Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
uudensputns
29. Mar 2013, 18:21 #7121

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Ko tad gribi - tagad var iegūt kitu ar varenu nosaukumu optima,cena sanāk zem 400 ls par 4 cil.
Paši tirgoņi smīn par kvalitāti... un garantiju nedod...

[ Šo ziņu laboja uudensputns, 29 Mar 2013, 18:32:53 ]

Offline
Vecais
29. Mar 2013, 18:22 #7122

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


29 Mar 2013, 17:01:34 edzulis rakstīja:
Nu man ar šito laikam tagad tieši ir gļux pie pilnīgi auksta motora. Cerams atrisinās kaut kā pēc svētkiem...

Tev ir ar "OBD pieslēgums" ?

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
uudensputns
29. Mar 2013, 18:22 #7123

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Iegadījās te bilde
http://foto.inbox.lv/m402/29-03-2013
Offline
Driver
29. Mar 2013, 18:25 #7124

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Mar 2013, 18:22:30 Vecais_ rakstīja:

29 Mar 2013, 17:01:34 edzulis rakstīja:
Nu man ar šito laikam tagad tieši ir gļux pie pilnīgi auksta motora. Cerams atrisinās kaut kā pēc svētkiem...

Tev ir ar "OBD pieslēgums" ?

protams

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kexxx
29. Mar 2013, 18:50 #7125

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

un ko tauta saka par autokorekciju, kas nav caur OBD, bet salīdzina benzīna un gāzes iešprices laikus un tad piekoriģē reizinātāju? tai pašai tamonai tāda fīča ir, stagam arī...
Offline
uudensputns
29. Mar 2013, 19:14 #7126

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Laba lieta.
Tam nav nekāda sakara ar obd...
Offline
Driver
29. Mar 2013, 19:15 #7127

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Mar 2013, 18:50:50 kexxx rakstīja:
un ko tauta saka par autokorekciju, kas nav caur OBD, bet salīdzina benzīna un gāzes iešprices laikus un tad piekoriģē reizinātāju? tai pašai tamonai tāda fīča ir, stagam arī...

neesmu lidz galam iedzilinajies, bet domaju, ka lielakais sturakmenis bus tas, ka gazinieki uz benzas jau nebrauka
teoretiski laikam sistema to var darit tad, kad ik pa laikam pastrada ari uz benzina un nevis uzslishanas fazee, bet gan normalaja darba temp.

ja kljudos, lai kads palabo, jo tiktiesham neesmu iedzilinajies sitaja funkcija

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jaks
29. Mar 2013, 19:18 #7128

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


28 Mar 2013, 20:02:38 jaks rakstīja:
Cik saprotu Landi renzo skaitās baigi kruts ražotājs? Vismaz tas kantainais reduktors nagaz.pl maksā gandrīz 5x vairāk kā tomasseto Interesē jo uz auto stāv

Offline
kexxx
29. Mar 2013, 19:25 #7129

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


29 Mar 2013, 19:15:41 Driver rakstīja:

29 Mar 2013, 18:50:50 kexxx rakstīja:
un ko tauta saka par autokorekciju, kas nav caur OBD, bet salīdzina benzīna un gāzes iešprices laikus un tad piekoriģē reizinātāju? tai pašai tamonai tāda fīča ir, stagam arī...

neesmu lidz galam iedzilinajies, bet domaju, ka lielakais sturakmenis bus tas, ka gazinieki uz benzas jau nebrauka
teoretiski laikam sistema to var darit tad, kad ik pa laikam pastrada ari uz benzina un nevis uzslishanas fazee, bet gan normalaja darba temp.

ja kljudos, lai kads palabo, jo tiktiesham neesmu iedzilinajies sitaja funkcija


nu, stagam ir tā, ka uzkarsušam motoram jāsavāc benzīna karte un tad pēc tās arī regulē
Offline
Udritis
29. Mar 2013, 19:43 #7130

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG


29 Mar 2013, 19:15:41 Driver rakstīja:

29 Mar 2013, 18:50:50 kexxx rakstīja:
un ko tauta saka par autokorekciju, kas nav caur OBD, bet salīdzina benzīna un gāzes iešprices laikus un tad piekoriģē reizinātāju? tai pašai tamonai tāda fīča ir, stagam arī...

neesmu lidz galam iedzilinajies, bet domaju, ka lielakais sturakmenis bus tas, ka gazinieki uz benzas jau nebrauka
teoretiski laikam sistema to var darit tad, kad ik pa laikam pastrada ari uz benzina un nevis uzslishanas fazee, bet gan normalaja darba temp.

ja kljudos, lai kads palabo, jo tiktiesham neesmu iedzilinajies sitaja funkcija

Tamonai impulsu kartes rakstās sasniedzot/pārsniedzot iestatīto temperatūru, līdz ar ko aukstam, braucot ar benzīnu, kartes nemainās.
Auto korekcijas ir lieta, kas jāatslēdz pati pirmā.
Offline
kexxx
29. Mar 2013, 19:46 #7131

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


29 Mar 2013, 19:43:48 Udritis rakstīja:

29 Mar 2013, 19:15:41 Driver rakstīja:

29 Mar 2013, 18:50:50 kexxx rakstīja:
un ko tauta saka par autokorekciju, kas nav caur OBD, bet salīdzina benzīna un gāzes iešprices laikus un tad piekoriģē reizinātāju? tai pašai tamonai tāda fīča ir, stagam arī...

neesmu lidz galam iedzilinajies, bet domaju, ka lielakais sturakmenis bus tas, ka gazinieki uz benzas jau nebrauka
teoretiski laikam sistema to var darit tad, kad ik pa laikam pastrada ari uz benzina un nevis uzslishanas fazee, bet gan normalaja darba temp.

ja kljudos, lai kads palabo, jo tiktiesham neesmu iedzilinajies sitaja funkcija

Tamonai impulsu kartes rakstās sasniedzot/pārsniedzot iestatīto temperatūru, līdz ar ko aukstam, braucot ar benzīnu, kartes nemainās.
Auto korekcijas ir lieta, kas jāatslēdz pati pirmā.


pamatojumu, protams, varam nemaz negaidīt
Offline
Udritis
29. Mar 2013, 20:14 #7132

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG

Teorētiski auto korekcija ir laba lieta, bet ir viens BET.
Impulsu kartēm būtu jārakstās stacionārā režīmā, tā arī ir, bet ja gāzes kompītis ierakstīs kādu punktu nestacionāri, visa korekcijas līkne aizies auzās. Auto korekciju var atstāt mašīnām, kam ir platjoslas zondes, bet arī tam īsti nav vajadzības.

Runājot par OBD, esmu veicis pārbadi, cik precīzi gāzes kompis nolasa impulsus (Tamona)
Darīts tas tika tā, ar programmējamu ESU (Mikas) srakstīju benzīna korekcijas līknes (platjoslas zonde), pēc spiediena kolektorā un apgriezieniem, pēc tam pieslēdzu šaurjoslas zondes korekciju un atregulēju ar Tamonu gāzes līknes, tad atslēdzu šorjoslas zondes korekciju, pieslēdzu platjoslas zondi un paskatījos kas notiek ar maisījumu braucot ar gāzi, nobīdes ir, bet nelielas, pamatā pārejas režīmos (strauji "atmetieni" un "iebērieni" ) tie ir tie režīmi, kur ir + OBD pieslēgumam, bet viņi ir tik niecīgi, ka jēgas nav nekādas.

[ Šo ziņu laboja Udritis, 29 Mar 2013, 20:40:17 ]

Offline
Udritis
29. Mar 2013, 20:41 #7133

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG


29 Mar 2013, 18:22:52 uudensputns rakstīja:
Iegadījās te bilde
http://foto.inbox.lv/m402/29-03-2013

Kut kur baigi redzēts dzelzs gabals
Offline
Negantelis
29. Mar 2013, 20:46 #7134

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1463

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


29 Mar 2013, 20:41:12 Udritis rakstīja:

29 Mar 2013, 18:22:52 uudensputns rakstīja:
Iegadījās te bilde
http://foto.inbox.lv/m402/29-03-2013

Kut kur baigi redzēts dzelzs gabals


Vai ar vienu reduktoru šitam pietiks?
Offline
Udritis
29. Mar 2013, 20:49 #7135

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG


29 Mar 2013, 20:46:27 Negantelis rakstīja:

29 Mar 2013, 20:41:12 Udritis rakstīja:

29 Mar 2013, 18:22:52 uudensputns rakstīja:
Iegadījās te bilde
http://foto.inbox.lv/m402/29-03-2013

Kut kur baigi redzēts dzelzs gabals


Vai ar vienu reduktoru šitam pietiks?

Līdz ar nagiem, bet LV viņa jaudu praktiski nevar izmantot un ziemā viņš netiek braukts, vasarā pietiek.
Offline
uudensputns
29. Mar 2013, 21:04 #7136

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


29 Mar 2013, 19:43:48 Udritis rakstīja:

29 Mar 2013, 19:15:41 Driver rakstīja:

29 Mar 2013, 18:50:50 kexxx rakstīja:
un ko tauta saka par autokorekciju, kas nav caur OBD, bet salīdzina benzīna un gāzes iešprices laikus un tad piekoriģē reizinātāju? tai pašai tamonai tāda fīča ir, stagam arī...

neesmu lidz galam iedzilinajies, bet domaju, ka lielakais sturakmenis bus tas, ka gazinieki uz benzas jau nebrauka
teoretiski laikam sistema to var darit tad, kad ik pa laikam pastrada ari uz benzina un nevis uzslishanas fazee, bet gan normalaja darba temp.

ja kljudos, lai kads palabo, jo tiktiesham neesmu iedzilinajies sitaja funkcija

Tamonai impulsu kartes rakstās sasniedzot/pārsniedzot iestatīto temperatūru, līdz ar ko aukstam, braucot ar benzīnu, kartes nemainās.
Auto korekcijas ir lieta, kas jāatslēdz pati pirmā.

Sanāca te vienam dzelzim ar ieslēgtu korekciju pabraukāt mēnesi... ,ar to karti uzreiz malku varēja iet zāģēt...
Offline
Udritis
29. Mar 2013, 21:09 #7137

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG

Tā ir
Vēl jau ir tāda lieta, benzīna kompītis zondi ņem vērā (ja tā ir šaurjoslas) līdz kādiem 50% droseļa, pēc tam iet teorētiskās kartes
Offline
kexxx
29. Mar 2013, 21:12 #7138

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


29 Mar 2013, 20:14:33 Udritis rakstīja:
Teorētiski auto korekcija ir laba lieta, bet ir viens BET.
Impulsu kartēm būtu jārakstās stacionārā režīmā, tā arī ir, bet ja gāzes kompītis ierakstīs kādu punktu nestacionāri, visa korekcijas līkne aizies auzās. Auto korekciju var atstāt mašīnām, kam ir platjoslas zondes, bet arī tam īsti nav vajadzības.

Runājot par OBD, esmu veicis pārbadi, cik precīzi gāzes kompis nolasa impulsus (Tamona)
Darīts tas tika tā, ar programmējamu ESU (Mikas) srakstīju benzīna korekcijas līknes (platjoslas zonde), pēc spiediena kolektorā un apgriezieniem, pēc tam pieslēdzu šaurjoslas zondes korekciju un atregulēju ar Tamonu gāzes līknes, tad atslēdzu šorjoslas zondes korekciju, pieslēdzu platjoslas zondi un paskatījos kas notiek ar maisījumu braucot ar gāzi, nobīdes ir, bet nelielas, pamatā pārejas režīmos (strauji "atmetieni" un "iebērieni" ) tie ir tie režīmi, kur ir + OBD pieslēgumam, bet viņi ir tik niecīgi, ka jēgas nav nekādas.


pavisam pavisam dumjš jautājums- kā saprast "stacionāri" un "nestacionāri" ?
Offline
Udritis
29. Mar 2013, 21:27 #7139

Kopš: 06. Jan 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 48

Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG

Stacionārs ir tad, ja ir kaut kādu laiku patstāvīgs kolektora spiediens ( benzīna ECU kas strādā pēc MAP arī droseļa stāvoklis) parasti tas ir kaut kādas sekundes, tas ir laiks, kad benzīna kompītis sakoriģē maisījumu pēc zondes, nostabilizējas spiediens un impulsi, ierakstās punkts. Ja punksts irakstīsies kamēr benzīna kompis nenoreģēs ir auzas, vai arī ierakstīsies punkti pie lieliem droseļa atvērumiem, kad zonde netiek ņemta vērā. Katrai mašīnai tas ir savādāk, tāpēc ir tā, ka viena nokalibrējas perfekti, cita nē.

Tad vēl + peldošie diferenciālie spiedieni un auto korekcija ir kā zāģa zobi

[ Šo ziņu laboja Udritis, 29 Mar 2013, 21:31:52 ]

Offline
Driver
29. Mar 2013, 21:29 #7140

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ir kada sistema, kas pa to nolapito OBD njem vera dzineja slodzes raksturlielumu?

butu interesanti atteikties no map sensora un slodzi njemt "elektroniski"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo