Autors | Ziņojums |
ozo | 27. Jul 2017, 20:36 |
#7041
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
|
27 Jul 2017, 19:24:09 @kars rakstīja:
Spied "Play", lai skatītos video!
Drīz būšu noskatījies visus vina video. Reti sakarīgs krekls ar interesantiem video, patīk ka parāda to ko citi parasti nerāda.
|
Offline | |
|
422167 | 27. Jul 2017, 21:57 |
#7042
|
|
Kopš: 04. Aug 2014
Ziņojumi: 1942
Braucu ar: liektajiem diskiem
| Nu nezinu tas reports tak par neko podziņu izvietojumu un vēl kādiem sūdiem.par aizmugures saulsargu laikam tēloja idiotu ka nesaprata ka tas domāts lai saule necepina pakausi nejau priekšā sejai.
Jā aizmugurē var sēdēt normāli tikai bērni līdz 1,2m gari apmēram.
Vienīgais kam piekrītu ka kickdown var dabūt iespiežot kāju grīdā tā kārtīgi.
Bet par tam laikam advancēto piekari ne vārda.
Virspusēja pamuldēšana.
Bet over all- es visiem saku, ka tas ir vienīgais latviešu auto
|
Offline | |
|
ozo | 27. Jul 2017, 22:12 |
#7043
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Tāpēc jau man patīk, ka parāda visādas nejēdzības utt, apnikuši sen pārgudrie blogeri ar bezjēdzīgu teoriju. |
Offline | |
|
422167 | 27. Jul 2017, 22:26 |
#7044
|
|
Kopš: 04. Aug 2014
Ziņojumi: 1942
Braucu ar: liektajiem diskiem
| Tajā auto redz reālu domas lidojumu (priekš tiem laikiem) un veco vācu inženieriju ik uz soļa. Izvelc kautvai degvielas devēja izpildmehānismu no bākas- saproti, ka nevienā citā auto tādu neesi redzējis, paskaties ar roku iegravētos cipariņus uz tā mezgla, un iebāz davoļnijs bākā atpakaļ. Manta
To krāmēja kopā cilvēki nevis ķīnīzeri ar svītrukodiem |
Offline | |
|
| 27. Jul 2017, 22:29 |
#7045
|
|
Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
|
27 Jul 2017, 22:26:06 @422167 rakstīja:
Tajā auto redz reālu domas lidojumu (priekš tiem laikiem) un veco vācu inženieriju ik uz soļa. Izvelc kautvai degvielas devēja izpildmehānismu no bākas- saproti, ka nevienā citā auto tādu neesi redzējis, paskaties ar roku iegravētos cipariņus uz tā mezgla, un iebāz davoļnijs bākā atpakaļ. Manta
To krāmēja kopā cilvēki nevis ķīnīzeri ar svītrukodiem
tas "adaptiivais" reduktors vinjam gan bija episki kruta bet reizeem kaitinosha lieta 333 lielajaa ovaalaa ar tresho ieliekot shkjeeree ovaala viduu naacas atmest velreiz sajuugu jo tas komplektaa ar abs kvalitatiivi iztaisnoja to auto stockaa KONI koilas manam bija 5.0v8 ar ruchku un 330hp, ljoti iipatneejs auto kautkas pa vidu starp kartingu un cruiseri |
Offline | |
|
smudo | 28. Jul 2017, 08:45 |
#7046
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
27 Jul 2017, 21:57:08 @422167 rakstīja:
Nu nezinu tas reports tak par neko podziņu izvietojumu un vēl kādiem sūdiem.par aizmugures saulsargu laikam tēloja idiotu ka nesaprata ka tas domāts lai saule necepina pakausi nejau priekšā sejai.
Jā aizmugurē var sēdēt normāli tikai bērni līdz 1,2m gari apmēram.
Vienīgais kam piekrītu ka kickdown var dabūt iespiežot kāju grīdā tā kārtīgi.
Bet par tam laikam advancēto piekari ne vārda.
Virspusēja pamuldēšana.
Bet over all- es visiem saku, ka tas ir vienīgais latviešu auto
928 un 944 tika projektēts Anatolija Lapiņa (tā laika Porsche galvenais dizainers) uzraudzībā. 944 gadījumā tas daļēji bāzējās uz 924, ko Porsche inženieri jau bija uzprojektējuši sākumā priekš VW īsi pirms viņa stāšanās šajā amatā, bet 928 var teikt ka tapa viņa uzraudzībā.
928 tika projektēts, lai aizstātu 911, līdz ar to resursi netika taupīti, jo tam bija jākļūst par markas flagmani.
Par to review runājot - man nepatika, jo daudzas no minētajām lietām, nebija precīzas vai korektas. Vairāk risinājumi, kas ir tajā 928 salonā, ir tādā pašā veidā ieviesti arī 944. |
Offline | |
|
422167 | 28. Jul 2017, 09:08 |
#7047
|
|
Kopš: 04. Aug 2014
Ziņojumi: 1942
Braucu ar: liektajiem diskiem
| Nu vēl jau vajag ievērtēt, ka reāli tas ir 1975 gadā projektēts auto, kuru viņš testē pēc 40 !!!! gadiem, un joprojām atzīst par OK, un tad iebāž vienā listē ar šķiet mūsdienu auto.
Jo kas tad atšķiras 928 un 928GTS
Mators no 214 uz 350
Bremžu diski cilindri
Pakaļratiem speiseri un visas riepas platākas
Bet pa lielo tas 1995 ir praktiski tas pats 1975 auto(palabojiet, ja piekarē ir būtiskas atšķirības tad es tik smalki to nezinu salīdzināt bet man šķiet tādu nav)
Tā kā uz to auto vajag lūkoties ar lielu mīlestību un kā uz vēsturi |
Offline | |
|
bmwaddict | 28. Jul 2017, 22:48 |
#7048
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
27 Jul 2017, 14:04:50 @Vantage rakstīja:
27 Jul 2017, 13:59:52 @bmwaddict rakstīja:
redz kur var nesties skrūvēt klasiku, nemaz nav nākotne jāgaida
ss.lv
aha, kā tad. tur uzcelt šo cipars būs uj-uj (mēs runājam, protams, par kvalitatīvu darbu un rezultātu) un neatmaksāsies nekas tur.
manuprat ar klasikaam nekad nekaada atmaksaashanaas nav iespeejama nu ja vien tu tur neesi perekups kas gorzaas tirguu kuraa cipari ir $50k+ un runa ir par izcili retiem eksemplaariem kurus jau var saakt uzskatiit par investiiciju.
un ja tu domaa ka tev visu pienesiis uz paplaates gatavu un tev veel ATMAKSAASIES tad
nee tas ir sirds priekam. un tiem kam rokas neaug no dibena.
bet tie kas operee ar skaitljiem tikai pakaas potams par shaadiem projektiem izsakaas nicinoshi, jo nu ja par to nav samaksaatas ntaas pakas tas ir suuds. vai ne?
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 Jul 2017, 22:54:58 ] |
Offline | |
|
|
edzulis | 28. Jul 2017, 23:53 |
#7049
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Bija ļoti reāla iespēja tikt pie evo2 integrāles. Nepaveicās |
Offline | |
|
CP17 | 29. Jul 2017, 00:01 |
#7050
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
28 Jul 2017, 23:53:23 @edzulis rakstīja:
Bija ļoti reāla iespēja tikt pie evo2 integrāles. Nepaveicās
Nevis nepaveicās, bet budžets ir tik cik ir
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! |
Offline | |
|
Elviss | 29. Jul 2017, 00:15 |
#7051
|
|
Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22139
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Man jau liekas, ka nevar jau arī pārmaksāt.
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
ozo | 29. Jul 2017, 18:30 |
#7052
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Vai 1M cenas vēl krīt? Daudzos testos atzīts kā labākais no mūsdienu M, tieši braukšanas zinā. LV sen nav redzēts neviens, Mežaks savu pārdevis, sarkanais arī nav redzēts sen.
Tikai nevar zināt vai cilvēki prot novērtēt BMW kurš īsti nav ///M, bet ir labākais no visiem ///M pēc tā nosacījuma. |
Offline | |
|
GirtzB | 29. Jul 2017, 20:52 |
#7053
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Nus 1 ///M sarkanu nav, bet viens oranžais uz R18 tiek lietots kā ///M pieklājas...
p.s. imho pašlaik tie ~37k jau turās gadu...[ Šo ziņu laboja GirtzB, 29 Jul 2017, 20:54:11 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
ozo | 29. Jul 2017, 21:26 |
#7054
|
|
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| nebūsim sīkumaini. Es zinu ka 1M bija tikai 3 krāsu izvēles- melna, balta un sarkana (oranža). Bet tas lietas būtību nemaina, jo kad vini tikko parādijās LV bija vairāki, bet tagad ne1 neesmu redzējis. [ Šo ziņu laboja ozo, 29 Jul 2017, 21:40:16 ] |
Offline | |
|
kars | 29. Jul 2017, 21:46 |
#7055
|
|
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| http://www.telegraph.co.uk/motoring/picturegalleries/9171166/Top-20-cars-that-depreciate-the-least.html |
Offline | |
|
Archuks | 30. Jul 2017, 12:16 |
#7056
|
|
Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
| Sarkano/oranžo vēl nesen pie BM redzēju. |
Offline | |
|
|
Archuks | 30. Jul 2017, 12:18 |
#7057
|
|
Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
|
29 Jul 2017, 18:30:25 @ozo rakstīja:
Vai 1M cenas vēl krīt? Daudzos testos atzīts kā labākais no mūsdienu M, tieši braukšanas zinā. LV sen nav redzēts neviens, Mežaks savu pārdevis, sarkanais arī nav redzēts sen.
Tikai nevar zināt vai cilvēki prot novērtēt BMW kurš īsti nav ///M, bet ir labākais no visiem ///M pēc tā nosacījuma.
Ar to domāts, vai pēc 3 mēnešiem varēs ar +3-5k pārdot? |
Offline | |
|
smudo | 30. Jul 2017, 12:48 |
#7058
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Nākotnes klasika pēc Pērnavas trases apmeklējuma vakar. Labākais laiks 1:32,9.
Bija vēl daudzas nākotnes un esošās klasikas.
Viens no četriem Cayman GT4
Viens no trīs GT3RS
Šis 911 ļoti gaumīgi uzbūvēts un labi restaurēts un arī brauca trasē.
Bija arī jaunais 991.2 GT3, kas uzstādīja ātrāko laiku 1.21,088. |
Offline | |
|
KM | 30. Jul 2017, 12:48 |
#7059
|
|
Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
|
30 Jul 2017, 12:18:38 @Archuks rakstīja:
29 Jul 2017, 18:30:25 @ozo rakstīja:
Vai 1M cenas vēl krīt? Daudzos testos atzīts kā labākais no mūsdienu M, tieši braukšanas zinā. LV sen nav redzēts neviens, Mežaks savu pārdevis, sarkanais arī nav redzēts sen.
Tikai nevar zināt vai cilvēki prot novērtēt BMW kurš īsti nav ///M, bet ir labākais no visiem ///M pēc tā nosacījuma.
Ar to domāts, vai pēc 3 mēnešiem varēs ar +3-5k pārdot?
|
Offline | |
|
ATB | 30. Jul 2017, 12:59 |
#7060
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
30 Jul 2017, 12:48:58 @KM rakstīja:
30 Jul 2017, 12:18:38 @Archuks rakstīja:
29 Jul 2017, 18:30:25 @ozo rakstīja:
Vai 1M cenas vēl krīt? Daudzos testos atzīts kā labākais no mūsdienu M, tieši braukšanas zinā. LV sen nav redzēts neviens, Mežaks savu pārdevis, sarkanais arī nav redzēts sen.
Tikai nevar zināt vai cilvēki prot novērtēt BMW kurš īsti nav ///M, bet ir labākais no visiem ///M pēc tā nosacījuma.
Ar to domāts, vai pēc 3 mēnešiem varēs ar +3-5k pārdot?
Topicu vajadzētu pārsaukt:
"Nākotnes klasikas, ar kurām nākotnē varēs uzvarīties visvairāk" |
Offline | |
|