Online

Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Bender
06. Feb 2018, 09:24 #6961

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Katru rudeni dīleri tirgo oriģinālos pa ~60-65€ komplektā.
Offline
N53series
06. Feb 2018, 10:01 #6962

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Feb 2018, 00:40:26 @FilipsG rakstīja:

06 Feb 2018, 00:32:53 @TheGuru rakstīja:
Dīzelis? Visticamākais, ka EGR dzesētājs caurs. Atrodas dzinēja priekšā, viegli nomaināms un lēts.


Dīzelis 3.0 , ellju pagaidām nerij vispār.

Kur tadas detaļas var nopirkt?


tu mainiisi kaut ko peec interneta diagnostikas?
tu nezini, kur paardod auto rezerves daljas?

tak beidz trolljot un pats i nedomaa kjerties klaat tam auto. ved uz specializeetu servisu.
zvani 1188, prasi: specializeeta BMW auto koordinaates. meitenes visu pastaastiis. Es nezinu, kaa meiteni sauc, vinjas tur mainaas.
Offline
RaL
06. Feb 2018, 10:52 #6963

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


06 Feb 2018, 00:40:26 @FilipsG rakstīja:

06 Feb 2018, 00:32:53 @TheGuru rakstīja:
Dīzelis? Visticamākais, ka EGR dzesētājs caurs. Atrodas dzinēja priekšā, viegli nomaināms un lēts.


Dīzelis 3.0 , ellju pagaidām nerij vispār.

Kur tadas detaļas var nopirkt?


Manam e90, kad EGR radiators bija caurs, tad antifrīzs zuda ar ātrumu apmēram 1l uz 100km. Auto nedūmoja, bet motortelpā varēja redzēt, ka kaut kur tek atifrīzs. Auto bija ar DPF filtru, ja tas ko maina.

Jaunu EGR radiatoru man piedāvāja pa ~300Eur (tikai OEM bija pieejami). Lietotu (it kā labu) varēja dabūt par 130Eur, bet esot baigais deficīts.

Vispirms brauc uz servisu, lai pasaka, kas par vainu, tad vari domāt, ko mainīt
Offline
FilipsG
06. Feb 2018, 13:08 #6964

Kopš: 06. Jan 2018

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


06 Feb 2018, 10:52:16 @RaL rakstīja:

06 Feb 2018, 00:40:26 @FilipsG rakstīja:

06 Feb 2018, 00:32:53 @TheGuru rakstīja:
Dīzelis? Visticamākais, ka EGR dzesētājs caurs. Atrodas dzinēja priekšā, viegli nomaināms un lēts.


Dīzelis 3.0 , ellju pagaidām nerij vispār.

Kur tadas detaļas var nopirkt?


Manam e90, kad EGR radiators bija caurs, tad antifrīzs zuda ar ātrumu apmēram 1l uz 100km. Auto nedūmoja, bet motortelpā varēja redzēt, ka kaut kur tek atifrīzs. Auto bija ar DPF filtru, ja tas ko maina.

Jaunu EGR radiatoru man piedāvāja pa ~300Eur (tikai OEM bija pieejami). Lietotu (it kā labu) varēja dabūt par 130Eur, bet esot baigais deficīts.

Vispirms brauc uz servisu, lai pasaka, kas par vainu, tad vari domāt, ko mainīt


Nu man dūmo un 1l antifriza pietiek uz 2000km aizbrauksu tad uz servisu

Offline
yanjux
06. Feb 2018, 13:13 #6965

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


06 Feb 2018, 10:52:16 @RaL rakstīja:

06 Feb 2018, 00:40:26 @FilipsG rakstīja:

06 Feb 2018, 00:32:53 @TheGuru rakstīja:
Dīzelis? Visticamākais, ka EGR dzesētājs caurs. Atrodas dzinēja priekšā, viegli nomaināms un lēts.


Dīzelis 3.0 , ellju pagaidām nerij vispār.

Kur tadas detaļas var nopirkt?


Manam e90, kad EGR radiators bija caurs, tad antifrīzs zuda ar ātrumu apmēram 1l uz 100km. Auto nedūmoja, bet motortelpā varēja redzēt, ka kaut kur tek atifrīzs. Auto bija ar DPF filtru, ja tas ko maina.

Jaunu EGR radiatoru man piedāvāja pa ~300Eur (tikai OEM bija pieejami). Lietotu (it kā labu) varēja dabūt par 130Eur, bet esot baigais deficīts.

Vispirms brauc uz servisu, lai pasaka, kas par vainu, tad vari domāt, ko mainīt


Lietots pa 130?

Ir aitas, ir cirpēji...
Pēdējo pirku pa 20 vai 25 eur, neatceros. Un arī bija žēl izmest naudu par sūdu kas drošvien pēc laiciņa būs tikpat caurs kā iepriekšējais. Vajadzēja vienkārši steidzami.

Offline
RaL
06. Feb 2018, 13:29 #6966

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


06 Feb 2018, 13:13:03 @yanjux rakstīja:

06 Feb 2018, 10:52:16 @RaL rakstīja:

06 Feb 2018, 00:40:26 @FilipsG rakstīja:

06 Feb 2018, 00:32:53 @TheGuru rakstīja:
Dīzelis? Visticamākais, ka EGR dzesētājs caurs. Atrodas dzinēja priekšā, viegli nomaināms un lēts.


Dīzelis 3.0 , ellju pagaidām nerij vispār.

Kur tadas detaļas var nopirkt?


Manam e90, kad EGR radiators bija caurs, tad antifrīzs zuda ar ātrumu apmēram 1l uz 100km. Auto nedūmoja, bet motortelpā varēja redzēt, ka kaut kur tek atifrīzs. Auto bija ar DPF filtru, ja tas ko maina.

Jaunu EGR radiatoru man piedāvāja pa ~300Eur (tikai OEM bija pieejami). Lietotu (it kā labu) varēja dabūt par 130Eur, bet esot baigais deficīts.

Vispirms brauc uz servisu, lai pasaka, kas par vainu, tad vari domāt, ko mainīt


Lietots pa 130?

Ir aitas, ir cirpēji...
Pēdējo pirku pa 20 vai 25 eur, neatceros. Un arī bija žēl izmest naudu par sūdu kas drošvien pēc laiciņa būs tikpat caurs kā iepriekšējais. Vajadzēja vienkārši steidzami.




pats nemeklēju.
Pieņemu, ka cena mainās arī atkarībā no motora. Man bija uz e90 LCI 325d.

Man vispār nepatīk lietotas detaļas, bet toreiz to uzlika bez manas piekrišanas, par ko biju diezgan neapmierināts, jo, ņemot vērā cenas starpību, gribēju labāk jaunu. Bet nu jauns arī bija jāgaida nedēļu, tā kā nejutos tik ļoti apčakarēts...

Var jau būt, ka ar lietotā radiatora cenu apčakarēja, nezinu, bet problēma ir izplatīta gan uz e60, gan x5, kam ir tāds pats/līdzīgs motors, līdz ar to pieprasījums pēc šīs detaļas ir liels.
Offline
yanjux
06. Feb 2018, 13:34 #6967

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


06 Feb 2018, 13:29:20 @RaL rakstīja:


pats nemeklēju.
Pieņemu, ka cena mainās arī atkarībā no motora. Man bija uz e90 LCI 325d.

Man vispār nepatīk lietotas detaļas, bet toreiz to uzlika bez manas piekrišanas, par ko biju diezgan neapmierināts, jo, ņemot vērā cenas starpību, gribēju labāk jaunu. Bet nu jauns arī bija jāgaida nedēļu, tā kā nejutos tik ļoti apčakarēts...

Var jau būt, ka ar lietotā radiatora cenu apčakarēja, nezinu, bet problēma ir izplatīta gan uz e60, gan x5, kam ir tāds pats/līdzīgs motors, līdz ar to pieprasījums pēc šīs detaļas ir liels.

Visi viņi vienādi.


1' E87   (02/2003 — 02/2007)
3' E46   (08/2002 — 08/2006)
3' E90   (02/2004 — 08/200
3' E90 LCI   (02/2008 — 10/2011)
3' E91   (02/2004 — 08/200
3' E91 LCI   (03/2008 — 05/2012)
3' E92   (05/2005 — 02/2010)
3' E93   (09/2005 — 02/2010)
5' E60   (02/2002 — 02/2007)
5' E60 LCI   (10/2005 — 12/2009)
5' E61   (11/2002 — 02/2007)
5' E61 LCI   (11/2005 — 05/2010)
6' E63 LCI   (05/2006 — 07/2010)
6' E64 LCI   (04/2006 — 07/2010)
X3 E83   (01/2003 — 07/2006)
X3 E83 LCI   (03/2006 — 08/2007)
X5 E53   (01/2003 — 09/2006)
X5 E70   (02/2006 — 03/2010)
X6 E71   (01/2007 — 03/2010)

Tur kur Tev to cenu piedāvāja, tur vairs nebrauc.
Offline
proTEST
06. Feb 2018, 14:16 #6968

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


06 Feb 2018, 13:34:02 @yanjux rakstīja:
Visi viņi vienādi.


1' E87   (02/2003 — 02/2007)
3' E46   (08/2002 — 08/2006)
3' E90   (02/2004 — 08/200
3' E90 LCI   (02/2008 — 10/2011)
3' E91   (02/2004 — 08/200
3' E91 LCI   (03/2008 — 05/2012)
3' E92   (05/2005 — 02/2010)
3' E93   (09/2005 — 02/2010)
5' E60   (02/2002 — 02/2007)
5' E60 LCI   (10/2005 — 12/2009)
5' E61   (11/2002 — 02/2007)
5' E61 LCI   (11/2005 — 05/2010)
6' E63 LCI   (05/2006 — 07/2010)
6' E64 LCI   (04/2006 — 07/2010)
X3 E83   (01/2003 — 07/2006)
X3 E83 LCI   (03/2006 — 08/2007)
X5 E53   (01/2003 — 09/2006)
X5 E70   (02/2006 — 03/2010)
X6 E71   (01/2007 — 03/2010)

Tur kur Tev to cenu piedāvāja, tur vairs nebrauc.

Esi pārliecināts, ka 2.0d ir vienāds ar 3.0d dzinēja EGR dzesētāju?
Offline
yanjux
06. Feb 2018, 14:52 #6969

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


06 Feb 2018, 14:16:32 @proTEST rakstīja:

06 Feb 2018, 13:34:02 @yanjux rakstīja:
Visi viņi vienādi.


1' E87   (02/2003 — 02/2007)
3' E46   (08/2002 — 08/2006)
3' E90   (02/2004 — 08/200
3' E90 LCI   (02/2008 — 10/2011)
3' E91   (02/2004 — 08/200
3' E91 LCI   (03/2008 — 05/2012)
3' E92   (05/2005 — 02/2010)
3' E93   (09/2005 — 02/2010)
5' E60   (02/2002 — 02/2007)
5' E60 LCI   (10/2005 — 12/2009)
5' E61   (11/2002 — 02/2007)
5' E61 LCI   (11/2005 — 05/2010)
6' E63 LCI   (05/2006 — 07/2010)
6' E64 LCI   (04/2006 — 07/2010)
X3 E83   (01/2003 — 07/2006)
X3 E83 LCI   (03/2006 — 08/2007)
X5 E53   (01/2003 — 09/2006)
X5 E70   (02/2006 — 03/2010)
X6 E71   (01/2007 — 03/2010)

Tur kur Tev to cenu piedāvāja, tur vairs nebrauc.

Esi pārliecināts, ka 2.0d ir vienāds ar 3.0d dzinēja EGR dzesētāju?

Pilnīgi
Offline
proTEST
06. Feb 2018, 15:59 #6970

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


06 Feb 2018, 14:52:09 @yanjux rakstīja:
Pilnīgi

OK! OEM kodi vnk atšķiras.
Bet ja dabā ir vienādi, tad super.
Offline
freimo
06. Feb 2018, 19:10 #6971

Kopš: 26. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2400

Braucu ar: F31 M-Sport

Kāds var piedāvāt jaunu kvēlsveču vadības bloku???
Kods - 12218591723
Offline
Bender
06. Feb 2018, 19:37 #6972

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Meklē pēc GSE105 - visur ir, tikai cena atšķiras atkarībā no tā, cik dienas vari gaidīt.
Offline
DOPING
06. Feb 2018, 21:27 #6973

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW

aizsūtīju uz whatsapp

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
FilipsG
06. Feb 2018, 21:42 #6974

Kopš: 06. Jan 2018

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


06 Feb 2018, 13:13:03 @yanjux rakstīja:

06 Feb 2018, 10:52:16 @RaL rakstīja:

06 Feb 2018, 00:40:26 @FilipsG rakstīja:

06 Feb 2018, 00:32:53 @TheGuru rakstīja:
Dīzelis? Visticamākais, ka EGR dzesētājs caurs. Atrodas dzinēja priekšā, viegli nomaināms un lēts.


Dīzelis 3.0 , ellju pagaidām nerij vispār.

Kur tadas detaļas var nopirkt?


Manam e90, kad EGR radiators bija caurs, tad antifrīzs zuda ar ātrumu apmēram 1l uz 100km. Auto nedūmoja, bet motortelpā varēja redzēt, ka kaut kur tek atifrīzs. Auto bija ar DPF filtru, ja tas ko maina.

Jaunu EGR radiatoru man piedāvāja pa ~300Eur (tikai OEM bija pieejami). Lietotu (it kā labu) varēja dabūt par 130Eur, bet esot baigais deficīts.

Vispirms brauc uz servisu, lai pasaka, kas par vainu, tad vari domāt, ko mainīt


Lietots pa 130?

Ir aitas, ir cirpēji...
Pēdējo pirku pa 20 vai 25 eur, neatceros. Un arī bija žēl izmest naudu par sūdu kas drošvien pēc laiciņa būs tikpat caurs kā iepriekšējais. Vajadzēja vienkārši steidzami.





Kur jaunu var atrast??? visur mekleju nekur nav...
Offline
RSAWorkshop
07. Feb 2018, 00:22 #6975

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

230-500 eur
Bet vsp viņi atšķiras automātam un manuālim

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
yanjux
07. Feb 2018, 11:32 #6976

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


07 Feb 2018, 00:22:59 @RSAWorkshop rakstīja:
230-500 eur
Bet vsp viņi atšķiras automātam un manuālim


Nedomāju viss.
Offline
RSAWorkshop
07. Feb 2018, 13:22 #6977

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Pa gadiem ir atšķirības, ir momenti, kad automātam un manuālim ir dažādi numuri

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ervalds
07. Feb 2018, 14:32 #6978

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11509

Braucu ar: sliktu piemēru

Kuri bija tie dzinēji, kuriem ķēdes gāja pa gaisu? N47 2.0 130kw ir ok?
Offline
maiss
07. Feb 2018, 16:15 #6979

Kopš: 26. Jan 2016

Ziņojumi: 31

Braucu ar:

N47
Offline
Cherbikoff
07. Feb 2018, 16:16 #6980

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


07 Feb 2018, 14:32:48 @Ervalds rakstīja:
Kuri bija tie dzinēji, kuriem ķēdes gāja pa gaisu? N47 2.0 130kw ir ok?


130kw ir tieši tas kuram visvairāk iet pa gaisu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo