Online
Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
RolandsK | 01. Mar 2018, 21:16 |
#7081
|
| Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3538
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| No F31 atpakaļ uz e91 | Offline | | |
kkkkk | 01. Mar 2018, 21:54 |
#7082
|
| Kopš: 28. Jan 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: e91xd
|
01 Mar 2018, 21:16:10 @RolandsK rakstīja:
No F31 atpakaļ uz e91
labi tur nospeleja ar loma f31 2.0 e91 3.0 | Offline | | |
DrumB | 01. Mar 2018, 22:34 |
#7083
|
| Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
01 Mar 2018, 12:01:15 @kderive rakstīja:
čau visiem,
teikšu uzreiz, ka neesmu baigi zinošs e90 jomā, un tā kā ir doma tuvākajā laikā iegādāties e90 vai e92, varbūt te atradīsies kāds, kas varēs atbildēt uz maniem miljons jautājumiem
Es uzreiz startā atmestu jebkuru četrcilindru benzīnu. Labākais salikums manā skatījumā ir 6 cilindru dzinējs ar automātu. 335D, 330D, 335i, 330i, 325i.
Zinu, ka 325i var sadraudzēt ar gāzi, par 330i/335i neesmu pārliecināts.
Ja nauda spiež un vajag lētāku braucamo, tad var ņemt arī 320D (it īpaši M47 ar 163 ZS). Bet tas ir baigais kratīklis un traktors.
Dodu priekšroku RWD, nevis pilnpiedziņai. Lētāks ekspluatācijā un labābākas braukšanas īpašības. Uzliec labas riepas un ziemā nebūs problēmu ar RWD.
No ekstrām - jo pilnāks, jo labāk. Pat, ja tev tās ekstras nevajag ikdienā, tad pārdošanai tas palīdzēs. Ekrāns, recaro, mpaka, melns, ksenons, Logic7, apsilde utt. Protams, ekrānam ikdienā ir maz pielietojuma, bet pircējiem tas interesē un izskatās smuki. Panorāmas lūku nevajag, rada tikai problēmas.
Ja nauda atļauj, izvēlies FL.
Par problēmām jau te minēts iepriekš. Nekas traks, ja atradīsi labu eksemplāru. Galvenais - aizbrauc uz diagnostiku. | Offline | | |
N53series | 01. Mar 2018, 22:37 |
#7084
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
01 Mar 2018, 22:34:57 @DrumB rakstīja:
....
Zinu, ka 325i var sadraudzēt ar gāzi, par 330i/335i neesmu pārliecināts.
....
wat?????????
| Offline | | |
sys9291 | 02. Mar 2018, 09:07 |
#7085
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
01 Mar 2018, 22:37:46 @N53series rakstīja:
01 Mar 2018, 22:34:57 @DrumB rakstīja:
....
Zinu, ka 325i var sadraudzēt ar gāzi, par 330i/335i neesmu pārliecināts.
....
wat?????????
gribas braukt pa lēto - nopērc E-talonu... | Offline | | |
N53series | 02. Mar 2018, 09:37 |
#7086
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
02 Mar 2018, 09:07:09 @sys9291 rakstīja:
01 Mar 2018, 22:37:46 @N53series rakstīja:
01 Mar 2018, 22:34:57 @DrumB rakstīja:
....
Zinu, ka 325i var sadraudzēt ar gāzi, par 330i/335i neesmu pārliecināts.
....
wat?????????
gribas braukt pa lēto - nopērc E-talonu...
es vairaak par to, ka
325 da 330 var buut: M54; N52; N53 seerijas dzineeji, kas ir RADIKAALI atskjiriigi.
opereet ar '325/330' var tikai cilveeks, kuram par bMW nav ne mazaakaas sajeegas.. | Offline | | |
kderive | 02. Mar 2018, 10:20 |
#7087
|
| Kopš: 10. Jan 2016
Ziņojumi: 10
Braucu ar: e90
| Super, liels paldies visiem par atsaucību! | Offline | | |
N53series | 02. Mar 2018, 11:02 |
#7088
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
02 Mar 2018, 10:20:05 @kderive rakstīja:
Super, liels paldies visiem par atsaucību!
ja izveeleesies ne-diizeli:
M54: vecaa/labaa klasika. leets, prasts, iet.. nekaa.
N52: saliidzinoshi leets, prasts, iet labaak un ir ekonomiskaaks kaa M54. vidusmeera 'diagnosts' pie pirmaas iespeejas vainos Valvetronic.
N53: iet kruta, ljoti ekonomisks, bet... ar kaartu sarezgjiitaaks kaa visi citi BMW benziini, ar specifiskaam nianseem. 99% servisu [dilerus ieskaitot] vnk neko nejeedz no shiem dzineejiem.
un, protams, daargaaks [ir pjezo sprauslas, ir augstspiediena suuknis, ir NOx sisteema].
| Offline | | |
|
bum_bumz | 02. Mar 2018, 11:11 |
#7089
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6748
Braucu ar: E34
|
02 Mar 2018, 11:02:47 @N53series rakstīja:
02 Mar 2018, 10:20:05 @kderive rakstīja:
Super, liels paldies visiem par atsaucību!
ja izveeleesies ne-diizeli:
M54: vecaa/labaa klasika. leets, prasts, iet.. nekaa.
N52: saliidzinoshi leets, prasts, iet labaak un ir ekonomiskaaks kaa M54. vidusmeera 'diagnosts' pie pirmaas iespeejas vainos Valvetronic.
N53: iet kruta, ljoti ekonomisks, bet... ar kaartu sarezgjiitaaks kaa visi citi BMW benziini, ar specifiskaam nianseem. 99% servisu [dilerus ieskaitot] vnk neko nejeedz no shiem dzineejiem.
un, protams, daargaaks [ir pjezo sprauslas, ir augstspiediena suuknis, ir NOx sisteema].
ir pieejams 330xD ar N57, viss stīgā, no JURCX pilns reports
saimnieks grib GT vietā
P.S. paka nau | Offline | | |
JankyLV | 02. Mar 2018, 11:36 |
#7090
|
| Kopš: 23. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 3038
Braucu ar: imperialblau
|
02 Mar 2018, 11:02:47 @N53series rakstīja:
99% servisu [dilerus ieskaitot] vnk neko nejeedz no shiem dzineejiem.
Es vispār brīnos kā tie bmw vēl pa ielām pārvietojas!! Sāk jau izklausīties, ka pagrabā viens pats uztaisīji šo dzinēju, un pārējie vienkārši nevar izprast kā Tu to paveici!
P.S.
Tev nav kādā brīdī sācis likties, ka varbūt tomēr nav tā, ka vienīgais kaut ko saproti? Katrā jomā Tu visu zini labāk par citiem | Offline | | |
N53series | 02. Mar 2018, 13:35 |
#7091
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
02 Mar 2018, 11:36:33 @JankyLV rakstīja:
02 Mar 2018, 11:02:47 @N53series rakstīja:
99% servisu [dilerus ieskaitot] vnk neko nejeedz no shiem dzineejiem.
Es vispār brīnos kā tie bmw vēl pa ielām pārvietojas!! Sāk jau izklausīties, ka pagrabā viens pats uztaisīji šo dzinēju, un pārējie vienkārši nevar izprast kā Tu to paveici!
P.S.
Tev nav kādā brīdī sācis likties, ka varbūt tomēr nav tā, ka vienīgais kaut ko saproti? Katrā jomā Tu visu zini labāk par citiem
paldies par argumenteeto viedokli!
mana necilaa pieredze ar shiem dzineejiem [klaatiene+attalinaati] shobriid ir kaadas 500+ vieniibas. kaa saprotu, taveejaa - nopietaaka. padaliisies?
un - to servisu, kur specializeejas uz shiem dzinejiem, koordinaates - studijaa, jo, aciimredzot, sho dzineeju iipasnieki ir pilniigi idioti, jo pashi nespeej atrast.
LV rekords: 8[!!!] gadu ciinja pa specializeetajiem servisiem bez rezultaatiem. nomainiitas: 3 sprauslas [neskatoties uz to, misfire tieshi tajos cilindros], spoles, sveces pa n reizeem, abi suuknji, HPFP ieskaitot. auksts - vnk iet raznosaa, silts - raustaas, u.t.t.
rekords EU meerogaa: peedeejo 3 gadu laikaa nomainiiti:
abi suuknji
12 sprauslas
18 spoles
18 sveces
VANOS
visas zondes
rezultaats - izpaliek.
taa iet ar tiem N43/53. | Offline | | |
sys9291 | 02. Mar 2018, 14:52 |
#7092
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| un visu izārstēja NOx emulators? | Offline | | |
N53series | 02. Mar 2018, 15:18 |
#7093
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| otrajaa - visu.
pirmajaa - siltra dzineeja probleemas un misfire vienaa no nelaimiigajiem cilindriem.
vel bija tekosha sprausla [auksta dzineeja probleema], bet - tieshi taa, par kuru [vieniigo no taas bankas] kljuudu par misfire nebija.
tb., ljoti biezhi tekosha sprausla misfires netaisa [jo maisiijums ir bagaats, ko strauji gaazh lejaa MSV?MSD - to piesvilinaat probleemu nav]. misfires taisa paareejie cilindri, kuros maisiijums kljuust liess. Bet, kljuudas tachu mums noraada,un BMW proceduuras tupa nosaka kaartiibu, kaadaa misifres aarsteejami.. | Offline | | |
whichwayisright | 02. Mar 2018, 15:43 |
#7094
|
| Kopš: 11. Dec 2012
Ziņojumi: 447
Braucu ar: kawasaki
|
M54: vecaa/labaa klasika. leets, prasts, iet.. nekaa.
N52: saliidzinoshi leets, prasts, iet labaak un ir ekonomiskaaks kaa M54. vidusmeera 'diagnosts' pie pirmaas iespeejas vainos Valvetronic.
Hmmm,
m54b30 ar manuālo ātrumkārbu gāja ļoti ok un vid. patēriņš bija ~11l.
n52b25 ar automātisko ātrumkārbu iet švakāk un vid. patēriņš ir tuvu 14l.
kur man vest labot auto dēļ lielā patēriņa, vai vismaz diagnostiku uztaisīt, cik viss ir slikti? var pm. | Offline | | |
GirtzB | 02. Mar 2018, 18:39 |
#7095
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22094
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| No kura laika e90 bija vecais krāms m54?
N52/53/54/55 jā. Bet m54 e9x nav bijis.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Ivn | 03. Mar 2018, 18:34 |
#7096
|
| Kopš: 30. Sep 2008
Ziņojumi: 577
Braucu ar: e53
| Varbūt kāds zin sliekšni no e90 der e91? | Offline | | |
|
kkkkk | 04. Mar 2018, 10:30 |
#7097
|
| Kopš: 28. Jan 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: e91xd
| Kadam nav gadijies N47 kuram kedes plisusi? Interese cik nostajas motora maina, vai ir ceriba , ka motors nebus jamaina? | Offline | | |
HiJaCKeR | 04. Mar 2018, 10:40 |
#7098
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| intereses pēc gribu zināt, N52 dzinējam ja ķēde pastiepusies, tad būs laicīgs brīdinājums Check engine dēļ sadaleņu nesinhronisma? [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 04 Mar 2018, 10:42:09 ] | Online | | |
Nerds | 04. Mar 2018, 11:09 |
#7099
|
| Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
| Graboņa sāksies pirms check engine parādīsies. | Offline | | |
N53series | 04. Mar 2018, 11:20 |
#7100
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
04 Mar 2018, 10:40:19 @HiJaCKeR rakstīja:
intereses pēc gribu zināt, N52 dzinējam ja ķēde pastiepusies, tad būs laicīgs brīdinājums Check engine dēļ sadaleņu nesinhronisma?
nee, MSV pieljauj 10 graadu offset. pieskaitam sakotneejo/tehnologjisko - sanaaks visi 15 graadi. 15 graadu nobide atbilst 2 zobiem. par diviem zobiem kjeede toch neizstiepsies! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|