Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36

AutorsZiņojums
Wicked
10. Mar 2005, 19:40 #701

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


2005-03-09 22:30, edzulis rakstīja:
Znacīt gaļimijs, bet principā pēc loģikas jābūt tā, ka standarta S2 un standarta 325 jāiet visai līdzīgi...

Pēc loģikas E36 2,5 ieskrienās ātrāk nekā E30 2,5

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Permalat
10. Mar 2005, 19:42 #702

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-03-10 19:35, GirtzB rakstīja:
Permalat auzas - mūdsienu turbomotoriem griezes momenta maksimums bieži pieejams no 1800 - 4500 rpm pat 5500rpm, griezes momenta līkne šajā apgabalā paliek pilnīgi horizontāla. Un griezes momenta vērtība absolūtos skaitļos ir ievērojami lielāka kā atmosfēriskajam dzinējam. Piemēri Audi 1.8 turbomotors, SAAB turbodzinēji, volvo motori. Turbobedres ir novērstas lietojot mazākas turbīnas, kuras iegriežas ievērojami ātrāk kā arī lietotjot uzlabotus turbīnas gultņus etc. Biturbo shēmas lieto ļoti reti, jo sērijveidā dārgi. Divas turbīnas liek auto ar V veida un Boksertipa dzinējiem.

Atmosfēriskajam motoram var panākt ļoti lēzenu grafiku, taču horizontāli prakstiski nekad.

Ok, tad salīdzinām ar atmosfēriskajiem, kuriem ir bubultais vanos, piemēram. Arī tiem tas griezes moments būs izlīdzsvarots. Labi, BMW nav veiksmīgāksi piemērs, bet nu ideja skaidra. A to (cik sapratu) runa par 2.4 dīzeli un standarta M20. Ja jaunākie, tad jaunākie. Protams, ka griezes moments turbo motoram būs lielāks absolūtajos skaitļos
Sorry, ja aizskāru turbo motoru piekritejus
Offline
edzulis
10. Mar 2005, 19:43 #703

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

tad par ko tu smejies?
Offline
GirtzB
10. Mar 2005, 19:47 #704

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22091

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Es ļoti labi zinu kā izskatās piemērma M52B28 griezes momenta raksturlīkne, un tik pat labi atceros kā izskatās piemēram SAAB 2.3turbo dzinēja griezes momenta raksturlīkne.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Wicked
10. Mar 2005, 19:48 #705

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Par ko jūs strīdaties motori vispār sākas tikai no V8 a pārējie ir tikai motoreļi

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
GirtzB
10. Mar 2005, 19:51 #706

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22091

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Wikij - iedod man alpina B8(to kas e36) un es tev piekritīšu.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Permalat
10. Mar 2005, 19:51 #707

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

a kur tur E36 gadījās?
Kā - par ko? Par to, ka mēģinam salīdzināt kaut ko ar kaut ko, i vēl varbūt sakasīties izdosies
Nu gan braukšu mājās ar savu E34 518, kuram griezes moments visā diapazonā tiecas uz 0
Offline
GirtzB
10. Mar 2005, 19:54 #708

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22091

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Kā teica krietnais kareivis Šveiks "Viss ļaunums ceļas no salīdzināšanas."
Man pietiek ar saviem 245 vai nu cik man viņi tur vēl dzīvi ņūtonmetriem.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Permalat
10. Mar 2005, 19:54 #709

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Bet nekas, es uzlikšu milzīgu izpūtēja uzgali! Tad nebūs kauns arī BMWPower logo uzlīmēt!!!
Braukšu tā lēni un eleganti, un neviens pat nenojautīs par šī auto slēpto (ne)spēju
P.S. Bet, pa pilosētu 10L/100! Nesēņojot.
Offline
Wicked
10. Mar 2005, 20:20 #710

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3


2005-03-10 19:51, GirtzB rakstīja:
Wikij - iedod man alpina B8(to kas e36) un es tev piekritīšu.
Es protams runāju pa auto nevis opeļiem vai fordiem kam ir V8 pats par sevīm skaidrs ka Alpina izstrādājumiem ir motori!

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
edzulis
10. Mar 2005, 21:17 #711

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Par patēriņu. Rīga-Ventspils ~ 15 litri. Tā normāli uz 100-110km/h (3-4 cilvēki) pa līdzenu ceļu patēriņš 7 litri rāda uz 100km
Offline
Permalat
10. Mar 2005, 22:15 #712

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-03-10 21:17, edzulis rakstīja:
Par patēriņu. Rīga-Ventspils ~ 15 litri. Tā normāli uz 100-110km/h (3-4 cilvēki) pa līdzenu ceļu patēriņš 7 litri rāda uz 100km

Tā arī jābūt! Tas, ka BMW daudz ’ēdot’ ir muļķības!
Offline
JZ
10. Mar 2005, 22:19 #713

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

par to griezes momentu

ja panjem m50 2,5l motoru kaut vai, tad daudz no vinja apmeerm 240nm griezes momenta ir dabonams plashaa apgriezienu diapazonaa(laikam bij ap 80% no max jau zem 2000rpm, motora nm liikne bez maz kaa elektromotoram, cilindru pildiijums labs ir gan zemos, gan augstos rpm... viss liekas baig ok, ja braucam ar to auto ikdienaa, eerti, leezens paatrinaajums bez liela "raaviena" pie kaut kaadiem rpm

tad njemam kaadu pilniigi standartiigu japaanju turbo motoru(celica turbo, mitsubishi evo, imprezas speciaali tiek atstaatas malaa deelj opoziitmotora iipatniibas - lielais cilindra diametrs saliidzinoshi ar gaajienu), ir ieveerojams griezes momenta truukums pirms turbo iegriezhas (liidz ~3000rpm), tad nm liikne ljoti strauji kaapj, sasniedz max, un tad leenaam iet uz leju, liidz pie max jaudas sasniegshanas nm ir samazinaajushies liidz kaadiem 70-80% no max, ar shaadu motoru ikdienaa braukt problemaatiski, zemajaa galaa(1500-3000rpm, kas ir ikdienas braukshanas apgriezienu diapazons) motoram truukst griezes... 4cil motori arii vairaak vibree, piedevaam tie atrodas shkjeersaam, veel vairaak vibraaciju uz auto virsbuuvi...

tas viss attiecas uz braukshanu pa ielu ikdienaa, redzam ka BMW R6 ir paaraaks...

bet tad mees atveram BMW haubi, un apluukojam dzineeja iepluudes kolektoru - ieraugam tievas un garas iepluudes trubas uz cilinriem, zinoshaakiem cilveekiem kljuust skaidrs - motors paredzeets griezes momentam, ne jaudai... Meegjinam ar sho auto paskriet pa trasi, lai vai kaa mees censtos, motors ir sameeraa kuutrs, neveelas iipashi labi griezties augstos rpm, tur arii truukst "ceeliena" (tie arii ir tie nm, kas jau saak kristies...). Ja shim dzineejam buutu M-Power liidziigs iepluudes kolektors, tad buutu ieguuts vairaak Zs, vairaak Nm, bet plataa un leezenaa griezes liikne sashaurinaatos un izveidotu piikji kaut kur pie 5500 rpm... motors kljuutu jaudiigaaks, sportiskaaks, bet pazustu liela dalja no komforta(plataas un leezenaas jaudas liiknes)

tad mees iekaapjam divlitriigaa turbo japaanii un nedaudz pamocam sho motoru, aatri kljuust skaidrs, ka zem 3000rpm motoru nolaist vienkaarshi nedriikst, turam motoru no 3500-6000rpm, ieguustam shajaa diapazonaa vismaz 350nm gandriiz visaa "platumaa", tas ir par 100nm, jeb ~40% vairaak nekaa M50B25!

ja pareekjina ieguustamo griezes momentu * apgriezienu diapazons, tad rupji reekjinot un pienjemot ka BMW shis cipars buus 1Nm, tad japaanim saliidzinoshi tiks ieguuti tikai 0.8Nm, bet starpiiba ir tur, ka turbo tas griezes moments ir tur, kur tas ir vajadziigs, bet BMW ir izpluudis pa visiem rpm tad atliek tikai izveeleeties sev piemeeroto motora raksturu... man patiik turbo...

un veel ir jaanjem veeraa, ka shie 2l turbo japaanji visi ir "homologation special" mashiinas, taatad taas ir par pamatu A vai N grupas sporta automashiinaam, un lielaakaa dalja risinaajumu (viena turbiina, liela turbiina, veel dazhaadas motora detaljas un dizains kopumaa) ir pakljauti sportam, nevis ielas sporta auto radiishanai... kaads ir, piemeeram, e36 M3...

dazhaadi auto dazhaadiem cilveekiem, manupraat, ir jaapriecaajas, ka tajaa laikaa tika radiiti tik dazhaadi auto, labaa laikaa dziivojam pagaatne un naakotne autobuuvee neizskataas tik spozhi
Offline
JZ
10. Mar 2005, 22:36 #714

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

veel es vareetu pateikt kaut ko sliktu par parastajaam BMW manuaalajaam aatrumkaarbaam, kas tika likas m20 un m50 motoriem... bet labaak pakluseeshu
Offline
Fii
10. Mar 2005, 22:45 #715

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku

ja pareekjina ieguustamo griezes momentu * apgriezienu diapazons, tad rupji reekjinot un pienjemot ka BMW shis cipars buus 1Nm, tad japaanim saliidzinoshi tiks ieguuti tikai 0.8Nm, bet starpiiba ir tur, ka turbo tas griezes moments ir tur, kur tas ir vajadziigs, bet BMW ir izpluudis pa visiem rpm tad atliek tikai izveeleeties sev piemeeroto motora raksturu... man patiik turbo...

Un japaanjiem ir arii 3 litru motori ar turbiinaam, kuriem pietiek griezes momenta arii pie zemiem apgriezieniem.
Offline
JZ
10. Mar 2005, 22:50 #716

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ielas mashiinaam atmosfeeriskaa pret turbo koeficents ir apmeeram 1.3 vai 1.4, tad 2litriigie turbo ir apmeeram 2.5 2.8 ekvivalenti, taadeelj es tos lielos turbo motorus nepieminu

un FIA noteiktais 1.7 koeficents ir veeraa njemams tikai sporta motoru sakaraa! taa ir pavisam cita turbo motoru kategorija...
Offline
foobar
10. Mar 2005, 23:11 #717

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: M57TU2D30


2005-03-10 22:45, Fii rakstīja:

Un japaanjiem ir arii 3 litru motori ar turbiinaam, kuriem pietiek griezes momenta arii pie zemiem apgriezieniem.


Tad sanaak ka tas 3.0 turbo ir suuds, jo vinjam ir max grieze jau pie zemiem apgriezieniem
Offline
Fii
10. Mar 2005, 23:55 #718

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2005-03-10 23:11, foobar rakstīja:
Tad sanaak ka tas 3.0 turbo ir suuds, jo vinjam ir max grieze jau pie zemiem apgriezieniem

Nevis max grieze, bet gan liela grieze saliidzinaajumaa ar 2.0
Offline
GS
11. Mar 2005, 00:10 #719

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

Risinajums viens turbanizet BMW Izmaksas aptuveni 5k euro un ja pareizi visu izdara no taa pasa e36 325 var dabut araa ~500hp gandriz nesamazinot motora resursu...


-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
edzulis
11. Mar 2005, 00:16 #720

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

nu, nu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo