Online

Pašreiz BMWPower skatās 239 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
RVR
08. Dec 2010, 14:37 #701

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


07 Dec 2010, 12:40:45 arizah rakstīja:
da labi, nepaarspiilee. lidostaa darbinieku maz? kautvai izmekleeshanas vajadziibaam jau nu nodereetu video visos iespeejamajos rakursos.


Kāpēc Tu domā, ka tādu video nav?
Tas, ka tie pagaidām nav publiskai lietošanai, ir cits jautājums.
Offline
SZ
08. Dec 2010, 14:46 #702

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz

Lidostu darbinieki parasti ir ļoti labi intruktēti, ko drīkst un ko nedrīkst teikt/rādīt uz āru. Viss mūsu drošībai.
Offline
hronists
08. Dec 2010, 15:34 #703

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


08 Dec 2010, 14:46:05 SZ rakstīja:
Lidostu darbinieki parasti ir ļoti labi intruktēti, ko drīkst un ko nedrīkst teikt/rādīt uz āru. Viss mūsu drošībai.


/spams/

atcerējos wikileaks

/spams off/
Offline
arizah
08. Dec 2010, 17:03 #704

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


08 Dec 2010, 14:31:29 VV rakstīja:
UUDD 041200Z 20003MPS 160V230 9999 OVC004 M01/M02 Q1010 64550195 TEMPO FZRA
UUDD 041130Z 19004MPS 9999 OVC005 M01/M02 Q1010 32550195 82550195 TEMPO FZRA


šitam piekrītu pa 100%
tu vēl piemirsi 4FJF 340 FADFAS 3459 AFADOIFJ 4%@% FDSAJ KASJDLKF A 45351$%@ ADFLK $%£543@ DSAG £$%25 44444 54252 ASDFJ 452%@£ ADFIGHON 4539 KPOK0945 99993422 POKF PFOKDKA!
Offline
VV
08. Dec 2010, 17:20 #705

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:


08 Dec 2010, 17:03:43 arizah rakstīja:

08 Dec 2010, 14:31:29 VV rakstīja:
UUDD 041200Z 20003MPS 160V230 9999 OVC004 M01/M02 Q1010 64550195 TEMPO FZRA
UUDD 041130Z 19004MPS 9999 OVC005 M01/M02 Q1010 32550195 82550195 TEMPO FZRA



šitam piekrītu pa 100%
tu vēl piemirsi 4FJF 340 FADFAS 3459 AFADOIFJ 4%@% FDSAJ KASJDLKF A 45351$%@ ADFLK $%£543@ DSAG £$%25 44444 54252 ASDFJ 452%@£ ADFIGHON 4539 KPOK0945 99993422 POKF PFOKDKA!


Offline
marchello023
08. Dec 2010, 17:28 #706

Kopš: 23. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: e39 523

Offline
Automaniaks
08. Dec 2010, 17:56 #707

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


08 Dec 2010, 14:46:05 SZ rakstīja:
Lidostu darbinieki parasti ir ļoti labi intruktēti, ko drīkst un ko nedrīkst teikt/rādīt uz āru. Viss mūsu drošībai.


nu hvz, tagad straadaaju par chemodaanu laadeeshanas operatoru nesen apmaaciibu izgaaju, nekur nedzirdeeju (laikam guleeju), ka nedriikst neko filmeet lidostaa un jaaparokas zem asfalta...
aaa, nu kautko staastija, lai neklachojas par dziivi lidostaa, bet tas tik taa starpcitu

[ Šo ziņu laboja Automaniaks, 08 Dec 2010, 17:57:06 ]

Offline
Sick_Bastard
08. Dec 2010, 18:12 #708

Kopš: 29. Jan 2007

No: Tukums

Ziņojumi: 698

Braucu ar: E36,E46

Šodien redzēju dīvainu lidmašinu formējumu, nofilmēju ar. Ķjipa pirmo lidmašīnu apsteidza otro tāda izmera un tipa lidmašīnas, tad kadu labu gabalu aiz viņam ar daudz lielaku attalumu vēl divas lidoja, bet tās pēdējās lidoja vienmērīgi, izskatījās tāds kā dīvainā em... nezinu kā tas ir latviski, bet saucās formation
bildes būs vēlāk
Offline
RVR
08. Dec 2010, 18:58 #709

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


08 Dec 2010, 17:03:43 arizah rakstīja:

08 Dec 2010, 14:31:29 VV rakstīja:
UUDD 041200Z 20003MPS 160V230 9999 OVC004 M01/M02 Q1010 64550195 TEMPO FZRA
UUDD 041130Z 19004MPS 9999 OVC005 M01/M02 Q1010 32550195 82550195 TEMPO FZRA


šitam piekrītu pa 100%
tu vēl piemirsi 4FJF 340 FADFAS 3459 AFADOIFJ 4%@% FDSAJ KASJDLKF A 45351$%@ ADFLK $%£543@ DSAG £$%25 44444 54252 ASDFJ 452%@£ ADFIGHON 4539 KPOK0945 99993422 POKF PFOKDKA!


Nu šis tomēr ir aviācijas topiks, tāpēc būtu jārēķinās, ka te cilvēki par lietu runā.

Tas, ka Tu neatpazīsti METAR ziņojumus, nenozīmē, ka arī pārējie te ir tādi paši.
Offline
RVR
08. Dec 2010, 19:03 #710

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR

te būs izskaidrojums tiem, kas nesaprata:


08 Dec 2010, 14:31:29 VV rakstīja:
UUDD (Domodevovas kods)
041200Z (datums un laiks pēc UTC)
20003MPS (vēja virziens un ātrums metros sekundē)
160V230 (mainīgs vēja virziens)
9999 (redzamība tālāka par 10 km)
OVC004 (mākoņu sega pāri visām debesīm un apakšējās robežas augstums 400 pēdas)
M01/M02 (gaisa temperatūra -1, rasas punkta temperatūra -2)
Q1010 (atmosfēras spiediens 1010 hektopaskāli)
64550195 (skrejceļa stāvoklis)
TEMPO FZRA (gaidāms sasalstošs lietus)

[ Šo ziņu laboja 91, 08 Dec 2010, 19:05:51 ]

Offline
aupinsh
08. Dec 2010, 19:09 #711

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


08 Dec 2010, 18:58:36 91 rakstīja:

08 Dec 2010, 17:03:43 arizah rakstīja:

08 Dec 2010, 14:31:29 VV rakstīja:
UUDD 041200Z 20003MPS 160V230 9999 OVC004 M01/M02 Q1010 64550195 TEMPO FZRA
UUDD 041130Z 19004MPS 9999 OVC005 M01/M02 Q1010 32550195 82550195 TEMPO FZRA


šitam piekrītu pa 100%
tu vēl piemirsi 4FJF 340 FADFAS 3459 AFADOIFJ 4%@% FDSAJ KASJDLKF A 45351$%@ ADFLK $%£543@ DSAG £$%25 44444 54252 ASDFJ 452%@£ ADFIGHON 4539 KPOK0945 99993422 POKF PFOKDKA!


Nu šis tomēr ir aviācijas topiks, tāpēc būtu jārēķinās, ka te cilvēki par lietu runā.

Tas, ka Tu neatpazīsti METAR ziņojumus, nenozīmē, ka arī pārējie te ir tādi paši.

Domaaju, ka daudzi vinus neatpazist, butu forsi ja runatu skaidraku valodu, jo man ari butu interesanti uzzinat kas ir kas!
Offline
RVR
08. Dec 2010, 19:17 #712

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


08 Dec 2010, 19:09:36 aupinsh rakstīja:

Domaaju, ka daudzi vinus neatpazist, butu forsi ja runatu skaidraku valodu, jo man ari butu interesanti uzzinat kas ir kas!


Nu tad droši vien vajag painteresēties, nevis ironizēt

kas ir METAR

P.S.
diez kāda būtu reakcija, ja, piemēram topikā par ziemas riepām kāds pajautātu, kas tās tādas radzes un nafig vispār ziemā vajag savādākas riepas
Offline
aupinsh
08. Dec 2010, 19:30 #713

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


08 Dec 2010, 19:17:34 91 rakstīja:

08 Dec 2010, 19:09:36 aupinsh rakstīja:

Domaaju, ka daudzi vinus neatpazist, butu forsi ja runatu skaidraku valodu, jo man ari butu interesanti uzzinat kas ir kas!


Nu tad droši vien vajag painteresēties, nevis ironizēt

kas ir METAR

P.S.
diez kāda būtu reakcija, ja, piemēram topikā par ziemas riepām kāds pajautātu, kas tās tādas radzes un nafig vispār ziemā vajag savādākas riepas

Offline
tomick
08. Dec 2010, 19:33 #714

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

Riepu topikā būtu ieraksts :
DOT FA 7CDF309 E1101254 185/65/R13 96H
Offline
rupucis85
08. Dec 2010, 19:46 #715

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju

bails lidot!
zina ka ir ar tiem kuriem bails no uudens, dzive beigsies kaa slikonim.
no augstuma ari ta pashavaki paliek - 9.staavaa nevaru iziet uz balkona.
Offline
Whazaaa
08. Dec 2010, 19:48 #716

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

Kapēc bail lidot? lidmašīnas jebkurā gadījumā ir drošākais transportlīdzeklis. lidot ir forši

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
fujaks
08. Dec 2010, 19:50 #717

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu


08 Dec 2010, 19:48:14 Whazaaa rakstīja:
Kapēc bail lidot? lidmašīnas jebkurā gadījumā ir drošākais transportlīdzeklis. lidot ir forši

Gaisā vēl neviens nav palicis, ūdenī gan daudzi
Offline
aupinsh
08. Dec 2010, 20:08 #718

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


08 Dec 2010, 19:48:14 Whazaaa rakstīja:
Kapēc bail lidot? lidmašīnas jebkurā gadījumā ir drošākais transportlīdzeklis. lidot ir forši

Neesmu arī ne reizi lidojis,it kā bail nav,bet dažreiz aizdomājos, + vēl skatījies esmu daudz mākslas un dokumentālās filmas par aviācijas katastrofam, tad paliek tā neomolīgi!
Offline
VV
08. Dec 2010, 20:15 #719

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:


08 Dec 2010, 19:17:34 91 rakstīja:

08 Dec 2010, 19:09:36 aupinsh rakstīja:

Domaaju, ka daudzi vinus neatpazist, butu forsi ja runatu skaidraku valodu, jo man ari butu interesanti uzzinat kas ir kas!


Nu tad droši vien vajag painteresēties, nevis ironizēt

kas ir METAR

P.S.
diez kāda būtu reakcija, ja, piemēram topikā par ziemas riepām kāds pajautātu, kas tās tādas radzes un nafig vispār ziemā vajag savādākas riepas


tieši desmitniekā.

ja par tēmu, tad no pprune posts. Toč liekas, ka degviela.

My translation of the TV interview with the co-pilot at the hospital:

- We took off normally, climbed to 8600 m, got cleared to 9... errm, 10100 m - in fact, we should have had 11100 m but they told us to climb to 10100 for the time being, and while we were in a climb they would coordinate further clearances and clear us higher up. At 8600 m or about that, ENGINE FAILURE lit up, and fuel pressure started oscillating on FE's panel. And ENGINE FAILURE, too. While we tried to figure it out, what was wrong and how, the engine just quit, flamed out. So he [the FE] tells us: "That's it, we lost an engine, shut it off". So we shut it off. We were already at 9800 m or something like that. We immediately contacted UUDD and started a descent towards UUDD. In a turn - we hadn't even managed to lose any altitude - the same story, within 5-10 seconds, another engine quits - no. 3... errm, no. 1.
No. 3 was the first to quit, then no. 1, so we still had no. 2, but it worked quite inadequately, because the [fuel flow control] equipment didn't work - if you set 100% thrust, it might give you 70%, or 80%, who knows where it would stop. Practically, it wasn't an engine [you could rely on].
At 100 m AGL, when we dropped out of it [the overcast], we were already going across the runway. This is how the runway goes, here it starts, and this is how we were flying [shows an angle of about 60 degrees from the right], then we went that way [shows left of RWY], then turned this way [shows right of RWY], like a figure eight, and then touched down out there, at the end of runway. We had no control authority [grins], each half was ... [unintelligible, imitates yoke movements left and right]. No control, it doesn't obey controls if you have no hydraulics.
I have my own version of it, I don't know, it may happen, maybe they didn't add "Arctic" to the fuel [factual confusion, "Arctic" is a de-icing fluid].
- What was that they didn't add?
- "Arctic".
- Is it an additive?
- Yes, they add it to the fuel so it wouldn't freeze. If you don't add it there, then around 9 [thousand m], it may be as cold as -40 or -50, the fuel may freeze.
- It may turn into jelly you can't pump?
- Yes, it won't give you any fuel pressure.


Anton_K posts @ pprune.org
Offline
Srakans
08. Dec 2010, 20:15 #720

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Lidot nav diezko forši, bet ja neviens nevar mani aizvest pāris tk km pa pāris stundām ar ko citu, tad nu neko
Ja kritīs, tad kritīs. Pokuj
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo