Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
Jonix
13. Jan 2014, 11:25 #701

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Par cenām privāti, negribu, lai man pēc pāris gadiem piesien kosmonauta vai dempingotāja statusu.

Iesaku izmantot ->> Chiptuning akcija

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Online
Kaross
16. Jan 2014, 00:23 #702

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4359

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

man piemēram, nav ko slēpt. 115 Euro konkrētajam auto. Cenas nerediģēju atkarībā no cilvēka.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
6500
16. Jan 2014, 00:30 #703

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

kaross

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Kaross
16. Jan 2014, 00:34 #704

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4359

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kā griežas "jaunais" auto? Kā jau minēju varam piegriezt droši vēl nedaudz klāt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
6500
16. Jan 2014, 00:36 #705

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

nee nee...buus labi

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
blade_
16. Jan 2014, 00:47 #706

Kopš: 11. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: velisopēdu sapnī

Visupirms jau jautājums:

Savā laikā kad čipoju E46 330d, atceros ka vismaz teicās ka esot programmējuši klāt arī kārbu.

Tad jautājums vai to dara arī tagad un kādas sekas vispār čipošana atstāj uz automātisko ātrumkārbu?

Vēlme ir nočipot W211 E320 2008.gada (7 pakāpju automāts), bet doma par to ka tas viss var kaitēt transmisijai mani no šī soļa šobrīd attur!!!

[ Šo ziņu laboja blade_, 16 Jan 2014, 00:48:34 ]

Offline
Jonix
16. Jan 2014, 00:50 #707

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


16 Jan 2014, 00:23:36 Kaross rakstīja:
Cenas nerediģēju atkarībā no cilvēka.
Es gan pastāvīgiem klientiem un labi zināmiem cilvēkiem dodu atlaides, ja vien pajautā, un tas ir tikai normāli, Jo vairāk automašīnas, jo jaukāki piedāvājumi. Tikai, ja nomaina tel.nr. vajag pieteikt kāds bija vecais.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 16 Jan 2014, 01:14:49 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Online
Simplex
16. Jan 2014, 01:19 #708

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 783

Braucu ar: www.autodirect.lv

+1 par Kaross,


-----------------
Iepriekš pārbaudītu BMW un citas markas auto piegāde no Vācijas,pēc pasūtījuma, auto tirdzniecība uz ārvalstīm. PM vai [email protected]
www.autodirect.lv
Offline
Kaross
16. Jan 2014, 23:04 #709

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4359

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


16 Jan 2014, 00:47:46 blade_ rakstīja:
Visupirms jau jautājums:

Savā laikā kad čipoju E46 330d, atceros ka vismaz teicās ka esot programmējuši klāt arī kārbu.

Tad jautājums vai to dara arī tagad un kādas sekas vispār čipošana atstāj uz automātisko ātrumkārbu?

Vēlme ir nočipot W211 E320 2008.gada (7 pakāpju automāts), bet doma par to ka tas viss var kaitēt transmisijai mani no šī soļa šobrīd attur!!!




Vecākās kārbas vel var čipot, bet pēc 2005.gada 6 pakāpju un 7 pakāpju nav jēgas čipot un neviens LV to arī nedara. Protams, būs kāds gudrinieks, kas mēģinās aizbāzt ausis ar tekstiem, ka saprogrammēja kārbu u.t.t. labi ja vienam LV vispār ir tāda ierīce ar kuru piekļūt tās 7 pakapju kārbas programmai.
Piemēram, VW DSG kārba ir cits stāsts. tur ir citas iespējas. Bet tapat standarta chiptuninga gadījumā pat DSG nevajag aiztikt.
Visas šis kārbas ir adaptīvas un pielāgojas dzinēja darbībai. vienmēr pēc čipošanas kārba sak slēgties citādāk. Abi šie mehānismi - dzinējs un kārba ir ciesi saistīti. Kārba redz kādus Nm attīsta diznējs un attiecīgi veic izmaiņas.
Tā ka droši varu teikt, ka nekādas sekas netiek atstātas uz ātrumkārbu.
Zinu ko runāju, jo kādu laiku biju ciesi saistīts ar Recro un kārbas uzbūvi pārzinu ļoti labi.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
wasntme
17. Jan 2014, 00:19 #710

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 1480

Braucu ar: Financial mistake

Sveiki, gribeju uzzinat, vai man tagad vajadzetu savejo chipot/remapot pec EGR varsta nonemsanas un pec katalizatoru aizvietosanas, jo kaut kur forumos lasiju, ka esot ieteicams remappings pec siim proceduram ? Auto ir 530d manualis ? Un cik vispar tas prieks izmaksatu, un kadi ir aptuvenie pieagumi ? Facelift modelis. Paldies !
Offline
personall
17. Jan 2014, 10:46 #711

Kopš: 13. Oct 2008

Ziņojumi: 480

Braucu ar: traktorspēku s80

Ir Impreza 2.0T GT ap 1995.g. Ir virsū čips un pūš 1.4bar, bet ar to nepietiek, vajag vismaz 1.8bar, lai rezultātā klaņi nolocītos. Vajag interneta Diy, ideāli, ja kāds atsūtītu failu un pats varētu ierakstīt čipā un uzmest virsū, pretī dotu video ar test draivu.
Help, esmu izmisis!
Offline
Chiter
20. Jan 2014, 11:30 #712

Kopš: 13. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: finieri pa latvijas ceļiem

Jautājums Chipošanas guru:
Vajag šačipot Octavia RS dīzeli. (07 gads.)
Ko var izcelt no tā dīzeļa un cik tas prieks maksā?
Atbildes studijā, protams ja tas nav jūsu nozares komercnoslēpums!
Offline
GintsK
20. Jan 2014, 12:13 #713

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


17 Jan 2014, 10:46:56 personall rakstīja:
Ir Impreza 2.0T GT ap 1995.g. Ir virsū čips un pūš 1.4bar, bet ar to nepietiek, vajag vismaz 1.8bar, lai rezultātā klaņi nolocītos. Vajag interneta Diy, ideāli, ja kāds atsūtītu failu un pats varētu ierakstīt čipā un uzmest virsū, pretī dotu video ar test draivu.
Help, esmu izmisis!

Uz GT oriģināli stāv zemspiediena turbīna, kuras griesti ir 1.5bar. Vairāk spiediena ziņā no viņas droši ka var dabūt, tikai tas nerezultējas lielākā griezē vai jaudā. Tikai karstākā gaisā un turbas īsmūžībā.
Ja viņa Tev pūš 1.4 arī pie 5000...6000, esi viņu jau pārgriezis. Nolaižot šajos apgriezienos spiedienu uz 1.1bar dabūsi aukstāku gaisu, mazāku karstā gala pretspiedienu un lielāku jaudu.
Offline
s-line
20. Jan 2014, 12:17 #714

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2575

Braucu ar: kūtiņu


20 Jan 2014, 11:30:16 Chiter rakstīja:
Jautājums Chipošanas guru:
Vajag šačipot Octavia RS dīzeli. (07 gads.)
Ko var izcelt no tā dīzeļa un cik tas prieks maksā?
Atbildes studijā, protams ja tas nav jūsu nozares komercnoslēpums!



+34zs/80Nm = 180eur
Offline
-JJ-
30. Jan 2014, 18:57 #715

Kopš: 30. Jan 2014

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Jautājums čipotājiem:

Cik maksās nočipot šo auto -> http://www.cars-data.com/en/audi-a4-avant-3.0-t...attro-specs/3125
Pēc pieredzes cik ~zs/Nm var iegūt šim motoram?

Cenas var sūtīt arī privāti.




Offline
wanksta
13. Feb 2014, 20:31 #716

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7350

Braucu ar: muti

Pie Jonix viss kārtībā, ir gan auto palicis jestrāks, gan arī patēriņš

[ Šo ziņu laboja wanksta, 13 Feb 2014, 20:32:03 ]

Offline
dzeiks
20. Feb 2014, 20:06 #717

Kopš: 20. Feb 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 4

Braucu ar: BMW F07 530GT

Sveiki , jautajums jau laikam bijis bet atbilde butu jauka
Mašinas modelitis 530d 2000g dzinejs ar 184hp, jautajums vienkarsh, cik aptuveni izmaksa cipošanas, cik sapigi tas bus sajūgam un motoram , un masinai ir tada lieta nevaru saprast kas tas ir defekts vai tam ta jabut , kamer auksta neiet vairak pa 2,5k apgriezieniem, ka motors iesilst pari zilajam ta aiziet ka zvers , defekts ? vai tam ta jabut ?
Atvainojos par pareizrakstibu
Offline
boss2007
17. Mar 2014, 22:34 #718

Kopš: 02. Feb 2014

Ziņojumi: 28

Braucu ar:

Sveiki kā ar e60 čipošanu? man ir manuālis 3.0 2004g.... vai ir pamats kak varētu neturēt sajūgs? un cik izmaksā no4ipot...
Offline
Belluuns
17. Mar 2014, 22:36 #719

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9616

Braucu ar: quattro

paldies Jonixam, par to ka iedeva cilvēka tel. nr., kurš pa telefonu pastāstīja kā rīkoties un kur meklēt štekerus
Offline
Kaross
17. Mar 2014, 23:12 #720

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4359

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


17 Mar 2014, 22:34:13 boss2007 rakstīja:
Sveiki kā ar e60 čipošanu? man ir manuālis 3.0 2004g.... vai ir pamats kak varētu neturēt sajūgs? un cik izmaksā no4ipot...


Benzīns vai dīzelis?
Ja visu dara saprāta robežās un ar pieredzi, tad sajūgam nekas nenotiks. Protams arī ja auto jau nebūs nobraukts un sajūgs nebūs pašā galā.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo