Online

Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Joki 77

AutorsZiņojums
CP17
20. Mar 2021, 14:39 #7141

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli






-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
kurlis
20. Mar 2021, 14:41 #7142

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com

Bļin, nu neticu, ka nav feiks Bet līdzīgu situāciju esmu redzējis arī Rīgā, kad smagais ir noparkojies/noplīsis pirmajā joslā. Tā kā vairums braucēju ir "ļoti apzinīgi" un tālāk par 1. joslu reizēm neizlien, tad rinda arī bija izveidojusies ļoti liela
Offline
Mikels
20. Mar 2021, 14:56 #7143

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Tak pilna Rīga ar braucējiem,kas nespēj izmantot visas joslas, kaut vai tie paši,kas pie kombināta draudzīgi no rīta stāv vienā rindiņā, kamēr blakus josla stāv tukša,bet galā tēlo apvainotos un mēģina nelaist joslā Es gan vairāk ar tiem lumbrakiem laiku netērēju,labāk apbraucu to posmu pa Ziepniekalna ielu
Offline
Elviss
20. Mar 2021, 20:56 #7144

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22122

Braucu ar: VAZ 2101 80'


20 Mar 2021, 14:56:28 @Mikels rakstīja:
Tak pilna Rīga ar braucējiem,kas nespēj izmantot visas joslas, kaut vai tie paši,kas pie kombināta draudzīgi no rīta stāv vienā rindiņā, kamēr blakus josla stāv tukša,bet galā tēlo apvainotos un mēģina nelaist joslā Es gan vairāk ar tiem lumbrakiem laiku netērēju,labāk apbraucu to posmu pa Ziepniekalna ielu

Ļoti labi, jo tad, kad visi tur sāks braukt pareizi, būs krietni ilgak

-----------------

RT Translations
Offline
Negantelis
21. Mar 2021, 10:06 #7145

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


20 Mar 2021, 20:56:20 @Elviss rakstīja:

20 Mar 2021, 14:56:28 @Mikels rakstīja:
Tak pilna Rīga ar braucējiem,kas nespēj izmantot visas joslas, kaut vai tie paši,kas pie kombināta draudzīgi no rīta stāv vienā rindiņā, kamēr blakus josla stāv tukša,bet galā tēlo apvainotos un mēģina nelaist joslā Es gan vairāk ar tiem lumbrakiem laiku netērēju,labāk apbraucu to posmu pa Ziepniekalna ielu

Ļoti labi, jo tad, kad visi tur sāks braukt pareizi, būs krietni ilgak



Daudz ātrāk ir tad ja vienu joslu, rinda tāpēc arī veidojas ka ir umņiki kas aizplēš pa otro visiem garām un tad lien priekšā, katra šī pielīšana prasa laiku un veido aizturi,apstāties ,uzsākt.
Offline
ivarinators
21. Mar 2021, 10:14 #7146

Kopš: 08. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: A6TQ

Kā domā, kādēļ tā otra josla tur vispār ierīkota, ja iebraukšana šajā posmā ir pa vienu, un izbraukšana (aplī) arī pa vienu?
Offline
CP17
21. Mar 2021, 10:23 #7147

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


21 Mar 2021, 10:14:10 @ivarinators rakstīja:
Kā domā, kādēļ tā otra josla tur vispār ierīkota, ja iebraukšana šajā posmā ir pa vienu, un izbraukšana (aplī) arī pa vienu?

Lai no kombināta smagie var izgriesties un ieskrieties

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Peppa_pig
21. Mar 2021, 10:31 #7148

Kopš: 01. Apr 2020

Ziņojumi: 517

Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸


21 Mar 2021, 10:06:12 @Negantelis rakstīja:

20 Mar 2021, 20:56:20 @Elviss rakstīja:

20 Mar 2021, 14:56:28 @Mikels rakstīja:
Tak pilna Rīga ar braucējiem,kas nespēj izmantot visas joslas, kaut vai tie paši,kas pie kombināta draudzīgi no rīta stāv vienā rindiņā, kamēr blakus josla stāv tukša,bet galā tēlo apvainotos un mēģina nelaist joslā Es gan vairāk ar tiem lumbrakiem laiku netērēju,labāk apbraucu to posmu pa Ziepniekalna ielu

Ļoti labi, jo tad, kad visi tur sāks braukt pareizi, būs krietni ilgak



Daudz ātrāk ir tad ja vienu joslu, rinda tāpēc arī veidojas ka ir umņiki kas aizplēš pa otro visiem garām un tad lien priekšā, katra šī pielīšana prasa laiku un veido aizturi,apstāties ,uzsākt.
Un shitais plānprātiņš apmāca uz A kategoriju?
Offline
qa
21. Mar 2021, 10:40 #7149

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


21 Mar 2021, 10:31:42 @Peppa_pig rakstīja:

21 Mar 2021, 10:06:12 @Negantelis rakstīja:

20 Mar 2021, 20:56:20 @Elviss rakstīja:

20 Mar 2021, 14:56:28 @Mikels rakstīja:
Tak pilna Rīga ar braucējiem,kas nespēj izmantot visas joslas, kaut vai tie paši,kas pie kombināta draudzīgi no rīta stāv vienā rindiņā, kamēr blakus josla stāv tukša,bet galā tēlo apvainotos un mēģina nelaist joslā Es gan vairāk ar tiem lumbrakiem laiku netērēju,labāk apbraucu to posmu pa Ziepniekalna ielu

Ļoti labi, jo tad, kad visi tur sāks braukt pareizi, būs krietni ilgak



Daudz ātrāk ir tad ja vienu joslu, rinda tāpēc arī veidojas ka ir umņiki kas aizplēš pa otro visiem garām un tad lien priekšā, katra šī pielīšana prasa laiku un veido aizturi,apstāties ,uzsākt.
Un shitais plānprātiņš apmāca uz A kategoriju?

Neko jau nepareizu viņš arī nepateica. "Pudeles kaklos" no korķa neiztikt.
Offline
Oke
21. Mar 2021, 10:52 #7150

Kopš: 10. Apr 2020

Ziņojumi: 562

Braucu ar:

10tiem gadu jau skaidrs, ka stāvot 2 rindas un galā rāvējslēdzēju taisot, ir daudz ātrāk par stāvēšanu vienā garā rindā.
Offline
qa
21. Mar 2021, 14:17 #7151

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


21 Mar 2021, 10:52:21 @Oke rakstīja:
10tiem gadu jau skaidrs, ka stāvot 2 rindas un galā rāvējslēdzēju taisot, ir daudz ātrāk par stāvēšanu vienā garā rindā.

jā,jā,sapņo tālāk ,raitāk būtu ja beigtu glaudīt savus telefonus un sekotu satiksmei.
visi tie pudeles kakli un ne tikai ir dzīves piemērs.
Ātrāk ir no rindas gala aizbraukt garām un galā ielīst joslā, bet ne jau tagad visi sadalamies 2 joslās un pec rāvējslēdzēja,tad būtu pilnīgi citi ceļu apzīmējumi vai zīmes braukšanai pa joslām.
Rīgā un pierīgā ir tadas vietas vismaz n/tie desmiti.
Aizbrauc kādreiz uz ādažiem karstā nedēļas nogales vakarā un paskaties,kā lieliski daži gudrinieki uztaisa plūdenas lēnas satiksmes vietā,saraustītu korķi uz talinnas šosejas.
Offline
Oke
21. Mar 2021, 17:02 #7152

Kopš: 10. Apr 2020

Ziņojumi: 562

Braucu ar:


21 Mar 2021, 14:17:59 @qa rakstīja:

21 Mar 2021, 10:52:21 @Oke rakstīja:
10tiem gadu jau skaidrs, ka stāvot 2 rindas un galā rāvējslēdzēju taisot, ir daudz ātrāk par stāvēšanu vienā garā rindā.

jā,jā,sapņo tālāk ,raitāk būtu ja beigtu glaudīt savus telefonus un sekotu satiksmei.
visi tie pudeles kakli un ne tikai ir dzīves piemērs.
Ātrāk ir no rindas gala aizbraukt garām un galā ielīst joslā, bet ne jau tagad visi sadalamies 2 joslās un pec rāvējslēdzēja,tad būtu pilnīgi citi ceļu apzīmējumi vai zīmes braukšanai pa joslām.
Rīgā un pierīgā ir tadas vietas vismaz n/tie desmiti.
Aizbrauc kādreiz uz ādažiem karstā nedēļas nogales vakarā un paskaties,kā lieliski daži gudrinieki uztaisa plūdenas lēnas satiksmes vietā,saraustītu korķi uz talinnas šosejas.


Pats saproti, ko tu pļūti?
Offline
qa
21. Mar 2021, 18:44 #7153

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


21 Mar 2021, 17:02:01 @Oke rakstīja:

21 Mar 2021, 14:17:59 @qa rakstīja:

21 Mar 2021, 10:52:21 @Oke rakstīja:
10tiem gadu jau skaidrs, ka stāvot 2 rindas un galā rāvējslēdzēju taisot, ir daudz ātrāk par stāvēšanu vienā garā rindā.

jā,jā,sapņo tālāk ,raitāk būtu ja beigtu glaudīt savus telefonus un sekotu satiksmei.
visi tie pudeles kakli un ne tikai ir dzīves piemērs.
Ātrāk ir no rindas gala aizbraukt garām un galā ielīst joslā, bet ne jau tagad visi sadalamies 2 joslās un pec rāvējslēdzēja,tad būtu pilnīgi citi ceļu apzīmējumi vai zīmes braukšanai pa joslām.
Rīgā un pierīgā ir tadas vietas vismaz n/tie desmiti.
Aizbrauc kādreiz uz ādažiem karstā nedēļas nogales vakarā un paskaties,kā lieliski daži gudrinieki uztaisa plūdenas lēnas satiksmes vietā,saraustītu korķi uz talinnas šosejas.


Pats saproti, ko tu pļūti?

Pļūtīt tu vari hauzītē, bet iedod loģisku pamatojumu, ka rāvējslēdzēju princips ir ātrāks nekā viena rinda.
Esmu visu dzīvi ar auto uz tu un sācis braukt pirms tu vēl tēvam kulē šūpojies, izbraukājies ar auto esmu no Spānijas dienvidiem līdz dziļai Sibīrijas un aiz polārā loka, bet šāds pētījums līdz šim ir jaunums man.
Glāb manu nezinīša dvēseli un gaidu detalizētu 10gadus vecu pētījumu.
Offline
Sternwolf
21. Mar 2021, 19:14 #7154

Kopš: 03. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2211

Braucu ar: izslēgtu DSC

Varētu ielikt linku kur Timrots analfabētiem izskaidro kā tur jābrauc, bet nu jāpiekrīt arī Elvisam

-----------------
Vakances jobmarket.lv
Offline
qa
21. Mar 2021, 19:21 #7155

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


21 Mar 2021, 19:14:10 @Sternwolf rakstīja:
Varētu ielikt linku kur Timrots analfabētiem izskaidro kā tur jābrauc, bet nu jāpiekrīt arī Elvisam

Neapstrīdu, kā ir vai nav jābrauc.
Apstrīdu apgalvojumu, ka vismaz desmit gadi zināms, ka rāvējslēdzēju princips ir daudzreiz ātrāks.
Tad jau pie rimi kases arī taisam rāvējslēdzēju principu. Pudeles kakls ierobežo auto daudzumu, tieši tā pat kā rimi kasiere. Loģika
Offline
ivarinators
21. Mar 2021, 22:23 #7156

Kopš: 08. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: A6TQ

Primitīvi izskaidrošu: nu iedomājies, ka stāvot vienā garā rindā 100 auto, pirmais izkustās, otrais, redz, ka priekšējais izkustējies, arī uzsāk kustību, sekunde zaudēta,nākamais arī sāk kustību, kad priekšā esošais sāk braukt, vēl viena sekunde zaudēta. Cik sekundes zaudētas kopsummā līdz pēdējam esošajam noteikti var izrēķināt.
Tagad situācija, kad divās rindās katrā pa 50 mašīnām. Izkustēšanās/apstāšanās 2x mazāka. Lai palaistu kādu pēc rāvējslēdzēja principa, nav jāveic lieka apstāšanās, ja vien neesi sieviete, jo redzi blakus joslā esošo, zini, ka palaidīsi (vai nelaidīsi) un nebremzē pēdējā brīdī. Kustība nenotiek, protams, 2x ātrāk, bet ātrāk notiek. Tur, protams, ir vēl citi apstākļi, kur tiek zaudēts un iegūts laiks, kurus tagad sliknums uzskaitīt, bet padomājot jau var izdomāt.
Un konkrētajā pieminētajā vietā 2 joslas ir arī tādēļ, lai sastrēums veidotos (ja tāds ir) tikai šajā posmā, nevis uz tilta, kur tas būtu bīstamāk un traucējošāk.
Offline
user
21. Mar 2021, 22:48 #7157

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13756

Braucu ar:


21 Mar 2021, 10:40:03 @qa rakstīja:

21 Mar 2021, 10:31:42 @Peppa_pig rakstīja:

21 Mar 2021, 10:06:12 @Negantelis rakstīja:

20 Mar 2021, 20:56:20 @Elviss rakstīja:

20 Mar 2021, 14:56:28 @Mikels rakstīja:
Tak pilna Rīga ar braucējiem,kas nespēj izmantot visas joslas, kaut vai tie paši,kas pie kombināta draudzīgi no rīta stāv vienā rindiņā, kamēr blakus josla stāv tukša,bet galā tēlo apvainotos un mēģina nelaist joslā Es gan vairāk ar tiem lumbrakiem laiku netērēju,labāk apbraucu to posmu pa Ziepniekalna ielu

Ļoti labi, jo tad, kad visi tur sāks braukt pareizi, būs krietni ilgak



Daudz ātrāk ir tad ja vienu joslu, rinda tāpēc arī veidojas ka ir umņiki kas aizplēš pa otro visiem garām un tad lien priekšā, katra šī pielīšana prasa laiku un veido aizturi,apstāties ,uzsākt.
Un shitais plānprātiņš apmāca uz A kategoriju?

Neko jau nepareizu viņš arī nepateica. "Pudeles kaklos" no korķa neiztikt.


WTF?? pateikšu priekšā kādēļ ir 2 joslas, ja nerubījat - tādēļ, lai sastrēguma "aste" nebūtu uz tilta!

tieši tāpēc arī pārvadi daudz kur ir 2 joslās kaut uzbruakšana ir vienā un nobraukšana arī - lai nečakarētu satiksmi uz tilta ar stāvošu asti.
Offline
qa
21. Mar 2021, 23:31 #7158

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


21 Mar 2021, 22:23:22 @ivarinators rakstīja:
Primitīvi izskaidrošu: nu iedomājies, ka stāvot vienā garā rindā 100 auto, pirmais izkustās, otrais, redz, ka priekšējais izkustējies, arī uzsāk kustību, sekunde zaudēta,nākamais arī sāk kustību, kad priekšā esošais sāk braukt, vēl viena sekunde zaudēta. Cik sekundes zaudētas kopsummā līdz pēdējam esošajam noteikti var izrēķināt.
Tagad situācija, kad divās rindās katrā pa 50 mašīnām. Izkustēšanās/apstāšanās 2x mazāka. Lai palaistu kādu pēc rāvējslēdzēja principa, nav jāveic lieka apstāšanās, ja vien neesi sieviete, jo redzi blakus joslā esošo, zini, ka palaidīsi (vai nelaidīsi) un nebremzē pēdējā brīdī. Kustība nenotiek, protams, 2x ātrāk, bet ātrāk notiek.

Kā jau sākumā minēju, telefonu labāk neglāstīt un satiksme ritēs raitāk. Visi satiksmes plānotāji tupajā "vecajā" Eiropā nezin Lv jaunatklāto jau 10 gadus iepriekš, ka "rāvējslēdzējs " ir ātrāk.
2 joslas sajūdzot vienā, satiksme vienmēr būs saraustītāka, kā viena. Satiksmes galvenais priekšnoteikums ir lai būtu plūdena, tas attiecas gan uz ātruma mīļotājiem ,gan bremzēm, gan joslu līdējiem. Parādiet praksē kur perfekti strādā " rāvējslēdzēja" princips?
Kas katru vakaru darās otrā tilta galā, nobraucienā uz Lubānas apli.
Offline
Ksneps
21. Mar 2021, 23:33 #7159

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1396

Braucu ar:

Pateikšu priekšā: pašreizējais risinājums veicina agresīvu braukšanu un ņirgāšanos par citiem auto braucējiem lienot priekšā.

Vajadzēja to visu uztaisīt pareizi un līdz galam novest: attiecīgi aplī uztaisīt divas joslas un aplī iebraukšana pa divām joslām. Līdzīgi kā tagad ir pie IKEA apļa vai Lubānas ielas galā uz apļa. Vai nobraucot no Salu tilta uz Mūkusalas apli.

Ja nevar to visu izdarīt pareizi, tad lai tais kaut vai velo joslas vai arī likvidē to vienu joslu. Lai tad visi stāv uz tilta, kas notā.


Offline
user
21. Mar 2021, 23:38 #7160

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13756

Braucu ar:


21 Mar 2021, 23:33:39 @Ksneps rakstīja:
Pateikšu priekšā: pašreizējais risinājums veicina agresīvu braukšanu un ņirgāšanos par citiem auto braucējiem lienot priekšā.

Vajadzēja to visu uztaisīt pareizi un līdz galam novest: attiecīgi aplī uztaisīt divas joslas un aplī iebraukšana pa divām joslām. Līdzīgi kā tagad ir pie IKEA apļa vai Lubānas ielas galā uz apļa. Vai nobraucot no Salu tilta uz Mūkusalas apli.

Ja nevar to visu izdarīt pareizi, tad lai tais kaut vai velo joslas vai arī likvidē to vienu joslu. Lai tad visi stāv uz tilta, kas notā.





bullshit. viss ir pareizi - svaŗigi, lai sastrēguma "aste" nekrājas uz tilta. tieī tādēļ daudzās vietās ierīko 2 joslas, lai visu auto satilptu tur, nevis čakarētu satiksmi izveidojt "asti" uz ātrā tilta. daudz, kur tas novērojams
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo