Online
Pašreiz BMWPower skatās 184 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
kexxx | 30. Mar 2021, 22:32 |
#6961
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12323
Braucu ar:
| Aa, nu, stiklu, korpusu maiņa ir pavisam cits pasākums,nekā tikai pulēšana | Offline | | |
sys9291 | 30. Mar 2021, 22:44 |
#6962
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
30 Mar 2021, 20:46:38 @CP17 rakstīja:
30 Mar 2021, 20:42:09 @kexxx rakstīja:
Tu laikam nesaprati joku... Tur raksta, ka izprogrammēšana nozīmē deaktivizēt filtru, to neaiztiekot
Izprogrammēšanu veic, lai filtru nededzinātu un lai nebūtu kkādu kļūdu
Bez filtra izgriešanas/saurbšanas tāda izprogrammēšana nedos neko- tikai padarīs visu sliktāk
Kāpēc mājsaimniecēm jāstāsta ka kāds saurbj DPF? hvz, izprogrammē un viss
loģiski ka neviens bez izgriešanas vai saurbšanas to bunduli neatstāj ar aizdirstu filtru, tas ir tas pats, kas iespraust kartupeli izpūtējā
Tici vai nē - es tādu prikolu redzēju...
P.S kartupeli izpūtējā neesmu redzējis, bet 2 mietus + maklroflex ir redzēts... [ Šo ziņu laboja sys9291, 30 Mar 2021, 22:45:13 ] | Offline | | |
sys9291 | 30. Mar 2021, 22:47 |
#6963
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
30 Mar 2021, 22:01:09 @kb rakstīja:
Nestrīdēšos. Bet būtu interesanti redzēt pilnīgi jauna BMW CBS sarakstu.
nu savējam rīt apskatīšos - tikai 1 oilserviss (oficiāli) ir bijis... | Offline | | |
FFL | 30. Mar 2021, 22:54 |
#6964
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Interesanti uz cik % dpfs ar savām reģenerācijām sapis dzinēja mužu? Ja ir biežas regeneracijas, aug eļļas līmenis dēļ sapludinātās dīzeldegvielas. Jaunajiem dzinējiem šāles tiek pamatīgi slogotas, ja klāt nāk biežas regenerācijas, tur ir sūdā
Tapec pratigāk ir dpf izraut uzreiz, un negaidīt kad vinš sāks mirt un vilkt līdzi dzinēju [ Šo ziņu laboja FFL, 30 Mar 2021, 22:57:15 ] | Offline | | |
sys9291 | 30. Mar 2021, 23:06 |
#6965
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
30 Mar 2021, 22:54:04 @FFL rakstīja:
Interesanti uz cik % dpfs ar savām reģenerācijām sapis dzinēja mužu? Ja ir biežas regeneracijas, aug eļļas līmenis dēļ sapludinātās dīzeldegvielas. Jaunajiem dzinējiem šāles tiek pamatīgi slogotas, ja klāt nāk biežas regenerācijas, tur ir sūdā
Tapec pratigāk ir dpf izraut uzreiz, un negaidīt kad vinš sāks mirt un vilkt līdzi dzinēju
man nesmalkjūtīgs jautājums - kāds sakars DPF un šālēm? kopš kura laika pie normālas reģenerācijas ceļas eļļas līmenis? | Offline | | |
Locis | 30. Mar 2021, 23:16 |
#6966
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11228
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
30 Mar 2021, 22:58:52 @DM-101 rakstīja:
30 Mar 2021, 22:54:04 @FFL rakstīja:
Interesanti uz cik % dpfs ar savām reģenerācijām sapis dzinēja mužu? Ja ir biežas regeneracijas, aug eļļas līmenis dēļ sapludinātās dīzeldegvielas. Jaunajiem dzinējiem šāles tiek pamatīgi slogotas, ja klāt nāk biežas regenerācijas, tur ir sūdā
buus mega atkariigs no braukshanas profila.
DE = 60km/h
LV = 15km/h
atskjiriiba 4X
LV veel buus probleemas ar regen nosaciijumiem, uzsilshanu.
braukshanas sesija DE tipiski 100km;
LV = 10km.
atskjiriiba 10X
muus braukshanas profilaa tie nabaga dirselji tiek vnk izdemoleeti..
Nu pieņemsim, tāds pickup truck, L200, Amarok,Hilux, Ranger, respektivi komerctransports ,benzīna dzinēji nav, tie arī nav tādi starppilsetu auto kravu pārvadājumiem , bet, piemēram, aizbrauc uz objektu meža 10 km un strādā. Viņiem kā komercauto , dpf būs izturīgaki vai tie izturīgākie dpf vairāk attiecas uz lielajiem kravas auto?
Nu es tik, tā vai ražotājs nebūtu padomājis un uztaisījis tādu pašu konstrukciju kā tiem, bmw kuriem itka 200k dpf var kalpot, kuri regulāri izskrienas pa šoseju, bet šo jau standarta noraksta uz 100k, jo džipu ar rāmi un blokiem neviens nepirks, lai 200km dienā uz darbu brauktu. [ Šo ziņu laboja Locis, 30 Mar 2021, 23:38:49 ] | Offline | | |
FFL | 30. Mar 2021, 23:35 |
#6967
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
30 Mar 2021, 23:06:39 @sys9291 rakstīja:
30 Mar 2021, 22:54:04 @FFL rakstīja:
Interesanti uz cik % dpfs ar savām reģenerācijām sapis dzinēja mužu? Ja ir biežas regeneracijas, aug eļļas līmenis dēļ sapludinātās dīzeldegvielas. Jaunajiem dzinējiem šāles tiek pamatīgi slogotas, ja klāt nāk biežas regenerācijas, tur ir sūdā
Tapec pratigāk ir dpf izraut uzreiz, un negaidīt kad vinš sāks mirt un vilkt līdzi dzinēju
man nesmalkjūtīgs jautājums - kāds sakars DPF un šālēm? kopš kura laika pie normālas reģenerācijas ceļas eļļas līmenis?
runa iet par nenormālu regeneraciju, kura parādās dpf'am mirstot
P.S. pie normālas regenerācijas arī celas, tur kkādām toyotām un frančiem bija bik savādāk[ Šo ziņu laboja FFL, 30 Mar 2021, 23:37:57 ] | Offline | | |
josi | 31. Mar 2021, 08:22 |
#6968
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
30 Mar 2021, 17:15:07 @DM-101 rakstīja:
Man ir vairaaki jautaajumiiebildes:
a. ko ietver taa chekoshanas proceduura? Vasja veic vizuaalu apskati? Jebshu diileris ar speciaalu pribambasu meera MP?
b. jaasaprot, ka pieshujot VW MP teemu [apzinaatu cilveeku plaushu indeeshanu], sagaaztos 100.000 darbavietas, tas monstrs bankroteetu momenta. Te jau teema tuvojas asfalta/celju sadaljai. Pat, ja peetiijumi paraadiitu, ka asfalts izraisa plaushu veezi, teemu maskeetu/vilktu, cik cvar. Jo nav risinaajumu tuuliiteeji visu nomainiit. Nerunaajot par mistiskaam kompensaacijaam 3 miljardiem cilveeku.
Ir EU4 laikos rakstīts VAG SSP 330, tur var palasīties, ka pēc viņu pašu domām, tolaik DPF filtra resurs bija ~120000km, un filtra nolietojuma pamatā ir pelni, kuri tur uzkrājas un samazina efektīvo filtrēšanas apjomu.
Vēl, vismaz viņu uzskatā, kvēpi (soot) un MP ir viens un tas pats - daļiņas sākot ar 0.05um izmēru, un filtrs aiztur/uzkrāj tās visas.
| Offline | | |
|
Locis | 31. Mar 2021, 11:11 |
#6969
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11228
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Vācijā 300k ar manuālo un auduma salonu, ar atdzisanu visi 10k.
lv cilvēki domā, ka pa 10k ir automats ar ādu un 200k
Tāpēc es pārdevu savu pa 7200 | Offline | | |
Locis | 31. Mar 2021, 11:17 |
#6970
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11228
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Nav runa par manu izpratni, bet āda un automats šādam auto ir pieprasītaks, tāpēc ir cita cena. Nu vismaz es ta mobili šķirstot esmu ievērojis, ka lētākie piedāvājumi ir ar auduma salonu.
Ok, es saprotu, es beztēmā.
Par noskrējienu piekrītu. [ Šo ziņu laboja Locis, 31 Mar 2021, 11:20:06 ] | Offline | | |
kexxx | 31. Mar 2021, 11:42 |
#6971
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12323
Braucu ar:
| Lielākā daļa cilvēku auto pirmkārt vērtē pēc izskata... Un ar kožu tas uzreiz izskatās 5reiz labāk- vismaz bildēs noteikti. Nuu, ok, ir arī lupatas saloni, kas izskatās labi, bet tādi ir drīzāk izņēmums | Offline | | |
HiJaCKeR | 31. Mar 2021, 11:47 |
#6972
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| ir man bijis bembis gan ar parasto salonu, ar alcantaru sportzitsu, bet manai mugurai un dirsai patīkamākais ir ādas sportzitss | Offline | | |
Leopolds | 31. Mar 2021, 11:51 |
#6973
|
| Kopš: 26. Oct 2018
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
| Palasiju topiku, radās jautājums. Ir trīsgadīgs dīzelis, 170000km. No salona.
Aizdzenot pie dīlera, var redzēt DPF nolietojuma pakāpi? Ad Blue sistēmas nolietojuma pakāpi? Kādi parametri jāskatās, lai objektīvi novērtētu moderna dīzeļa izplūdes sistēmu? Konkrētais ir VAG. | Offline | | |
josi | 31. Mar 2021, 12:17 |
#6974
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
31 Mar 2021, 11:51:29 @Leopolds rakstīja:
Palasiju topiku, radās jautājums. Ir trīsgadīgs dīzelis, 170000km. No salona.
Aizdzenot pie dīlera, var redzēt DPF nolietojuma pakāpi? Ad Blue sistēmas nolietojuma pakāpi? Kādi parametri jāskatās, lai objektīvi novērtētu moderna dīzeļa izplūdes sistēmu? Konkrētais ir VAG.
Kaut ko jau var redzēt, dati par DPF ir nolasāmi caur OBD. Mobilajā tam var izmantot, piemēram, VAG DPF aplikāciju ar atbilstošu adapteri.
Par teorētiski atlikušo resursu varētu spriest pēc Oil Ash residue rādījuma - pēc internetā atrodamās informācijas, tas tiek palielināts apmēram par 0.1g pēc katras reģenerācijas.
[ Šo ziņu laboja josi, 31 Mar 2021, 13:09:22 ] | Offline | | |
zebra | 31. Mar 2021, 13:03 |
#6975
|
| Kopš: 13. Aug 2009
Ziņojumi: 1995
Braucu ar: tavu mammu
|
30 Mar 2021, 16:28:50 @DM-101 rakstīja:
[IMG][URL=http://www.bildites.lv/a/4njphwz4#b7n5prcu][/URL][/IMG]
luuk, kaa tas izskataas!
shim, taatad: jau 6.filtrs esot uzstaadiits
Var īsi izskaidrot, ko parāda attēlā redzamais?
Jo man te viens ar putām uz lūpām stāstīja, ka esot Rīgā viens eksperts, kas varot DPF izprogrammēt, lai nerādās kļūda (neizņemot un nenomainot filtru).
Runa, kā izrādās, par Karosu.
Es gan neesmu dzirdējis par situācijas atrisinājumu un domāju, vai tur arī tiek urbi caurumi vai tas tiek risināts kā citādāk [ Šo ziņu laboja zebra, 31 Mar 2021, 13:05:37 ] | Offline | | |
Kaross | 31. Mar 2021, 13:34 |
#6976
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4366
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nu tad pasaki, ka viņs ir bišķīt dumjš. Neesmu neko tādu ne teicis, ne darījis, ne solījis kādam. [ Šo ziņu laboja Kaross, 31 Mar 2021, 13:37:31 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
australia | 31. Mar 2021, 14:01 |
#6977
|
| Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
31 Mar 2021, 12:18:04 @DM-101 rakstīja:
31 Mar 2021, 11:58:44 @matrixxxx rakstīja:
29 Mar 2021, 17:55:56 @australia rakstīja:
beidzot atradu lāpstiņām pielietojumu:
Pirms apdzīt kolonnu, var pārmesties zemāk. Nedaudz arī sanāk pasargāt sajūga diskus, jo pārslēgšanās uz leju bez slodzītes.
Tu joko vai man gļuki ?
Kādēļ manuālās kārbas vēl uz pasaules pastāv ?
Lai varētu slēgties tajā pārnesumā kurš dotajā situācijā ir vajadzīgs (nevis kā tomāts izdomās).
PS., ar tomātu braucu ik pārdienas, da nu i nah to LAIMI.
izdaram secinaajumus, kuros aatrumos cilveeki dzen
labi, ka ir automaati, kas, ietopiijot, vismaz paarsleedzas ''uz leju'' :P
Jā, jā.
Un visi manuāļu īpašnieki 100% ir baigie speci - met zemākos robos, zāģē pirms fūrēm. Un tad pie vajadzības apdzenot kolonnu milisekundēs pārmetās uz nākamo robu utt.
Kā tad.
| Offline | | |
Modrs | 31. Mar 2021, 19:52 |
#6978
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Un kā ar šo....?
| Offline | | |
vadjiksBMW | 31. Mar 2021, 20:57 |
#6979
|
| Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2682
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| Hvz, turba kā turba, viņam tajā video, kā visas 200-300k nogājušās, ietu vēl bez problēmām ilgi un dikti, ja nav aksiālas luftes vēl.
DPF sakarā reizēm brīnos par ķipo pašpasludināto pedantu pieeju, ka izgriež visu, lai kūp kā sūds, bet turbīna, vai kāda cita daļa, kuru jēgas mainīt vēl šķiet nav jānomaina gan | Offline | | |
FFL | 31. Mar 2021, 22:43 |
#6980
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| https://youtu.be/QaSY3K_oEFk
535d pec chipa nespolē pa slapju :O
Dirsā chips vai tas f10 loti gudrs | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|