Online
Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3644
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
28 Nov 2024, 16:55:21 @protams rakstīja:
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Jā.
Un ja reģenerē biežāk kā ik pēc apm. 500km tad jātīra kolektors.
VAG reģenerācijas dažiem modeļeim jau nullītēm notiek biežāk, nekā 500km. Dažādiem auto tie algoritmi mēdz atšķiries. Tāpat arī mērīt reģenerācijas kilometros, nav objektīvi, jo braukšanas apstākļi var atšķirties un kāds 45l dīzeļa nodedzinās 1000 km pa šoseju labos apstākļos un citam 45l nokurināti pēc pilsētā nobrauktiem 300km.
| Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2798
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
28 Nov 2024, 16:00:59 @Bender rakstīja:
Nekad nav manīts vairāk par vienu reģenerāciju uz bāku (800-1000km) gan BMW, gan VW.
Kas tās par mazajām un lielajām reģenerācijām, to tikai kolohzs spēs paskaidrot.
Tas ir ļoti atkarīgs no braukšanas profila. Kā arī, ievēroju ka bmw vismaz mēdz uztaisīt "ātro" reģenerāciju - kko bish padedzina, bet kad skaties datus, tad pēdējā reģenerāciju bijusi pirms daudz vairāk km. Tas viss pēc live data skatīts, nav izdomāts Tāpēc varbūt arī iespaids, ka reģenerējas ik pa 800-1000km. | Offline | | |
pohujs | | Kopš: 12. Sep 2024
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
|
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16243
Braucu ar:
|
02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8525
Braucu ar: m635csi
|
02 Dec 2024, 13:48:59 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka
tak te runa iepriekš bija, ka apgarotie prāti teicās, ka varēs iziet skati bez filtra, jo redz bez filtra tik un tā rādīs zem tā miljona | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16243
Braucu ar:
|
02 Dec 2024, 14:08:50 @crime rakstīja:
02 Dec 2024, 13:48:59 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka
tak te runa iepriekš bija, ka apgarotie prāti teicās, ka varēs iziet skati bez filtra, jo redz bez filtra tik un tā rādīs zem tā miljona
cik TA būs tā robeža??1.milj.kas zin tas ir padaudz,varbūt kaut kādi dzīvāki motori arī izies,redzēs,aiz laba filtra ir ~0 | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3644
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
02 Dec 2024, 14:19:09 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 14:08:50 @crime rakstīja:
02 Dec 2024, 13:48:59 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka
tak te runa iepriekš bija, ka apgarotie prāti teicās, ka varēs iziet skati bez filtra, jo redz bez filtra tik un tā rādīs zem tā miljona
cik TA būs tā robeža??1.milj.kas zin tas ir padaudz,varbūt kaut kādi dzīvāki motori arī izies,redzēs,aiz laba filtra ir ~0
Vēlos precizēt, ka kvēps arī ir MP (micro particle), ko aiztura filtrs. Turklāt, tam pēc regulām jāaiztura noteikta izmēra MP, bet ne tuvu ne visas. Mazāka apjoma daļiņas iet cauri filtram. EURO 6 standarts nosaka, ka uz 1km pieļaujami 4,5mg daļiņu emisija (tāds pats apjoms, kā bija EURO 5 standartam), bet papildus ir limits uz daļiņu skaitu, kurš nedrīkst pārsniegt 6x10 11 pakāpēc uz 1km, līdz ar to teikt, ka nekas neiet cauri ir nedaudz pārspītēti Stap citu tiešās iešprices benzīniem ir identiskas prasības (max 6x10 11 pakāpēc uz km un max 4,5mg uz km). Un šo arī var izpildīt tikai ar OPF. Protams, ka stāvot uz vietas nevar nosimulēt to 1km, līdz ar to daudzās valstīs ir dāžadi stanarti un pieņēmumi, kā nomērīt daļiņu skaitu stacionāram auto un kur ir robeža, ka filtrs skaitās, ka strādā, un kad vairs nestrādā. | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3580
Braucu ar: kruīzu
|
02 Dec 2024, 22:55:54 @smudo rakstīja:
02 Dec 2024, 14:19:09 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 14:08:50 @crime rakstīja:
02 Dec 2024, 13:48:59 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka
tak te runa iepriekš bija, ka apgarotie prāti teicās, ka varēs iziet skati bez filtra, jo redz bez filtra tik un tā rādīs zem tā miljona
cik TA būs tā robeža??1.milj.kas zin tas ir padaudz,varbūt kaut kādi dzīvāki motori arī izies,redzēs,aiz laba filtra ir ~0
Vēlos precizēt, ka kvēps arī ir MP (micro particle), ko aiztura filtrs. Turklāt, tam pēc regulām jāaiztura noteikta izmēra MP, bet ne tuvu ne visas. Mazāka apjoma daļiņas iet cauri filtram. EURO 6 standarts nosaka, ka uz 1km pieļaujami 4,5mg daļiņu emisija (tāds pats apjoms, kā bija EURO 5 standartam), bet papildus ir limits uz daļiņu skaitu, kurš nedrīkst pārsniegt 6x10 11 pakāpēc uz 1km, līdz ar to teikt, ka nekas neiet cauri ir nedaudz pārspītēti Stap citu tiešās iešprices benzīniem ir identiskas prasības (max 6x10 11 pakāpēc uz km un max 4,5mg uz km). Un šo arī var izpildīt tikai ar OPF. Protams, ka stāvot uz vietas nevar nosimulēt to 1km, līdz ar to daudzās valstīs ir dāžadi stanarti un pieņēmumi, kā nomērīt daļiņu skaitu stacionāram auto un kur ir robeža, ka filtrs skaitās, ka strādā, un kad vairs nestrādā.
zinu, ka benzīniem ar OPF nevar iziet skati bez OPF (vismaz vizuāli).
Bet kā ar daļiņām? Benzīnam arī mērīs? Un cik tur tā norma tad būs? Pagaidām, cik dzirdēts visur runā tikai par dīzeļiem | Offline | | |
|
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1878
Braucu ar:
|
03 Dec 2024, 10:03:21 @RaL rakstīja:
02 Dec 2024, 22:55:54 @smudo rakstīja:
02 Dec 2024, 14:19:09 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 14:08:50 @crime rakstīja:
02 Dec 2024, 13:48:59 @uldens1 rakstīja:
02 Dec 2024, 13:41:57 @pohujs rakstīja:
28 Nov 2024, 16:35:57 @e34 rakstīja:
Kas tur ir ar tiem tīrajiem vai netīrajiem galiem beigu beigās? Vai nokvēpis gals, bet strādājošs DPFs, kas reģenerē reizi 170-200km un smirdinās nozīmēs to, ka tas DPF tomēr ir saplaisājis un caurs un tāpēc tie sodrēji ir nosēdušies bundulī un līdz ar to arī mazās neredzamās daļas iet cauri ar augstu iespājamību, ka pāri normām
Ja nokūpējis gals tad tur ir čau, pašam bija tāda pieredze, te forumā teica kāds, ka melns gals neesot īsti rādītājs, bet es tādu auto ar melnu galu bet fiziski esošu dpf aizdzinu uz pārbaudi un tur pateica, ka nāk ārā vairāki miljoni daļiņas, ieliku citu filtru, pārbaudīju un tagad viss ir labi
Bet loģiski,ja tiek kvēps cauri filtram,tad kā var netikt cietā daļiņa,kas ir krietni mazāka
tak te runa iepriekš bija, ka apgarotie prāti teicās, ka varēs iziet skati bez filtra, jo redz bez filtra tik un tā rādīs zem tā miljona
cik TA būs tā robeža??1.milj.kas zin tas ir padaudz,varbūt kaut kādi dzīvāki motori arī izies,redzēs,aiz laba filtra ir ~0
Vēlos precizēt, ka kvēps arī ir MP (micro particle), ko aiztura filtrs. Turklāt, tam pēc regulām jāaiztura noteikta izmēra MP, bet ne tuvu ne visas. Mazāka apjoma daļiņas iet cauri filtram. EURO 6 standarts nosaka, ka uz 1km pieļaujami 4,5mg daļiņu emisija (tāds pats apjoms, kā bija EURO 5 standartam), bet papildus ir limits uz daļiņu skaitu, kurš nedrīkst pārsniegt 6x10 11 pakāpēc uz 1km, līdz ar to teikt, ka nekas neiet cauri ir nedaudz pārspītēti Stap citu tiešās iešprices benzīniem ir identiskas prasības (max 6x10 11 pakāpēc uz km un max 4,5mg uz km). Un šo arī var izpildīt tikai ar OPF. Protams, ka stāvot uz vietas nevar nosimulēt to 1km, līdz ar to daudzās valstīs ir dāžadi stanarti un pieņēmumi, kā nomērīt daļiņu skaitu stacionāram auto un kur ir robeža, ka filtrs skaitās, ka strādā, un kad vairs nestrādā.
zinu, ka benzīniem ar OPF nevar iziet skati bez OPF (vismaz vizuāli).
Bet kā ar daļiņām? Benzīnam arī mērīs? Un cik tur tā norma tad būs? Pagaidām, cik dzirdēts visur runā tikai par dīzeļiem
...es savam besīna autiņam nomainīju tikai tā iemesla dēļ, ka bundža sāka sabrukt... | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3644
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Benziniem ar OPF (no 2019. Gada) pagaidam par merisanu nerunā. | Offline | | |
Rhs1992 | | Kopš: 09. Apr 2016
Ziņojumi: 653
Braucu ar: W211 E350
| Links
Te ir tas aparāts. Maksā vairākus tūkstošus | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4018
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| Tādi pusnojāti ielies neste my, nobrauks pāris bāķeles un izies | Offline | | |
Delerium | | Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8303
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
| MAD Motors Valmieras ielā tāds ir. Var braukt mērīt. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9348
Braucu ar: Alfu
|
03 Dec 2024, 12:31:55 @e34 rakstīja:
Tādi pusnojāti ielies neste my, nobrauks pāris bāķeles un izies
Nop. Tas tikai nenojātiem palīdzēs. + cik saprotu tāpat softiski jāiejaucās, lai zem miljona palīstu.
Nebūs viegla (lēta) ceļa | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4018
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
03 Dec 2024, 12:42:13 @kkas rakstīja:
03 Dec 2024, 12:31:55 @e34 rakstīja:
Tādi pusnojāti ielies neste my, nobrauks pāris bāķeles un izies
Nop. Tas tikai nenojātiem palīdzēs. + cik saprotu tāpat softiski jāiejaucās, lai zem miljona palīstu.
Nebūs viegla (lēta) ceļa
Nenojātiem jau nav jāpalīdz manuprāt. Atkarībā ko Tu biji domājis nojātu-visu lūzni,vai plaisainu DPF. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9348
Braucu ar: Alfu
| kā būs mazākās problēmas ar degmaisījumu un dpf off vai plaisa. tā miljonā neiekļausies. | Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|