Online

Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Diikjis
10. Jul 2022, 19:58 #6881

Kopš: 07. May 2009

Ziņojumi: 903

Braucu ar: sabiedrisko

Nav iespējams flightradarā izfiltrēt/uztaisīt kādu chartu ar to, kuras lidmašīnas izmanto pats AB un kam viņi čarterējuši savus airbusus? Pie šo 20% Gausa pielikuma varētu normālu skandāliņu uztaisīt. It īpaši ar šo diršanu par “trūkstošajām rezerves daļām”.

Bļe valsts iedzīvotāji nosubsidē 400+ milj. EUR un tā vietā saņem Gausu ar 20% algas pielikumu un 30-40 gadus vecus lūžņus. Ok, piepelnīties ta kaut kā vajag, ja ar saviem “planies” nft sūdiem nesanāk paņemt publiku, bet vismaz normāli un laicīgi komunicēt šo lūžņu stratēģiju pret klientiem būtu minimums.

[ Šo ziņu laboja Diikjis, 10 Jul 2022, 20:04:08 ]

Offline
Samsasi
10. Jul 2022, 19:58 #6882

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4575

Braucu ar:

Visam valsts iestādēm vajadzetu mazu fix algu plus bonuss par valsts sasniegtajiem rezultātiem.
Offline
Diikjis
10. Jul 2022, 20:29 #6883

Kopš: 07. May 2009

Ziņojumi: 903

Braucu ar: sabiedrisko

Šeit smuki var apskatīties cik no AB lidmašīnām ir izcharterotas Eurowingiem (Lufthansa grupa) un citām aviokompānijām:

https://www.flightradar24.com/data/airlines/bt-bti/fleet

Un te kā piemērs ir pēdējie RIX-OSL lidojumi:
https://www.flightradar24.com/data/flights/bt153

60% ar Carpatair

RIX-BER 4/7 ar kaut kādām kreisajām kompānijām:
https://www.flightradar24.com/data/flights/bt212

Malači ar savām sūda rezerves daļām

Spriņģei un Linkaitam aizsūtiet šo sarakstu
Reāli ne tikai valdība un nodokļu maksātāji subsidē Gausa algu, bet arī EW un citu kompāniju lidojumus.

[ Šo ziņu laboja Diikjis, 10 Jul 2022, 20:34:12 ]

Offline
JDS
10. Jul 2022, 21:55 #6884

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


10 Jul 2022, 20:29:25 @Diikjis rakstīja:
Šeit smuki var apskatīties cik no AB lidmašīnām ir izcharterotas Eurowingiem (Lufthansa grupa) un citām aviokompānijām:

https://www.flightradar24.com/data/airlines/bt-bti/fleet



Kaads saskaitiija cik lidmashiinas ir iziireetas citaam kompaanijaam kameer pats Airbaltic izmanto visaadas suudu kompaaniju lidmashiinas aizbildinoties, ka nav detalju ?
Pa peedeejo nedeelju ap 15 lidmashiinaam ir lidojushas citu kompaaniju labaa. Kameer ko izmantoja Airbaltic, var redzeet augstaak linkos
Sho reaali vareetu atdot kaadam nekaa personiiga vai liidziigiem, lai papurina mega valsts lepnumu
Offline
Exclusivity
30. Jul 2022, 10:12 #6885

Kopš: 22. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4437

Braucu ar: Ducati Panigale, Track- Kawa &1Horse Power & Xxxx

Sodien, Adazos:
[url=https://postimg.cc/mh2J82Pr]
[/url]
Facebook: https://firstfly.lv/

[ Šo ziņu laboja Exclusivity, 30 Jul 2022, 10:14:05 ]

Offline
mrpresident
30. Jul 2022, 13:08 #6886

Kopš: 31. May 2004

Ziņojumi: 1275

Braucu ar:

Man patik tas “cepiens”. Gausam liela alga, Baltcam peļņa par maz.
Un vienlaicīgi - sukas slikti, ka izīrē labās lidmašīnas, lai palielinātu peļņu un cenas par augstu.
Offline
JDS
30. Jul 2022, 15:18 #6887

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


30 Jul 2022, 13:08:25 @mrpresident rakstīja:
Man patik tas “cepiens”. Gausam liela alga, Baltcam peļņa par maz.
Un vienlaicīgi - sukas slikti, ka izīrē labās lidmašīnas, lai palielinātu peļņu un cenas par augstu.


Tu nedaudz paarprati, besii tas, ka AirBaltic atklaati dirsh. Sakot, ka izmanto citu kompaaniju lidmaahiinas tapeec, ka savas servisaa un nav detalju. A realitaatee, savas dod citiem un pashi pa leeto lido ar ireetaam. Tai pat laikaa zinot to jau ljoti laiciigi, ka neizpildiis reisu ar savu ljoteni, nekautreejas tirgot pakalpojumus ko nespees nodroshinaat.
Bet tev laikam buutu vienalga, ja pasuutiitu salonaa jauno 5er a tev atved e39 tdsu un pasaka, mums probleemas, samierinies
Gausa alga? Tas ir kautkaads pisec, taa kompaanija ir palikusi tik nozheelojama ar to vadiitaaju priekshgalaa un visaam sheemaam

[ Šo ziņu laboja JDS, 30 Jul 2022, 15:18:43 ]

Offline
RVR
30. Jul 2022, 16:27 #6888

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR

Nezinu detalizēti, bet pieļauju, ka līgumi par izīrēšanu ir noslēgti vēl pandēmijas laikā. Nevar tā vienkārši lauzt līgumus, tipa, "aj, mums tagad pašiem vajag". Nē, nu var, bet droši vien ar sankcijām.
Offline
JDS
30. Jul 2022, 17:07 #6889

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


30 Jul 2022, 16:27:38 @RVR rakstīja:
Nezinu detalizēti, bet pieļauju, ka līgumi par izīrēšanu ir noslēgti vēl pandēmijas laikā. Nevar tā vienkārši lauzt līgumus, tipa, "aj, mums tagad pašiem vajag". Nē, nu var, bet droši vien ar sankcijām.

Vinji to saaka dariit peec pandeemijas. Ljoti aktiivi to dara peedeejo pus gadu.
Un var tak pateikt atklaati nevis maldinaat, ne taa
Vinji jau skaidro, tas ir taapeec ka lidmashiinas remontaa un nav detalju. A remontaa ir 4 vai piecas. Ap 20 iziireetas

[ Šo ziņu laboja JDS, 30 Jul 2022, 17:08:12 ]

Offline
Ruuu
01. Aug 2022, 22:18 #6890

Kopš: 05. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 190

Braucu ar: BMW Compact 316 iA

5 vai 6 tikai uz perona stāv bez abiem dzinējiem.
Un cik tad tos, kuri ir nomāti? 2 F100 un a320 no carpatair, a320 vai 319 no cyprus un b734 no holiday?
Kad tad sākas chips in oil problēma ar BCS?
Offline
JDS
02. Aug 2022, 02:10 #6891

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Tas pats piemineetais rix - oslo. Peedeejaas nedeeljas laikaa no 7 reisiem 5 air horizont, cyprus un carpat
Tai pat laikaa var tanii pashaa flightradar apskatiities kur lidoja “airbaltic apkopee esashaas un detaljas gaidoshas” lidmashiinas eurowings / lufthansaa utt labaa
Offline
Ruuu
02. Aug 2022, 16:01 #6892

Kopš: 05. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 190

Braucu ar: BMW Compact 316 iA

A,jā, horizont nevis holiday
Jā, oslo, man liekas, tikai f100 pēdējā laikā lido. Droši vien tur diez vai vairāk par 100 pasažieriem sanāk.
Offline
Diikjis
02. Aug 2022, 16:42 #6893

Kopš: 07. May 2009

Ziņojumi: 903

Braucu ar: sabiedrisko


30 Jul 2022, 15:18:24 @JDS rakstīja:

30 Jul 2022, 13:08:25 @mrpresident rakstīja:
Man patik tas “cepiens”. Gausam liela alga, Baltcam peļņa par maz.
Un vienlaicīgi - sukas slikti, ka izīrē labās lidmašīnas, lai palielinātu peļņu un cenas par augstu.


Tu nedaudz paarprati, besii tas, ka AirBaltic atklaati dirsh. Sakot, ka izmanto citu kompaaniju lidmaahiinas tapeec, ka savas servisaa un nav detalju. A realitaatee, savas dod citiem un pashi pa leeto lido ar ireetaam. Tai pat laikaa zinot to jau ljoti laiciigi, ka neizpildiis reisu ar savu ljoteni, nekautreejas tirgot pakalpojumus ko nespees nodroshinaat.
Bet tev laikam buutu vienalga, ja pasuutiitu salonaa jauno 5er a tev atved e39 tdsu un pasaka, mums probleemas, samierinies
Gausa alga? Tas ir kautkaads pisec, taa kompaanija ir palikusi tik nozheelojama ar to vadiitaaju priekshgalaa un visaam sheemaam


Neaizmirsīsim par vēl vienu faktu - aviokompānija katru gadu zaudē desmitiem miljonu EUR, kas faktiski nozīmē, ka katrs lidojums, charterēts vai nē, noved pie zaudējumiem.

Pa virsu tam visam pati kompānija izmanto jaunos Airbusus lai reklamētu sevi saviem klientiem kā modernu un ekonomisku aviokompāniju, kaut gan tirgo biļetes uz veciem carpatair lūžņiem.

Liela daļa klientu ir Latvijas iedzīvotāji, kas tajā pat laikā ar saviem nodokļiem sponsorē jaunās lidmašīnas Lufthansai un Eurowingiem, pretī saņemot Carpatair un aizbildinājumus par “trūkstošām detaļām”.

[ Šo ziņu laboja Diikjis, 02 Aug 2022, 16:43:55 ]

Offline
Sandis_UR
02. Aug 2022, 17:05 #6894

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

AB vispār bezjedzīgs pasākums, kur mes muļķa latvieši maksajam milzu naudam lai Gauss vaŕwtu raut piķi nasīs un leiši pa leto varētu maukt uz musu rēķina, jo pasiem mums biļetes pa dārgo.
Offline
sasha_belijs
02. Aug 2022, 17:07 #6895

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


30 Jul 2022, 13:08:25 @mrpresident rakstīja:
Man patik tas “cepiens”. Gausam liela alga, Baltcam peļņa par maz.
Un vienlaicīgi - sukas slikti, ka izīrē labās lidmašīnas, lai palielinātu peļņu un cenas par augstu.

mans ''cepiens'' ir par to, ka loham, kurs acimredzami neko necert, tiek maksata tada alga. Un iepriekseejam loham taapat. subjektivi, man tas skiet nepotisms jeb tiri pa blatiem ar paziishanos dabuuc darbs.

Kadel vaditajs sanjem taaaaaadu algu, ja uznjeemums straadaa ar taadiem zaudeejumiem? Pirmkaart, taa alga neatbilst uznjeemuma performancei, otrkaart, taa ir nesameeriigi liela kontekstaa ar to, kaa uznjemums straadaa un cik liels tas ir. Ludzu nevajg vilkt lauka kau kadus piemerus ar kada vaditaja algu vai nu kada citaa korumpetaa ex-psrs tipa valstii, vai kada gejropas valsti, kur ir cita meroga ekanomika, IKP raadiitaji, resursi pieeejamibia vai citi mainiigie.

es zinu, cik sanjem CEO burkaanu firmaa, kuraa es straadaju par kraaveeju noliktavaa, tas ir uznjeemums ar miljradu peljnju gadaa, jaa, miljradu pelnju, nevis apgroziijumu. Un shis CEO sanjem mazaak nekaa gauss. Protams, vins sanjem bonusu, bet sanjem to tikai tad, ja ir sasniegti meerkji un attieciigi peilnjas cipari. Pie tam, tas ir njemot veeraa, ka uznjemums atrodas cita valstii, kur videejaa alga ir par ~30% augstaka nekaa LV.

un visbeidzot, kadel ir taa, ka lidojot ar AB jau pirms cik gadiem acimredzami uz visu tika pista kapeika - tu neko nevari taa suuda lidojuma laikaa dabut par briivu? Ne jau mani uztrauc bezmaksas krekeri un kolas bundzinja. Es nesaprotu, kaa shitaa visu apgriezhot veljoprojam var straadaat ar tadiem zaudeejumiem? Es apzinos,ka aviacijas industrijaa ar pasazieru parvadajumiem bus nianses, ko es nezinu, bet pa lielam, tomer uznjemums darbojas balstoties un galvenajiem finansu/ekanomikas/uznjemejdarbibas-vadibas principiem.

aaa, jaa, kurs te vel kau ko komenteeja,ka tipa tev atcelj lidojumu un pasuta dirst, pat naudu neatdod? nu ja vinji tiesham taa dara, tad pizdec. pajaat, vai bija apdrosinashana, vai nee, ja aviosabiedriba sapishas meistariba, nauda ir jaatgriezh, un jaa, to dara visur pasaulee. vajag tik paprasiit. NU labi, gan jau krievija, kazahstana uz z-korejaa ari taa nedara, bet tad megini atrast koleraciju

Atkartoshu velreiz: es NEKAD nelidoshu ar AB, es vienmer parlieicnos, lai maniem lidojumiem uz/no lv nav nekada sakara ar AB. Ja bilete ir operated by Air Baltic vai kaa vini tur raxta, es uzreiz sazinos un mainu lidojumu sudu bomaru kantoris.
Offline
Lafter
02. Aug 2022, 17:19 #6896

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Bet ja atklàti - F100 viennozīmīgi ir ērtàkais salons/ ķeblis kurā sēdēts
Tur jaunie blakus nestāv

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
esir
02. Aug 2022, 19:21 #6897

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 608

Braucu ar:

pirms 2019. gada tak air baltic strādāja ar peļņu...
visādiem poļu LOT'iem utt. jau ar labāk neiet, rynair ar papisa 1kkk 2020.
Offline
Diikjis
03. Aug 2022, 13:09 #6898

Kopš: 07. May 2009

Ziņojumi: 903

Braucu ar: sabiedrisko

Kāds jau ir saņēmis Gausa atvainošanās epastu par lidmašīnu rezerves daļām?

Dārgie airBaltic viesi,

Aviācijas industrija šovasar ir saskārusies ar vairākiem izaicinājumiem. Es saprotu neapmierinātību, ko izjūt daži no Jums, jo patlaban daudzi procesi nenotiek kā vajadzētu. Tāpēc vēlos Jums sniegt jaunāko informāciju par notiekošo aviācijas nozarē.

2022. gada sākumā mēs turpinājām atkopšanās procesu no Covid-19 pandēmijas, kad jaunu triecienu mums deva karš, kas norit mūsu robežu tuvumā. Tas turpina ietekmēt ikvienu no mums. Neskatoties uz to, mēs redzam, ka esat rezervējuši lidojumus un novērojam, ka pieprasījums pēc ceļojumiem ir ļoti liels. Tādējādi mēs varam atgriezties pie mūsu iepriekšējās kapacitātes un lidot uz vairākiem galamērķiem visā Eiropā un aiz tās robežām.

Neskatoties uz to, ka izlidojam no Rīgas laikā, mēs ielidojam pārslogotajās Eiropas lidostās, un sāk veidoties lidojumu aizkavēšanās.

Es vēlos uzsvērt, ka esam ļoti apmierināti ar Baltijas lidostām, jo to darbinieku skaits ir pietiekams un mūsu rīta lidojumu punktualitātes reitings ir labs. Tomēr pārējā Eiropā lielās lidostas ar pašreizējo vasaras pieprasījumu nespēj tikt galā. Iemesli tam ir vienkārši – tām nepietiek darbinieku, lai iekrautu un izkrautu bagāžu, apkalpotu izlidošanas un ielidošanas vārtus, kā arī veiktu drošības pārbaudes. Mums tas nozīmē, ka no rīta ielidojam šajās lidostās laikā, bet pēc tam atgriežamies ar kavēšanos, kas savukārt aizkavē nākamos reisus.

Tas ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc piedzīvojam tik daudz lidojumu aizkavēšanos. Mēs neatlaidīgi strādājam, lai situāciju uzlabotu un darītu visu iespējamo, lai šīs aizkavēšanās ierobežotu. Mēs to darām katru dienu, un tas ir ļoti sarežģīti.

Globālo piegāžu kavēšanās izraisa rezerves daļu trūkumu regulārajās lidmašīnu pārbaudēs, un dažas no mūsu lidmašīnām paliek uz zemes.

Šobrīd airBaltic flotē ir 36 Airbus A220-300 lidmašīnas, taču mēs nevaram visas izmantot pilnvērtīgi. Patlaban globālās piegāžu ķēdes problēmas ir izraisījušas sešu mūsu lidmašīnu dīkstāvi, jo mums trūkst rezerves daļas regulārās apkopes veikšanai. Dažas no šīm lidmašīnām trūkstošu rezerves daļu dēļ atrodas uz zemes jau sešus mēnešus, un tas ir ļoti neierasti.

Tas ir iemesls, kāpēc airBaltic no citiem pārvadātājiem uz laiku iznomā lidmašīnas, kurās var nebūt viss modernais aprīkojums, pie kā esat pieraduši. Tāpēc vēlos atvainoties, ka, iespējams, nelidojat ar mūsu Airbus A220, kas ir vismodernākā flote pasaulē. Kad vasara beigsies un būsim samazinājuši mūsu lidojumu programmu ziemas sezonai, Eiropas lidostām būtu atkal jāspēj tikt galā ar situāciju.

Atgriešanās pie normālas darbības nav tālu. Mēs ceram uz Jūsu pacietību.

Mēs darām visu iespējamo, lai Jūs visus savlaicīgi nogādātu Jūsu iecerētajos galamērķos un mazinātu visas problēmas, kas rodas ceļojuma laikā.

Esmu ļoti pateicīgs Jums par to, ka izvēlaties airBaltic. Šī vasara mums ir ļoti izaicinoša, tāpēc lūdzu Jūsu sapratni. Drīz mēs atkal būsim vispunktuālākā lidsabiedrība un sniegsim tādus pakalpojumus, pie kādiem bijāt pieraduši.

Liels Jums paldies par pacietību!

Patiesā cieņā

Martins Gauss
airBaltic izpilddirektors
Offline
sasha_belijs
03. Aug 2022, 16:25 #6899

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


02 Aug 2022, 19:21:02 @esir rakstīja:
pirms 2019. gada tak air baltic strādāja ar peļņu...
visādiem poļu LOT'iem utt. jau ar labāk neiet, rynair ar papisa 1kkk 2020.
jaa, 2019.... tas ir vieniigais gads,kad stradaja ar pelnju? es neesu skatijies to finansialos, bet taa atrumaa 2019. bija tieshi pedejais gads, kad visiem visur viss gaaja uz urraa vissaa pasaulee. intrasanti, kada tad bija baltika pelnja vs izmaksas un parejie finansialie raadiitaaji? gan jau 10x mazaaki, nekaa citiem lieliem uznjeemumiem, kur vaditaji sanjem tikpat lielu algu, bet vada 10x lielaku uznjemumu ar 10x lielaku apgrozijumu
izstas, tu salidzini baltika 2019. gadu ar rynair 2020. gadu, kad sakas kovid un turisma industrija bija viena no taam, kas dabuuja vistrakaak pa dirsu. a kaa bija baltikam 2020. gadaa?
Offline
Corey
06. Aug 2022, 19:02 #6900

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2406

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Biju Baltic International Air showā. Psc gateris. Pat baigi jāpiedomā, kad pēdējo reizi būts tik sūdīgi organizētā pasākumā.
Pasākuma programma tiek pasūtīta nah instanti. Izskatās, ka lidos tam, kam saļerka salieta.
Apache un Blackhawk vispār neierodas, poh. Ne vārda no komentātājiem.
Komentātaji, šķiet, paši nav kursā, kas un kad plānots.
Nato E-3 parādās nelaikā, komentētaji tā laikā ar muguru pret ekšenu, no skatītāju reakcijas nolasa, ka kaut kas debesīs arī notiek.
Car vs airplane race bija noziegums pret apmeklētājiem. Rolis ar savu sapņu auto izdomāja pamest pasākumu pusratā.
Jas-39 Gripen izdomā programmas vidū, ka jālido uzpildīties uz Šauļiem rītdienas lidojumam. Poh, tuvu mach1 plānotais pārlidojums tā arī nenotiek.
Komentāji minūtes 5 toč pēc Gripena nozušanas turpina pūderēt, ka šis ieskrienas. Bļē.

Parkings arī tika organizēts max 45min, pēc tam katrs pats pa sevi.
Publikā ļoti daudz lietuviešu, daudz arī igauņu. Gandriz vai kauns viņu priekšā

[ Šo ziņu laboja Corey, 06 Aug 2022, 19:02:46 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo