads jauns a220/a320/b737/whatever. Lizinga kompanijas izmantojot banku/investoru kapitalu iegadajas lidmasinas un izire operatoriem.
2. Lizinga maksajums neveidojas ta kaa piemeram automashinu finansu lizingaa kur tu izmaksaa summu x periodaa un auto ir tavs. Pa lielam taa ir nomas maksa, kur maksajuma apmers atkarigs no daudz un dazadiem faktoriem (piem nolidojuma stundam/cikliem lizinga periodaa, tehnisko apkopju statusa, komponentu resursa atlikuma utt)
3. “Liela daļa airBaltic izīrēto “Airbus” nokļūst Austrian Airlines īpašumā, un KF ar Austriju ir ļoti labas attiecības.” Kads sho saprata? kada veida vinas noklust ipasumaa?
4. PW1500G ir unikali prieksh A220, ar tadiem krievijaa neviens nelido

Karoche tg/am, kartejais follijgalvas fantazijas lidojums

[ Šo ziņu laboja Ch, 15 Jan 2025, 08:25:37 ]

Offline
RVR
15. Jan 2025, 08:37 #7171

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22389

Braucu ar: RVR


15 Jan 2025, 00:30:30 @PERFS rakstīja:
Ok, bet par KF ietekmes aģentiem un aprakstītajām shēmām sankciju apiešanai, tas galīgi nelabi skan no uzticīgā NATO frontes biedra Rietumu partneriem.


Austrija nav NATO valsts.
Offline
toolis
15. Jan 2025, 08:39 #7172

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1816

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr

Tālāk par līzingu var nelasīt, uzreiz skaidrs ka murgojums nācis no tīrradņa pamuļķa
Offline
RVR
15. Jan 2025, 08:44 #7173

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22389

Braucu ar: RVR


15 Jan 2025, 01:00:10 @Mizx rakstīja:

PSRS laikos viņiem padomju karabāzes bija ļoti tuvu



Tā armija bija ne tikai "ļoti tuvu" viņiem (ČSSR un Ungārijā), bet arī viņu pašu teritorijā līdz 1955. gadam. Tā tika izvesta tikai tad, kad PSRS saņēma solījumu par Austrijas neitralitāti. Tāpēc Austrija nekad nav bijusi NATO.
Offline
Mizx
15. Jan 2025, 14:28 #7174

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6375

Braucu ar:


15 Jan 2025, 08:44:13 @RVR rakstīja:
Tā tika izvesta tikai tad, kad PSRS saņēma solījumu par Austrijas neitralitāti.
Tik vienkārši arī nav — nekur neviens nav solījis PSRS kaut kādu neitralitāti un "buferzonu", arī Austrija nesolīja. Tajā līgumā nekā tāda nav. Viņi sev iekšēji pieņēma, ka nekur neiesaistīsies un neturēs vairs nekādas bāzes, bet to faktiski jau pārkāpa iestājoties ES un šobrīd jau tam visam maza nozīme. Krieviem nācās apmierināties ar to iekšējo apņemšanos, nevis ārēju vienošanos.
Offline
RVR
15. Jan 2025, 15:50 #7175

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22389

Braucu ar: RVR


15 Jan 2025, 14:28:13 @Mizx rakstīja:

15 Jan 2025, 08:44:13 @RVR rakstīja:
Tā tika izvesta tikai tad, kad PSRS saņēma solījumu par Austrijas neitralitāti.
Tik vienkārši arī nav — nekur neviens nav solījis PSRS kaut kādu neitralitāti un "buferzonu", arī Austrija nesolīja. Tajā līgumā nekā tāda nav. Viņi sev iekšēji pieņēma, ka nekur neiesaistīsies un neturēs vairs nekādas bāzes, bet to faktiski jau pārkāpa iestājoties ES un šobrīd jau tam visam maza nozīme. Krieviem nācās apmierināties ar to iekšējo apņemšanos, nevis ārēju vienošanos.


Jā, pašā līgumā par to nav minēts. Bet sarunās ar agrākajiem sabiedrotajiem no PSRS puses tā bija prasība, lai PSRS piekristu parakstīt šo līgumu. Tobrīd jau Aukstais karš bija sācies. Visi piekrita, jo dabūt ārā PSRS armiju bija primārais.
Offline
Mizx
15. Jan 2025, 15:54 #7176

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6375

Braucu ar:


15 Jan 2025, 15:50:23 @RVR rakstīja:

15 Jan 2025, 14:28:13 @Mizx rakstīja:

15 Jan 2025, 08:44:13 @RVR rakstīja:
Tā tika izvesta tikai tad, kad PSRS saņēma solījumu par Austrijas neitralitāti.
Tik vienkārši arī nav — nekur neviens nav solījis PSRS kaut kādu neitralitāti un "buferzonu", arī Austrija nesolīja. Tajā līgumā nekā tāda nav. Viņi sev iekšēji pieņēma, ka nekur neiesaistīsies un neturēs vairs nekādas bāzes, bet to faktiski jau pārkāpa iestājoties ES un šobrīd jau tam visam maza nozīme. Krieviem nācās apmierināties ar to iekšējo apņemšanos, nevis ārēju vienošanos.


Jā, pašā līgumā par to nav minēts. Bet sarunās ar agrākajiem sabiedrotajiem no PSRS puses tā bija prasība, lai PSRS piekristu parakstīt šo līgumu. Tobrīd jau Aukstais karš bija sācies. Visi piekrita, jo dabūt ārā PSRS armiju bija primārais.
Tās ir urbānās leģendas, ko kultivē austrumu kaimiņi. Kā jau runāts arī visos pārējos NATO paplašināšanās gadījumos — gribēt PSRS varēja nez ko, bet dabūja tikai vidējo pirkstu. Tikai muldēt par tematu viņi gan ir muldējuši gadiem un muld joprojām.
Offline
RVR
15. Jan 2025, 16:01 #7177

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22389

Braucu ar: RVR


15 Jan 2025, 15:54:22 @Mizx rakstīja:
Tās ir urbānās leģendas, ko kultivē austrumu kaimiņi. Kā jau runāts arī visos pārējos NATO paplašināšanās gadījumos — gribēt PSRS varēja nez ko, bet dabūja tikai vidējo pirkstu. Tikai muldēt par tematu viņi gan ir muldējuši gadiem un muld joprojām.


Šis ir mazliet cits stāsts nekā ar NATO paplašināšanos uz austrumiem (lai gan juridiski rezultāts tāds pats, līgumā nekā nav par to). Un, galu galā, fakts paliek fakts, ka ne Austrija, ne pārējās iesaistītās rietumu puses nekad nav šādu jautājumu (par iespējām iestāties) mēģinājušas puslīdz nopietni cilāt.
Offline
Mizx
15. Jan 2025, 16:38 #7178

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6375

Braucu ar:


15 Jan 2025, 16:01:32 @RVR rakstīja:

15 Jan 2025, 15:54:22 @Mizx rakstīja:
Tās ir urbānās leģendas, ko kultivē austrumu kaimiņi. Kā jau runāts arī visos pārējos NATO paplašināšanās gadījumos — gribēt PSRS varēja nez ko, bet dabūja tikai vidējo pirkstu. Tikai muldēt par tematu viņi gan ir muldējuši gadiem un muld joprojām.


Šis ir mazliet cits stāsts nekā ar NATO paplašināšanos uz austrumiem (lai gan juridiski rezultāts tāds pats, līgumā nekā nav par to). Un, galu galā, fakts paliek fakts, ka ne Austrija, ne pārējās iesaistītās rietumu puses nekad nav šādu jautājumu (par iespējām iestāties) mēģinājušas puslīdz nopietni cilāt.
PSRS laikos jāatceras, ka viņi mēģināja Eiropu pardalīt savā starpā ar Vāciju. Vāciju pielika pie vietas, PSRS ar savām ambīcijām palika. Un no viņu ambīcijām arī ir dezinformācija. Tīri praktiski Austrijai līdzīgi kā Šveicei arī vairs nav nekādas motivācijas stāties NATO, jo viņi reāli tur jau ir — visapkārt ir NATO valstis, paši ir ES utt., tā būtu tikai formalitāte. Bet kopumā sarunās par šiem tematiem var ļoti labi just kuri ir "auguši" PSRS informācijas telpā un kuri ir bijuši sienas otrā pusē un pilnīgi citādi skatījušies uz visiem līgumiem un saistībām.
Offline
RVR
15. Jan 2025, 16:48 #7179

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22389

Braucu ar: RVR

Par Austrijas-NATO tēmu gan ir pieejama info arī rietumu avotos.
Bet nav jēgas šeit to tematu attīstīt, mēs jau tāpat esam aviācijas tēmā aizgājuši galīgā off-topic.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo