Online
Pašreiz BMWPower skatās 247 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5146
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
25 Nov 2024, 15:35:59 @Mixzzz rakstīja:
25 Nov 2024, 15:07:42 @Kaross rakstīja:
Intersantākais kā tie piloti varēja izdzīvot pie tāda bāziena. Viens mirušais ir baigā veiksme pie tāda crasha. Laikapstākļi nebija baigi sliktie, lai pilots neredzētu skrejceļu kilometra attāluma. VAi tikai rusņa tur nebūs iesaistīta.
Piloti nolaiž lažu šad un tad. Tur nav uzreiz jābūt saistībai ar rusņu. Drīzāk jāļauj izmeklēšanai notikt un miers. Nebija nekādu ziņu, ka viņiem kkas lotenei būtu ne tā. Vienīgi vēl varētu argumentēt, ka krievi gps bloķēja, bet tas nebūtu nekas tāds, kas jau kādu laiku te nenotiek.
Ļoti iespējams, ka nenofokusējās uz instrumentiem uz palidoja zem glide slope. Tas laika periods nav pārāk pateicīgs, lai uzturētu fokusu. Jo nu nekādas liesmas vai kko pirms tam neredzēja. Cik nu tajos video varēja redzēt, tad gan riteņi bija izlaisti, gan gaismas saslēgtas. Iespējams gribējās ātrāk tikt lejā un vizuāli meklējot lidostu piemirsa paskatīties augstumu utt. Kad beidzot atgāja, tad jau bija par vēlu...
Un nebūtu jau pirmā reize, kad izdzīvo šādās situācijās - tas ātrums jau pirms nosēšanās ir max samazināts cik var un degviela atrodas spārnos - kādu gabaliņu nost no pilotiem.
Pārāk daudz "palīgierīču", lai nolaistu lažu. Īpaši mūsdienu agregātos, īpaši DHL.. Jāgaida specu slēdziens. Savādāk pārāk labvēlīga vide sazvērestību teoriju piekritējiem. | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 610
Braucu ar:
|
25 Nov 2024, 19:24:46 @Indo rakstīja:
25 Nov 2024, 15:35:59 @Mixzzz rakstīja:
25 Nov 2024, 15:07:42 @Kaross rakstīja:
Intersantākais kā tie piloti varēja izdzīvot pie tāda bāziena. Viens mirušais ir baigā veiksme pie tāda crasha. Laikapstākļi nebija baigi sliktie, lai pilots neredzētu skrejceļu kilometra attāluma. VAi tikai rusņa tur nebūs iesaistīta.
Piloti nolaiž lažu šad un tad. Tur nav uzreiz jābūt saistībai ar rusņu. Drīzāk jāļauj izmeklēšanai notikt un miers. Nebija nekādu ziņu, ka viņiem kkas lotenei būtu ne tā. Vienīgi vēl varētu argumentēt, ka krievi gps bloķēja, bet tas nebūtu nekas tāds, kas jau kādu laiku te nenotiek.
Ļoti iespējams, ka nenofokusējās uz instrumentiem uz palidoja zem glide slope. Tas laika periods nav pārāk pateicīgs, lai uzturētu fokusu. Jo nu nekādas liesmas vai kko pirms tam neredzēja. Cik nu tajos video varēja redzēt, tad gan riteņi bija izlaisti, gan gaismas saslēgtas. Iespējams gribējās ātrāk tikt lejā un vizuāli meklējot lidostu piemirsa paskatīties augstumu utt. Kad beidzot atgāja, tad jau bija par vēlu...
Un nebūtu jau pirmā reize, kad izdzīvo šādās situācijās - tas ātrums jau pirms nosēšanās ir max samazināts cik var un degviela atrodas spārnos - kādu gabaliņu nost no pilotiem.
Pārāk daudz "palīgierīču", lai nolaistu lažu. Īpaši mūsdienu agregātos, īpaši DHL.. Jāgaida specu slēdziens. Savādāk pārāk labvēlīga vide sazvērestību teoriju piekritējiem.
tas tak nebija nekāds svaigs boeing - 1993 Oct | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9323
Braucu ar: Alfu
| Viņiem tak elektroniku atjauno reizi desmitgadē vai kkā tā, tip kapitālais remonts!? Tik bundža paliek 1993. | Online | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5146
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
25 Nov 2024, 19:40:36 @esir rakstīja:
tas tak nebija nekāds svaigs boeing - 1993 Oct
747-400 ar uzlobojumumiem/modernizācijām vēl gadus divdesmit lidos bez problēmām.
Nemaz nerunājot par mezglu pārbaudi/maiņu. Tur viss ir reglamentēts. Reāli paliek fizelāža, kas ari tiek pārbaudīta utt.[ Šo ziņu laboja Indo, 25 Nov 2024, 21:16:28 ] | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
25 Nov 2024, 20:46:21 @kkas rakstīja:
Viņiem tak elektroniku atjauno reizi desmitgadē vai kkā tā, tip kapitālais remonts!? Tik bundža paliek 1993.
Nav gluzhi ta ka tas ir cikliski. Ir lietas ko atjaunot prasa visadas regulas un direktivas, bet pamataa sistemu dizains parak nemainas. Tas nenozime, ka tas ir slikti, jo jau tajaa laikaa viss bija ar gana daudz droshibas limeniem/redundancy uuun,piemeram, ILS nav butiski mainijies pedejo 30 gadu laika,bet diemzhel human factors izslegt pilniba nevar nekadigi.
CVR/FDR un izdzivojushie gan jau gana precizi paradis kas notika, tacu pagaidam nav pamata domat ka butu kada sazverestiba notikusi. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11227
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
Ja nu kādam negāja finansial Times links..
Krievu diversijas DHL noliktavā [ Šo ziņu laboja Locis, 25 Nov 2024, 21:35:28 ] | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|