Online

Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
sn
10. May 2023, 15:26 #7021

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879725

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

cik pētīju visus tos trunk netus, tad visi domātu turēt kaut ko, kas guļ bagažniekā. hz, būs jāpapēta vai ir stiprinājumi arī kaut kur sēdekļu aizmugurē, lai varētu pievilkt klāt.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
crime
10. May 2023, 20:27 #7022

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8521

Braucu ar: m635csi


10 May 2023, 14:09:00 @sys9291 rakstīja:

10 May 2023, 13:22:50 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 13:05:29 @OA83 rakstīja:
A ko tādā gadījumā darīt, ja N57 norauj kļinu ? Nodot visu auto karotēs ?

Var nodot, var taisīt, kā kurš grib. Var jau arī sataisīt lai nenoklapē tas motors, bloku tak var jaunu nopirkt, kloķeni arī, nav tas viss nemaz tik dārgs. Principā motoram visas daļas var par +/- 8-10tk jaunas nopirkt. Tagad gan varētu būt, ka BMW uzskrūvē cenu, jo daudz kam baigi pielika klāt ciparu

plaukta cena (atlaides katrs kaulē pats) jaunam dzinējam 19K ar PVN - tākā ir viela pārdomām... ja detaļas 10K + darbs un apšaubāms rezultāts...

no kurienes šīs kosmosa cenas?

rekur, piemēram, priekš F15 ( f10 moš kkas savādāks un dārgāks? ) :

BMW 11002354608 Short engine 9949.01 EUR

protams, es uzlikšu savu interesi, bet nu pirkt n57 dzinēju pa 19k

ja jums ir klienti, kas pērk, varu piegādāt tos dzinējus, varku sadalīsim
Offline
Locis
10. May 2023, 22:08 #7023

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11229

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


10 May 2023, 15:09:02 @sys9291 rakstīja:

10 May 2023, 14:55:43 @OA83 rakstīja:
Ja BMW dzinēji visi ir metami, tad uz kādiem auto vispār skatīties - Audi, Mercedes vai VW vai kādu citu ?

uz nenobrauktiem... piemēram ņemam auto ar 100K noskrējienu - braucam nākamos 100K veicot apkopes, tad tirgojam tam, kas grib remontēt ...

2017 gada nopirku 6 gadi vecu f11 ar 235 k uz tāfeles ,tipa lv ienāca ar 170k ,pec dīlera info tā arī izskatījās ,plus te Rīgas satiksmes siskas uztina 2 gados līdz 235. Es nocipoju neilgi pēc pirkšanas,nobraucu līdz kādiem 360-380,tagad ar 415k brauc jau aiznakamais pazina un motora neprasās līst. Mainiju eļļu pa 15k,jo daudz tālos gabalus braukāju tāpēc neuzskatīju ka jamaina tik bieži kā pilsētā,kā arī to auto griezu visu laiku. Tagad f15 ar 150k paņēmu,pēc dīlera datiem apkopes vēl bija pāris mēneši pirms nonākšanas pie manīm,tagad ir 240k arī viss tip top,liekas dzinējs ka dzinējs ,brauc tik.
Offline
OA83
10. May 2023, 22:35 #7024

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15


10 May 2023, 22:08:33 @Locis rakstīja:

10 May 2023, 15:09:02 @sys9291 rakstīja:

10 May 2023, 14:55:43 @OA83 rakstīja:
Ja BMW dzinēji visi ir metami, tad uz kādiem auto vispār skatīties - Audi, Mercedes vai VW vai kādu citu ?

uz nenobrauktiem... piemēram ņemam auto ar 100K noskrējienu - braucam nākamos 100K veicot apkopes, tad tirgojam tam, kas grib remontēt ...

2017 gada nopirku 6 gadi vecu f11 ar 235 k uz tāfeles ,tipa lv ienāca ar 170k ,pec dīlera info tā arī izskatījās ,plus te Rīgas satiksmes siskas uztina 2 gados līdz 235. Es nocipoju neilgi pēc pirkšanas,nobraucu līdz kādiem 360-380,tagad ar 415k brauc jau aiznakamais pazina un motora neprasās līst. Mainiju eļļu pa 15k,jo daudz tālos gabalus braukāju tāpēc neuzskatīju ka jamaina tik bieži kā pilsētā,kā arī to auto griezu visu laiku. Tagad f15 ar 150k paņēmu,pēc dīlera datiem apkopes vēl bija pāris mēneši pirms nonākšanas pie manīm,tagad ir 240k arī viss tip top,liekas dzinējs ka dzinējs ,brauc tik.

Es arī ar f11, kuru nopirku tepat no powerista, nobraucu no 173t km līdz 285t km arī nekādu problēmu f15 nopirku ar 220t km tagad ir arī 240t km pie 230t km mainīju ķēdes, jaunu varstu vāku, tīriju ieplūdnieku utt., īsāk sakot lielā apkope un arī brauc un viss ir ok
Čomam G07 arī trīslitrīgais N57 nogājis jsu 380t km un ķēdes pat vēl bav mainījis,ctik reizi pusgadā pamēra ķēdes izstiepšanās pakāpi nu hvz, var jau būt ka tie N sērijas dīzeļi, kuri noviebjās ir vnk bijuši tupa lopistiski eskpluatēti, besekojot nekam līdzi un tāpēc tāds rezultāts...
Offline
Kaross
10. May 2023, 22:48 #7025

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4367

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu saprotiet tas ir kā salīdzināt sērkociņu ar mežu. Jūs stāstiet par vienu, diviem gadījumiem, kur tas auto iet. Nu super. Bet cilvēki, kas strādā ar tiem dzinējiem, viņus redz ikdienā un tas procentuālais sadalījums pret tiem, kas iet un pret tiem, kas izjūk ir vājprātā liels. Man pašlaik servisā stāv divi auto ar norautām šālēm, jau zvanīja trešais. Vienkārši atteicu, jo nav kapacitātes. Darbs ir mežonīgi liels un reti kurš vispār var/grib par to maksāt. Zem 5000e tur nav pat ko ķerties klāt. Kloķene vien 1500e maksā, lietotu nav, tikai beigtas, remontētas.
Piemēram, runāju ar Qualimotors, Gabrānu, viņam pirms divām nedēļām stāvēja 7 gabali N57 bloki uz remontu. SEPTIŅI! Pazīstu daudzus servisus Rīgā un reģionos. Visi, kas saskārušies ar šiem dzinējiem, ir redzējuši ne vienam vien motoram norautas šāles. Audi tādu problēmu nav... līdz 2017-18.gadam. Un tad sākās BMW stāsts. Tikko bija Q7 ar norautām šālēm. Motoru nav, neviens pat viņus negrib remontēt. Jauns bloks ar galvu 11k, ar super mega atlaidēm.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
10. May 2023, 22:51 #7026

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4367

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ja gribiet vēl veiksmes stāstus, piesekojiet Facebook N47, N57 domubiedru grupai. Tur katrs trešais posts ir ar video - hey guys, what's that sound from engine. Reāli apnika lasīt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
vadjiksBMW
10. May 2023, 22:51 #7027

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2682

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


10 May 2023, 12:32:33 @OA83 rakstīja:

10 May 2023, 12:28:27 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 12:26:10 @OA83 rakstīja:

10 May 2023, 11:55:41 @R_S rakstīja:
Manam 525d ar N47 noklājās dzinējs. Aprauta klaņa šāle, pazudusi kompresija, dedzina eļļu utt..Nobraukums jau stipri pāri 300k tāpēc neredzu jēgu restaurēt.
Jau kādu laiku meklēju vietā labu N47D20D (160 kw) donoru, bet tie parādās ļoti reti un iet uz izķeršanu.
Leišu šrotos saka, ka var likt N47D20C shortblocku un visu pārmest no D20D dzinēja, bet pēc kataloga skatos, ka gan blokam, gan citiem komponentiem ir citi OE numuri.
Ir kādam pieredze vai zināšanas par šo?

Raimi tak paņem un iesvapo restaurētu N5730D - ss.com. tirgojās pa 2700euro, ja dod pretim savu dzinēju, šis tas būs jāpielāgo, bet nu tam dzinējam vismaz ir kaut kāds resurss, tie četru cilindru dzinēji ar 2 turbīnām jau startā neizklausās īpasi izturīgi... Nu tas mans viedoklis personīgais

Tik restaurācijai pat detaļas nez vai pa 2700 sanāk


Nu tur ir nosacījums, ka jādod pretī savs dzinējs un sludinājumā raksta, ka dod garantiju...
Domā metiens ?


Reāli palabo, ja maldos, bet vai N57 D30 reāli lietots ejošs motors jau nemaksā 2.5-3k, vismaz ap tādime cipariem pamatā viņus redz kaut vai rrr? tas ir vēl neskaitot ka tāpat jāimaina ķēdes viņam vēl būtu, lai liktu kur citur, tad cik ticama ir adekvāta restaurācija lētākā cenā .
Offline
crime
10. May 2023, 22:58 #7028

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8521

Braucu ar: m635csi

95% no tiem noklapējušajiem n57 ir čipoti, kastrēti, egr off, elljas mainītas pa 30tk km, apkopes tasītas pie līkročiem ar kitajozu detaljām, lētajām elljām, blueprint filtriem, utt. lielāka dalja to auto bijušie un esošie īpašnieki ir kapeikpisēji, tāda ir sūrā realitāte, nevis dzinējs ir sūds.

katru dienu redzu kūpošas kastrētas fkas, lisas riepas, bet pie stūres važnijs čels ar svarīgu seju

[ Šo ziņu laboja crime, 10 May 2023, 23:02:11 ]

Offline
Kaross
10. May 2023, 23:08 #7029

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4367

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jā, protams, un Audi nečipo, nekastrē, eļļu maina pa 5000km, visi biznesmeņi brauc, kas pa 1k katru mēnesi investē. Loģiski! Citādāk nevar būt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Locis
10. May 2023, 23:10 #7030

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11229

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


10 May 2023, 22:58:58 @crime rakstīja:


katru dienu redzu kūpošas kastrētas fkas, lisas riepas, bet pie stūres važnijs čels ar svarīgu seju

Blaa,precīzi par važnijiem tā ka es agrāk ievēroju ,ka benzīntanka gaidot pie kases ,apskatot cilvēkus var saprast kurs atbraucis ar E60 . protams ,katram modelim ir daudz normāli īpašnieki bet ir kontingents kas kādreiz spiež uz kaut ko noteiktu..

Bet ja es ar otro n57 braucu ,kopsumma jau norulleti pie 250k un abiem čipi ,tad es balstos no personīgās pieredzes un tas nav dzinejs kam es ietu ar līkumu lai arī cik viņi servisos ir.

[ Šo ziņu laboja Locis, 10 May 2023, 23:17:18 ]

Offline
Kaross
10. May 2023, 23:10 #7031

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4367

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


10 May 2023, 22:51:36 @vadjiksBMW rakstīja:

10 May 2023, 12:32:33 @OA83 rakstīja:

10 May 2023, 12:28:27 @RSAWorkshop rakstīja:

10 May 2023, 12:26:10 @OA83 rakstīja:

10 May 2023, 11:55:41 @R_S rakstīja:
Manam 525d ar N47 noklājās dzinējs. Aprauta klaņa šāle, pazudusi kompresija, dedzina eļļu utt..Nobraukums jau stipri pāri 300k tāpēc neredzu jēgu restaurēt.
Jau kādu laiku meklēju vietā labu N47D20D (160 kw) donoru, bet tie parādās ļoti reti un iet uz izķeršanu.
Leišu šrotos saka, ka var likt N47D20C shortblocku un visu pārmest no D20D dzinēja, bet pēc kataloga skatos, ka gan blokam, gan citiem komponentiem ir citi OE numuri.
Ir kādam pieredze vai zināšanas par šo?

Raimi tak paņem un iesvapo restaurētu N5730D - ss.com. tirgojās pa 2700euro, ja dod pretim savu dzinēju, šis tas būs jāpielāgo, bet nu tam dzinējam vismaz ir kaut kāds resurss, tie četru cilindru dzinēji ar 2 turbīnām jau startā neizklausās īpasi izturīgi... Nu tas mans viedoklis personīgais

Tik restaurācijai pat detaļas nez vai pa 2700 sanāk


Nu tur ir nosacījums, ka jādod pretī savs dzinējs un sludinājumā raksta, ka dod garantiju...
Domā metiens ?


Reāli palabo, ja maldos, bet vai N57 D30 reāli lietots ejošs motors jau nemaksā 2.5-3k, vismaz ap tādime cipariem pamatā viņus redz kaut vai rrr? tas ir vēl neskaitot ka tāpat jāimaina ķēdes viņam vēl būtu, lai liktu kur citur, tad cik ticama ir adekvāta restaurācija lētākā cenā .



Lietots dzinējs maksā 3000-4000e. Pa 3 reti kur parādās. Reāli var pa 4k nopirkt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
OA83
10. May 2023, 23:11 #7032

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15


10 May 2023, 22:48:51 @Kaross rakstīja:
Nu saprotiet tas ir kā salīdzināt sērkociņu ar mežu. Jūs stāstiet par vienu, diviem gadījumiem, kur tas auto iet. Nu super. Bet cilvēki, kas strādā ar tiem dzinējiem, viņus redz ikdienā un tas procentuālais sadalījums pret tiem, kas iet un pret tiem, kas izjūk ir vājprātā liels. Man pašlaik servisā stāv divi auto ar norautām šālēm, jau zvanīja trešais. Vienkārši atteicu, jo nav kapacitātes. Darbs ir mežonīgi liels un reti kurš vispār var/grib par to maksāt. Zem 5000e tur nav pat ko ķerties klāt. Kloķene vien 1500e maksā, lietotu nav, tikai beigtas, remontētas.
Piemēram, runāju ar Qualimotors, Gabrānu, viņam pirms divām nedēļām stāvēja 7 gabali N57 bloki uz remontu. SEPTIŅI! Pazīstu daudzus servisus Rīgā un reģionos. Visi, kas saskārušies ar šiem dzinējiem, ir redzējuši ne vienam vien motoram norautas šāles. Audi tādu problēmu nav... līdz 2017-18.gadam. Un tad sākās BMW stāsts. Tikko bija Q7 ar norautām šālēm. Motoru nav, neviens pat viņus negrib remontēt. Jauns bloks ar galvu 11k, ar super mega atlaidēm.


Piekrītu, ka jums, kas strādā dienu dienā ar tiem auto ir daudz plašāka kopaina...
Tas ko raksti par Audi pēc 2017.-2018.g ir le psc vnk
Ko tad lai vispār pērk cilvēks, ja tagad meklē auto...?
Offline
Locis
10. May 2023, 23:12 #7033

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11229

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tad tāpēc audi tas jaunais kuzovs A6 no kaut kāda 2018 jau tā cena nokrities ,ka maksā tāpat vai mazāk kā c7 sline Biturbo,jo tur viss slikt?
Offline
crime
10. May 2023, 23:18 #7034

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8521

Braucu ar: m635csi


10 May 2023, 23:08:50 @Kaross rakstīja:
Jā, protams, un Audi nečipo, nekastrē, eļļu maina pa 5000km, visi biznesmeņi brauc, kas pa 1k katru mēnesi investē. Loģiski! Citādāk nevar būt.

vot tikai nevajag, n57 nav m57, kas pacieta visu šito “tjūneru” njirgāšanos. moderns dzinējs, kas ir uzticams, ja to pareizi apkopj un remontē. nez kāpēc man nevienam n57 nav bijušas tavas aprakstītās problēmas? tipa veiksminieks? a šitos bēdu stāstus tik vien dzirdu no nokvēpušo trubu īpašniekiem, ne vinjiem nauda kvēlsvecēm, ne riepām, par dpf un egr vispār nerunāsim, tik vien kā sagrabina ikmēneša lēzēna maksājumam.
Offline
crime
10. May 2023, 23:21 #7035

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8521

Braucu ar: m635csi

tepat pie foruma biedra servisā, cik sanāk iebraukt, visiem, kam šitie motori noklapējušie, nu jebal, es jau pa gabalu uz to auto paskatos un viss ir skaidrs, gan par saimnieku, gan par auto stāvokli kā tādu, variet savas basnjas turpināt, veiksmi
Offline
OA83
10. May 2023, 23:28 #7036

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15

Jautājums Karosam, RSAworkshop un sys9291 ko tādā gadījumā sakiet par BMW benzīna dzinējiem trīslitrīgajiem un četrlutrīgajiem ar divām turbīnām ? Arī ir kaut kādas konstruktīvās problēmas ?
Offline
depo
10. May 2023, 23:35 #7037

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Un vēl saka, ka Land Rover 3.0 v6 dīzelis ir sūds ar lūztošajām kloķenēm un aprautajām šālēm Tur vismaz pa lēto var sataisīt/izlabot ražošanas defektu un braukt līdz mūža galam pēc tam
Offline
Kaross
10. May 2023, 23:37 #7038

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4367

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Te ir viens interesants raksts, kur arī tehniski izskaidrots: https://www.hgperformance.co/blog/bmw-rod-beari...eir-maintenance/
Vairāk par M dzinējiem, bet attiecas uz tiem pašiem N57. Eļļas maiņas intervāli pie visa ir vainīgi lielos vilcienos.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
10. May 2023, 23:37 #7039

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4367

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


10 May 2023, 23:35:26 @depo rakstīja:
Un vēl saka, ka Land Rover 3.0 v6 dīzelis ir sūds ar lūztošajām kloķenēm un aprautajām šālēm Tur vismaz pa lēto var sataisīt/izlabot ražošanas defektu un braukt līdz mūža galam pēc tam


Kāds ir tas ražošanas defekts un kā tiek labots?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
depo
10. May 2023, 23:42 #7040

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


10 May 2023, 23:37:52 @Kaross rakstīja:

10 May 2023, 23:35:26 @depo rakstīja:
Un vēl saka, ka Land Rover 3.0 v6 dīzelis ir sūds ar lūztošajām kloķenēm un aprautajām šālēm Tur vismaz pa lēto var sataisīt/izlabot ražošanas defektu un braukt līdz mūža galam pēc tam


Kāds ir tas ražošanas defekts un kā tiek labots?


Termiskā apstrāde kloķenēm kliboja līdz 2017 gadam. Jaunās oriģinālās kloķenes, kas tagad ir pārdošanā ir 2021+ gads, tās vairs nelūzt.

+bloka ģeometrija bieži vien ir pakaļā, jau no rūpnīcas.

Nu un protams dauņi, kas nemaina eļļu pa 15 000 - 20 000 km

Salabo bloku, ieliec jaunu oriģinālo kalto kloķeni un brauc bēdu nezinādams. Kloķene maksā adekvātu naudu. Kā arī pilnīgi pieņemamas cenas virzuļiem/kaltajiem klaņiem/gredzeniem/eļļas sūkņiem/eļļas dzesētājiem/ķēdēm/šālēm. Viss ir easy pieejams un nemaksā kosmosu.

[ Šo ziņu laboja depo, 10 May 2023, 23:45:06 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo