Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Staris
15. Apr 2021, 22:40 #7101

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Kad Ista tjip silda procedūras laikā sveces, tad lēkā 14.9-15.0v
Sildot/nesildot neredzu izmaiņas.
Atslēga pirmajā pozīcijā12.3v, otrajā pozīcijā 12.1v un darbinot nokrīt līdz 7.5v
Offline
JDS
15. Apr 2021, 23:00 #7102

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10964

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


15 Apr 2021, 20:06:48 @DM-101 rakstīja:

15 Apr 2021, 14:33:48 @JDS rakstīja:
Ir ir uusainiitim tur ar piedziivojumi ar Pashu no gtr shopa
Veel jau ir otrs gtr guru GTT workshop, tur gan resnajam smuki visu atnjeema kad atklaajaas nesmukumi, tagad vairs nav vinjam lepns milziigs tuuning centrs, bet salidzinot garaazha ar to kas bij. Its russia baby


Nu,bet nekas taads jau tur nebija. Viens,iespeejams,ietopiija,lietotai mashiinai izjuka zobratinjsh.
Mani vairaak shokeeja taasnidejas par elljas filtreehanu un filtra mazgashanau. Gribaas teiit - ja 100 eur ir nauda, tas auto nav iistais pirkums.

Bet,par teemu - tad jau mans pastaasts 2 postus augstaak ir ar kaartu skarbaaks. Dzeki,nesaprotot,kaa dzineejs elljojas,izjauc reizinaataajos dzineeju,lai saprastu,ka tam nekas nekaish! Tad hvz kaapeec jauc veelreiz,un taa 2 gadu garumaa nebeidzami remonti,taa arii nesaprotot,kas pie vainas. Uz shii fona krievi vnk iet atpuutaa.

Nu tur nav staasts par 100eur, tam auto ja lej OEM ellju, kaa tev pasham patiik, tad pareiza kaarbas elljas mainja nostaajas 1000+ eur.

Un ne jau tikai tur kaarba izjuka tur visa taa mashiina ir kapi, tur vairaakas seerijas ir par to, kas tik tur neatklaajas. Staasts jau par to, ka paardeva, kaa krutaako gtr krievijaa un paardeva "krutaakaa" gtr servisa iipashnieks maskavaa savu auto

[ Šo ziņu laboja JDS, 15 Apr 2021, 23:01:13 ]

Offline
Milfhunter
15. Apr 2021, 23:02 #7103

Kopš: 21. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 14

Braucu ar: japāņu džipu


29 Mar 2021, 22:20:16 @DM-101 rakstīja:
Diizelis. DPF filtrs
[Arī Ventspilī ir "māsteri" ]https://www.facebook.com/arturs.sprogis.9
Offline
JDS
15. Apr 2021, 23:29 #7104

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10964

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


15 Apr 2021, 23:28:04 @DM-101 rakstīja:

15 Apr 2021, 23:00:42 @JDS rakstīja:

15 Apr 2021, 20:06:48 @DM-101 rakstīja:

15 Apr 2021, 14:33:48 @JDS rakstīja:
Ir ir uusainiitim tur ar piedziivojumi ar Pashu no gtr shopa
Veel jau ir otrs gtr guru GTT workshop, tur gan resnajam smuki visu atnjeema kad atklaajaas nesmukumi, tagad vairs nav vinjam lepns milziigs tuuning centrs, bet salidzinot garaazha ar to kas bij. Its russia baby


Nu,bet nekas taads jau tur nebija. Viens,iespeejams,ietopiija,lietotai mashiinai izjuka zobratinjsh.
Mani vairaak shokeeja taasnidejas par elljas filtreehanu un filtra mazgashanau. Gribaas teiit - ja 100 eur ir nauda, tas auto nav iistais pirkums.

Bet,par teemu - tad jau mans pastaasts 2 postus augstaak ir ar kaartu skarbaaks. Dzeki,nesaprotot,kaa dzineejs elljojas,izjauc reizinaataajos dzineeju,lai saprastu,ka tam nekas nekaish! Tad hvz kaapeec jauc veelreiz,un taa 2 gadu garumaa nebeidzami remonti,taa arii nesaprotot,kas pie vainas. Uz shii fona krievi vnk iet atpuutaa.

Nu tur nav staasts par 100eur, tam auto ja lej OEM ellju, kaa tev pasham patiik, tad pareiza kaarbas elljas mainja nostaajas 1000+ eur.

Un ne jau tikai tur kaarba izjuka tur visa taa mashiina ir kapi, tur vairaakas seerijas ir par to, kas tik tur neatklaajas. Staasts jau par to, ka paardeva, kaa krutaako gtr krievijaa un paardeva "krutaakaa" gtr servisa iipashnieks maskavaa savu auto


Pareejaas seerijas neesmu skatiijies. Noskatiishos,buus viedoklis.

Par 1k elljaa.. nu,zini,man te pa siikumiem,uzsakot sezonu,drotaa jau kaadi 4k ieguldiiti. Parastaa E60. Attieciigi,piedod,palieku pie sava - ja elljas mainjas proceduura atstaaj robu budzetaa - gtr nav auto,kura virzienaa vispaar skatiities.

ne jau tur kaads zhiidoja naudu, visu izdariija, nomainiija ellju filtrus visu jaunu. kaa arii peectam veel sajuugu un kaudzi citas lietas

tur tas staasts ir par to, ka rekord auto, super uztureets, mega tachka, no krutaa gtr meistara utt. finaalaa 3 dienas un auto apstaajas uz vairakiem meneshiem jo vislaik lec jaunas lietas aaraa.

paarjauc kaarbu, liek visu pastiprinaatu, vinjiem veel pasaka priekshaa (gtr shopam) ka apskataties sajuugu, vai nav pizdohen, nav nav! beigaas izraadaas ka ir

[ Šo ziņu laboja JDS, 15 Apr 2021, 23:31:41 ]

Offline
JDS
15. Apr 2021, 23:57 #7105

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10964

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

7. seerijaa tev patiks vadu savienojumi un vispaar kaaa viss uztaisiits bij ar vadiem, un arii kaa mekleeja probleemas un. laboja
Offline
Staris
16. Apr 2021, 00:02 #7106

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


15 Apr 2021, 23:29:03 @DM-101 rakstīja:

15 Apr 2021, 22:40:18 @Staris rakstīja:
Kad Ista tjip silda procedūras laikā sveces, tad lēkā 14.9-15.0v
Sildot/nesildot neredzu izmaiņas.
Atslēga pirmajā pozīcijā12.3v, otrajā pozīcijā 12.1v un darbinot nokrīt līdz 7.5v


Vot,vajag redzeet,kas rakstiits freeze frame. Iespeejams,ka tie pashi 7.5 starta briidiii ir par zemu.

šis der?


Ir vēl kāds veids kā pārbaudīt paša control unit darbību? Viņam pašam eksistē kaut kāda kļūda? Ja nesaņemtu no Terminal 30 strāvu pa plusa vadu (pieņemsim, ka vads nosvilis), tad tas units spētu pateikt DDE atpakaļ, ka nav strāva? Cik noprotu pēc ISTA, tad laikam nē, jo tad nepiedāvātu pašam to pārbaudīt manuāli.
Varbūt vadam viss ir ok, bet tam BERU ražojuma sūdam iekšā ir izkusuši savienojumi līdz shēmai un attiecīgi plate nemaz nesaņem to strāvu? Negribētos ticēt, ka mazāk kā gadu lietotas kvēlsveces reizē saplīsa vai tajā control unit pilnīgi visi savienojumi katrai svecei ir pušu.

Tie mani muļķa spriedelējumi.

[ Šo ziņu laboja Staris, 16 Apr 2021, 01:21:48 ]

Offline
Alkaans
16. Apr 2021, 09:07 #7107

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Tu vispirms pārbaudi pirms melo, man viss strādā un rēķina load utt, voltāža pilnam aķim ap 14.1v, ja palādēts laukā tad ap 14.7-14.8v, kļūdu DME nav. Regulators ir no Valeo
Offline
yanjux
16. Apr 2021, 09:27 #7108

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu

kaut kāds rezultāts te Tavai psihošanai ir.
paskat. ar vien vairāk cilvēki iemācījušies arī kaut ko paskatīties, pārbaudīt pirms ierakstīt internetā "man neiet, kas pa vainu? "

tas gan nemaina faktu, ka stulbeņi ir un paliek.
Offline
edzuss
16. Apr 2021, 09:39 #7109

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 287

Braucu ar: e60, e36/5


16 Apr 2021, 09:14:35 @DM-101 rakstīja:

16 Apr 2021, 09:07:11 @edzuss rakstīja:
Jau labu laiku no rītiem izmet “increased battery discharge”. Neizmet tad, ja auto nolikts vēlu vakarā, pēc garāka pārbrauciena. No sākuma bija beigts eļļas sensors, ko samainīju uz jaunu. Vēlāk atradu, ka kapota devējs bija izbeidzies, tas arī tika nomainīts. Samērīju parasitic draw jeb standy currentu - aizmieg pēc 25min apmēram, pēc tā ir 300mA, tad pēc 40min pāriet uz 125mA un pēc stundas nokrīt uz 80mA. Cik saprotu, tad jābūt esot ap 40mA. Kur sàkt rakt, kādi ir biežākie simptomi ? Izrāvu MPM drošinātāju, nekas nemainījās.
Akumulators ir piereģistrēts un gadu vecs, bet SOH jau nokritis līdz -6.82 gada laikā, ar SOC 83,29. Ar lādēšanu it kā viss ok, no rītiem dod iekšā pie zemākām temperatūrām 14.8-14.9, pabraucot 100km nokrītas uz 14.5 vai pat zemāk.
Varbūt ir kaut kādas standarta vietas, kur meklēt noplūdi


40 vs 80mA nebuus kritiskaa teema. Parekjini pats.
10h laikaa taas ir 0.4 vs 0.8Ah [tikai].

Attieciigi, skati:
a. IBS menu F5 - iemigshanas eventu skaitu/situaaciju;
b. SOC no riita, kad raada, ka ir bijis discharge.


Laikam 40mA bija norma, ko bmw noteicis, liekas, ka kaut kur lasīju.
Ok, paskatīšos to SOC, kad iemetīs nākošreiz.
Man zem F5 ir Battery exchange, tur arī var redzēto tos iemigšanas datus
Offline
kexxx
16. Apr 2021, 10:04 #7110

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12327

Braucu ar:

Kā tieši tiek nomērīti mA? T.i vai tiek vnk fiziski pieslēgts ampērmetrs vai auto nomēra pats?
Offline
edzuss
16. Apr 2021, 10:10 #7111

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 287

Braucu ar: e60, e36/5


16 Apr 2021, 09:49:46 @DM-101 rakstīja:

16 Apr 2021, 09:39:06 @edzuss rakstīja:

16 Apr 2021, 09:14:35 @DM-101 rakstīja:

16 Apr 2021, 09:07:11 @edzuss rakstīja:
Jau labu laiku no rītiem izmet “increased battery discharge”. Neizmet tad, ja auto nolikts vēlu vakarā, pēc garāka pārbrauciena. No sākuma bija beigts eļļas sensors, ko samainīju uz jaunu. Vēlāk atradu, ka kapota devējs bija izbeidzies, tas arī tika nomainīts. Samērīju parasitic draw jeb standy currentu - aizmieg pēc 25min apmēram, pēc tā ir 300mA, tad pēc 40min pāriet uz 125mA un pēc stundas nokrīt uz 80mA. Cik saprotu, tad jābūt esot ap 40mA. Kur sàkt rakt, kādi ir biežākie simptomi ? Izrāvu MPM drošinātāju, nekas nemainījās.
Akumulators ir piereģistrēts un gadu vecs, bet SOH jau nokritis līdz -6.82 gada laikā, ar SOC 83,29. Ar lādēšanu it kā viss ok, no rītiem dod iekšā pie zemākām temperatūrām 14.8-14.9, pabraucot 100km nokrītas uz 14.5 vai pat zemāk.
Varbūt ir kaut kādas standarta vietas, kur meklēt noplūdi


40 vs 80mA nebuus kritiskaa teema. Parekjini pats.
10h laikaa taas ir 0.4 vs 0.8Ah [tikai].

Attieciigi, skati:
a. IBS menu F5 - iemigshanas eventu skaitu/situaaciju;
b. SOC no riita, kad raada, ka ir bijis discharge.


Laikam 40mA bija norma, ko bmw noteicis, liekas, ka kaut kur lasīju.
Ok, paskatīšos to SOC, kad iemetīs nākošreiz.
Man zem F5 ir Battery exchange, tur arī var redzēto tos iemigšanas datus


nu, ja pareizi saprotu, tad virs 300mA modina visu augshaa. ja Tev ir 80, visam buutu jaagulj. papildus 40 var buut delj kaada immo, sigas, dajebkaa.
aa, paskati F4. F5 vajadzeetu but histogrammas reset. F6: battery exchange [tipiski].



F4 tukšs
F5 batt exchange
F6 reset
Skatos pēc fočētās bildes, vakarā tikšu pieslēgt pie pc, tad apskatīšos kārtīgāk.
P.s auto ir e60 ar m54, varbūt tas ko maina un ir citādāks menu
Offline
Staris
16. Apr 2021, 10:22 #7112

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


16 Apr 2021, 08:13:31 @DM-101 rakstīja:

16 Apr 2021, 00:02:18 @Staris rakstīja:

15 Apr 2021, 23:29:03 @DM-101 rakstīja:

15 Apr 2021, 22:40:18 @Staris rakstīja:
Kad Ista tjip silda procedūras laikā sveces, tad lēkā 14.9-15.0v
Sildot/nesildot neredzu izmaiņas.
Atslēga pirmajā pozīcijā12.3v, otrajā pozīcijā 12.1v un darbinot nokrīt līdz 7.5v


Vot,vajag redzeet,kas rakstiits freeze frame. Iespeejams,ka tie pashi 7.5 starta briidiii ir par zemu.

šis der?


Ir vēl kāds veids kā pārbaudīt paša control unit darbību? Viņam pašam eksistē kaut kāda kļūda? Ja nesaņemtu no Terminal 30 strāvu pa plusa vadu (pieņemsim, ka vads nosvilis), tad tas units spētu pateikt DDE atpakaļ, ka nav strāva? Cik noprotu pēc ISTA, tad laikam nē, jo tad nepiedāvātu pašam to pārbaudīt manuāli.
Varbūt vadam viss ir ok, bet tam BERU ražojuma sūdam iekšā ir izkusuši savienojumi līdz shēmai un attiecīgi plate nemaz nesaņem to strāvu? Negribētos ticēt, ka mazāk kā gadu lietotas kvēlsveces reizē saplīsa vai tajā control unit pilnīgi visi savienojumi katrai svecei ir pušu.

Tie mani muļķa spriedelējumi.


nu, reku kljuuda ir iemesta tuksgaitaa, ar 14+V borta spani. Idejiski - nav deelj pazeminaata spanja.

[IMG][URL=http://www.bildites.lv/a/v2mxugc2#6jkfjwee]
[/URL][/IMG]

reku piesleeguma sheema.
mazjaudiigajai elektronikai ir sava baroshana.

iisie komentaari:
1. par lieljaudas spanja U kontroli paarliecinaats neesmu [it iipashi neOEM moduljiem];
2. uz shiem moduljiem attiecas tieshi tas pats, kas uz gjeneratoru tableteem - tie var nemaaceet atseviskjus darba rezhiimus. Tie var straadaat daudz nekorektaak/rupjaak. Tie var ''izkrist'' ar kljudaam, utjpr.

Iisais secinaajums: jaa, tu vari skatiit, kas notiek. Oscili klaat pie svecem, jaskata U impulsu forma, amplituuda.
Bet, tikpat labi viss var buut labi, bet probleema - tamaa, ka apsildes vadiibas modulis nav OEM. Jo, atkal - datu ampainjas protokols, u.c. nianses ir BMW AG know-how.

Ja būtu ne-oem sūds, tad problēmai nebūtu jāparādās jau pirmajos mēnešos? 5 mēnešus toč nebija nekādu kļūdu. Tas man liek domāt par to, ka kaut kas no tehniskās puses nestrādā nevis softs apzināti neļauj sildīt. Kāds bija iemesls tam, ka pārāk ilgi sveces tiek sildītas, kas rada pārslodzi tur visam un sākas kušana un taml.?
Offline
edzuss
16. Apr 2021, 10:47 #7113

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 287

Braucu ar: e60, e36/5


16 Apr 2021, 10:19:31 @DM-101 rakstīja:

16 Apr 2021, 10:04:14 @kexxx rakstīja:
Kā tieši tiek nomērīti mA? T.i vai tiek vnk fiziski pieslēgts ampērmetrs vai auto nomēra pats?


jaa, labs jautaajums btw. kaa skatiiji?

Fiziski pieslēgts ampērmetrs. Tad sanāk, ka m54 vispār tāds menu nav
Offline
edzuss
16. Apr 2021, 11:17 #7114

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 287

Braucu ar: e60, e36/5


16 Apr 2021, 11:00:55 @DM-101 rakstīja:

16 Apr 2021, 10:47:35 @edzuss rakstīja:

16 Apr 2021, 10:19:31 @DM-101 rakstīja:

16 Apr 2021, 10:04:14 @kexxx rakstīja:
Kā tieši tiek nomērīti mA? T.i vai tiek vnk fiziski pieslēgts ampērmetrs vai auto nomēra pats?


jaa, labs jautaajums btw. kaa skatiiji?

Fiziski pieslēgts ampērmetrs. Tad sanāk, ka m54 vispār tāds menu nav



jaa, sanaak, ka Tavam taads menu nav.

ok, par ampeermetru siikaak: kaads ampeermetrs/cik ziimes, kaadaa diapazonaa iesleegts!
visu, soli pa solim!

Vislētākais drošvien , kāds bija garāžā, tādu arī paņēmu, auto range, 10A max, no sākuma gan iebļāvās, ka pa daudz amp, bet ātri nokrīt zem 10 uz 4 un tad jau attiecīgi mazāk.
Jāmeklē normāls mēraparāts, ar šādu nebūs daudz maz ticami tie mērījumi ?
Offline
kexxx
16. Apr 2021, 12:00 #7115

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12327

Braucu ar:

Nu, ja man vajadzētu nomērīt strāvas patēriņu autiņam stāvot, tad man droši vien būtu žēl simtus tērēt instrumentam ar bezkontakta spailēm, tāpēc mēģinātu ar parasto multimetru, tikai šuntējot to... Kā to puslīdz kvalitatīvi izdarīt, jau ir cits jautājums
Offline
7781
16. Apr 2021, 12:20 #7116

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

Es daru taa, palaizhu paraleli ampermetram kkadu resnaku vadinju, ko nav zhel un, kad auto aizslegts, pec 30sek jau paterinsh lielakaja dalja gadijumu nokrit zem 10A, to paralelo vadinju parkniebju. Mana prakse rada, ka tas strada. Varbut, ka pareizi nav, bet desmitiem auto sataisiti
Offline
kexxx
16. Apr 2021, 12:40 #7117

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12327

Braucu ar:


16 Apr 2021, 12:20:21 @7781 rakstīja:
Es daru taa, palaizhu paraleli ampermetram kkadu resnaku vadinju, ko nav zhel un, kad auto aizslegts, pec 30sek jau paterinsh lielakaja dalja gadijumu nokrit zem 10A, to paralelo vadinju parkniebju. Mana prakse rada, ka tas strada. Varbut, ka pareizi nav, bet desmitiem auto sataisiti


Jā, tāda arī bija mana doma, realizācijas jau var būt dažādas

Vienīgi es uzreiz neslēgtu ampērmetru paralēli, lai pa viņu nekas neplūst un nesabojā
Kolhozs, protams, bet ja strādā...
Offline
Staris
16. Apr 2021, 13:56 #7118

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Tam kvēlsveču blokam ir 12 pini. Tur ir iespējams kaut kādu pretestību samērīt? Man līdz oscilim pašlaik kā līdz mēnesim, jāmeklē aparāts + zinātājs
Internetā lasu, ka varot samērīt pretestību, bet nekur nepasaka, kur tad īsti likt klāt otru galu
uz galda stāv sešas vecās sveces un kaut kāds noname bloks ar kuru iepriekš 3 sveces rādīja kā beigtas. Varētu uz to pamācīties saprast kaut ko
Pinoutu arī neatrodu viņam.
Offline
Staris
16. Apr 2021, 14:18 #7119

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Kvēlsvecēm viss ir skaidrs kā un ko samērīt. Bet paša bloka pinus kā samērīt?
Vai to darīt komplektā ar strādājošu sveci?


[ Šo ziņu laboja Staris, 16 Apr 2021, 14:19:43 ]

Offline
Staris
16. Apr 2021, 14:53 #7120

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


16 Apr 2021, 14:21:31 @DM-101 rakstīja:

16 Apr 2021, 14:18:56 @Staris rakstīja:
Kvēlsvecēm viss ir skaidrs kā un ko samērīt. Bet paša bloka pinus kā samērīt?
Vai to darīt komplektā ar strādājošu sveci?





Pasha bloka pinus taa prasti nesameeriisi..
Var tikai meeriit U uz kveelsveceem. Bet arii tad nav redzama peak veertiiba.
Tb.,normaala diagnostika ietver oscili.


Paldies. Atradu šādus tekstus internetā, bet no viņiem jēga laikam maza
It can be glow plug or glow device. You will never now. You have to fake out glow device and check with multimeter resistance on pin 1,2, 3 and 4. Those are glow plugs. The resistanse should be about 160k ohm. The same on every pin. If it is like i say change glow plug. This unit can give many different errors.
For.the glowplugs , inlet manifold.off and with a.good multimeter test.resistance between the core of the glowplugs and the.engine block.
You should get 0.5 up to 2.5 ohms. Anything else means the glowplug is goosed. Don't use a cheap five quid meter though. Mine read open.circuit on my good ones . New plugs read 0.7 ohm

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4