Online
Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW & gāze
Autors | Ziņojums |
Dzvile
| | Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
| Uzlikt gan jau varetu kaut vai uz Aston Martin-vai Mclaren F1-bet vai to vajag
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
DockuH | | Kopš: 09. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 485
Braucu ar:
|
27 Dec 2010, 13:46:23 Dzvile rakstīja:
Ja,te kur es dzivoju,valsts apmaksaa pusi no gazes iekartas-bet tapat nav populaari
nu nezinu gan
http://cars.trovit.co.uk/used-cars/audi-a6-lpg | Offline | | |
Dzvile
| | Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
27 Dec 2010, 14:02:03 DockuH rakstīja:
27 Dec 2010, 13:46:23 Dzvile rakstīja:
Ja,te kur es dzivoju,valsts apmaksaa pusi no gazes iekartas-bet tapat nav populaari
nu nezinu gan
http://cars.trovit.co.uk/used-cars/audi-a6-lpg
domaa uz apmeram 32000000 tas ir daudz
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
DockuH | | Kopš: 09. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 485
Braucu ar:
|
domaa uz apmeram 32000000 tas ir daudz
protams ka sikums, bet es ta uz sitienu ierakstiju gugla
bet tapat ir izplatita lieta, es kad neinteresejos domaju ka tikai visadi sroti ar LPG brauc, izradas otradak. | Offline | | |
Dzvile
| | Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
27 Dec 2010, 14:36:12 DockuH rakstīja:
domaa uz apmeram 32000000 tas ir daudz
protams ka sikums, bet es ta uz sitienu ierakstiju gugla
bet tapat ir izplatita lieta, es kad neinteresejos domaju ka tikai visadi sroti ar LPG brauc, izradas otradak.
LPG te nav izplatiia lieta,un viens no iemesliem ir tieshi cena par uzstadishanu(1k par pirmajiem 4iem cilindriem,200 par katru nakamo),a srotam pa 500 tas vienkarshi neatmaksajas.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
DockuH | | Kopš: 09. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 485
Braucu ar:
|
LPG te nav izplatiia lieta,un viens no iemesliem ir tieshi cena par uzstadishanu(1k par pirmajiem 4iem cilindriem,200 par katru nakamo),a srotam pa 500 tas vienkarshi neatmaksajas.
nu ja, tam es piekritu "Professionally LPG Converted To Run On Gas Costing Nearly 3k"
http://www.compucars.co.uk/used-cars/bmw/6-seri...or-sale/?1448618 | Offline | | |
Dzvile
| | Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
| A dargi tas ir tieshi mazaa pieprasijuma del. Tas ir tas pats kad man vajdzeja saab keedes spriegotajskruvi-un saab centra man par vinu gribeja noslaukt 104 marcinas. Kad prasiju kapec tik dargi par skruvi,atbilde bija,ka reti vinu pardodot ,nopirku ebay pa 8 .
Ja ta gaaze butu populara,tad arii cena buutu mazaka.A tagad man letak citu motoru parlikt,neka partaisit par cepeskrasni.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
27 Dec 2010, 13:52:36 Purcha rakstīja:
...
kaut kad nesen lasīju vācu forumā par vienu džeku, kam S4 Audi ir ar sabūvētu motoru (lielākas turbīnas, intercoolers cits, čips utt), pats labākais, ka ir arī uzstādīta gāzes iekārta vidējais patēriņš ar auto kam ir ap 360zs - 14-16 litri gāzes
Un kāpēc gan ne, ja gāzes oktānskaitlis ir aptuveni 112?!! Ja benzīna daļu izmet ārā un ieliek tiešās iesmidzināšanas gāzes inžektorus, tad tas noteikti ir jaudas uzlabošanai, nevis kapeikas mīlēšanai. | Offline | | |
|
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| Darba koleegjim ir mersis ML120 (laikam, karoche pusdzjips).
Katru nedeelju brauc pie gaaziniekiem (tajaa pashaa Ganiibu dambii).
Tikko mainiitas sprauslas jaapieregulee.
HVZ kaads tur gaisa spiediena meeriitaajs (nevis gaisa masas meeeriitaajs).
V6 dzineejam abas (vai 4gb, neatceros) lamdas pa pieskari.
Auto raustas un shkjauda.
Bet pie nobraukuma ~5k Km meenesii atmaksaajoties.
Dzineejs laikam bija 4L.
PS., peedeejo reizi teica, ka ni i navig to jeblju, un auto paardoshot | Offline | | |
DockuH | | Kopš: 09. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 485
Braucu ar:
|
27 Dec 2010, 18:08:30 matrixxxx rakstīja:
Darba koleegjim ir mersis ML120 (laikam, karoche pusdzjips).
Katru nedeelju brauc pie gaaziniekiem (tajaa pashaa Ganiibu dambii).
Tikko mainiitas sprauslas jaapieregulee.
HVZ kaads tur gaisa spiediena meeriitaajs (nevis gaisa masas meeeriitaajs).
V6 dzineejam abas (vai 4gb, neatceros) lamdas pa pieskari.
Auto raustas un shkjauda.
Bet pie nobraukuma ~5k Km meenesii atmaksaajoties.
Dzineejs laikam bija 4L.
PS., peedeejo reizi teica, ka ni i navig to jeblju, un auto paardoshot
izklausas tapat ka panjemt nopisto dizeli un raudat ka viss ir jamaina un nekada ekonomijas nav un dizeli vispar ir suds. Moshka no sakuma vajag masinu sataisiit un pectam meginat kko skruvet virsu? | Offline | | |
ParaTr00per | | Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
27 Dec 2010, 16:42:15 Instigater rakstīja:
Un kāpēc gan ne, ja gāzes oktānskaitlis ir aptuveni 112?!! Ja benzīna daļu izmet ārā un ieliek tiešās iesmidzināšanas gāzes inžektorus, tad tas noteikti ir jaudas uzlabošanai, nevis kapeikas mīlēšanai.
kaadam beidzot pieleca, par ko es runaaju | Offline | | |
artursz | | Kopš: 23. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1312
Braucu ar: Šķērso Laukus
|
27 Dec 2010, 13:52:36 Purcha rakstīja:
diviem darba kolēģiem ir autiņi uz gāzi, vienam jau tas ir otrais auto, kam liek gāzi. līdz šim nav bijušas nekādas problēmas ar motoriem, nobraukums gadā ap 25-30tkm
kaut kad nesen lasīju vācu forumā par vienu džeku, kam S4 Audi ir ar sabūvētu motoru (lielākas turbīnas, intercoolers cits, čips utt), pats labākais, ka ir arī uzstādīta gāzes iekārta vidējais patēriņš ar auto kam ir ap 360zs - 14-16 litri gāzes
nu bet gaazei jau oktaans vai kkas taads arii ir augstaaks kaa penciinam, tapeec nav briinums | Offline | | |
artursz | | Kopš: 23. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1312
Braucu ar: Šķērso Laukus
|
27 Dec 2010, 18:08:30 matrixxxx rakstīja:
Darba koleegjim ir mersis ML120 (laikam, karoche pusdzjips).
Katru nedeelju brauc pie gaaziniekiem (tajaa pashaa Ganiibu dambii).
Tikko mainiitas sprauslas jaapieregulee.
HVZ kaads tur gaisa spiediena meeriitaajs (nevis gaisa masas meeeriitaajs).
V6 dzineejam abas (vai 4gb, neatceros) lamdas pa pieskari.
Auto raustas un shkjauda.
Bet pie nobraukuma ~5k Km meenesii atmaksaajoties.
Dzineejs laikam bija 4L.
PS., peedeejo reizi teica, ka ni i navig to jeblju, un auto paardoshot
tu kko smagi jauc 4L ir 8 podi, ja 6, tads buus ml320 un arii rindaa, ja nemaldos, tapeec tu 1) man liekas nepamatoti apvaino gaazes iekaartas vai
2) ir iepista kapeika uz iekaartu un uzlikta neatbilstosha, kas nespeej sastraadaaties ar kompi vai smth
3) tai mashiinai kkas nav vnk kaartiibaa | Offline | | |
slick | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1574
Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q
|
27 Dec 2010, 20:01:56 artursz rakstīja:
27 Dec 2010, 13:52:36 Purcha rakstīja:
diviem darba kolēģiem ir autiņi uz gāzi, vienam jau tas ir otrais auto, kam liek gāzi. līdz šim nav bijušas nekādas problēmas ar motoriem, nobraukums gadā ap 25-30tkm
kaut kad nesen lasīju vācu forumā par vienu džeku, kam S4 Audi ir ar sabūvētu motoru (lielākas turbīnas, intercoolers cits, čips utt), pats labākais, ka ir arī uzstādīta gāzes iekārta vidējais patēriņš ar auto kam ir ap 360zs - 14-16 litri gāzes
nu bet gaazei jau oktaans vai kkas taads arii ir augstaaks kaa penciinam, tapeec nav briinums
oktaanskaitlim vai tad buus kkaada jeega, ja kompresijas pakaape ir stock? domaaju par atmosfeerisko dzineeju | Offline | | |
RH | | Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1097
Braucu ar: četriem riņķiem
| Manuprāt lielākā problēma šajā jautājumā kā jau Driver minēja gāzinieku nekompetence.
Uzlikt māk, bet kā kkas jataisa tā rausta plecus. | Offline | | |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
27 Dec 2010, 20:48:50 slick rakstīja:
27 Dec 2010, 20:01:56 artursz rakstīja:
27 Dec 2010, 13:52:36 Purcha rakstīja:
diviem darba kolēģiem ir autiņi uz gāzi, vienam jau tas ir otrais auto, kam liek gāzi. līdz šim nav bijušas nekādas problēmas ar motoriem, nobraukums gadā ap 25-30tkm
kaut kad nesen lasīju vācu forumā par vienu džeku, kam S4 Audi ir ar sabūvētu motoru (lielākas turbīnas, intercoolers cits, čips utt), pats labākais, ka ir arī uzstādīta gāzes iekārta vidējais patēriņš ar auto kam ir ap 360zs - 14-16 litri gāzes
nu bet gaazei jau oktaans vai kkas taads arii ir augstaaks kaa penciinam, tapeec nav briinums
oktaanskaitlim vai tad buus kkaada jeega, ja kompresijas pakaape ir stock? domaaju par atmosfeerisko dzineeju
++
Nemaz nerunajot par to ka tas gazes vadibas sistemas nav tik advancetas ka stock ECU vai programejamie ECU.
Un ari lejot ieksa to gazi tados apmeros lai pieaugtu jauda domaju ekonomija vairs nekada nesanaks. Un vel jaskatas ka gazei ar dzesesanas ipasibam utt.
Ka zinams neviens ralija auto uz gazes nebrauc kautkgan oktana skaitlis ir lielaks ka sporta degvielai
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Kada jega fanot par gaazi, ja pati degviela ir pilnigs mesls pie mums? Tas tapat kaa slavet commonrail dizeli, bet baka liet atrabotku un pectam pakluso vinju remontet...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Jancuks | | Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
27 Dec 2010, 23:45:59 Driver rakstīja:
Kada jega fanot par gaazi, ja pati degviela ir pilnigs mesls pie mums? Tas tapat kaa slavet commonrail dizeli, bet baka liet atrabotku un pectam pakluso vinju remontet...
Kas tev liek domāt ka gāze Latvijā ir mēsls? Viena tante teica? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| pastasti labak kapec pec gazes uzlikshanas uz tava auto motora smadzenes ir kljudas par adaptacijam un darbojoties uz benzina, kad nodzesh adaptacijas dzinejs nestrada normali - kaa tas notiek pilniba kartiba esosham dzinejam tikai ar benzinu.
Un es esmu runajis ar cilveku, kas uz gazes ir eiropu izbraucis... Pietam nevajag pat eiropu.
27 Dec 2010, 23:51:52 Jancuks rakstīja:
27 Dec 2010, 23:45:59 Driver rakstīja:
Kada jega fanot par gaazi, ja pati degviela ir pilnigs mesls pie mums? Tas tapat kaa slavet commonrail dizeli, bet baka liet atrabotku un pectam pakluso vinju remontet...
Kas tev liek domāt ka gāze Latvijā ir mēsls? Viena tante teica?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Martigus | | Kopš: 02. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 572
Braucu ar: Kašakūni
| vismaz klasikai filtri atri pilni ar kautko grafitveidihu , reduktora solidol veidiga elja , pazitamais ar vpjadzeri bija arzemes , teica ka taa gaze iet pavisam labak :P | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|