Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... III

AutorsZiņojums
rihardsv
20. Aug 2012, 18:43 #6881

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1814

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


20 Aug 2012, 18:41:58 lo0s3r rakstīja:
nesaprotu, kur problēma aizbraukt līdz šķērslim un tad iebraukt vajadzīgajā joslā, visi tie kuri lien ātrāk tieši ļoti bremzē satiksmi.


Fiziku zini?

Ja tu apstājies, tad tev ir jauzsāk braukt no 0 ātruma un tas ir kaut kāds laiks. Bet ja plūsma sakļaujās kustoties kaut uz 30 km/h, tad tas notiek krietni raitāk un ātrāk!
Offline
Laoshi
20. Aug 2012, 18:43 #6882

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Pirmdiena. Visi kkur steidzās, netiek, spiežās, cepās internetā.
Offline
oxys
20. Aug 2012, 18:45 #6883

Kopš: 15. Jun 2005

Ziņojumi: 2374

Braucu ar:


20 Aug 2012, 18:43:23 rihardsv rakstīja:

20 Aug 2012, 18:41:58 lo0s3r rakstīja:
nesaprotu, kur problēma aizbraukt līdz šķērslim un tad iebraukt vajadzīgajā joslā, visi tie kuri lien ātrāk tieši ļoti bremzē satiksmi.


Fiziku zini?

Ja tu apstājies, tad tev ir jauzsāk braukt no 0 ātruma un tas ir kaut kāds laiks. Bet ja plūsma sakļaujās kustoties kaut uz 30 km/h, tad tas notiek krietni raitāk un ātrāk!


es jau neteicu, ka apstājos līdz 0, tu gribi teikt labāk visiem stāvēt vienā garā desā, nekā ja puse aizbrauks par blakus esošo joslu, tādējādi nepaliks rindas galā uz sarkano mašīnas luksoforā un netiks bloķēta vēl viena iela ???
Offline
hronists
20. Aug 2012, 18:46 #6884

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


20 Aug 2012, 18:43:23 rihardsv rakstīja:
Fiziku zini?

Ja tu apstājies, tad tev ir jauzsāk braukt no 0 ātruma un tas ir kaut kāds laiks. Bet ja plūsma sakļaujās kustoties kaut uz 30 km/h, tad tas notiek krietni raitāk un ātrāk!


pizģec tev ir

tūlīt atnāks internāta fiziķi un pastāstīs, kas un kur sakļaujās, kā viņi no nulles līdz 50 ieskrienas divos metros un pārējos brīnumus, kas te vien ir lasīti šajā sakarā
Offline
rihardsv
20. Aug 2012, 18:54 #6885

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1814

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


20 Aug 2012, 18:45:05 lo0s3r rakstīja:

20 Aug 2012, 18:43:23 rihardsv rakstīja:

20 Aug 2012, 18:41:58 lo0s3r rakstīja:
nesaprotu, kur problēma aizbraukt līdz šķērslim un tad iebraukt vajadzīgajā joslā, visi tie kuri lien ātrāk tieši ļoti bremzē satiksmi.


Fiziku zini?

Ja tu apstājies, tad tev ir jauzsāk braukt no 0 ātruma un tas ir kaut kāds laiks. Bet ja plūsma sakļaujās kustoties kaut uz 30 km/h, tad tas notiek krietni raitāk un ātrāk!


es jau neteicu, ka apstājos līdz 0, tu gribi teikt labāk visiem stāvēt vienā garā desā, nekā ja puse aizbrauks par blakus esošo joslu, tādējādi nepaliks rindas galā uz sarkano mašīnas luksoforā un netiks bloķēta vēl viena iela ???


Ja josla stāv, tad protams, ka jābrauc līdz galam. Es gribeju izskaidrot situāciju, kad plūsma nestāv, bet kāds, kurš aizlīdis līdz galam un grib iespraukties, to nobremzē. Un parasti šī josla stāv tāpēc, ka kāds cenšas ielīst tur, kur to nevajadzētu

[ Šo ziņu laboja rihardsv, 20 Aug 2012, 18:56:06 ]

Offline
oxys
20. Aug 2012, 18:57 #6886

Kopš: 15. Jun 2005

Ziņojumi: 2374

Braucu ar:

sk, jo brīdī, kad plūsma kustas es tev piekrītu, bet ja abas joslas stāv, tad neredzu problēmu braukt līdz zīmei (kas cik es zinu nav aizliegts) un tad taisīt "rāvēj slēdzi"
Offline
Laoshi
20. Aug 2012, 18:58 #6887

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Es ieteiktu vnk maukt sānos un tad uz vietas skaidroties un razkladu iemest šeit pačota saņemšanai
Offline
Araajz
20. Aug 2012, 18:59 #6888

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28257

Braucu ar: E39

Tur jau tā lieta, ka daudziem tas rāvēja princips ir cirtiens sirdī Stumjās buferis pie bufera ar poker feisu
Offline
oxys
20. Aug 2012, 19:00 #6889

Kopš: 15. Jun 2005

Ziņojumi: 2374

Braucu ar:


20 Aug 2012, 18:59:33 Araajz rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka daudziem tas rāvēja princips ir cirtiens sirdī Stumjās buferis pie bufera ar poker feisu


viens šitāds ar principiem, mani tik ilgi nelaida, kamēr ievilka priekšā braucošajam pakaļā.

Hz es laižu vienmēr,man nav problēmu ielaist vienu mašīnu priekšā
Offline
karlsonss
23. Aug 2012, 19:05 #6890

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


20 Aug 2012, 18:21:14 BMW530 rakstīja:
Kaktusu pakaļā visiem klauniem, un dāvanā CSN grāmatiņu,
kuri ceļa remonta gadījumā nejēdz aizbraukt līdz šķērslim, un tad ''par katru cenu'' spiesties atlikušajā joslā!


hvz, nev probleemu palaist, pokerfeisus gan vajadzeetu kautkaa audzinaat....
Offline
matrixxxx
27. Aug 2012, 14:41 #6891

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


27 Aug 2012, 14:30:31 bertons rakstīja:
Spied "Play", lai skatītos video!


Neieraavi zaraa ?
Redzeeji kaa aizvilka taisni ?
Tas nabags tagat ir nolociits pipec.
Offline
Driver
28. Aug 2012, 03:03 #6892

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

es vienmer braucu lidz galam un tur sledzu pagriezienu, nevis lienu jau 100m ieprieksh. tapec jau divas joslas ir un gala sasaurinajums

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
inferno-ex
28. Aug 2012, 05:04 #6893

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Nu, randomā pārkārtoties 50,69,87 vai 100m pirms šķeršļa protams ir debīli. Es parasti braucu līdz galam un tad gaidu. Ātrāk īsti spraukties iekšā nav jēgas, jo ir daudz tādu, kas nemaz nezin kas ir ceļazīmes un nemaz nenojauš, ka priekšā ir sašaurinājums, tb normāli pārkārtoties neviens arī nelaidīs. Bet, ja ir iespēja vēsi pārkārtoties ātrāk nesabremzējot satiksmi - loģiski ka izmantoju.
Offline
seeingman
28. Aug 2012, 06:58 #6894

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

A man besī "cilvēki", kas bremzē jau gabalu pirms bremzēšanas joslas, runa, protams, nav par tiem, kas brauc ātrāk par atļauto, tās joslas tomēr ir paredzētas atļautajam, bet gan par tiem klauniem kas velkas uz 85 un tad vēl satormozijās puskilometru iepriekš līdz 50, lai iebrauktu bremzēšanas joslā.
Par ieskriešanās joslām - Latvijā vienkārši satiksme tāda: visi brauc ar purnu otram dirsā un cietu sejas izteiksmi: "Nedod Dievs tu tagad ielīdīsi, suka!", var pavērot krasteni, tur tas ir vislabāk redzams.
Ideja jau laba, pa ieskriešanās joslu ieskrienies uz to ātrumu kādā brauc pārējie, pa ceļu, uz kura tev vajag uzgriezties, un tad mierīgi pārkārtojies, tikai latvietis parastais, ja redzēs, ka kāds tēmē pārkārtoties starp viņu un priekšā braucošo....

[ Šo ziņu laboja seeingman, 28 Aug 2012, 06:58:53 ]

Offline
subaru
28. Aug 2012, 07:39 #6895

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10251

Braucu ar: rokām uz stūres

Ok - šķērslis un rāvējslēdzējs ir ok un protams, ka braucam līdz šķērslim un tad rāvējslēdzējs ... bet tikpat arī gadās gadījumi, ka šķērsli var apbraukt saglabājot kustību 2ās joslās (piemēram, saplīsis auto uz Vanšu tilta un stāv pie pašas labās maliņas) ... kreisā josla parautos bik pa kreisi un arī labā josla varētu apbraukt šķērsli ... bet liela daļa autovadītāju ir tik stulbi, ka nejēdz ne parauties malā (ar domu - man ir labi - nahuj man kaut ko parauties - pohuj par citiem) un otri, kas domā, ka viņu mašīnas ir mazo planētu izmēros un neies cauri pa šo "ļoti šauro" joslu.
Offline
hronists
28. Aug 2012, 08:39 #6896

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


28 Aug 2012, 03:23:42 user rakstīja:
kretinē cilvēki, kuri nesaprot, ka ieskriešanās joslas ir domātas, lai ieskrietos! citi apstājas galā un gaida..


ar ko šis pēc būtības atšķiras no "aizbraucu līdz šķērslim un gaidu, kad mani palaidīs"? kāpēc pirmais besī, bet otrs ir OK?
Offline
subaru
28. Aug 2012, 08:45 #6897

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10251

Braucu ar: rokām uz stūres


28 Aug 2012, 08:39:14 hronists rakstīja:

28 Aug 2012, 03:23:42 user rakstīja:
kretinē cilvēki, kuri nesaprot, ka ieskriešanās joslas ir domātas, lai ieskrietos! citi apstājas galā un gaida..


ar ko šis pēc būtības atšķiras no "aizbraucu līdz šķērslim un gaidu, kad mani palaidīs"? kāpēc pirmais besī, bet otrs ir OK?


eu aunapiere!
šķēršļa gaījumā runa ir par stavošu satiksmi, ieskriešanās joslas gadījumā cepiens ir par plūstošu satiksmi ...


p.s. - tie, kas aizbrauc līdz joslas galam un apstājas man galīgi netraucē - aizbraucu ātrak un miers .. besī tie, kas apstajas uzreiz aiz izgriešanās uz ieskrējiena joslas .. tiem pat garā nevar tikt

[ Šo ziņu laboja subaru, 28 Aug 2012, 08:47:44 ]

Offline
hronists
28. Aug 2012, 08:58 #6898

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


28 Aug 2012, 08:45:58 subaru rakstīja:

šķēršļa gaījumā runa ir par stavošu satiksmi, ieskriešanās joslas gadījumā cepiens ir par plūstošu satiksmi ...


abos gadījumos vienā joslā stāv un gaida kad ielaidīs ātrākajā joslā. kur ir atšķirība?

es saprotu, ka šķēršļa gadijumā stāvētājs ir bmwpower jūzeris kura auto spēj sasniegt virsskaņas ātrumu trīs metros un viņš jau nu nekad nepatraucēs pa ātrāko joslu braucošos. ieskriešanās joslas gadījumā lohs kurš stāv nav bmwpower jūzeris, attiecīgi viņš ir vienkāršs pidars, kas traucē.

es pareizi sapratu?
Offline
rihardsv
28. Aug 2012, 09:00 #6899

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1814

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


28 Aug 2012, 08:45:58 subaru rakstīja:

28 Aug 2012, 08:39:14 hronists rakstīja:

28 Aug 2012, 03:23:42 user rakstīja:
kretinē cilvēki, kuri nesaprot, ka ieskriešanās joslas ir domātas, lai ieskrietos! citi apstājas galā un gaida..


ar ko šis pēc būtības atšķiras no "aizbraucu līdz šķērslim un gaidu, kad mani palaidīs"? kāpēc pirmais besī, bet otrs ir OK?


eu aunapiere!
šķēršļa gaījumā runa ir par stavošu satiksmi, ieskriešanās joslas gadījumā cepiens ir par plūstošu satiksmi ...


p.s. - tie, kas aizbrauc līdz joslas galam un apstājas man galīgi netraucē - aizbraucu ātrak un miers .. besī tie, kas apstajas uzreiz aiz izgriešanās uz ieskrējiena joslas .. tiem pat garā nevar tikt


Piemēram krastene- ja man vajag tikt pāri visām 3 joslām pie intensīvas satiksmes- ko darīt?
1. braukt līdz galam un gaidīt tukšumu- LOXS!
2. Pagaidīt brīvāku spraugu uzreiz aiz apgriešanas, lai tomēr spētu fiksāk iekļauties plūsmā- LOXS!
Nu gudrais- ko izvelēties?
Ps: usera metodi ņemt uz masu un rādīt šūmahera iemaņas nepiedāvāt!!!
Offline
RaL
28. Aug 2012, 09:01 #6900

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3520

Braucu ar: kruīzu

šķēršļa gadījumā brauc līdz galam, ja blakus josla stāv.
ja ir plūsma, tad skaidrs, ka iekārtojas plūsmā jau ātrāk, lai nav jāapstājas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo