Online
Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
Indo | 17. Oct 2023, 18:24 |
#7061
|
| Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5142
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Nav runa par dīzeli. Tas pats 2.0 tsi fermentors ēstu mazāk. | Offline | | |
Deivid | 17. Oct 2023, 19:39 |
#7062
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Nezinu nevienu benzīna dzinēju kurš patēriņa ziņa varētu iekabināt dīzelim. Kaut kas zem 6 liekas utopija
17 Oct 2023, 18:22:30 @proTEST rakstīja:
Cupra Formentor VZ 310zs 2023. gads
Pagaidām ir nobraukts 5k km
Vidējais arī reāli ir 9-10L
Jāpierēķina tomēr tie +2L, ka ir patstāvīga pilnpiedziņa
patstāvīga pilnpiedziņa ?[ Šo ziņu laboja Deivid, 17 Oct 2023, 19:40:13 ] | Offline | | |
DiksIrseejs | 17. Oct 2023, 19:42 |
#7063
|
| Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1143
Braucu ar: Hibrīdu
| Toyotas benzīna hibrīdi mierīgi zem 5l palien. | Offline | | |
Deivid | 17. Oct 2023, 19:50 |
#7064
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
17 Oct 2023, 13:59:51 @AV rakstīja:
1.5 Formentoram zemakais, ko esmu redzejis, bija, kad sieva mierigi aizrauca lidz Liepajai - tad bija 6.7l/100km, kas neskjiet baigi maz...
Tai pat laika pie "10men, 0-6500km"
Kāda vispār nozīme jaunam auto pie šī vai viņš paterē 6.7 vai 5.7 vai 8.7, ja vien nav kāds super darījums, tad tur pazaudētais pārdodot/pērkot citu jaunu nav atpelnams nekad.
Pavisam kas cits, kā pats saki, neiepatikās, to gan saprotu. Sievai teicu ka 5 gadus tavs, nesen teicu, nu labi, 3. Ieraudzīju 2024 Santa Fe un pie apkopes jau teicu ka varētu kaut ko nākamgad pamainīt
Tik briesmīgu ciparu ievadam nosauca | Offline | | |
Samsasi | 17. Oct 2023, 19:55 |
#7065
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4574
Braucu ar:
|
17 Oct 2023, 19:50:09 @Deivid rakstīja:
17 Oct 2023, 13:59:51 @AV rakstīja:
1.5 Formentoram zemakais, ko esmu redzejis, bija, kad sieva mierigi aizrauca lidz Liepajai - tad bija 6.7l/100km, kas neskjiet baigi maz...
Tai pat laika pie "10men, 0-6500km"
Kāda vispār nozīme jaunam auto pie šī vai viņš paterē 6.7 vai 5.7 vai 8.7, ja vien nav kāds super darījums, tad tur pazaudētais pārdodot/pērkot citu jaunu nav atpelnams nekad.
Pavisam kas cits, kā pats saki, neiepatikās, to gan saprotu. Sievai teicu ka 5 gadus tavs, nesen teicu, nu labi, 3. Ieraudzīju 2024 Santa Fe un pie apkopes jau teicu ka varētu kaut ko nākamgad pamainīt
Tik briesmīgu ciparu ievadam nosauca
es gļukoju vai līdzīks jaunajam kruzakam? | Offline | | |
Deivid | 17. Oct 2023, 20:02 |
#7066
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Mums atgādina Range Roveri
Bet indikācija vilka uz 70
Citrons bija tuvāk 40 ar PVN, nav gluži viens un tas pats | Offline | | |
Murphy | 17. Oct 2023, 20:23 |
#7067
|
| Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| 2.0 TSI aktuālais pasūds - Sigulda-Rīga ikdienā vidējais nedaudz virs 7l, tas ir ieskaitot regulāru mīcīšanos pa korķiem. Uz Liepāju braucot īzī var dabūt zem 7l vidējo pat nesēņojot. Sieva var dabūt arī zem 6l
Pirms FL B8 pasūds ar 1.4 TSI ēda stipri līdzīgi vai pat nedaudz vairāk.
Ko no tā varam secināt - jāpērk nevis pati mazākā sulas paka, bet vismaz 2.0 TSI | Offline | | |
Modrs | 17. Oct 2023, 21:31 |
#7068
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Vasaras sākumā ar 8. goļāru un 1,5tsi parasto kārbu nobraucām ap 800km pa fāterlandi. mierīgi kruizējot, kad pārslēdzās vēl uz vibrējošajiem 2 cilindriem, vidējais bija 4,4l. Interesantākais, ka eļļas temperatūra pilsētas režīmā uzkāpa virs 103 grādiem, savukārt, velkot pa bāni, nokritās. Interesanti, ka arī mazā slodzē pie 130 uz diviem podiem brauca
nav jauns auto, bet lupo 3L vasarā uz vietas mīcoties, pēc čekiem, 3,6L [ Šo ziņu laboja Modrs, 17 Oct 2023, 21:33:23 ] | Offline | | |
|
Deivid | 17. Oct 2023, 21:58 |
#7069
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
17 Oct 2023, 20:23:24 @Murphy rakstīja:
Ko no tā varam secināt - jāpērk nevis pati mazākā sulas paka, bet vismaz 2.0 TSI
Pievienojos, tik ej un atrodi tādus jaunos auto mūsdienās. Mēs no salona paņēmām pēdējo 1.6T jo viņš bija pelēks, otrs bija balts ar 1.2T 3cil, kurš nav briesmīgs dzinējs un pat skan labāk, bet nu patēriņš būtu tāds pats ja ne lielāks. Par dinamiku nerunāsim | Offline | | |
Deivid | 17. Oct 2023, 22:01 |
#7070
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
17 Oct 2023, 13:48:22 @wxy rakstīja:
Nedaudz pārsteidza ka uz 60k jāmaina arī aizdedzes sveces.
A pie cik tu gribēji? Pilnīgi normāli | Offline | | |
bum_bumz | 18. Oct 2023, 00:36 |
#7071
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6748
Braucu ar: E34
|
17 Oct 2023, 18:17:33 @0xFFFF rakstīja:
uz šosejas pie 100km/h man golf 7 2l dīzelis un bembis f30 2l dīzelis kompī rādīja zem 4l/100, tad pieņemu reāli ap 4.5 tērēja
G60 4l/100 Tur pāris nedēļas, cik braukts bija Tallina, Viļņa, Ventspils, pa Rīgu. | Offline | | |
Deivid | 18. Oct 2023, 00:41 |
#7072
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| B47?
| Offline | | |
smudo | 18. Oct 2023, 09:31 |
#7073
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3632
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 Oct 2023, 00:41:31 @Deivid rakstīja:
B47?
Neviena cita G60 dzinēja opcija 4l uz 100km nespētu sasniegt!
G05 ar B57 pie 100kmh kruīzējot ap 6,5l vidēji var izspiest. Pārāk liela bundža un platas riepas (275 un 305mm), lai dabūtu mazāku patēriņu. 4l momentānais būtu pa pilsētu kūīzējot uz 60-70kmh, kad auto pilnībā uzsilis. Long term (uz nepilni 8k km) 7,2l, bet tas ir vasaras patēriņš, kopš aprīļa beigām. Ziemā noteikti pieaugs.
Protams, ka degvielas izmaksas pie vidējiem Latvijas 15k km gadā šim auto pret iegādes un uzturēšanas izmaksām ir ļoti neliela daļa (rupju rēķinit gadā degvielā aiziet līdzīga summa kā apdrošināšanai), bet tāpat patīkami, ka ar pilnu bāku range rāda 1000 - 1100 km. | Offline | | |
RaL | 18. Oct 2023, 09:37 |
#7074
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
17 Oct 2023, 21:31:59 @Modrs rakstīja:
Vasaras sākumā ar 8. goļāru un 1,5tsi parasto kārbu nobraucām ap 800km pa fāterlandi. mierīgi kruizējot, kad pārslēdzās vēl uz vibrējošajiem 2 cilindriem, vidējais bija 4,4l. Interesantākais, ka eļļas temperatūra pilsētas režīmā uzkāpa virs 103 grādiem, savukārt, velkot pa bāni, nokritās. Interesanti, ka arī mazā slodzē pie 130 uz diviem podiem brauca
nav jauns auto, bet lupo 3L vasarā uz vietas mīcoties, pēc čekiem, 3,6L
98-103 grādi ir normālā darba temperatūra šiem tsi motoriem.
man RS Octavia ar 2.0tsi (230zs) DSG patēriņš arī mierīgi kruīzējot ārpus pilsētas (100-110) pēc pilnas bāķas metodes ~6.5l/100km, Visu laiku vidējais sanāk 8.5l/100km.
Pagaidām 80k km - viss labi, ārpus apkopēm tikai pa garantiju pāris vizuālas lietas samainītas - stūres airbag bija nobružājies, un aizmugures suportus samainīja, jo krāsa vietām leca nost (sarkani).
Un, jā, uz 60k km apkopi mainīja gan sveces, gan DSG eļļu. | Offline | | |
Rihy | 18. Oct 2023, 09:56 |
#7075
|
| Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
|
18 Oct 2023, 09:31:39 @smudo rakstīja:
18 Oct 2023, 00:41:31 @Deivid rakstīja:
B47?
Neviena cita G60 dzinēja opcija 4l uz 100km nespētu sasniegt!
G05 ar B57 pie 100kmh kruīzējot ap 6,5l vidēji var izspiest. Pārāk liela bundža un platas riepas (275 un 305mm), lai dabūtu mazāku patēriņu. 4l momentānais būtu pa pilsētu kūīzējot uz 60-70kmh, kad auto pilnībā uzsilis. Long term (uz nepilni 8k km) 7,2l, bet tas ir vasaras patēriņš, kopš aprīļa beigām. Ziemā noteikti pieaugs.
Protams, ka degvielas izmaksas pie vidējiem Latvijas 15k km gadā šim auto pret iegādes un uzturēšanas izmaksām ir ļoti neliela daļa (rupju rēķinit gadā degvielā aiziet līdzīga summa kā apdrošināšanai), bet tāpat patīkami, ka ar pilnu bāku range rāda 1000 - 1100 km.
Man savukārt G05 ar B58 kruīzējot ap 100 kmh ir nedaudz virs 8 litri, ap 8.3-5, kas ir pat ļoti ok lielai mašīna ar ne mazu benzīna dzinēju. | Offline | | |
smudo | 18. Oct 2023, 10:26 |
#7076
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3632
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 Oct 2023, 09:56:02 @Rihy rakstīja:
18 Oct 2023, 09:31:39 @smudo rakstīja:
18 Oct 2023, 00:41:31 @Deivid rakstīja:
B47?
Neviena cita G60 dzinēja opcija 4l uz 100km nespētu sasniegt!
G05 ar B57 pie 100kmh kruīzējot ap 6,5l vidēji var izspiest. Pārāk liela bundža un platas riepas (275 un 305mm), lai dabūtu mazāku patēriņu. 4l momentānais būtu pa pilsētu kūīzējot uz 60-70kmh, kad auto pilnībā uzsilis. Long term (uz nepilni 8k km) 7,2l, bet tas ir vasaras patēriņš, kopš aprīļa beigām. Ziemā noteikti pieaugs.
Protams, ka degvielas izmaksas pie vidējiem Latvijas 15k km gadā šim auto pret iegādes un uzturēšanas izmaksām ir ļoti neliela daļa (rupju rēķinit gadā degvielā aiziet līdzīga summa kā apdrošināšanai), bet tāpat patīkami, ka ar pilnu bāku range rāda 1000 - 1100 km.
Man savukārt G05 ar B58 kruīzējot ap 100 kmh ir nedaudz virs 8 litri, ap 8.3-5, kas ir pat ļoti ok lielai mašīna ar ne mazu benzīna dzinēju.
Uz šosejas garākos gabalos 8+ litri vidēji sanāk ja brauc tuvāk 130-150kmh režīmā vai arī ja ir daudz apdzīšanas kur 100-160 regulāri jāieskrienas. Kad konfigurēju, tad bija jāizšķiras starp B57 un B58, jo akcijas piedāvājumā cena bija vienāda abiem dzinējiem (citādi par B58 pāris k būtu jāpiemaksā).
B58 tiešām ir ļoti ekonomisks un visādi citādi labs dzinējs (labāks par B57, ja neskaita patēriņu), bet G05 virsbūvē ikdienā braukājot Comforta režīmā, to B57 dzinēju tāpat visu laiku slāpē nost gan ripojot, gan stājoties un ikdienā es to īpaši pat nejūtu un nedzirdu, ja vien uz to nekoncentrējos.
Brīžiem domāju, vai B58 nebūtu bijusi tomēr labāka izvēle, bet nu būs labi kā ir.
G05 LCI jau nāk ar jaunāku B58 vesiju, kur ICE jauda ir 380zs - šī jau šķiet interesantāka opcija, bet reāli ikdienas pilsētas satiksmē tāpat tiek izmantoti 10-40% no max pieejamās greizas tam dzinējam un tā papildus jauda vairāk apziņai, ka ir, jo jaudas nekad nevar būt par daudz
Bet nākamais ikdienas auto visdrīzāk jau būs EV. ICE paliks abiem hobijaito.
| Offline | | |
|
Rihy | 18. Oct 2023, 10:37 |
#7077
|
| Kopš: 07. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI
|
18 Oct 2023, 10:26:15 @smudo rakstīja:
18 Oct 2023, 09:56:02 @Rihy rakstīja:
18 Oct 2023, 09:31:39 @smudo rakstīja:
18 Oct 2023, 00:41:31 @Deivid rakstīja:
B47?
Neviena cita G60 dzinēja opcija 4l uz 100km nespētu sasniegt!
G05 ar B57 pie 100kmh kruīzējot ap 6,5l vidēji var izspiest. Pārāk liela bundža un platas riepas (275 un 305mm), lai dabūtu mazāku patēriņu. 4l momentānais būtu pa pilsētu kūīzējot uz 60-70kmh, kad auto pilnībā uzsilis. Long term (uz nepilni 8k km) 7,2l, bet tas ir vasaras patēriņš, kopš aprīļa beigām. Ziemā noteikti pieaugs.
Protams, ka degvielas izmaksas pie vidējiem Latvijas 15k km gadā šim auto pret iegādes un uzturēšanas izmaksām ir ļoti neliela daļa (rupju rēķinit gadā degvielā aiziet līdzīga summa kā apdrošināšanai), bet tāpat patīkami, ka ar pilnu bāku range rāda 1000 - 1100 km.
Man savukārt G05 ar B58 kruīzējot ap 100 kmh ir nedaudz virs 8 litri, ap 8.3-5, kas ir pat ļoti ok lielai mašīna ar ne mazu benzīna dzinēju.
Uz šosejas garākos gabalos 8+ litri vidēji sanāk ja brauc tuvāk 130-150kmh režīmā vai arī ja ir daudz apdzīšanas kur 100-160 regulāri jāieskrienas. Kad konfigurēju, tad bija jāizšķiras starp B57 un B58, jo akcijas piedāvājumā cena bija vienāda abiem dzinējiem (citādi par B58 pāris k būtu jāpiemaksā).
B58 tiešām ir ļoti ekonomisks un visādi citādi labs dzinējs (labāks par B57, ja neskaita patēriņu), bet G05 virsbūvē ikdienā braukājot Comforta režīmā, to B57 dzinēju tāpat visu laiku slāpē nost gan ripojot, gan stājoties un ikdienā es to īpaši pat nejūtu un nedzirdu, ja vien uz to nekoncentrējos.
Brīžiem domāju, vai B58 nebūtu bijusi tomēr labāka izvēle, bet nu būs labi kā ir.
G05 LCI jau nāk ar jaunāku B58 vesiju, kur ICE jauda ir 380zs - šī jau šķiet interesantāka opcija, bet reāli ikdienas pilsētas satiksmē tāpat tiek izmantoti 10-40% no max pieejamās greizas tam dzinējam un tā papildus jauda vairāk apziņai, ka ir, jo jaudas nekad nevar būt par daudz
Bet nākamais ikdienas auto visdrīzāk jau būs EV. ICE paliks abiem hobijaito.
Es jau gandrīz 2 gadus braucu ar šo, priekš akcijauto manuprāt ļoti ok. Tolaik gan uz vietas nebija dīzeļu, tapēc paņēmu benzīnu un patiesībā nenožēloju.
Nelielā eirotripā pa Poliju un Vāciju varēja ļoti forši izskrieties. | Offline | | |
Deivid | 18. Oct 2023, 11:41 |
#7078
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
18 Oct 2023, 10:26:15 @smudo rakstīja:
Kad konfigurēju, tad bija jāizšķiras starp B57 un B58, jo akcijas piedāvājumā cena bija vienāda abiem dzinējiem (citādi par B58 pāris k būtu jāpiemaksā).
Bet tur jau vienkārša loģika. Nobraukums un maršruts
Pirms gada man līdz darbam bija stunda, stabiņi, 20 luksofori utt un tikai īsā posmā varēja sasniegt nepieciešamo ātrumu lai dīzelis uzsāktu reģenerāciju. Tā kā sieva bieži brauca 3km uz Ādažu centru, pa vidam uzstiepa uz Podnieku ceļu, tad vairākas reizes mēnesī auto izdomāja ka tagad ir apstākļi lai sāktu un tai brīdi tiek norauts stopkrāns un šis paliek dzesējoties Motorshadens pie ~220k. Butu pircis 2.0 benzinu, bet tie nāca tikai ar DSG
Šobrīd man ir jūrmalas šoseja un divi luksofori. Pa lielam nav nozīmes dīzelis vai benzīns. Ja būtu otrs auto ierindā, tad ar katru ~10k gadā
Ne mazāk svarīgi ir ko pēc tam ar to auto iesākt dīzeļu lielvalstī Kā pierāda ss.lv sortiments, tad svaigu benzīna bmw praktiski nav
Es arī neesmu redzējis nevienu Peugeot Rifter ar 1.2 otreizējā tirgū. Domāju pēc gada tirgot, tikai kam
Citrona patēriņu nemaz īsti nezinu. Man liekas ap 8, bet varu arī 18
Dīzelim tāda ziņā pateriņš stipri mazāk ietekmējas no noskaņojuma...
Vienīgais auto kuram piesekoju paterinam bija 645, tur gan varēja vizuāli redzēt kā bulta krītās | Offline | | |
bum_bumz | 18. Oct 2023, 12:05 |
#7079
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6748
Braucu ar: E34
|
18 Oct 2023, 09:31:39 @smudo rakstīja:
18 Oct 2023, 00:41:31 @Deivid rakstīja:
B47?
Neviena cita G60 dzinēja opcija 4l uz 100km nespētu sasniegt!
Tas pats. Neprasīju uzrādīt 4 jeb 4.47, bet cilvēks reālā sajūsmā par patēriņu, pārsēžoties no Pasāta | Offline | | |
protams | 18. Oct 2023, 12:07 |
#7080
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5649
Braucu ar: null ziiben
| MHEV mūsdienās rāda brīnumus
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|