Online
Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
Bender | 06. Feb 2018, 09:24 |
#6961
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Katru rudeni dīleri tirgo oriģinālos pa ~60-65€ komplektā. | Offline | | |
N53series | 06. Feb 2018, 10:01 |
#6962
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
06 Feb 2018, 00:40:26 @FilipsG rakstīja:
06 Feb 2018, 00:32:53 @TheGuru rakstīja:
Dīzelis? Visticamākais, ka EGR dzesētājs caurs. Atrodas dzinēja priekšā, viegli nomaināms un lēts.
Dīzelis 3.0 , ellju pagaidām nerij vispār.
Kur tadas detaļas var nopirkt?
tu mainiisi kaut ko peec interneta diagnostikas?
tu nezini, kur paardod auto rezerves daljas?
tak beidz trolljot un pats i nedomaa kjerties klaat tam auto. ved uz specializeetu servisu.
zvani 1188, prasi: specializeeta BMW auto koordinaates. meitenes visu pastaastiis. Es nezinu, kaa meiteni sauc, vinjas tur mainaas. | Offline | | |
RaL | 06. Feb 2018, 10:52 |
#6963
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
06 Feb 2018, 00:40:26 @FilipsG rakstīja:
06 Feb 2018, 00:32:53 @TheGuru rakstīja:
Dīzelis? Visticamākais, ka EGR dzesētājs caurs. Atrodas dzinēja priekšā, viegli nomaināms un lēts.
Dīzelis 3.0 , ellju pagaidām nerij vispār.
Kur tadas detaļas var nopirkt?
Manam e90, kad EGR radiators bija caurs, tad antifrīzs zuda ar ātrumu apmēram 1l uz 100km. Auto nedūmoja, bet motortelpā varēja redzēt, ka kaut kur tek atifrīzs. Auto bija ar DPF filtru, ja tas ko maina.
Jaunu EGR radiatoru man piedāvāja pa ~300Eur (tikai OEM bija pieejami). Lietotu (it kā labu) varēja dabūt par 130Eur, bet esot baigais deficīts.
Vispirms brauc uz servisu, lai pasaka, kas par vainu, tad vari domāt, ko mainīt | Offline | | |
FilipsG | 06. Feb 2018, 13:08 |
#6964
|
| Kopš: 06. Jan 2018
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
|
06 Feb 2018, 10:52:16 @RaL rakstīja:
06 Feb 2018, 00:40:26 @FilipsG rakstīja:
06 Feb 2018, 00:32:53 @TheGuru rakstīja:
Dīzelis? Visticamākais, ka EGR dzesētājs caurs. Atrodas dzinēja priekšā, viegli nomaināms un lēts.
Dīzelis 3.0 , ellju pagaidām nerij vispār.
Kur tadas detaļas var nopirkt?
Manam e90, kad EGR radiators bija caurs, tad antifrīzs zuda ar ātrumu apmēram 1l uz 100km. Auto nedūmoja, bet motortelpā varēja redzēt, ka kaut kur tek atifrīzs. Auto bija ar DPF filtru, ja tas ko maina.
Jaunu EGR radiatoru man piedāvāja pa ~300Eur (tikai OEM bija pieejami). Lietotu (it kā labu) varēja dabūt par 130Eur, bet esot baigais deficīts.
Vispirms brauc uz servisu, lai pasaka, kas par vainu, tad vari domāt, ko mainīt
Nu man dūmo un 1l antifriza pietiek uz 2000km aizbrauksu tad uz servisu
| Offline | | |
yanjux | 06. Feb 2018, 13:13 |
#6965
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
06 Feb 2018, 10:52:16 @RaL rakstīja:
06 Feb 2018, 00:40:26 @FilipsG rakstīja:
06 Feb 2018, 00:32:53 @TheGuru rakstīja:
Dīzelis? Visticamākais, ka EGR dzesētājs caurs. Atrodas dzinēja priekšā, viegli nomaināms un lēts.
Dīzelis 3.0 , ellju pagaidām nerij vispār.
Kur tadas detaļas var nopirkt?
Manam e90, kad EGR radiators bija caurs, tad antifrīzs zuda ar ātrumu apmēram 1l uz 100km. Auto nedūmoja, bet motortelpā varēja redzēt, ka kaut kur tek atifrīzs. Auto bija ar DPF filtru, ja tas ko maina.
Jaunu EGR radiatoru man piedāvāja pa ~300Eur (tikai OEM bija pieejami). Lietotu (it kā labu) varēja dabūt par 130Eur, bet esot baigais deficīts.
Vispirms brauc uz servisu, lai pasaka, kas par vainu, tad vari domāt, ko mainīt
Lietots pa 130?
Ir aitas, ir cirpēji...
Pēdējo pirku pa 20 vai 25 eur, neatceros. Un arī bija žēl izmest naudu par sūdu kas drošvien pēc laiciņa būs tikpat caurs kā iepriekšējais. Vajadzēja vienkārši steidzami.
| Offline | | |
RaL | 06. Feb 2018, 13:29 |
#6966
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
06 Feb 2018, 13:13:03 @yanjux rakstīja:
06 Feb 2018, 10:52:16 @RaL rakstīja:
06 Feb 2018, 00:40:26 @FilipsG rakstīja:
06 Feb 2018, 00:32:53 @TheGuru rakstīja:
Dīzelis? Visticamākais, ka EGR dzesētājs caurs. Atrodas dzinēja priekšā, viegli nomaināms un lēts.
Dīzelis 3.0 , ellju pagaidām nerij vispār.
Kur tadas detaļas var nopirkt?
Manam e90, kad EGR radiators bija caurs, tad antifrīzs zuda ar ātrumu apmēram 1l uz 100km. Auto nedūmoja, bet motortelpā varēja redzēt, ka kaut kur tek atifrīzs. Auto bija ar DPF filtru, ja tas ko maina.
Jaunu EGR radiatoru man piedāvāja pa ~300Eur (tikai OEM bija pieejami). Lietotu (it kā labu) varēja dabūt par 130Eur, bet esot baigais deficīts.
Vispirms brauc uz servisu, lai pasaka, kas par vainu, tad vari domāt, ko mainīt
Lietots pa 130?
Ir aitas, ir cirpēji...
Pēdējo pirku pa 20 vai 25 eur, neatceros. Un arī bija žēl izmest naudu par sūdu kas drošvien pēc laiciņa būs tikpat caurs kā iepriekšējais. Vajadzēja vienkārši steidzami.
pats nemeklēju.
Pieņemu, ka cena mainās arī atkarībā no motora. Man bija uz e90 LCI 325d.
Man vispār nepatīk lietotas detaļas, bet toreiz to uzlika bez manas piekrišanas, par ko biju diezgan neapmierināts, jo, ņemot vērā cenas starpību, gribēju labāk jaunu. Bet nu jauns arī bija jāgaida nedēļu, tā kā nejutos tik ļoti apčakarēts...
Var jau būt, ka ar lietotā radiatora cenu apčakarēja, nezinu, bet problēma ir izplatīta gan uz e60, gan x5, kam ir tāds pats/līdzīgs motors, līdz ar to pieprasījums pēc šīs detaļas ir liels. | Offline | | |
yanjux | 06. Feb 2018, 13:34 |
#6967
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
06 Feb 2018, 13:29:20 @RaL rakstīja:
pats nemeklēju.
Pieņemu, ka cena mainās arī atkarībā no motora. Man bija uz e90 LCI 325d.
Man vispār nepatīk lietotas detaļas, bet toreiz to uzlika bez manas piekrišanas, par ko biju diezgan neapmierināts, jo, ņemot vērā cenas starpību, gribēju labāk jaunu. Bet nu jauns arī bija jāgaida nedēļu, tā kā nejutos tik ļoti apčakarēts...
Var jau būt, ka ar lietotā radiatora cenu apčakarēja, nezinu, bet problēma ir izplatīta gan uz e60, gan x5, kam ir tāds pats/līdzīgs motors, līdz ar to pieprasījums pēc šīs detaļas ir liels.
Visi viņi vienādi.
1' E87 (02/2003 — 02/2007)
3' E46 (08/2002 — 08/2006)
3' E90 (02/2004 — 08/200
3' E90 LCI (02/2008 — 10/2011)
3' E91 (02/2004 — 08/200
3' E91 LCI (03/2008 — 05/2012)
3' E92 (05/2005 — 02/2010)
3' E93 (09/2005 — 02/2010)
5' E60 (02/2002 — 02/2007)
5' E60 LCI (10/2005 — 12/2009)
5' E61 (11/2002 — 02/2007)
5' E61 LCI (11/2005 — 05/2010)
6' E63 LCI (05/2006 — 07/2010)
6' E64 LCI (04/2006 — 07/2010)
X3 E83 (01/2003 — 07/2006)
X3 E83 LCI (03/2006 — 08/2007)
X5 E53 (01/2003 — 09/2006)
X5 E70 (02/2006 — 03/2010)
X6 E71 (01/2007 — 03/2010)
Tur kur Tev to cenu piedāvāja, tur vairs nebrauc. | Offline | | |
proTEST | 06. Feb 2018, 14:16 |
#6968
|
| Kopš: 23. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2550
Braucu ar: 9 x 99
|
06 Feb 2018, 13:34:02 @yanjux rakstīja:
Visi viņi vienādi.
1' E87 (02/2003 — 02/2007)
3' E46 (08/2002 — 08/2006)
3' E90 (02/2004 — 08/200
3' E90 LCI (02/2008 — 10/2011)
3' E91 (02/2004 — 08/200
3' E91 LCI (03/2008 — 05/2012)
3' E92 (05/2005 — 02/2010)
3' E93 (09/2005 — 02/2010)
5' E60 (02/2002 — 02/2007)
5' E60 LCI (10/2005 — 12/2009)
5' E61 (11/2002 — 02/2007)
5' E61 LCI (11/2005 — 05/2010)
6' E63 LCI (05/2006 — 07/2010)
6' E64 LCI (04/2006 — 07/2010)
X3 E83 (01/2003 — 07/2006)
X3 E83 LCI (03/2006 — 08/2007)
X5 E53 (01/2003 — 09/2006)
X5 E70 (02/2006 — 03/2010)
X6 E71 (01/2007 — 03/2010)
Tur kur Tev to cenu piedāvāja, tur vairs nebrauc.
Esi pārliecināts, ka 2.0d ir vienāds ar 3.0d dzinēja EGR dzesētāju? | Offline | | |
|
yanjux | 06. Feb 2018, 14:52 |
#6969
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
06 Feb 2018, 14:16:32 @proTEST rakstīja:
06 Feb 2018, 13:34:02 @yanjux rakstīja:
Visi viņi vienādi.
1' E87 (02/2003 — 02/2007)
3' E46 (08/2002 — 08/2006)
3' E90 (02/2004 — 08/200
3' E90 LCI (02/2008 — 10/2011)
3' E91 (02/2004 — 08/200
3' E91 LCI (03/2008 — 05/2012)
3' E92 (05/2005 — 02/2010)
3' E93 (09/2005 — 02/2010)
5' E60 (02/2002 — 02/2007)
5' E60 LCI (10/2005 — 12/2009)
5' E61 (11/2002 — 02/2007)
5' E61 LCI (11/2005 — 05/2010)
6' E63 LCI (05/2006 — 07/2010)
6' E64 LCI (04/2006 — 07/2010)
X3 E83 (01/2003 — 07/2006)
X3 E83 LCI (03/2006 — 08/2007)
X5 E53 (01/2003 — 09/2006)
X5 E70 (02/2006 — 03/2010)
X6 E71 (01/2007 — 03/2010)
Tur kur Tev to cenu piedāvāja, tur vairs nebrauc.
Esi pārliecināts, ka 2.0d ir vienāds ar 3.0d dzinēja EGR dzesētāju?
Pilnīgi | Offline | | |
proTEST | 06. Feb 2018, 15:59 |
#6970
|
| Kopš: 23. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2550
Braucu ar: 9 x 99
|
06 Feb 2018, 14:52:09 @yanjux rakstīja:
Pilnīgi
OK! OEM kodi vnk atšķiras.
Bet ja dabā ir vienādi, tad super. | Offline | | |
freimo | 06. Feb 2018, 19:10 |
#6971
|
| Kopš: 26. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2400
Braucu ar: F31 M-Sport
| Kāds var piedāvāt jaunu kvēlsveču vadības bloku???
Kods - 12218591723 | Offline | | |
Bender | 06. Feb 2018, 19:37 |
#6972
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Meklē pēc GSE105 - visur ir, tikai cena atšķiras atkarībā no tā, cik dienas vari gaidīt. | Offline | | |
DOPING | 06. Feb 2018, 21:27 |
#6973
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
| aizsūtīju uz whatsapp
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
| Offline | | |
FilipsG | 06. Feb 2018, 21:42 |
#6974
|
| Kopš: 06. Jan 2018
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
|
06 Feb 2018, 13:13:03 @yanjux rakstīja:
06 Feb 2018, 10:52:16 @RaL rakstīja:
06 Feb 2018, 00:40:26 @FilipsG rakstīja:
06 Feb 2018, 00:32:53 @TheGuru rakstīja:
Dīzelis? Visticamākais, ka EGR dzesētājs caurs. Atrodas dzinēja priekšā, viegli nomaināms un lēts.
Dīzelis 3.0 , ellju pagaidām nerij vispār.
Kur tadas detaļas var nopirkt?
Manam e90, kad EGR radiators bija caurs, tad antifrīzs zuda ar ātrumu apmēram 1l uz 100km. Auto nedūmoja, bet motortelpā varēja redzēt, ka kaut kur tek atifrīzs. Auto bija ar DPF filtru, ja tas ko maina.
Jaunu EGR radiatoru man piedāvāja pa ~300Eur (tikai OEM bija pieejami). Lietotu (it kā labu) varēja dabūt par 130Eur, bet esot baigais deficīts.
Vispirms brauc uz servisu, lai pasaka, kas par vainu, tad vari domāt, ko mainīt
Lietots pa 130?
Ir aitas, ir cirpēji...
Pēdējo pirku pa 20 vai 25 eur, neatceros. Un arī bija žēl izmest naudu par sūdu kas drošvien pēc laiciņa būs tikpat caurs kā iepriekšējais. Vajadzēja vienkārši steidzami.
Kur jaunu var atrast??? visur mekleju nekur nav... | Offline | | |
RSAWorkshop | 07. Feb 2018, 00:22 |
#6975
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| 230-500 eur
Bet vsp viņi atšķiras automātam un manuālim
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
yanjux | 07. Feb 2018, 11:32 |
#6976
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
07 Feb 2018, 00:22:59 @RSAWorkshop rakstīja:
230-500 eur
Bet vsp viņi atšķiras automātam un manuālim
Nedomāju viss.
| Offline | | |
|
RSAWorkshop | 07. Feb 2018, 13:22 |
#6977
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Pa gadiem ir atšķirības, ir momenti, kad automātam un manuālim ir dažādi numuri
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Ervalds | 07. Feb 2018, 14:32 |
#6978
|
| Kopš: 26. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11509
Braucu ar: sliktu piemēru
| Kuri bija tie dzinēji, kuriem ķēdes gāja pa gaisu? N47 2.0 130kw ir ok? | Offline | | |
maiss | 07. Feb 2018, 16:15 |
#6979
|
| Kopš: 26. Jan 2016
Ziņojumi: 31
Braucu ar:
| N47 | Offline | | |
Cherbikoff | 07. Feb 2018, 16:16 |
#6980
|
| Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
|
07 Feb 2018, 14:32:48 @Ervalds rakstīja:
Kuri bija tie dzinēji, kuriem ķēdes gāja pa gaisu? N47 2.0 130kw ir ok?
130kw ir tieši tas kuram visvairāk iet pa gaisu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|