Online

Pašreiz BMWPower skatās 184 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
kexxx
30. Mar 2021, 22:32 #6961

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12323

Braucu ar:

Aa, nu, stiklu, korpusu maiņa ir pavisam cits pasākums,nekā tikai pulēšana
Offline
sys9291
30. Mar 2021, 22:44 #6962

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Mar 2021, 20:46:38 @CP17 rakstīja:

30 Mar 2021, 20:42:09 @kexxx rakstīja:
Tu laikam nesaprati joku... Tur raksta, ka izprogrammēšana nozīmē deaktivizēt filtru, to neaiztiekot
Izprogrammēšanu veic, lai filtru nededzinātu un lai nebūtu kkādu kļūdu
Bez filtra izgriešanas/saurbšanas tāda izprogrammēšana nedos neko- tikai padarīs visu sliktāk

Kāpēc mājsaimniecēm jāstāsta ka kāds saurbj DPF? hvz, izprogrammē un viss
loģiski ka neviens bez izgriešanas vai saurbšanas to bunduli neatstāj ar aizdirstu filtru, tas ir tas pats, kas iespraust kartupeli izpūtējā

Tici vai nē - es tādu prikolu redzēju...
P.S kartupeli izpūtējā neesmu redzējis, bet 2 mietus + maklroflex ir redzēts...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 30 Mar 2021, 22:45:13 ]

Offline
sys9291
30. Mar 2021, 22:47 #6963

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Mar 2021, 22:01:09 @kb rakstīja:
Nestrīdēšos. Bet būtu interesanti redzēt pilnīgi jauna BMW CBS sarakstu.

nu savējam rīt apskatīšos - tikai 1 oilserviss (oficiāli) ir bijis...
Offline
FFL
30. Mar 2021, 22:54 #6964

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Interesanti uz cik % dpfs ar savām reģenerācijām sapis dzinēja mužu? Ja ir biežas regeneracijas, aug eļļas līmenis dēļ sapludinātās dīzeldegvielas. Jaunajiem dzinējiem šāles tiek pamatīgi slogotas, ja klāt nāk biežas regenerācijas, tur ir sūdā
Tapec pratigāk ir dpf izraut uzreiz, un negaidīt kad vinš sāks mirt un vilkt līdzi dzinēju

[ Šo ziņu laboja FFL, 30 Mar 2021, 22:57:15 ]

Offline
sys9291
30. Mar 2021, 23:06 #6965

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Mar 2021, 22:54:04 @FFL rakstīja:
Interesanti uz cik % dpfs ar savām reģenerācijām sapis dzinēja mužu? Ja ir biežas regeneracijas, aug eļļas līmenis dēļ sapludinātās dīzeldegvielas. Jaunajiem dzinējiem šāles tiek pamatīgi slogotas, ja klāt nāk biežas regenerācijas, tur ir sūdā
Tapec pratigāk ir dpf izraut uzreiz, un negaidīt kad vinš sāks mirt un vilkt līdzi dzinēju

man nesmalkjūtīgs jautājums - kāds sakars DPF un šālēm? kopš kura laika pie normālas reģenerācijas ceļas eļļas līmenis?
Offline
Locis
30. Mar 2021, 23:16 #6966

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


30 Mar 2021, 22:58:52 @DM-101 rakstīja:

30 Mar 2021, 22:54:04 @FFL rakstīja:
Interesanti uz cik % dpfs ar savām reģenerācijām sapis dzinēja mužu? Ja ir biežas regeneracijas, aug eļļas līmenis dēļ sapludinātās dīzeldegvielas. Jaunajiem dzinējiem šāles tiek pamatīgi slogotas, ja klāt nāk biežas regenerācijas, tur ir sūdā


buus mega atkariigs no braukshanas profila.

DE = 60km/h
LV = 15km/h
atskjiriiba 4X
LV veel buus probleemas ar regen nosaciijumiem, uzsilshanu.
braukshanas sesija DE tipiski 100km;
LV = 10km.
atskjiriiba 10X

muus braukshanas profilaa tie nabaga dirselji tiek vnk izdemoleeti..

Nu pieņemsim, tāds pickup truck, L200, Amarok,Hilux, Ranger, respektivi komerctransports ,benzīna dzinēji nav, tie arī nav tādi starppilsetu auto kravu pārvadājumiem , bet, piemēram, aizbrauc uz objektu meža 10 km un strādā. Viņiem kā komercauto , dpf būs izturīgaki vai tie izturīgākie dpf vairāk attiecas uz lielajiem kravas auto?
Nu es tik, tā vai ražotājs nebūtu padomājis un uztaisījis tādu pašu konstrukciju kā tiem, bmw kuriem itka 200k dpf var kalpot, kuri regulāri izskrienas pa šoseju, bet šo jau standarta noraksta uz 100k, jo džipu ar rāmi un blokiem neviens nepirks, lai 200km dienā uz darbu brauktu.

[ Šo ziņu laboja Locis, 30 Mar 2021, 23:38:49 ]

Offline
FFL
30. Mar 2021, 23:35 #6967

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


30 Mar 2021, 23:06:39 @sys9291 rakstīja:

30 Mar 2021, 22:54:04 @FFL rakstīja:
Interesanti uz cik % dpfs ar savām reģenerācijām sapis dzinēja mužu? Ja ir biežas regeneracijas, aug eļļas līmenis dēļ sapludinātās dīzeldegvielas. Jaunajiem dzinējiem šāles tiek pamatīgi slogotas, ja klāt nāk biežas regenerācijas, tur ir sūdā
Tapec pratigāk ir dpf izraut uzreiz, un negaidīt kad vinš sāks mirt un vilkt līdzi dzinēju

man nesmalkjūtīgs jautājums - kāds sakars DPF un šālēm? kopš kura laika pie normālas reģenerācijas ceļas eļļas līmenis?
runa iet par nenormālu regeneraciju, kura parādās dpf'am mirstot
P.S. pie normālas regenerācijas arī celas, tur kkādām toyotām un frančiem bija bik savādāk

[ Šo ziņu laboja FFL, 30 Mar 2021, 23:37:57 ]

Offline
josi
31. Mar 2021, 08:22 #6968

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


30 Mar 2021, 17:15:07 @DM-101 rakstīja:
Man ir vairaaki jautaajumiiebildes:
a. ko ietver taa chekoshanas proceduura? Vasja veic vizuaalu apskati? Jebshu diileris ar speciaalu pribambasu meera MP?
b. jaasaprot, ka pieshujot VW MP teemu [apzinaatu cilveeku plaushu indeeshanu], sagaaztos 100.000 darbavietas, tas monstrs bankroteetu momenta. Te jau teema tuvojas asfalta/celju sadaljai. Pat, ja peetiijumi paraadiitu, ka asfalts izraisa plaushu veezi, teemu maskeetu/vilktu, cik cvar. Jo nav risinaajumu tuuliiteeji visu nomainiit. Nerunaajot par mistiskaam kompensaacijaam 3 miljardiem cilveeku.

Ir EU4 laikos rakstīts VAG SSP 330, tur var palasīties, ka pēc viņu pašu domām, tolaik DPF filtra resurs bija ~120000km, un filtra nolietojuma pamatā ir pelni, kuri tur uzkrājas un samazina efektīvo filtrēšanas apjomu.

Vēl, vismaz viņu uzskatā, kvēpi (soot) un MP ir viens un tas pats - daļiņas sākot ar 0.05um izmēru, un filtrs aiztur/uzkrāj tās visas.
Offline
Locis
31. Mar 2021, 11:11 #6969

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Vācijā 300k ar manuālo un auduma salonu, ar atdzisanu visi 10k.
lv cilvēki domā, ka pa 10k ir automats ar ādu un 200k
Tāpēc es pārdevu savu pa 7200
Offline
Locis
31. Mar 2021, 11:17 #6970

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nav runa par manu izpratni, bet āda un automats šādam auto ir pieprasītaks, tāpēc ir cita cena. Nu vismaz es ta mobili šķirstot esmu ievērojis, ka lētākie piedāvājumi ir ar auduma salonu.

Ok, es saprotu, es beztēmā.

Par noskrējienu piekrītu.

[ Šo ziņu laboja Locis, 31 Mar 2021, 11:20:06 ]

Offline
kexxx
31. Mar 2021, 11:42 #6971

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12323

Braucu ar:

Lielākā daļa cilvēku auto pirmkārt vērtē pēc izskata... Un ar kožu tas uzreiz izskatās 5reiz labāk- vismaz bildēs noteikti. Nuu, ok, ir arī lupatas saloni, kas izskatās labi, bet tādi ir drīzāk izņēmums
Offline
HiJaCKeR
31. Mar 2021, 11:47 #6972

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

ir man bijis bembis gan ar parasto salonu, ar alcantaru sportzitsu, bet manai mugurai un dirsai patīkamākais ir ādas sportzitss
Offline
Leopolds
31. Mar 2021, 11:51 #6973

Kopš: 26. Oct 2018

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

Palasiju topiku, radās jautājums. Ir trīsgadīgs dīzelis, 170000km. No salona.
Aizdzenot pie dīlera, var redzēt DPF nolietojuma pakāpi? Ad Blue sistēmas nolietojuma pakāpi? Kādi parametri jāskatās, lai objektīvi novērtētu moderna dīzeļa izplūdes sistēmu? Konkrētais ir VAG.
Offline
josi
31. Mar 2021, 12:17 #6974

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


31 Mar 2021, 11:51:29 @Leopolds rakstīja:
Palasiju topiku, radās jautājums. Ir trīsgadīgs dīzelis, 170000km. No salona.
Aizdzenot pie dīlera, var redzēt DPF nolietojuma pakāpi? Ad Blue sistēmas nolietojuma pakāpi? Kādi parametri jāskatās, lai objektīvi novērtētu moderna dīzeļa izplūdes sistēmu? Konkrētais ir VAG.

Kaut ko jau var redzēt, dati par DPF ir nolasāmi caur OBD. Mobilajā tam var izmantot, piemēram, VAG DPF aplikāciju ar atbilstošu adapteri.



Par teorētiski atlikušo resursu varētu spriest pēc Oil Ash residue rādījuma - pēc internetā atrodamās informācijas, tas tiek palielināts apmēram par 0.1g pēc katras reģenerācijas.

[ Šo ziņu laboja josi, 31 Mar 2021, 13:09:22 ]

Offline
zebra
31. Mar 2021, 13:03 #6975

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1995

Braucu ar: tavu mammu


30 Mar 2021, 16:28:50 @DM-101 rakstīja:
[IMG][URL=http://www.bildites.lv/a/4njphwz4#b7n5prcu]
[/URL][/IMG]

luuk, kaa tas izskataas!
shim, taatad: jau 6.filtrs esot uzstaadiits

Var īsi izskaidrot, ko parāda attēlā redzamais?

Jo man te viens ar putām uz lūpām stāstīja, ka esot Rīgā viens eksperts, kas varot DPF izprogrammēt, lai nerādās kļūda (neizņemot un nenomainot filtru).
Runa, kā izrādās, par Karosu.

Es gan neesmu dzirdējis par situācijas atrisinājumu un domāju, vai tur arī tiek urbi caurumi vai tas tiek risināts kā citādāk

[ Šo ziņu laboja zebra, 31 Mar 2021, 13:05:37 ]

Offline
Kaross
31. Mar 2021, 13:34 #6976

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4366

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu tad pasaki, ka viņs ir bišķīt dumjš. Neesmu neko tādu ne teicis, ne darījis, ne solījis kādam.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 31 Mar 2021, 13:37:31 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
australia
31. Mar 2021, 14:01 #6977

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


31 Mar 2021, 12:18:04 @DM-101 rakstīja:

31 Mar 2021, 11:58:44 @matrixxxx rakstīja:

29 Mar 2021, 17:55:56 @australia rakstīja:
beidzot atradu lāpstiņām pielietojumu:
Pirms apdzīt kolonnu, var pārmesties zemāk. Nedaudz arī sanāk pasargāt sajūga diskus, jo pārslēgšanās uz leju bez slodzītes.

Tu joko vai man gļuki ?
Kādēļ manuālās kārbas vēl uz pasaules pastāv ?
Lai varētu slēgties tajā pārnesumā kurš dotajā situācijā ir vajadzīgs (nevis kā tomāts izdomās).
PS., ar tomātu braucu ik pārdienas, da nu i nah to LAIMI.


izdaram secinaajumus, kuros aatrumos cilveeki dzen
labi, ka ir automaati, kas, ietopiijot, vismaz paarsleedzas ''uz leju'' :P

Jā, jā.
Un visi manuāļu īpašnieki 100% ir baigie speci - met zemākos robos, zāģē pirms fūrēm. Un tad pie vajadzības apdzenot kolonnu milisekundēs pārmetās uz nākamo robu utt.
Kā tad.
Offline
Modrs
31. Mar 2021, 19:52 #6978

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Un kā ar šo....?


Offline
vadjiksBMW
31. Mar 2021, 20:57 #6979

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2682

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Hvz, turba kā turba, viņam tajā video, kā visas 200-300k nogājušās, ietu vēl bez problēmām ilgi un dikti, ja nav aksiālas luftes vēl.
DPF sakarā reizēm brīnos par ķipo pašpasludināto pedantu pieeju, ka izgriež visu, lai kūp kā sūds, bet turbīna, vai kāda cita daļa, kuru jēgas mainīt vēl šķiet nav jānomaina gan
Offline
FFL
31. Mar 2021, 22:43 #6980

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

https://youtu.be/QaSY3K_oEFk
535d pec chipa nespolē pa slapju :O
Dirsā chips vai tas f10 loti gudrs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4