Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
JancisN
06. Mar 2018, 19:10 #7141

Kopš: 08. Jan 2018

No: Smiltene

Ziņojumi: 43

Braucu ar: E90 un CBR1000RR


06 Mar 2018, 09:43:01 @wolt3r rakstīja:
Varbūt kāds var komentēt manu mistisko gadījumu.

e90 320d M47TU 2006

Palika auksti, nevarēju pielaist, pieslēdzu pie kompja, izmeta kvēlsveču kļūdas. Palasīju forumos, ka visticamāk pats relejs. Pasūtīju releju un pie viena sveces. Uzlikām un nekas nemainās, lielos mīnusos nelec un rāda tās pašas kvēlsveču kļūdas. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga pieredze. Paldies!

4212 Glow Plug Cyl 1 - Activation Interrupted
4222 Glow Plug Cyl 2 - Activation Interrupted
4232 Glow Plug Cyl 3 - Activation Interrupted
4242 Glow Plug Cyl 4 - Activation Interrupted

Nesen bija tieši tāds pats gadījums, uzliku BERU releju un visas kvēlsveces, bet problēma nepazuda un vēl aizvien nav atrisināta līdz -10 palaist var. Kad atrodi vainu padod ziņu kas bija
Offline
jancis38
06. Mar 2018, 20:43 #7142

Kopš: 21. Aug 2016

Ziņojumi: 97

Braucu ar:

Un kļūdas arī joprojām tās pašas met ārā?
Offline
wolt3r
07. Mar 2018, 08:34 #7143

Kopš: 25. Dec 2016

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


06 Mar 2018, 09:43:01 @wolt3r rakstīja:
[ARISINĀTS]Varbūt kāds var komentēt manu mistisko gadījumu.

e90 320d M47TU 2006

Palika auksti, nevarēju pielaist, pieslēdzu pie kompja, izmeta kvēlsveču kļūdas. Palasīju forumos, ka visticamāk pats relejs. Pasūtīju releju un pie viena sveces. Uzlikām un nekas nemainās, lielos mīnusos nelec un rāda tās pašas kvēlsveču kļūdas. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga pieredze. Paldies!

4212 Glow Plug Cyl 1 - Activation Interrupted
4222 Glow Plug Cyl 2 - Activation Interrupted
4232 Glow Plug Cyl 3 - Activation Interrupted
4242 Glow Plug Cyl 4 - Activation Interrupted

[RISINĀJUMS] Rezumē, atdevām releju uz garantiju uzlikām jauno un viss aizgāja.



Atrisānājās jautājums, tomēr bija brāķis jaunais relejs.

Vēl joprojām paliek IBS kļūda, apskatījos aizmugurē aķi, man uz mīnusa vienkārša klemme stāv bez nekādām plastmasām. Saprotu, ka tur jābūt IBSam.

Paldies @N53series @sys9291 , kas iesaistījās un izteica savas domas par tēmu.
Offline
N53series
07. Mar 2018, 09:01 #7144

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


07 Mar 2018, 08:34:04 @wolt3r rakstīja:

06 Mar 2018, 09:43:01 @wolt3r rakstīja:
[ARISINĀTS]Varbūt kāds var komentēt manu mistisko gadījumu.

e90 320d M47TU 2006

Palika auksti, nevarēju pielaist, pieslēdzu pie kompja, izmeta kvēlsveču kļūdas. Palasīju forumos, ka visticamāk pats relejs. Pasūtīju releju un pie viena sveces. Uzlikām un nekas nemainās, lielos mīnusos nelec un rāda tās pašas kvēlsveču kļūdas. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga pieredze. Paldies!

4212 Glow Plug Cyl 1 - Activation Interrupted
4222 Glow Plug Cyl 2 - Activation Interrupted
4232 Glow Plug Cyl 3 - Activation Interrupted
4242 Glow Plug Cyl 4 - Activation Interrupted

[RISINĀJUMS] Rezumē, atdevām releju uz garantiju uzlikām jauno un viss aizgāja.



Atrisānājās jautājums, tomēr bija brāķis jaunais relejs.

Vēl joprojām paliek IBS kļūda, apskatījos aizmugurē aķi, man uz mīnusa vienkārša klemme stāv bez nekādām plastmasām. Saprotu, ka tur jābūt IBSam.

Paldies @N53series @sys9291 , kas iesaistījās un izteica savas domas par tēmu.


tikko tu izteereeji veel naudas par straadaajosha releja nomainju
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-520d-lim...-control/Xl0Siey

reku, pat doc mineets - atkariibaa no borta spanja.
man putninjsh pachiepsteeja, ka ciinoties ar to iepriekheejo releju, akjis bija izzaagjeets tuksh.
tb., uzsaakot svechu apsildi, U nokritaas, deelj taa svechu apsilde tika pirms laika paartraukta, atbilstoshaas kljuudas ierakstiitas.
tb., nu jau ir 2 vadiibas modulji un 4 sveces nomainiitas bez pamatojuma. nav slikts saakums
Offline
wolt3r
07. Mar 2018, 09:49 #7145

Kopš: 25. Dec 2016

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


07 Mar 2018, 09:01:17 @N53series rakstīja:

07 Mar 2018, 08:34:04 @wolt3r rakstīja:

06 Mar 2018, 09:43:01 @wolt3r rakstīja:
[ARISINĀTS]Varbūt kāds var komentēt manu mistisko gadījumu.

e90 320d M47TU 2006

Palika auksti, nevarēju pielaist, pieslēdzu pie kompja, izmeta kvēlsveču kļūdas. Palasīju forumos, ka visticamāk pats relejs. Pasūtīju releju un pie viena sveces. Uzlikām un nekas nemainās, lielos mīnusos nelec un rāda tās pašas kvēlsveču kļūdas. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga pieredze. Paldies!

4212 Glow Plug Cyl 1 - Activation Interrupted
4222 Glow Plug Cyl 2 - Activation Interrupted
4232 Glow Plug Cyl 3 - Activation Interrupted
4242 Glow Plug Cyl 4 - Activation Interrupted

[RISINĀJUMS] Rezumē, atdevām releju uz garantiju uzlikām jauno un viss aizgāja.



Atrisānājās jautājums, tomēr bija brāķis jaunais relejs.

Vēl joprojām paliek IBS kļūda, apskatījos aizmugurē aķi, man uz mīnusa vienkārša klemme stāv bez nekādām plastmasām. Saprotu, ka tur jābūt IBSam.

Paldies @N53series @sys9291 , kas iesaistījās un izteica savas domas par tēmu.


tikko tu izteereeji veel naudas par straadaajosha releja nomainju
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-520d-lim...-control/Xl0Siey

reku, pat doc mineets - atkariibaa no borta spanja.
man putninjsh pachiepsteeja, ka ciinoties ar to iepriekheejo releju, akjis bija izzaagjeets tuksh.
tb., uzsaakot svechu apsildi, U nokritaas, deelj taa svechu apsilde tika pirms laika paartraukta, atbilstoshaas kljuudas ierakstiitas.
tb., nu jau ir 2 vadiibas modulji un 4 sveces nomainiitas bez pamatojuma. nav slikts saakums


Tavuprāt, aķis bija pasēdies un relejs kvēlsveces neslēdza iekšā?

[ Šo ziņu laboja wolt3r, 07 Mar 2018, 09:55:45 ]

Offline
N53series
07. Mar 2018, 10:11 #7146

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

ja IBS ir dziivs, ta meera Rinternal, SOC, SOH.
Peec shiem un Uinitial ir zinaams, kaads buus U, ja ierubiis kveesveces, kaads ir energjeetiskais balanss.
ja IBS straadaa, neprognozeeta U nogaashanaas nav iespeejama.
ja IBS ir atrubits, salauzts, logjiski - ar nosedinaatu akji svechu iesleegshanas briidii U nogaazhaas, sveces tiek atrubiitas, lai vispaar vareetu ko pieskjilt. es to meegjinu tev izstaastiit jau 3 lpp garumaa.
Offline
wolt3r
07. Mar 2018, 12:40 #7147

Kopš: 25. Dec 2016

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


07 Mar 2018, 10:11:28 @N53series rakstīja:
ja IBS ir dziivs, ta meera Rinternal, SOC, SOH.
Peec shiem un Uinitial ir zinaams, kaads buus U, ja ierubiis kveesveces, kaads ir energjeetiskais balanss.
ja IBS straadaa, neprognozeeta U nogaashanaas nav iespeejama.
ja IBS ir atrubits, salauzts, logjiski - ar nosedinaatu akji svechu iesleegshanas briidii U nogaazhaas, sveces tiek atrubiitas, lai vispaar vareetu ko pieskjilt. es to meegjinu tev izstaastiit jau 3 lpp garumaa.


Tikai mieru Es nesaku ka tev nav taisnība, bet pagaidām palieku pie "vainīgs relejs" versijas. Paldies par tavu inputu.
Offline
N53series
07. Mar 2018, 12:46 #7148

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


07 Mar 2018, 12:40:09 @wolt3r rakstīja:

07 Mar 2018, 10:11:28 @N53series rakstīja:
ja IBS ir dziivs, ta meera Rinternal, SOC, SOH.
Peec shiem un Uinitial ir zinaams, kaads buus U, ja ierubiis kveesveces, kaads ir energjeetiskais balanss.
ja IBS straadaa, neprognozeeta U nogaashanaas nav iespeejama.
ja IBS ir atrubits, salauzts, logjiski - ar nosedinaatu akji svechu iesleegshanas briidii U nogaazhaas, sveces tiek atrubiitas, lai vispaar vareetu ko pieskjilt. es to meegjinu tev izstaastiit jau 3 lpp garumaa.


Tikai mieru Es nesaku ka tev nav taisnība, bet pagaidām palieku pie "vainīgs relejs" versijas. Paldies par tavu inputu.


Nu, super. Tad tev tikai atliek apgūt taa "releja" shēmu un darbības principu, lai spētu šo fenomenu izskaidrot. Es shēmu maaku, un saprotu, kaadaas auzaas tu brauc
Offline
Angelz
07. Mar 2018, 13:11 #7149

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

N53


06 Mar 2018, 10:12:33 @sys9291 rakstīja:

uz LCM tādas fīčas nebija, bet FRM gadījumā dīlera atbilde ir: mainam bloku...
P.S nu te daudzi ar Tool 32 nedraudzējas, jo tur nav lielās sarkanās pogas...


Šis arī ir labs! Dēļ kz mainīt FRM..!

[ Šo ziņu laboja Angelz, 07 Mar 2018, 13:14:58 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
FisherS
12. Mar 2018, 02:45 #7150

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem

N47D20C 2011.gads

Jautājums par ķēdi, vai ir iespējams un kur pārbaudīt ķēdes nodilumu?
Šobrīd ir 100% oem noskrējiens 203k km un nav iespējams uzzināt vai ex īpašnieks mainījis/nemainījis, jo auto no izsoles.
Motors strādā izcili, bez nekādām skaņām.
Offline
Agrish
12. Mar 2018, 10:24 #7151

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


12 Mar 2018, 02:45:05 @FisherS rakstīja:
N47D20C 2011.gads

Jautājums par ķēdi, vai ir iespējams un kur pārbaudīt ķēdes nodilumu?
Šobrīd ir 100% oem noskrējiens 203k km un nav iespējams uzzināt vai ex īpašnieks mainījis/nemainījis, jo auto no izsoles.
Motors strādā izcili, bez nekādām skaņām.


Liecies mierā
Offline
sewy
12. Mar 2018, 10:37 #7152

Kopš: 22. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 244

Braucu ar: F34 LCI; FZ1


12 Mar 2018, 10:24:37 @Agrish rakstīja:

Liecies mierā


Un turpini braukt domājot, būs vai nebūs tā "laimīgā loze"... ?
Offline
Bosnija
12. Mar 2018, 11:03 #7153

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13585

Braucu ar:


12 Mar 2018, 02:45:05 @FisherS rakstīja:
N47D20C 2011.gads

Jautājums par ķēdi, vai ir iespējams un kur pārbaudīt ķēdes nodilumu?
Šobrīd ir 100% oem noskrējiens 203k km un nav iespējams uzzināt vai ex īpašnieks mainījis/nemainījis, jo auto no izsoles.
Motors strādā izcili, bez nekādām skaņām.


ja nemaldos tieši šim kodam 163zs bija novērstas problēmas.
Offline
Agrish
12. Mar 2018, 11:05 #7154

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


12 Mar 2018, 10:37:23 @sewy rakstīja:

12 Mar 2018, 10:24:37 @Agrish rakstīja:

Liecies mierā


Un turpini braukt domājot, būs vai nebūs tā "laimīgā loze"... ?

N47D20C 2011. gada dzinējiem nav problēmas ar ķēdi, problēmas bija 2007-2009.janvārim , dzinējiem ar burtu A
Offline
sewy
12. Mar 2018, 11:25 #7155

Kopš: 22. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 244

Braucu ar: F34 LCI; FZ1

Visiem N47 ir problēmas.
Pašam ir F30 un arī plānoju mainīt.

Piemērs..
Pie 206 000 km plīsa.. un tur ir jaunā tipa N47 dzinējs.
https://www.youtube.com/watch?v=rJoHSAzSXQ8

[ Šo ziņu laboja sewy, 12 Mar 2018, 11:28:31 ]

Offline
bembukuss
12. Mar 2018, 12:29 #7156

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


12 Mar 2018, 02:45:05 @FisherS rakstīja:
N47D20C 2011.gads

Jautājums par ķēdi, vai ir iespējams un kur pārbaudīt ķēdes nodilumu?
Šobrīd ir 100% oem noskrējiens 203k km un nav iespējams uzzināt vai ex īpašnieks mainījis/nemainījis, jo auto no izsoles.
Motors strādā izcili, bez nekādām skaņām.


Lai ķēdi pārbaudītu +- ir jāņem nost kārba..

Cik maksā kārbas noņemšana un uzlikšana.. 150-200eur?

Es savam mainīju ap 260000 - galīgi beigas vēl nebija pienākušas.

Tādas kā ķēdes skaņas nedzirdēsi - tur ir jābūt ausij ar pieredzi!

Bet to, ka pats motors vairs nestrādā tik vienmērīgi - var gan just, gan dzirdēt (ar nosacījumu, ja viss pārējais +- ir ok)
Offline
akrobaac
12. Mar 2018, 14:53 #7157

Kopš: 10. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 402

Braucu ar: e90


15 Dec 2016, 09:13:27 @akrobaac rakstīja:
defekts - kamēr auksts, ielikts ātrumā, tur uz bremzēm, kad atlaiž tā uzreiz tākā sitiens (straujāk paripo uz priekšu). bet tikai tad kad auksts. ir kādam bijis? jo vienā servisā ieteica eļļu nomainīt.


Pilnīgi tādi paši simptomi, arī gribētu saprast, kas par lietu. Eļļa kārbā ir mainīta, bet izmaiņas nav.
Interesanākais ir tas, ka ja iemet D/S režīmā pie krustojuma un tur bremzi - nav sitieni.
Krievijas forumos kāds ieminējās par kkadu neitrāles ieslēgšanos pie nospiesta bremžu pedāļa 5-15 sek.



Varbūt kāds ir ticis vaļā no šās problēmas???

[ Šo ziņu laboja akrobaac, 12 Mar 2018, 14:54:45 ]



-----------------
Kvalitatīvi jumtu materiāli - www.vinteko.lv
Offline
RSAWorkshop
12. Mar 2018, 15:23 #7158

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7056

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


12 Mar 2018, 02:45:05 @FisherS rakstīja:
N47D20C 2011.gads

Jautājums par ķēdi, vai ir iespējams un kur pārbaudīt ķēdes nodilumu?
Šobrīd ir 100% oem noskrējiens 203k km un nav iespējams uzzināt vai ex īpašnieks mainījis/nemainījis, jo auto no izsoles.
Motors strādā izcili, bez nekādām skaņām.
Uzliekot regulēšanas/iestatīšanas instrumentus

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
12. Mar 2018, 15:29 #7159

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Mar 2018, 14:53:52 @akrobaac rakstīja:

15 Dec 2016, 09:13:27 @akrobaac rakstīja:
defekts - kamēr auksts, ielikts ātrumā, tur uz bremzēm, kad atlaiž tā uzreiz tākā sitiens (straujāk paripo uz priekšu). bet tikai tad kad auksts. ir kādam bijis? jo vienā servisā ieteica eļļu nomainīt.


Pilnīgi tādi paši simptomi, arī gribētu saprast, kas par lietu. Eļļa kārbā ir mainīta, bet izmaiņas nav.
Interesanākais ir tas, ka ja iemet D/S režīmā pie krustojuma un tur bremzi - nav sitieni.
Krievijas forumos kāds ieminējās par kkadu neitrāles ieslēgšanos pie nospiesta bremžu pedāļa 5-15 sek.



Varbūt kāds ir ticis vaļā no šās problēmas???


virzienu pateikshu [uz sitiena SB neatradu, bet teemu labi atceros]:
a) softa upgrade
b) aukstas kaarbas torque kontroles navarota atslegshana, izmantojot NCS

BMW AG atzina probleemu, a risinaajums lazhu samazina, b - noveersh pilniiibaa. paskatiet Google, ja neizdodas atrast, proveshu samekleet savaas pieziimees.
Offline
Bosnija
12. Mar 2018, 15:39 #7160

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13585

Braucu ar:


12 Mar 2018, 11:25:29 @sewy rakstīja:
Visiem N47 ir problēmas.
Pašam ir F30 un arī plānoju mainīt.

Piemērs..
Pie 206 000 km plīsa.. un tur ir jaunā tipa N47 dzinējs.
https://www.youtube.com/watch?v=rJoHSAzSXQ8



runa ir tikai par 163zs dzinēju ar kody C
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo