Online
Pašreiz BMWPower skatās 163 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
kexxx | 29. Mar 2013, 21:34 |
#7141
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12322
Braucu ar:
|
29 Mar 2013, 21:27:01 Udritis rakstīja:
Stacionārs ir tad, ja ir kaut kādu laiku patstāvīgs kolektora spiediens ( benzīna ECU kas strādā pēc MAP arī droseļa stāvoklis) parasti tas ir kaut kādas sekundes, tas ir laiks, kad benzīna kompītis sakoriģē maisījumu pēc zondes, nostabilizējas spiediens un impulsi, ierakstās punkts. Ja punksts irakstīsies kamēr benzīna kompis nenoreģēs ir auzas, vai arī ierakstīsies punkti pie lieliem droseļa atvērumiem, kad zonde netiek ņemta vērā. Katrai mašīnai tas ir savādāk, tāpēc ir tā, ka viena nokalibrējas perfekti, cita nē.
Tad vēl + peldošie diferenciālie spiedieni un auto korekcija ir kā zāģa zobi
hmm, ja te tiek minēti zāģa zobi, tad noprotu, ka ir domātas 2D kartes, kur tiek attēlots MAP un iešprices laiki? | Offline | | |
kexxx | 29. Mar 2013, 21:35 |
#7142
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12322
Braucu ar:
|
29 Mar 2013, 21:29:07 Driver rakstīja:
ir kada sistema, kas pa to nolapito OBD njem vera dzineja slodzes raksturlielumu?
butu interesanti atteikties no map sensora un slodzi njemt "elektroniski"
hmm, kā vispār ir ar datu apmaiņas ātrumu- tas kompis paspētu datus nolasīt tik ātri? | Offline | | |
Udritis | 29. Mar 2013, 21:40 |
#7143
|
| Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
|
29 Mar 2013, 21:29:07 Driver rakstīja:
ir kada sistema, kas pa to nolapito OBD njem vera dzineja slodzes raksturlielumu?
butu interesanti atteikties no map sensora un slodzi njemt "elektroniski"
Man domāt ka nē
Ja man būtu pietiekoši zināšanu un resursu, es taisītu gāzes "parazītu" pēc citiem parametriem.
Idejiski tas ir tā
Ir 3 kartes
Vienā rakstās benzīna impulsi pēc spiediena un apgriezieniem
Otrā rakstās benzīna impulsi braucot ar gāzi
Trešā starpība, koificents gāzei.
Tam visam pa vidu brīvgaitas auto kalibrēšana un ja būs korektas korekcijas pēc gāzes temp. viss strādās perfekti un man ir aizdomas, ka ir ražotājs kuram ir kas līdzīgs. | Offline | | |
Udritis | 29. Mar 2013, 21:41 |
#7144
|
| Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
|
29 Mar 2013, 21:34:13 kexxx rakstīja:
29 Mar 2013, 21:27:01 Udritis rakstīja:
Stacionārs ir tad, ja ir kaut kādu laiku patstāvīgs kolektora spiediens ( benzīna ECU kas strādā pēc MAP arī droseļa stāvoklis) parasti tas ir kaut kādas sekundes, tas ir laiks, kad benzīna kompītis sakoriģē maisījumu pēc zondes, nostabilizējas spiediens un impulsi, ierakstās punkts. Ja punksts irakstīsies kamēr benzīna kompis nenoreģēs ir auzas, vai arī ierakstīsies punkti pie lieliem droseļa atvērumiem, kad zonde netiek ņemta vērā. Katrai mašīnai tas ir savādāk, tāpēc ir tā, ka viena nokalibrējas perfekti, cita nē.
Tad vēl + peldošie diferenciālie spiedieni un auto korekcija ir kā zāģa zobi
hmm, ja te tiek minēti zāģa zobi, tad noprotu, ka ir domātas 2D kartes, kur tiek attēlots MAP un iešprices laiki?
Jap | Offline | | |
kexxx | 29. Mar 2013, 21:45 |
#7145
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12322
Braucu ar:
|
29 Mar 2013, 21:41:36 Udritis rakstīja:
29 Mar 2013, 21:34:13 kexxx rakstīja:
29 Mar 2013, 21:27:01 Udritis rakstīja:
Stacionārs ir tad, ja ir kaut kādu laiku patstāvīgs kolektora spiediens ( benzīna ECU kas strādā pēc MAP arī droseļa stāvoklis) parasti tas ir kaut kādas sekundes, tas ir laiks, kad benzīna kompītis sakoriģē maisījumu pēc zondes, nostabilizējas spiediens un impulsi, ierakstās punkts. Ja punksts irakstīsies kamēr benzīna kompis nenoreģēs ir auzas, vai arī ierakstīsies punkti pie lieliem droseļa atvērumiem, kad zonde netiek ņemta vērā. Katrai mašīnai tas ir savādāk, tāpēc ir tā, ka viena nokalibrējas perfekti, cita nē.
Tad vēl + peldošie diferenciālie spiedieni un auto korekcija ir kā zāģa zobi
hmm, ja te tiek minēti zāģa zobi, tad noprotu, ka ir domātas 2D kartes, kur tiek attēlots MAP un iešprices laiki?
Jap
bet viņas tak nobīdās atkarībā no apgriezieniem... | Offline | | |
Udritis | 29. Mar 2013, 21:50 |
#7146
|
| Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
| Jā arī pēc apgriezieniem, bet vairāk pēc manis iepriekš minētiem iemesliem. | Offline | | |
uudensputns | 29. Mar 2013, 21:56 |
#7147
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Tas ir mums zināms ražotājs...? | Offline | | |
Udritis | 29. Mar 2013, 22:00 |
#7148
|
| Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
|
29 Mar 2013, 21:56:25 uudensputns rakstīja:
Tas ir mums zināms ražotājs...?
Jap | Offline | | |
|
uudensputns | 29. Mar 2013, 22:16 |
#7149
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Gaidam poļu vizīti Rīgā,kad tiks ar gāzi aprīkots bmw ar dīzeli.Esot beidzot sistēmu atstrādājuši,ka var laist tirdzniecībā.
Blue power gan vairāk nelikšu,nu nav tāds kāposts jāatgāž par mazu kastīti ar daudz vadiem,kura regulējas metodom naučnovo tika... | Offline | | |
seeingman | 29. Mar 2013, 22:39 |
#7150
|
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
29 Mar 2013, 21:40:02 Udritis rakstīja:
29 Mar 2013, 21:29:07 Driver rakstīja:
ir kada sistema, kas pa to nolapito OBD njem vera dzineja slodzes raksturlielumu?
butu interesanti atteikties no map sensora un slodzi njemt "elektroniski"
Man domāt ka nē
Ja man būtu pietiekoši zināšanu un resursu, es taisītu gāzes "parazītu" pēc citiem parametriem.
Idejiski tas ir tā
Ir 3 kartes
Vienā rakstās benzīna impulsi pēc spiediena un apgriezieniem
Otrā rakstās benzīna impulsi braucot ar gāzi
Trešā starpība, koificents gāzei.
Tam visam pa vidu brīvgaitas auto kalibrēšana un ja būs korektas korekcijas pēc gāzes temp. viss strādās perfekti un man ir aizdomas, ka ir ražotājs kuram ir kas līdzīgs.
līdzīgs ir oscar-n
un tevis dotā situācija ir gavno
tu neņem vērā to, ka daudziem auto ir ilgtermiņa adaptācijas, ja auto, braucot ar gāzi, pēc lambdas prasīsies treknāku, tas, protams, palielinās degvielas karti adaptācijās, un tad, pārslēdzot uz benzīnu, degmaisījums būs par treknu un adaptācijas ies uz otru pusi un tad pārslēgsies uz gāzi un būs liesais...
Vispār vajag 3d karti ar tik daudz vērtībām, kā stock degvielas kartei, kur katrai vērtībai tiek pievienots koeficients, vēl būtu labi, ja koeficients dinamiski mainās no gāzes t*, tur diferenciālajiem spiedieniem, u.c. huiņas
un koeficientam jābūt tādam, lai benzīna dme nebūtu spiests mainīt benzīna sprauslu impulsu
Nu, gāzes ģēniji, huļi mana tačka ir netīra un nav pieejama šāda gāzes iekārtā? | Offline | | |
Udritis | 30. Mar 2013, 06:32 |
#7151
|
| Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
| Es tikai idejiski, bet tāda veida korekcijas kartes būtu daudz precīzākas, nekā tās kas ir tagad, tādā veidā kartes arī būtu 3D
Es šo domu "pametu" Tamoniešiem, atbilde bija jā, būtu jau labi, tikai tas ir ļoti sarežģīti un otrs, kam to vajag, lielākai daļai gāznieku vajag zaļo pogu avtokalibrovka, mašīna uz priekšu kustās un ir ok.
Ar 2 kompjiem motortelpā kur katrs adoptējas nav aršana, tās tāpat kā divi sievišķi virtuvē | Offline | | |
Udritis | 30. Mar 2013, 06:44 |
#7152
|
| Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
|
29 Mar 2013, 22:16:07 uudensputns rakstīja:
Gaidam poļu vizīti Rīgā,kad tiks ar gāzi aprīkots bmw ar dīzeli.Esot beidzot sistēmu atstrādājuši,ka var laist tirdzniecībā.
Blue power gan vairāk nelikšu,nu nav tāds kāposts jāatgāž par mazu kastīti ar daudz vadiem,kura regulējas metodom naučnovo tika...
Tā jau viņi visi saka, nopērc un saproti ka ir kārtējā H%$#@ņa | Offline | | |
seeingman | 30. Mar 2013, 12:11 |
#7153
|
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
30 Mar 2013, 06:32:05 Udritis rakstīja:
....
Ar 2 kompjiem motortelpā kur katrs adoptējas nav aršana, tās tāpat kā divi sievišķi virtuvē
cik bērnus tad tas kompis adoptēs?
Bet, ja nopietni, tad gāzes kompim ir jākoriģējas tā, lai benzīna kompim nav jāmaina savas adaptācijas, kas ir jau ierakstījušās no benzīna.
Cik esmu redzējis "avtokaļibrovku" un gāzes "kartes"(prosta 2d līknes) piebraukšanu tad pa to laiku kamēr piebrauc gāzes keoficientus tad benzīna DME adaptacijas ir jau "izsistas"
Un 2d līkne sūkā, jo spēv vadīties un veidot koeficientu karti gāzei no "vidējās aritmētiskās" līknes, caur benzīna 3d karti, kamēr dzīvē iešprices laika vērtības var svārstīties nedaudz savādāk, nekā ir paredzējusi gāzes 2d karte un sanāk auzas pilns balons vs. tukšs, vasara vs. ziema, pabrauc ilgāku laiku uz benzīnu un pārslēdzoties uz gāzi vairs neiet un raustās, utt. | Offline | | |
Udritis | 30. Mar 2013, 17:20 |
#7154
|
| Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
| Tā viš ir, tāpēc jau saregulēt propānbutān parazītu ir bik jāpiešauj roka lai adoptācija neiziet no rāmjiem, tāpēc jau gāzes kompim auto adoptācija jāatslēdz, viņš ir jāsaregulē un viss.
Žēl ka man nav vairs ierakstīto log failu ar gāzi un benzīnu, labi varēja redzēt cik gāzes kompis ir advancēts, vispār Tamona regulējas labi, ir jāpiešaujas, bet tā jau ir visām lietām.
Sakārtošu vadus, ierakstīšu pa jaunu būs interesanti paskatīties.[ Šo ziņu laboja Udritis, 30 Mar 2013, 17:45:51 ] | Offline | | |
seeingman | 30. Mar 2013, 18:00 |
#7155
|
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
30 Mar 2013, 17:20:41 Udritis rakstīja:
lai adoptācija neiziet no rāmjiem
atkal
Nu un ja gāzes kompim adaptācijas ir atslēgtas, kas notiek kad gāzes spiediens pirms sprauslām pamainās, pamainās gāzes temperatūra? | Offline | | |
uudensputns | 30. Mar 2013, 18:33 |
#7156
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
30 Mar 2013, 18:00:26 seeingman rakstīja:
30 Mar 2013, 17:20:41 Udritis rakstīja:
lai adoptācija neiziet no rāmjiem
atkal
Nu un ja gāzes kompim adaptācijas ir atslēgtas, kas notiek kad gāzes spiediens pirms sprauslām pamainās, pamainās gāzes temperatūra?
Tā būt nedrīkst,tāpēc ir jāizvēlas reduktors,kurš uztur nemainīgu spiedienu,labi silda(pieslēgums).Gadījumos,kad tā ir sūdīga reduktora dēļ,tad ir dibenā... | Offline | | |
|
Udritis | 30. Mar 2013, 19:05 |
#7157
|
| Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
|
30 Mar 2013, 18:00:26 seeingman rakstīja:
30 Mar 2013, 17:20:41 Udritis rakstīja:
lai adoptācija neiziet no rāmjiem
atkal
Nu un ja gāzes kompim adaptācijas ir atslēgtas, kas notiek kad gāzes spiediens pirms sprauslām pamainās, pamainās gāzes temperatūra?
Nu un ja gāzes kompim adoptācijas paliek ieslēgtas? Būs tādas auzas ka maz neliekas.
Puslīdz normālam kompim piem Tamonai ir korekcija gan pēc gāzes temp gan pēc spiediena un viss strādā, trūkst tikai automatizētas korekcijas pēc RPM.
Uzliekam labu reduktoru nevis tos ko tirgo lētajos kitos Tomasetto Sharkus un citus mēslus un viss strādās, Tomasetto piem difers nokrīt pa 3-5 vienībām lai arī jaudas rezerve ir liela, ko mēs varam gribēt.
Varbūt esi darījis, bet ja nē, pamēģini paskatīties ar platjoslas zondi kas notiek ar maisījumiem pie lielām slodzēm virs 50% droseļa, tad nelielas nobīdes adoptācijās liksies kā pumpuriņi
p.s. un runājot par gāzes temp, viņai nav jāstaigā tāpat kā dieram, man mersim gāzes temp turās 30-40 grādu robežās, pie tādām temp svārstībām izmaiņas maisījumos ir ļoti niecīgas, viņas praktiski nav.[ Šo ziņu laboja Udritis, 30 Mar 2013, 19:08:23 ] | Offline | | |
Driver | 30. Mar 2013, 19:10 |
#7158
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| kad Tu beigsi adoptet gazes iekartas?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Udritis | 30. Mar 2013, 19:16 |
#7159
|
| Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
|
30 Mar 2013, 19:10:10 Driver rakstīja:
kad Tu beigsi adoptet gazes iekartas?
Nekad | Offline | | |
seeingman | 30. Mar 2013, 20:16 |
#7160
|
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
| adoptēt antrop. Pieņemt ģimenē citu vecāku bērnu, kuru tad parasti audzina kā savējo.
adaptēt pielāgot, pieradināt, aklimatizēt, izmainīt, lai atbilstu...
Un es nesaku ka gāzes kompim vajag ilgtermiņa adaptācijas, tad tiešām būtu auzas, vajag momentānas adaptācijas, kas izmaina gala iešprices laika vērtību rezultātā degvielas karte gāzes kompī paliek nevis 3d bet dahujaD
ā nu jā es aizmirsu, ka vidējam adoptētājam tas nahren nav vajadzīgs un sarežģī dzīvi, kā arī vīdējam opeļa braucējam negribēsies pirkt tādu salīdzinoši dārgāku veidojumu, jo ar lēto taču arī uz priekšu kust, tas nekas ka auto ik pa laika uzvedas dīvaini.
Bet nu nekas ir taču forši, kad intensīvā satiksmē, apdzenot fūri, viss ntoiek slikti un pazūd jauda | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|