Autors | Ziņojums |
SMOT | 25. Oct 2012, 17:19 |
#7021
|
|
Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 944
Braucu ar: 3er
| Vai no e36 m50b20 der starteris uz e36 325tds ? |
Offline | |
|
uldens1 | 25. Oct 2012, 17:38 |
#7022
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16213
Braucu ar:
|
25 Oct 2012, 17:19:52 SMOT rakstīja:
Vai no e36 m50b20 der starteris uz e36 325tds ?
der,bet neder |
Offline | |
|
DrumB | 25. Oct 2012, 18:04 |
#7023
|
|
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Kāds varētu apstāstīt, kas liecina par to, ka termostats būtu jāmaina? |
Offline | |
|
LA | 25. Oct 2012, 18:11 |
#7024
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
šim OEM logu tonējumam ir kautkāds nosaukums/kods?
|
Offline | |
|
cipargalva | 25. Oct 2012, 18:29 |
#7025
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
| Gadās arī, ka vārās augšā, jo nosprūdis aizvērtā pozīcijā. |
Offline | |
|
Muldona | 25. Oct 2012, 18:31 |
#7026
|
|
Kopš: 25. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 99
Braucu ar: E28
| Lieta tāda e39 tourings 2002 gada ar pneimopiekari. Braucot kreisas puses pneimospilvens uzgāja gaisā, attiecīgi tika nomainīts pret jaunu orģinālo. (piekarei ir opcija sport ja tas ko maina, spilvens tika uzlikts pareizais)
Ik pa laikam pēc vairāku stundu stāvēšanas (ne tā ka katru reizi un vienmēr) nosēžās aizmugure tāda sajūta kā būtu cauri tie spilveni, bet nav liekas, ka vairāk nosēžas nomainītā puse.
Kas varētu būt pie vainas? kur meklēt risinājumu?
Savādāk izskatās kā veca lamata ar beigtiem spilveniem. |
Offline | |
|
Z4 | 25. Oct 2012, 18:32 |
#7027
|
|
Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 385
Braucu ar: F10 n47
| Nesen pamaniju,ka viena priekšēja lampa sākusi svīst no iekšpuses, Tas ir tāpēc,ka nav vairs hermētiska, vai arī kkādi ventilācijas caurumi ciet? ko var darīt lietas labā? |
Offline | |
|
fingers | 25. Oct 2012, 19:53 |
#7028
|
|
Kopš: 03. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 63
Braucu ar: 330ci
| Problēma sekojoša: Auto no rītiem nelec, jāzāģe apmēram 5 min, tad sāk parādīties dzīvības pazīmes, ik pa brīdim noraustās līdz pielec. zāģēšanas laikā sāk ost pēc benzīna. Tad kad pielec, strādā kā bitīte. Kādu mēnesi atpakaļ varēja stāvēt pat 3 dienas un viss ok, bet tagad nakti nostāv un nepielaist. Vai tas var būt benzīna filtrs, vai sūknis? Vai arī kkas no elektronikas vai devējiem? Vai varbūt no sistēmas aizplūst degviela? |
Offline | |
|
|
Driver | 25. Oct 2012, 21:02 |
#7029
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
25 Oct 2012, 18:00:15 Sancix rakstīja:
Driver. Kā lai pārbauda vanosa solenoidu ja viņš ir noņemts no auto ? Tobiš: multimetrs ir, aķis/vadi ir. Pieliekot pie aķa 0 reakcijas.
nu pec uzbuves tas ir elektromagnets, kadu tad reakciju velejies sagaidit?
vislabak to parbaudit, kad tas atrodas uz auto un caur diagnostikas aprikojumu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Driver | 25. Oct 2012, 21:05 |
#7030
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
25 Oct 2012, 19:53:34 fingers rakstīja:
... Vai tas var būt benzīna filtrs, vai sūknis? Vai arī kkas no elektronikas vai devējiem? Vai varbūt no sistēmas aizplūst degviela?
jebkas no taa, ko mineji un vel daudzkas, tai skaita sudiga kompresija vai tukshi hidrokompensatori.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
fubuz | 25. Oct 2012, 21:07 |
#7031
|
|
Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: trafic
|
25 Oct 2012, 19:53:34 fingers rakstīja:
Problēma sekojoša: Auto no rītiem nelec, jāzāģe apmēram 5 min, tad sāk parādīties dzīvības pazīmes, ik pa brīdim noraustās līdz pielec. zāģēšanas laikā sāk ost pēc benzīna. Tad kad pielec, strādā kā bitīte. Kādu mēnesi atpakaļ varēja stāvēt pat 3 dienas un viss ok, bet tagad nakti nostāv un nepielaist. Vai tas var būt benzīna filtrs, vai sūknis? Vai arī kkas no elektronikas vai devējiem? Vai varbūt no sistēmas aizplūst degviela?
varbūt diagnostika |
Offline | |
|
Driver | 25. Oct 2012, 21:08 |
#7032
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nu bet var jau samainit visu augstakmineto un par skadi tas jau nenaks
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
DrumB | 25. Oct 2012, 21:12 |
#7033
|
|
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
25 Oct 2012, 18:13:02 Sancix rakstīja:
25 Oct 2012, 18:04:34 DrumB rakstīja:
Kāds varētu apstāstīt, kas liecina par to, ka termostats būtu jāmaina?
Lēnu uzsilst, arpus pilsetas krit temp., netiek sasniegta darba temperatūra, salonā auksti utt.
Hmm, nu kopš vakardienas skatos, ka dačiks netiek līdz darba temperatūrai. Ja tiek, tad tikai uz īsu brīdi un atkal pakrītās pa iedaļu. Klimata kontrole it kā strādā kā nākas. Nevarētu būt pie vainas temperatūras devējs? |
Offline | |
|
Driver | 25. Oct 2012, 22:15 |
#7034
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
25 Oct 2012, 21:45:53 Sancix rakstīja:
25 Oct 2012, 21:02:38 Driver rakstīja:
25 Oct 2012, 18:00:15 Sancix rakstīja:
Driver. Kā lai pārbauda vanosa solenoidu ja viņš ir noņemts no auto ? Tobiš: multimetrs ir, aķis/vadi ir. Pieliekot pie aķa 0 reakcijas.
nu pec uzbuves tas ir elektromagnets, kadu tad reakciju velejies sagaidit?
vislabak to parbaudit, kad tas atrodas uz auto un caur diagnostikas aprikojumu
Es gaidīju ka tajā brīdi, kad pieliek pie akumulatora viņš to vārstu padzīs uz vienu/otru pusi, tāpēc jau rakstīju ka 0 reakcijas.
Savā prātā izdomāju ka viņš "atslābinās" tikai tad kad ir zem spiediena (eļļas spiediena), a kā īsti ir
Sanāk ka no 3 gabaliem neviens neiet
Kad dabūšu TA, tad aizbraukšu pie Tevis uz fuul diagnostic.
nu ir taa, ka elljas spiediens vinu spiez uz vienu pusi, bet elektriba uz otru. ar nonjemtu un turot rokas neesmu spelejies, nav bijusi vajadziba
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
zakis | 26. Oct 2012, 13:09 |
#7035
|
|
Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 562
Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)
| Dzinējs M30B35
Kas varētu būt pie vainas ka nav dzirkstele? Motoru griež. Kloķenes devējs nomainīts, indukcijas spole nomainīta un strāva pie indukcijas spoles pienāk. Cik saprotu ka no kompja jānāk kkādam impulsam, lai indukcijas spole darbotos. Kā to var pārbaudīt?
Tika mainīts motors, bet pēc nomaiņas varēja pielaist, pat pats no boksa izbraucu, pēc 3 dienām atnāku un nevar pielaist. |
Offline | |
|
Z4 | 26. Oct 2012, 13:43 |
#7036
|
|
Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 385
Braucu ar: F10 n47
|
25 Oct 2012, 18:32:53 Z4 rakstīja:
Nesen pamaniju,ka viena priekšēja lampa sākusi svīst no iekšpuses, Tas ir tāpēc,ka nav vairs hermētiska, vai arī kkādi ventilācijas caurumi ciet? ko var darīt lietas labā?
|
Offline | |
|
|
Driver | 26. Oct 2012, 13:46 |
#7037
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
26 Oct 2012, 13:09:47 zakis rakstīja:
Dzinējs M30B35
Kas varētu būt pie vainas ka nav dzirkstele? Motoru griež. Kloķenes devējs nomainīts, indukcijas spole nomainīta un strāva pie indukcijas spoles pienāk. Cik saprotu ka no kompja jānāk kkādam impulsam, lai indukcijas spole darbotos. Kā to var pārbaudīt?
Tika mainīts motors, bet pēc nomaiņas varēja pielaist, pat pats no boksa izbraucu, pēc 3 dienām atnāku un nevar pielaist.
varbut jasak ar diagnostiku, japaskatas kljudas, bus letak
...veljau var piedavat veikt visu paveikto procesu atpakalejosha secibaa (motora mainja uz otru pusi), mosh ari tada veida sanaks atrast problemu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
zakis | 26. Oct 2012, 14:13 |
#7038
|
|
Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 562
Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)
|
26 Oct 2012, 13:46:34 Driver rakstīja:
26 Oct 2012, 13:09:47 zakis rakstīja:
Dzinējs M30B35
Kas varētu būt pie vainas ka nav dzirkstele? Motoru griež. Kloķenes devējs nomainīts, indukcijas spole nomainīta un strāva pie indukcijas spoles pienāk. Cik saprotu ka no kompja jānāk kkādam impulsam, lai indukcijas spole darbotos. Kā to var pārbaudīt?
Tika mainīts motors, bet pēc nomaiņas varēja pielaist, pat pats no boksa izbraucu, pēc 3 dienām atnāku un nevar pielaist.
varbut jasak ar diagnostiku, japaskatas kljudas, bus letak
...veljau var piedavat veikt visu paveikto procesu atpakalejosha secibaa (motora mainja uz otru pusi), mosh ari tada veida sanaks atrast problemu
Man pašam aizdomas uz to ka kkur nav masa vai arī kompis beigts. Vispār kompji var tā izbeigties? Ja pēc ielikšanans nebūtu pielecis, tad būtu jēga no atpakaļejoša procesa. |
Offline | |
|
Ewija | 26. Oct 2012, 16:16 |
#7039
|
|
Kopš: 18. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 268
Braucu ar: Rinci
| Kur var iznomāt riepu balanseri u.c. autoservisa tehniku? steidzami. |
Offline | |
|
Driver | 26. Oct 2012, 18:33 |
#7040
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
26 Oct 2012, 14:13:52 zakis rakstīja:
26 Oct 2012, 13:46:34 Driver rakstīja:
26 Oct 2012, 13:09:47 zakis rakstīja:
Dzinējs M30B35
Kas varētu būt pie vainas ka nav dzirkstele? Motoru griež. Kloķenes devējs nomainīts, indukcijas spole nomainīta un strāva pie indukcijas spoles pienāk. Cik saprotu ka no kompja jānāk kkādam impulsam, lai indukcijas spole darbotos. Kā to var pārbaudīt?
Tika mainīts motors, bet pēc nomaiņas varēja pielaist, pat pats no boksa izbraucu, pēc 3 dienām atnāku un nevar pielaist.
varbut jasak ar diagnostiku, japaskatas kljudas, bus letak
...veljau var piedavat veikt visu paveikto procesu atpakalejosha secibaa (motora mainja uz otru pusi), mosh ari tada veida sanaks atrast problemu
Man pašam aizdomas uz to ka kkur nav masa vai arī kompis beigts. Vispār kompji var tā izbeigties? Ja pēc ielikšanans nebūtu pielecis, tad būtu jēga no atpakaļejoša procesa.
nu e34 un e32 motroniki parasti nebeidzas nost, biezak shii problema skar visus e36, kuriem vinji medz nosllikt vai nodegt kopa ar aizdedzes spolem, kad sveces tiek parbrauktas...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|