Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Tīteņi (attītie auto nobraukumi)

AutorsZiņojums
Vienpatis
02. Dec 2017, 19:48 #701

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)

Kāpēc to visu rakstu! Šodien braucu ar busu, kuram ir reāli 700k un nav ne motoram ne kārbai veikta kapitalka. Tikai apkopes un salīdzinoši sīkumi.
Offline
Ards
02. Dec 2017, 20:02 #702

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: Toyotu

Senlatviesu gudriba saka ka labak pirkt 10 gadigu auto tiko no DE ar 500t km neka 10 gadigu LV auto ar 200t km.
Offline
Negantelis
02. Dec 2017, 20:32 #703

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


02 Dec 2017, 17:59:18 @JURCX rakstīja:

02 Dec 2017, 15:05:01 @RolandsK rakstīja:
Ja var ticēt Jurčika atskaitei, tad šis ir 5xtītenis:e91 Un galvenais stāsta, ka viss ok un reāls nobraukums, kurš pārbaudīts Pie tam smagi notīts reģistrējot LV.

ticēt var, tīts ir


Šis numurs senāk bija uz Z4 kas tika dots nomā netālu no Turības.
Offline
gxl
03. Dec 2017, 07:21 #704

Kopš: 31. Oct 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 176

Braucu ar: 200sx, SuperB, Tracer 700, 350EXC

Kāds var izskaidrot šādu interesantu sitāciju, kad pārklājas un pat nedaudz nesakrīt Vācijas dīlera (?) dati ar CSDD? (neskaidrība par 2013-2014 gadu, kad auto jau reģistrēts LV, bet tipa 3 reizes vēl Vācijā fiksēts nobraukums, pie tam 2014. gada nobraukumi vairs nekā nelīmējas kopā...)
Auto viens un tas pats protams.

[ Šo ziņu laboja gxl, 03 Dec 2017, 07:26:32 ]

Offline
Esspatss
03. Dec 2017, 07:37 #705

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 598

Braucu ar:

Tev kāds neļauj LV reģistrētam auto eļļu pie vācu dīlera mainīt? Pie tam ,ja regulāri/patstāvīgi pa turieni dzīvojies.

[ Šo ziņu laboja Esspatss, 03 Dec 2017, 07:46:28 ]

Offline
gxl
03. Dec 2017, 07:42 #706

Kopš: 31. Oct 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 176

Braucu ar: 200sx, SuperB, Tracer 700, 350EXC


03 Dec 2017, 07:37:12 @Esspatss rakstīja:
Tev kāds neļauj LV reģistrētam auto eļļu pie vācu dīlera mainīt? Pie tam ,ja regulāri/patstāvīgi pa turieni dzīvojies.
13 gadā izskatās -viss kārtībā ,14 laikam maina īpašnieku,vai vnk. pirms TA bišku piekoriģē odometru(nedaudz nesarēķināja),cik -aptuveni var saskaitīt.

Protams ļauj. Bet ja saimnieks saka, ka vienīgais īpašnieks LV un nav braukājis mainīt eļļu uz Vāciju? Pofig par 30K notītiem, vnk kaut kas stāstā nelīmejas kopā, ja šiem odometra rādījumiem var ticēt..
Offline
bum_bumz
03. Dec 2017, 15:28 #707

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34


02 Dec 2017, 19:46:00 @Vienpatis rakstīja:
Redzot autoņus, kas tik ļoti notīti un vēl kustas ilgi un dikti pēc kārtīga remonta, kuru izmaksas ir niecīgās salīdzinot ar jauna auto iegādi, gribu teikt, ka resurs mūsdienu auto nav nemaz tiks maz salīdzinot ar 80’- 90’ ražojumu izslavēto resursu. Protams, ja nopērk ar 500k un ir attīts uz 160k un pie 200k sākas problēmas, vai tad vieglajam auto pie 600k nebūtu jābūt laikam, kad jātaisa nopietni remonti? Ir jābūt! Tas tā manas pārdomas par to, ka visi, kas bļauj, ka mūsdienu auto ir nesamērīgi švakāki ar aizgājušo laiku mašīnām, ir cilvēki, kam nekad nav bijusi pieredze ar reāliem nobraukumiem!

Šodien cilvēki pārvietojas daudz vairāk kā 2000 vai 1990.g.
3 gados uz šilts 200K nevienu neizbrīna. 90. gados reti kurš brauca katru dienu uz darbu 100 km vienā virzienā. Šodien to dara pat LV.
Vai varēs pēc 25 gadiem nopirkt labu G30, grūti pateikt. Bundžas apstrāde jau šķiet labāka kā EXX, problēmas varētu būt atrast elektroniku. Turbinizēts šujmašīnas motors 2 tonnas arī ilgi nepavilks, bet 3 gados nolocīt 200K būs nieks.
Vecie dinozauri ir prasti, sarūsējušu bleķi var pārmetināt. Entuziasti to arī dara. Nobraucot garām ceļmalā stāvošai tranzistoru čupai, viņi tikai nosmīn
Offline
sn
03. Dec 2017, 16:18 #708

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

pārdevējs nav iedevis citu VINu?

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
smilee45
03. Dec 2017, 19:41 #709

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:


02 Dec 2017, 20:02:10 @Ards rakstīja:
Senlatviesu gudriba saka ka labak pirkt 10 gadigu auto tiko no DE ar 500t km neka 10 gadigu LV auto ar 200t km.

Pilnīga taisnība, bet arī Vācijā tin un kā vēl tin Pietam starp apkopēm un pirms skates
Agrāk pats nezināju. Vācijā apdrošināšanas cenas galvenais ietekmējošais faktors ir auto nobraukums gadā Tākā tur arī cilvēciņi cenšas ietaupīt, tad to arī dara. Cik ieekonomē? Daudz, 150eur vietā maksā 60eur mēnesī tākā arī no turienes dzenot jauzmanas
Offline
patsr
03. Dec 2017, 23:47 #710

Kopš: 29. Jun 2017

Ziņojumi: 129

Braucu ar:


03 Dec 2017, 19:41:16 @smilee45 rakstīja:

02 Dec 2017, 20:02:10 @Ards rakstīja:
Senlatviesu gudriba saka ka labak pirkt 10 gadigu auto tiko no DE ar 500t km neka 10 gadigu LV auto ar 200t km.

Pilnīga taisnība, bet arī Vācijā tin un kā vēl tin Pietam starp apkopēm un pirms skates
Agrāk pats nezināju. Vācijā apdrošināšanas cenas galvenais ietekmējošais faktors ir auto nobraukums gadā Tākā tur arī cilvēciņi cenšas ietaupīt, tad to arī dara. Cik ieekonomē? Daudz, 150eur vietā maksā 60eur mēnesī tākā arī no turienes dzenot jauzmanas



Vācijā neviens neko netin, ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa.
Offline
janchikz
04. Dec 2017, 00:05 #711

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


03 Dec 2017, 23:47:55 @patsr rakstīja:

03 Dec 2017, 19:41:16 @smilee45 rakstīja:

02 Dec 2017, 20:02:10 @Ards rakstīja:
Senlatviesu gudriba saka ka labak pirkt 10 gadigu auto tiko no DE ar 500t km neka 10 gadigu LV auto ar 200t km.

Pilnīga taisnība, bet arī Vācijā tin un kā vēl tin Pietam starp apkopēm un pirms skates
Agrāk pats nezināju. Vācijā apdrošināšanas cenas galvenais ietekmējošais faktors ir auto nobraukums gadā Tākā tur arī cilvēciņi cenšas ietaupīt, tad to arī dara. Cik ieekonomē? Daudz, 150eur vietā maksā 60eur mēnesī tākā arī no turienes dzenot jauzmanas



Vācijā neviens neko netin,ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa.
netin, netin, Vācija tak ir brīnumzeme!
Offline
Mizx
04. Dec 2017, 00:48 #712

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


04 Dec 2017, 00:05:29 @janchikz rakstīja:

03 Dec 2017, 23:47:55 @patsr rakstīja:

03 Dec 2017, 19:41:16 @smilee45 rakstīja:

02 Dec 2017, 20:02:10 @Ards rakstīja:
Senlatviesu gudriba saka ka labak pirkt 10 gadigu auto tiko no DE ar 500t km neka 10 gadigu LV auto ar 200t km.

Pilnīga taisnība, bet arī Vācijā tin un kā vēl tin Pietam starp apkopēm un pirms skates
Agrāk pats nezināju. Vācijā apdrošināšanas cenas galvenais ietekmējošais faktors ir auto nobraukums gadā Tākā tur arī cilvēciņi cenšas ietaupīt, tad to arī dara. Cik ieekonomē? Daudz, 150eur vietā maksā 60eur mēnesī tākā arī no turienes dzenot jauzmanas



Vācijā neviens neko netin,ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa.
netin, netin, Vācija tak ir brīnumzeme!
Protams, tirgotāji netin, tīšana ir cits serviss. Un tieši kā te apraksta — attin pirms došanās uz apkopēm, pirms došanās tur, kur var fiksēt nobraukumu oficiālās datubāzēs. Pa vidam mazā servisā nomaina eļļas, filtrus, paši skaita līdzi reālo nobraukumu, bet tā ir rodas auto ar vienu īpašnieku, mazu nobraukumu, kaut reāli pārsimt tūkstoši notīti. Ar šo shēmu iepazinos viena MB SL izpildījumā — īpašnieks turīgs, bet daudz jābraukā darba darīšanās. Pats parēķinājis, ka auto tālākpārdošanas vērtība būs 2-3x augstāka, ja būs "tīri" papīri. Auto jau ļoti labs, kopa un rūpējās tā, lai uz tā pat muša nebūtu sēdējusi, tik nobraukumam ticēt nevar.
Offline
markelis
04. Dec 2017, 08:32 #713

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku


03 Dec 2017, 23:47:55 @patsr rakstīja:
Vācijā neviens neko netin, ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa.


un narkotikas netirgo, jo par tak pat uz padsmit gadiem varieseesties.
Offline
JURCX
18. Dec 2017, 15:08 #714

Kopš: 02. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: ///M

Kuram te hokejs, bmw, tīteņi un plikas vasarenes ziemā tuvas???


WBAFG01060L187356

X6 no Delfiem

[ Šo ziņu laboja JURCX, 18 Dec 2017, 15:10:38 ]



-----------------
BMW GROUP VIN Info and History Reports:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium

:)
Offline
ShrankY
18. Dec 2017, 15:54 #715

Kopš: 06. Jun 2003

Ziņojumi: 736

Braucu ar:



Vācijā neviens neko netin,ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa.
netin, netin, Vācija tak ir brīnumzeme!
Protams, tirgotāji netin, tīšana ir cits serviss. Un tieši kā te apraksta — attin pirms došanās uz apkopēm, pirms došanās tur, kur var fiksēt nobraukumu oficiālās datubāzēs. Pa vidam mazā servisā nomaina eļļas, filtrus, paši skaita līdzi reālo nobraukumu, bet tā ir rodas auto ar vienu īpašnieku, mazu nobraukumu, kaut reāli pārsimt tūkstoši notīti. Ar šo shēmu iepazinos viena MB SL izpildījumā — īpašnieks turīgs, bet daudz jābraukā darba darīšanās. Pats parēķinājis, ka auto tālākpārdošanas vērtība būs 2-3x augstāka, ja būs "tīri" papīri. Auto jau ļoti labs, kopa un rūpējās tā, lai uz tā pat muša nebūtu sēdējusi, tik nobraukumam ticēt nevar.


baigās aizdomas, ka ja es savam garantijas auto kaut ko notīšu, man garantija aizies pa pieskari

domā vāciešiem tas po? nedomāju gan

[ Šo ziņu laboja ShrankY, 18 Dec 2017, 15:54:44 ]

Offline
Mizx
18. Dec 2017, 16:53 #716

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


18 Dec 2017, 15:54:08 @ShrankY rakstīja:


Vācijā neviens neko netin,ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa.
netin, netin, Vācija tak ir brīnumzeme!
Protams, tirgotāji netin, tīšana ir cits serviss. Un tieši kā te apraksta — attin pirms došanās uz apkopēm, pirms došanās tur, kur var fiksēt nobraukumu oficiālās datubāzēs. Pa vidam mazā servisā nomaina eļļas, filtrus, paši skaita līdzi reālo nobraukumu, bet tā ir rodas auto ar vienu īpašnieku, mazu nobraukumu, kaut reāli pārsimt tūkstoši notīti. Ar šo shēmu iepazinos viena MB SL izpildījumā — īpašnieks turīgs, bet daudz jābraukā darba darīšanās. Pats parēķinājis, ka auto tālākpārdošanas vērtība būs 2-3x augstāka, ja būs "tīri" papīri. Auto jau ļoti labs, kopa un rūpējās tā, lai uz tā pat muša nebūtu sēdējusi, tik nobraukumam ticēt nevar.


baigās aizdomas, ka ja es savam garantijas auto kaut ko notīšu, man garantija aizies pa pieskari

domā vāciešiem tas po? nedomāju gan


Vai Tu dodies uz apkopi un pie lodziņa pasludini, ka esi notinis odometru? Vai arī iedomājies, ka viņi katrā apkopē slēdzas klāt un baigi pārbauda, vai nav kaut kas darīts. Kas pēc instrukcijas jādara, to tie dara un pēc instrukcijas varbūt visa apkope izteikti mehāniska, odometru nolasa no paneļa un viss. Viņiem nav laika darīt papildu lietas kā pārbaudīt iespējamas iejaukšanās, jo par to kādam būtu jāmaksā. Piedevām, es jau skaidroju, ka šie shēmotāji paralēli apmeklē mazu servisu, kurā visu dara par naudu. Attiecīgi skaidrs, ka var parēķināt, ka labāk mazajā servisā samainīt kādas bukses un sviras pret tādām pašām OEM, lai to nomaiņa pie maza nobraukuma nebūtu aizdomīga. Shēmotāji shēmo tīro auto vēsturi un tīrā auto vēsturē neietilpst nebeidzams saraksts ar garantijas problēmām, labāk izskatās, ja auto maz braucis un braucis vispār bez sūdzībām.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 18 Dec 2017, 16:54:54 ]

Offline
bum_bumz
18. Dec 2017, 18:08 #717

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34


18 Dec 2017, 16:53:57 @Mizx rakstīja:
Vai Tu dodies uz apkopi un pie lodziņa pasludini, ka esi notinis odometru? Vai arī iedomājies, ka viņi katrā apkopē slēdzas klāt un baigi pārbauda, vai nav kaut kas darīts. Kas pēc instrukcijas jādara, to tie dara un pēc instrukcijas varbūt visa apkope izteikti mehāniska, odometru nolasa no paneļa un viss. Viņiem nav laika darīt papildu lietas kā pārbaudīt iespējamas iejaukšanās, jo par to kādam būtu jāmaksā. Piedevām, es jau skaidroju, ka šie shēmotāji paralēli apmeklē mazu servisu, kurā visu dara par naudu. Attiecīgi skaidrs, ka var parēķināt, ka labāk mazajā servisā samainīt kādas bukses un sviras pret tādām pašām OEM, lai to nomaiņa pie maza nobraukuma nebūtu aizdomīga. Shēmotāji shēmo tīro auto vēsturi un tīrā auto vēsturē neietilpst nebeidzams saraksts ar garantijas problēmām, labāk izskatās, ja auto maz braucis un braucis vispār bez sūdzībām.

200-300K tur arī būs rūpnīcas piekare, ja nav pārmērīgi dzīts. Katrs gadījums individuāls. Līzings ar nobraukuma ierobežojumu - tur jau var teikt, ka riski lielāki.
Sameklēt Vācijā 500K nobrauktu sludinājumos nemaz nav tik viegli. 1 no 10 būs virs 300K, tā ka izdariet secinājumus.
1-2 īpašnieki ir mazāk risku. Pēc pirmajiem 3-4 lietošanas gadiem var daudzmaz izsecināt vidējo arī pēc 10 gadiem. Mazāk risku, ka katrs privātais uzreiz tīs no 30K uz 20K. Fiziski jau grūtāk tos 100km dienā, tas tāds normāls attālums, kurš veicams mājas-darbs-mājas.
Offline
Remjanis
18. Dec 2017, 19:38 #718

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


04 Dec 2017, 00:48:15 @Mizx rakstīja:

04 Dec 2017, 00:05:29 @janchikz rakstīja:

03 Dec 2017, 23:47:55 @patsr rakstīja:

03 Dec 2017, 19:41:16 @smilee45 rakstīja:

02 Dec 2017, 20:02:10 @Ards rakstīja:
Senlatviesu gudriba saka ka labak pirkt 10 gadigu auto tiko no DE ar 500t km neka 10 gadigu LV auto ar 200t km.

Pilnīga taisnība, bet arī Vācijā tin un kā vēl tin Pietam starp apkopēm un pirms skates
Agrāk pats nezināju. Vācijā apdrošināšanas cenas galvenais ietekmējošais faktors ir auto nobraukums gadā Tākā tur arī cilvēciņi cenšas ietaupīt, tad to arī dara. Cik ieekonomē? Daudz, 150eur vietā maksā 60eur mēnesī tākā arī no turienes dzenot jauzmanas



Vācijā neviens neko netin,ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa.
netin, netin, Vācija tak ir brīnumzeme!
Protams, tirgotāji netin, tīšana ir cits serviss. Un tieši kā te apraksta — attin pirms došanās uz apkopēm, pirms došanās tur, kur var fiksēt nobraukumu oficiālās datubāzēs. Pa vidam mazā servisā nomaina eļļas, filtrus, paši skaita līdzi reālo nobraukumu, bet tā ir rodas auto ar vienu īpašnieku, mazu nobraukumu, kaut reāli pārsimt tūkstoši notīti. Ar šo shēmu iepazinos viena MB SL izpildījumā — īpašnieks turīgs, bet daudz jābraukā darba darīšanās. Pats parēķinājis, ka auto tālākpārdošanas vērtība būs 2-3x augstāka, ja būs "tīri" papīri. Auto jau ļoti labs, kopa un rūpējās tā, lai uz tā pat muša nebūtu sēdējusi, tik nobraukumam ticēt nevar.



Beidzot,pa ilgiem laikiem kāds arī uzraksta šo to tuvāk īstenībai. Nevajag pat Vāciju,zinu tepat LV vismaz piecus līdzīgus cilvēkus,kas tin vismaz reizi gadā.Krutākais laikam bija vienam kaimiņam 12.gada oktāvija ar reāliem 400 (pa LV),bet uz paneļa skaistiem 150,kas pircējam likās ļoti ticami.(Neesmu personīgi nekādi iesaistīts šajā lietā). Tā kā vārdi-patiess,pierādams,orģināls nobraukums vienmēr izraisa smaidu.Tas tiešām 99,9% tāds var būt,ja pērc mašīnu no sava laba radinieka,vai ļoti laba,sena drauga,kas šo auto pircis jaunu salonā.
Offline
ShrankY
18. Dec 2017, 20:00 #719

Kopš: 06. Jun 2003

Ziņojumi: 736

Braucu ar:


Vai Tu dodies uz apkopi un pie lodziņa pasludini, ka esi notinis odometru? Vai arī iedomājies, ka viņi katrā apkopē slēdzas klāt un baigi pārbauda, vai nav kaut kas darīts. Kas pēc instrukcijas jādara, to tie dara un pēc instrukcijas varbūt visa apkope izteikti mehāniska, odometru nolasa no paneļa un viss. Viņiem nav laika darīt papildu lietas kā pārbaudīt iespējamas iejaukšanās, jo par to kādam būtu jāmaksā. Piedevām, es jau skaidroju, ka šie shēmotāji paralēli apmeklē mazu servisu, kurā visu dara par naudu. Attiecīgi skaidrs, ka var parēķināt, ka labāk mazajā servisā samainīt kādas bukses un sviras pret tādām pašām OEM, lai to nomaiņa pie maza nobraukuma nebūtu aizdomīga. Shēmotāji shēmo tīro auto vēsturi un tīrā auto vēsturē neietilpst nebeidzams saraksts ar garantijas problēmām, labāk izskatās, ja auto maz braucis un braucis vispār bez sūdzībām.


Es neesmu specs šajā jautājumā, labāk to iekomentētu reāls dīlera darbinieks.
Bet cik man zināms, jebkura iejaukšanās mašīnas kompī tiek fiksēta un autiņš uzreiz noleks no garantijas.
Te es runāju par jauniem BMW. Gan jau ne visii auto ražotāji ir tālu attīstījušies.
Tas pats ar čipu, piesēdz pie kompja un informācija uzreiz aiziet zviedriem, vai kam tur vēl un miers, nav nekādas starpības tu to dari kaktu servisā vai garāžā.
Un ja es esmu samaksājis 2k par 5 gadu garantiju, tad kāda velna pēc man to darīt?

Un pie kompja slēdz autiņu bieži, pie katras apkopes vai nu apdaitiņš vai vēl kāds fufelis.

Varbūt protams es kļūdos un garāžas spečuki jau sen soli priekšā BMW inženieriem

Pēc gada varat ņemt manu g30, nebūs notīts toeši bitkoinu bizītis būs aizgājis

uPD: svaiga infa, jādzēš visos blokos, tad varot dabūt cauri. Bet atkal esot jābūt dīlera kompjiem hvz.

[ Šo ziņu laboja ShrankY, 18 Dec 2017, 20:14:23 ]

Offline
Staris
18. Dec 2017, 21:08 #720

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


18 Dec 2017, 19:38:02 @Remjanis rakstīja:

04 Dec 2017, 00:48:15 @Mizx rakstīja:

04 Dec 2017, 00:05:29 @janchikz rakstīja:

03 Dec 2017, 23:47:55 @patsr rakstīja:

03 Dec 2017, 19:41:16 @smilee45 rakstīja:

02 Dec 2017, 20:02:10 @Ards rakstīja:
Senlatviesu gudriba saka ka labak pirkt 10 gadigu auto tiko no DE ar 500t km neka 10 gadigu LV auto ar 200t km.

Pilnīga taisnība, bet arī Vācijā tin un kā vēl tin Pietam starp apkopēm un pirms skates
Agrāk pats nezināju. Vācijā apdrošināšanas cenas galvenais ietekmējošais faktors ir auto nobraukums gadā Tākā tur arī cilvēciņi cenšas ietaupīt, tad to arī dara. Cik ieekonomē? Daudz, 150eur vietā maksā 60eur mēnesī tākā arī no turienes dzenot jauzmanas



Vācijā neviens neko netin,ja tin, tad izdzen aiz robežas, uz Beļģiju, vai Poliju, jo Vācijā par tīšanu draud (tirgotājiem) licenses atņemšana, plus cietumsods, 1 gads, plus, mantas konfiskācija. "
Ņemot vērā to, ka Vācieši ir gatavi par katru televizoru maksāt obešno nodokli, viņi, kā vidējais Latvietis, econom-class uz kapeikām netaisa.
netin, netin, Vācija tak ir brīnumzeme!
Protams, tirgotāji netin, tīšana ir cits serviss. Un tieši kā te apraksta — attin pirms došanās uz apkopēm, pirms došanās tur, kur var fiksēt nobraukumu oficiālās datubāzēs. Pa vidam mazā servisā nomaina eļļas, filtrus, paši skaita līdzi reālo nobraukumu, bet tā ir rodas auto ar vienu īpašnieku, mazu nobraukumu, kaut reāli pārsimt tūkstoši notīti. Ar šo shēmu iepazinos viena MB SL izpildījumā — īpašnieks turīgs, bet daudz jābraukā darba darīšanās. Pats parēķinājis, ka auto tālākpārdošanas vērtība būs 2-3x augstāka, ja būs "tīri" papīri. Auto jau ļoti labs, kopa un rūpējās tā, lai uz tā pat muša nebūtu sēdējusi, tik nobraukumam ticēt nevar.



Beidzot,pa ilgiem laikiem kāds arī uzraksta šo to tuvāk īstenībai. Nevajag pat Vāciju,zinu tepat LV vismaz piecus līdzīgus cilvēkus,kas tin vismaz reizi gadā.Krutākais laikam bija vienam kaimiņam 12.gada oktāvija ar reāliem 400 (pa LV),bet uz paneļa skaistiem 150,kas pircējam likās ļoti ticami.(Neesmu personīgi nekādi iesaistīts šajā lietā). Tā kā vārdi-patiess,pierādams,orģināls nobraukums vienmēr izraisa smaidu.Tas tiešām 99,9% tāds var būt,ja pērc mašīnu no sava laba radinieka,vai ļoti laba,sena drauga,kas šo auto pircis jaunu salonā.

Klau, kādu auto labāk pirkt?
1) auto no Vācijas ar pierādāmu nobraukumu (Kur notīts no 400k uz 200k km slepeni);
2) auto no vācijas. Obligāti jāredz un jājūt dzīvē! Auto no Vācijas atbraucis ar 500k km ko rumbulnieks notin uz 200k km. Tātad Vācijas 500k km reāli ir 800k, jo vācietis arī uzmeta rumbulnieku uz 300k ;
Tu rēķini kā gribi, bet labāk ir nopirkt auto, kuru notin viens pārdevējs nevis dubultā arī perekups
Un Latvijā ir arī pierādījies, ka pirmā varianta Vācijas auto ir daudz tuvāk patiesībai nekā otrā varianta auto.

[ Šo ziņu laboja Staris, 18 Dec 2017, 21:09:43 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo