Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
7788
09. Jan 2011, 23:18 #6841

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


09 Jan 2011, 23:03:21 elwys rakstīja:

09 Jan 2011, 22:57:32 URBIS777 rakstīja:

09 Jan 2011, 22:47:19 elwys rakstīja:
Ir m20b25 galva ko vajadzētu savest kārtībā, galva noņemta no ejoša motora, atpakaļ gribu uzlikt perfektu!! Cik $$ tas varētu nostāties, un kas ar to nodarbojas?

painteresejies šeit http://autogalvuremonts.wordpress.com/



Tie pipari Saldū darbojas, esmu Rīgā, kkā neaļo no Rīgas uz Saldu galvu vest


Iesaku www.ramoto.lv
Offline
Dzvile
09. Jan 2011, 23:32 #6842

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


09 Jan 2011, 23:16:32 Markijs rakstīja:

09 Jan 2011, 20:12:14 Markijs rakstīja:

09 Jan 2011, 18:27:04 Markijs rakstīja:
No automāta uz manuālā e30 1.8i.

Tātad sekojoša problēma, ieslēdzot aizdedzi deg bremžu uguņi, a bremzes man nav nospiestas, UN nevaru piedarbināt jo pēc manām domām tas ir dēļ automāta kad itkā atstāts ir ātrumā un nevar piedarbināt, kā to broblēmu atrisināt ja man tagad ir manuāls ?


Cik sapratu-esi automatu izravejis lauka un iebazis manual?
Sorry,bet nevajag caur pimpi tomatu uz manual partaisit.Ja nemaki-aizvelc pie kada kas to saprot. Tapat neko nesapratisi-kaut vai lekciju te kads nolasis.
Vadus pamaniji,netaalu no atrumkloka-kad vinu izravi laukaa,tur ir kas atbild par Parking poziciju lai nemegini skilt kad ir D.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
PowerBMW
09. Jan 2011, 23:43 #6843

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


09 Jan 2011, 22:57:32 URBIS777 rakstīja:

09 Jan 2011, 22:47:19 elwys rakstīja:
Ir m20b25 galva ko vajadzētu savest kārtībā, galva noņemta no ejoša motora, atpakaļ gribu uzlikt perfektu!! Cik $$ tas varētu nostāties, un kas ar to nodarbojas?

painteresejies šeit http://autogalvuremonts.wordpress.com/
P.S. Galvu varam nokrāsot zilu un ierakt zemē-laba atieksme jau majaslapaa
Offline
PowerBMW
09. Jan 2011, 23:46 #6844

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

ir vieta kur kvalitativi atjauno auto panelus ""torpedas"" pec airbaga izlausanas uz arpasauli man te tante teica ka esot tada vieta un loti labi atjaunojot bet neko nesmu dziirdejis vai redzejis
Offline
jurxx
09. Jan 2011, 23:48 #6845

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


09 Jan 2011, 23:46:51 PowerBMW rakstīja:
ir vieta kur kvalitativi atjauno auto panelus ""torpedas"" pec airbaga izlausanas uz arpasauli man te tante teica ka esot tada vieta un loti labi atjaunojot bet neko nesmu dziirdejis vai redzejis

man liekas, kad tā atjaunošana ir pa lietuviešu stilam... audumu pāri - un brika tikko no vācijas
Offline
rosigais
09. Jan 2011, 23:56 #6846

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


09 Jan 2011, 23:43:34 PowerBMW rakstīja:

09 Jan 2011, 22:57:32 URBIS777 rakstīja:

09 Jan 2011, 22:47:19 elwys rakstīja:
Ir m20b25 galva ko vajadzētu savest kārtībā, galva noņemta no ejoša motora, atpakaļ gribu uzlikt perfektu!! Cik $$ tas varētu nostāties, un kas ar to nodarbojas?

painteresejies šeit http://autogalvuremonts.wordpress.com/
P.S. Galvu varam nokrāsot zilu un ierakt zemē-laba atieksme jau majaslapaa

savu darbu dara labi
Offline
Markijs
10. Jan 2011, 00:11 #6847

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1361

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.


09 Jan 2011, 23:32:02 Dzvile rakstīja:

09 Jan 2011, 23:16:32 Markijs rakstīja:

09 Jan 2011, 20:12:14 Markijs rakstīja:

09 Jan 2011, 18:27:04 Markijs rakstīja:
No automāta uz manuālā e30 1.8i.

Tātad sekojoša problēma, ieslēdzot aizdedzi deg bremžu uguņi, a bremzes man nav nospiestas, UN nevaru piedarbināt jo pēc manām domām tas ir dēļ automāta kad itkā atstāts ir ātrumā un nevar piedarbināt, kā to broblēmu atrisināt ja man tagad ir manuāls ?


Cik sapratu-esi automatu izravejis lauka un iebazis manual?
Sorry,bet nevajag caur pimpi tomatu uz manual partaisit.Ja nemaki-aizvelc pie kada kas to saprot. Tapat neko nesapratisi-kaut vai lekciju te kads nolasis.
Vadus pamaniji,netaalu no atrumkloka-kad vinu izravi laukaa,tur ir kas atbild par Parking poziciju lai nemegini skilt kad ir D.


Nekas caur pimpi netika darīts, viss šancētu ja zinātu kuri vadi jāsaliek kopā, liku vairākus viņus huju negāja, cik netā skatos vajag samest dažus vadus kopā sametu nekas nenotika, paņēmu ar testri pārbaudīju pie viena vada pienāk 12V pie otra nepilns 1V salieku kopā skuju atkal neiet, pieliku veco kloķi tomātam ieliku P atkal nevar piešķilt.

[ Šo ziņu laboja Markijs, 10 Jan 2011, 00:14:36 ]

Offline
killm3
10. Jan 2011, 00:13 #6848

Kopš: 26. Aug 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 6

Braucu ar: e39


09 Jan 2011, 22:07:37 Driver rakstīja:

09 Jan 2011, 20:12:08 ghost rakstīja:

09 Jan 2011, 18:32:07 killm3 rakstīja:
e39 528 96.g benzins gaze....jautajums tads pabraucot kadas 10min noslapst(nav dzirksteles) pec laicinja piedarbina un atkal kadu laicinu ruc tad atkal pazud dzirkstele....kludu nav ne ews ne dme...atslegu atpazist, klokvarpstas impuls visu laiku ir...pie spolem elektriba visu laiku ir, impuls ari ir...ka var nebut dzirkstele???kadi varianti????

Ja pie spoles +12V un impulss ir visu laiku, tad protams dzirkstele nevar nebuut. Ka Tev pasham liekas?

kads kautko dirsh - nevar but, ka nav nekadu kljudu vai ari visu laiku ir baroshana uz visam vajadzigajam vietam.
vainu tomer pazud baroshana, vainu tomer kljudai ir jabut.
laikam bus lieki prasit, kas radas faktiskajos parametros braucot un tieshi taja bridi, kad noslapst?
neprecizi uzrakstiju doma bija par barosana ir un kv devejs ari ir ok....tur jau ta lieta ka kludu nav...progas ir bmw scanners un pc max...domaju par ews bet atslegu visulaiku atpazist un synhronizacija ir...atliek tikai pats vadibas bloks, jo gazes iekarta(sprauslu) itka nevaret tadus jokus taisit?
Offline
Aigarz
10. Jan 2011, 08:20 #6849

Kopš: 05. Dec 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1335

Braucu ar: Ko vajag un gribu

Kas par vainu ja atlaižot sajūgu parādas krakšķoša skaņa? auto ir bmw e36
tā ir izbeigusies kārba vai izspiedēj gūltnis?
Offline
RENIO
10. Jan 2011, 08:56 #6850

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw

Ir sekojošs jautājums - vai E36 elkoņbalsta detaļa Nr. 7 ir vienāda gan angļu versijās, gan eiropas versijām???

[ Šo ziņu laboja RENIO, 10 Jan 2011, 08:56:35 ]

Offline
Zinchux
10. Jan 2011, 09:01 #6851

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.


10 Jan 2011, 08:56:07 RENIO rakstīja:
Ir sekojošs jautājums - vai E36 elkoņbalsta detaļa Nr. 7 ir vienāda gan angļu versijās, gan eiropas versijām???

Nē, jo rocene ir otrā pusē un tas "rāmis" ir pielāgots rocenei.
Offline
St21
10. Jan 2011, 09:06 #6852

Kopš: 27. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 22″

šodien nomira m50b25.Pielaižot mašīnu uz sekundēm 2 motors strādā normāli(kādi 800RPM), tad mašīna sāk raustīties un apgriezieni nokrītas līdz noslāpst. Tā procedūtu var atkātrot mūžīgi. Ja spiež gāzes pedāli nekas nenotiek,bet ja ta kā uzpumpē tad gan ceļās un šķauda, bet tiklīdz vnk piespiež līdz galam vai atlaiž pedāli, tad noslāpst. Kas varētu būt iemesls - gaisa masas mērītājs vai drīzāk benzīn sūknis? varbūt kāds ir saskāriesar ko līdzīgu?

Offline
Instigater
10. Jan 2011, 09:24 #6853

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Pat nepaskatoties ārā pa logu, šajā topikā palasot ir pilnībā skaidrs, ka Latviju ir sasniedzis atkusnis. Tā vien izskatās, ka tagad visi sūrojas par elektrogļukiem.
Offline
RENIO
10. Jan 2011, 09:32 #6854

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw


10 Jan 2011, 09:01:08 Zinchux rakstīja:

10 Jan 2011, 08:56:07 RENIO rakstīja:
Ir sekojošs jautājums - vai E36 elkoņbalsta detaļa Nr. 7 ir vienāda gan angļu versijās, gan eiropas versijām???

Nē, jo rocene ir otrā pusē un tas "rāmis" ir pielāgots rocenei.

Skaidra bilde.
Paldies.
Offline
jurxx
10. Jan 2011, 10:07 #6855

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


10 Jan 2011, 09:24:38 Instigater rakstīja:
Pat nepaskatoties ārā pa logu, šajā topikā palasot ir pilnībā skaidrs, ka Latviju ir sasniedzis atkusnis. Tā vien izskatās, ka tagad visi sūrojas par elektrogļukiem.

+1 labi kad driver guļ saldā miegā vēl savādāk ja zinātu ar ko es nodarbojos pirkstus nocirstu...
Silikons + svečavadi - smuki vienmērīgi nosmērēti ar k.kur pēc divu dienu dīkstāves šprikstele nozudusi
(Naudas nav - dzinēja bloks šon jāpērk)
Offline
tattoo-artist
10. Jan 2011, 11:14 #6856

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku

jautaajums par e39 kruiizkontroli gudrajiem ..shii kip nedarbojas,spaidi uz stuures ko gribi..droshinaataajs kaads vai veel kas cits vareetu buut?!
Offline
spogulis86
10. Jan 2011, 11:15 #6857

Kopš: 14. Oct 2010

Ziņojumi: 264

Braucu ar: Impreza GG

kā e36 var atslēgt abs?
Offline
Srakans
10. Jan 2011, 11:19 #6858

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


10 Jan 2011, 11:15:51 spogulis86 rakstīja:
kā e36 var atslēgt abs?


Izraujot drošinātāju, bet nedomāju, ka to vajag darīt. Safety first
Offline
spogulis86
10. Jan 2011, 12:35 #6859

Kopš: 14. Oct 2010

Ziņojumi: 264

Braucu ar: Impreza GG


10 Jan 2011, 11:19:04 Srakans rakstīja:

10 Jan 2011, 11:15:51 spogulis86 rakstīja:
kā e36 var atslēgt abs?


Izraujot drošinātāju, bet nedomāju, ka to vajag darīt. Safety first

bremzes var sākt glukot vai kas?
ir situācijas kad labāk ir kad var ratus sabloket
Offline
vadims
10. Jan 2011, 12:40 #6860

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


10 Jan 2011, 12:35:25 spogulis86 rakstīja:

10 Jan 2011, 11:19:04 Srakans rakstīja:

10 Jan 2011, 11:15:51 spogulis86 rakstīja:
kā e36 var atslēgt abs?


Izraujot drošinātāju, bet nedomāju, ka to vajag darīt. Safety first

bremzes var sākt glukot vai kas?
ir situācijas kad labāk ir kad var ratus sabloket
Ir, bet tu nezini kad! Labāk ie uzticēties ABS
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo