Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
eernijss
16. Dec 2022, 22:24 #6901

Kopš: 17. Apr 2020

Ziņojumi: 612

Braucu ar:


16 Dec 2022, 22:21:16 @sys9291 rakstīja:

16 Dec 2022, 22:07:39 @eernijss rakstīja:
Neejoša svece/sveces var izpausties aukstam motoram ar to, ka naak kautkaada būkščēšana no motora? Auto pilnīgi virsbūve šūpājās

auto arī ir dzinēja kods?

N57
Offline
Amphiney
18. Dec 2022, 01:54 #6902

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11


15 Dec 2022, 18:16:47 @Prusis rakstīja:

14 Dec 2022, 01:54:43 @Amphiney rakstīja:

13 Dec 2022, 14:16:17 @Prusis rakstīja:

24 Nov 2022, 19:02:55 @eernijss rakstīja:

24 Nov 2022, 18:59:26 @depo rakstīja:
445e ar pvn par ķēžu komplektu (tikai detaļas), viss oridžinal BMW iepakojumā, ir normāls cipars?

Ietilpstot pilnīgi viss, kas abos šajos linkos.

augšējā

apakšējā

man par ķēdēm + eļļas sūkni bija kautkas pāri 800, bet bez pvn, oem


... par eļļas sūkni runājot - esmu iesācis visiem pirms ķēdes maņas nomērīt eļļas spiedienu..., godīgi līdz šim visiem ir bijis, personīgi manas domas, ka tie kam apraujas šāles vaina ir ievērpies pats bloks, jeb zūd eļļas spiediens balansiervārpstu gultņu čaulās.... tas tā no tā cik esmu pārjaucis tos dzinējus pec noklapēšānas.



Kā mazināt augstāk aprakstīto risku?


Pamatā - pievērst rūpīgu attieksmi mašīnai, savlaikus veikt apkopes nevis sadzīvot infarktu un tad ārstēt.
Manas domas:
1) būtu ieteicams pirkt lietotu auto ar pārskatamu vēsturi, kura pierādāms, ka nav braukt longlife intervals, bet gan ne vairak pa 15tkm km ar vienu eļļu
2) Merīt eļļas spiedienu pirms pirkšanas, bet zinot mūsdienu viltības.... mja, bet nomērīt derētu.
3) Var jau arī uzreiz pēc pirkšanas organizēt ķēdes maiņu un tad pārskatīt to balansieru vārpstu brīvkustību gultņos un pārskatīt to eļļas sūkni.
4) Savam mehāniķim pie katras eļļas maiņās palūgt lai kārtīgi izpēta eļļas veco fitru, tajā parādās viss kas dzinējā dilst sakara ar šālēm.


1. Un 2. Solis laikam jau vairumam neizpildās.

Vai ir kāds vērtību diapazons eļļas spiedienam? Cik būtu jābūt n57 dzinējam.

Vai to mēra tikai tukšgaitā vai arī pie noteiktiem dzinēja apgriezieniem?

Attiecīgi, ja skaitļi ir normas vērtībās, tad pie ķēžu maiņas nav jēgas domāt par paša eļļas sūkņa maiņu? Vai tomēr skata vēl citas nianses?

[ Šo ziņu laboja Amphiney, 18 Dec 2022, 01:59:07 ]

Offline
eernijss
18. Dec 2022, 11:44 #6903

Kopš: 17. Apr 2020

Ziņojumi: 612

Braucu ar:

Eļļas sūknis ap 300k gadiijuma nebija jamaina???
Offline
RSAWorkshop
18. Dec 2022, 11:52 #6904

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7077

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Dec 2022, 11:44:00 @eernijss rakstīja:
Eļļas sūknis ap 300k gadiijuma nebija jamaina???

Varbūt ir varbūt nav, kā kuram auto. Iepriekš pieminētās balansieru vārpstas uz n57 nekad nav sagādājušas problēmas....kaut vai tapēc, ka tādas tur nav un nekad nav bijušas. Ir daudz piemēri kur N57 motoram pie 500tk noskrējiena vienīgā problēma ir pirmās pamata šāles defekts, nosēdina tuneli, izslīpē un brauc tālāk bēdu nezinot


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
18. Dec 2022, 20:18 #6905

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Dec 2022, 22:24:54 @eernijss rakstīja:

16 Dec 2022, 22:21:16 @sys9291 rakstīja:

16 Dec 2022, 22:07:39 @eernijss rakstīja:
Neejoša svece/sveces var izpausties aukstam motoram ar to, ka naak kautkaada būkščēšana no motora? Auto pilnīgi virsbūve šūpājās

auto arī ir dzinēja kods?

N57

nu protams, ka var izsaukt... un ko diagnostika rāda? kļūdas par svecēm vai vadības bloku ir?
Offline
7781
19. Dec 2022, 12:50 #6906

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

Ellas spiediens tak visiem motoriem ir apmeram lidziga lieta, bet esmu pamerijis, lai butu ar ko salidzinat. Aukstam tukshgaita ir ap 2.2-2.4, siltam kkur 1-1.3 . Vienreiz sanaca ieberzties ar 0.2 bar 5min paruca un kirdik. A un balansierus labi apklusina 5w50. Viens baigi nobraukt motorinsh traki tarkshkeja ar citu ellju. Ar iepriekshmineto jau kadi 100k nobraucis viss ok. Protams ja tiek lidz vinjiem, labak izravet.
Offline
7781
19. Dec 2022, 12:52 #6907

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:


18 Dec 2022, 11:52:57 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Dec 2022, 11:44:00 @eernijss rakstīja:
Eļļas sūknis ap 300k gadiijuma nebija jamaina???

Varbūt ir varbūt nav, kā kuram auto. Iepriekš pieminētās balansieru vārpstas uz n57 nekad nav sagādājušas problēmas....kaut vai tapēc, ka tādas tur nav un nekad nav bijušas. Ir daudz piemēri kur N57 motoram pie 500tk noskrējiena vienīgā problēma ir pirmās pamata šāles defekts, nosēdina tuneli, izslīpē un brauc tālāk bēdu nezinot


Voo to es saprotu, nevis uzreiz skriet pec cita nojata motora shrotaa. Ir paris reiz shis darits. Klokeni pietiek vien uzpulet
Offline
VVRECK
19. Dec 2022, 13:41 #6908

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488

Kāds ir mainījis šāles N57?
Cik tas provizoriski maksā ar visu darbu?
Offline
Kaross
19. Dec 2022, 13:55 #6909

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4367

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tur taču ir 120 faktori.
Atkarīgs no virsbūves, piedziņas tipa, šāļu ražotāja. Kolbenschmidt bus 120e, originals 600e.
Kapēc viņas jāmaina? Profilakse vai sāk grabēt? Ja grabēt, tad tas vēl piemet klāt pāris situācijas variantus. Es teiktu sākot no 1000e, pats minimums.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
19. Dec 2022, 14:01 #6910

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7077

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Dec 2022, 13:41:41 @V_Riks rakstīja:
Kāds ir mainījis šāles N57?
Cik tas provizoriski maksā ar visu darbu?

Jā, gandrīz pie katras otrās ķēžu maiņas sanāk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
VVRECK
19. Dec 2022, 14:07 #6911

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


19 Dec 2022, 13:55:48 @Kaross rakstīja:
Tur taču ir 120 faktori.
Atkarīgs no virsbūves, piedziņas tipa, šāļu ražotāja. Kolbenschmidt bus 120e, originals 600e.
Kapēc viņas jāmaina? Profilakse vai sāk grabēt? Ja grabēt, tad tas vēl piemet klāt pāris situācijas variantus. Es teiktu sākot no 1000e, pats minimums.


E91, RWD
Nē, nekas negrab. Interesējos tīri profilakses pēc. Kolbenschmidt var ņemt?
Offline
RSAWorkshop
19. Dec 2022, 17:00 #6912

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7077

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

es neliktu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
depo
19. Dec 2022, 18:39 #6913

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


19 Dec 2022, 14:07:55 @V_Riks rakstīja:
Kolbenschmidt var ņemt?


Es ceru, ka tu joko? Kolbenschmidt ir viens no pasaulē lielākajiem dzinēja detaļu ražotājiem, kas apgādā lielu daļu no auto ražotājiem.

Kolbenschmidt/King/Mahle/Glyco - šitie apgādā var teikt visu auto nozari.
Offline
Amphiney
19. Dec 2022, 18:40 #6914

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11


HaynesPro saka:
Pie darba t - 1,1 BAR un eļļas pārspiediena vārsts darbojas no 3,2-6,0 BAR - Vairak info nav!
Bet no N57 tehniskās dokumentācijas izvilku un pieņēmu testu, ka vēl lai pilnāka skaidrība ir par sūkni tad var pie darba t uzgāzējot 4k RPM apskatīt cik tad ir eļļas spiediens, jo literatūra rakstīts par to kura bŗīdī eļļas pārspiediena vārsts veras vaļā ''3.7 bar at an oil temperature of 100°C and an engine speed of 4,000 rpm'' - tatad pie tik RPM faktiski vjadzētu būt tiem BAR!
Un par vakumsūņa daļu rakstīts, ka iedarbinot un jau līdz 5 sec jāsasniez - 500mbar. ''The vacuum pump is capable of creating a vacuum of 500 mbar (absolute) in less than 5 seconds''

P.S. Ja kādam ir cita info - droši raksti, es nēsmu teicis ka tikia mana ir taisība!


Paldies par info. Tā kā plānos ir mainīt ķēdes, tad ļoti maz informācijas pieejamas par eļļas sūkni, kad maina, kad atstāj. Vienkārši mainīšanas pēc arī nav jēga, jo redz dzinējs atrauts vaļā.

Offline
RSAWorkshop
19. Dec 2022, 19:00 #6915

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7077

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Parasti ir uz vietas visādi eļļas sūkņi Retāk lietoti, pārsvarā jauni

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
VVRECK
19. Dec 2022, 19:03 #6916

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


19 Dec 2022, 18:39:54 @depo rakstīja:

19 Dec 2022, 14:07:55 @V_Riks rakstīja:
Kolbenschmidt var ņemt?


Es ceru, ka tu joko? Kolbenschmidt ir viens no pasaulē lielākajiem dzinēja detaļu ražotājiem, kas apgādā lielu daļu no auto ražotājiem.

Kolbenschmidt/King/Mahle/Glyco - šitie apgādā var teikt visu auto nozari.


Nekad pirms tam nebiju saskāries ar šālēm un kur nu vēl ar tādu ražotāju.
Ko pats ieteiktu, ja neskaita OEM?
Offline
RSAWorkshop
19. Dec 2022, 19:11 #6917

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7077

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Parasti oriģinālu ražo Glyco un Mahle, reizēm arī kolbenschmidt. Analogi nāk vienāda biezuma, attiecī eļļas ķīli nebūs iespējams noregulēt. Oriģinālas nāk dažāda biezuma un var regulēt eļļas ķīli

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
depo
19. Dec 2022, 20:23 #6918

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


19 Dec 2022, 19:03:59 @V_Riks rakstīja:
Ko pats ieteiktu, ja neskaita OEM?


Jebko no manis augstāk nosauktajiem ražotājiem. Ja vari atļauties, tad protams oriģinālās. Bet ne vienmēr visiem aftermarket ražotājiem ir pieejami dažādi izmēri, mēdz būt tik viens - tas nav labākais variants. Izmēri bloku, izmēri kloķeni un skaties kuram ražotājam ir vistuvākais tev vajadzīgais izmērs. To protams izlems motora meistars nevis tu, jo šaubos vai tev ir sajēga un vēl jo vairāk spec mērinstruments.

[ Šo ziņu laboja depo, 19 Dec 2022, 20:24:23 ]

Offline
VVRECK
20. Dec 2022, 09:54 #6919

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


19 Dec 2022, 20:23:02 @depo rakstīja:

19 Dec 2022, 19:03:59 @V_Riks rakstīja:
Ko pats ieteiktu, ja neskaita OEM?


Jebko no manis augstāk nosauktajiem ražotājiem. Ja vari atļauties, tad protams oriģinālās. Bet ne vienmēr visiem aftermarket ražotājiem ir pieejami dažādi izmēri, mēdz būt tik viens - tas nav labākais variants. Izmēri bloku, izmēri kloķeni un skaties kuram ražotājam ir vistuvākais tev vajadzīgais izmērs. To protams izlems motora meistars nevis tu, jo šaubos vai tev ir sajēga un vēl jo vairāk spec mērinstruments.


Paldies par info!
Tev taisnība, man no tā nav sajēga
Offline
depo
20. Dec 2022, 10:47 #6920

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


20 Dec 2022, 09:54:47 @V_Riks rakstīja:

19 Dec 2022, 20:23:02 @depo rakstīja:

19 Dec 2022, 19:03:59 @V_Riks rakstīja:
Ko pats ieteiktu, ja neskaita OEM?


Jebko no manis augstāk nosauktajiem ražotājiem. Ja vari atļauties, tad protams oriģinālās. Bet ne vienmēr visiem aftermarket ražotājiem ir pieejami dažādi izmēri, mēdz būt tik viens - tas nav labākais variants. Izmēri bloku, izmēri kloķeni un skaties kuram ražotājam ir vistuvākais tev vajadzīgais izmērs. To protams izlems motora meistars nevis tu, jo šaubos vai tev ir sajēga un vēl jo vairāk spec mērinstruments.


Paldies par info!
Tev taisnība, man no tā nav sajēga


Tevi vispār nevajadzētu uztraukt tādas lietas, jo dzinēju taisa meistars, kurš atbild par kvalitāti un dod garantiju. Tev pie kājas, kas tur iekšā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo