Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Lafter
05. Nov 2023, 17:20 #7121

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


Norgē pilns ar ķīniešu/korejiešu elektro auto. Nosaukumi- nevar atcerēties, kur nu vēl izrunāt.
Dizains utt dažiek ir
Par tehnisko pusi nekā nezinu. Taču jā- drīz ticamākais tā būs. Brauksim un slavēsim ķīnu.


Salons cik iemetu aci bija
Hvz kas tas. Bet izkatās labi. Vēl pilns ar visādiem brīnumiem
Voyah suv elektriskais. drīz domāju visādi bmw, audi utt aiz misenēm ķīnai aizvaidzīti taisīs.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 05 Nov 2023, 17:28:31 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
sliir
05. Nov 2023, 19:05 #7122

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Tas ir BYD Han. Jā būs pilnas ielas ar Ķīniešu auto un tie nebuus slikti bet pats "krējums" vienmeer un muuzhiigi muuzhos buus razhots/projekteets Eiropaa.

Kjiinieshiem truukst radoshuma. Sheit es nerunaaju par maaksliniecisko radoshumu (kursh vinjiem arii truukst) bet par inzhenier-radoshumu.

Tas taa arii paliks uz naakamajiem 1000 gadiem kaa miniums. Gjeneetiska lieta.
Offline
Deivid
05. Nov 2023, 19:22 #7123

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Kādus 7-8 gadus atpakaļ pavadīdīju ilgāku laiku Ķīnā un arī izbraukāju visu Taiwānu. Tieši par auto tēmu. Auto audio ja būsim precīzi. Jau tad mēs tikai varējam nojaust cik liela un atīstīta tā nozare tur ir. Domāju tagad tā vispār ir diena pret nakti salīdzinot ar laiku kad tur biju. Nepārsteidz. Japanās un Dienvidkorejas produktu lietojam kā savu, tāpat arī lietosim ķīnas.

[ Šo ziņu laboja Deivid, 05 Nov 2023, 19:23:19 ]

Offline
Mizx
05. Nov 2023, 19:31 #7124

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

Jāatceras gan viena lieta par šiem Ķīnas auto. Tie visi radīti kaut kādā laika posmā un šajā gadījumā pirms "specoperācijas Ukrainā". Pirms tās bija aktīva sadarbība dažādās formās un līmeņos starp rietumu un Ķīnas autoražotājiem, pētniecības institūtiem utt., bija pietiekami aktīva informācijas apmaiņa un šie auto tapa, tiešām kā minēts visai aktīvā sadarbībā. Ķīnas sākotnējā "pastāvēšana malā" un vēl šādi tādi izgājieni apturēja ļoti daudz no iepriekšējās sadarbības. Tagad šos izstrādātos Ķīnas auto liek kopā arī Krievijā. Domāju, ka kādu brīdi būs pauze un nekādu lielo progresu Ķīnas autobūvē nevarēs novērot, jo viņiem pieeja rietumos izstrādātajam vairs nav tāda kā bija iepriekš. Laiks rādīs, kā viss iegrozīsies, bet Ķīna ir "apstājusies" kara dēļ, tas ir fakts.
Offline
martins_usars
05. Nov 2023, 19:34 #7125

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Gejropas ahuječikos tā pat 50% detaļu ražo Ķīnā Nultajos tauta tā pat nodirsa korejiešus - dizaina nav, pačota nav, rij un neiet, totāli sūdi. Tagad tādi pat sūdi vien ir, bet lētāk un ekrāniem pat bāzes komplektācijā Čaina pa lēto iekaros ekrānus un 0% pirmo iemaksu alkstoša proletariāta sirdi
Offline
Arsm3ns
05. Nov 2023, 19:35 #7126

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 880

Braucu ar:


05 Nov 2023, 19:22:27 @Deivid rakstīja:
Kādus 7-8 gadus atpakaļ pavadīdīju ilgāku laiku Ķīnā un arī izbraukāju visu Taiwānu. Tieši par auto tēmu. Auto audio ja būsim precīzi. Jau tad mēs tikai varējam nojaust cik liela un atīstīta tā nozare tur ir. Domāju tagad tā vispār ir diena pret nakti salīdzinot ar laiku kad tur biju. Nepārsteidz. Japanās un Dienvidkorejas produktu lietojam kā savu, tāpat arī lietosim ķīnas.
tāpēc jau šiem domā kā likt sprunguli spieķos, jo elektroauto šiem jau tagad maksā kā šeit ICE un ja šie sāks pludināt savējos, Eiropas koncerni vēl lielāku halātu raus pakaļšķirbā.
Offline
Mizx
05. Nov 2023, 19:36 #7127

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


05 Nov 2023, 19:34:51 @martins_usars rakstīja:
Gejropas ahuječikos tā pat 50% detaļu ražo Ķīnā Nultajos tauta tā pat nodirsa korejiešus - dizaina nav, pačota nav, rij un neiet, totāli sūdi. Tagad tādi pat sūdi vien ir, bet lētāk un ekrāniem pat bāzes komplektācijā Čaina pa lēto iekaros ekrānus un 0% pirmo iemaksu alkstoša proletariāta sirdi
Jaunajiem modeļiem nu jau meklē ražotnes Āfrikā un citur pasaulē. Ķīna diezgan ir pazaudējusi jaunus projektus. Bet nu visā, kas ir 2+ gadus apgrozībā, var meklēt Ķīnu.
Offline
Deivid
05. Nov 2023, 19:38 #7128

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Arī fakts. Ķīnai īpaši klibo atkartojamība. Ja kvalitātes prasības nonāk EU limenī. tad pazūd cenas priekšrocības
Offline
smudo
05. Nov 2023, 20:31 #7129

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3631

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Brīnumi jau nenotiek - viss maksā tik, cik maksā. 2021/22. gadā liela daļa Teslu uz Eiropu nāca no Ķīnas ražotnes un Model 3, ja nemaldos, arī tagad no turienes nāk. Tam pašam VW ir ražotnes Ķīnā un kaut kā viņi tur konkurē ar Ķīnas ražotājiem. Vācijā pāris Ķīnas ražotāji piedāvā savus EV modeļus - tie ir lētāki, nekā Korejas vai Eiropas EV, bet cenas starpība nav milzīga. Ķīnas ražototājiem (tāpat kā visiem pārējiem) tagad grūti laiki, jo Ķīnā sākusies pirmā īstā recesija pēdējos 30 gados. Tur jau tagad notiek liela konsolidācija un mazo ražotāju bankroti. Tas varētu nedaudz ietekmēt viņu iespējas iekarot ES tirgus tuvākajā laikā.
Offline
josi
05. Nov 2023, 22:12 #7130

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Vismaz elektroauto zinā VW Ķinā jau ir zaudējuši vietējam ražotājam BYD, bez cerībām tos atkal tuvākajā laikā pārspēt.

Nesen iekrita acīs tāds Zeekr 001, kuru drīz sāks tirgot EU, tam jau sola reālu 1000km nobraukumu ar jaunajām CATL baterijām, un FR versijā arī 0-100 tikai 2 sec.
Offline
kkas
05. Nov 2023, 23:26 #7131

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: Alfu

brauksim un slavēsim drīz vien. lai tie VAG onkuļi atslaukās

sen jau ķīnā viss ir , yt blogerus paskatījos par turienes ikdinas dzīvi, biš man bija cits priekštats.

auto jau viņiem dažādi no miskastēm līdz baigi ok.

ar vienu aci kkādu krievu yt nesen skatījos. zeeker laikam. no apakšas ķidāja.

nu tur ar kvalitāti viss vairāk kā labi un daudz rietumu detaļu bija. pneima vācu.

[ Šo ziņu laboja kkas, 05 Nov 2023, 23:26:58 ]

Offline
Peppa_pig
06. Nov 2023, 00:41 #7132

Kopš: 01. Apr 2020

Ziņojumi: 517

Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸

Max 5 gadi un visi skatisies uz JEBKURU preci, lai butu Made in China. Par auto - konkreti manu temu - tagad vairs ipasi neperk Transitus, Crafterus, Masterus, bet tos Kinas busus, ne un tas nav LV, tur vel paies paris gadi, kamer naks pie prata (ja vispar naks) un ja, diileri dzimst, ka senes pec lietus
Offline
martins_usars
06. Nov 2023, 07:07 #7133

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Latvieši nepirks Ķīnu, jo tad kaimiņš nodomās, ka esi bomzis bez naudas Īstam latvietim ir svarīgi būt bomzim par kuru domā, ka ir nauda.
Offline
markelis
06. Nov 2023, 08:05 #7134

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku

pa ausu galam dzirdot kas notiek ar kjiinas auto krievijaa, lielaaka probleema esot ar remontu. Ne tas, ka ties spainji luust bezjeegaa, bet dabuut tieshi vajadziigo detalju. vienas markas, modelja auto vienai detaljai ir n-tie razhotaaji, kuras nav savstarpeejami aizvietojamas un tieshi tavas detalajas razhotaajs, pa to laiku kameer mashiina tikusi no ruupniicas liidz salonam jau ir izbeidzies un nav normaalas nomenklatuuras ko tur iespraust vietaa.
bet var jau buut taa tikai vinju probleema, jo tur viss, iznjemot kaut ko nopizdjiit un salauzt, ir gruuti un sarezgjiiti.
Offline
Arsm3ns
06. Nov 2023, 09:13 #7135

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 880

Braucu ar:

"brīvais tirgus" ir regulējams. Ja vācietim VAGīnas beigsim pirkt, iemainot tās pret XimPim un šiem kā autobūves atkarīgajiem IKP slīdēs lejā, paziņos, ka ķīnietis nerespektē savā zemē cilvēktiesības un vēlēšanas nav bijušas pietiekami demokrātiskas un kā sankciju saliks kosmosā ievedmuitu un tirgos savus širpotrebus pa dārgo tālāk
Offline
dsks
06. Nov 2023, 09:55 #7136

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1124

Braucu ar:


06 Nov 2023, 08:05:36 @markelis rakstīja:
pa ausu galam dzirdot kas notiek ar kjiinas auto krievijaa, lielaaka probleema esot ar remontu. Ne tas, ka ties spainji luust bezjeegaa, bet dabuut tieshi vajadziigo detalju. vienas markas, modelja auto vienai detaljai ir n-tie razhotaaji, kuras nav savstarpeejami aizvietojamas un tieshi tavas detalajas razhotaajs, pa to laiku kameer mashiina tikusi no ruupniicas liidz salonam jau ir izbeidzies un nav normaalas nomenklatuuras ko tur iespraust vietaa.
bet var jau buut taa tikai vinju probleema, jo tur viss, iznjemot kaut ko nopizdjiit un salauzt, ir gruuti un sarezgjiiti.


Tur vairāk problēma ir lielos starppilsētu attālumos + infrastruktūra. 2000šo sākumā tas pats Vologdas apgabals vēl bija pilnīgi nenosegts `vācietim`, nemaz jau nerunājot par tālākiem reģioniem. Stutēja augšā uz vilcienu un uz Maskavu prom.Tas pats noteikti ar ķīnieti tagad, lai gan šaubos vai kas mainījies arī uz pārējo. Maskava vai Pēterburga ir cits stāsts un tā pilnīgi nav kopējā Krievijas aina
Offline
Mizx
06. Nov 2023, 11:28 #7137

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


06 Nov 2023, 08:05:36 @markelis rakstīja:
pa ausu galam dzirdot kas notiek ar kjiinas auto krievijaa, lielaaka probleema esot ar remontu. Ne tas, ka ties spainji luust bezjeegaa, bet dabuut tieshi vajadziigo detalju. vienas markas, modelja auto vienai detaljai ir n-tie razhotaaji, kuras nav savstarpeejami aizvietojamas un tieshi tavas detalajas razhotaajs, pa to laiku kameer mashiina tikusi no ruupniicas liidz salonam jau ir izbeidzies un nav normaalas nomenklatuuras ko tur iespraust vietaa.
bet var jau buut taa tikai vinju probleema, jo tur viss, iznjemot kaut ko nopizdjiit un salauzt, ir gruuti un sarezgjiiti.
Tā var būt. Savulaik apmeklējot Mercedes ražotnes viņi skaidroja, ka datubāzes par automašīnu uzturēšana kopā ar visu detaļu nomenklatūru izmaksājot 1/3 auto vērtības. Principā pērkot auto tiek nopirkta arī šī detaļu datubāze un detaļu pieejamība. MB ar to ir labi, VAG visi zina par terminu "pārejas detaļas", kad kaut kas vajadzīgs, VAG detaļu piemeklēšana ir mazliet sarežģītāka / vajag lielāku pieredzi. Tā ka minētā problēma ķīniešiem ir pilnīgi reāla un tās risināšana nozīmēs auto cenu kāpumu, jo tas viss fonā ir par kaut ko jāfinansē.
Offline
aep_det
06. Nov 2023, 18:13 #7138

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: Grand Scenic, X5

Principā, ja kaut kas notiks un dīleris laipni pieņems garantijas remontā, tad tā mašīna tur var nomētāties ilgi pie sētas, kamēr sadabū detaļas.

[ Šo ziņu laboja aep_det, 06 Nov 2023, 18:13:19 ]

Offline
Horacijs_Keins
06. Nov 2023, 18:19 #7139

Kopš: 14. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2474

Braucu ar:

Valstiskā līmenī vai importētājs pieminēs Taivānu vai Tibetu un ķīnietis atsauks sadarbību. Tad meklēsi detaļas aliexpress…
Offline
gacciZm
06. Nov 2023, 20:11 #7140

Kopš: 06. Sep 2011

No: Bauska

Ziņojumi: 504

Braucu ar: 314


06 Nov 2023, 18:13:12 @aep_det rakstīja:
Principā, ja kaut kas notiks un dīleris laipni pieņems garantijas remontā, tad tā mašīna tur var nomētāties ilgi pie sētas, kamēr sadabū detaļas.

Tā jau notiek ar Land Rover - LV dīleris gadu (!) nevar garantijas ietvaros ielikt citu motoru.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo