Online
Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika V
Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | 11. Nov 2024, 11:22 |
#6881
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7036
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Toties pieturas smuki sabūvēja, Slokas ielu piemēram skaisti sapisa, ne tikai satiksmi čakarē, bet arī lēnā garā var visus pieturās stāvētājus smuki nobraukt Jo, protams, paaugstinājumus, lai kaut kā samazinātu opciju taisni pieturā iebraukt nevienam jau neienāca prātā uztaisīt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
mazskakitis | 11. Nov 2024, 22:04 |
#6882
|
| Kopš: 29. Nov 2015
Ziņojumi: 212
Braucu ar:
|
11 Nov 2024, 07:38:21 @Lafter rakstīja:
Railbaltic pamata būtība ir aizsardzības loģistika. Nevajag railbaltic- aizbrauciet uz vatastānu un padzīvotiet ar ģimeni pusgadiņu. Tā ir iespējamā alternatīva. Ticamākais būs vēl aizsardzības nodoklis utt.
Nu, kā Igaunijā!
Jūs taču gribat visu, kā igaunijā. Daļa čīkstuļu ne kapeiku nodokļos nav maksājuši, tāpēc droši var izstāties no diskusijas. Tāpar parazitē uz citiem un parazitē arī viņu bērni. Tas kad Igaunijai IKP ir par.. milijardu lielāks? Pie krietni mazāka iedzīvotāju skaita… Lietuva arī krāmē tîri ok. Kāpēc Latvija ir pabèrna lomā.. man grūti spriest. Laikam jau slaistu, zagļu un dauņu īpastvars ir vislielākais no trijām valstīm. Un tur nav vainīgi politiķi. Tà ir kolektīva atbildība. Nav laimes lāča- gaidīt varat ilgi. Viņš neatnāks.. tad nu dzīvojat sūnu ciemā.
Tas ir vispārīgi un nav sakara ar powera postiem. Vispār kopumā. Un tā ir patiesība. Patīk, vai nē. Un tur nav vainigs ne kariņs, ne rinkevics, ne gobzems. Katrs ir līdzatbildīgs. Vai arī visi ir lohi… nezinu atbildi.
Un kas pats smiekligākais? ,,jūs,, nolaistu uz grunti jebkuru valsti. Garantēti. Izsūtītu Igauņus uz Latviju. Un Latviešus un Igauniju. Pēc 10 gadiem šeit būtu 2x labāk- kamēr ,,jūs,, pa tiem 10 gadiem Igauniju būtu norāvuši podā.
Uz ,,jūs,, arī mani varat pieskaitīt. Pasi mainīt netaisos. Ir runa par pilsoņiem. Nezinu- man tāds dziļa pārliecība ir.
Nu ko vēl pateikt? Nu atklāti tas pat vairs nav ne smieklīgi, ne ironiski. Tà vienkārši ir. Latvija izkatās kaut kāds piektais ritenis. Kurš bremzē visus un maisās pa kājām. Man ir kauns par to, ja godīgi. Kamēr Igaunijai Paldiski, Tallinas osta mauc acis pār griezusi- Latvijā viena vispār uzņem ,,2 kuģus,, gadà un gad drukā visād ziņās ar baigo pompu! Neko sev! Mums kruīza kuģis atpeldēja Ventspilī vienīgi ir kāda aktivitāte. Dfds laikam tur. Un var turpināt ilgi. Un tā ir, ar visu. Lokācija valstij izcila. Nu kas par nahuj? Kāds var paskaidrot man daunim?
Cilvēks, kas ir iesaistīts megasuperslepenā info izpētes projektā, jau nu varēja apskatīties publiski pieejamos datus, kas uzrāda, ka 2023. gadā Tallinas ostā ir pārkrauti 13M tonnu, savukārt Rīgas ostā 19M tonnu. Par Paldisku ostu kopš krievu naftas sankcijām vispār var paklusēt. | Offline | | |
Lafter | 11. Nov 2024, 22:06 |
#6883
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28655
Braucu ar: wv
| Es runāju par pārkraušanu, vai pasažieriem??
Blec jūs daļa reāli stulbi esiet? LASI!
Ja nemaldos @makrelis ja nemaldos reiz minēja- kad liela daļa sastāda kāliju un vēl kaut kas tur- vatastānas mantu, ko dzen ārā uz kur
Es pat plec dfds minēju- neko sev ogłu kuģi ne?
Par pārkraušanu utt ir daudz kompetentāki cilveki šeit.
Viss ir redzams Igaunijas IKP. Cik viss tur ir slikti un cik ļoti Latvijā palīdz tās pārkrautās kravas
Ja nemaldos- viņiem pat budžets ir saplānots par milijardu lielāks un ar mazāku deficītu. Kko tādu pa acu galam redzēju. Bet neapgalvoju. Tāda aizdoma ir.
Latvia
The 2025 budget is planned to raise revenues of EUR 15.1 billion and to spend EUR 17.1 billion. Compared to this year, revenue is expected to increase by €583 million and expenditure by €876 million.
Estonia
Total expenditures in the 2025 state budget are set at €18.2 billion, again an increase, of 3.5 percent (€0.6 billion) compared with 2024. Investments have also risen, by 9.4 percent on the year, from €0.8 billion this year to €0.9 billion for 2025
The Lithuanian cabinet approved the central government's draft budget for 2025 on Wednesday. Budget revenue is expected to grow by 5.9 percent, to 17.98 billion euros, and expenditure is projected to increase by 11.7 percent, to 23.02 billion euros, next year compared to this year's targets.
Pasažieru ostu es pieminēju tikai tādā sakarā- nav tūristu, nav ieņēmumu viesnīcām, restorāniem, klubiem utt. Viss izsprādzis. Nu tā, līdz galam. Paldiskos vismaz vasarā viss griezās uz urrā. Kaut kadi 3 kuģi stāveja. Varbut tieši tajā dienā sagadījās- nezinu.
Jā! Osta rullē!
Par ostàm es pagaidīšu kompetentāku koleģu komentāru.
Nākamo x lasi 2 REIZES!!! Lūdu!
Projekts ir C.I.T
Nevis slepens. Jau trešo reizi pieminu. Kas ar jums?[ Šo ziņu laboja Lafter, 11 Nov 2024, 22:26:59 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
mazskakitis | 11. Nov 2024, 22:46 |
#6884
|
| Kopš: 29. Nov 2015
Ziņojumi: 212
Braucu ar:
| Nu jauki, kruīza kuģu vizītes šogad Tallinā ap 100, Rīgā ap 70, savukārt 90% no pārējiem Tallinas pasažieriem ir Tallina-Helsinki. Tikpat labi LV varētu lielīties, ka visa autobusu satiksme ar Maskavu iet caur mums. [ Šo ziņu laboja mazskakitis, 11 Nov 2024, 22:47:09 ] | Offline | | |
Lafter | 11. Nov 2024, 22:51 |
#6885
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28655
Braucu ar: wv
|
11 Nov 2024, 22:46:06 @mazskakitis rakstīja:
Nu jauki, kruīza kuģu vizītes šogad Tallinā ap 100, Rīgā ap 70, savukārt 90% no pārējiem Tallinas pasažieriem ir Tallina-Helsinki. Tikpat labi LV varētu lielīties, ka visa autobusu satiksme ar Maskavu iet caur mums.
Un? Kāds sakars?
Igaunijai tāpat ar mazāk iedzīvotājie, vairāk piķa Es gan tos kruīza kuģus nēsmu manījis un milzīgo tūrisma pieplūdumu. Kaut samērā daudz laika pavadu rīgā. Vienu redzēju- pavasarī ja nemaldos.
Toties Tallinā tu redzi tūristus uz katra stūra. Somus, Zviedrus utt. Kuri tērē naudu un tusē. Tartu uz akvaparku aizbrauc
Un kas Tev par maskavabadas mīlestību? Tu ar karogu sagaidi?
Igaunijai vienalga vairāk naudas
P.s
Tourism services (including passenger transportation services and travel services, i.e. visitor expenditures in Estonia) accounted for 14,5% (1,6 bln euros)
It is projected that Latvia's revenue in the Travel & Tourism market will reach US$651.90m by 2024.
PIĶIS X 3!!! Tavi maskavieši bremzē.
(Info ko izmeta google)
Saki maskavai lai vairāk piķi atstāj- galīgi nevelk
Turpini!
[ Šo ziņu laboja Lafter, 11 Nov 2024, 23:05:10 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Fandulis | 11. Nov 2024, 22:58 |
#6886
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13348
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Vai tik tas banānrepublikas topiks nav tik aktuāls, lai pat šeit izķert tos garīgi slimos, kas uzķeras uz zirgu jāšanām bez zirgiem, jahtu un prāmju problēmām, airbolta un vēl visādu kristīgas ģimenes huiņām. Melno problēmām un citu paviršu, jau atrisinātu problēmu aktualizēšanu, lai tikt šleserpedarastu un pļavniekkrievu elektorātam Rīgas domē? Ā un vēl velorastu huntei kopā ar homeopātiem
ps. viss ir iedomu avots no tv24 raidījumu intoksikācijas atvainojos, tieši šobrīd atraugājos.
Kāds no Mārupes var iekomentēt, ja grib, par helovīna svinēšanu, vienā no grupām tā arī uzrakstīja, ja kāds apsveiks, tiks izslēgts.
Galvā tārpi
[ Šo ziņu laboja Fandulis, 11 Nov 2024, 23:05:30 ] | Offline | | |
Naviic | 11. Nov 2024, 23:09 |
#6887
|
| Kopš: 15. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 53
Braucu ar: ljoti gribeetu sev BMW. Kursh uzdaavinaas??
|
11 Nov 2024, 22:51:01 @Lafter rakstīja:
11 Nov 2024, 22:46:06 @mazskakitis rakstīja:
Nu jauki, kruīza kuģu vizītes šogad Tallinā ap 100, Rīgā ap 70, savukārt 90% no pārējiem Tallinas pasažieriem ir Tallina-Helsinki. Tikpat labi LV varētu lielīties, ka visa autobusu satiksme ar Maskavu iet caur mums.
Un? Kāds sakars?
Igaunijai tāpat ar mazāk iedzīvotājie, vairāk piķa Es gan tos kruīza kuģus nēsmu manījis un milzīgo tūrisma pieplūdumu. Kaut samērā daudz laika pavadu rīgā. Vienu redzēju- pavasarī ja nemaldos.
Toties Tallinā tu redzi tūristus uz katra stūra. Somus, Zviedrus utt. Kuri tērē naudu un tusē. Tartu uz akvaparku aizbrauc
Un kas Tev par maskavabadas mīlestību? Tu ar karogu sagaidi?
Igaunijai vienalga vairāk naudas
P.s
Tourism services (including passenger transportation services and travel services, i.e. visitor expenditures in Estonia) accounted for 14,5% (1,6 bln euros)
It is projected that Latvia's revenue in the Travel & Tourism market will reach US$651.90m by 2024.
Saki maskavai lai vairāk piķi atstāj- galīgi nevelk
Turpini!
Tu gan ir dumš. Vainīga ir tieši politika un birokrātija( tajā skaitā bankas), jo investīcijas no investoriem plūst uz EE... LT. Dēļ tā, ka birokrātija ir abnormāla. Kaut vai stāsts par Holivudu un LV, kad gribēja šeit filmēt-beigās atteicās. Un tà nav politikas vaina? | Offline | | |
Fandulis | 11. Nov 2024, 23:14 |
#6888
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13348
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
11 Nov 2024, 23:09:54 @Naviic rakstīja:
11 Nov 2024, 22:51:01 @Lafter rakstīja:
11 Nov 2024, 22:46:06 @mazskakitis rakstīja:
Nu jauki, kruīza kuģu vizītes šogad Tallinā ap 100, Rīgā ap 70, savukārt 90% no pārējiem Tallinas pasažieriem ir Tallina-Helsinki. Tikpat labi LV varētu lielīties, ka visa autobusu satiksme ar Maskavu iet caur mums.
Un? Kāds sakars?
Igaunijai tāpat ar mazāk iedzīvotājie, vairāk piķa Es gan tos kruīza kuģus nēsmu manījis un milzīgo tūrisma pieplūdumu. Kaut samērā daudz laika pavadu rīgā. Vienu redzēju- pavasarī ja nemaldos.
Toties Tallinā tu redzi tūristus uz katra stūra. Somus, Zviedrus utt. Kuri tērē naudu un tusē. Tartu uz akvaparku aizbrauc
Un kas Tev par maskavabadas mīlestību? Tu ar karogu sagaidi?
Igaunijai vienalga vairāk naudas
P.s
Tourism services (including passenger transportation services and travel services, i.e. visitor expenditures in Estonia) accounted for 14,5% (1,6 bln euros)
It is projected that Latvia's revenue in the Travel & Tourism market will reach US$651.90m by 2024.
Saki maskavai lai vairāk piķi atstāj- galīgi nevelk
Turpini!
Tu gan ir dumš. Vainīga ir tieši politika un birokrātija( tajā skaitā bankas), jo investīcijas no investoriem plūst uz EE... LT. Dēļ tā, ka birokrātija ir abnormāla. Kaut vai stāsts par Holivudu un LV, kad gribēja šeit filmēt-beigās atteicās. Un tà nav politikas vaina?
Davai tā, ja tu dirs, tad ar faktiem, Pīrss Brosnans filmējās Rīgas kinostudijā. Tas nav tests, viņš reāli filmējās.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 11 Nov 2024, 23:18:30 ] | Offline | | |
|
Lafter | 11. Nov 2024, 23:16 |
#6889
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28655
Braucu ar: wv
| Vispār mana spama būtība ir politiskā impotence, dzīvošana rītdienai. Bez jebkāda ilgtermiņa attīstības plāna. Pilnīgs analfabētisms.
Prieks, kad beidzot sapratāt un norādījāt.
Ja par otru pusi- man pārmeta, kad es esmu teicis par slimīgu interesi par citiemz kurš ar kuru guļ, par kādu naudu pirka mašīnu. Un kur dabuja piķi màjai.
Jā- tam nevajadzētu uztraukt.
Cits jautājums ir katra atbildība pret valsti- kad augšminētais ir jānoliek malā. Un šodien ir tā diena, kad pirms 105 gadiem- tūkstoši nolika personigās intereses malā un pāri visam lika sabiedrības un jaunizveidotàs valsts intereses. Pat atdodot dārgāko- dzīvību. Kaut stāvoklis valstī bija 20x sliktāks.
Tagad cerams sapratāt starpību. Nu ja vēl nesapratāt- tad nezinu. [ Šo ziņu laboja Lafter, 11 Nov 2024, 23:23:31 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
DiksIrseejs | 11. Nov 2024, 23:37 |
#6890
|
| Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1127
Braucu ar: Hibrīdu
| Man liekas ka viena lieta atbildībā pret valsti būtu kā reiz neapdirst to ar nepatiesiem faktiem un sagrābstītu informācju. | Offline | | |
Lafter | 11. Nov 2024, 23:39 |
#6891
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28655
Braucu ar: wv
|
11 Nov 2024, 23:37:11 @DiksIrseejs rakstīja:
Man liekas ka viena lieta atbildībā pret valsti būtu kā reiz neapdirst to ar nepatiesiem faktiem un sagrābstītu informācju.
Oficiāli budžeta dati. Paskaties abu valstu ministrijās. Nu ja, tas neškiet pārliecinoši..
tad nezinu…
https://news.err.ee/1609492990/state-budget-bil...0in%20the%202025,€0.9%20billion%20for%202025" target="_blank" class="postlink">Links
Links
Vizīte sakarā ar railbaltic un brīdinājums arī ir sagrābstīta informācija?
Links
Ģenerāļa izteikumi arī sagrābstīta informàcija?
Links
Kruīza kuģu regulāru maršrutu neesamiba arī sagrābstīta informācija?
Aizbrauc no Rîgas piemēram uz stoholmu, kad atbrauksi otrā dienā atpakał- pastāsti, kā bija. Ar interesi gaidīšu
Staciju būvēšana, pat nezinot vai sliedes pievilks- arī sagrābstīta informācija?
Links
Latvijas budžeta deficîts uz pieļaujamās robežas arī sagrābstīta informācija!
Links
Latvijas atpalicības var teikt visās jomās ari sagrābstīta informàcija?
Estonia: nominal GDP of about 31 billiion USD and GDP per capita of about 23.5k USD.
Latvia: nominal GDP of about 36 billion USD and GDP per capita of about 18.5k USD.
Lithuania: nominal GDP of about 54 billion USD and GDP per capita of about 19.5k USD.
Based on how you measure “poor” (if based on nomimal GDP or per capita GDP), it would be Latvia.
Another measure may be the Human Development Index, in which all are considered “very high,” though Latvia’s is the lowest of the three Baltic coutnries.
Varu vēl ilgi turpināt.
Ja kļūdos- palabojiet. Bla, bla, bla vietā- linkus uz atsaucēm. Pārējais neinteresē. Vēl minimālo algu utt ieliec. [ Šo ziņu laboja Lafter, 12 Nov 2024, 00:28:29 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Fandulis | 11. Nov 2024, 23:52 |
#6892
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13348
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Nezinu vai joprojām ir spēkā un vai tas bija kopīgs baltijas valstu lēmums, bet loks uz Rīgas staciju bija paredzēts, kā tehnikas apkope, pārbaude, remonts, Tec2 rajonā, tāpēc tika projektēts šāds loks.
Nezinu vai spēkā šobrīd, neesmu saistīts ar būvniecību. Saruna bija gadus četrus atpakaļ.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 11 Nov 2024, 23:54:45 ] | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6722
Braucu ar: E34
| Par ostām elementāri.
LV barigas prihvatizēja, Latu Lapsam ir grāmatas, tur viss sīki aprakstīts. Nezinu kāds statuss ir Klaipēdā, bet tur nopelnītais tika ieguldīts ostas attīstībā, mums izšauts raķetēs. Tos pašus krievus, kazahus gribēja noslaukt līdz apakšbiksēm.
Atkāpe, nekas nav mainījies arī šodien jebkurā sfērā - pa dārgo, labāk vienu noslaukt nekā uz 10 normāli nopelnīt. Tāpēc leišiem, poļiem papildus klienti un labāks kopējais uzrāviens.
Krievi, kazahi aizgāja. Nīderlande sen te gribēja investēt, bet kampēja slava, vēlāk arī zeka, visā pasaulē zināma un te neviens vairs neko negrib.
Jaunāko laiku vēsturē viens populārs premjers pateica, ka ostas var aizbērt. Viņa valdībā tieslietu ministrs bija kāds komjaunietis, kurš tālajos 90 gados bija jauns un neviens negribēja ņemt kampēju pulciņā. Īstā diena pienāca arī viņam, kad varēja atmaksāt ar laipnību un visai ostai uzlikt arestu, nevienu nešķirojot.
Viens prāmis, makšķernieki un vējš svilpo ostā. 3.5 gadi osta gaisā karājas, ir pagaidu statuss, komunisti ir nostumti no siles. Ir ziņas, ka Nīderlande varētu atgriezties. Kādā statusā, nav zināms.
Sausajā atlikumā ir daži miljonāri un desmit tūkstoši aizbraukušie. Nākamgad šie paši vēži tiks ievēlēti, jo nu jau vairs pavisam nav interesanti. Turklāt zaļais draugs ministrijā bīdīs likumu un vecie komuņagas atkal tiks ostas valdē
Leiši, igauņi sovoku laikos veidoja biznesu, latvieši pildīja partijas programmas. Ostu gan uzbūvēja ar vērienu.
Igaunijā piestāj pasažieru kruīza kuģis, tad tūrismam ir pienesums, kravas prāmis ir nenozīmīgs.
Tukša osta nozīmē, ka nav ko vest pa dzelzceļu. 2/3 samazinātas darbavietas. Mans vecākais bija lokführers.
Infrastruktūra tāpat jāuztur, peldošā ir bēdīgā stāvoklī. Bet visi prasa salūtu, tātad ir jāšauj. LV ir 3 konkurējošas ostas, vienā ir krāni jāsagriež lūžņos un jāpārveido par cilvēkiem draudzīgu - jahtas, bāri kazino. Vēl jau ir mazās, vidzemnieki papīrmalku dzen prom caur Skulti un Salacgrīvu. 33 gadus nav bijis vienotas politikas. Ostas ir forši, ja mēs tās varētu pabarot ar eksportu. Importam mums pietiek ar vienu banānkuģi pusgadam, eksportam ir tikai koks.
Nezinu, ja paskatās kartē, bez austrumu izejvielu tranzīta, nekas tāds nenāk prātā, lai būtu ekonomiski vest caur Latvijas ostām. Kādreiz varēja domāt par naftas pārstrādi, vest no USA un arābiem., bet te ir tukšs - visa Ziemeļeiropa kā viena Ķīnas megapole.
Gan jau jauni prāti ir gudrāki un pēc 30 gadiem te viss atkal griezīsies. Ātrāk gan neapsolu | Offline | | |
mazskakitis | | Kopš: 29. Nov 2015
Ziņojumi: 212
Braucu ar:
|
12 Nov 2024, 00:33:31 @bum_bumz rakstīja:
Par ostām elementāri.
LV barigas prihvatizēja, Latu Lapsam ir grāmatas, tur viss sīki aprakstīts. Nezinu kāds statuss ir Klaipēdā, bet tur nopelnītais tika ieguldīts ostas attīstībā, mums izšauts raķetēs. Tos pašus krievus, kazahus gribēja noslaukt līdz apakšbiksēm.
Atkāpe, nekas nav mainījies arī šodien jebkurā sfērā - pa dārgo, labāk vienu noslaukt nekā uz 10 normāli nopelnīt. Tāpēc leišiem, poļiem papildus klienti un labāks kopējais uzrāviens.
Krievi, kazahi aizgāja. Nīderlande sen te gribēja investēt, bet kampēja slava, vēlāk arī zeka, visā pasaulē zināma un te neviens vairs neko negrib.
Jaunāko laiku vēsturē viens populārs premjers pateica, ka ostas var aizbērt. Viņa valdībā tieslietu ministrs bija kāds komjaunietis, kurš tālajos 90 gados bija jauns un neviens negribēja ņemt kampēju pulciņā. Īstā diena pienāca arī viņam, kad varēja atmaksāt ar laipnību un visai ostai uzlikt arestu, nevienu nešķirojot.
Viens prāmis, makšķernieki un vējš svilpo ostā. 3.5 gadi osta gaisā karājas, ir pagaidu statuss, komunisti ir nostumti no siles. Ir ziņas, ka Nīderlande varētu atgriezties. Kādā statusā, nav zināms.
Sausajā atlikumā ir daži miljonāri un desmit tūkstoši aizbraukušie. Nākamgad šie paši vēži tiks ievēlēti, jo nu jau vairs pavisam nav interesanti. Turklāt zaļais draugs ministrijā bīdīs likumu un vecie komuņagas atkal tiks ostas valdē
Leiši, igauņi sovoku laikos veidoja biznesu, latvieši pildīja partijas programmas. Ostu gan uzbūvēja ar vērienu.
Igaunijā piestāj pasažieru kruīza kuģis, tad tūrismam ir pienesums, kravas prāmis ir nenozīmīgs.
Tukša osta nozīmē, ka nav ko vest pa dzelzceļu. 2/3 samazinātas darbavietas. Mans vecākais bija lokführers.
Infrastruktūra tāpat jāuztur, peldošā ir bēdīgā stāvoklī. Bet visi prasa salūtu, tātad ir jāšauj. LV ir 3 konkurējošas ostas, vienā ir krāni jāsagriež lūžņos un jāpārveido par cilvēkiem draudzīgu - jahtas, bāri kazino. Vēl jau ir mazās, vidzemnieki papīrmalku dzen prom caur Skulti un Salacgrīvu. 33 gadus nav bijis vienotas politikas. Ostas ir forši, ja mēs tās varētu pabarot ar eksportu. Importam mums pietiek ar vienu banānkuģi pusgadam, eksportam ir tikai koks.
Nezinu, ja paskatās kartē, bez austrumu izejvielu tranzīta, nekas tāds nenāk prātā, lai būtu ekonomiski vest caur Latvijas ostām. Kādreiz varēja domāt par naftas pārstrādi, vest no USA un arābiem., bet te ir tukšs - visa Ziemeļeiropa kā viena Ķīnas megapole.
Gan jau jauni prāti ir gudrāki un pēc 30 gadiem te viss atkal griezīsies. Ātrāk gan neapsolu
Un tas pats stāsts ir ar igauņu ostām, tikai te viens ekAnomikas guru iedomājies, ka sabiedriskā transporta pārvadājumi no Tallinas uz Helsinkiem ir jaunā Nokia. Visas ostas Baltijā ir atkarīgas no austrumu kravām, vienīgi Klaipēdai drusku vairāk paveicies. Šobrīd vienīgā iespēja attīstīt ražotnes, kā to dara Liepāja. | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5632
Braucu ar: null ziiben
| Latvijā nav Valstsvīru!
Pļam-pļamčiki
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22079
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Kāpēc lai te ienāktu kaut kādi ražotāji, kurus, pirmkārt, neviens negrib, otrkārt, nodokļi mainās neprognozējami katru gadu un ne jau uz labo pusi.
Vēl tas produkts ir jāved pa kaut kādiem lauku ceļiem.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
|
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28655
Braucu ar: wv
| @mazaiskaķi.
Es atkārtoju es runāju par tūristu atstāto valstī, kas redzams budžetā. Skaitļos! Nevis par kravām. Beidz piesiet man lietas, ko nēsmu teicis.
Izlasi 2x cilvēk. Un tūristu pozitīvu ietekmi uz budžetu var apstrīdēt tikai IDIOTS!
par kravām utt neko nezinu. Dzīvot dirsā izskatās valstsvîru sapnis. Covida ierobežojumi, Railbaltic sāga. Utt.
Man kauns… Tagad jau skandināvi ņirgājas, par mužīgo problēmu mākto Latviju. Ir lieta, kura ir novesta līdz galam normāli? Bez kukułiem, stulbuma un mahinēšanas. Skaista valsts, iespējas lieliskas, sākums līdzîgs. Jāpiekrit kolēģim. Jāgaida kad visi idioti nospràgs.
Ja iedotu baltiešiem līdzīgas summas mājas būvniecībai. Igaunija ar Lietuvu domātu par pamatu ieliešanu, komunikāciju savilkšanu. Latvija pirmais- mauktu uz dàrgāko veikalu izvelēties dīvānus, televizorus un gaismiņas interjeram. [ Šo ziņu laboja Lafter, 12 Nov 2024, 08:15:37 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13602
Braucu ar: 30niekiem
|
12 Nov 2024, 08:08:30 @Lafter rakstīja:
@mazaiskaķi.
Es atkārtoju es runāju par tūristu atstāto valstī, kas redzams budžetā. Skaitļos! Nevis par kravām. Beidz piesiet man lietas, ko nēsmu teicis.
Izlasi 2x cilvēk. Un tūristu pozitīvu ietekmi uz budžetu var apstrīdēt tikai IDIOTS!
par kravām utt neko nezinu. Dzīvot dirsā izskatās valstsvîru sapnis. Covida ierobežojumi, Railbaltic sāga. Utt.
Man kauns… Tagad jau skandināvi ņirgājas, par mužīgo problēmu mākto Latviju. Ir lieta, kura ir novesta līdz galam normāli? Bez kukułiem, stulbuma un mahinēšanas. Skaista valsts, iespējas lieliskas, sākums līdzîgs. Jāpiekrit kolēģim. Jāgaida kad visi idioti nospràgs.
Ja iedotu baltiešiem līdzīgas summas mājas būvniecībai. Igaunija ar Lietuvu domātu par pamatu ieliešanu, komunikāciju savilkšanu. Latvija pirmais- mauktu uz dàrgāko veikalu izvelēties dīvānus, televizorus un gaismiņas interjeram.
Nu jau! Var redzēt, ka esi stipri tālu no LV būvniecības. | Offline | | |
Lafter | | Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28655
Braucu ar: wv
| Laikam mežaparka estrāde! Skaista, pabeigta laikā un nēsmu dzirdējis neko sliktu. Ja nēsmu garām palaidis.
Palasot ceļotāju grupu šeit. Latvijai iesaka mest līkumu. Restorānu normālu nav (taisnība), ja ir- izvēle maza. Atpūtas nav (taisnība), tā nav- šī nav- brauciet labāk uz Igauniju vai Lietuvu. Motormuzeju, jūrmalu visi redzējuši jau 50x. Pilns ar tādiem ieteikumiem.
Vienīgā standarta eksporta prece- maukas. Tagad esot Ukrainietes! Dēļ tà esot jēga apmeklēt Vai tiešām nevar saņemties un sàkt ko darît. [ Šo ziņu laboja Lafter, 12 Nov 2024, 08:49:57 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6160
Braucu ar:
|
12 Nov 2024, 08:37:58 @968-jk rakstīja:
12 Nov 2024, 08:08:30 @Lafter rakstīja:
@mazaiskaķi.
Es atkārtoju es runāju par tūristu atstāto valstī, kas redzams budžetā. Skaitļos! Nevis par kravām. Beidz piesiet man lietas, ko nēsmu teicis.
Izlasi 2x cilvēk. Un tūristu pozitīvu ietekmi uz budžetu var apstrīdēt tikai IDIOTS!
par kravām utt neko nezinu. Dzīvot dirsā izskatās valstsvîru sapnis. Covida ierobežojumi, Railbaltic sāga. Utt.
Man kauns… Tagad jau skandināvi ņirgājas, par mužīgo problēmu mākto Latviju. Ir lieta, kura ir novesta līdz galam normāli? Bez kukułiem, stulbuma un mahinēšanas. Skaista valsts, iespējas lieliskas, sākums līdzîgs. Jāpiekrit kolēģim. Jāgaida kad visi idioti nospràgs.
Ja iedotu baltiešiem līdzīgas summas mājas būvniecībai. Igaunija ar Lietuvu domātu par pamatu ieliešanu, komunikāciju savilkšanu. Latvija pirmais- mauktu uz dàrgāko veikalu izvelēties dīvānus, televizorus un gaismiņas interjeram.
Nu jau! Var redzēt, ka esi stipri tālu no LV būvniecības.
LV būvnieki nemāk, tas ir sen skaidrs. Cik piemērus neesmu saucis te pa gadiem. Vācijā maza ~10 cilvēku galdniecība priedes masīvkoka iekšdurvis kā vecajās centrā mājās man piedāvāja pa 180 EUR, tik cik mans transports. Latvijā tajā brīdī izstādē lētākās bēdīga izskata iekšdurvis man piedāvāja par 200 EUR. Tātad viņi spēja gan saražot durvis, gan nopelnīt sev Vācijas algu. Cits piemērs bija Spānijā uzcelta pasīvā skolas ēka par 600 EUR kvadrātmetrā. OK, Latvijā tāda ēka varbūt nesanāktu pavisma pasīva, bet tajā brīdī 600 EUR kvadrātmetrā mums bija rekonstrukcijas izmaksas parastai ēkai. Tā ka LV būvniecības nozarē vajadzētu pamatīgu tīrīšanu, lai savācas un iemācās strādāt, arī godīgi strādāt. Ne velti ārvalstu būvfirmas te nav diez ko pārstāvētas. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|