Online
Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E36
Autors | Ziņojums |
Wicked | | Kopš: 21. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 14869
Braucu ar: Z3/TeslaM3
|
2005-03-09 22:30, edzulis rakstīja:
Znacīt gaļimijs, bet principā pēc loģikas jābūt tā, ka standarta S2 un standarta 325 jāiet visai līdzīgi...
Pēc loģikas E36 2,5 ieskrienās ātrāk nekā E30 2,5
----------------- www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-03-10 19:35, GirtzB rakstīja:
Permalat auzas - mūdsienu turbomotoriem griezes momenta maksimums bieži pieejams no 1800 - 4500 rpm pat 5500rpm, griezes momenta līkne šajā apgabalā paliek pilnīgi horizontāla. Un griezes momenta vērtība absolūtos skaitļos ir ievērojami lielāka kā atmosfēriskajam dzinējam. Piemēri Audi 1.8 turbomotors, SAAB turbodzinēji, volvo motori. Turbobedres ir novērstas lietojot mazākas turbīnas, kuras iegriežas ievērojami ātrāk kā arī lietotjot uzlabotus turbīnas gultņus etc. Biturbo shēmas lieto ļoti reti, jo sērijveidā dārgi. Divas turbīnas liek auto ar V veida un Boksertipa dzinējiem.
Atmosfēriskajam motoram var panākt ļoti lēzenu grafiku, taču horizontāli prakstiski nekad.
Ok, tad salīdzinām ar atmosfēriskajiem, kuriem ir bubultais vanos, piemēram. Arī tiem tas griezes moments būs izlīdzsvarots. Labi, BMW nav veiksmīgāksi piemērs, bet nu ideja skaidra. A to (cik sapratu) runa par 2.4 dīzeli un standarta M20. Ja jaunākie, tad jaunākie. Protams, ka griezes moments turbo motoram būs lielāks absolūtajos skaitļos
Sorry, ja aizskāru turbo motoru piekritejus | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| tad par ko tu smejies? | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22091
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Es ļoti labi zinu kā izskatās piemērma M52B28 griezes momenta raksturlīkne, un tik pat labi atceros kā izskatās piemēram SAAB 2.3turbo dzinēja griezes momenta raksturlīkne.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Wicked | | Kopš: 21. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 14869
Braucu ar: Z3/TeslaM3
| Par ko jūs strīdaties motori vispār sākas tikai no V8 a pārējie ir tikai motoreļi
----------------- www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22091
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Wikij - iedod man alpina B8(to kas e36) un es tev piekritīšu.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| a kur tur E36 gadījās?
Kā - par ko? Par to, ka mēģinam salīdzināt kaut ko ar kaut ko, i vēl varbūt sakasīties izdosies
Nu gan braukšu mājās ar savu E34 518, kuram griezes moments visā diapazonā tiecas uz 0 | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22091
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Kā teica krietnais kareivis Šveiks "Viss ļaunums ceļas no salīdzināšanas."
Man pietiek ar saviem 245 vai nu cik man viņi tur vēl dzīvi ņūtonmetriem.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Bet nekas, es uzlikšu milzīgu izpūtēja uzgali! Tad nebūs kauns arī BMWPower logo uzlīmēt!!!
Braukšu tā lēni un eleganti, un neviens pat nenojautīs par šī auto slēpto (ne)spēju
P.S. Bet, pa pilosētu 10L/100! Nesēņojot. | Offline | | |
Wicked | | Kopš: 21. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 14869
Braucu ar: Z3/TeslaM3
|
2005-03-10 19:51, GirtzB rakstīja:
Wikij - iedod man alpina B8(to kas e36) un es tev piekritīšu.
Es protams runāju pa auto nevis opeļiem vai fordiem kam ir V8 pats par sevīm skaidrs ka Alpina izstrādājumiem ir motori!
----------------- www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Par patēriņu. Rīga-Ventspils ~ 15 litri. Tā normāli uz 100-110km/h (3-4 cilvēki) pa līdzenu ceļu patēriņš 7 litri rāda uz 100km | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-03-10 21:17, edzulis rakstīja:
Par patēriņu. Rīga-Ventspils ~ 15 litri. Tā normāli uz 100-110km/h (3-4 cilvēki) pa līdzenu ceļu patēriņš 7 litri rāda uz 100km
Tā arī jābūt! Tas, ka BMW daudz ’ēdot’ ir muļķības! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| par to griezes momentu
ja panjem m50 2,5l motoru kaut vai, tad daudz no vinja apmeerm 240nm griezes momenta ir dabonams plashaa apgriezienu diapazonaa(laikam bij ap 80% no max jau zem 2000rpm, motora nm liikne bez maz kaa elektromotoram, cilindru pildiijums labs ir gan zemos, gan augstos rpm... viss liekas baig ok, ja braucam ar to auto ikdienaa, eerti, leezens paatrinaajums bez liela "raaviena" pie kaut kaadiem rpm
tad njemam kaadu pilniigi standartiigu japaanju turbo motoru(celica turbo, mitsubishi evo, imprezas speciaali tiek atstaatas malaa deelj opoziitmotora iipatniibas - lielais cilindra diametrs saliidzinoshi ar gaajienu), ir ieveerojams griezes momenta truukums pirms turbo iegriezhas (liidz ~3000rpm), tad nm liikne ljoti strauji kaapj, sasniedz max, un tad leenaam iet uz leju, liidz pie max jaudas sasniegshanas nm ir samazinaajushies liidz kaadiem 70-80% no max, ar shaadu motoru ikdienaa braukt problemaatiski, zemajaa galaa(1500-3000rpm, kas ir ikdienas braukshanas apgriezienu diapazons) motoram truukst griezes... 4cil motori arii vairaak vibree, piedevaam tie atrodas shkjeersaam, veel vairaak vibraaciju uz auto virsbuuvi...
tas viss attiecas uz braukshanu pa ielu ikdienaa, redzam ka BMW R6 ir paaraaks...
bet tad mees atveram BMW haubi, un apluukojam dzineeja iepluudes kolektoru - ieraugam tievas un garas iepluudes trubas uz cilinriem, zinoshaakiem cilveekiem kljuust skaidrs - motors paredzeets griezes momentam, ne jaudai... Meegjinam ar sho auto paskriet pa trasi, lai vai kaa mees censtos, motors ir sameeraa kuutrs, neveelas iipashi labi griezties augstos rpm, tur arii truukst "ceeliena" (tie arii ir tie nm, kas jau saak kristies...). Ja shim dzineejam buutu M-Power liidziigs iepluudes kolektors, tad buutu ieguuts vairaak Zs, vairaak Nm, bet plataa un leezenaa griezes liikne sashaurinaatos un izveidotu piikji kaut kur pie 5500 rpm... motors kljuutu jaudiigaaks, sportiskaaks, bet pazustu liela dalja no komforta(plataas un leezenaas jaudas liiknes)
tad mees iekaapjam divlitriigaa turbo japaanii un nedaudz pamocam sho motoru, aatri kljuust skaidrs, ka zem 3000rpm motoru nolaist vienkaarshi nedriikst, turam motoru no 3500-6000rpm, ieguustam shajaa diapazonaa vismaz 350nm gandriiz visaa "platumaa", tas ir par 100nm, jeb ~40% vairaak nekaa M50B25!
ja pareekjina ieguustamo griezes momentu * apgriezienu diapazons, tad rupji reekjinot un pienjemot ka BMW shis cipars buus 1Nm, tad japaanim saliidzinoshi tiks ieguuti tikai 0.8Nm, bet starpiiba ir tur, ka turbo tas griezes moments ir tur, kur tas ir vajadziigs, bet BMW ir izpluudis pa visiem rpm tad atliek tikai izveeleeties sev piemeeroto motora raksturu... man patiik turbo...
un veel ir jaanjem veeraa, ka shie 2l turbo japaanji visi ir "homologation special" mashiinas, taatad taas ir par pamatu A vai N grupas sporta automashiinaam, un lielaakaa dalja risinaajumu (viena turbiina, liela turbiina, veel dazhaadas motora detaljas un dizains kopumaa) ir pakljauti sportam, nevis ielas sporta auto radiishanai... kaads ir, piemeeram, e36 M3...
dazhaadi auto dazhaadiem cilveekiem, manupraat, ir jaapriecaajas, ka tajaa laikaa tika radiiti tik dazhaadi auto, labaa laikaa dziivojam pagaatne un naakotne autobuuvee neizskataas tik spozhi | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| veel es vareetu pateikt kaut ko sliktu par parastajaam BMW manuaalajaam aatrumkaarbaam, kas tika likas m20 un m50 motoriem... bet labaak pakluseeshu | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
| ja pareekjina ieguustamo griezes momentu * apgriezienu diapazons, tad rupji reekjinot un pienjemot ka BMW shis cipars buus 1Nm, tad japaanim saliidzinoshi tiks ieguuti tikai 0.8Nm, bet starpiiba ir tur, ka turbo tas griezes moments ir tur, kur tas ir vajadziigs, bet BMW ir izpluudis pa visiem rpm tad atliek tikai izveeleeties sev piemeeroto motora raksturu... man patiik turbo...
Un japaanjiem ir arii 3 litru motori ar turbiinaam, kuriem pietiek griezes momenta arii pie zemiem apgriezieniem. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ielas mashiinaam atmosfeeriskaa pret turbo koeficents ir apmeeram 1.3 vai 1.4, tad 2litriigie turbo ir apmeeram 2.5 2.8 ekvivalenti, taadeelj es tos lielos turbo motorus nepieminu
un FIA noteiktais 1.7 koeficents ir veeraa njemams tikai sporta motoru sakaraa! taa ir pavisam cita turbo motoru kategorija... | Offline | | |
|
foobar | | Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
|
2005-03-10 22:45, Fii rakstīja:
Un japaanjiem ir arii 3 litru motori ar turbiinaam, kuriem pietiek griezes momenta arii pie zemiem apgriezieniem.
Tad sanaak ka tas 3.0 turbo ir suuds, jo vinjam ir max grieze jau pie zemiem apgriezieniem | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
|
2005-03-10 23:11, foobar rakstīja:
Tad sanaak ka tas 3.0 turbo ir suuds, jo vinjam ir max grieze jau pie zemiem apgriezieniem
Nevis max grieze, bet gan liela grieze saliidzinaajumaa ar 2.0 | Offline | | |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| Risinajums viens turbanizet BMW Izmaksas aptuveni 5k euro un ja pareizi visu izdara no taa pasa e36 325 var dabut araa ~500hp gandriz nesamazinot motora resursu...
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| nu, nu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|