Online
Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
Kaross | 04. Sep 2022, 22:48 |
#6921
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
04 Sep 2022, 22:37:20 @jurrus rakstīja:
04 Sep 2022, 22:22:55 @maarins1990 rakstīja:
04 Sep 2022, 22:18:24 @Kaross rakstīja:
Pēc apraksta spriežu, ka visi parubījušies un ļotene autopilotā dragā taisni līdz beidzas degviela?
Nav pirmais gadījums vēsturē ar šādu iznākumu. Dekompresija salonā, visi ieskaitot pilotus "iemieg" un Spoku lidmašīna pēc autopilota lido līdz degviela izbeidzas. Gan civilajām ļotenēm tas ir gadījies iepriekš, gan militārajām.
Jautājums no cilvēka, kas neko no tā nesaprot. Tā izrubīšanās notiek tik ātri, vai arī šīm ļotenēm nav pieejams papildus skābeklis?
Tās nav sekundes noteikti. Tādā augstumā kā lidoja Cessna savas 3-5 minūtes. 12km augstumā, kur Boeing iet, tad gan ir sekundes. Neesmu speciālists, bet domāju, ka jābūt maskām obligāti tādā lidaparātā.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
ramex | 04. Sep 2022, 22:51 |
#6922
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
04 Sep 2022, 22:47:03 @maarins1990 rakstīja:
04 Sep 2022, 22:37:20 @jurrus rakstīja:
04 Sep 2022, 22:22:55 @maarins1990 rakstīja:
04 Sep 2022, 22:18:24 @Kaross rakstīja:
Pēc apraksta spriežu, ka visi parubījušies un ļotene autopilotā dragā taisni līdz beidzas degviela?
Nav pirmais gadījums vēsturē ar šādu iznākumu. Dekompresija salonā, visi ieskaitot pilotus "iemieg" un Spoku lidmašīna pēc autopilota lido līdz degviela izbeidzas. Gan civilajām ļotenēm tas ir gadījies iepriekš, gan militārajām.
Jautājums no cilvēka, kas neko no tā nesaprot. Tā izrubīšanās notiek tik ātri, vai arī šīm ļotenēm nav pieejams papildus skābeklis?
Lielajām ļotenēm ir papildus skābeklis, bet tas īsti neko nedod. Jo personas pašām nesaprotot vienkārši lēnām iemieg, Tev nav apziņa īsti, shit dekompresija es miegu ciet - tas vienkārši notiek. Pēdējais pasažieru laineris , kurš nogāzās pēc degvielas beigām, tur izmeklētāji pierādija, ka stjuarts ir izmantojis 2 pieejamos skābekļa balonus, bet tāpat īsti nesaprata ko darīt ar lidaparātu, kas arī ir loģiski, jo stjuarti nav apmācīti vadīt lidmašīnu. Par šo ir pat sērija Air Crash Investigation, tik neatminos kura sezona un sērija. Tas pats ar militārajiem - Dekompresija salonā, novilkta skābekļa maska , un bums Iznīcinātājs lido līdz beidzas degviela. Ir visādi brīdinājumi, stūres raustīšana utt, bet tā diemžēl no šāda stāvokļa nespēj pamodināt pilotu. ( Powerā apgrozas arī ar aviāciju saistīti cilvēki, moš paskaidros vēl sīkāk ) Bet nu nebūtu jādomā, ka dekompersiju šim konkrētajam lidaparātam izraisija speciāli un tur lidoja Vatņiku ietekmīgas personas, jo tad kādam būtu uz borta jābūt "Kamikadzei" .
Helios 522
https://en.wikipedia.org/wiki/Helios_Airways_Flight_522
Ta ari saucas attiecigā AirCrash epizode - bija interesanta[ Šo ziņu laboja ramex, 04 Sep 2022, 22:52:38 ] | Offline | | |
mrCage | 04. Sep 2022, 22:54 |
#6923
|
| Kopš: 03. Apr 2021
Ziņojumi: 1976
Braucu ar:
|
04 Sep 2022, 22:47:03 @maarins1990 rakstīja:
Bet nu nebūtu jādomā, ka dekompersiju šim konkrētajam lidaparātam izraisija speciāli un tur lidoja Vatņiku ietekmīgas personas, jo tad kādam būtu uz borta jābūt "Kamikadzei" .
Par dekompresiju tā jau tikai tāda versija šobrīd .Īstenībā varbūt kas cits notika.
| Offline | | |
Corey | 04. Sep 2022, 22:55 |
#6924
|
| Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2406
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
| Ļotenē taču aiziet visādas trauksmes, ja spiediens krītas
Ja tas notiek momentā, tad tik, cik elpu vari aizturēt. Šitai cesnai, cik var uz ātro atrast, pilotiem ir skābekļa padeve.
Ir dzirdēts, ka arī, ja ar skābekli kaut kādi sūdi, tad vienkārši max ātri nomet augstumu. Gan jau te būs kaut kas sarežģītāks. | Offline | | |
maarins1990 | 04. Sep 2022, 23:00 |
#6925
|
| Kopš: 20. May 2020
Ziņojumi: 133
Braucu ar:
|
04 Sep 2022, 22:51:53 @ramex rakstīja:
04 Sep 2022, 22:47:03 @maarins1990 rakstīja:
04 Sep 2022, 22:37:20 @jurrus rakstīja:
04 Sep 2022, 22:22:55 @maarins1990 rakstīja:
04 Sep 2022, 22:18:24 @Kaross rakstīja:
Pēc apraksta spriežu, ka visi parubījušies un ļotene autopilotā dragā taisni līdz beidzas degviela?
Nav pirmais gadījums vēsturē ar šādu iznākumu. Dekompresija salonā, visi ieskaitot pilotus "iemieg" un Spoku lidmašīna pēc autopilota lido līdz degviela izbeidzas. Gan civilajām ļotenēm tas ir gadījies iepriekš, gan militārajām.
Jautājums no cilvēka, kas neko no tā nesaprot. Tā izrubīšanās notiek tik ātri, vai arī šīm ļotenēm nav pieejams papildus skābeklis?
Lielajām ļotenēm ir papildus skābeklis, bet tas īsti neko nedod. Jo personas pašām nesaprotot vienkārši lēnām iemieg, Tev nav apziņa īsti, shit dekompresija es miegu ciet - tas vienkārši notiek. Pēdējais pasažieru laineris , kurš nogāzās pēc degvielas beigām, tur izmeklētāji pierādija, ka stjuarts ir izmantojis 2 pieejamos skābekļa balonus, bet tāpat īsti nesaprata ko darīt ar lidaparātu, kas arī ir loģiski, jo stjuarti nav apmācīti vadīt lidmašīnu. Par šo ir pat sērija Air Crash Investigation, tik neatminos kura sezona un sērija. Tas pats ar militārajiem - Dekompresija salonā, novilkta skābekļa maska , un bums Iznīcinātājs lido līdz beidzas degviela. Ir visādi brīdinājumi, stūres raustīšana utt, bet tā diemžēl no šāda stāvokļa nespēj pamodināt pilotu. ( Powerā apgrozas arī ar aviāciju saistīti cilvēki, moš paskaidros vēl sīkāk ) Bet nu nebūtu jādomā, ka dekompersiju šim konkrētajam lidaparātam izraisija speciāli un tur lidoja Vatņiku ietekmīgas personas, jo tad kādam būtu uz borta jābūt "Kamikadzei" .
Helios 522
https://en.wikipedia.org/wiki/Helios_Airways_Flight_522
Ta ari saucas attiecigā AirCrash epizode - bija interesanta
+1 šī ir īstā par kuru rakstiju. Pagaidām uz sitiena saliekot kopā visus zināmos , tieši šis variants ir noticis arī šeit... | Offline | | |
maarins1990 | 04. Sep 2022, 23:02 |
#6926
|
| Kopš: 20. May 2020
Ziņojumi: 133
Braucu ar:
|
04 Sep 2022, 22:55:04 @Corey rakstīja:
Ļotenē taču aiziet visādas trauksmes, ja spiediens krītas
Ja tas notiek momentā, tad tik, cik elpu vari aizturēt. Šitai cesnai, cik var uz ātro atrast, pilotiem ir skābekļa padeve.
Ir dzirdēts, ka arī, ja ar skābekli kaut kādi sūdi, tad vienkārši max ātri nomet augstumu. Gan jau te būs kaut kas sarežģītāks.
Skatoties pēc viņu lidojuma, tieši arī šis ir noticis, vai arī pasažieris ir nogalinājis pilotu,un gājis iedzert pēdējo šampi ar sievu un bērnu... Kas būtu maksimāli stulbi pat Vatņikiem. | Offline | | |
Ruuu | 04. Sep 2022, 23:05 |
#6927
|
| Kopš: 05. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: BMW Compact 316 iA
| Protams ka viņiem arī skābeklis ir. Bet nevar paspēt uzvilkt masku.
skybrary | Offline | | |
maarins1990 | 04. Sep 2022, 23:06 |
#6928
|
| Kopš: 20. May 2020
Ziņojumi: 133
Braucu ar:
|
04 Sep 2022, 23:05:06 @Ruuu rakstīja:
Protams ka viņiem arī skābeklis ir. Bet nevar paspēt uzvilkt masku.
skybrary
Tieši tā - jo šādā situācijā NEVIENS īsti nesaprot kas notiek, visi vienkārši "iemieg" Īpaši ja dekompresija ir lēna un nevienam nemanāma. Visi diemžēl aiziet čučiņā paši to neapzinoties. | Offline | | |
|
Corey | 04. Sep 2022, 23:22 |
#6929
|
| Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2406
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
| Nu vai tad tiešām nav sistēma, kas par to brīdina? | Offline | | |
maarins1990 | 04. Sep 2022, 23:27 |
#6930
|
| Kopš: 20. May 2020
Ziņojumi: 133
Braucu ar:
|
04 Sep 2022, 23:22:35 @Corey rakstīja:
Nu vai tad tiešām nav sistēma, kas par to brīdina?
Čubriki raslabonā... un vienārši nemanot iemieg... | Offline | | |
Lafter | 05. Sep 2022, 02:06 |
#6931
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Pilots ziņojis par spiediena problēmām. Ja nav laidies zemāk, tad LLP. Cilvēciskais faktors.
Aaa. Pardon. Putins, Strelkovs, KGB utt vainīgi. Atvainojos ļoti
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
josi | 05. Sep 2022, 07:25 |
#6932
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
04 Sep 2022, 23:00:15 @maarins1990 rakstīja:
04 Sep 2022, 22:51:53 @ramex rakstīja:
Helios 522
https://en.wikipedia.org/wiki/Helios_Airways_Flight_522
Ta ari saucas attiecigā AirCrash epizode - bija interesanta
+1 šī ir īstā par kuru rakstiju. Pagaidām uz sitiena saliekot kopā visus zināmos , tieši šis variants ir noticis arī šeit...
Drīzāk jau šis gadījums ir tuvāks, bija arī atbilstoša AirCrash epizode
https://en.wikipedia.org/wiki/1999_South_Dakota_Learjet_crash
[ Šo ziņu laboja josi, 05 Sep 2022, 07:27:38 ] | Offline | | |
Samsasi | 05. Sep 2022, 09:29 |
#6933
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4575
Braucu ar:
| Spānijas laikraksts "Diaria de Sevilla" vēsta, ka lidmašīnā, kas svētdien iekrita Baltijas jūrā netālu no Ventspils, ir lidojis pazīstams uzņēmējs ar ģimeni.
Saskaņā ar laikraksta rīcībā esošo informāciju, nelaimīgajā lidojumā bija devies gaisa taksometru un medicīnas lidmašīnu kompānijas "Quick Air" īpašnieks Grisemans kopā ar sievu un diviem bērniem.
Lidmašīnā bijuši arī divi suņi. Lidmašīnu vadījis pats Grisemans. | Offline | | |
bum_bumz | 05. Sep 2022, 09:35 |
#6934
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
05 Sep 2022, 09:29:57 @Samsasi rakstīja:
Spānijas laikraksts "Diaria de Sevilla" vēsta, ka lidmašīnā, kas svētdien iekrita Baltijas jūrā netālu no Ventspils, ir lidojis pazīstams uzņēmējs ar ģimeni.
Saskaņā ar laikraksta rīcībā esošo informāciju, nelaimīgajā lidojumā bija devies gaisa taksometru un medicīnas lidmašīnu kompānijas "Quick Air" īpašnieks Grisemans kopā ar sievu un diviem bērniem.
Lidmašīnā bijuši arī divi suņi. Lidmašīnu vadījis pats Grisemans.
Un džeks necērt tēmu par jūsu iepriekš aprakstītajām versijām, kuriozi. | Offline | | |
kasparitto | 05. Sep 2022, 09:37 |
#6935
|
| Kopš: 11. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 742
Braucu ar:
| https://skybrary.aero/articles/time-useful-consciousness
Pēc Flightradar datiem - viņi lidoja 36'000 pēdu augstumā. Šādā augstumā Time of Useful Consciousness ir aptuveni 1 minūte (atkarīgs no cilvēka utt., bet nu, vidēji).
Neesmu izmeklētājs, bet - šie paziņo par problēmām ar pressurization, tad ATC zaudē ar šiem kontaktu, kas nozīmē, ka uz radio neviens neatbild. Atlido pat fighter jets un arī šiem neizdodas pievērst viņu uzmanību..
Ar to skābekļa masku uzvilkšanu ir tricky, tā ir viena no lietām, ko speciāli trenējas simulatorā. Amizanti, bet tas, kas ir jāatceras ir nevis kā viņu jāuzvelk, bet gan tas, ka viņa vispār ir jāuzvelk..
Tas viss ir tikai minējumi forumā, bet, manuprāt, tas, visticamāk, arī būs negadījuma iemesls. Minūte ir īss laiks, diemžēl arī flightradar dati neuzrāda, ka viņi būtu centušies samazināt lidojuma augstumu, kas, protams, ir tas, kas šādā situācijā ir nekavējoties (pēc oxygen masku uzvilkšanas) jādara.
Atcerieties arī to, ka nav zināma pilota pieredze. Komerciālajā aviācijā mēs katru pusgadu sēžamies simulatorā un visādas situācijas tiek izspēlētas, līdz ar to, muskuļu atmiņā visi šie "drills" ir labi zināmi. Ja pilots to nav darījis un nespēj ātri reaģēt, minūte, diemžēl, paiet ļoti ātri. | Offline | | |
Ch | 05. Sep 2022, 14:23 |
#6936
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Pirmkārt, atceramies, ka Cessna Citation ir turbofanu lidmašīna, kas lido līdz FL430 aka 13km augstumā, nevis kkāds kukuruzņiks
Normālā variantā lidmašīnā lidojot kruīza augstumā kabīnē spiediens ir ekvivalents atmosfēras spiedienam aptuveni 4km augstumā. Ja spiediens kabīnē krīt, nostrādā altitude alert (viuzāla un skaņas indikācija). Pēc procedūram, pilotam šādā situācijā jāuzvelk skābekļa maska (kas “barojas” no skābekļa balona) un asap jāsamazina augstums līdz tiem 4km. KKādiem Boeing, Airbus utt attiecīgi automātiski izkrīt skābekļa maskas. Tādā privātajā lidmašīnā es pieņemu, ka skābekļa masku nav un visdrīzāk ir pārnēsājami skābekļa baloni ar maskām, kas attiecīgi jāizmanto pasažieriem.
Dīvaini, ka ziņoja par spiediena zaudēšanu, bet nesamazināja augstumu. Drošivien jau bija nerubis. Vai arī maaaaybe lidoja virs kalniem tajā momentā, tur cik zinu ir speciālas driftdown procedūras, bet to kāds no flightops gan jau zinās labāk.
Strauja spiediena krišanās ir samērā obvious, bet lēnu, pakāpensiku spiediena zaudēšanu var arī nepamanīt. Galva paliek dulla, uznāk miegs, iestājas nerubis līdz tu vnk aizmiedz.
Iespējams, altitude alert nenostrādāja, iespējams skābekļa balons oxy maskai nefunkcionēja, varianti iespējami visvisādi. Katrā ziņā privātajā aviācijā cutting corners un procedūru apiešana diemžēl ir standarta prakse, tā kā nebrīnītos, ka izlidoja jau ar tukšu skābekļa balonu. | Offline | | |
|
Usins | 11. Sep 2022, 14:20 |
#6937
|
| Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| kādēļ BTI9861 tā savādi riņķo ap lidostu pēc pacelšanās?
edit: pats atradu, twitter kāds 5. sept rakstīja par "training flight" ar šādu numuru.
[ Šo ziņu laboja Usins, 11 Sep 2022, 14:23:35 ] | Offline | | |
romizz | 12. Sep 2022, 08:45 |
#6938
|
| Kopš: 27. Jan 2008
No: Madona
Ziņojumi: 4287
Braucu ar: VAG
| Čekojoties AB online tagad jāmaksā kaut kādi mistiski 4 eur par check-in?
No rīta čekojos, samaksāju, īsti nesapratu par ko. | Offline | | |
atrabotka | 12. Sep 2022, 23:53 |
#6939
|
| Kopš: 01. Mar 2022
Ziņojumi: 120
Braucu ar:
| https://www.youtube.com/watch?v=aDffC9tO0fU | Offline | | |
subaru | 13. Sep 2022, 10:14 |
#6940
|
| Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
12 Sep 2022, 08:45:44 @romizz rakstīja:
Čekojoties AB online tagad jāmaksā kaut kādi mistiski 4 eur par check-in?
No rīta čekojos, samaksāju, īsti nesapratu par ko.
vakar čekojos un nekas nebija jāmaksā. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|