Online

Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXIX

AutorsZiņojums
BlackMagicWoman
22. Nov 2013, 00:59 #7061

Kopš: 22. Oct 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 13993

Braucu ar:

Necenšos pēc kara būt gudra... bet cenšos pārējos pastūrēt uz būšanu piesardzīgiem tik tālu un tik daudz, cik paši varam izdarīt.

Sargājiet paši sevis un savus tuvos kā mākat!
Offline
BlackMagicWoman
22. Nov 2013, 01:00 #7062

Kopš: 22. Oct 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 13993

Braucu ar:

user - tu tiešām neredzi vai nesaproti starpību starp komerciestādi un dzīvojamo iestādi?
Offline
dainiiz
22. Nov 2013, 01:01 #7063

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

Pipec".......

Cilvēkiem, kurus ved uz slimnīcu, jāmaksā par neatliekamo med. palīdzību. Sīkāk tiešajā ēterā izstāstīs Linda Bagone pēc 01:00 LTV
Offline
johnsk
22. Nov 2013, 01:01 #7064

Kopš: 12. Nov 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 894

Braucu ar: iksu un busu

Lūk šis ir piz.ets kaut kāds!
Offline
kom
22. Nov 2013, 01:02 #7065

Kopš: 15. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: audi


22 Nov 2013, 00:59:55 user rakstīja:

22 Nov 2013, 00:54:12 Locis rakstīja:

Tiesi taa. Nemaz nerunajot par proceduram..


procedūras padzīvo kādu laiku jaunajā mājā ar dūmu detktoriem.. regulāri kādā stāvā kaimiņam iepīkstas.. ko visiem darīt? evakuēties 2x dienā? un gaidīt ekspertu atzinumu par ēkas stiprību?
pastāsti procedūru


Tad kāda jēga no detektoriem un avārijas trauksmēm, ja tās neviens neievēro? 0 jēgas; tad nav ko brīnīties par sekām.
Offline
Staris
22. Nov 2013, 01:04 #7066

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


22 Nov 2013, 00:58:10 AB1304 rakstīja:

22 Nov 2013, 00:44:44 Staris rakstīja:
Ne jau no brīvas gribas mazās bodītes aizslēdzās ciet. Viņas aizslēgties drīkst tikai ar lielveikala vadības atļauju.

Kādas krāsas tepiķi pīpē ? Mazās bodes kad grib tad taisās ciet. Grib 14:00, pofig un ciet ir, grib 18:00 - pofig arī ciet. Kad grib, tad iet un mīž, pīpē un dročī aiz stūra.

Tagad pamato šo viedokli pīpmani! Konkrētus faktus galdā!
Man čomi strādā lielveikala mazajās bodēs un man ir ļoti skaidri lielveikala vadības uzstādījumi. Cik gari ir pusdienlaiki, cikos ir jāatveras un cikos jāaizveras veikalam. Ja tu neievēro noteikumus, tad apsargi par tevi ziņo lielveikala vadībai un mazā bode atraujas sodu. Attiecīgi mazās bodes īpašnieks liek sodu maksāt pārdevējam.
Tagad pastāsti kurā lielveikalā drīkst dienas vidū aizslēgt veikalu un doties mājās bez iepriekšējas saskaņošanas ar lielveikala vadību?
Offline
Burkaans
22. Nov 2013, 01:04 #7067

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


22 Nov 2013, 00:52:33 Krishus rakstīja:
Ēku balsta urbtie pāļi, kas ieurbti dziļi nesošajos grunts slāņos. Tirdzniecības centra ēku balsta 264 pāļi, bet dzīvojamo ēku – 108 pāļi.
Pamata plātne, pagraba sienas, kolonnas un griesti veidoti no monolītbetona, bet veikala zona būvēta, izmantojot metāla konstrukcijas, savukārt ārsienas veido sendvičpaneļi. Jumtu veido saliekamā betona plātnes ar akmens vates izolāciju un īpašu pretskaņas hidroizolācijas slāni.
Dzīvojamajai ēkai ir monolītbetona sienas, kolonnas, kāpnes un liftu šahtas. Betonā lieta arī lielākā daļa iekšsienu.
Ārsienas un sienas starp dzīvokļiem, kas nav betonētas, ir mūrētas no Keraterm blokiem.
Grīdas plātņu apdarei tiek izmantota „peldošā” cementa grīda – 5 cm biezs cementa grīdas materiāls uz īpašām stirofora putu loksnēm, kurā ieguļ visas caurules un vadi. Šāda grīdas konstrukcija izvēlēta, lai nodrošinātu iespējami lielāku skaņas izolāciju starp stāviem.

Ja viss tur ir uzbūvēts ar logisko domāšanu un fufelis nav nolaists, vienīgais, kas nāk prātā, ka būvnieki būs pārāk daudz sakrāvuši to zemi uz jumtu vienā vietā… Diezgan neveiksmīgi.


Nu spriežot pēc Tava apraksta Jumta iegāšanās iemesls nedrīkstētu būt pat smagā mašīna ar zemi nerunājot par čupiņām, drīzāk kopņu tērauda markas neatbilstība, vai defekts, vai kā bieži novērots, monolītā betona kolonas nav vienlaidu betonētas un tēruda konstrukcijas balsta vieta iespējams pabetonēta ar neatbilstošas markas betonu vai drīzāk spainī iejauktu javu, un šādām konstrukcijām pietiek vienam punktam neizturēt slodzi un sākt deformēties vai drupt un tālāk jau iesaistās dinamiskas slodzes, kuras protams nav paredzēta un ķēdes reakcija un vis aiziet latttatā.
Offline
Locis
22. Nov 2013, 01:04 #7068

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


22 Nov 2013, 00:55:17 user rakstīja:

22 Nov 2013, 00:52:07 shmurger rakstīja:
Tam visam ir speciāls teiciens-pēc kara visi gudri.


tur jau tā lieta! tagad visi gudri.. neviens nespēj iedomāties situāciju pirms kara.. neviens nav piedzīvojis viekla brukšanu - jauns, vienstāvīgs viekals.. wtf.. viennozīmīgi brāķis celtniecībā un nekādi dūmu detketori te nav jāpiesauc

Lieta tada,ka tu tur nebiji,bet ar putam uz lupam gribi iestastit,ka neviens neko nenojauta,bet nez kaapeec visi veikali bija evakuejusies un medijos raksta,ka cilvekus aicinaja evakueties. Nu ir atsciriba vai vnk signalizacija gaud,vai ir vairak info un aicina evakueties. Ja tev liekas,ka nav atsciriba,tad esi izliecies vai ari man zheel tevis.
Tu tiesaam izliecies?
Offline
RVR
22. Nov 2013, 01:07 #7069

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR

Varbūt tomēr pagaidiet to sižetu, pirms kādu lamāt?

Man personīgi ātrie nekādu naudu neprasīja, kad veda no avārijas.

Offline
BlackMagicWoman
22. Nov 2013, 01:10 #7070

Kopš: 22. Oct 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 13993

Braucu ar:


22 Nov 2013, 01:03:29 Kristi rakstīja:
Tava stūrēšana nepalīdzēs tiem, kas gāja bojā vai ir cietuši.

Es nesaku, ka palīdzēs... un notikušo ietekmēt nespējam vairs neviens mēs... arī tu ne. Bet varam darīt visu iespējamo, lai tas neatkārtotos... lai nelaimēm nebūtu tik traģisku seku.
Offline
PASSATizhi
22. Nov 2013, 01:10 #7071

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


21 Nov 2013, 23:15:48 tomick rakstīja:

21 Nov 2013, 23:14:59 91 rakstīja:

21 Nov 2013, 23:10:48 PASSATizhi rakstīja:
tev nav ne mazakās nojausmas kāpēc dega Globusi


Kaut kā man tas nosaukums saistās ar viena konkrēta cilvēka iesauku...
Hvz, vai tas ir tas, ko domāju

tas kurš Arnis?
ko jūs murgojat. sen tas bija, bet nekādus Arņus neatceros
Offline
Lafter
22. Nov 2013, 01:10 #7072

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Kas par cepienu?

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
ilmarsz
22. Nov 2013, 01:11 #7073

Kopš: 17. Oct 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 133

Braucu ar: e34 525i & Volvo 850


22 Nov 2013, 00:58:10 AB1304 rakstīja:

22 Nov 2013, 00:44:44 Staris rakstīja:
Ne jau no brīvas gribas mazās bodītes aizslēdzās ciet. Viņas aizslēgties drīkst tikai ar lielveikala vadības atļauju.

Kādas krāsas tepiķi pīpē ? Mazās bodes kad grib tad taisās ciet. Grib 14:00, pofig un ciet ir, grib 18:00 - pofig arī ciet. Kad grib, tad iet un mīž, pīpē un dročī aiz stūra.


Tā gluži nav. Pats kādreiz esmu strādājis bodē, kas īrēja telpas tirdzniecības centrā. Nomas līgumā bija stingri atrunāts: jābūt vaļa no tikiem līdz tikiem. Ja noteiktajā laikā nav vaļā, naudas sods bez jautājumiem. Protams, tas neattiecās uz ārkārtas situācijām. Doma ir tā, ka ne visur mazās bodes var tikt aizvērtas kad sagribas.
Offline
kalmens
22. Nov 2013, 01:11 #7074

Kopš: 01. Oct 2007

Ziņojumi: 12271

Braucu ar: kartupeļiem bagāžniekā


22 Nov 2013, 01:04:12 Staris rakstīja:

22 Nov 2013, 00:58:10 AB1304 rakstīja:

22 Nov 2013, 00:44:44 Staris rakstīja:
Ne jau no brīvas gribas mazās bodītes aizslēdzās ciet. Viņas aizslēgties drīkst tikai ar lielveikala vadības atļauju.

Kādas krāsas tepiķi pīpē ? Mazās bodes kad grib tad taisās ciet. Grib 14:00, pofig un ciet ir, grib 18:00 - pofig arī ciet. Kad grib, tad iet un mīž, pīpē un dročī aiz stūra.

Tagad pamato šo viedokli pīpmani! Konkrētus faktus galdā!
Man čomi strādā lielveikala mazajās bodēs un man ir ļoti skaidri lielveikala vadības uzstādījumi. Cik gari ir pusdienlaiki, cikos ir jāatveras un cikos jāaizveras veikalam. Ja tu neievēro noteikumus, tad apsargi par tevi ziņo lielveikala vadībai un mazā bode atraujas sodu. Attiecīgi mazās bodes īpašnieks liek sodu maksāt pārdevējam.
Tagad pastāsti kurā lielveikalā drīkst dienas vidū aizslēgt veikalu un doties mājās bez iepriekšējas saskaņošanas ar lielveikala vadību?
Šeit Starim ir pilnīga taisnība, grāmatiņu esmu lasījis. Tiesa gan alfā, bet domāju ka visur sižets vienāds.

-----------------
Offline
Dambergs
22. Nov 2013, 01:12 #7075

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 803

Braucu ar: M3 CSL; Macan, dažādi Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley, McLaren, Aston Martin un Lamborghini


22 Nov 2013, 01:04:12 Burkaans rakstīja:

22 Nov 2013, 00:52:33 Krishus rakstīja:
Ēku balsta urbtie pāļi, kas ieurbti dziļi nesošajos grunts slāņos. Tirdzniecības centra ēku balsta 264 pāļi, bet dzīvojamo ēku – 108 pāļi.
Pamata plātne, pagraba sienas, kolonnas un griesti veidoti no monolītbetona, bet veikala zona būvēta, izmantojot metāla konstrukcijas, savukārt ārsienas veido sendvičpaneļi. Jumtu veido saliekamā betona plātnes ar akmens vates izolāciju un īpašu pretskaņas hidroizolācijas slāni.
Dzīvojamajai ēkai ir monolītbetona sienas, kolonnas, kāpnes un liftu šahtas. Betonā lieta arī lielākā daļa iekšsienu.
Ārsienas un sienas starp dzīvokļiem, kas nav betonētas, ir mūrētas no Keraterm blokiem.
Grīdas plātņu apdarei tiek izmantota „peldošā” cementa grīda – 5 cm biezs cementa grīdas materiāls uz īpašām stirofora putu loksnēm, kurā ieguļ visas caurules un vadi. Šāda grīdas konstrukcija izvēlēta, lai nodrošinātu iespējami lielāku skaņas izolāciju starp stāviem.

Ja viss tur ir uzbūvēts ar logisko domāšanu un fufelis nav nolaists, vienīgais, kas nāk prātā, ka būvnieki būs pārāk daudz sakrāvuši to zemi uz jumtu vienā vietā… Diezgan neveiksmīgi.


Nu spriežot pēc Tava apraksta Jumta iegāšanās iemesls nedrīkstētu būt pat smagā mašīna ar zemi nerunājot par čupiņām, drīzāk kopņu tērauda markas neatbilstība, vai defekts, vai kā bieži novērots, monolītā betona kolonas nav vienlaidu betonētas un tēruda konstrukcijas balsta vieta iespējams pabetonēta ar neatbilstošas markas betonu vai drīzāk spainī iejauktu javu, un šādām konstrukcijām pietiek vienam punktam neizturēt slodzi un sākt deformēties vai drupt un tālāk jau iesaistās dinamiskas slodzes, kuras protams nav paredzēta un ķēdes reakcija un vis aiziet latttatā.


Pamēģini pacelt kaut kartupeļu maisu ar slapjām smiltīm un tad varēsi iedomāties, ko var izdarīt vienkopus novietoti vairāki lielie maisi ar tādām slapjām smiltīm, kurus ceļamkrāns ir pacēlis uz jumta. Un vēl papildus ne virs kolonnas/balsta. To visu ļoti labi var redzēt tajās divās salīdzinājuma bildēs. Un domāju, ka ja glābēji būtu redzējuši to pirmo bildi ar to lielo pussagruvušo pārlaidi, tad domāju, ka būtu strādājuši varbūt savādāk
Offline
Locis
22. Nov 2013, 01:14 #7076

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Izklausas taa situacija nemainas. Vel joprojam iekshaa biistami un strada tikai 5 glabeji. Nav jau taaa ka,tur visur ir kam brukt virsuu?
Offline
BlackMagicWoman
22. Nov 2013, 01:14 #7077

Kopš: 22. Oct 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 13993

Braucu ar:

No citas tēmas - ja ir tādi darbinieki, kas vienpersoniski nolemj slēgt veikalu ciet, kad ienāk prātā un visu dienu apmeklēt wc, tad nav ko brīnīties, ka uzņēmumi bankrotē, algas ir mazas utt.
Offline
kom
22. Nov 2013, 01:14 #7078

Kopš: 15. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: audi


22 Nov 2013, 01:13:36 user rakstīja:

22 Nov 2013, 01:10:14 BlackMagicWoman rakstīja:

22 Nov 2013, 01:03:29 Kristi rakstīja:
Tava stūrēšana nepalīdzēs tiem, kas gāja bojā vai ir cietuši.

Es nesaku, ka palīdzēs... un notikušo ietekmēt nespējam vairs neviens mēs... arī tu ne. Bet varam darīt visu iespējamo, lai tas neatkārtotos... lai nelaimēm nebūtu tik traģisku seku.


tieši tā - pēc kara visi gudri un kārtējā analīze pēc kara ar nosaukumu - "kā vajadzēja darīt!"

intereses pēc varētu pajautāties cilvēkiem, kuri par šo nebūs dzirdējuši neko un nezinās par šo notikumu - ko tie domā un kā rīkotos


Vispar jau ir diezgan stulbi sākt mācīties no kļūdām tikai tad, kad notiek traģēdija, bet realitātē tā notiek regulāri.
Offline
Staris
22. Nov 2013, 01:17 #7079

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

BlackMagicWoman es tev pilnībā piekrītu, ka ir jāievēro noteikumi un jāevakuējas. Viss ko es mēģinu pateikt ir tas, ka man īsti nav ticības šai traģēdijas saistībai ar to signalizāciju. Ja būtu visi evakuējušies un pēc stundas atlaisti atpakaļ veikalā, jo ugunsgrēka nav - vai tas būtu palīdzējis? Diemžēl nē
Manuprāt jumts varēja iebrukt vakar vai arī rīt.
Vai signalizācija bija ļoti moderna un vai tai bija saistība ar lēnām jūkošo konstrukciju - lai skaidro eksperti.
Es atgādinu vēlreiz - esmu par evakuāciju un drošību. Bet, ja tie bija pliki dūmu detektori, tad šaubos vai 2h turētu visus darbiniekus ārā līdz nokristu jumts. Domāju, ka šo 2h laikā sen jau būtu ugunsdrošība pārbaudīta (konstrukcijas nē!) un visi sadzīti atpakaļ

[ Šo ziņu laboja Staris, 22 Nov 2013, 01:18:40 ]

Offline
BlackMagicWoman
22. Nov 2013, 01:20 #7080

Kopš: 22. Oct 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 13993

Braucu ar:

Stari - es jau ar nesaku, ka tas novērstu situāciju... Es tik uzskatu, ka jāizdara viss, kas attiecīgajā situācijā ir iespējams. Es nesaku, ka izdosies... bet vismaz būsim centušies visu, kas no mums pašiem (katra individuāli) atkarīgs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4