Online
Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
JancisN | 06. Mar 2018, 19:10 |
#7141
|
| Kopš: 08. Jan 2018
No: Smiltene
Ziņojumi: 43
Braucu ar: E90 un CBR1000RR
|
06 Mar 2018, 09:43:01 @wolt3r rakstīja:
Varbūt kāds var komentēt manu mistisko gadījumu.
e90 320d M47TU 2006
Palika auksti, nevarēju pielaist, pieslēdzu pie kompja, izmeta kvēlsveču kļūdas. Palasīju forumos, ka visticamāk pats relejs. Pasūtīju releju un pie viena sveces. Uzlikām un nekas nemainās, lielos mīnusos nelec un rāda tās pašas kvēlsveču kļūdas. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga pieredze. Paldies!
4212 Glow Plug Cyl 1 - Activation Interrupted
4222 Glow Plug Cyl 2 - Activation Interrupted
4232 Glow Plug Cyl 3 - Activation Interrupted
4242 Glow Plug Cyl 4 - Activation Interrupted
Nesen bija tieši tāds pats gadījums, uzliku BERU releju un visas kvēlsveces, bet problēma nepazuda un vēl aizvien nav atrisināta līdz -10 palaist var. Kad atrodi vainu padod ziņu kas bija | Offline | | |
jancis38 | 06. Mar 2018, 20:43 |
#7142
|
| Kopš: 21. Aug 2016
Ziņojumi: 97
Braucu ar:
| Un kļūdas arī joprojām tās pašas met ārā? | Offline | | |
wolt3r | 07. Mar 2018, 08:34 |
#7143
|
| Kopš: 25. Dec 2016
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
|
06 Mar 2018, 09:43:01 @wolt3r rakstīja:
[ARISINĀTS]Varbūt kāds var komentēt manu mistisko gadījumu.
e90 320d M47TU 2006
Palika auksti, nevarēju pielaist, pieslēdzu pie kompja, izmeta kvēlsveču kļūdas. Palasīju forumos, ka visticamāk pats relejs. Pasūtīju releju un pie viena sveces. Uzlikām un nekas nemainās, lielos mīnusos nelec un rāda tās pašas kvēlsveču kļūdas. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga pieredze. Paldies!
4212 Glow Plug Cyl 1 - Activation Interrupted
4222 Glow Plug Cyl 2 - Activation Interrupted
4232 Glow Plug Cyl 3 - Activation Interrupted
4242 Glow Plug Cyl 4 - Activation Interrupted
[RISINĀJUMS] Rezumē, atdevām releju uz garantiju uzlikām jauno un viss aizgāja.
Atrisānājās jautājums, tomēr bija brāķis jaunais relejs.
Vēl joprojām paliek IBS kļūda, apskatījos aizmugurē aķi, man uz mīnusa vienkārša klemme stāv bez nekādām plastmasām. Saprotu, ka tur jābūt IBSam.
Paldies @N53series @sys9291 , kas iesaistījās un izteica savas domas par tēmu. | Offline | | |
N53series | 07. Mar 2018, 09:01 |
#7144
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
07 Mar 2018, 08:34:04 @wolt3r rakstīja:
06 Mar 2018, 09:43:01 @wolt3r rakstīja:
[ARISINĀTS]Varbūt kāds var komentēt manu mistisko gadījumu.
e90 320d M47TU 2006
Palika auksti, nevarēju pielaist, pieslēdzu pie kompja, izmeta kvēlsveču kļūdas. Palasīju forumos, ka visticamāk pats relejs. Pasūtīju releju un pie viena sveces. Uzlikām un nekas nemainās, lielos mīnusos nelec un rāda tās pašas kvēlsveču kļūdas. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga pieredze. Paldies!
4212 Glow Plug Cyl 1 - Activation Interrupted
4222 Glow Plug Cyl 2 - Activation Interrupted
4232 Glow Plug Cyl 3 - Activation Interrupted
4242 Glow Plug Cyl 4 - Activation Interrupted
[RISINĀJUMS] Rezumē, atdevām releju uz garantiju uzlikām jauno un viss aizgāja.
Atrisānājās jautājums, tomēr bija brāķis jaunais relejs.
Vēl joprojām paliek IBS kļūda, apskatījos aizmugurē aķi, man uz mīnusa vienkārša klemme stāv bez nekādām plastmasām. Saprotu, ka tur jābūt IBSam.
Paldies @N53series @sys9291 , kas iesaistījās un izteica savas domas par tēmu.
tikko tu izteereeji veel naudas par straadaajosha releja nomainju
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-520d-lim...-control/Xl0Siey
reku, pat doc mineets - atkariibaa no borta spanja.
man putninjsh pachiepsteeja, ka ciinoties ar to iepriekheejo releju, akjis bija izzaagjeets tuksh.
tb., uzsaakot svechu apsildi, U nokritaas, deelj taa svechu apsilde tika pirms laika paartraukta, atbilstoshaas kljuudas ierakstiitas.
tb., nu jau ir 2 vadiibas modulji un 4 sveces nomainiitas bez pamatojuma. nav slikts saakums | Offline | | |
wolt3r | 07. Mar 2018, 09:49 |
#7145
|
| Kopš: 25. Dec 2016
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
|
07 Mar 2018, 09:01:17 @N53series rakstīja:
07 Mar 2018, 08:34:04 @wolt3r rakstīja:
06 Mar 2018, 09:43:01 @wolt3r rakstīja:
[ARISINĀTS]Varbūt kāds var komentēt manu mistisko gadījumu.
e90 320d M47TU 2006
Palika auksti, nevarēju pielaist, pieslēdzu pie kompja, izmeta kvēlsveču kļūdas. Palasīju forumos, ka visticamāk pats relejs. Pasūtīju releju un pie viena sveces. Uzlikām un nekas nemainās, lielos mīnusos nelec un rāda tās pašas kvēlsveču kļūdas. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga pieredze. Paldies!
4212 Glow Plug Cyl 1 - Activation Interrupted
4222 Glow Plug Cyl 2 - Activation Interrupted
4232 Glow Plug Cyl 3 - Activation Interrupted
4242 Glow Plug Cyl 4 - Activation Interrupted
[RISINĀJUMS] Rezumē, atdevām releju uz garantiju uzlikām jauno un viss aizgāja.
Atrisānājās jautājums, tomēr bija brāķis jaunais relejs.
Vēl joprojām paliek IBS kļūda, apskatījos aizmugurē aķi, man uz mīnusa vienkārša klemme stāv bez nekādām plastmasām. Saprotu, ka tur jābūt IBSam.
Paldies @N53series @sys9291 , kas iesaistījās un izteica savas domas par tēmu.
tikko tu izteereeji veel naudas par straadaajosha releja nomainju
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-520d-lim...-control/Xl0Siey
reku, pat doc mineets - atkariibaa no borta spanja.
man putninjsh pachiepsteeja, ka ciinoties ar to iepriekheejo releju, akjis bija izzaagjeets tuksh.
tb., uzsaakot svechu apsildi, U nokritaas, deelj taa svechu apsilde tika pirms laika paartraukta, atbilstoshaas kljuudas ierakstiitas.
tb., nu jau ir 2 vadiibas modulji un 4 sveces nomainiitas bez pamatojuma. nav slikts saakums
Tavuprāt, aķis bija pasēdies un relejs kvēlsveces neslēdza iekšā?[ Šo ziņu laboja wolt3r, 07 Mar 2018, 09:55:45 ] | Offline | | |
N53series | 07. Mar 2018, 10:11 |
#7146
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| ja IBS ir dziivs, ta meera Rinternal, SOC, SOH.
Peec shiem un Uinitial ir zinaams, kaads buus U, ja ierubiis kveesveces, kaads ir energjeetiskais balanss.
ja IBS straadaa, neprognozeeta U nogaashanaas nav iespeejama.
ja IBS ir atrubits, salauzts, logjiski - ar nosedinaatu akji svechu iesleegshanas briidii U nogaazhaas, sveces tiek atrubiitas, lai vispaar vareetu ko pieskjilt. es to meegjinu tev izstaastiit jau 3 lpp garumaa. | Offline | | |
wolt3r | 07. Mar 2018, 12:40 |
#7147
|
| Kopš: 25. Dec 2016
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
|
07 Mar 2018, 10:11:28 @N53series rakstīja:
ja IBS ir dziivs, ta meera Rinternal, SOC, SOH.
Peec shiem un Uinitial ir zinaams, kaads buus U, ja ierubiis kveesveces, kaads ir energjeetiskais balanss.
ja IBS straadaa, neprognozeeta U nogaashanaas nav iespeejama.
ja IBS ir atrubits, salauzts, logjiski - ar nosedinaatu akji svechu iesleegshanas briidii U nogaazhaas, sveces tiek atrubiitas, lai vispaar vareetu ko pieskjilt. es to meegjinu tev izstaastiit jau 3 lpp garumaa.
Tikai mieru Es nesaku ka tev nav taisnība, bet pagaidām palieku pie "vainīgs relejs" versijas. Paldies par tavu inputu. | Offline | | |
N53series | 07. Mar 2018, 12:46 |
#7148
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
07 Mar 2018, 12:40:09 @wolt3r rakstīja:
07 Mar 2018, 10:11:28 @N53series rakstīja:
ja IBS ir dziivs, ta meera Rinternal, SOC, SOH.
Peec shiem un Uinitial ir zinaams, kaads buus U, ja ierubiis kveesveces, kaads ir energjeetiskais balanss.
ja IBS straadaa, neprognozeeta U nogaashanaas nav iespeejama.
ja IBS ir atrubits, salauzts, logjiski - ar nosedinaatu akji svechu iesleegshanas briidii U nogaazhaas, sveces tiek atrubiitas, lai vispaar vareetu ko pieskjilt. es to meegjinu tev izstaastiit jau 3 lpp garumaa.
Tikai mieru Es nesaku ka tev nav taisnība, bet pagaidām palieku pie "vainīgs relejs" versijas. Paldies par tavu inputu.
Nu, super. Tad tev tikai atliek apgūt taa "releja" shēmu un darbības principu, lai spētu šo fenomenu izskaidrot. Es shēmu maaku, un saprotu, kaadaas auzaas tu brauc | Offline | | |
|
Angelz | 07. Mar 2018, 13:11 |
#7149
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| N53
06 Mar 2018, 10:12:33 @sys9291 rakstīja:
uz LCM tādas fīčas nebija, bet FRM gadījumā dīlera atbilde ir: mainam bloku...
P.S nu te daudzi ar Tool 32 nedraudzējas, jo tur nav lielās sarkanās pogas...
Šis arī ir labs! Dēļ kz mainīt FRM..! [ Šo ziņu laboja Angelz, 07 Mar 2018, 13:14:58 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
FisherS | 12. Mar 2018, 02:45 |
#7150
|
| Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1481
Braucu ar: tīriem diskiem
| N47D20C 2011.gads
Jautājums par ķēdi, vai ir iespējams un kur pārbaudīt ķēdes nodilumu?
Šobrīd ir 100% oem noskrējiens 203k km un nav iespējams uzzināt vai ex īpašnieks mainījis/nemainījis, jo auto no izsoles.
Motors strādā izcili, bez nekādām skaņām. | Offline | | |
Agrish | 12. Mar 2018, 10:24 |
#7151
|
| Kopš: 12. Aug 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E91
|
12 Mar 2018, 02:45:05 @FisherS rakstīja:
N47D20C 2011.gads
Jautājums par ķēdi, vai ir iespējams un kur pārbaudīt ķēdes nodilumu?
Šobrīd ir 100% oem noskrējiens 203k km un nav iespējams uzzināt vai ex īpašnieks mainījis/nemainījis, jo auto no izsoles.
Motors strādā izcili, bez nekādām skaņām.
Liecies mierā | Offline | | |
sewy | 12. Mar 2018, 10:37 |
#7152
|
| Kopš: 22. Aug 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 244
Braucu ar: F34 LCI; FZ1
|
12 Mar 2018, 10:24:37 @Agrish rakstīja:
Liecies mierā
Un turpini braukt domājot, būs vai nebūs tā "laimīgā loze"... ? | Offline | | |
Bosnija | 12. Mar 2018, 11:03 |
#7153
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13585
Braucu ar:
|
12 Mar 2018, 02:45:05 @FisherS rakstīja:
N47D20C 2011.gads
Jautājums par ķēdi, vai ir iespējams un kur pārbaudīt ķēdes nodilumu?
Šobrīd ir 100% oem noskrējiens 203k km un nav iespējams uzzināt vai ex īpašnieks mainījis/nemainījis, jo auto no izsoles.
Motors strādā izcili, bez nekādām skaņām.
ja nemaldos tieši šim kodam 163zs bija novērstas problēmas. | Offline | | |
Agrish | 12. Mar 2018, 11:05 |
#7154
|
| Kopš: 12. Aug 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E91
|
12 Mar 2018, 10:37:23 @sewy rakstīja:
12 Mar 2018, 10:24:37 @Agrish rakstīja:
Liecies mierā
Un turpini braukt domājot, būs vai nebūs tā "laimīgā loze"... ?
N47D20C 2011. gada dzinējiem nav problēmas ar ķēdi, problēmas bija 2007-2009.janvārim , dzinējiem ar burtu A
| Offline | | |
sewy | 12. Mar 2018, 11:25 |
#7155
|
| Kopš: 22. Aug 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 244
Braucu ar: F34 LCI; FZ1
| Visiem N47 ir problēmas.
Pašam ir F30 un arī plānoju mainīt.
Piemērs..
Pie 206 000 km plīsa.. un tur ir jaunā tipa N47 dzinējs.
https://www.youtube.com/watch?v=rJoHSAzSXQ8
[ Šo ziņu laboja sewy, 12 Mar 2018, 11:28:31 ] | Offline | | |
bembukuss | 12. Mar 2018, 12:29 |
#7156
|
| Kopš: 17. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 367
Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech
|
12 Mar 2018, 02:45:05 @FisherS rakstīja:
N47D20C 2011.gads
Jautājums par ķēdi, vai ir iespējams un kur pārbaudīt ķēdes nodilumu?
Šobrīd ir 100% oem noskrējiens 203k km un nav iespējams uzzināt vai ex īpašnieks mainījis/nemainījis, jo auto no izsoles.
Motors strādā izcili, bez nekādām skaņām.
Lai ķēdi pārbaudītu +- ir jāņem nost kārba..
Cik maksā kārbas noņemšana un uzlikšana.. 150-200eur?
Es savam mainīju ap 260000 - galīgi beigas vēl nebija pienākušas.
Tādas kā ķēdes skaņas nedzirdēsi - tur ir jābūt ausij ar pieredzi!
Bet to, ka pats motors vairs nestrādā tik vienmērīgi - var gan just, gan dzirdēt (ar nosacījumu, ja viss pārējais +- ir ok) | Offline | | |
|
akrobaac | 12. Mar 2018, 14:53 |
#7157
|
| Kopš: 10. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 402
Braucu ar: e90
|
15 Dec 2016, 09:13:27 @akrobaac rakstīja:
defekts - kamēr auksts, ielikts ātrumā, tur uz bremzēm, kad atlaiž tā uzreiz tākā sitiens (straujāk paripo uz priekšu). bet tikai tad kad auksts. ir kādam bijis? jo vienā servisā ieteica eļļu nomainīt.
Pilnīgi tādi paši simptomi, arī gribētu saprast, kas par lietu. Eļļa kārbā ir mainīta, bet izmaiņas nav.
Interesanākais ir tas, ka ja iemet D/S režīmā pie krustojuma un tur bremzi - nav sitieni.
Krievijas forumos kāds ieminējās par kkadu neitrāles ieslēgšanos pie nospiesta bremžu pedāļa 5-15 sek.
Varbūt kāds ir ticis vaļā no šās problēmas???[ Šo ziņu laboja akrobaac, 12 Mar 2018, 14:54:45 ]
----------------- Kvalitatīvi jumtu materiāli - www.vinteko.lv | Offline | | |
RSAWorkshop | 12. Mar 2018, 15:23 |
#7158
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
12 Mar 2018, 02:45:05 @FisherS rakstīja:
N47D20C 2011.gads
Jautājums par ķēdi, vai ir iespējams un kur pārbaudīt ķēdes nodilumu?
Šobrīd ir 100% oem noskrējiens 203k km un nav iespējams uzzināt vai ex īpašnieks mainījis/nemainījis, jo auto no izsoles.
Motors strādā izcili, bez nekādām skaņām.
Uzliekot regulēšanas/iestatīšanas instrumentus
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
N53series | 12. Mar 2018, 15:29 |
#7159
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
12 Mar 2018, 14:53:52 @akrobaac rakstīja:
15 Dec 2016, 09:13:27 @akrobaac rakstīja:
defekts - kamēr auksts, ielikts ātrumā, tur uz bremzēm, kad atlaiž tā uzreiz tākā sitiens (straujāk paripo uz priekšu). bet tikai tad kad auksts. ir kādam bijis? jo vienā servisā ieteica eļļu nomainīt.
Pilnīgi tādi paši simptomi, arī gribētu saprast, kas par lietu. Eļļa kārbā ir mainīta, bet izmaiņas nav.
Interesanākais ir tas, ka ja iemet D/S režīmā pie krustojuma un tur bremzi - nav sitieni.
Krievijas forumos kāds ieminējās par kkadu neitrāles ieslēgšanos pie nospiesta bremžu pedāļa 5-15 sek.
Varbūt kāds ir ticis vaļā no šās problēmas???
virzienu pateikshu [uz sitiena SB neatradu, bet teemu labi atceros]:
a) softa upgrade
b) aukstas kaarbas torque kontroles navarota atslegshana, izmantojot NCS
BMW AG atzina probleemu, a risinaajums lazhu samazina, b - noveersh pilniiibaa. paskatiet Google, ja neizdodas atrast, proveshu samekleet savaas pieziimees. | Offline | | |
Bosnija | 12. Mar 2018, 15:39 |
#7160
|
| Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13585
Braucu ar:
|
12 Mar 2018, 11:25:29 @sewy rakstīja:
Visiem N47 ir problēmas.
Pašam ir F30 un arī plānoju mainīt.
Piemērs..
Pie 206 000 km plīsa.. un tur ir jaunā tipa N47 dzinējs.
https://www.youtube.com/watch?v=rJoHSAzSXQ8
runa ir tikai par 163zs dzinēju ar kody C | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|