Online
Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
uudensputns | 29. Mar 2013, 18:21 |
#7121
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Ko tad gribi - tagad var iegūt kitu ar varenu nosaukumu optima,cena sanāk zem 400 ls par 4 cil.
Paši tirgoņi smīn par kvalitāti... un garantiju nedod... [ Šo ziņu laboja uudensputns, 29 Mar 2013, 18:32:53 ] | Offline | | |
Vecais | 29. Mar 2013, 18:22 |
#7122
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
29 Mar 2013, 17:01:34 edzulis rakstīja:
Nu man ar šito laikam tagad tieši ir gļux pie pilnīgi auksta motora. Cerams atrisinās kaut kā pēc svētkiem...
Tev ir ar "OBD pieslēgums" ?
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
uudensputns | 29. Mar 2013, 18:22 |
#7123
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Iegadījās te bilde
http://foto.inbox.lv/m402/29-03-2013 | Offline | | |
Driver | 29. Mar 2013, 18:25 |
#7124
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
29 Mar 2013, 18:22:30 Vecais_ rakstīja:
29 Mar 2013, 17:01:34 edzulis rakstīja:
Nu man ar šito laikam tagad tieši ir gļux pie pilnīgi auksta motora. Cerams atrisinās kaut kā pēc svētkiem...
Tev ir ar "OBD pieslēgums" ?
protams
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
kexxx | 29. Mar 2013, 18:50 |
#7125
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
| un ko tauta saka par autokorekciju, kas nav caur OBD, bet salīdzina benzīna un gāzes iešprices laikus un tad piekoriģē reizinātāju? tai pašai tamonai tāda fīča ir, stagam arī... | Offline | | |
uudensputns | 29. Mar 2013, 19:14 |
#7126
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Laba lieta.
Tam nav nekāda sakara ar obd... | Offline | | |
Driver | 29. Mar 2013, 19:15 |
#7127
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
29 Mar 2013, 18:50:50 kexxx rakstīja:
un ko tauta saka par autokorekciju, kas nav caur OBD, bet salīdzina benzīna un gāzes iešprices laikus un tad piekoriģē reizinātāju? tai pašai tamonai tāda fīča ir, stagam arī...
neesmu lidz galam iedzilinajies, bet domaju, ka lielakais sturakmenis bus tas, ka gazinieki uz benzas jau nebrauka
teoretiski laikam sistema to var darit tad, kad ik pa laikam pastrada ari uz benzina un nevis uzslishanas fazee, bet gan normalaja darba temp.
ja kljudos, lai kads palabo, jo tiktiesham neesmu iedzilinajies sitaja funkcija
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
jaks | 29. Mar 2013, 19:18 |
#7128
|
| Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
|
28 Mar 2013, 20:02:38 jaks rakstīja:
Cik saprotu Landi renzo skaitās baigi kruts ražotājs? Vismaz tas kantainais reduktors nagaz.pl maksā gandrīz 5x vairāk kā tomasseto Interesē jo uz auto stāv
| Offline | | |
|
kexxx | 29. Mar 2013, 19:25 |
#7129
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
29 Mar 2013, 19:15:41 Driver rakstīja:
29 Mar 2013, 18:50:50 kexxx rakstīja:
un ko tauta saka par autokorekciju, kas nav caur OBD, bet salīdzina benzīna un gāzes iešprices laikus un tad piekoriģē reizinātāju? tai pašai tamonai tāda fīča ir, stagam arī...
neesmu lidz galam iedzilinajies, bet domaju, ka lielakais sturakmenis bus tas, ka gazinieki uz benzas jau nebrauka
teoretiski laikam sistema to var darit tad, kad ik pa laikam pastrada ari uz benzina un nevis uzslishanas fazee, bet gan normalaja darba temp.
ja kljudos, lai kads palabo, jo tiktiesham neesmu iedzilinajies sitaja funkcija
nu, stagam ir tā, ka uzkarsušam motoram jāsavāc benzīna karte un tad pēc tās arī regulē | Offline | | |
Udritis | 29. Mar 2013, 19:43 |
#7130
|
| Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
|
29 Mar 2013, 19:15:41 Driver rakstīja:
29 Mar 2013, 18:50:50 kexxx rakstīja:
un ko tauta saka par autokorekciju, kas nav caur OBD, bet salīdzina benzīna un gāzes iešprices laikus un tad piekoriģē reizinātāju? tai pašai tamonai tāda fīča ir, stagam arī...
neesmu lidz galam iedzilinajies, bet domaju, ka lielakais sturakmenis bus tas, ka gazinieki uz benzas jau nebrauka
teoretiski laikam sistema to var darit tad, kad ik pa laikam pastrada ari uz benzina un nevis uzslishanas fazee, bet gan normalaja darba temp.
ja kljudos, lai kads palabo, jo tiktiesham neesmu iedzilinajies sitaja funkcija
Tamonai impulsu kartes rakstās sasniedzot/pārsniedzot iestatīto temperatūru, līdz ar ko aukstam, braucot ar benzīnu, kartes nemainās.
Auto korekcijas ir lieta, kas jāatslēdz pati pirmā. | Offline | | |
kexxx | 29. Mar 2013, 19:46 |
#7131
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
29 Mar 2013, 19:43:48 Udritis rakstīja:
29 Mar 2013, 19:15:41 Driver rakstīja:
29 Mar 2013, 18:50:50 kexxx rakstīja:
un ko tauta saka par autokorekciju, kas nav caur OBD, bet salīdzina benzīna un gāzes iešprices laikus un tad piekoriģē reizinātāju? tai pašai tamonai tāda fīča ir, stagam arī...
neesmu lidz galam iedzilinajies, bet domaju, ka lielakais sturakmenis bus tas, ka gazinieki uz benzas jau nebrauka
teoretiski laikam sistema to var darit tad, kad ik pa laikam pastrada ari uz benzina un nevis uzslishanas fazee, bet gan normalaja darba temp.
ja kljudos, lai kads palabo, jo tiktiesham neesmu iedzilinajies sitaja funkcija
Tamonai impulsu kartes rakstās sasniedzot/pārsniedzot iestatīto temperatūru, līdz ar ko aukstam, braucot ar benzīnu, kartes nemainās.
Auto korekcijas ir lieta, kas jāatslēdz pati pirmā.
pamatojumu, protams, varam nemaz negaidīt | Offline | | |
Udritis | 29. Mar 2013, 20:14 |
#7132
|
| Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
| Teorētiski auto korekcija ir laba lieta, bet ir viens BET.
Impulsu kartēm būtu jārakstās stacionārā režīmā, tā arī ir, bet ja gāzes kompītis ierakstīs kādu punktu nestacionāri, visa korekcijas līkne aizies auzās. Auto korekciju var atstāt mašīnām, kam ir platjoslas zondes, bet arī tam īsti nav vajadzības.
Runājot par OBD, esmu veicis pārbadi, cik precīzi gāzes kompis nolasa impulsus (Tamona)
Darīts tas tika tā, ar programmējamu ESU (Mikas) srakstīju benzīna korekcijas līknes (platjoslas zonde), pēc spiediena kolektorā un apgriezieniem, pēc tam pieslēdzu šaurjoslas zondes korekciju un atregulēju ar Tamonu gāzes līknes, tad atslēdzu šorjoslas zondes korekciju, pieslēdzu platjoslas zondi un paskatījos kas notiek ar maisījumu braucot ar gāzi, nobīdes ir, bet nelielas, pamatā pārejas režīmos (strauji "atmetieni" un "iebērieni" ) tie ir tie režīmi, kur ir + OBD pieslēgumam, bet viņi ir tik niecīgi, ka jēgas nav nekādas. [ Šo ziņu laboja Udritis, 29 Mar 2013, 20:40:17 ] | Offline | | |
Udritis | 29. Mar 2013, 20:41 |
#7133
|
| Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
|
29 Mar 2013, 18:22:52 uudensputns rakstīja:
Iegadījās te bilde
http://foto.inbox.lv/m402/29-03-2013
Kut kur baigi redzēts dzelzs gabals | Offline | | |
Negantelis | 29. Mar 2013, 20:46 |
#7134
|
| Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1463
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
29 Mar 2013, 20:41:12 Udritis rakstīja:
29 Mar 2013, 18:22:52 uudensputns rakstīja:
Iegadījās te bilde
http://foto.inbox.lv/m402/29-03-2013
Kut kur baigi redzēts dzelzs gabals
Vai ar vienu reduktoru šitam pietiks? | Offline | | |
Udritis | 29. Mar 2013, 20:49 |
#7135
|
| Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
|
29 Mar 2013, 20:46:27 Negantelis rakstīja:
29 Mar 2013, 20:41:12 Udritis rakstīja:
29 Mar 2013, 18:22:52 uudensputns rakstīja:
Iegadījās te bilde
http://foto.inbox.lv/m402/29-03-2013
Kut kur baigi redzēts dzelzs gabals
Vai ar vienu reduktoru šitam pietiks?
Līdz ar nagiem, bet LV viņa jaudu praktiski nevar izmantot un ziemā viņš netiek braukts, vasarā pietiek. | Offline | | |
uudensputns | 29. Mar 2013, 21:04 |
#7136
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
29 Mar 2013, 19:43:48 Udritis rakstīja:
29 Mar 2013, 19:15:41 Driver rakstīja:
29 Mar 2013, 18:50:50 kexxx rakstīja:
un ko tauta saka par autokorekciju, kas nav caur OBD, bet salīdzina benzīna un gāzes iešprices laikus un tad piekoriģē reizinātāju? tai pašai tamonai tāda fīča ir, stagam arī...
neesmu lidz galam iedzilinajies, bet domaju, ka lielakais sturakmenis bus tas, ka gazinieki uz benzas jau nebrauka
teoretiski laikam sistema to var darit tad, kad ik pa laikam pastrada ari uz benzina un nevis uzslishanas fazee, bet gan normalaja darba temp.
ja kljudos, lai kads palabo, jo tiktiesham neesmu iedzilinajies sitaja funkcija
Tamonai impulsu kartes rakstās sasniedzot/pārsniedzot iestatīto temperatūru, līdz ar ko aukstam, braucot ar benzīnu, kartes nemainās.
Auto korekcijas ir lieta, kas jāatslēdz pati pirmā.
Sanāca te vienam dzelzim ar ieslēgtu korekciju pabraukāt mēnesi... ,ar to karti uzreiz malku varēja iet zāģēt... | Offline | | |
|
Udritis | 29. Mar 2013, 21:09 |
#7137
|
| Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
| Tā ir
Vēl jau ir tāda lieta, benzīna kompītis zondi ņem vērā (ja tā ir šaurjoslas) līdz kādiem 50% droseļa, pēc tam iet teorētiskās kartes | Offline | | |
kexxx | 29. Mar 2013, 21:12 |
#7138
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
29 Mar 2013, 20:14:33 Udritis rakstīja:
Teorētiski auto korekcija ir laba lieta, bet ir viens BET.
Impulsu kartēm būtu jārakstās stacionārā režīmā, tā arī ir, bet ja gāzes kompītis ierakstīs kādu punktu nestacionāri, visa korekcijas līkne aizies auzās. Auto korekciju var atstāt mašīnām, kam ir platjoslas zondes, bet arī tam īsti nav vajadzības.
Runājot par OBD, esmu veicis pārbadi, cik precīzi gāzes kompis nolasa impulsus (Tamona)
Darīts tas tika tā, ar programmējamu ESU (Mikas) srakstīju benzīna korekcijas līknes (platjoslas zonde), pēc spiediena kolektorā un apgriezieniem, pēc tam pieslēdzu šaurjoslas zondes korekciju un atregulēju ar Tamonu gāzes līknes, tad atslēdzu šorjoslas zondes korekciju, pieslēdzu platjoslas zondi un paskatījos kas notiek ar maisījumu braucot ar gāzi, nobīdes ir, bet nelielas, pamatā pārejas režīmos (strauji "atmetieni" un "iebērieni" ) tie ir tie režīmi, kur ir + OBD pieslēgumam, bet viņi ir tik niecīgi, ka jēgas nav nekādas.
pavisam pavisam dumjš jautājums- kā saprast "stacionāri" un "nestacionāri" ? | Offline | | |
Udritis | 29. Mar 2013, 21:27 |
#7139
|
| Kopš: 06. Jan 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 48
Braucu ar: MB W201; C124; VW POLO + LPG
| Stacionārs ir tad, ja ir kaut kādu laiku patstāvīgs kolektora spiediens ( benzīna ECU kas strādā pēc MAP arī droseļa stāvoklis) parasti tas ir kaut kādas sekundes, tas ir laiks, kad benzīna kompītis sakoriģē maisījumu pēc zondes, nostabilizējas spiediens un impulsi, ierakstās punkts. Ja punksts irakstīsies kamēr benzīna kompis nenoreģēs ir auzas, vai arī ierakstīsies punkti pie lieliem droseļa atvērumiem, kad zonde netiek ņemta vērā. Katrai mašīnai tas ir savādāk, tāpēc ir tā, ka viena nokalibrējas perfekti, cita nē.
Tad vēl + peldošie diferenciālie spiedieni un auto korekcija ir kā zāģa zobi [ Šo ziņu laboja Udritis, 29 Mar 2013, 21:31:52 ] | Offline | | |
Driver | 29. Mar 2013, 21:29 |
#7140
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ir kada sistema, kas pa to nolapito OBD njem vera dzineja slodzes raksturlielumu?
butu interesanti atteikties no map sensora un slodzi njemt "elektroniski"
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|