Online

Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
04. Mar 2018, 13:10 #7101

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


04 Mar 2018, 11:20:38 @N53series rakstīja:

04 Mar 2018, 10:40:19 @HiJaCKeR rakstīja:
intereses pēc gribu zināt, N52 dzinējam ja ķēde pastiepusies, tad būs laicīgs brīdinājums Check engine dēļ sadaleņu nesinhronisma?


nee, MSV pieljauj 10 graadu offset. pieskaitam sakotneejo/tehnologjisko - sanaaks visi 15 graadi. 15 graadu nobide atbilst 2 zobiem. par diviem zobiem kjeede toch neizstiepsies!

ok. bet ar diagnostiku var redzēt grādus cik ir nobīde ? un tas izsecināt cik ir pastiepusies vai ar tādām muļķībām nevajag nodarboties?
Online
N53series
04. Mar 2018, 13:12 #7102

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 Mar 2018, 13:10:14 @HiJaCKeR rakstīja:

04 Mar 2018, 11:20:38 @N53series rakstīja:

04 Mar 2018, 10:40:19 @HiJaCKeR rakstīja:
intereses pēc gribu zināt, N52 dzinējam ja ķēde pastiepusies, tad būs laicīgs brīdinājums Check engine dēļ sadaleņu nesinhronisma?


nee, MSV pieljauj 10 graadu offset. pieskaitam sakotneejo/tehnologjisko - sanaaks visi 15 graadi. 15 graadu nobide atbilst 2 zobiem. par diviem zobiem kjeede toch neizstiepsies!

ok. bet ar diagnostiku var redzēt grādus cik ir nobīde ? un tas izsecināt cik ir pastiepusies vai ar tādām muļķībām nevajag nodarboties?


Protams. Visu var redzēt - offset, jittering, vārstu veiktspēju..
Offline
HiJaCKeR
04. Mar 2018, 13:14 #7103

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


04 Mar 2018, 13:12:27 @N53series rakstīja:

04 Mar 2018, 13:10:14 @HiJaCKeR rakstīja:

04 Mar 2018, 11:20:38 @N53series rakstīja:

04 Mar 2018, 10:40:19 @HiJaCKeR rakstīja:
intereses pēc gribu zināt, N52 dzinējam ja ķēde pastiepusies, tad būs laicīgs brīdinājums Check engine dēļ sadaleņu nesinhronisma?


nee, MSV pieljauj 10 graadu offset. pieskaitam sakotneejo/tehnologjisko - sanaaks visi 15 graadi. 15 graadu nobide atbilst 2 zobiem. par diviem zobiem kjeede toch neizstiepsies!

ok. bet ar diagnostiku var redzēt grādus cik ir nobīde ? un tas izsecināt cik ir pastiepusies vai ar tādām muļķībām nevajag nodarboties?


Protams. Visu var redzēt - offset, jittering, vārstu veiktspēju..

ok, paldies
Online
Multiviesis
06. Mar 2018, 08:46 #7104

Kopš: 09. May 2012

Ziņojumi: 167

Braucu ar: Zīdeli

LCI aizmugures pagrieziens sāka gļukot. Viņam jau nedeg 3 diodes un reizēm kko raustās, tagad parādīja erroru un mirgo ātri,lai gan viņš spīd cik jau spīdēja. Tatad tur jamaina visa lustra?
Vadus tāpat var pārspraust vai arī šādai darbibai vajadzēs kodēšanu?!
Offline
sys9291
06. Mar 2018, 09:14 #7105

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

nē kodēšanu nevajadzēs, bet raustot vadus agri vai vēlu dabūsi bloķētu izeju gaismas blokā kuru ne katrs var atdzīvināt...
Offline
N53series
06. Mar 2018, 09:19 #7106

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Mar 2018, 09:14:12 @sys9291 rakstīja:
nē kodēšanu nevajadzēs, bet raustot vadus agri vai vēlu dabūsi bloķētu izeju gaismas blokā kuru ne katrs var atdzīvināt...


man jautaajums.
pienjemsim, ka tool32 nepaziistam, neko nesaprotam. izdeg lampinja, paaris nedeeljas braucu ar nedegoshu. aizbraucu pie diilera, kur vinjsh man saka - ziniet, nu jau LCM/FRM jaamaina.
tb, jaasuuta, jaagaida, jaakodee..
daudz cilvju uzraujaas uz taadiem piedziivojumiem, nez?
Offline
Multiviesis
06. Mar 2018, 09:34 #7107

Kopš: 09. May 2012

Ziņojumi: 167

Braucu ar: Zīdeli

Vadus baigi raustīt es netaisos, plāns ir atrast lukturi un nomainīt. Tik cik pārskrūvēt un pārspraust vadus es protu. Jautājums vai to mājas apstākļos var mierīgi darīt tos blokus un kodus man nesauciet, es tikai gribu lampu nomainīt
Offline
wolt3r
06. Mar 2018, 09:43 #7108

Kopš: 25. Dec 2016

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

[ARISINĀTS]Varbūt kāds var komentēt manu mistisko gadījumu.

e90 320d M47TU 2006

Palika auksti, nevarēju pielaist, pieslēdzu pie kompja, izmeta kvēlsveču kļūdas. Palasīju forumos, ka visticamāk pats relejs. Pasūtīju releju un pie viena sveces. Uzlikām un nekas nemainās, lielos mīnusos nelec un rāda tās pašas kvēlsveču kļūdas. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga pieredze. Paldies!

4212 Glow Plug Cyl 1 - Activation Interrupted
4222 Glow Plug Cyl 2 - Activation Interrupted
4232 Glow Plug Cyl 3 - Activation Interrupted
4242 Glow Plug Cyl 4 - Activation Interrupted

[RISINĀJUMS] Rezumē, atdevām releju uz garantiju uzlikām jauno un viss aizgāja.

[ Šo ziņu laboja wolt3r, 07 Mar 2018, 08:29:13 ]

Offline
mm325
06. Mar 2018, 10:05 #7109

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1347

Braucu ar: zilu 4.6is

Relejam nav masas kontakts
Offline
N53series
06. Mar 2018, 10:06 #7110

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Mar 2018, 10:05:13 @mm325 rakstīja:
Relejam nav masas kontakts


wat?
Offline
sys9291
06. Mar 2018, 10:08 #7111

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

tak tā arī nesapratu nomainījām sveces un bloku? vai tikai bloku? Kādas vēl kļūdas rāda iekš DDE?
Offline
sys9291
06. Mar 2018, 10:08 #7112

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Mar 2018, 10:05:13 @mm325 rakstīja:
Relejam nav masas kontakts

a skrūve, kas tur pie dzinēja bloka kam ir domāta?
Offline
sys9291
06. Mar 2018, 10:11 #7113

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Mar 2018, 09:34:49 @Multiviesis rakstīja:
Vadus baigi raustīt es netaisos, plāns ir atrast lukturi un nomainīt. Tik cik pārskrūvēt un pārspraust vadus es protu. Jautājums vai to mājas apstākļos var mierīgi darīt tos blokus un kodus man nesauciet, es tikai gribu lampu nomainīt

nu nomaini protams, ja gadījumā nestrādās (visdrīzāk strādās) - brauc ciemos (vai arī pie kāda, kas draudzējas ar tool 32)
Offline
sys9291
06. Mar 2018, 10:12 #7114

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Mar 2018, 09:19:56 @N53series rakstīja:

06 Mar 2018, 09:14:12 @sys9291 rakstīja:
nē kodēšanu nevajadzēs, bet raustot vadus agri vai vēlu dabūsi bloķētu izeju gaismas blokā kuru ne katrs var atdzīvināt...


man jautaajums.
pienjemsim, ka tool32 nepaziistam, neko nesaprotam. izdeg lampinja, paaris nedeeljas braucu ar nedegoshu. aizbraucu pie diilera, kur vinjsh man saka - ziniet, nu jau LCM/FRM jaamaina.
tb, jaasuuta, jaagaida, jaakodee..
daudz cilvju uzraujaas uz taadiem piedziivojumiem, nez?

uz LCM tādas fīčas nebija, bet FRM gadījumā dīlera atbilde ir: mainam bloku...
P.S nu te daudzi ar Tool 32 nedraudzējas, jo tur nav lielās sarkanās pogas...
Offline
wolt3r
06. Mar 2018, 10:12 #7115

Kopš: 25. Dec 2016

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


06 Mar 2018, 10:08:01 @sys9291 rakstīja:
tak tā arī nesapratu nomainījām sveces un bloku? vai tikai bloku? Kādas vēl kļūdas rāda iekš DDE?


Nomainīts gan relejs gan sveces. DDE vēl saka kaut ko sliktu par intelegent battery sensor un tukšgaitas līganuma korekcijas pārāk lielas.
Offline
N53series
06. Mar 2018, 10:13 #7116

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Mar 2018, 10:08:52 @sys9291 rakstīja:

06 Mar 2018, 10:05:13 @mm325 rakstīja:
Relejam nav masas kontakts

a skrūve, kas tur pie dzinēja bloka kam ir domāta?


tiem relejiem IPS tachu no jaudiigaa + uz izejaam. Straava caur GND nepluust
Offline
N53series
06. Mar 2018, 10:16 #7117

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Mar 2018, 10:12:58 @wolt3r rakstīja:

06 Mar 2018, 10:08:01 @sys9291 rakstīja:
tak tā arī nesapratu nomainījām sveces un bloku? vai tikai bloku? Kādas vēl kļūdas rāda iekš DDE?


Nomainīts gan relejs gan sveces. DDE vēl saka kaut ko sliktu par intelegent battery sensor un tukšgaitas līganuma korekcijas pārāk lielas.


nuu, kljuudas saka, ka kveesvechu aktiveeshana paartraukta + kljuudas par energjeetiskaa balansa monitoreeshanas sisteemu.
jautaajums: kaapeec tiek mainiits 'relejs'?
dzineejam un auto ir ljoti daudz veel ariii citu detalju! mieriigi var mainiit arii kardaanu, reduktoru, gjeneratoru, haubi..
Offline
sys9291
06. Mar 2018, 10:25 #7118

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

drošības pēc pārbaudam drošinātāju F02 20A szinēja vadības bloka kastē
Offline
wolt3r
06. Mar 2018, 11:17 #7119

Kopš: 25. Dec 2016

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


06 Mar 2018, 10:25:40 @sys9291 rakstīja:
drošības pēc pārbaudam drošinātāju F02 20A szinēja vadības bloka kastē


Ir pārbaudīts, vesals, turklāt pēc shēmas viņš baro pašu releju un ja nebūtu nobarots relejs būtu šī kļūda 4203, Glowplug control unit, no communication via bit serial data interface kas parādās tad ja izrauj releju pavisam.
Offline
N53series
06. Mar 2018, 11:21 #7120

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Mar 2018, 11:17:21 @wolt3r rakstīja:

06 Mar 2018, 10:25:40 @sys9291 rakstīja:
drošības pēc pārbaudam drošinātāju F02 20A szinēja vadības bloka kastē


Ir pārbaudīts, vesals, turklāt pēc shēmas viņš baro pašu releju un ja nebūtu nobarots relejs būtu šī kļūda 4203, Glowplug control unit, no communication via bit serial data interface kas parādās tad ja izrauj releju pavisam.



ja ir lkjuuda par IBS: mashiina nezin, cik daudz energjijas akjii palicis. Attieciigi - paartrauc kveelsvechu apsildi [jo taas pateeree DAUDZ energjijas] un meegjina darbinaat dzineeju ar nesldiitaam sveceem.
Prichom tur ciinja gar kveelsvechu vadiibas moduli un kveelsveceem? jaarisina IBS probleema!!!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo