Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Mizx
21. May 2024, 15:04 #7041

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


21 May 2024, 14:40:23 @RVR rakstīja:
Nekas no tā, ko lidmašīnā pieprasa vai lūdz izpildīt, nav tāpat vien, jo kādam tā sagribējies. Visam ir iemesls. Tai skaitā arī lūgumam palikt piesprādzētam visu lidojuma laiku.
Daudzi atsprādzējas kā lidmašīna saskaras ar zemi, kaut pēc instrukcijas tikai kad pilnīgi apstājusies. Ātrums tomēr ripojot liels, augstums virs zemes arī, ja kas ar, piemēram, riteni gadīsies, tad nepiesprādzētie aizlidos pa salonu ar garantiju.
Offline
user
21. May 2024, 15:25 #7042

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13756

Braucu ar:


21 May 2024, 14:40:23 @RVR rakstīja:
Nekas no tā, ko lidmašīnā pieprasa vai lūdz izpildīt, nav tāpat vien, jo kādam tā sagribējies. Visam ir iemesls. Tai skaitā arī lūgumam palikt piesprādzētam visu lidojuma laiku.


tas ir skaidrs, es vispāt atsrādzējus tikai uz wc aizejot..

bet lai izmētātu tā cilvēkus ir jābūt labai kratīšanai, tādai, ka es apdirstos.. tā jau mīziens vienmēr, kad stirpāk pakrata, bet cilvēki tad nelido pa gaisu
Offline
Lafter
21. May 2024, 17:53 #7043

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


21 May 2024, 15:25:53 @user rakstīja:

21 May 2024, 14:40:23 @RVR rakstīja:
Nekas no tā, ko lidmašīnā pieprasa vai lūdz izpildīt, nav tāpat vien, jo kādam tā sagribējies. Visam ir iemesls. Tai skaitā arī lūgumam palikt piesprādzētam visu lidojuma laiku.


tas ir skaidrs, es vispāt atsrādzējus tikai uz wc aizejot..

bet lai izmētātu tā cilvēkus ir jābūt labai kratīšanai, tādai, ka es apdirstos.. tā jau mīziens vienmēr, kad stirpāk pakrata, bet cilvēki tad nelido pa gaisu

Kopš es reiz ,,pacèlos,, no krēsla jo bija normālas gaisa bedres un turbulence. Es tieši tāpat. Atsprādzējos lai aizietu uz toču. Un atnākot atkal piesprādzējos. Visādi gadās.



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
RSAWorkshop
21. May 2024, 18:14 #7044

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7056

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nu zajebal, es jau gandrīz saņēmos ar civilo lidmašīnu izlidot...

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
martins_usars
21. May 2024, 18:18 #7045

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Da ko tu mīz Visa mīžšana ir no tā cik liela un komfortabla ir pasažieru ļotene. Vajag izlidot ar kaut kādu mazo privāto, kā skyhawk vai da40. Lūk to purina un plivina, katru huiņu jūt, arī to kā vibrē visa virsbūve uzreiz pēc pacelšanās, kamēr pilots nenobremzē riteņus Piesprādzēties ir ok, bet mīzt nav no kā. Gaisā neviens nepaliks, nāve ātra Viss lido un lido par spīti pretvējiem un mākoņiem

P.S.
wind shear paceļoties ir īstā mērce biksiņās :toga:

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 21 May 2024, 18:19:56 ]

Offline
RSAWorkshop
21. May 2024, 18:27 #7046

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7056

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 May 2024, 18:18:59 @martins_usars rakstīja:
Da ko tu mīz Visa mīžšana ir no tā cik liela un komfortabla ir pasažieru ļotene. Vajag izlidot ar kaut kādu mazo privāto, kā skyhawk vai da40. Lūk to purina un plivina, katru huiņu jūt, arī to kā vibrē visa virsbūve uzreiz pēc pacelšanās, kamēr pilots nenobremzē riteņus Piesprādzēties ir ok, bet mīzt nav no kā. Gaisā neviens nepaliks, nāve ātra Viss lido un lido par spīti pretvējiem un mākoņiem

P.S.
wind shear paceļoties ir īstā mērce biksiņās :toga:
Ir ar visu ko lidots, ar pasažieru nav

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
martins_usars
21. May 2024, 18:33 #7047

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Tad nemīz, pasažieru lidmašīnas, ja runa par jetiem, ir viskomfortablākās un tā īsti neko nejūti. Ja gribi, lai pakrata, izlido ar turboprop sliktā laikā vai spēcīgā vējā. Ja runa par vispārējās aviācijas ļotenēm, tās krata krietni vairāk, un lido arī zemāk, kur nevar izbēgt no laikapstākļiem
Offline
Lafter
21. May 2024, 18:42 #7048

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

@RSA
Tak tur nav ko mīzt. Būtu vēl fokeris šitie jau pa mierīgo iet.

P.s
Gaisā neviens nav palicis vēl.

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Lala
21. May 2024, 18:45 #7049

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Kaut kādus gadus atpakaļ, kad Rīgā bija baigais pūtiens, tad ar to fokker'u ka reiz gājām lejā vairākas reizes. Beigās aizlidojām uz leišiem. Krietna daļa pasažieru bija viegli bālu ģīmi.
Offline
RSAWorkshop
21. May 2024, 18:49 #7050

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7056

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 May 2024, 18:42:53 @Lafter rakstīja:
@RSA
Tak tur nav ko mīzt. Būtu vēl fokeris šitie jau pa mierīgo iet.

P.s
Gaisā neviens nav palicis vēl.
Focke-Wulf?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
21. May 2024, 18:53 #7051

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

pa radio teica, ka bojāgājušajam 70+ gadi un varētu būt miris no sirdstriekas
vēl esot vairāki smagā stāvoklī...
Offline
Lafter
21. May 2024, 18:59 #7052

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


21 May 2024, 18:49:51 @RSAWorkshop rakstīja:

21 May 2024, 18:42:53 @Lafter rakstīja:
@RSA
Tak tur nav ko mīzt. Būtu vēl fokeris šitie jau pa mierīgo iet.

P.s
Gaisā neviens nav palicis vēl.
Focke-Wulf?


Fokker F50
Komforts kā gazikā. Troksnis kā gaterī un ja vēl vēja brāzmas utt.
Nu ja visi apstākļi sakrīt- mērce biksēs garanteta tiem, kuriem bail lidot. Nevienā citā ļopenē nēsmu redzējis kad met krustus. Skaita lūgšanas un ar bāliem ģimjiem sēž.

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
treshaa_josla
21. May 2024, 19:02 #7053

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:

Tā kas tur pa nopietno sakratijās bija B777
Nu to par mazu toč nenosauksi
Offline
Elviss
21. May 2024, 19:15 #7054

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22121

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Ar propelleri neskaitījās drošāk?


1x es arī pilnīgu bālo norāvu vētras laikā sēžoties.
Jāsaka, lai cik daudz lidots, tā pat baigā starā par to nekad neesmu bijis

[ Šo ziņu laboja Elviss, 21 May 2024, 19:18:13 ]



-----------------

RT Translations
Offline
kexxx
21. May 2024, 19:18 #7055

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

nu, ja krateklis tiek laicīgi paredzēts, tad visiem vajadzētu būt piesprādzētiem un bez baigi smagām sekām (nu neskaitot mērci biksēs un neparedzamus keisus kā sirdstrieka)
kāpēc šoreiz tā nopietnāk, to jau izmeklēšanā skaidros
Offline
kexxx
21. May 2024, 19:23 #7056

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


21 May 2024, 19:15:56 @Elviss rakstīja:
Ar propelleri neskaitījās drošāk?


1x es arī pilnīgu bālo norāvu vētras laikā sēžoties.
Jāsaka, lai cik daudz lidots, tā pat baigā starā par to nekad neesmu bijis


cik atceros no kkāda air crash investigations raidījums- ar propelleri esot vieglāk lidot (priekš pilota) un tādi manevri, ko var ar propelleru, ar reaktīvo būs sūdi
bet vai tas skaitās viennozīmīgi drošāk- nu hvz
Offline
IELEJAM
21. May 2024, 19:46 #7057

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: prieku

Nu ja ļaudis būtu piesiksnoti, tad tikai džin&toniks izlītu.
Offline
Elviss
21. May 2024, 19:52 #7058

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22121

Braucu ar: VAZ 2101 80'


21 May 2024, 19:23:46 @kexxx rakstīja:

21 May 2024, 19:15:56 @Elviss rakstīja:
Ar propelleri neskaitījās drošāk?


1x es arī pilnīgu bālo norāvu vētras laikā sēžoties.
Jāsaka, lai cik daudz lidots, tā pat baigā starā par to nekad neesmu bijis


cik atceros no kkāda air crash investigations raidījums- ar propelleri esot vieglāk lidot (priekš pilota) un tādi manevri, ko var ar propelleru, ar reaktīvo būs sūdi
bet vai tas skaitās viennozīmīgi drošāk- nu hvz

Pret krusām un lietus izturīgāki tok bija.

To raidījumu, laikam, visas sērijas esmu redzējis. Esmu pārliecināts, ka pilotu nāves gadījumā varētu ļočeni nosēdināt

-----------------

RT Translations
Offline
kexxx
21. May 2024, 19:55 #7059

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


21 May 2024, 19:52:43 @Elviss rakstīja:

21 May 2024, 19:23:46 @kexxx rakstīja:

21 May 2024, 19:15:56 @Elviss rakstīja:
Ar propelleri neskaitījās drošāk?


1x es arī pilnīgu bālo norāvu vētras laikā sēžoties.
Jāsaka, lai cik daudz lidots, tā pat baigā starā par to nekad neesmu bijis


cik atceros no kkāda air crash investigations raidījums- ar propelleri esot vieglāk lidot (priekš pilota) un tādi manevri, ko var ar propelleru, ar reaktīvo būs sūdi
bet vai tas skaitās viennozīmīgi drošāk- nu hvz

Pret krusām un lietus izturīgāki tok bija.

To raidījumu, laikam, visas sērijas esmu redzējis. Esmu pārliecināts, ka pilotu nāves gadījumā varētu ļočeni nosēdināt


jebkurš var nosēdināt ļoteni- jautājums tikai, cik gabalos
Offline
Lafter
21. May 2024, 22:40 #7060

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

One Dead and Dozens Injured After ‘Extreme Turbulence’ on Flight
A Singapore Airlines flight from London was diverted to Bangkok, where more than 70 people were being treated for injuries.


Listen to this article · 4:39 min Learn more
Video


First Responders Treat Passengers Following Emergency Landing

0:32
One person died and several passengers were injured during a Singapore Airlines flight that was diverted to Bangkok, Thailand, due to severe turbulence.Credit...Pongsakornr Rodphai, via Reuters
Claire MosesMuktita Suhartono
By Claire Moses and Muktita Suhartono
Claire Moses reported from London. Muktita Suhartono reported from Bangkok.

May 21, 2024
Updated 2:22 p.m. ET
Sign up for Your Places: Global Update. All the latest news for any part of the world you select. Get it sent to your inbox.
A 73-year-old man from Britain died and dozens of people were injured after a plane encountered “sudden extreme turbulence” about 10 hours into a flight from London to Singapore, officials said on Tuesday.

The plane, a Boeing 777-300ER operated by Singapore Airlines, was diverted to Bangkok, the airline said in a statement, and landed at 3:45 p.m. local time on Tuesday.


In all, 71 people, including passengers and crew members, were injured, a hospital in Bangkok said. The hospital, Samitivej Srinakarin, said that of the 71 people from the flight who were being treated in its medical network, six were injured seriously. It listed four of the injured as being from Britain, with three from Malaysia, two from New Zealand and one each from Ireland, Spain and the United States. Other victims’ nationalities were not known.


The remaining passengers and crew were examined and treated at Suvarnabhumi Airport in Bangkok, the airline said. Singapore’s Ministry of Transport said it was examining the episode and would send investigators to Bangkok, and the National Transportation Safety Board in the United States said it would send a representative and four technical advisers to help. The Thai prime minister said his government would “assist with everything necessary for the injured.”

The man died aboard the flight, said Kittipong Kittikachorn, the director of Bangkok’s airport, without identifying him by name or giving a cause of death. The man’s wife was injured and taken to a hospital, Mr. Kittipong said.

Damage, including exposed insulation, is visible on the inside of a passenger jet that experienced extreme turbulence.
The interior of the plane, which had 211 passengers and 18 crew members on board. It left Heathrow Airport on Monday. The flight time to Singapore is just under 13 hours.Credit...Reuters
Image
Damage is seen in the galley of a passenger plane, including panels and piping dangling from the ceiling.
Debris was scattered about a galley on the jet after the turbulence episode.Credit...Reuters
Image
A coffee pot, a wine bottle and other detritus is scattered across the floor of a passenger jet that experienced extreme turbulence.
The flight, SQ321, took off from Heathrow at 10:38 p.m. local time on Monday.Credit...Reuters
The average flight time of that route is just under 13 hours. Mr. Kittipong said at a news conference that he went onto the airplane after it landed and described the scene as “a mess.”


The flight, SQ321, took off from Heathrow at 10:38 p.m. local time on Monday with 211 passengers and 18 crew members. The airline said it encountered turbulence over the over the Irrawaddy Basin over Myanmar, at 37,000 feet. Data on Flight Radar 24, a website that compiles public information about flights, appears to show that about 10 hours later, it went from 37,000 feet to an altitude of roughly 31,000 feet in only a few minutes.

The pilot declared a medical emergency and diverted the flight to Bangkok.


Exposed ceiling panels and dangling oxygen masks on a passenger plane that experienced extreme turbulence.
The interior of the plane after it was diverted to Suvarnabhumi Airport for an emergency landing on Tuesday.Credit...via Reuters
About 100 passengers who were not injured were to be flown to Singapore on Tuesday, Mr. Kittipong said. He described them as being in a state of shock.

It’s unclear what caused the episode. As the plane traveled across Myanmar, satellite data showed a strong storm beginning to form and bubble into the higher elevations, which suggests that the atmosphere in the region was becoming unstable. The plane was also moving toward other storms that were developing along the coast of Myanmar.

Deaths caused by turbulence are rare. Between 2009 and 2022, 163 passengers and crew members were seriously injured in turbulence on aircraft registered in the United States, according to data from the Federal Aviation Administration. In December 2022, 11 people were seriously hurt in turbulence on a flight from Phoenix to Honolulu.

landing on Tuesday.Credit...Pongsakornr Rodphai, via Reuters
Recent research indicates that turbulence is rising and that climate change is a cause, specifically elevated carbon dioxide emissions that affect air currents.

José Alvarado, a pilot with the Icelandic airline Play, said that in his experience, clear-air turbulence, which happens most frequently at high altitudes, can occur without warning. For that reason, he tells passengers, “Even if there’s no turbulence, keep your seatbelts on.”

Once, more than two decades ago, when he was working as a flight attendant, he experienced turbulence on a flight from Madrid to Buenos Aires that was so severe that he was thrown upward when the plane suddenly dropped about 4,000 feet. His back and shoulder blades hit the ceiling of the cabin before he was thrown back down.

“I was just bouncing up and down,” he said, adding that some passengers also were injured. He said he had not experienced anything like that since.


Fasten Your Seatbelts: What You Need to Know About Turbulence
Chee Hong Tat, Singapore’s minister for transport, said in a statement that he was “deeply saddened to learn about the incident.”

Singapore Airlines offered its condolences to the family of the person who died on the flight, adding that “we deeply apologize for the traumatic experience that our passengers and crew members suffered on this flight.”

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo