Online

Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
sys9291
06. Mar 2018, 11:32 #7121

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

atvienojam mazo IBS štepselīti - kas notiek tālāk?
un vēl jautājums - štepseļi pie sveču bloka nav salauzti? sveces nemēģināji ar 12V pārbaudīt? kādas firmas sveces ieliki?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 Mar 2018, 11:35:04 ]

Offline
The_Fireman
06. Mar 2018, 11:39 #7122

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.

Kads var pateikt, kas par lietu, kapēc pēc aizmugures amortizatoru maiņas sākusi drausmīgi čikstēt...ta teikt, zinu ka azimugurē skaisti, jauni pilnā komplekta amji, bet čīkst kā veca kariete!
Offline
ReG
06. Mar 2018, 11:46 #7123

Kopš: 21. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: 335d

Paskaties vai puteklu gumija nestrikejas pret amiiti. Auto sasēžas un strīķē. Nogriez īsāku un bus ok
Offline
DOPING
06. Mar 2018, 11:47 #7124

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW

Drīzāk peldošās bukses iečeko

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
artc
06. Mar 2018, 11:55 #7125

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2934

Braucu ar: muti


06 Mar 2018, 11:47:29 @DOPING rakstīja:
Drīzāk peldošās bukses iečeko


Jep, šīs būs pie vainas.
Offline
N53series
06. Mar 2018, 11:56 #7126

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Mar 2018, 11:32:39 @sys9291 rakstīja:
atvienojam mazo IBS štepselīti - kas notiek tālāk?
un vēl jautājums - štepseļi pie sveču bloka nav salauzti? sveces nemēģināji ar 12V pārbaudīt? kādas firmas sveces ieliki?


bet vinjam jau par slodzeem [sveceem] nemaz nesuudzaas/neprotestee. nav ne open circuit, ne straavas paarslodze [bloka izpratnee]..
Offline
The_Fireman
06. Mar 2018, 11:57 #7127

Kopš: 20. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: , pie un ap.


06 Mar 2018, 11:55:27 @artc rakstīja:

06 Mar 2018, 11:47:29 @DOPING rakstīja:
Drīzāk peldošās bukses iečeko


Jep, šīs būs pie vainas.

Nu sencis arī uz to spiež, tik līdz tam servim ta isti nesanak tikt. Oki būs jāsaka lai skatās.
Tikai kapēc viņas pēkšņi tagad saka čīkstēt pēc amīšu maiņas...
Offline
wolt3r
06. Mar 2018, 12:00 #7128

Kopš: 25. Dec 2016

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


06 Mar 2018, 11:32:39 @sys9291 rakstīja:
atvienojam mazo IBS štepselīti - kas notiek tālāk?
un vēl jautājums - štepseļi pie sveču bloka nav salauzti? sveces nemēģināji ar 12V pārbaudīt? kādas firmas sveces ieliki?


Varu pamēģināt IBSu atvienot.
Sveces un bloks jauni BERU.
Nebaudīju, bet vai tiešām visi 4 štepseļi var salūzt. Turklāt ar testeri nomēriju pretetstību kvēlsveces vadā kas ienāk relejā.
Offline
N53series
06. Mar 2018, 12:31 #7129

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Mar 2018, 12:00:50 @wolt3r rakstīja:

06 Mar 2018, 11:32:39 @sys9291 rakstīja:
atvienojam mazo IBS štepselīti - kas notiek tālāk?
un vēl jautājums - štepseļi pie sveču bloka nav salauzti? sveces nemēģināji ar 12V pārbaudīt? kādas firmas sveces ieliki?


Varu pamēģināt IBSu atvienot.
Sveces un bloks jauni BERU.
Nebaudīju, bet vai tiešām visi 4 štepseļi var salūzt. Turklāt ar testeri nomēriju pretetstību kvēlsveces vadā kas ienāk relejā.


Pastāsti, luudzu:
Tu neuztver, ko tev raksta
Tu neuzskati, ka manis rakstīto ir vērts ņemt par pilnu?
Offline
RSAWorkshop
06. Mar 2018, 12:45 #7130

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7056

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


06 Mar 2018, 11:32:39 @sys9291 rakstīja:
atvienojam mazo IBS štepselīti - kas notiek tālāk?
un vēl jautājums - štepseļi pie sveču bloka nav salauzti? sveces nemēģināji ar 12V pārbaudīt? kādas firmas sveces ieliki?
Kāpēc 5v sveces ar 12v jāpārbauda?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
06. Mar 2018, 13:35 #7131

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

ar nodomu uzdevu provokatīvu jautājumu jo tā jau viņas arī noraksta...
>to wolt3R - vispār uz sveču bloka ir 2 štepseļi - kur atradi vēl 2?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 Mar 2018, 13:37:10 ]

Offline
wolt3r
06. Mar 2018, 13:52 #7132

Kopš: 25. Dec 2016

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


06 Mar 2018, 11:21:59 @N53series rakstīja:

06 Mar 2018, 11:17:21 @wolt3r rakstīja:

06 Mar 2018, 10:25:40 @sys9291 rakstīja:
drošības pēc pārbaudam drošinātāju F02 20A szinēja vadības bloka kastē


Ir pārbaudīts, vesals, turklāt pēc shēmas viņš baro pašu releju un ja nebūtu nobarots relejs būtu šī kļūda 4203, Glowplug control unit, no communication via bit serial data interface kas parādās tad ja izrauj releju pavisam.



ja ir lkjuuda par IBS: mashiina nezin, cik daudz energjijas akjii palicis. Attieciigi - paartrauc kveelsvechu apsildi [jo taas pateeree DAUDZ energjijas] un meegjina darbinaat dzineeju ar nesldiitaam sveceem.
Prichom tur ciinja gar kveelsvechu vadiibas moduli un kveelsveceem? jaarisina IBS probleema!!!


Tas ir interesatns virziens. Netā neatrodu neko par IBSa apturētām kvēlsvecēm tukša aķa sakarā. Varu pamēģināt viņu atslēgt un skatīties kas notiek. Ko iesaki?

[ Šo ziņu laboja wolt3r, 06 Mar 2018, 13:57:29 ]

Offline
wolt3r
06. Mar 2018, 13:54 #7133

Kopš: 25. Dec 2016

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


06 Mar 2018, 13:35:38 @sys9291 rakstīja:
ar nodomu uzdevu provokatīvu jautājumu jo tā jau viņas arī noraksta...
>to wolt3R - vispār uz sveču bloka ir 2 štepseļi - kur atradi vēl 2?


Biju domājis visas 4 sveču pipkas.
Offline
N53series
06. Mar 2018, 13:57 #7134

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Mar 2018, 13:52:27 @wolt3r rakstīja:

06 Mar 2018, 11:21:59 @N53series rakstīja:

06 Mar 2018, 11:17:21 @wolt3r rakstīja:

06 Mar 2018, 10:25:40 @sys9291 rakstīja:
drošības pēc pārbaudam drošinātāju F02 20A szinēja vadības bloka kastē


Ir pārbaudīts, vesals, turklāt pēc shēmas viņš baro pašu releju un ja nebūtu nobarots relejs būtu šī kļūda 4203, Glowplug control unit, no communication via bit serial data interface kas parādās tad ja izrauj releju pavisam.



ja ir lkjuuda par IBS: mashiina nezin, cik daudz energjijas akjii palicis. Attieciigi - paartrauc kveelsvechu apsildi [jo taas pateeree DAUDZ energjijas] un meegjina darbinaat dzineeju ar nesldiitaam sveceem.
Prichom tur ciinja gar kveelsvechu vadiibas moduli un kveelsveceem? jaarisina IBS probleema!!!


Tas ir interesatns virziens. Netā neatrodu neko kvēlsveču un IBS sakraības. Varu pamēģināt viņu atslēgt un skatīties kas notiek. Ko iesaki?


Ja ierakstītais SOC ir zems, ibs atvienoshāna var neliidzeet. Vnk saved kaartiibaa tēmu.
Offline
wolt3r
06. Mar 2018, 14:01 #7135

Kopš: 25. Dec 2016

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

@N53series rakstīja:

Ja ierakstītais SOC ir zems, ibs atvienoshāna var neliidzeet. Vnk saved kaartiibaa tēmu.

Kā pats iepriekš minēji, nav vērts mainīt visu pēc kārtas. Vai ir pārliecība, ka to dara IBS, vai IBS vispār var ko tādu paveikt? Kādēļ tad viņš ļauj griezt starteri līdz aķis tukšs bet kvēlsveces neslēdz iekšā pat ja uzmet klemes no cita aķa.

Jautājums patiesībā ir vienkāršs, vai tas ir tavs minējums? Vai arī tu zini, ka tā ir, tobiš ir bijusi pieredze vai ir kaut kas tāds lasīts.

[ Šo ziņu laboja wolt3r, 06 Mar 2018, 14:06:04 ]

Offline
N53series
06. Mar 2018, 14:07 #7136

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Mar 2018, 14:01:52 @wolt3r rakstīja:
@N53series rakstīja:

Ja ierakstītais SOC ir zems, ibs atvienoshāna var neliidzeet. Vnk saved kaartiibaa tēmu.

Kā pats iepriekš minēji, nav vērts mainīt visu pēc kārtas. Vai ir pārliecība, ka to dara IBS, vai IBS vispār var ko tādu paveikt? Kādēļ tad viņš ļauj griezt starteri līdz aķis tukšs bet kvēlsveces neslēdz iekšā pat ja uzmet klemes no cita aķa.



Nu, pieraadiit man intereses nav.
Ibs ir fundamentālas fail, ar vadu pievienošanu pie cita akjā - nekāds sakars.

Vari mainīt vēl releju, kvēlsvceces, un taa pa apli. Kaa jau vienu reizi izdarīji bez pamatojuma.

P. S. Es reputācijas testos nepiedalos, pieraadiijumus prasi tiem, kas mainīja sveces un vadības bloku.

[ Šo ziņu laboja N53series, 06 Mar 2018, 14:09:18 ]

Offline
N53series
06. Mar 2018, 14:16 #7137

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Un vēl - ar ista, man domāt, Ibs problēmai būs augstāka prioritāte.
Un kalkuleejot testa plānu shai problēmai, būs paziņojums, ka šī ir saistiita/seku problēma.
Offline
sys9291
06. Mar 2018, 14:49 #7138

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Mar 2018, 14:16:55 @N53series rakstīja:
Un vēl - ar ista, man domāt, Ibs problēmai būs augstāka prioritāte.
Un kalkuleejot testa plānu shai problēmai, būs paziņojums, ka šī ir saistiita/seku problēma.

atslēgas vārds varētu būt BCD...
Offline
N53series
06. Mar 2018, 16:00 #7139

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Mar 2018, 14:49:11 @sys9291 rakstīja:

06 Mar 2018, 14:16:55 @N53series rakstīja:
Un vēl - ar ista, man domāt, Ibs problēmai būs augstāka prioritāte.
Un kalkuleejot testa plānu shai problēmai, būs paziņojums, ka šī ir saistiita/seku problēma.

atslēgas vārds varētu būt BCD...


es shaadus crashus esmu redzeejis peec gjeneratoru 'remontiem'. U vadaamam gjeneratoram uzliek 'tableti' no parastaa. strunts, ka jaapagaaze, lai saktu laadet, galvenaa probleema - gjenerators vairs nav vadaams pa seriaalo interfeisu.
taa 'jaunaa' tablete so LIN nenoseedina pilniigi, IBS turpina respondeeties [vismaz, kameer auto staav].
tachu, taa kaa U nav vadaams, Rinternal nevar izmeeriit, SOH noteikt. SOC nevar vairs vadiit - visa sisteema pamatiigi uzkaraas.
un tad saakaas chakars ar to 'releju'.
un te ir divas probleemas:
1. energjeetiskais balanss - nezinaams: lielie patereetaji tiek atrubiiti;
2. dzineejam palaizhoties, LIN tiek noglushiits uz +12, kas noziimee - arii tas relejs var kljuut nevadaams + sakjert chupu kljuudu [jo seezh ta uz taa pasha LIN, kur IBS un gjenerators].
Offline
sys9291
06. Mar 2018, 16:32 #7140

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

ir biji, ka pats DDE taisa pigorus - noštepselē visu nost, atstāj sveču bloku, pieliec oscilogrāfu un brīnies...bet tajā gadījumā kļūda bija par komunikāciju. Atvienojam akumulatoru un līdz pirmajai aizdedzes pārraustīšanai ir gerai - pēc tam koma, un uz šinas pilnīgs bardaks...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo