Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
Kaross
12. Jan 2014, 14:37 #681

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Jan 2014, 14:31:26 casperse46 rakstīja:
un ko 3.0d 184 čipotam darīt ar spara ratu? Ja vienā jaukā momentā tiek aprauts


ko nozīmē aprauts? Cik tad tev ir jauda?
Marihuāns uzlika parasto.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Digital
12. Jan 2014, 15:03 #682

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Principā sakotnēji varetu uzlikt sūkni no 204zs versijas, un 900e ja ir par visam 6 tad jau nau traki, jo tik traki ka motoru veel kjidat isti negribas.
Offline
Kaross
12. Jan 2014, 16:04 #683

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

900euro ir par komplektu 6 smidzinātāji.
sanāk aptuveni 105ls par smidzinātāju.
Bet nu tur obligāti ir jāmaina turbīna ja negribi milzīgu dūmu mākoni.
kaut kas uz gt2560v hibrīda pusi jau būtu daudz maz labi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AF
12. Jan 2014, 16:39 #684

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


12 Jan 2014, 15:03:38 Digital rakstīja:
Principā sakotnēji varetu uzlikt sūkni no 204zs versijas, un 900e ja ir par visam 6 tad jau nau traki, jo tik traki ka motoru veel kjidat isti negribas.
tas jau viss ok, bet nu stock sajūgs neturēs
Offline
Rulis
12. Jan 2014, 17:07 #685

Kopš: 11. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 740

Braucu ar: e60

Cik tad 98'tā gada 2.0 bendzīnu izmaksā nočipot?
Offline
crime
12. Jan 2014, 17:09 #686

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi


12 Jan 2014, 17:07:56 Rulis rakstīja:
Cik tad 98'tā gada 2.0 bendzīnu izmaksā nočipot?

Kāda jēga kaut ko tādu darīt?
Offline
Rulis
12. Jan 2014, 17:12 #687

Kopš: 11. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 740

Braucu ar: e60

Tikai interesējos
Offline
Locis
12. Jan 2014, 17:19 #688

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

tilpums nav galvenais,lai noteiktu cenu,vajag vairak info
Offline
Kaross
12. Jan 2014, 19:26 #689

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Jan 2014, 17:12:15 Rulis rakstīja:
Tikai interesējos


no plikas čipošanas nav jēgas. no tā gaisu vairāk dzinējā iekšā nedabūsi.
galvenā prioritāte ir gaisa/gāzu apmaiņa. jo vairāk gaisa iesūks, jo vairāk varēs sadedzināt degvielu un iegūt jaudu.
ja ir interese, varam taisīt.
Pirmais tajā visā ir galva. ņemam nost - portējam, salāgojam kolektorus. darbs liels, dārgs un parasti to ikdienas automašīnai neviens nevar pavilkt. kopā vismaz uz 600ls saskrien, bet jauda vismaz 30-80zs klāt. tas gan arī atkarīgs kāds dzinējs, cik vārsti u.t.t. tūkstošiem mainīgo.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Jan 2014, 19:27:34 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Digital
12. Jan 2014, 19:35 #690

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


12 Jan 2014, 16:39:46 AF rakstīja:

12 Jan 2014, 15:03:38 Digital rakstīja:
Principā sakotnēji varetu uzlikt sūkni no 204zs versijas, un 900e ja ir par visam 6 tad jau nau traki, jo tik traki ka motoru veel kjidat isti negribas.
tas jau viss ok, bet nu stock sajūgs neturēs


Par to man stresa nav, uzliks citu, tur jau tagad ntas receptes ko izdarit!
Offline
casperse46
13. Jan 2014, 00:33 #691

Kopš: 20. Sep 2011

Ziņojumi: 187

Braucu ar: e46 330D


12 Jan 2014, 14:37:34 Kaross rakstīja:

12 Jan 2014, 14:31:26 casperse46 rakstīja:
un ko 3.0d 184 čipotam darīt ar spara ratu? Ja vienā jaukā momentā tiek aprauts


ko nozīmē aprauts? Cik tad tev ir jauda?
Marihuāns uzlika parasto.

Tur jau tā lieta, ka nav miljons zirgu Vasaras vidū tika nomainīts sajūgs ar kurvi, jo bik sāka slīdēt. Nesen vienā jaukā mirklī sākā slīdēt viss tas pasākums tā, itkā sajūgs būtu no kāda 1.8 bendzīna...
Bauskā pie Aivara teica, ka spara rats aprauts.. Vel nav rauta kārba nost, jo hvz ko tur labāk darīt... Arī nav skaidrības par sajūgu šim pasākumam. Jādabū Tavs vai marihuāna telefons un jābrauc ciemos konsultēties
Offline
JDS
13. Jan 2014, 01:30 #692

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


11 Jan 2014, 12:02:24 Kaross rakstīja:

11 Jan 2014, 00:54:39 proTEST rakstīja:
Tēvs vēlas nočipot BMW F10 528i 2014. gada
Ir kādi varianti ?
Kas notiek ar auto garantiju ?


F10 modeļus nemaz nav iespējams nočipot. izņemot 2.0T dzinēju vai M5. Par pārējiem vēl uz kādu laiku vari aizmirst. Nav iespējas ne Latvijā, ne ārzemēs. Tā ka par garantiju vari neuztraukties.

Visiem F10 var uzlikt boksus, par M5, tiesi nevar neviens vinju kaartiigiliidz galam nochipot. Krievi rindaam gaida kad kaads varees.
Offline
aivens223
13. Jan 2014, 08:47 #693

Kopš: 30. Dec 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 36

Braucu ar: e39


10 Jan 2014, 22:28:20 Kaross rakstīja:

10 Jan 2014, 13:54:11 aivens223 rakstīja:
Sveiki!
Vēlētosnočipot Bmw 320d Automātu 136 zs Vai tāda iespēja pastāv?


Protams, pastāv. Rezultātu arī var diezgan labu iegūt.
Nesen bija viens klients aizbraucis nomērīt jaudu.
Sanāca 158zs un 380Nm. no standarta 136zs un 280Nm.
Vēl jau netika izmērīta standarta jauda, visticamāk tā arī vairs nebija 136zs.
Jāpameklē kaut kur tā jaudas izdruka no Rolis Bosch.

Bet rodas jautājums vai tas nekaitē pašai ātrumkārbai?
Offline
Ruudis
13. Jan 2014, 09:35 #694

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Kā ir ar 2.0d 2002.gada? Cik lupatas apm.nāk klāt? Kā ar izmaksām un tajā pašā laikā ar dūmainību?
Offline
Jonix
13. Jan 2014, 10:04 #695

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


13 Jan 2014, 09:35:39 Ruudis rakstīja:
Kā ir ar 2.0d 2002.gada? Cik lupatas apm.nāk klāt? Kā ar izmaksām un tajā pašā laikā ar dūmainību?
150ZS versijai drošs jaudas pieaugums ir līdz ~40ZS 60Nm. Nav problēmu uzcelt vairāk, tomēr tad standartam visticamāk parādīsies dūmiņš, kā arī dzinējs un transmisija liks par sevi manīt.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
13. Jan 2014, 10:06 #696

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


13 Jan 2014, 08:47:58 aivens223 rakstīja:
Bet rodas jautājums vai tas nekaitē pašai ātrumkārbai?
Ja visu pareizi uztaisa, problēmas neradīs.


-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Ruudis
13. Jan 2014, 10:12 #697

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


13 Jan 2014, 10:04:32 Jonix rakstīja:

13 Jan 2014, 09:35:39 Ruudis rakstīja:
Kā ir ar 2.0d 2002.gada? Cik lupatas apm.nāk klāt? Kā ar izmaksām un tajā pašā laikā ar dūmainību?
150ZS versijai drošs jaudas pieaugums ir līdz ~40ZS 60Nm. Nav problēmu uzcelt vairāk, tomēr tad standartam visticamāk parādīsies dūmiņš, kā arī dzinējs un transmisija liks par sevi manīt.


Respektīvi, ja paceļ par 30-20zs, tad ar sajūgu un dzinēju problemām nevajadzētu būt ja?
Offline
Jonix
13. Jan 2014, 10:22 #698

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


13 Jan 2014, 10:12:37 Ruudis rakstīja:

13 Jan 2014, 10:04:32 Jonix rakstīja:

13 Jan 2014, 09:35:39 Ruudis rakstīja:
Kā ir ar 2.0d 2002.gada? Cik lupatas apm.nāk klāt? Kā ar izmaksām un tajā pašā laikā ar dūmainību?
150ZS versijai drošs jaudas pieaugums ir līdz ~40ZS 60Nm. Nav problēmu uzcelt vairāk, tomēr tad standartam visticamāk parādīsies dūmiņš, kā arī dzinējs un transmisija liks par sevi manīt.


Respektīvi, ja paceļ par 30-20zs, tad ar sajūgu un dzinēju problemām nevajadzētu būt ja?
Jā, pareizi uztaisītam čipam problēmas nav.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Locis
13. Jan 2014, 10:28 #699

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Vienīgi,ja sajūgs iet uz beigām,tad beigas nedaudz ātrāk pienāks.
Offline
Ruudis
13. Jan 2014, 10:43 #700

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Sajūgs ir ok! Jonix, cik aptuveni maksā tāds prieks?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo