Autors | Ziņojums |
eernijss | 16. Dec 2022, 22:24 |
#6901
|
|
Kopš: 17. Apr 2020
Ziņojumi: 612
Braucu ar:
|
16 Dec 2022, 22:21:16 @sys9291 rakstīja:
16 Dec 2022, 22:07:39 @eernijss rakstīja:
Neejoša svece/sveces var izpausties aukstam motoram ar to, ka naak kautkaada būkščēšana no motora? Auto pilnīgi virsbūve šūpājās
auto arī ir dzinēja kods?
N57 |
Offline | |
|
Amphiney | 18. Dec 2022, 01:54 |
#6902
|
|
Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1033
Braucu ar: F11
|
15 Dec 2022, 18:16:47 @Prusis rakstīja:
14 Dec 2022, 01:54:43 @Amphiney rakstīja:
13 Dec 2022, 14:16:17 @Prusis rakstīja:
24 Nov 2022, 19:02:55 @eernijss rakstīja:
24 Nov 2022, 18:59:26 @depo rakstīja:
445e ar pvn par ķēžu komplektu (tikai detaļas), viss oridžinal BMW iepakojumā, ir normāls cipars?
Ietilpstot pilnīgi viss, kas abos šajos linkos.
augšējā
apakšējā
man par ķēdēm + eļļas sūkni bija kautkas pāri 800, bet bez pvn, oem
... par eļļas sūkni runājot - esmu iesācis visiem pirms ķēdes maņas nomērīt eļļas spiedienu..., godīgi līdz šim visiem ir bijis, personīgi manas domas, ka tie kam apraujas šāles vaina ir ievērpies pats bloks, jeb zūd eļļas spiediens balansiervārpstu gultņu čaulās.... tas tā no tā cik esmu pārjaucis tos dzinējus pec noklapēšānas.
Kā mazināt augstāk aprakstīto risku?
Pamatā - pievērst rūpīgu attieksmi mašīnai, savlaikus veikt apkopes nevis sadzīvot infarktu un tad ārstēt.
Manas domas:
1) būtu ieteicams pirkt lietotu auto ar pārskatamu vēsturi, kura pierādāms, ka nav braukt longlife intervals, bet gan ne vairak pa 15tkm km ar vienu eļļu
2) Merīt eļļas spiedienu pirms pirkšanas, bet zinot mūsdienu viltības.... mja, bet nomērīt derētu.
3) Var jau arī uzreiz pēc pirkšanas organizēt ķēdes maiņu un tad pārskatīt to balansieru vārpstu brīvkustību gultņos un pārskatīt to eļļas sūkni.
4) Savam mehāniķim pie katras eļļas maiņās palūgt lai kārtīgi izpēta eļļas veco fitru, tajā parādās viss kas dzinējā dilst sakara ar šālēm.
1. Un 2. Solis laikam jau vairumam neizpildās.
Vai ir kāds vērtību diapazons eļļas spiedienam? Cik būtu jābūt n57 dzinējam.
Vai to mēra tikai tukšgaitā vai arī pie noteiktiem dzinēja apgriezieniem?
Attiecīgi, ja skaitļi ir normas vērtībās, tad pie ķēžu maiņas nav jēgas domāt par paša eļļas sūkņa maiņu? Vai tomēr skata vēl citas nianses?
[ Šo ziņu laboja Amphiney, 18 Dec 2022, 01:59:07 ] |
Offline | |
|
eernijss | 18. Dec 2022, 11:44 |
#6903
|
|
Kopš: 17. Apr 2020
Ziņojumi: 612
Braucu ar:
| Eļļas sūknis ap 300k gadiijuma nebija jamaina??? |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 18. Dec 2022, 11:52 |
#6904
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7077
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
18 Dec 2022, 11:44:00 @eernijss rakstīja:
Eļļas sūknis ap 300k gadiijuma nebija jamaina???
Varbūt ir varbūt nav, kā kuram auto. Iepriekš pieminētās balansieru vārpstas uz n57 nekad nav sagādājušas problēmas....kaut vai tapēc, ka tādas tur nav un nekad nav bijušas. Ir daudz piemēri kur N57 motoram pie 500tk noskrējiena vienīgā problēma ir pirmās pamata šāles defekts, nosēdina tuneli, izslīpē un brauc tālāk bēdu nezinot
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
sys9291 | 18. Dec 2022, 20:18 |
#6905
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
16 Dec 2022, 22:24:54 @eernijss rakstīja:
16 Dec 2022, 22:21:16 @sys9291 rakstīja:
16 Dec 2022, 22:07:39 @eernijss rakstīja:
Neejoša svece/sveces var izpausties aukstam motoram ar to, ka naak kautkaada būkščēšana no motora? Auto pilnīgi virsbūve šūpājās
auto arī ir dzinēja kods?
N57
nu protams, ka var izsaukt... un ko diagnostika rāda? kļūdas par svecēm vai vadības bloku ir? |
Offline | |
|
7781 | 19. Dec 2022, 12:50 |
#6906
|
|
Kopš: 24. Jul 2010
Ziņojumi: 813
Braucu ar:
| Ellas spiediens tak visiem motoriem ir apmeram lidziga lieta, bet esmu pamerijis, lai butu ar ko salidzinat. Aukstam tukshgaita ir ap 2.2-2.4, siltam kkur 1-1.3 . Vienreiz sanaca ieberzties ar 0.2 bar 5min paruca un kirdik. A un balansierus labi apklusina 5w50. Viens baigi nobraukt motorinsh traki tarkshkeja ar citu ellju. Ar iepriekshmineto jau kadi 100k nobraucis viss ok. Protams ja tiek lidz vinjiem, labak izravet. |
Offline | |
|
7781 | 19. Dec 2022, 12:52 |
#6907
|
|
Kopš: 24. Jul 2010
Ziņojumi: 813
Braucu ar:
|
18 Dec 2022, 11:52:57 @RSAWorkshop rakstīja:
18 Dec 2022, 11:44:00 @eernijss rakstīja:
Eļļas sūknis ap 300k gadiijuma nebija jamaina???
Varbūt ir varbūt nav, kā kuram auto. Iepriekš pieminētās balansieru vārpstas uz n57 nekad nav sagādājušas problēmas....kaut vai tapēc, ka tādas tur nav un nekad nav bijušas. Ir daudz piemēri kur N57 motoram pie 500tk noskrējiena vienīgā problēma ir pirmās pamata šāles defekts, nosēdina tuneli, izslīpē un brauc tālāk bēdu nezinot
Voo to es saprotu, nevis uzreiz skriet pec cita nojata motora shrotaa. Ir paris reiz shis darits. Klokeni pietiek vien uzpulet |
Offline | |
|
VVRECK | 19. Dec 2022, 13:41 |
#6908
|
|
Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
| Kāds ir mainījis šāles N57?
Cik tas provizoriski maksā ar visu darbu? |
Offline | |
|
|
Kaross | 19. Dec 2022, 13:55 |
#6909
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4367
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tur taču ir 120 faktori.
Atkarīgs no virsbūves, piedziņas tipa, šāļu ražotāja. Kolbenschmidt bus 120e, originals 600e.
Kapēc viņas jāmaina? Profilakse vai sāk grabēt? Ja grabēt, tad tas vēl piemet klāt pāris situācijas variantus. Es teiktu sākot no 1000e, pats minimums.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
RSAWorkshop | 19. Dec 2022, 14:01 |
#6910
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7077
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Dec 2022, 13:41:41 @V_Riks rakstīja:
Kāds ir mainījis šāles N57?
Cik tas provizoriski maksā ar visu darbu?
Jā, gandrīz pie katras otrās ķēžu maiņas sanāk
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
VVRECK | 19. Dec 2022, 14:07 |
#6911
|
|
Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
19 Dec 2022, 13:55:48 @Kaross rakstīja:
Tur taču ir 120 faktori.
Atkarīgs no virsbūves, piedziņas tipa, šāļu ražotāja. Kolbenschmidt bus 120e, originals 600e.
Kapēc viņas jāmaina? Profilakse vai sāk grabēt? Ja grabēt, tad tas vēl piemet klāt pāris situācijas variantus. Es teiktu sākot no 1000e, pats minimums.
E91, RWD
Nē, nekas negrab. Interesējos tīri profilakses pēc. Kolbenschmidt var ņemt?
|
Offline | |
|
RSAWorkshop | 19. Dec 2022, 17:00 |
#6912
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7077
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| es neliktu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
depo | 19. Dec 2022, 18:39 |
#6913
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
19 Dec 2022, 14:07:55 @V_Riks rakstīja:
Kolbenschmidt var ņemt?
Es ceru, ka tu joko? Kolbenschmidt ir viens no pasaulē lielākajiem dzinēja detaļu ražotājiem, kas apgādā lielu daļu no auto ražotājiem.
Kolbenschmidt/King/Mahle/Glyco - šitie apgādā var teikt visu auto nozari. |
Offline | |
|
Amphiney | 19. Dec 2022, 18:40 |
#6914
|
|
Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1033
Braucu ar: F11
|
HaynesPro saka:
Pie darba t - 1,1 BAR un eļļas pārspiediena vārsts darbojas no 3,2-6,0 BAR - Vairak info nav!
Bet no N57 tehniskās dokumentācijas izvilku un pieņēmu testu, ka vēl lai pilnāka skaidrība ir par sūkni tad var pie darba t uzgāzējot 4k RPM apskatīt cik tad ir eļļas spiediens, jo literatūra rakstīts par to kura bŗīdī eļļas pārspiediena vārsts veras vaļā ''3.7 bar at an oil temperature of 100°C and an engine speed of 4,000 rpm'' - tatad pie tik RPM faktiski vjadzētu būt tiem BAR!
Un par vakumsūņa daļu rakstīts, ka iedarbinot un jau līdz 5 sec jāsasniez - 500mbar. ''The vacuum pump is capable of creating a vacuum of 500 mbar (absolute) in less than 5 seconds''
P.S. Ja kādam ir cita info - droši raksti, es nēsmu teicis ka tikia mana ir taisība!
Paldies par info. Tā kā plānos ir mainīt ķēdes, tad ļoti maz informācijas pieejamas par eļļas sūkni, kad maina, kad atstāj. Vienkārši mainīšanas pēc arī nav jēga, jo redz dzinējs atrauts vaļā.
|
Offline | |
|
RSAWorkshop | 19. Dec 2022, 19:00 |
#6915
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7077
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Parasti ir uz vietas visādi eļļas sūkņi Retāk lietoti, pārsvarā jauni
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
VVRECK | 19. Dec 2022, 19:03 |
#6916
|
|
Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
19 Dec 2022, 18:39:54 @depo rakstīja:
19 Dec 2022, 14:07:55 @V_Riks rakstīja:
Kolbenschmidt var ņemt?
Es ceru, ka tu joko? Kolbenschmidt ir viens no pasaulē lielākajiem dzinēja detaļu ražotājiem, kas apgādā lielu daļu no auto ražotājiem.
Kolbenschmidt/King/Mahle/Glyco - šitie apgādā var teikt visu auto nozari.
Nekad pirms tam nebiju saskāries ar šālēm un kur nu vēl ar tādu ražotāju.
Ko pats ieteiktu, ja neskaita OEM? |
Offline | |
|
|
RSAWorkshop | 19. Dec 2022, 19:11 |
#6917
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7077
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Parasti oriģinālu ražo Glyco un Mahle, reizēm arī kolbenschmidt. Analogi nāk vienāda biezuma, attiecī eļļas ķīli nebūs iespējams noregulēt. Oriģinālas nāk dažāda biezuma un var regulēt eļļas ķīli
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
depo | 19. Dec 2022, 20:23 |
#6918
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
19 Dec 2022, 19:03:59 @V_Riks rakstīja:
Ko pats ieteiktu, ja neskaita OEM?
Jebko no manis augstāk nosauktajiem ražotājiem. Ja vari atļauties, tad protams oriģinālās. Bet ne vienmēr visiem aftermarket ražotājiem ir pieejami dažādi izmēri, mēdz būt tik viens - tas nav labākais variants. Izmēri bloku, izmēri kloķeni un skaties kuram ražotājam ir vistuvākais tev vajadzīgais izmērs. To protams izlems motora meistars nevis tu, jo šaubos vai tev ir sajēga un vēl jo vairāk spec mērinstruments.[ Šo ziņu laboja depo, 19 Dec 2022, 20:24:23 ] |
Offline | |
|
VVRECK | 20. Dec 2022, 09:54 |
#6919
|
|
Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
19 Dec 2022, 20:23:02 @depo rakstīja:
19 Dec 2022, 19:03:59 @V_Riks rakstīja:
Ko pats ieteiktu, ja neskaita OEM?
Jebko no manis augstāk nosauktajiem ražotājiem. Ja vari atļauties, tad protams oriģinālās. Bet ne vienmēr visiem aftermarket ražotājiem ir pieejami dažādi izmēri, mēdz būt tik viens - tas nav labākais variants. Izmēri bloku, izmēri kloķeni un skaties kuram ražotājam ir vistuvākais tev vajadzīgais izmērs. To protams izlems motora meistars nevis tu, jo šaubos vai tev ir sajēga un vēl jo vairāk spec mērinstruments.
Paldies par info!
Tev taisnība, man no tā nav sajēga |
Offline | |
|
depo | 20. Dec 2022, 10:47 |
#6920
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
20 Dec 2022, 09:54:47 @V_Riks rakstīja:
19 Dec 2022, 20:23:02 @depo rakstīja:
19 Dec 2022, 19:03:59 @V_Riks rakstīja:
Ko pats ieteiktu, ja neskaita OEM?
Jebko no manis augstāk nosauktajiem ražotājiem. Ja vari atļauties, tad protams oriģinālās. Bet ne vienmēr visiem aftermarket ražotājiem ir pieejami dažādi izmēri, mēdz būt tik viens - tas nav labākais variants. Izmēri bloku, izmēri kloķeni un skaties kuram ražotājam ir vistuvākais tev vajadzīgais izmērs. To protams izlems motora meistars nevis tu, jo šaubos vai tev ir sajēga un vēl jo vairāk spec mērinstruments.
Paldies par info!
Tev taisnība, man no tā nav sajēga
Tevi vispār nevajadzētu uztraukt tādas lietas, jo dzinēju taisa meistars, kurš atbild par kvalitāti un dod garantiju. Tev pie kājas, kas tur iekšā. |
Offline | |
|