Online
Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E36
Autors | Ziņojums |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Tu gribeeji teikt Golfu ar Spaini | Offline | | |
Darkman | | Kopš: 16. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 32474
Braucu ar: sapņu auto
|
----------------- https://www.facebook.com/RigaHarleyParty | Offline | | |
foobar | | Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
|
2005-03-09 22:30, edzulis rakstīja:
Znacīt gaļimijs, bet principā pēc loģikas jābūt tā, ka standarta S2 un standarta 325 jāiet visai līdzīgi...
Peec logjikas s2 325i buutu jaaizbaazh par kaadiem 5 korpusiem | Offline | | |
BOOMER | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1060
Braucu ar: 3333&3333
| S2 standartā ir 5.9 sek. | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| S serija ir jaliek vs M un nav ko te cepties | Offline | | |
Darkman | | Kopš: 16. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 32474
Braucu ar: sapņu auto
| Vajadzeja uz rokam uzlauzties
----------------- https://www.facebook.com/RigaHarleyParty | Offline | | |
BOOMER | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1060
Braucu ar: 3333&3333
| Tikai ja ir standarta S2 | Offline | | |
Darkman | | Kopš: 16. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 32474
Braucu ar: sapņu auto
| A|S vel nav svetku topiks uztaisits, ka mes piekapjamies S2 prieksha?
----------------- https://www.facebook.com/RigaHarleyParty | Offline | | |
|
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2005-03-10 10:54, BOOMER rakstīja:
S2 standartā ir 5.9 sek.
Kā parastam S2 ar svaru - desmit tonnas, pielnpiedziņu un tikai 230zs (krutākā) versija, var būt 5.9??? Rekur ir tāds Nissan sunny gti-r, kas ir vieglāks, tik pat jaudīgs un ar tādu pašu piedziņu un viņš tik ātri neieskrienas... | Offline | | |
RT | | Kopš: 31. Aug 2003
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
|
2005-03-10 11:06, edzulis rakstīja:
2005-03-10 10:54, BOOMER rakstīja:
S2 standartā ir 5.9 sek.
Kā parastam S2 ar svaru - desmit tonnas, pielnpiedziņu un tikai 230zs (krutākā) versija, var būt 5.9??? Rekur ir tāds Nissan sunny gti-r, kas ir vieglāks, tik pat jaudīgs un ar tādu pašu piedziņu un viņš tik ātri neieskrienas...
Edža tas ir audi
Par to S2 LIMO negribu strīdēties tak teicu ka tas ir limited Eition. | Offline | | |
RT | | Kopš: 31. Aug 2003
Ziņojumi: 1293
Braucu ar:
|
2005-03-10 10:01, emigrantss rakstīja:
2005-03-10 01:08, RT rakstīja:
2005-03-10 00:07, pozitiivais rakstīja:
vissportiskākās mašīnas ir Golpi...
Gribat uzskrieties ..man ir golfs
Kas tad tev pa drapaku? | Offline | | |
foobar | | Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
|
2005-03-10 11:06, edzulis rakstīja:
Kā parastam S2 ar svaru - desmit tonnas, pielnpiedziņu un tikai 230zs (krutākā) versija, var būt 5.9??? Rekur ir tāds Nissan sunny gti-r, kas ir vieglāks, tik pat jaudīgs un ar tādu pašu piedziņu un viņš tik ātri neieskrienas...
Tas ir tas pats iemesls kapeec 328i izbaazh 325i par kaadu korpusu - griezes moments ;] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nejau plikam ciparam ir tikai noziime, svariigi ir lai tas griezes moments buutu pieejams peec iespeejas plashaakaa apgriezienu diapazonaa...
un, kaa likums, shajaa parametraa atmosfeeriskie motori diezgan speeciigi atpaliek no, pat pilniigi standartiigiem, turbo motoriem... ja bish paarmapo to turbo, tad tur atmosfeeriskajiem vienkaarshi nepaliek nekaadu izredzhu... bet likumsakariigi pieaug arii degvielas pateerinji visos braukshanas rezhiimos
bet shim vairs nav sakara ar e36... offtopiks | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22091
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| HMZ. Griezes moments - tas i labs lielums.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-03-10 11:41, JZ rakstīja:
nejau plikam ciparam ir tikai noziime, svariigi ir lai tas griezes moments buutu pieejams peec iespeejas plashaakaa apgriezienu diapazonaa...
un, kaa likums, shajaa parametraa atmosfeeriskie motori diezgan speeciigi atpaliek no, pat pilniigi standartiigiem, turbo motoriem... ja bish paarmapo to turbo, tad tur atmosfeeriskajiem vienkaarshi nepaliek nekaadu izredzhu... bet likumsakariigi pieaug arii degvielas pateerinji visos braukshanas rezhiimos
bet shim vairs nav sakara ar e36... offtopiks
Varbūt nesapratu. Atmosfēriskajiem motoriem lielāks griezes moments (nav runa par sporta versijām) ir pieejams plašākā apgriezienu diapazonā (jau no zemākiem). Lai novērstu tā saucamo ’turbobedri’(griezes momenta trūkumu līdz turbīnai), tiek veidoti biturbo motori, utt.
Dragreisā (pareizi braucot) aktuālākais ir apgriezienu diapazons no iepriekšējā ātruma redline(pirms pārslēgšanās, pēc -ap 4000) līdz esoša ātruma redline. Pie nosacījuma, ka nav variants, kad izteikta griezes momenta krituma (pie augstiem apgriezieniem) dēļ izdevīgāk pārslēgties pirms redline. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Nē, permalat, tieši turbo autiņiem tie griezes momenti ir baigi plašie sākot no 1900 rpm. Nu vismaz turbo dīzeļiem toč ir. A turbo bedre ir cita lieta... | Offline | | |
|
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-03-10 19:20, edzulis rakstīja:
Nē, permalat, tieši turbo autiņiem tie griezes momenti ir baigi plašie sākot no 1900 rpm. Nu vismaz turbo dīzeļiem toč ir. A turbo bedre ir cita lieta...
Kā salīdzina Turbo motoriem ir izteikts griezes momenta maksimums. Benzīna turbo motoriem ap 4000-5000RPM. Atmosfēriskajiem - ir pat motori, kuriem vienmērīgs griezes moments 2000-5000RPM.
Cita lieta - atmosfēriskie ar zirnekļiem, platfāzu sadales vārpstām..Ok, pameklēšu grafikus, līknes
Turbobedre ir griezes momenta trūkums līdz apgriezieniem, kad turbīna dod vērā ņemamu efektu. | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22091
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Permalat auzas - mūdsienu turbomotoriem griezes momenta maksimums bieži pieejams no 1800 - 4500 rpm pat 5500rpm, griezes momenta līkne šajā apgabalā paliek pilnīgi horizontāla. Un griezes momenta vērtība absolūtos skaitļos ir ievērojami lielāka kā atmosfēriskajam dzinējam. Piemēri Audi 1.8 turbomotors, SAAB turbodzinēji, volvo motori. Turbobedres ir novērstas lietojot mazākas turbīnas, kuras iegriežas ievērojami ātrāk kā arī lietotjot uzlabotus turbīnas gultņus etc. Biturbo shēmas lieto ļoti reti, jo sērijveidā dārgi. Divas turbīnas liek auto ar V veida un Boksertipa dzinējiem.
Atmosfēriskajam motoram var panākt ļoti lēzenu grafiku, taču horizontāli prakstiski nekad.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22091
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Savukārt maksimālā jauda jau i cits raksturlielums kurš jebkurā gadījumā ir augstos apgriezienos.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22091
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Protams visas sadales fāzu maiņas teholoģijas ir ievērojami uzlabojušas daudzvārstu benzīnmotora griezes momenta raksurojumus.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|