Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36

AutorsZiņojums
JZ
10. Mar 2005, 10:12 #681

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Tu gribeeji teikt Golfu ar Spaini
Offline
Darkman
10. Mar 2005, 10:14 #682

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32474

Braucu ar: sapņu auto



-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
foobar
10. Mar 2005, 10:47 #683

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: M57TU2D30


2005-03-09 22:30, edzulis rakstīja:
Znacīt gaļimijs, bet principā pēc loģikas jābūt tā, ka standarta S2 un standarta 325 jāiet visai līdzīgi...


Peec logjikas s2 325i buutu jaaizbaazh par kaadiem 5 korpusiem
Offline
BOOMER
10. Mar 2005, 10:54 #684

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1060

Braucu ar: 3333&3333

S2 standartā ir 5.9 sek.
Offline
Artis_D
10. Mar 2005, 10:55 #685

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

S serija ir jaliek vs M un nav ko te cepties
Offline
Darkman
10. Mar 2005, 10:57 #686

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32474

Braucu ar: sapņu auto

Vajadzeja uz rokam uzlauzties

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
BOOMER
10. Mar 2005, 10:58 #687

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1060

Braucu ar: 3333&3333

Tikai ja ir standarta S2
Offline
Darkman
10. Mar 2005, 11:03 #688

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32474

Braucu ar: sapņu auto

A|S vel nav svetku topiks uztaisits, ka mes piekapjamies S2 prieksha?

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
edzulis
10. Mar 2005, 11:06 #689

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2005-03-10 10:54, BOOMER rakstīja:
S2 standartā ir 5.9 sek.


Kā parastam S2 ar svaru - desmit tonnas, pielnpiedziņu un tikai 230zs (krutākā) versija, var būt 5.9??? Rekur ir tāds Nissan sunny gti-r, kas ir vieglāks, tik pat jaudīgs un ar tādu pašu piedziņu un viņš tik ātri neieskrienas...
Offline
RT
10. Mar 2005, 11:10 #690

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:


2005-03-10 11:06, edzulis rakstīja:

2005-03-10 10:54, BOOMER rakstīja:
S2 standartā ir 5.9 sek.


Kā parastam S2 ar svaru - desmit tonnas, pielnpiedziņu un tikai 230zs (krutākā) versija, var būt 5.9??? Rekur ir tāds Nissan sunny gti-r, kas ir vieglāks, tik pat jaudīgs un ar tādu pašu piedziņu un viņš tik ātri neieskrienas...



Edža tas ir audi


Par to S2 LIMO negribu strīdēties tak teicu ka tas ir limited Eition.
Offline
RT
10. Mar 2005, 11:15 #691

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:


2005-03-10 10:01, emigrantss rakstīja:

2005-03-10 01:08, RT rakstīja:

2005-03-10 00:07, pozitiivais rakstīja:
vissportiskākās mašīnas ir Golpi...






Gribat uzskrieties ..man ir golfs





Kas tad tev pa drapaku?
Offline
foobar
10. Mar 2005, 11:34 #692

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: M57TU2D30


2005-03-10 11:06, edzulis rakstīja:
Kā parastam S2 ar svaru - desmit tonnas, pielnpiedziņu un tikai 230zs (krutākā) versija, var būt 5.9??? Rekur ir tāds Nissan sunny gti-r, kas ir vieglāks, tik pat jaudīgs un ar tādu pašu piedziņu un viņš tik ātri neieskrienas...


Tas ir tas pats iemesls kapeec 328i izbaazh 325i par kaadu korpusu - griezes moments ;]
Offline
JZ
10. Mar 2005, 11:41 #693

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nejau plikam ciparam ir tikai noziime, svariigi ir lai tas griezes moments buutu pieejams peec iespeejas plashaakaa apgriezienu diapazonaa...

un, kaa likums, shajaa parametraa atmosfeeriskie motori diezgan speeciigi atpaliek no, pat pilniigi standartiigiem, turbo motoriem... ja bish paarmapo to turbo, tad tur atmosfeeriskajiem vienkaarshi nepaliek nekaadu izredzhu... bet likumsakariigi pieaug arii degvielas pateerinji visos braukshanas rezhiimos

bet shim vairs nav sakara ar e36... offtopiks
Offline
GirtzB
10. Mar 2005, 11:45 #694

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22091

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

HMZ. Griezes moments - tas i labs lielums.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Permalat
10. Mar 2005, 18:40 #695

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-03-10 11:41, JZ rakstīja:
nejau plikam ciparam ir tikai noziime, svariigi ir lai tas griezes moments buutu pieejams peec iespeejas plashaakaa apgriezienu diapazonaa...

un, kaa likums, shajaa parametraa atmosfeeriskie motori diezgan speeciigi atpaliek no, pat pilniigi standartiigiem, turbo motoriem... ja bish paarmapo to turbo, tad tur atmosfeeriskajiem vienkaarshi nepaliek nekaadu izredzhu... bet likumsakariigi pieaug arii degvielas pateerinji visos braukshanas rezhiimos

bet shim vairs nav sakara ar e36... offtopiks

Varbūt nesapratu. Atmosfēriskajiem motoriem lielāks griezes moments (nav runa par sporta versijām) ir pieejams plašākā apgriezienu diapazonā (jau no zemākiem). Lai novērstu tā saucamo ’turbobedri’(griezes momenta trūkumu līdz turbīnai), tiek veidoti biturbo motori, utt.
Dragreisā (pareizi braucot) aktuālākais ir apgriezienu diapazons no iepriekšējā ātruma redline(pirms pārslēgšanās, pēc -ap 4000) līdz esoša ātruma redline. Pie nosacījuma, ka nav variants, kad izteikta griezes momenta krituma (pie augstiem apgriezieniem) dēļ izdevīgāk pārslēgties pirms redline.
Offline
edzulis
10. Mar 2005, 19:20 #696

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nē, permalat, tieši turbo autiņiem tie griezes momenti ir baigi plašie sākot no 1900 rpm. Nu vismaz turbo dīzeļiem toč ir. A turbo bedre ir cita lieta...
Offline
Permalat
10. Mar 2005, 19:29 #697

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-03-10 19:20, edzulis rakstīja:
Nē, permalat, tieši turbo autiņiem tie griezes momenti ir baigi plašie sākot no 1900 rpm. Nu vismaz turbo dīzeļiem toč ir. A turbo bedre ir cita lieta...

Kā salīdzina Turbo motoriem ir izteikts griezes momenta maksimums. Benzīna turbo motoriem ap 4000-5000RPM. Atmosfēriskajiem - ir pat motori, kuriem vienmērīgs griezes moments 2000-5000RPM.
Cita lieta - atmosfēriskie ar zirnekļiem, platfāzu sadales vārpstām..Ok, pameklēšu grafikus, līknes
Turbobedre ir griezes momenta trūkums līdz apgriezieniem, kad turbīna dod vērā ņemamu efektu.
Offline
GirtzB
10. Mar 2005, 19:35 #698

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22091

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Permalat auzas - mūdsienu turbomotoriem griezes momenta maksimums bieži pieejams no 1800 - 4500 rpm pat 5500rpm, griezes momenta līkne šajā apgabalā paliek pilnīgi horizontāla. Un griezes momenta vērtība absolūtos skaitļos ir ievērojami lielāka kā atmosfēriskajam dzinējam. Piemēri Audi 1.8 turbomotors, SAAB turbodzinēji, volvo motori. Turbobedres ir novērstas lietojot mazākas turbīnas, kuras iegriežas ievērojami ātrāk kā arī lietotjot uzlabotus turbīnas gultņus etc. Biturbo shēmas lieto ļoti reti, jo sērijveidā dārgi. Divas turbīnas liek auto ar V veida un Boksertipa dzinējiem.

Atmosfēriskajam motoram var panākt ļoti lēzenu grafiku, taču horizontāli prakstiski nekad.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
10. Mar 2005, 19:36 #699

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22091

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Savukārt maksimālā jauda jau i cits raksturlielums kurš jebkurā gadījumā ir augstos apgriezienos.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
10. Mar 2005, 19:38 #700

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22091

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Protams visas sadales fāzu maiņas teholoģijas ir ievērojami uzlabojušas daudzvārstu benzīnmotora griezes momenta raksurojumus.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo