Online
Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tīteņi (attītie auto nobraukumi)
Autors | Ziņojums |
Vienpatis | | Kopš: 27. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 443
Braucu ar: BMW 535xd (f10)
| Kāpēc to visu rakstu! Šodien braucu ar busu, kuram ir reāli 700k un nav ne motoram ne kārbai veikta kapitalka. Tikai apkopes un salīdzinoši sīkumi. | Offline | | |
Ards | | Kopš: 22. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 487
Braucu ar: Toyotu
| Senlatviesu gudriba saka ka labak pirkt 10 gadigu auto tiko no DE ar 500t km neka 10 gadigu LV auto ar 200t km. | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
02 Dec 2017, 17:59:18 @JURCX rakstīja:
02 Dec 2017, 15:05:01 @RolandsK rakstīja:
Ja var ticēt Jurčika atskaitei, tad šis ir 5xtītenis:e91 Un galvenais stāsta, ka viss ok un reāls nobraukums, kurš pārbaudīts Pie tam smagi notīts reģistrējot LV.
ticēt var, tīts ir
Šis numurs senāk bija uz Z4 kas tika dots nomā netālu no Turības. | Offline | | |
gxl | | Kopš: 31. Oct 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 176
Braucu ar: 200sx, SuperB, Tracer 700, 350EXC
| Kāds var izskaidrot šādu interesantu sitāciju, kad pārklājas un pat nedaudz nesakrīt Vācijas dīlera (?) dati ar CSDD? (neskaidrība par 2013-2014 gadu, kad auto jau reģistrēts LV, bet tipa 3 reizes vēl Vācijā fiksēts nobraukums, pie tam 2014. gada nobraukumi vairs nekā nelīmējas kopā...)
Auto viens un tas pats protams.
[ Šo ziņu laboja gxl, 03 Dec 2017, 07:26:32 ] | Offline | | |
Esspatss | | Kopš: 18. Nov 2016
Ziņojumi: 598
Braucu ar:
| Tev kāds neļauj LV reģistrētam auto eļļu pie vācu dīlera mainīt? Pie tam ,ja regulāri/patstāvīgi pa turieni dzīvojies.
[ Šo ziņu laboja Esspatss, 03 Dec 2017, 07:46:28 ] | Offline | | |
gxl | | Kopš: 31. Oct 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 176
Braucu ar: 200sx, SuperB, Tracer 700, 350EXC
|
03 Dec 2017, 07:37:12 @Esspatss rakstīja:
Tev kāds neļauj LV reģistrētam auto eļļu pie vācu dīlera mainīt? Pie tam ,ja regulāri/patstāvīgi pa turieni dzīvojies.
13 gadā izskatās -viss kārtībā ,14 laikam maina īpašnieku,vai vnk. pirms TA bišku piekoriģē odometru(nedaudz nesarēķināja),cik -aptuveni var saskaitīt.
Protams ļauj. Bet ja saimnieks saka, ka vienīgais īpašnieks LV un nav braukājis mainīt eļļu uz Vāciju? Pofig par 30K notītiem, vnk kaut kas stāstā nelīmejas kopā, ja šiem odometra rādījumiem var ticēt.. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
02 Dec 2017, 19:46:00 @Vienpatis rakstīja:
Redzot autoņus, kas tik ļoti notīti un vēl kustas ilgi un dikti pēc kārtīga remonta, kuru izmaksas ir niecīgās salīdzinot ar jauna auto iegādi, gribu teikt, ka resurs mūsdienu auto nav nemaz tiks maz salīdzinot ar 80’- 90’ ražojumu izslavēto resursu. Protams, ja nopērk ar 500k un ir attīts uz 160k un pie 200k sākas problēmas, vai tad vieglajam auto pie 600k nebūtu jābūt laikam, kad jātaisa nopietni remonti? Ir jābūt! Tas tā manas pārdomas par to, ka visi, kas bļauj, ka mūsdienu auto ir nesamērīgi švakāki ar aizgājušo laiku mašīnām, ir cilvēki, kam nekad nav bijusi pieredze ar reāliem nobraukumiem!
Šodien cilvēki pārvietojas daudz vairāk kā 2000 vai 1990.g.
3 gados uz šilts 200K nevienu neizbrīna. 90. gados reti kurš brauca katru dienu uz darbu 100 km vienā virzienā. Šodien to dara pat LV.
Vai varēs pēc 25 gadiem nopirkt labu G30, grūti pateikt. Bundžas apstrāde jau šķiet labāka kā EXX, problēmas varētu būt atrast elektroniku. Turbinizēts šujmašīnas motors 2 tonnas arī ilgi nepavilks, bet 3 gados nolocīt 200K būs nieks.
Vecie dinozauri ir prasti, sarūsējušu bleķi var pārmetināt. Entuziasti to arī dara. Nobraucot garām ceļmalā stāvošai tranzistoru čupai, viņi tikai nosmīn | Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879723
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| pārdevējs nav iedevis citu VINu?
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
|
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
|
02 Dec 2017, 20:02:10 @Ards rakstīja:
Senlatviesu gudriba saka ka labak pirkt 10 gadigu auto tiko no DE ar 500t km neka 10 gadigu LV auto ar 200t km.
Pilnīga taisnība, bet arī Vācijā tin un kā vēl tin Pietam starp apkopēm un pirms skates
Agrāk pats nezināju. Vācijā apdrošināšanas cenas galvenais ietekmējošais faktors ir auto nobraukums gadā Tākā tur arī cilvēciņi cenšas ietaupīt, tad to arī dara. Cik ieekonomē? Daudz, 150eur vietā maksā 60eur mēnesī tākā arī no turienes dzenot jauzmanas | Offline | | |
patsr | | Kopš: 29. Jun 2017
Ziņojumi: 129
Braucu ar:
|
03 Dec 2017, 19:41:16 @smilee45 rakstīja:
02 Dec 2017, 20:02:10 @Ards rakstīja:
Senlatviesu gudriba saka ka labak pirkt 10 gadigu auto tiko no DE ar 500t km neka 10 gadigu LV auto ar 200t km.
Pilnīga taisnība, bet arī Vācijā tin un kā vēl tin Pietam starp apkopēm un pirms skates
Agrāk pats nezināju. Vācijā apdrošināšanas cenas galvenais ietekmējošais faktors ir auto nobraukums gadā Tākā tur arī cilvēciņi cenšas ietaupīt, tad to arī dara. Cik ieekonomē? Daudz, 150eur vietā maksā 60eur mēnesī tākā arī no turienes dzenot jauzmanas
Vācijā neviens neko netin, ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa. | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
03 Dec 2017, 23:47:55 @patsr rakstīja:
03 Dec 2017, 19:41:16 @smilee45 rakstīja:
02 Dec 2017, 20:02:10 @Ards rakstīja:
Senlatviesu gudriba saka ka labak pirkt 10 gadigu auto tiko no DE ar 500t km neka 10 gadigu LV auto ar 200t km.
Pilnīga taisnība, bet arī Vācijā tin un kā vēl tin Pietam starp apkopēm un pirms skates
Agrāk pats nezināju. Vācijā apdrošināšanas cenas galvenais ietekmējošais faktors ir auto nobraukums gadā Tākā tur arī cilvēciņi cenšas ietaupīt, tad to arī dara. Cik ieekonomē? Daudz, 150eur vietā maksā 60eur mēnesī tākā arī no turienes dzenot jauzmanas
Vācijā neviens neko netin,ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa.
netin, netin, Vācija tak ir brīnumzeme! | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
04 Dec 2017, 00:05:29 @janchikz rakstīja:
03 Dec 2017, 23:47:55 @patsr rakstīja:
03 Dec 2017, 19:41:16 @smilee45 rakstīja:
02 Dec 2017, 20:02:10 @Ards rakstīja:
Senlatviesu gudriba saka ka labak pirkt 10 gadigu auto tiko no DE ar 500t km neka 10 gadigu LV auto ar 200t km.
Pilnīga taisnība, bet arī Vācijā tin un kā vēl tin Pietam starp apkopēm un pirms skates
Agrāk pats nezināju. Vācijā apdrošināšanas cenas galvenais ietekmējošais faktors ir auto nobraukums gadā Tākā tur arī cilvēciņi cenšas ietaupīt, tad to arī dara. Cik ieekonomē? Daudz, 150eur vietā maksā 60eur mēnesī tākā arī no turienes dzenot jauzmanas
Vācijā neviens neko netin,ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa.
netin, netin, Vācija tak ir brīnumzeme!
Protams, tirgotāji netin, tīšana ir cits serviss. Un tieši kā te apraksta — attin pirms došanās uz apkopēm, pirms došanās tur, kur var fiksēt nobraukumu oficiālās datubāzēs. Pa vidam mazā servisā nomaina eļļas, filtrus, paši skaita līdzi reālo nobraukumu, bet tā ir rodas auto ar vienu īpašnieku, mazu nobraukumu, kaut reāli pārsimt tūkstoši notīti. Ar šo shēmu iepazinos viena MB SL izpildījumā — īpašnieks turīgs, bet daudz jābraukā darba darīšanās. Pats parēķinājis, ka auto tālākpārdošanas vērtība būs 2-3x augstāka, ja būs "tīri" papīri. Auto jau ļoti labs, kopa un rūpējās tā, lai uz tā pat muša nebūtu sēdējusi, tik nobraukumam ticēt nevar. | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12927
Braucu ar: eFku
|
03 Dec 2017, 23:47:55 @patsr rakstīja:
Vācijā neviens neko netin, ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa.
un narkotikas netirgo, jo par tak pat uz padsmit gadiem varieseesties. | Offline | | |
JURCX | | Kopš: 02. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2675
Braucu ar: ///M
| Kuram te hokejs, bmw, tīteņi un plikas vasarenes ziemā tuvas???
WBAFG01060L187356
X6 no Delfiem
[ Šo ziņu laboja JURCX, 18 Dec 2017, 15:10:38 ]
----------------- BMW GROUP VIN Info and History Reports:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium
:) | Offline | | |
ShrankY | | Kopš: 06. Jun 2003
Ziņojumi: 736
Braucu ar:
|
Vācijā neviens neko netin,ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa.
netin, netin, Vācija tak ir brīnumzeme!
Protams, tirgotāji netin, tīšana ir cits serviss. Un tieši kā te apraksta — attin pirms došanās uz apkopēm, pirms došanās tur, kur var fiksēt nobraukumu oficiālās datubāzēs. Pa vidam mazā servisā nomaina eļļas, filtrus, paši skaita līdzi reālo nobraukumu, bet tā ir rodas auto ar vienu īpašnieku, mazu nobraukumu, kaut reāli pārsimt tūkstoši notīti. Ar šo shēmu iepazinos viena MB SL izpildījumā — īpašnieks turīgs, bet daudz jābraukā darba darīšanās. Pats parēķinājis, ka auto tālākpārdošanas vērtība būs 2-3x augstāka, ja būs "tīri" papīri. Auto jau ļoti labs, kopa un rūpējās tā, lai uz tā pat muša nebūtu sēdējusi, tik nobraukumam ticēt nevar.
baigās aizdomas, ka ja es savam garantijas auto kaut ko notīšu, man garantija aizies pa pieskari
domā vāciešiem tas po? nedomāju gan
[ Šo ziņu laboja ShrankY, 18 Dec 2017, 15:54:44 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
18 Dec 2017, 15:54:08 @ShrankY rakstīja:
Vācijā neviens neko netin,ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa.
netin, netin, Vācija tak ir brīnumzeme!
Protams, tirgotāji netin, tīšana ir cits serviss. Un tieši kā te apraksta — attin pirms došanās uz apkopēm, pirms došanās tur, kur var fiksēt nobraukumu oficiālās datubāzēs. Pa vidam mazā servisā nomaina eļļas, filtrus, paši skaita līdzi reālo nobraukumu, bet tā ir rodas auto ar vienu īpašnieku, mazu nobraukumu, kaut reāli pārsimt tūkstoši notīti. Ar šo shēmu iepazinos viena MB SL izpildījumā — īpašnieks turīgs, bet daudz jābraukā darba darīšanās. Pats parēķinājis, ka auto tālākpārdošanas vērtība būs 2-3x augstāka, ja būs "tīri" papīri. Auto jau ļoti labs, kopa un rūpējās tā, lai uz tā pat muša nebūtu sēdējusi, tik nobraukumam ticēt nevar.
baigās aizdomas, ka ja es savam garantijas auto kaut ko notīšu, man garantija aizies pa pieskari
domā vāciešiem tas po? nedomāju gan
Vai Tu dodies uz apkopi un pie lodziņa pasludini, ka esi notinis odometru? Vai arī iedomājies, ka viņi katrā apkopē slēdzas klāt un baigi pārbauda, vai nav kaut kas darīts. Kas pēc instrukcijas jādara, to tie dara un pēc instrukcijas varbūt visa apkope izteikti mehāniska, odometru nolasa no paneļa un viss. Viņiem nav laika darīt papildu lietas kā pārbaudīt iespējamas iejaukšanās, jo par to kādam būtu jāmaksā. Piedevām, es jau skaidroju, ka šie shēmotāji paralēli apmeklē mazu servisu, kurā visu dara par naudu. Attiecīgi skaidrs, ka var parēķināt, ka labāk mazajā servisā samainīt kādas bukses un sviras pret tādām pašām OEM, lai to nomaiņa pie maza nobraukuma nebūtu aizdomīga. Shēmotāji shēmo tīro auto vēsturi un tīrā auto vēsturē neietilpst nebeidzams saraksts ar garantijas problēmām, labāk izskatās, ja auto maz braucis un braucis vispār bez sūdzībām.[ Šo ziņu laboja Mizx, 18 Dec 2017, 16:54:54 ] | Offline | | |
|
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
18 Dec 2017, 16:53:57 @Mizx rakstīja:
Vai Tu dodies uz apkopi un pie lodziņa pasludini, ka esi notinis odometru? Vai arī iedomājies, ka viņi katrā apkopē slēdzas klāt un baigi pārbauda, vai nav kaut kas darīts. Kas pēc instrukcijas jādara, to tie dara un pēc instrukcijas varbūt visa apkope izteikti mehāniska, odometru nolasa no paneļa un viss. Viņiem nav laika darīt papildu lietas kā pārbaudīt iespējamas iejaukšanās, jo par to kādam būtu jāmaksā. Piedevām, es jau skaidroju, ka šie shēmotāji paralēli apmeklē mazu servisu, kurā visu dara par naudu. Attiecīgi skaidrs, ka var parēķināt, ka labāk mazajā servisā samainīt kādas bukses un sviras pret tādām pašām OEM, lai to nomaiņa pie maza nobraukuma nebūtu aizdomīga. Shēmotāji shēmo tīro auto vēsturi un tīrā auto vēsturē neietilpst nebeidzams saraksts ar garantijas problēmām, labāk izskatās, ja auto maz braucis un braucis vispār bez sūdzībām.
200-300K tur arī būs rūpnīcas piekare, ja nav pārmērīgi dzīts. Katrs gadījums individuāls. Līzings ar nobraukuma ierobežojumu - tur jau var teikt, ka riski lielāki.
Sameklēt Vācijā 500K nobrauktu sludinājumos nemaz nav tik viegli. 1 no 10 būs virs 300K, tā ka izdariet secinājumus.
1-2 īpašnieki ir mazāk risku. Pēc pirmajiem 3-4 lietošanas gadiem var daudzmaz izsecināt vidējo arī pēc 10 gadiem. Mazāk risku, ka katrs privātais uzreiz tīs no 30K uz 20K. Fiziski jau grūtāk tos 100km dienā, tas tāds normāls attālums, kurš veicams mājas-darbs-mājas. | Offline | | |
Remjanis | | Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Darba fordu
|
04 Dec 2017, 00:48:15 @Mizx rakstīja:
04 Dec 2017, 00:05:29 @janchikz rakstīja:
03 Dec 2017, 23:47:55 @patsr rakstīja:
03 Dec 2017, 19:41:16 @smilee45 rakstīja:
02 Dec 2017, 20:02:10 @Ards rakstīja:
Senlatviesu gudriba saka ka labak pirkt 10 gadigu auto tiko no DE ar 500t km neka 10 gadigu LV auto ar 200t km.
Pilnīga taisnība, bet arī Vācijā tin un kā vēl tin Pietam starp apkopēm un pirms skates
Agrāk pats nezināju. Vācijā apdrošināšanas cenas galvenais ietekmējošais faktors ir auto nobraukums gadā Tākā tur arī cilvēciņi cenšas ietaupīt, tad to arī dara. Cik ieekonomē? Daudz, 150eur vietā maksā 60eur mēnesī tākā arī no turienes dzenot jauzmanas
Vācijā neviens neko netin,ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa.
netin, netin, Vācija tak ir brīnumzeme!
Protams, tirgotāji netin, tīšana ir cits serviss. Un tieši kā te apraksta — attin pirms došanās uz apkopēm, pirms došanās tur, kur var fiksēt nobraukumu oficiālās datubāzēs. Pa vidam mazā servisā nomaina eļļas, filtrus, paši skaita līdzi reālo nobraukumu, bet tā ir rodas auto ar vienu īpašnieku, mazu nobraukumu, kaut reāli pārsimt tūkstoši notīti. Ar šo shēmu iepazinos viena MB SL izpildījumā — īpašnieks turīgs, bet daudz jābraukā darba darīšanās. Pats parēķinājis, ka auto tālākpārdošanas vērtība būs 2-3x augstāka, ja būs "tīri" papīri. Auto jau ļoti labs, kopa un rūpējās tā, lai uz tā pat muša nebūtu sēdējusi, tik nobraukumam ticēt nevar.
Beidzot,pa ilgiem laikiem kāds arī uzraksta šo to tuvāk īstenībai. Nevajag pat Vāciju,zinu tepat LV vismaz piecus līdzīgus cilvēkus,kas tin vismaz reizi gadā.Krutākais laikam bija vienam kaimiņam 12.gada oktāvija ar reāliem 400 (pa LV),bet uz paneļa skaistiem 150,kas pircējam likās ļoti ticami.(Neesmu personīgi nekādi iesaistīts šajā lietā). Tā kā vārdi-patiess,pierādams,orģināls nobraukums vienmēr izraisa smaidu.Tas tiešām 99,9% tāds var būt,ja pērc mašīnu no sava laba radinieka,vai ļoti laba,sena drauga,kas šo auto pircis jaunu salonā. | Offline | | |
ShrankY | | Kopš: 06. Jun 2003
Ziņojumi: 736
Braucu ar:
|
Vai Tu dodies uz apkopi un pie lodziņa pasludini, ka esi notinis odometru? Vai arī iedomājies, ka viņi katrā apkopē slēdzas klāt un baigi pārbauda, vai nav kaut kas darīts. Kas pēc instrukcijas jādara, to tie dara un pēc instrukcijas varbūt visa apkope izteikti mehāniska, odometru nolasa no paneļa un viss. Viņiem nav laika darīt papildu lietas kā pārbaudīt iespējamas iejaukšanās, jo par to kādam būtu jāmaksā. Piedevām, es jau skaidroju, ka šie shēmotāji paralēli apmeklē mazu servisu, kurā visu dara par naudu. Attiecīgi skaidrs, ka var parēķināt, ka labāk mazajā servisā samainīt kādas bukses un sviras pret tādām pašām OEM, lai to nomaiņa pie maza nobraukuma nebūtu aizdomīga. Shēmotāji shēmo tīro auto vēsturi un tīrā auto vēsturē neietilpst nebeidzams saraksts ar garantijas problēmām, labāk izskatās, ja auto maz braucis un braucis vispār bez sūdzībām.
Es neesmu specs šajā jautājumā, labāk to iekomentētu reāls dīlera darbinieks.
Bet cik man zināms, jebkura iejaukšanās mašīnas kompī tiek fiksēta un autiņš uzreiz noleks no garantijas.
Te es runāju par jauniem BMW. Gan jau ne visii auto ražotāji ir tālu attīstījušies.
Tas pats ar čipu, piesēdz pie kompja un informācija uzreiz aiziet zviedriem, vai kam tur vēl un miers, nav nekādas starpības tu to dari kaktu servisā vai garāžā.
Un ja es esmu samaksājis 2k par 5 gadu garantiju, tad kāda velna pēc man to darīt?
Un pie kompja slēdz autiņu bieži, pie katras apkopes vai nu apdaitiņš vai vēl kāds fufelis.
Varbūt protams es kļūdos un garāžas spečuki jau sen soli priekšā BMW inženieriem
Pēc gada varat ņemt manu g30, nebūs notīts toeši bitkoinu bizītis būs aizgājis
uPD: svaiga infa, jādzēš visos blokos, tad varot dabūt cauri. Bet atkal esot jābūt dīlera kompjiem hvz.
[ Šo ziņu laboja ShrankY, 18 Dec 2017, 20:14:23 ] | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
18 Dec 2017, 19:38:02 @Remjanis rakstīja:
04 Dec 2017, 00:48:15 @Mizx rakstīja:
04 Dec 2017, 00:05:29 @janchikz rakstīja:
03 Dec 2017, 23:47:55 @patsr rakstīja:
03 Dec 2017, 19:41:16 @smilee45 rakstīja:
02 Dec 2017, 20:02:10 @Ards rakstīja:
Senlatviesu gudriba saka ka labak pirkt 10 gadigu auto tiko no DE ar 500t km neka 10 gadigu LV auto ar 200t km.
Pilnīga taisnība, bet arī Vācijā tin un kā vēl tin Pietam starp apkopēm un pirms skates
Agrāk pats nezināju. Vācijā apdrošināšanas cenas galvenais ietekmējošais faktors ir auto nobraukums gadā Tākā tur arī cilvēciņi cenšas ietaupīt, tad to arī dara. Cik ieekonomē? Daudz, 150eur vietā maksā 60eur mēnesī tākā arī no turienes dzenot jauzmanas
Vācijā neviens neko netin,ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa.
netin, netin, Vācija tak ir brīnumzeme!
Protams, tirgotāji netin, tīšana ir cits serviss. Un tieši kā te apraksta — attin pirms došanās uz apkopēm, pirms došanās tur, kur var fiksēt nobraukumu oficiālās datubāzēs. Pa vidam mazā servisā nomaina eļļas, filtrus, paši skaita līdzi reālo nobraukumu, bet tā ir rodas auto ar vienu īpašnieku, mazu nobraukumu, kaut reāli pārsimt tūkstoši notīti. Ar šo shēmu iepazinos viena MB SL izpildījumā — īpašnieks turīgs, bet daudz jābraukā darba darīšanās. Pats parēķinājis, ka auto tālākpārdošanas vērtība būs 2-3x augstāka, ja būs "tīri" papīri. Auto jau ļoti labs, kopa un rūpējās tā, lai uz tā pat muša nebūtu sēdējusi, tik nobraukumam ticēt nevar.
Beidzot,pa ilgiem laikiem kāds arī uzraksta šo to tuvāk īstenībai. Nevajag pat Vāciju,zinu tepat LV vismaz piecus līdzīgus cilvēkus,kas tin vismaz reizi gadā.Krutākais laikam bija vienam kaimiņam 12.gada oktāvija ar reāliem 400 (pa LV),bet uz paneļa skaistiem 150,kas pircējam likās ļoti ticami.(Neesmu personīgi nekādi iesaistīts šajā lietā). Tā kā vārdi-patiess,pierādams,orģināls nobraukums vienmēr izraisa smaidu.Tas tiešām 99,9% tāds var būt,ja pērc mašīnu no sava laba radinieka,vai ļoti laba,sena drauga,kas šo auto pircis jaunu salonā.
Klau, kādu auto labāk pirkt?
1) auto no Vācijas ar pierādāmu nobraukumu (Kur notīts no 400k uz 200k km slepeni);
2) auto no vācijas. Obligāti jāredz un jājūt dzīvē! Auto no Vācijas atbraucis ar 500k km ko rumbulnieks notin uz 200k km. Tātad Vācijas 500k km reāli ir 800k, jo vācietis arī uzmeta rumbulnieku uz 300k ;
Tu rēķini kā gribi, bet labāk ir nopirkt auto, kuru notin viens pārdevējs nevis dubultā arī perekups
Un Latvijā ir arī pierādījies, ka pirmā varianta Vācijas auto ir daudz tuvāk patiesībai nekā otrā varianta auto.[ Šo ziņu laboja Staris, 18 Dec 2017, 21:09:43 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|