Online

Pašreiz BMWPower skatās 163 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kexxx
29. Mar 2013, 21:34 #7141

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12322

Braucu ar:


29 Mar 2013, 21:27:01 Udritis rakstīja:
Stacionārs ir tad, ja ir kaut kādu laiku patstāvīgs kolektora spiediens ( benzīna ECU kas strādā pēc MAP arī droseļa stāvoklis) parasti tas ir kaut kādas sekundes, tas ir laiks, kad benzīna kompītis sakoriģē maisījumu pēc zondes, nostabilizējas spiediens un impulsi, ierakstās punkts. Ja punksts irakstīsies kamēr benzīna kompis nenoreģēs ir auzas, vai arī ierakstīsies punkti pie lieliem droseļa atvērumiem, kad zonde netiek ņemta vērā. Katrai mašīnai tas ir savādāk, tāpēc ir tā, ka viena nokalibrējas perfekti, cita nē.

Tad vēl + peldošie diferenciālie spiedieni un auto korekcija ir kā zāģa zobi


hmm, ja te tiek minēti zāģa zobi, tad noprotu, ka ir domātas 2D kartes, kur tiek attēlots MAP un iešprices laiki?
Offline
kexxx
29. Mar 2013, 21:35 #7142

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12322

Braucu ar:


29 Mar 2013, 21:29:07 Driver rakstīja:
ir kada sistema, kas pa to nolapito OBD njem vera dzineja slodzes raksturlielumu?

butu interesanti atteikties no map sensora un slodzi njemt "elektroniski"


hmm, kā vispār ir ar datu apmaiņas ātrumu- tas kompis paspētu datus nolasīt tik ātri?
Offline
Udritis
29. Mar 2013, 21:40 #7143

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG


29 Mar 2013, 21:29:07 Driver rakstīja:
ir kada sistema, kas pa to nolapito OBD njem vera dzineja slodzes raksturlielumu?

butu interesanti atteikties no map sensora un slodzi njemt "elektroniski"

Man domāt ka nē
Ja man būtu pietiekoši zināšanu un resursu, es taisītu gāzes "parazītu" pēc citiem parametriem.
Idejiski tas ir tā
Ir 3 kartes
Vienā rakstās benzīna impulsi pēc spiediena un apgriezieniem
Otrā rakstās benzīna impulsi braucot ar gāzi
Trešā starpība, koificents gāzei.
Tam visam pa vidu brīvgaitas auto kalibrēšana un ja būs korektas korekcijas pēc gāzes temp. viss strādās perfekti un man ir aizdomas, ka ir ražotājs kuram ir kas līdzīgs.
Offline
Udritis
29. Mar 2013, 21:41 #7144

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG


29 Mar 2013, 21:34:13 kexxx rakstīja:

29 Mar 2013, 21:27:01 Udritis rakstīja:
Stacionārs ir tad, ja ir kaut kādu laiku patstāvīgs kolektora spiediens ( benzīna ECU kas strādā pēc MAP arī droseļa stāvoklis) parasti tas ir kaut kādas sekundes, tas ir laiks, kad benzīna kompītis sakoriģē maisījumu pēc zondes, nostabilizējas spiediens un impulsi, ierakstās punkts. Ja punksts irakstīsies kamēr benzīna kompis nenoreģēs ir auzas, vai arī ierakstīsies punkti pie lieliem droseļa atvērumiem, kad zonde netiek ņemta vērā. Katrai mašīnai tas ir savādāk, tāpēc ir tā, ka viena nokalibrējas perfekti, cita nē.

Tad vēl + peldošie diferenciālie spiedieni un auto korekcija ir kā zāģa zobi


hmm, ja te tiek minēti zāģa zobi, tad noprotu, ka ir domātas 2D kartes, kur tiek attēlots MAP un iešprices laiki?

Jap
Offline
kexxx
29. Mar 2013, 21:45 #7145

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12322

Braucu ar:


29 Mar 2013, 21:41:36 Udritis rakstīja:

29 Mar 2013, 21:34:13 kexxx rakstīja:

29 Mar 2013, 21:27:01 Udritis rakstīja:
Stacionārs ir tad, ja ir kaut kādu laiku patstāvīgs kolektora spiediens ( benzīna ECU kas strādā pēc MAP arī droseļa stāvoklis) parasti tas ir kaut kādas sekundes, tas ir laiks, kad benzīna kompītis sakoriģē maisījumu pēc zondes, nostabilizējas spiediens un impulsi, ierakstās punkts. Ja punksts irakstīsies kamēr benzīna kompis nenoreģēs ir auzas, vai arī ierakstīsies punkti pie lieliem droseļa atvērumiem, kad zonde netiek ņemta vērā. Katrai mašīnai tas ir savādāk, tāpēc ir tā, ka viena nokalibrējas perfekti, cita nē.

Tad vēl + peldošie diferenciālie spiedieni un auto korekcija ir kā zāģa zobi


hmm, ja te tiek minēti zāģa zobi, tad noprotu, ka ir domātas 2D kartes, kur tiek attēlots MAP un iešprices laiki?

Jap


bet viņas tak nobīdās atkarībā no apgriezieniem...
Offline
Udritis
29. Mar 2013, 21:50 #7146

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG

Jā arī pēc apgriezieniem, bet vairāk pēc manis iepriekš minētiem iemesliem.
Offline
uudensputns
29. Mar 2013, 21:56 #7147

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Tas ir mums zināms ražotājs...?
Offline
Udritis
29. Mar 2013, 22:00 #7148

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG


29 Mar 2013, 21:56:25 uudensputns rakstīja:
Tas ir mums zināms ražotājs...?

Jap
Offline
uudensputns
29. Mar 2013, 22:16 #7149

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Gaidam poļu vizīti Rīgā,kad tiks ar gāzi aprīkots bmw ar dīzeli.Esot beidzot sistēmu atstrādājuši,ka var laist tirdzniecībā.
Blue power gan vairāk nelikšu,nu nav tāds kāposts jāatgāž par mazu kastīti ar daudz vadiem,kura regulējas metodom naučnovo tika...
Offline
seeingman
29. Mar 2013, 22:39 #7150

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


29 Mar 2013, 21:40:02 Udritis rakstīja:

29 Mar 2013, 21:29:07 Driver rakstīja:
ir kada sistema, kas pa to nolapito OBD njem vera dzineja slodzes raksturlielumu?

butu interesanti atteikties no map sensora un slodzi njemt "elektroniski"

Man domāt ka nē
Ja man būtu pietiekoši zināšanu un resursu, es taisītu gāzes "parazītu" pēc citiem parametriem.
Idejiski tas ir tā
Ir 3 kartes
Vienā rakstās benzīna impulsi pēc spiediena un apgriezieniem
Otrā rakstās benzīna impulsi braucot ar gāzi
Trešā starpība, koificents gāzei.
Tam visam pa vidu brīvgaitas auto kalibrēšana un ja būs korektas korekcijas pēc gāzes temp. viss strādās perfekti un man ir aizdomas, ka ir ražotājs kuram ir kas līdzīgs.

līdzīgs ir oscar-n
un tevis dotā situācija ir gavno
tu neņem vērā to, ka daudziem auto ir ilgtermiņa adaptācijas, ja auto, braucot ar gāzi, pēc lambdas prasīsies treknāku, tas, protams, palielinās degvielas karti adaptācijās, un tad, pārslēdzot uz benzīnu, degmaisījums būs par treknu un adaptācijas ies uz otru pusi un tad pārslēgsies uz gāzi un būs liesais...
Vispār vajag 3d karti ar tik daudz vērtībām, kā stock degvielas kartei, kur katrai vērtībai tiek pievienots koeficients, vēl būtu labi, ja koeficients dinamiski mainās no gāzes t*, tur diferenciālajiem spiedieniem, u.c. huiņas
un koeficientam jābūt tādam, lai benzīna dme nebūtu spiests mainīt benzīna sprauslu impulsu
Nu, gāzes ģēniji, huļi mana tačka ir netīra un nav pieejama šāda gāzes iekārtā?
Offline
Udritis
30. Mar 2013, 06:32 #7151

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG

Es tikai idejiski, bet tāda veida korekcijas kartes būtu daudz precīzākas, nekā tās kas ir tagad, tādā veidā kartes arī būtu 3D

Es šo domu "pametu" Tamoniešiem, atbilde bija jā, būtu jau labi, tikai tas ir ļoti sarežģīti un otrs, kam to vajag, lielākai daļai gāznieku vajag zaļo pogu avtokalibrovka, mašīna uz priekšu kustās un ir ok.

Ar 2 kompjiem motortelpā kur katrs adoptējas nav aršana, tās tāpat kā divi sievišķi virtuvē
Offline
Udritis
30. Mar 2013, 06:44 #7152

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG


29 Mar 2013, 22:16:07 uudensputns rakstīja:
Gaidam poļu vizīti Rīgā,kad tiks ar gāzi aprīkots bmw ar dīzeli.Esot beidzot sistēmu atstrādājuši,ka var laist tirdzniecībā.
Blue power gan vairāk nelikšu,nu nav tāds kāposts jāatgāž par mazu kastīti ar daudz vadiem,kura regulējas metodom naučnovo tika...

Tā jau viņi visi saka, nopērc un saproti ka ir kārtējā H%$#@ņa
Offline
seeingman
30. Mar 2013, 12:11 #7153

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


30 Mar 2013, 06:32:05 Udritis rakstīja:
....

Ar 2 kompjiem motortelpā kur katrs adoptējas nav aršana, tās tāpat kā divi sievišķi virtuvē

cik bērnus tad tas kompis adoptēs?
Bet, ja nopietni, tad gāzes kompim ir jākoriģējas tā, lai benzīna kompim nav jāmaina savas adaptācijas, kas ir jau ierakstījušās no benzīna.
Cik esmu redzējis "avtokaļibrovku" un gāzes "kartes"(prosta 2d līknes) piebraukšanu tad pa to laiku kamēr piebrauc gāzes keoficientus tad benzīna DME adaptacijas ir jau "izsistas"
Un 2d līkne sūkā, jo spēv vadīties un veidot koeficientu karti gāzei no "vidējās aritmētiskās" līknes, caur benzīna 3d karti, kamēr dzīvē iešprices laika vērtības var svārstīties nedaudz savādāk, nekā ir paredzējusi gāzes 2d karte un sanāk auzas pilns balons vs. tukšs, vasara vs. ziema, pabrauc ilgāku laiku uz benzīnu un pārslēdzoties uz gāzi vairs neiet un raustās, utt.
Offline
Udritis
30. Mar 2013, 17:20 #7154

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG

Tā viš ir, tāpēc jau saregulēt propānbutān parazītu ir bik jāpiešauj roka lai adoptācija neiziet no rāmjiem, tāpēc jau gāzes kompim auto adoptācija jāatslēdz, viņš ir jāsaregulē un viss.

Žēl ka man nav vairs ierakstīto log failu ar gāzi un benzīnu, labi varēja redzēt cik gāzes kompis ir advancēts, vispār Tamona regulējas labi, ir jāpiešaujas, bet tā jau ir visām lietām.

Sakārtošu vadus, ierakstīšu pa jaunu būs interesanti paskatīties.

[ Šo ziņu laboja Udritis, 30 Mar 2013, 17:45:51 ]

Offline
seeingman
30. Mar 2013, 18:00 #7155

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


30 Mar 2013, 17:20:41 Udritis rakstīja:
lai adoptācija neiziet no rāmjiem

atkal
Nu un ja gāzes kompim adaptācijas ir atslēgtas, kas notiek kad gāzes spiediens pirms sprauslām pamainās, pamainās gāzes temperatūra?
Offline
uudensputns
30. Mar 2013, 18:33 #7156

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


30 Mar 2013, 18:00:26 seeingman rakstīja:

30 Mar 2013, 17:20:41 Udritis rakstīja:
lai adoptācija neiziet no rāmjiem

atkal
Nu un ja gāzes kompim adaptācijas ir atslēgtas, kas notiek kad gāzes spiediens pirms sprauslām pamainās, pamainās gāzes temperatūra?

Tā būt nedrīkst,tāpēc ir jāizvēlas reduktors,kurš uztur nemainīgu spiedienu,labi silda(pieslēgums).Gadījumos,kad tā ir sūdīga reduktora dēļ,tad ir dibenā...
Offline
Udritis
30. Mar 2013, 19:05 #7157

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG


30 Mar 2013, 18:00:26 seeingman rakstīja:

30 Mar 2013, 17:20:41 Udritis rakstīja:
lai adoptācija neiziet no rāmjiem

atkal
Nu un ja gāzes kompim adaptācijas ir atslēgtas, kas notiek kad gāzes spiediens pirms sprauslām pamainās, pamainās gāzes temperatūra?

Nu un ja gāzes kompim adoptācijas paliek ieslēgtas? Būs tādas auzas ka maz neliekas.

Puslīdz normālam kompim piem Tamonai ir korekcija gan pēc gāzes temp gan pēc spiediena un viss strādā, trūkst tikai automatizētas korekcijas pēc RPM.
Uzliekam labu reduktoru nevis tos ko tirgo lētajos kitos Tomasetto Sharkus un citus mēslus un viss strādās, Tomasetto piem difers nokrīt pa 3-5 vienībām lai arī jaudas rezerve ir liela, ko mēs varam gribēt.
Varbūt esi darījis, bet ja nē, pamēģini paskatīties ar platjoslas zondi kas notiek ar maisījumiem pie lielām slodzēm virs 50% droseļa, tad nelielas nobīdes adoptācijās liksies kā pumpuriņi
p.s. un runājot par gāzes temp, viņai nav jāstaigā tāpat kā dieram, man mersim gāzes temp turās 30-40 grādu robežās, pie tādām temp svārstībām izmaiņas maisījumos ir ļoti niecīgas, viņas praktiski nav.

[ Šo ziņu laboja Udritis, 30 Mar 2013, 19:08:23 ]

Offline
Driver
30. Mar 2013, 19:10 #7158

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

kad Tu beigsi adoptet gazes iekartas?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Udritis
30. Mar 2013, 19:16 #7159

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG


30 Mar 2013, 19:10:10 Driver rakstīja:
kad Tu beigsi adoptet gazes iekartas?

Nekad
Offline
seeingman
30. Mar 2013, 20:16 #7160

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

adoptēt antrop. Pieņemt ģimenē citu vecāku bērnu, kuru tad parasti audzina kā savējo.
adaptēt pielāgot, pieradināt, aklimatizēt, izmainīt, lai atbilstu...

Un es nesaku ka gāzes kompim vajag ilgtermiņa adaptācijas, tad tiešām būtu auzas, vajag momentānas adaptācijas, kas izmaina gala iešprices laika vērtību rezultātā degvielas karte gāzes kompī paliek nevis 3d bet dahujaD
ā nu jā es aizmirsu, ka vidējam adoptētājam tas nahren nav vajadzīgs un sarežģī dzīvi, kā arī vīdējam opeļa braucējam negribēsies pirkt tādu salīdzinoši dārgāku veidojumu, jo ar lēto taču arī uz priekšu kust, tas nekas ka auto ik pa laika uzvedas dīvaini.
Bet nu nekas ir taču forši, kad intensīvā satiksmē, apdzenot fūri, viss ntoiek slikti un pazūd jauda
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo