Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
968-jk
04. Apr 2018, 08:07 #681

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


04 Apr 2018, 08:05:31 @spriditis rakstīja:
Kolegis,passat b7 nahrenizeja egr dpf,sacipoja,aiz vina braucot smird pec ikarusa,ilgak pabraucot jau kakla koda

Kolēģis mudaks.
Offline
AF
04. Apr 2018, 08:07 #682

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nu tad lai kolēģis salabo savu pasrātu, jo ja smird pēc ikarusa 90% ka ir tehniska vaina iesmidzes sistēmā.
Offline
N53series
04. Apr 2018, 08:10 #683

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 Apr 2018, 06:48:19 @sys9291 rakstīja:
uzdevu jautājienu inspektoram par DPF - atbilde bija triviāla - ja redzams, ka izgriezts - varam izmest, bet citādi pie kontroles visiem tubo dieseļiem vienas normas un nav svarīgi vai EU2 vai EU6 un gadam X nav nozīmes...


804. Dīzeļmotoru atgāzu absorbcijas koeficients

804.1. Dīzeļmotora atgāzu absorbcijas koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto koeficienta k vērtību, izņemot gadījumus, ja:

804.1.1. transportlīdzeklim nav nosakāma izgatavotāja noteiktā koeficienta k vērtība un tas pirmo reizi reģistrēts pēc 2016. gada 31. decembra, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt 0,7;

804.1.2. transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts laikposmā no 2008. gada 1. jūlija līdz 2016. gada 31. decembrim, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt 1,5;

804.1.3. transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts līdz 2008. gada 30. jūnijam, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt:

804.1.3.1. 3,0 – motoriem ar turbopūti;

804.1.3.2. 2,5 – motoriem bez turbopūtes.

Ja izgatavotāja noteiktā atgāzu absorbcijas koeficienta k robežvērtība konkrētajam transportlīdzeklim tomēr ir lielāka par šajā punktā minētajām robežvērtībām, konkrētajā gadījumā koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto koeficienta k vērtību;

804.1.4. ja transportlīdzekļa atgāzu izplūdes sistēma aprīkota ar papildu cieto daļiņu filtru, dīzeļmotora atgāzu absorbcijas koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt 0,7;

804.1.5. transportlīdzekļiem, kuri pirmo reizi reģistrēti pirms 1980. gada 1. janvāra, dīzeļmotoru atgāzu kontroli neveic.
Offline
AF
04. Apr 2018, 08:14 #684

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Ja godīgi, no pieredzes, divus gadus atpakaļ un agrāk vēl neņemāmies neko darīt mašīnām kurām ir kkadas problēmas, un daudzi klienti vnk gāja prom, jo redz viņus neapmierināja skarbā patiesība , ka neuzņēmāmies neko darīt ar viņu miskasti, jo reāli auto ir miskaste un pēc čipa tai būtu jābeidz savā eksistence, bet cilvēku tas aizvaino nez kapēc.
Tagad - pofig , pabridinam ka tev ir problēma, gribi čipo, neiesakām,bet ja gribi lūdzu , protams ir neliela daļa kuri pēcāk sukstās, ka pēc kāda laika viņam kkas nobruka, bet nu tur vajag biezu ādu un jāsūta dirst- jo tika brīdināts , tad kāds mums sakars ar to, ka pirms tam mīzoša sprausla pēc mēneša izkausēja tam primātam virzuli.

[ Šo ziņu laboja AF, 04 Apr 2018, 08:16:01 ]

Offline
N53series
04. Apr 2018, 08:21 #685

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 Apr 2018, 08:14:55 @AF rakstīja:
Ja godīgi, no pieredzes, divus gadus atpakaļ un agrāk vēl neņemāmies neko darīt mašīnām kurām ir kkadas problēmas, un daudzi klienti vnk gāja prom, jo redz viņus neapmierināja skarbā patiesība , ka neuzņēmāmies neko darīt ar viņu miskasti, jo reāli auto ir miskaste un pēc čipa tai būtu jābeidz savā eksistence, bet cilvēku tas aizvaino nez kapēc.
Tagad - pofig , pabridinam ka tev ir problēma, gribi čipo, neiesakām,bet ja gribi lūdzu , protams ir neliela daļa kuri pēcāk sukstās, ka pēc kāda laika viņam kkas nobruka, bet nu tur vajag biezu ādu un jāsūta dirst- jo tika brīdināts , tad kāds mums sakars ar to, ka pirms tam mīzoša sprausla pēc mēneša izkausēja tam primātam virzuli.


protams, nauda nesmird. taapat kaa taa, kas ieguuta, izgriezhot DPF. kaa redzam, tu esi liels specs Juusu Jomaa, un saproti, kaada ietekme ir mikrodaljaam. bet, tas jau neattur To Dariit.
Offline
HiJaCKeR
04. Apr 2018, 09:01 #686

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


04 Apr 2018, 08:05:31 @spriditis rakstīja:
Kolegis,passat b7 nahrenizeja egr dpf,sacipoja,aiz vina braucot smird pec ikarusa,ilgak pabraucot jau kakla koda

Vispār pēdējā laikā pilsētā jūtami gaiss ir palicis smirdīgāks. Vācijā pieņēma likumu, ka pilsētā var aizliegt braukt ar dīzeli, tas ir ar dīzeli, kuram pat viss kārtībā ar izplūdes sistēmu. Mums līdz tam tālu vēl. Mēs esam vajadzīgi viņiem, kur nogrūst savu nolietoto tehniku.
Offline
kkas
04. Apr 2018, 09:05 #687

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


04 Apr 2018, 09:01:19 @HiJaCKeR rakstīja:

04 Apr 2018, 08:05:31 @spriditis rakstīja:
Kolegis,passat b7 nahrenizeja egr dpf,sacipoja,aiz vina braucot smird pec ikarusa,ilgak pabraucot jau kakla koda

Vispār pēdējā laikā pilsētā jūtami gaiss ir palicis smirdīgāks. Vācijā pieņēma likumu, ka pilsētā var aizliegt braukt ar dīzeli, tas ir ar dīzeli, kuram pat viss kārtībā ar izplūdes sistēmu. Mums līdz tam tālu vēl. Mēs esam vajadzīgi viņiem, kur nogrūst savu nolietoto tehniku.

tikai nevajag šito mēs esam vajadzīgi tam un šitam. ja gribētu, mūsu gudrās galvas pieņemtu to pašu.
un jā zb visas šitās smirdīgās dīzeļu miskastes, vairojas vnk kosmosā
Offline
AF
04. Apr 2018, 11:03 #688

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nu tad brauc ar gāzi, etanolu vai elektro.
Vispār labāk jāj ar zirgu vai ej kājām.
Offline
Staris
04. Apr 2018, 11:33 #689

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


04 Apr 2018, 08:07:57 @AF rakstīja:
Nu tad lai kolēģis salabo savu pasrātu, jo ja smird pēc ikarusa 90% ka ir tehniska vaina iesmidzes sistēmā.

90%, ka vainīga ir EGR atslēgšana.
Offline
N53series
04. Apr 2018, 11:37 #690

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 Apr 2018, 11:03:50 @AF rakstīja:
Nu tad brauc ar gāzi, etanolu vai elektro.
Vispār labāk jāj ar zirgu vai ej kājām.


es saprotu, ka shejienes DPF griezeejiem dzineeju darbiibas nianses nav jaamaak. jaamaak tikai suudiigi metinaat, rupji lamaaties, ja apsvilina pirkstus un dziit suudu internetaa.

iemaacies, no kaa ir asa smaka, iemaacies, kaapeec tas NOx pieaug liidz neadekvaatiem cipariem un beidz te trolljot.
Offline
AF
04. Apr 2018, 12:17 #691

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Es nevienu netrolloju, vienkārši ieteicu, ja cilvēkam rūp vide, tad no automobīļa jāatsakās pilnībā, jo gan auto ražošana, gan pārstrāde, gan enerģijas saražošanas priekš tā automobīļa šā vai tā rada kaut kādus izmešus.

Paldies par ieteikumu, mācīties nekad nav par vēlu, tik manā gadījumā man atliek tikai papildināt zināšanu krājumus tehnoloģijām ejot, savukārt tev, jāsaprot, ka gudrs cilvēks nelien tur kur maz sajēgas , jo īpaši viņš tās nebārstīs powerā.
Kā arī sāc rakstīt sakarīgi, savādāk savas ambīcijas - izskatās, ka pa pāli izklāsti.
Offline
N53series
04. Apr 2018, 12:21 #692

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 Apr 2018, 12:17:48 @AF rakstīja:
Es nevienu netrolloju, vienkārši ieteicu, ja cilvēkam rūp vide, tad no automobīļa jāatsakās pilnībā, jo gan auto ražošana, gan pārstrāde, gan enerģijas saražošanas priekš tā automobīļa šā vai tā rada kaut kādus izmešus.

Paldies par ieteikumu, mācīties nekad nav par vēlu, tik manā gadījumā man atliek tikai papildināt zināšanu krājumus tehnoloģijām ejot, savukārt tev, jāsaprot, ka gudrs cilvēks nelien tur kur maz sajēgas , jo īpaši viņš tās nebārstīs powerā.
Kā arī sāc rakstīt sakarīgi, savādāk savas ambīcijas - izskatās, ka pa pāli izklāsti.


sakariigi?

redz, viena teema ir ekologjija, bet pavisam citas:
a) mikrodaljas, kas noseezhaas aizmuguree braucosho plaushaas, un [ir neskaitaami peetiijumi] pieraada, ka izraisa plaushu veezi;
b) peec EGR noglushiishanas un/vai nemaakuliigas chiposhanas diizeljiem nenormaali pieaug NOx tuksgaitaa/pie mazaam jaudaam [kas ir taa kodiigaa smaka] un arii bojaa veseliibu tieshi aizmuguree braucoshajiem/sastreegumos seedoshajiem.

abiem shiem apakspunktiem ir ljoti maza saikne ar ekologjiju. taa ir teema par manu/tavu veseliibu.

vai shoreiz sakariigi uzrakstiiju?
Offline
AF
04. Apr 2018, 13:34 #693

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nu bet es jau to nevienā brīdī neapšaubīju ko tu tiko pieminējis, palasi iepriekšējos postus, es neiesaku cilvēkiem to egr glušīt bez reālas vajadzības, tamdēļ neizprotu tavu piepisienu.
Par nemākulīgajiem softiem varam vispār nerunāt, ir daudz brīnumu redzēts, un no šeit mītošiem čipotājiem arī.

Par sakarīgi rakstīšanu es biju domājis - izmanto lūdzu garumzīmes vismaz.

[ Šo ziņu laboja AF, 04 Apr 2018, 13:34:48 ]

Offline
R_S
26. Jun 2018, 15:08 #694

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 776

Braucu ar: nākotnes klasiku

Angliski runājoš kolēģis meklē, kur savam E92 M3 jaunu čipu uzlikt. Negribas lai viņu kautkur apčakarē tapēc gribēju painteresēties, kur visdrošāk viņam būtu vērsties?
Offline
Kaross
26. Jun 2018, 15:45 #695

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pārsvarā visiem ir vecie čipi. Jaunu šitam neuzliksi.
Lai pēc tam pastāsta cik tie 10zs ir jūtami klāt pie 420.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 26 Jun 2018, 15:45:40 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
laimislaimimigais
27. Jun 2018, 00:20 #696

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Viņu neapčakarēs jaudas stends ar +5% ieguvumu pie esošajiem Zs un +8% pie esošajiem Nm, pilnīgi nevērtīgs ieguvums.
Offline
AF
27. Jun 2018, 07:15 #697

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Kapēc nevērtîgs, cilvēks grib iegūt klāt tos 10-20hp, tur vairāk pat vērtīgs ir fakts, ka tas ir izdarīts un sirds ir laimīga.

Pietam, tas nemaksā nemaz tik daudz.
Offline
al13n
27. Jun 2018, 09:46 #698

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 641

Braucu ar:

N47 135KW padodas čipošanai? Ir kāda jūtama starpība pēc tam? Cik EUR naudas?
Offline
Jonix
27. Jun 2018, 10:41 #699

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


27 Jun 2018, 09:46:58 @al13n rakstīja:
N47 135KW padodas čipošanai? Ir kāda jūtama starpība pēc tam? Cik EUR naudas?
+35..40ZS un ap 70Nm

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Chubakla
27. Jun 2018, 11:50 #700

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39

Cik varētu izmaksāt uzlikt čipu SEAT TOLEDO 1.9tdi 110 zs ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo