Online

Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW & gāze

AutorsZiņojums
Dzvile
27. Dec 2010, 14:01 #701

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Uzlikt gan jau varetu kaut vai uz Aston Martin-vai Mclaren F1-bet vai to vajag

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
DockuH
27. Dec 2010, 14:02 #702

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:


27 Dec 2010, 13:46:23 Dzvile rakstīja:
Ja,te kur es dzivoju,valsts apmaksaa pusi no gazes iekartas-bet tapat nav populaari


nu nezinu gan
http://cars.trovit.co.uk/used-cars/audi-a6-lpg
Offline
Dzvile
27. Dec 2010, 14:08 #703

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


27 Dec 2010, 14:02:03 DockuH rakstīja:

27 Dec 2010, 13:46:23 Dzvile rakstīja:
Ja,te kur es dzivoju,valsts apmaksaa pusi no gazes iekartas-bet tapat nav populaari


nu nezinu gan
http://cars.trovit.co.uk/used-cars/audi-a6-lpg

domaa uz apmeram 32000000 tas ir daudz

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
DockuH
27. Dec 2010, 14:36 #704

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:


domaa uz apmeram 32000000 tas ir daudz


protams ka sikums, bet es ta uz sitienu ierakstiju gugla
bet tapat ir izplatita lieta, es kad neinteresejos domaju ka tikai visadi sroti ar LPG brauc, izradas otradak.
Offline
Dzvile
27. Dec 2010, 14:40 #705

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


27 Dec 2010, 14:36:12 DockuH rakstīja:

domaa uz apmeram 32000000 tas ir daudz


protams ka sikums, bet es ta uz sitienu ierakstiju gugla
bet tapat ir izplatita lieta, es kad neinteresejos domaju ka tikai visadi sroti ar LPG brauc, izradas otradak.

LPG te nav izplatiia lieta,un viens no iemesliem ir tieshi cena par uzstadishanu(1k par pirmajiem 4iem cilindriem,200 par katru nakamo),a srotam pa 500 tas vienkarshi neatmaksajas.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
DockuH
27. Dec 2010, 15:00 #706

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:


LPG te nav izplatiia lieta,un viens no iemesliem ir tieshi cena par uzstadishanu(1k par pirmajiem 4iem cilindriem,200 par katru nakamo),a srotam pa 500 tas vienkarshi neatmaksajas.


nu ja, tam es piekritu "Professionally LPG Converted To Run On Gas Costing Nearly 3k"
http://www.compucars.co.uk/used-cars/bmw/6-seri...or-sale/?1448618
Offline
Dzvile
27. Dec 2010, 15:12 #707

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

A dargi tas ir tieshi mazaa pieprasijuma del. Tas ir tas pats kad man vajdzeja saab keedes spriegotajskruvi-un saab centra man par vinu gribeja noslaukt 104 marcinas. Kad prasiju kapec tik dargi par skruvi,atbilde bija,ka reti vinu pardodot ,nopirku ebay pa 8 .
Ja ta gaaze butu populara,tad arii cena buutu mazaka.A tagad man letak citu motoru parlikt,neka partaisit par cepeskrasni.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Instigater
27. Dec 2010, 16:42 #708

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


27 Dec 2010, 13:52:36 Purcha rakstīja:
...

kaut kad nesen lasīju vācu forumā par vienu džeku, kam S4 Audi ir ar sabūvētu motoru (lielākas turbīnas, intercoolers cits, čips utt), pats labākais, ka ir arī uzstādīta gāzes iekārta vidējais patēriņš ar auto kam ir ap 360zs - 14-16 litri gāzes


Un kāpēc gan ne, ja gāzes oktānskaitlis ir aptuveni 112?!! Ja benzīna daļu izmet ārā un ieliek tiešās iesmidzināšanas gāzes inžektorus, tad tas noteikti ir jaudas uzlabošanai, nevis kapeikas mīlēšanai.
Offline
matrixxxx
27. Dec 2010, 18:08 #709

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Darba koleegjim ir mersis ML120 (laikam, karoche pusdzjips).
Katru nedeelju brauc pie gaaziniekiem (tajaa pashaa Ganiibu dambii).
Tikko mainiitas sprauslas jaapieregulee.
HVZ kaads tur gaisa spiediena meeriitaajs (nevis gaisa masas meeeriitaajs).
V6 dzineejam abas (vai 4gb, neatceros) lamdas pa pieskari.
Auto raustas un shkjauda.

Bet pie nobraukuma ~5k Km meenesii atmaksaajoties.
Dzineejs laikam bija 4L.

PS., peedeejo reizi teica, ka ni i navig to jeblju, un auto paardoshot
Offline
DockuH
27. Dec 2010, 18:22 #710

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:


27 Dec 2010, 18:08:30 matrixxxx rakstīja:
Darba koleegjim ir mersis ML120 (laikam, karoche pusdzjips).
Katru nedeelju brauc pie gaaziniekiem (tajaa pashaa Ganiibu dambii).
Tikko mainiitas sprauslas jaapieregulee.
HVZ kaads tur gaisa spiediena meeriitaajs (nevis gaisa masas meeeriitaajs).
V6 dzineejam abas (vai 4gb, neatceros) lamdas pa pieskari.
Auto raustas un shkjauda.

Bet pie nobraukuma ~5k Km meenesii atmaksaajoties.
Dzineejs laikam bija 4L.

PS., peedeejo reizi teica, ka ni i navig to jeblju, un auto paardoshot

izklausas tapat ka panjemt nopisto dizeli un raudat ka viss ir jamaina un nekada ekonomijas nav un dizeli vispar ir suds. Moshka no sakuma vajag masinu sataisiit un pectam meginat kko skruvet virsu?
Offline
ParaTr00per
27. Dec 2010, 19:14 #711

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


27 Dec 2010, 16:42:15 Instigater rakstīja:

Un kāpēc gan ne, ja gāzes oktānskaitlis ir aptuveni 112?!! Ja benzīna daļu izmet ārā un ieliek tiešās iesmidzināšanas gāzes inžektorus, tad tas noteikti ir jaudas uzlabošanai, nevis kapeikas mīlēšanai.


kaadam beidzot pieleca, par ko es runaaju
Offline
artursz
27. Dec 2010, 20:01 #712

Kopš: 23. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: Šķērso Laukus


27 Dec 2010, 13:52:36 Purcha rakstīja:


diviem darba kolēģiem ir autiņi uz gāzi, vienam jau tas ir otrais auto, kam liek gāzi. līdz šim nav bijušas nekādas problēmas ar motoriem, nobraukums gadā ap 25-30tkm

kaut kad nesen lasīju vācu forumā par vienu džeku, kam S4 Audi ir ar sabūvētu motoru (lielākas turbīnas, intercoolers cits, čips utt), pats labākais, ka ir arī uzstādīta gāzes iekārta vidējais patēriņš ar auto kam ir ap 360zs - 14-16 litri gāzes



nu bet gaazei jau oktaans vai kkas taads arii ir augstaaks kaa penciinam, tapeec nav briinums
Offline
artursz
27. Dec 2010, 20:11 #713

Kopš: 23. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: Šķērso Laukus


27 Dec 2010, 18:08:30 matrixxxx rakstīja:
Darba koleegjim ir mersis ML120 (laikam, karoche pusdzjips).
Katru nedeelju brauc pie gaaziniekiem (tajaa pashaa Ganiibu dambii).
Tikko mainiitas sprauslas jaapieregulee.
HVZ kaads tur gaisa spiediena meeriitaajs (nevis gaisa masas meeeriitaajs).
V6 dzineejam abas (vai 4gb, neatceros) lamdas pa pieskari.
Auto raustas un shkjauda.

Bet pie nobraukuma ~5k Km meenesii atmaksaajoties.
Dzineejs laikam bija 4L.

PS., peedeejo reizi teica, ka ni i navig to jeblju, un auto paardoshot

tu kko smagi jauc 4L ir 8 podi, ja 6, tads buus ml320 un arii rindaa, ja nemaldos, tapeec tu 1) man liekas nepamatoti apvaino gaazes iekaartas vai
2) ir iepista kapeika uz iekaartu un uzlikta neatbilstosha, kas nespeej sastraadaaties ar kompi vai smth
3) tai mashiinai kkas nav vnk kaartiibaa
Offline
slick
27. Dec 2010, 20:48 #714

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1574

Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q


27 Dec 2010, 20:01:56 artursz rakstīja:

27 Dec 2010, 13:52:36 Purcha rakstīja:


diviem darba kolēģiem ir autiņi uz gāzi, vienam jau tas ir otrais auto, kam liek gāzi. līdz šim nav bijušas nekādas problēmas ar motoriem, nobraukums gadā ap 25-30tkm

kaut kad nesen lasīju vācu forumā par vienu džeku, kam S4 Audi ir ar sabūvētu motoru (lielākas turbīnas, intercoolers cits, čips utt), pats labākais, ka ir arī uzstādīta gāzes iekārta vidējais patēriņš ar auto kam ir ap 360zs - 14-16 litri gāzes



nu bet gaazei jau oktaans vai kkas taads arii ir augstaaks kaa penciinam, tapeec nav briinums

oktaanskaitlim vai tad buus kkaada jeega, ja kompresijas pakaape ir stock? domaaju par atmosfeerisko dzineeju
Offline
RH
27. Dec 2010, 20:59 #715

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: četriem riņķiem

Manuprāt lielākā problēma šajā jautājumā kā jau Driver minēja gāzinieku nekompetence.
Uzlikt māk, bet kā kkas jataisa tā rausta plecus.
Offline
GS
27. Dec 2010, 21:00 #716

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


27 Dec 2010, 20:48:50 slick rakstīja:

27 Dec 2010, 20:01:56 artursz rakstīja:

27 Dec 2010, 13:52:36 Purcha rakstīja:


diviem darba kolēģiem ir autiņi uz gāzi, vienam jau tas ir otrais auto, kam liek gāzi. līdz šim nav bijušas nekādas problēmas ar motoriem, nobraukums gadā ap 25-30tkm

kaut kad nesen lasīju vācu forumā par vienu džeku, kam S4 Audi ir ar sabūvētu motoru (lielākas turbīnas, intercoolers cits, čips utt), pats labākais, ka ir arī uzstādīta gāzes iekārta vidējais patēriņš ar auto kam ir ap 360zs - 14-16 litri gāzes



nu bet gaazei jau oktaans vai kkas taads arii ir augstaaks kaa penciinam, tapeec nav briinums

oktaanskaitlim vai tad buus kkaada jeega, ja kompresijas pakaape ir stock? domaaju par atmosfeerisko dzineeju


++

Nemaz nerunajot par to ka tas gazes vadibas sistemas nav tik advancetas ka stock ECU vai programejamie ECU.

Un ari lejot ieksa to gazi tados apmeros lai pieaugtu jauda domaju ekonomija vairs nekada nesanaks. Un vel jaskatas ka gazei ar dzesesanas ipasibam utt.

Ka zinams neviens ralija auto uz gazes nebrauc kautkgan oktana skaitlis ir lielaks ka sporta degvielai

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Driver
27. Dec 2010, 23:45 #717

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Kada jega fanot par gaazi, ja pati degviela ir pilnigs mesls pie mums? Tas tapat kaa slavet commonrail dizeli, bet baka liet atrabotku un pectam pakluso vinju remontet...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Jancuks
27. Dec 2010, 23:51 #718

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


27 Dec 2010, 23:45:59 Driver rakstīja:
Kada jega fanot par gaazi, ja pati degviela ir pilnigs mesls pie mums? Tas tapat kaa slavet commonrail dizeli, bet baka liet atrabotku un pectam pakluso vinju remontet...

Kas tev liek domāt ka gāze Latvijā ir mēsls? Viena tante teica?
Offline
Driver
28. Dec 2010, 00:02 #719

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

pastasti labak kapec pec gazes uzlikshanas uz tava auto motora smadzenes ir kljudas par adaptacijam un darbojoties uz benzina, kad nodzesh adaptacijas dzinejs nestrada normali - kaa tas notiek pilniba kartiba esosham dzinejam tikai ar benzinu.
Un es esmu runajis ar cilveku, kas uz gazes ir eiropu izbraucis... Pietam nevajag pat eiropu.

27 Dec 2010, 23:51:52 Jancuks rakstīja:

27 Dec 2010, 23:45:59 Driver rakstīja:
Kada jega fanot par gaazi, ja pati degviela ir pilnigs mesls pie mums? Tas tapat kaa slavet commonrail dizeli, bet baka liet atrabotku un pectam pakluso vinju remontet...

Kas tev liek domāt ka gāze Latvijā ir mēsls? Viena tante teica?


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Martigus
28. Dec 2010, 00:03 #720

Kopš: 02. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 572

Braucu ar: Kašakūni

vismaz klasikai filtri atri pilni ar kautko grafitveidihu , reduktora solidol veidiga elja , pazitamais ar vpjadzeri bija arzemes , teica ka taa gaze iet pavisam labak :P
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo