Online
Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
Jods | 28. Feb 2018, 18:49 |
#7061
|
| Kopš: 29. Jan 2007
No: Varakļāni
Ziņojumi: 1207
Braucu ar: 600
| Man savukārt savadāka apkures problēma. Ventilātors griež, uz logu pūš, bet pa lūkām un uz kājām nē. nav kads vārsts, kas regulē plūsmu noklājies, vai kāda tur sistēma? | Offline | | |
kderive | 01. Mar 2018, 12:01 |
#7062
|
| Kopš: 10. Jan 2016
Ziņojumi: 10
Braucu ar: e90
| čau visiem,
teikšu uzreiz, ka neesmu baigi zinošs e90 jomā, un tā kā ir doma tuvākajā laikā iegādāties e90 vai e92, varbūt te atradīsies kāds, kas varēs atbildēt uz maniem miljons jautājumiem
benzīns vai dīzelis un kāpēc?
līdz šim esmu braucis tikai ar benzīnu un benzīnu/gāzi, tāpēc arī skatos pagaidām tikai tādus, bet brīžiem šķiet, ka varētu pamēģināt arī dīzeli.
kas sakāms par 3.0D? cik ēd, cik labs dzinējs tas ir, kādas šim dzinējam tipiskās slimības, ja ir?
tas pats jautājums par 2.5, 2.8, 3.0 benzīnu, benzīnu/gāzi
nu un varbūt kādam ir vēl kas interesants, ko pastāstīt par šo auto
| Offline | | |
JankyLV | 01. Mar 2018, 12:09 |
#7063
|
| Kopš: 23. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 3038
Braucu ar: imperialblau
| Ja braukāsi tikai pa pilsētu, tad dīzelim DPF aizdirsīsies. | Online | | |
i | 01. Mar 2018, 12:36 |
#7064
|
| Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 480
Braucu ar:
|
28 Feb 2018, 12:16:25 @aivis21 rakstīja:
tas tā normlāli ka nomazgāju auto un peča apstājās? kkas satecēja un sasala vai viss drīzāk pečka nosprāga? lūciņās virina bet ventilators negriež, sasalis kkas vai kkada cita vaina? un kur meklēt? auto e91 318d 2007.
nezinu kā pareizi saucas, bet laikam ventilatoa ierosmes relejs, tas ar mēdz gļukot, var mainīt atsevisķi vai ar visu pečku kopā, vai kā pagaidu variants, ir ar kādu garāku priekšmetu pabakstīt to ventilatoru un aizies. | Offline | | |
Citronlaims11 | 01. Mar 2018, 13:07 |
#7065
|
| Kopš: 28. Feb 2018
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Sveiki,
Kāds var pastāstīt vairāk par šādu behu?
Motors N47
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/320/bixic.html | Offline | | |
sys9291 | 01. Mar 2018, 13:42 |
#7066
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| pierēķini 1K klāt cenai un nomaini ķēdes dzinējā... | Offline | | |
TY | 01. Mar 2018, 13:42 |
#7067
|
| Kopš: 24. Feb 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: 7
|
01 Mar 2018, 12:01:15 @kderive rakstīja:
Tātad, e90, e91.
Viss atkarīgs no konkrēta auto, bet e90, e91 jāpērk 6 cilindru dzinējs un max pilnu. Tas ir pilna oem mpaka, navi, logic7, āda, utt., jo tad vēl pastāv otreizējais tirgus tam auto, un var turēt zināmi augstu cenu, ja auto pieskatīts un apkopes veiktas laikus. LV prasības ir melns, melnā un pilns!
Mana personīgā e90, e91 pieredze ir laba - jaudas ir daudz un stabilitāte uz ceļa ir teicama. Bet teikšu, ka tas auto ir kartings. Nobraucu gadu un pārdevu. Jārēķinās, ka degvielas patēriņš būs paliels, ja tas ir piemēram 330d, 330xd vai 335d, pārdevēji Jums stāstīs par maģiskajiem 7l/100km, bet reāli pa ziemu pilsētā ir 12-13 un uz šosejas ir ap 6.5-7.5. Uzturēšanas ziņā nav nekas traks, taču jārēķinās, ka piemēram xd amortizatori var būt dārgāki un vēl šis tas no piekares. 335d jāpārbauda dzinējs un turbīnas. Pamata diagnostiku būtu nepieciešams veikt.
Ja gribi, ko ekonomiskāku, tad var skatīt 325d vai 320d, ja 320d, tad tikai n47 vai m47, labāk jau m47. Pārējie dzinēji ir tiešam dārgi ar lielajiem KW, ja nāksies remontēt. Mazie dzinēji ir ar zināmu resursu. Motora ķēdes maiņa ar visu darbu ap 1k. Noteikti jaizņem "klapes" no ieplūdes kolektora, jo tās mēdz lūzt un krist dzinējā. Un bmw dīzeļu dzinēji mēdz uzēst eļļu. Un DPF filtrs, citi griež ārā, lai nav problēmu, citi patur, bet pilsētā tas būs ciet 100%.
Slimības e9x ir, un to nav maz. Lielā lūka var atteikt darboties, ja tāda ir. Kvēlsveču bloki, Lielā Navi bloks, Logic 7 utt. sākot no 2005.g. ražojuma līdz 2007.g., manuprāt, stūre ir smaga, ja būs liela izmēra diski, vēl jo vairāk. Pēc 2008.g. tas jau tika risināts.
Varbūt, kāds vēl kaut ko var piezīmēt!
Lai veicas meklējumos! | Offline | | |
Venucis21 | 01. Mar 2018, 14:00 |
#7068
|
| Kopš: 18. Feb 2017
No: Ogre
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Bmw e91 kūtiņu
| Nu jau gadu braucu ar e91 2.0d m47 motors 120kw. Probleemas pirmaa lieta kaa jau teica kvelsveces un relajs. Ziemaa bukses atsaiteem augsseejaam saak čiiksteet ja nedaudz vecaakas tad izklausaas kaa zirga rati. Naakamaa lieta kas meedz pliist bagazznieka vaaka sledzenes mehaanisms. Tad gaisa filtra gofra pliist. Tieksme atspereem pliist nesen mainiiju aizmuguree paarluza un peec tam staavot arii priekssaa. Droseles meedz noviebties. DPF tajaa skaitaa. Kasjaku ir daudz . Braukssana pacieta. Tie visi kasjaki ir ejossas lietas kuras esmu pircis un noskaidrojis no servisiem. Dzīve nav ideāla bet ja tu brauc ar BMW tad tas jau ir tuvu tam bet man patiik e91 kopumaa . Hadene kopumaa diezgan izturiiga . Gada laikaa 35 tuukstossi nobraukti daudz pa lauku celliem un suudiigu asfaltu bet mainiits aizmugurer gultnis un taas bukses bet bukses jau bija no vaacijas atdzenot nobrauktas. Taakaa spriezzat passi. Pateerinnss videejais ziemaa 8 litri uz sotaku. Pa ssoseju 6 lidz 6.5 ziemaa vasaraa mazaak | Offline | | |
|
bum_bumz | 01. Mar 2018, 14:24 |
#7069
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6748
Braucu ar: E34
|
01 Mar 2018, 14:00:49 @Venucis21 rakstīja:
Nu jau gadu braucu ar e91 2.0d m47 motors 120kw. Probleemas pirmaa lieta kaa jau teica kvelsveces un relajs. Ziemaa bukses atsaiteem augsseejaam saak čiiksteet ja nedaudz vecaakas tad izklausaas kaa zirga rati. Naakamaa lieta kas meedz pliist bagazznieka vaaka sledzenes mehaanisms. Tad gaisa filtra gofra pliist. Tieksme atspereem pliist nesen mainiiju aizmuguree paarluza un peec tam staavot arii priekssaa. Droseles meedz noviebties. DPF tajaa skaitaa. Kasjaku ir daudz . Braukssana pacieta. Tie visi kasjaki ir ejossas lietas kuras esmu pircis un noskaidrojis no servisiem. Dzīve nav ideāla bet ja tu brauc ar BMW tad tas jau ir tuvu tam bet man patiik e91 kopumaa . Hadene kopumaa diezgan izturiiga . Gada laikaa 35 tuukstossi nobraukti daudz pa lauku celliem un suudiigu asfaltu bet mainiits aizmugurer gultnis un taas bukses bet bukses jau bija no vaacijas atdzenot nobrauktas. Taakaa spriezzat passi. Pateerinnss videejais ziemaa 8 litri uz sotaku. Pa ssoseju 6 lidz 6.5 ziemaa vasaraa mazaak
Izklausās pēc miljonāra. Bet tas saprotami, jo LV auto pērk pēc m-pakas esamības, nevis tā stāvokļa. | Offline | | |
bikeman | 01. Mar 2018, 15:06 |
#7070
|
| Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1071
Braucu ar: e91 330d
| Hey!Bmw e91 320i,vakar iedarbinot parādijās tāds dūmu mākonis,ka redzēt neko nevarēja!
kadas 10 sec parūca,sāka raustīties un noslāpa,tā kādas 3 reizes,aiz mašīnas pa izpūtēju tecēja melni nosēdumi ar ūdeni!Beigās iedegās lampiņa ka eļļas līmenis par mazu!
Pēc kādas stundas aizgāju, viss ok,ta ka nekas nebūtu bijis!
Aukstuma gļuks?Auto maz tiek braukts šajā laikā! | Offline | | |
throwaway | 01. Mar 2018, 15:06 |
#7071
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 627
Braucu ar:
| Kopš kura laika kvēlsveču maiņa ir auto kasjaks? | Offline | | |
zaljums | 01. Mar 2018, 15:14 |
#7072
|
| Kopš: 26. Jun 2010
No: Limbaži
Ziņojumi: 205
Braucu ar: pirkstu pa karti
|
01 Mar 2018, 15:06:11 @throwaway rakstīja:
Kopš kura laika kvēlsveču maiņa ir auto kasjaks?
Interneta džedaji ne tādas lietas viena var attālināti nodiagnosticēt. | Offline | | |
N53series | 01. Mar 2018, 15:29 |
#7073
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
01 Mar 2018, 15:06:03 @bikeman rakstīja:
Hey!Bmw e91 320i,vakar iedarbinot parādijās tāds dūmu mākonis,ka redzēt neko nevarēja!
kadas 10 sec parūca,sāka raustīties un noslāpa,tā kādas 3 reizes,aiz mašīnas pa izpūtēju tecēja melni nosēdumi ar ūdeni!Beigās iedegās lampiņa ka eļļas līmenis par mazu!
Pēc kādas stundas aizgāju, viss ok,ta ka nekas nebūtu bijis!
Aukstuma gļuks?Auto maz tiek braukts šajā laikā!
nav tas normaali. atrubiijaas cilindrs[i]. | Offline | | |
sys9291 | 01. Mar 2018, 16:14 |
#7074
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| visdrīzāk aizsalusi kartera ventilācija. Nereta problēma uz vietas rūcinātājiem un ap stūri braucējiem...
P.S 3 stundas siltā garāžā parasti dara brīnumus... | Offline | | |
RaL | 01. Mar 2018, 16:16 |
#7075
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
| teikšu, kā ir: e90, e91 iegāde - tīra veiksmes spēle. Kā jau visu lietoto auto iegāde.
par pirmo e90 biju sajūsmā, un pēc tā likās, ka e90 ir labs/izturīgs auto 320d 2006. gada, ekstru nebija daudz: lielā navigācija, kruīzs, parkingi, glāžu turētāji. Varbūt arī "plikums" ir iemesls labajai atsauksmei Pie iegādes kaut kādi sīkumi tika samainīti piekarē, blīves u.c. un spararats ar sajūgu (tipiska kaite), kopā kaut kas ap 700eur laikam bija.
nobraucu 2.5 gadus un kaut ko tuvu 100k km. Kad parādījās iespeja noskaidrot nobraukumu, tad konstatēju, ka visticamāk esmu iegādājies auto ar 350k km un nobraucu līdz ~ 450k km.
Galvenās ķibeles, ko taisīju, bija: termostati pirms pirmās (laikam) ziemas, durvju slēdzene, peldošās bukses aizmugurē, un tad vēl kāda svira. Paspēju nomainīt arī bremžu diskus un klučus priekšā. Bet nu bija problēmas ziemā, jo pie temperatūrām zem -5 kvēlsveces ar releju strādāja uz dažām reizēm (pēc tam izmeta kļūdu un nevarēja normāli pielaist). Neviens netika galā ar šo problēmu, bet nu auto arī pie -15 sparīgi grieza starteri un pēc minūtes zāģēšanas vienmēr pieleca.
Kas vēl nepatika - nebija automāts un nedaudz dūmoja pēc čipošanas. Kopumā tagad rēķinot vidēji mēnesī laikam bija ap 120Eur izmaksas (bez degvielas un apdrošināšanas, bet ar eļļas maiņām, sākotnējos izdevumus nerēķinot)
Tā kā kopumā man patika šis auto, tad nākamo iegādājos e90 FL 325d ar automātu un gandrīz visām ekstrām. Arī pārbaudīju servisā un vēsturi.Tā kā viss tīrs (nobraukums 188kkm) un tāme, lai arī ap 1k eur, neko briesmīgu nesolīja: tāmē bija termostati, kvēlsveces ar releju, priekšā amortizatori, bremžu kluči un diski priekšā, laikam viss.
Kopumā ar auto nobraucu nepilnu gadu un apmēram 25kkm. Izdevumos aizgāja tuvu 3k EUR +1k EUR sākumā neskaitot apdrošināšanas, riepas un eļļas maiņas (mēnesī vidēji ap 300Eur tikai remontos). Remonti: tad viens bloks, tad cits bloks, tad egr radiators, tad piekarē peldošās bukses, tad bremzes aizmugurē, tad reika, tad kaut kas piekarē utt. Var jau būt, ka pie tāda nobraukuma visss tas ir jāsamaina un tad atkal var ilgi vālēt neko daudz nemainot. Nezinu, bet man pietika
Pārdevu, jo nu dikti dārgi un pārāk bieži bija pa servisiem jābraukā.
Ja pirmo iegādājos pa 6k un pārdevu pēc 2.5 gadiem par 5.5k, tad otro iegādājos pa 13 vai 14k un pēc nepilna gada pārdevu par laikam 11k, īsumā baigi daudz naudas zaudēju.
Pati braukšana, protams, patīkama ar abiem bija.
Beigu beigās pēc otrā e90 paņēmu jaunu Škoda RS ar 230zs, kurai līzinga maksājums mazāks kā BMW ikmēneša remonta izdevumi un ar lielāku jaudu/ labāku paātrinājumu, benzīna patēriņš tikai par puslitru vairāk kā 6 cilindru BMW dīzelim Braukt, protams, vēl daudz patīkamāk un bruacot ir daudz mūsdienīgāka sajūta
Vienīgi prasītos 4x4, bet tas nu tā...
[ Šo ziņu laboja RaL, 01 Mar 2018, 16:20:18 ] | Offline | | |
Jods | 01. Mar 2018, 18:53 |
#7076
|
| Kopš: 29. Jan 2007
No: Varakļāni
Ziņojumi: 1207
Braucu ar: 600
| Iemetīšu arī savas piecas kapeikas.
2005g 2.0d.
Pirms 2.5 gadiem, kad pirku, jurcix solija ka ir 250k. Tagad pa kadiem 60k vairāk, pa gadu salasās kādi 500e remontos, neuzskatu ka tas būtu kautkas ieverības cienīgs. Pa šo laiku samainīts:
Durvju slēdzenes x2
termostati
kvelveces+bloks
Amortizatori aizmugurejie, viens noluza
Siksna + rullis, nolūza
Atsaites +čīkštošas bukses
Kādi trīs nodiluma indikatori bremžu klučiem
plus vēl dažādi elektro sikumi šad tad izlec.
klučus, eļlu, utt neuzskaitišu
Kopumā normāls ikdienas drapaks, no lielākajiem mīnusiem - dīzels, manuālis.
[ Šo ziņu laboja Jods, 01 Mar 2018, 18:56:34 ] | Offline | | |
|
Venucis21 | 01. Mar 2018, 20:43 |
#7077
|
| Kopš: 18. Feb 2017
No: Ogre
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Bmw e91 kūtiņu
|
01 Mar 2018, 14:24:50 @bum_bumz rakstīja:
01 Mar 2018, 14:00:49 @Venucis21 rakstīja:
Nu jau gadu braucu ar e91 2.0d m47 motors 120kw. Probleemas pirmaa lieta kaa jau teica kvelsveces un relajs. Ziemaa bukses atsaiteem augsseejaam saak čiiksteet ja nedaudz vecaakas tad izklausaas kaa zirga rati. Naakamaa lieta kas meedz pliist bagazznieka vaaka sledzenes mehaanisms. Tad gaisa filtra gofra pliist. Tieksme atspereem pliist nesen mainiiju aizmuguree paarluza un peec tam staavot arii priekssaa. Droseles meedz noviebties. DPF tajaa skaitaa. Kasjaku ir daudz . Braukssana pacieta. Tie visi kasjaki ir ejossas lietas kuras esmu pircis un noskaidrojis no servisiem. Dzīve nav ideāla bet ja tu brauc ar BMW tad tas jau ir tuvu tam bet man patiik e91 kopumaa . Hadene kopumaa diezgan izturiiga . Gada laikaa 35 tuukstossi nobraukti daudz pa lauku celliem un suudiigu asfaltu bet mainiits aizmugurer gultnis un taas bukses bet bukses jau bija no vaacijas atdzenot nobrauktas. Taakaa spriezzat passi. Pateerinnss videejais ziemaa 8 litri uz sotaku. Pa ssoseju 6 lidz 6.5 ziemaa vasaraa mazaak
Izklausās pēc miljonāra. Bet tas saprotami, jo LV auto pērk pēc m-pakas esamības, nevis tā stāvokļa.
Pričom miljonaars . Domaa ar domu pirku bembi ar ssitaadiem kasjakiem. Kad pirku viss tika paarbaudiits un gaaja laika zobs visu izdariija. 2006 gada massiina ko var gribeet. Ir jau dzirdeeti tie laimes staasti kad nopeerk nobrquc 4 gadus neko nejieliek un veel pa labu ciparu kaadam fanaatam iesmeeree. Sad story | Offline | | |
Venucis21 | 01. Mar 2018, 20:46 |
#7078
|
| Kopš: 18. Feb 2017
No: Ogre
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Bmw e91 kūtiņu
|
01 Mar 2018, 15:06:11 @throwaway rakstīja:
Kopš kura laika kvēlsveču maiņa ir auto kasjaks?
Tev varbuut tas nav kasjaks bet man ir. Es peerku auto lai vismaz gadu brauktu b3z probleemaam. Bet ja man peec 2 meeneshiem saakas probleemas tad tas ir kasjaks . Un tas ar taam kveelsveceem un relajiem ir 90taas seerijas un 46taas probleema | Offline | | |
km7 | 01. Mar 2018, 20:50 |
#7079
|
| Kopš: 17. Jun 2011
Ziņojumi: 196
Braucu ar: E91
|
01 Mar 2018, 20:46:23 @Venucis21 rakstīja:
01 Mar 2018, 15:06:11 @throwaway rakstīja:
Kopš kura laika kvēlsveču maiņa ir auto kasjaks?
Tev varbuut tas nav kasjaks bet man ir. Es peerku auto lai vismaz gadu brauktu b3z probleemaam. Bet ja man peec 2 meeneshiem saakas probleemas tad tas ir kasjaks . Un tas ar taam kveelsveceem un relajiem ir 90taas seerijas un 46taas probleema
Citiem auto kvēlsveces ir mūžīgas? | Offline | | |
kkkkk | 01. Mar 2018, 20:57 |
#7080
|
| Kopš: 28. Jan 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: e91xd
| Mans domu grauds,
Bija 2009 gada 320 , laba komplektacija, bet celoja no Lietuvas, tadel gada laika nacas savus 800 eiro ielikt (ritosa dalja uz nobraukuma rekina, tadelj nekas briesmigs). Pec 1.5 gada pardevu un panjemu F31, pec e91 likas slikta skanas izolacija (bet tas noteikt tik man), ta nu pec pusgada nomainiju uz 11gada 330 un braukaju apmierinats, 25k nobraukti (tagad 205k) un vienigais nestandarta darbs-kvelsvecu vadibas bloks
edit : aaa un tagad bus jamaina bremzu kluci aizmugure un bremzu skidrums bet esmu apmierinats, kaut gan spainis un bez pakas [ Šo ziņu laboja kkkkk, 01 Mar 2018, 20:59:06 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|