Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
bmwaddict
28. May 2017, 22:38 #701

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

veel protams pluss ir ka caur hidrotransformaatoru pareizi apreekjinaatai kaarbai apgriezieni ilgaak tiek notureeti jaudas diapazonaa - tobish ar manuaali tev vajag dzizneeju ar plashaku jaudas diapazonu nekaa gadiijumaa ar automaatu - automaats caur muftu var izgriezt vairaak jaudas pie noteiktiem nosaciijumeim.
Offline
N53series
28. May 2017, 22:43 #702

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 22:38:10 @bmwaddict rakstīja:
veel protams pluss ir ka caur hidrotransformaatoru pareizi apreekjinaatai kaarbai apgriezieni ilgaak tiek notureeti jaudas diapazonaa - tobish ar manuaali tev vajag dzizneeju ar plashaku jaudas diapazonu nekaa gadiijumaa ar automaatu - automaats caur muftu var izgriezt vairaak jaudas pie noteiktiem nosaciijumeim.


+101.

redz, es jau vairaak iereecu par to, kaa pasaule ''atttiistaas''.
bija laiks, kad skukjiem maaciiju, kaa ar sajuugu jastraadaa, lai startaa uztureetu pareizus RPM [bija man strokeris, zem 3000 RPM bija nikulis], kaa robus ar starpgaazi parsleegt. kaa liikumaa skjeersaam samest. galu galaa - kaa ar roceni straadaat.
tajaa laikaa [arii dazs labs no sportisko diizelju iipasniekiem] iereca par tiem, kas ar tomatiem brauca, par diizeljiem nerunaajot. sak - elkoniitis aaraa pa logu.
tagad bilde mainiijusies pa 180 graadiem. elkonitis aaraa pa logu. podzinja ''sport'' un viens pedaalis. iedegas zaljais, paraadaas duumu maakonis, un.. sportists ir starteejis
bljaa, man buutu kauns kaut ko te par sportiskumu runaat taadaa raskladaa goda vaards! ok, leetaak, ok, ekonomiskaak.. iet puslidz, ikdienai. shaadus tekstus saprotu.. bet, kad ar diizeljiem kuupina ''sportisti'', tas izsauc reeku.
Offline
bmwaddict
28. May 2017, 22:52 #703

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nu labi sportisti vai nee, bet katram ir savi plusi. kaa jau teicu man bija mazs negants 1.6 16v renis kas man reaali sagaadaaja azartu no taas miskastes panjemt visu, mazliet atsauca atminjaa 1.8 16v golfu ar meh shprici - vot tas ir etalons momentaala reakcijai uz pedaali - tad vienniziimiigi manuaalis ir da best, jo ar taadu ir jaamaak brauk, jaaizjuut dzineejs. bet ja tu panjem turbo puuti tad kaads manuaalis.. tur jau reakcija uz gaazes pedaali ir nozheelojama. tad labaak ir tomaats, iespied griidaa nu gaidi kameer kaarba padariis savu darbu, un ja dzineejam ir shaura jaudas liikne tad pareizi izeekjinaats tomaats to darbu vienmeer padariis labaak par manuaali, jo ar manuaali tu papisiisi spiedienu un laiku sleegaajot un meeginot nokjert to shauro griezes momenta joslinju..

labi rant mode off
Offline
Kaross
28. May 2017, 22:54 #704

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Labs piemērs A.Batraks.
BATCC pirmspēdējā posmā absolūti labākais 1. vieta. Un 3.0D no 535D ievietots E46 virsbūvē. 400HP un daudz Nm. Benzīni ostīja viņa kvēpus.
Dīzelis nav domāts sportam (par to es pats esmu lieliski pārliecinājies uzkāpjot uz šī grābekļa), bet nu diezvai kāds smējās par viņu, kad viņš visiem aizbrauca garām.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 28 May 2017, 22:55:44 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
28. May 2017, 22:58 #705

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


28 May 2017, 17:54:20 @motherfuckers rakstīja:

28 May 2017, 17:47:22 @RSAWorkshop rakstīja:
un ko Tu gribi, lai Pēteris izdara? Diez vai viņam būs vēlme ņemt nost ātrumkārbu un restaurēt hidrotransformatoru


Varbūt ir kāds cits iemesls un iespējams diagnostika parādīs!
Un ja tomēr hidrotransformātors,kāds zin kādas ir remonta izmaksas?


Pie manis aptuveni ~500-520 Euro.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
28. May 2017, 23:01 #706

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 22:54:47 @Kaross rakstīja:
Labs piemērs A.Batraks.
BATCC pirmspēdējā posmā absolūti labākais 1. vieta. Un 3.0D no 535D ievietots E46 virsbūvē. 400HP un daudz Nm. Benzīni ostīja viņa kvēpus.
Dīzelis nav domāts sportam (par to es pats esmu lieliski pārliecinājies uzkāpjot uz šī grābekļa), bet nu diezvai kāds smējās par viņu, kad viņš visiem aizbrauca garām.


nu, pag.. kaadaa klasee?
nav jau pat korekti saliidzinaat 3L atmosfeerisko 3L biturbo diizeli, piem. sak, re kaa iet.. nu, taisnee + tomaats + saboostots = iet.. bet, tie jau nav vienaadi tilpumi.
Offline
Kaross
28. May 2017, 23:05 #707

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

R.Rode brauca ar 3.0 turbo benzīnu no Toyota ar kaut kādiem 650-700Zs. Palika aizmugurē.

Klase nezinu precīzi. Laikam dīzeļu klase, bet kā jau minēju 1.vieta bija absolūti - ne tikai savā klasē. Pirmais viņš bija arī starp benzīnniekiem.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 28 May 2017, 23:11:11 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Staris
28. May 2017, 23:13 #708

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


28 May 2017, 23:01:19 @N53series rakstīja:

28 May 2017, 22:54:47 @Kaross rakstīja:
Labs piemērs A.Batraks.
BATCC pirmspēdējā posmā absolūti labākais 1. vieta. Un 3.0D no 535D ievietots E46 virsbūvē. 400HP un daudz Nm. Benzīni ostīja viņa kvēpus.
Dīzelis nav domāts sportam (par to es pats esmu lieliski pārliecinājies uzkāpjot uz šī grābekļa), bet nu diezvai kāds smējās par viņu, kad viņš visiem aizbrauca garām.


nu, pag.. kaadaa klasee?
nav jau pat korekti saliidzinaat 3L atmosfeerisko 3L biturbo diizeli, piem. sak, re kaa iet.. nu, taisnee + tomaats + saboostots = iet.. bet, tie jau nav vienaadi tilpumi.

Kāda nozīme klasēm? Cik sapratu no tevis, tad nekāds dīzelis nekādā variācijā nav paredzēts sportam. Ja šeit dīzelis kādu benzīnu ir uzvarējis, tad tas nedaudz salauž tavu teoriju

Offline
JZ
28. May 2017, 23:23 #709

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ja kāds te vinnē ne endurance šoseju ar dīzeli, kas pietam nāk no ielas mašīnas, tad tas tik parāda cik skumja situācija ir kopumā
Offline
Angelz
28. May 2017, 23:27 #710

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


28 May 2017, 23:13:30 @Staris rakstīja:

Kāda nozīme klasēm? Cik sapratu no tevis, tad nekāds dīzelis nekādā variācijā nav paredzēts sportam. Ja šeit dīzelis kādu benzīnu ir uzvarējis, tad tas nedaudz salauž tavu teoriju


Man domāt šī ir neauglīga saruna, kāda jēga jamam kaut ko pierādīt. Tērēt enerģiju pilnīgā bezpontā. Tāpat ir ieņemts stūrgalvīgs viedoklis, visi dīzeļi neiet, sliktā tehniskā stāvoklī, ir defaultaa sūdi un aiz tiem paliek dūmu mākonis un par atm vispār nerunājot. Ar tādiem brauc tikai sievietes un geji

[ Šo ziņu laboja Angelz, 28 May 2017, 23:28:10 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
FisherS
28. May 2017, 23:30 #711

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem

... dīzeļi ir arī lētāki, sliktākas komplektācijas, biežāk plīst.
Offline
uldens1
28. May 2017, 23:32 #712

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

kopš kura laika drifts ir sports
Isti nevienā sportā dizeļi nedominē,ja nu vienigi dakaras smagie.
Pat motorlaivam ir benzina dzineji kaut tur varetu ar lielo griezi dudinat ar 3000 apgriezieniem,bet tapat izvelas benzina dzinejus
Offline
FisherS
28. May 2017, 23:43 #713

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem

Pēc pēdējām lapām ar palagiem īsumā sanāk tā: N53series vēlējies pa ~ 7k e60, sanāca tik beņa ar mašalku, ssā bija vēl 4gabali dīzeļi, bet sliktākā stāvoklī atnākuši "no vācijas". Tātad viss kārtībā ar teoriju un viedoklis ar izveidojies. Var zāģēt ar 3robu uz 150, dīzeļi lētāki kā benzīnieki tirgū un pie vienāda nobraukuma "200k km" labāk saglabājušies ir benzīnieki.

Ps. Arī lejot degvielu Latvijas naftā rokas nesmird pēc soļaras

[ Šo ziņu laboja FisherS, 28 May 2017, 23:48:45 ]

Offline
N53series
28. May 2017, 23:49 #714

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Klau,retardi,ja juus kaut vienu simto dalju buutu tik aktiivi lietaas,kur vajag kaadas minimaalas zinaashanas,powers buutu krutaakais forums. Vieniigais,ko juus speejiet,tas ir - neargumenteti pljuutiit.
Palasot taas gaudas,vnk zheel paliek.laika,energjijas. Stulbums ir uzvareejis. Apsveicu.
Offline
N53series
29. May 2017, 00:01 #715

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 23:05:31 @Kaross rakstīja:
R.Rode brauca ar 3.0 turbo benzīnu no Toyota ar kaut kādiem 650-700Zs. Palika aizmugurē.

Klase nezinu precīzi. Laikam dīzeļu klase, bet kā jau minēju 1.vieta bija absolūti - ne tikai savā klasē. Pirmais viņš bija arī starp benzīnniekiem.


Nu,bet tie bija turbo benziini,ne atmosfeeriskie,pareizi?

Otra lieta - ne jau zs,bet griezes liikne ir teema. Kaapeec neieliec bildi ar to sava audi turbo projektu un manu komantu? Es ar cipariem pieraadiiju,ka tu nekaadi neavri traapiit normaalas griezes diapazonaa,pat mochijot tuvu redline. Te ir tas pats. Ja ir shauras griezes joslas dzineejs,ar manuaali ir kapi. Ok,risinaajums - automaats. Bet,shii teema toch par sarezhiitu shejienes publikai..
Offline
Kaross
29. May 2017, 01:03 #716

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu bet kā tev liekas no kura atmosfēriskā 3.0 var dabūt 600zs?
Skaidri un gaiši uzrakstīju:
3.0 dīzelis ar divām turbīnām - BMW 535D
3.0 turbo benzīns - Toyota Supra 2JZ.

Nezinu kā tevi sauc ārpus BMWpower un nezinu par kuru komentu runā. Droši vari ielikt pats, es atļauju.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ens
29. May 2017, 10:03 #717

Kopš: 06. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 917

Braucu ar: Dvuļu un semkām

Episkākais bīfs ever. Kāds vispār 5er ir sakars ar sportu?
Offline
rolands444
29. May 2017, 10:18 #718

Kopš: 26. Oct 2005

Ziņojumi: 412

Braucu ar:

Jautājums: Nedarbojās el.āķis. Visu laiku mirgo sarkana lampiņa uz pogas ar kuru viņu darbina. Izjaucu pašu āķi un nevaru saprast, bet motoriņu ar roku nevar pagriezt. Tā vajag vai arī šamējais ir noķīlējis
Offline
Angelz
29. May 2017, 10:52 #719

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


29 May 2017, 10:18:07 @rolands444 rakstīja:
Jautājums: Nedarbojās el.āķis. Visu laiku mirgo sarkana lampiņa uz pogas ar kuru viņu darbina. Izjaucu pašu āķi un nevaru saprast, bet motoriņu ar roku nevar pagriezt. Tā vajag vai arī šamējais ir noķīlējis


Kas ar jamā vadības bloku, vesals, nav pabijis ūdenī?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
rolands444
29. May 2017, 10:55 #720

Kopš: 26. Oct 2005

Ziņojumi: 412

Braucu ar:


29 May 2017, 10:52:12 @Angelz rakstīja:

29 May 2017, 10:18:07 @rolands444 rakstīja:
Jautājums: Nedarbojās el.āķis. Visu laiku mirgo sarkana lampiņa uz pogas ar kuru viņu darbina. Izjaucu pašu āķi un nevaru saprast, bet motoriņu ar roku nevar pagriezt. Tā vajag vai arī šamējais ir noķīlējis


Kas ar jamā vadības bloku, vesals, nav pabijis ūdenī?

Vadības bloku nomainīju(jauns), jo bija applūdis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo