Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Indo
17. Oct 2023, 18:24 #7061

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5142

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Nav runa par dīzeli. Tas pats 2.0 tsi fermentors ēstu mazāk.
Offline
Deivid
17. Oct 2023, 19:39 #7062

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Nezinu nevienu benzīna dzinēju kurš patēriņa ziņa varētu iekabināt dīzelim. Kaut kas zem 6 liekas utopija


17 Oct 2023, 18:22:30 @proTEST rakstīja:
Cupra Formentor VZ 310zs 2023. gads
Pagaidām ir nobraukts 5k km
Vidējais arī reāli ir 9-10L
Jāpierēķina tomēr tie +2L, ka ir patstāvīga pilnpiedziņa


patstāvīga pilnpiedziņa ?

[ Šo ziņu laboja Deivid, 17 Oct 2023, 19:40:13 ]

Offline
DiksIrseejs
17. Oct 2023, 19:42 #7063

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1143

Braucu ar: Hibrīdu

Toyotas benzīna hibrīdi mierīgi zem 5l palien.
Offline
Deivid
17. Oct 2023, 19:50 #7064

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


17 Oct 2023, 13:59:51 @AV rakstīja:
1.5 Formentoram zemakais, ko esmu redzejis, bija, kad sieva mierigi aizrauca lidz Liepajai - tad bija 6.7l/100km, kas neskjiet baigi maz...


Tai pat laika pie "10men, 0-6500km"

Kāda vispār nozīme jaunam auto pie šī vai viņš paterē 6.7 vai 5.7 vai 8.7, ja vien nav kāds super darījums, tad tur pazaudētais pārdodot/pērkot citu jaunu nav atpelnams nekad.

Pavisam kas cits, kā pats saki, neiepatikās, to gan saprotu. Sievai teicu ka 5 gadus tavs, nesen teicu, nu labi, 3. Ieraudzīju 2024 Santa Fe un pie apkopes jau teicu ka varētu kaut ko nākamgad pamainīt



Tik briesmīgu ciparu ievadam nosauca
Offline
Samsasi
17. Oct 2023, 19:55 #7065

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4574

Braucu ar:


17 Oct 2023, 19:50:09 @Deivid rakstīja:

17 Oct 2023, 13:59:51 @AV rakstīja:
1.5 Formentoram zemakais, ko esmu redzejis, bija, kad sieva mierigi aizrauca lidz Liepajai - tad bija 6.7l/100km, kas neskjiet baigi maz...


Tai pat laika pie "10men, 0-6500km"

Kāda vispār nozīme jaunam auto pie šī vai viņš paterē 6.7 vai 5.7 vai 8.7, ja vien nav kāds super darījums, tad tur pazaudētais pārdodot/pērkot citu jaunu nav atpelnams nekad.

Pavisam kas cits, kā pats saki, neiepatikās, to gan saprotu. Sievai teicu ka 5 gadus tavs, nesen teicu, nu labi, 3. Ieraudzīju 2024 Santa Fe un pie apkopes jau teicu ka varētu kaut ko nākamgad pamainīt



Tik briesmīgu ciparu ievadam nosauca


es gļukoju vai līdzīks jaunajam kruzakam?
Offline
Deivid
17. Oct 2023, 20:02 #7066

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Mums atgādina Range Roveri

Bet indikācija vilka uz 70

Citrons bija tuvāk 40 ar PVN, nav gluži viens un tas pats
Offline
Murphy
17. Oct 2023, 20:23 #7067

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

2.0 TSI aktuālais pasūds - Sigulda-Rīga ikdienā vidējais nedaudz virs 7l, tas ir ieskaitot regulāru mīcīšanos pa korķiem. Uz Liepāju braucot īzī var dabūt zem 7l vidējo pat nesēņojot. Sieva var dabūt arī zem 6l

Pirms FL B8 pasūds ar 1.4 TSI ēda stipri līdzīgi vai pat nedaudz vairāk.

Ko no tā varam secināt - jāpērk nevis pati mazākā sulas paka, bet vismaz 2.0 TSI
Offline
Modrs
17. Oct 2023, 21:31 #7068

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Vasaras sākumā ar 8. goļāru un 1,5tsi parasto kārbu nobraucām ap 800km pa fāterlandi. mierīgi kruizējot, kad pārslēdzās vēl uz vibrējošajiem 2 cilindriem, vidējais bija 4,4l. Interesantākais, ka eļļas temperatūra pilsētas režīmā uzkāpa virs 103 grādiem, savukārt, velkot pa bāni, nokritās. Interesanti, ka arī mazā slodzē pie 130 uz diviem podiem brauca

nav jauns auto, bet lupo 3L vasarā uz vietas mīcoties, pēc čekiem, 3,6L

[ Šo ziņu laboja Modrs, 17 Oct 2023, 21:33:23 ]

Offline
Deivid
17. Oct 2023, 21:58 #7069

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


17 Oct 2023, 20:23:24 @Murphy rakstīja:
Ko no tā varam secināt - jāpērk nevis pati mazākā sulas paka, bet vismaz 2.0 TSI


Pievienojos, tik ej un atrodi tādus jaunos auto mūsdienās. Mēs no salona paņēmām pēdējo 1.6T jo viņš bija pelēks, otrs bija balts ar 1.2T 3cil, kurš nav briesmīgs dzinējs un pat skan labāk, bet nu patēriņš būtu tāds pats ja ne lielāks. Par dinamiku nerunāsim
Offline
Deivid
17. Oct 2023, 22:01 #7070

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


17 Oct 2023, 13:48:22 @wxy rakstīja:
Nedaudz pārsteidza ka uz 60k jāmaina arī aizdedzes sveces.


A pie cik tu gribēji? Pilnīgi normāli
Offline
bum_bumz
18. Oct 2023, 00:36 #7071

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6748

Braucu ar: E34


17 Oct 2023, 18:17:33 @0xFFFF rakstīja:
uz šosejas pie 100km/h man golf 7 2l dīzelis un bembis f30 2l dīzelis kompī rādīja zem 4l/100, tad pieņemu reāli ap 4.5 tērēja

G60 4l/100 Tur pāris nedēļas, cik braukts bija Tallina, Viļņa, Ventspils, pa Rīgu.
Offline
Deivid
18. Oct 2023, 00:41 #7072

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

B47?
Offline
smudo
18. Oct 2023, 09:31 #7073

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3632

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


18 Oct 2023, 00:41:31 @Deivid rakstīja:
B47?



Neviena cita G60 dzinēja opcija 4l uz 100km nespētu sasniegt!

G05 ar B57 pie 100kmh kruīzējot ap 6,5l vidēji var izspiest. Pārāk liela bundža un platas riepas (275 un 305mm), lai dabūtu mazāku patēriņu. 4l momentānais būtu pa pilsētu kūīzējot uz 60-70kmh, kad auto pilnībā uzsilis. Long term (uz nepilni 8k km) 7,2l, bet tas ir vasaras patēriņš, kopš aprīļa beigām. Ziemā noteikti pieaugs.

Protams, ka degvielas izmaksas pie vidējiem Latvijas 15k km gadā šim auto pret iegādes un uzturēšanas izmaksām ir ļoti neliela daļa (rupju rēķinit gadā degvielā aiziet līdzīga summa kā apdrošināšanai), bet tāpat patīkami, ka ar pilnu bāku range rāda 1000 - 1100 km.
Offline
RaL
18. Oct 2023, 09:37 #7074

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


17 Oct 2023, 21:31:59 @Modrs rakstīja:
Vasaras sākumā ar 8. goļāru un 1,5tsi parasto kārbu nobraucām ap 800km pa fāterlandi. mierīgi kruizējot, kad pārslēdzās vēl uz vibrējošajiem 2 cilindriem, vidējais bija 4,4l. Interesantākais, ka eļļas temperatūra pilsētas režīmā uzkāpa virs 103 grādiem, savukārt, velkot pa bāni, nokritās. Interesanti, ka arī mazā slodzē pie 130 uz diviem podiem brauca

nav jauns auto, bet lupo 3L vasarā uz vietas mīcoties, pēc čekiem, 3,6L


98-103 grādi ir normālā darba temperatūra šiem tsi motoriem.

man RS Octavia ar 2.0tsi (230zs) DSG patēriņš arī mierīgi kruīzējot ārpus pilsētas (100-110) pēc pilnas bāķas metodes ~6.5l/100km, Visu laiku vidējais sanāk 8.5l/100km.

Pagaidām 80k km - viss labi, ārpus apkopēm tikai pa garantiju pāris vizuālas lietas samainītas - stūres airbag bija nobružājies, un aizmugures suportus samainīja, jo krāsa vietām leca nost (sarkani).

Un, jā, uz 60k km apkopi mainīja gan sveces, gan DSG eļļu.
Offline
Rihy
18. Oct 2023, 09:56 #7075

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI


18 Oct 2023, 09:31:39 @smudo rakstīja:

18 Oct 2023, 00:41:31 @Deivid rakstīja:
B47?



Neviena cita G60 dzinēja opcija 4l uz 100km nespētu sasniegt!

G05 ar B57 pie 100kmh kruīzējot ap 6,5l vidēji var izspiest. Pārāk liela bundža un platas riepas (275 un 305mm), lai dabūtu mazāku patēriņu. 4l momentānais būtu pa pilsētu kūīzējot uz 60-70kmh, kad auto pilnībā uzsilis. Long term (uz nepilni 8k km) 7,2l, bet tas ir vasaras patēriņš, kopš aprīļa beigām. Ziemā noteikti pieaugs.

Protams, ka degvielas izmaksas pie vidējiem Latvijas 15k km gadā šim auto pret iegādes un uzturēšanas izmaksām ir ļoti neliela daļa (rupju rēķinit gadā degvielā aiziet līdzīga summa kā apdrošināšanai), bet tāpat patīkami, ka ar pilnu bāku range rāda 1000 - 1100 km.

Man savukārt G05 ar B58 kruīzējot ap 100 kmh ir nedaudz virs 8 litri, ap 8.3-5, kas ir pat ļoti ok lielai mašīna ar ne mazu benzīna dzinēju.
Offline
smudo
18. Oct 2023, 10:26 #7076

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3632

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


18 Oct 2023, 09:56:02 @Rihy rakstīja:

18 Oct 2023, 09:31:39 @smudo rakstīja:

18 Oct 2023, 00:41:31 @Deivid rakstīja:
B47?



Neviena cita G60 dzinēja opcija 4l uz 100km nespētu sasniegt!

G05 ar B57 pie 100kmh kruīzējot ap 6,5l vidēji var izspiest. Pārāk liela bundža un platas riepas (275 un 305mm), lai dabūtu mazāku patēriņu. 4l momentānais būtu pa pilsētu kūīzējot uz 60-70kmh, kad auto pilnībā uzsilis. Long term (uz nepilni 8k km) 7,2l, bet tas ir vasaras patēriņš, kopš aprīļa beigām. Ziemā noteikti pieaugs.

Protams, ka degvielas izmaksas pie vidējiem Latvijas 15k km gadā šim auto pret iegādes un uzturēšanas izmaksām ir ļoti neliela daļa (rupju rēķinit gadā degvielā aiziet līdzīga summa kā apdrošināšanai), bet tāpat patīkami, ka ar pilnu bāku range rāda 1000 - 1100 km.

Man savukārt G05 ar B58 kruīzējot ap 100 kmh ir nedaudz virs 8 litri, ap 8.3-5, kas ir pat ļoti ok lielai mašīna ar ne mazu benzīna dzinēju.


Uz šosejas garākos gabalos 8+ litri vidēji sanāk ja brauc tuvāk 130-150kmh režīmā vai arī ja ir daudz apdzīšanas kur 100-160 regulāri jāieskrienas. Kad konfigurēju, tad bija jāizšķiras starp B57 un B58, jo akcijas piedāvājumā cena bija vienāda abiem dzinējiem (citādi par B58 pāris k būtu jāpiemaksā).

B58 tiešām ir ļoti ekonomisks un visādi citādi labs dzinējs (labāks par B57, ja neskaita patēriņu), bet G05 virsbūvē ikdienā braukājot Comforta režīmā, to B57 dzinēju tāpat visu laiku slāpē nost gan ripojot, gan stājoties un ikdienā es to īpaši pat nejūtu un nedzirdu, ja vien uz to nekoncentrējos.

Brīžiem domāju, vai B58 nebūtu bijusi tomēr labāka izvēle, bet nu būs labi kā ir.

G05 LCI jau nāk ar jaunāku B58 vesiju, kur ICE jauda ir 380zs - šī jau šķiet interesantāka opcija, bet reāli ikdienas pilsētas satiksmē tāpat tiek izmantoti 10-40% no max pieejamās greizas tam dzinējam un tā papildus jauda vairāk apziņai, ka ir, jo jaudas nekad nevar būt par daudz

Bet nākamais ikdienas auto visdrīzāk jau būs EV. ICE paliks abiem hobijaito.
Offline
Rihy
18. Oct 2023, 10:37 #7077

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI


18 Oct 2023, 10:26:15 @smudo rakstīja:

18 Oct 2023, 09:56:02 @Rihy rakstīja:

18 Oct 2023, 09:31:39 @smudo rakstīja:

18 Oct 2023, 00:41:31 @Deivid rakstīja:
B47?



Neviena cita G60 dzinēja opcija 4l uz 100km nespētu sasniegt!

G05 ar B57 pie 100kmh kruīzējot ap 6,5l vidēji var izspiest. Pārāk liela bundža un platas riepas (275 un 305mm), lai dabūtu mazāku patēriņu. 4l momentānais būtu pa pilsētu kūīzējot uz 60-70kmh, kad auto pilnībā uzsilis. Long term (uz nepilni 8k km) 7,2l, bet tas ir vasaras patēriņš, kopš aprīļa beigām. Ziemā noteikti pieaugs.

Protams, ka degvielas izmaksas pie vidējiem Latvijas 15k km gadā šim auto pret iegādes un uzturēšanas izmaksām ir ļoti neliela daļa (rupju rēķinit gadā degvielā aiziet līdzīga summa kā apdrošināšanai), bet tāpat patīkami, ka ar pilnu bāku range rāda 1000 - 1100 km.

Man savukārt G05 ar B58 kruīzējot ap 100 kmh ir nedaudz virs 8 litri, ap 8.3-5, kas ir pat ļoti ok lielai mašīna ar ne mazu benzīna dzinēju.


Uz šosejas garākos gabalos 8+ litri vidēji sanāk ja brauc tuvāk 130-150kmh režīmā vai arī ja ir daudz apdzīšanas kur 100-160 regulāri jāieskrienas. Kad konfigurēju, tad bija jāizšķiras starp B57 un B58, jo akcijas piedāvājumā cena bija vienāda abiem dzinējiem (citādi par B58 pāris k būtu jāpiemaksā).

B58 tiešām ir ļoti ekonomisks un visādi citādi labs dzinējs (labāks par B57, ja neskaita patēriņu), bet G05 virsbūvē ikdienā braukājot Comforta režīmā, to B57 dzinēju tāpat visu laiku slāpē nost gan ripojot, gan stājoties un ikdienā es to īpaši pat nejūtu un nedzirdu, ja vien uz to nekoncentrējos.

Brīžiem domāju, vai B58 nebūtu bijusi tomēr labāka izvēle, bet nu būs labi kā ir.

G05 LCI jau nāk ar jaunāku B58 vesiju, kur ICE jauda ir 380zs - šī jau šķiet interesantāka opcija, bet reāli ikdienas pilsētas satiksmē tāpat tiek izmantoti 10-40% no max pieejamās greizas tam dzinējam un tā papildus jauda vairāk apziņai, ka ir, jo jaudas nekad nevar būt par daudz

Bet nākamais ikdienas auto visdrīzāk jau būs EV. ICE paliks abiem hobijaito.


Es jau gandrīz 2 gadus braucu ar šo, priekš akcijauto manuprāt ļoti ok. Tolaik gan uz vietas nebija dīzeļu, tapēc paņēmu benzīnu un patiesībā nenožēloju.
Nelielā eirotripā pa Poliju un Vāciju varēja ļoti forši izskrieties.
Offline
Deivid
18. Oct 2023, 11:41 #7078

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


18 Oct 2023, 10:26:15 @smudo rakstīja:
Kad konfigurēju, tad bija jāizšķiras starp B57 un B58, jo akcijas piedāvājumā cena bija vienāda abiem dzinējiem (citādi par B58 pāris k būtu jāpiemaksā).


Bet tur jau vienkārša loģika. Nobraukums un maršruts

Pirms gada man līdz darbam bija stunda, stabiņi, 20 luksofori utt un tikai īsā posmā varēja sasniegt nepieciešamo ātrumu lai dīzelis uzsāktu reģenerāciju. Tā kā sieva bieži brauca 3km uz Ādažu centru, pa vidam uzstiepa uz Podnieku ceļu, tad vairākas reizes mēnesī auto izdomāja ka tagad ir apstākļi lai sāktu un tai brīdi tiek norauts stopkrāns un šis paliek dzesējoties Motorshadens pie ~220k. Butu pircis 2.0 benzinu, bet tie nāca tikai ar DSG

Šobrīd man ir jūrmalas šoseja un divi luksofori. Pa lielam nav nozīmes dīzelis vai benzīns. Ja būtu otrs auto ierindā, tad ar katru ~10k gadā

Ne mazāk svarīgi ir ko pēc tam ar to auto iesākt dīzeļu lielvalstī Kā pierāda ss.lv sortiments, tad svaigu benzīna bmw praktiski nav

Es arī neesmu redzējis nevienu Peugeot Rifter ar 1.2 otreizējā tirgū. Domāju pēc gada tirgot, tikai kam

Citrona patēriņu nemaz īsti nezinu. Man liekas ap 8, bet varu arī 18

Dīzelim tāda ziņā pateriņš stipri mazāk ietekmējas no noskaņojuma...

Vienīgais auto kuram piesekoju paterinam bija 645, tur gan varēja vizuāli redzēt kā bulta krītās
Offline
bum_bumz
18. Oct 2023, 12:05 #7079

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6748

Braucu ar: E34


18 Oct 2023, 09:31:39 @smudo rakstīja:

18 Oct 2023, 00:41:31 @Deivid rakstīja:
B47?


Neviena cita G60 dzinēja opcija 4l uz 100km nespētu sasniegt!

Tas pats. Neprasīju uzrādīt 4 jeb 4.47, bet cilvēks reālā sajūsmā par patēriņu, pārsēžoties no Pasāta
Offline
protams
18. Oct 2023, 12:07 #7080

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5649

Braucu ar: null ziiben

MHEV mūsdienās rāda brīnumus

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo