Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
BigDog24
07. Feb 2022, 11:13 #681

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


07 Feb 2022, 10:59:57 @Sandis_UR rakstīja:

Pats lieto? Saprotu muļķīgs jautajums, bet kāds pateriņš?

Aftermarketa diski (ne keramika) ir pieejami?

Cik parastā apkope? Ir bijušas arī kādas kaites?


Nē, man pēdēja gotiņa bij MY2011 no mollera ar 4,2tdi. (toreiz patērīņs bij vidēji 9,8l daudz dzīvojoties pa pilsetu) Par bremzēm mani molleris sāka jau gatavot pie 26k km, bet kā te kolēģi saka, daudz braucu pa pilsētu.
Cik atminos, toreiz gan uz q7 v8 bremžu komplekts maksāja kā tagad 3.0tdi vw

2015ajā pabraucu ar 4M Q7, nebiju sajūsmā par salonu (pati braukšana, piekare dēļ svara samazinājuma gan bij krietni feināka). Bet nu tas katram individuāli, nedrīkst, manuprāt, citu iespaidus ņemt paurī.
Kā jau vienmēr- nepirkt pirmos ražošanas gadus un tad jau jau visas sāpes piedosi, ja tas auto patiesi patīk.
Offline
OS83
07. Feb 2022, 11:30 #682

Kopš: 06. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 183

Braucu ar: GTG


07 Feb 2022, 10:55:27 @smudo rakstīja:
Keramiskie diski atkarībā no ražotājaun auto maksā 5-15k EUR gabalā + kluči. off topic: Piemēram, Cayman R (2012. gads) katrs disks 5+k EUR + kluči pāris k. Tāds auto lietots tagad maksā 50-70k EUR, bet ja būs jāveic disku maiņa pie 100k km (ja auto daudz trasi redzējis), tad rēķins uz 25k EUR, vai arī pa kādi 5-7k EUR konversija uz OEM steel brakes set-upu, ja nedod līzingu bremžu apkopei. Starp citu CF bremžu diskiem nemēra biezumu, bet gan blīvumu. Karstuma rezultātā blīvums ar laiku samazinās un vienā brīdi jāmaina. Bet braukājot pa ielu, tie CF diski viegliem auto var noiet arī 200k km.


Atkarībā kā brauc pa to ielu Kad bija RS7 tad pēc 15k km priekšējam keramiskajam diskam bija gabali pa 3-10mm lielumā izrauti ārā, līdz ar ko sāka vibrēt bremzējot. Nomainīju, pēc pāris tukstošiem km arī otram tas pats bija. Pēc tam gan nobraucu vairāk 20k km un pārdevu, bet bremzes vēl bija ok.
Ar vienu kluču komplektu var nobraukt 60-70k km
Offline
crime
18. Feb 2022, 11:05 #683

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8520

Braucu ar: m635csi

es taisītu steidž 3 un demontētu arī pečku nahren
Offline
bum_bumz
18. Feb 2022, 11:58 #684

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6756

Braucu ar: E34


18 Feb 2022, 11:18:29 @Mikjelis rakstīja:
gribētos konstruktīvas atbildes, jo šitas ir ikdienas auto. Aukstums besī. Nu labi, pečka strādā godam, bet tad jāvelkas uz 1.5k rpm visu dienu, jo bez 90 grādiem "drag race" netaisu.

Pufaikas joprojām tirgo, var arī palūgt krieviem kādu
Offline
endurists
07. Mar 2022, 20:19 #685

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


06 Sep 2021, 09:08:11 @HS rakstīja:

05 Sep 2021, 21:56:33 @endurists rakstīja:
Sveiciens VAG braucējiem!

Sievas (a4 b6 1.9 automāts) pastiprināti uzvibrē tā straujāk paātrinoties. Virspusēji, pāris min pašķirstot google rezultātus, izmet iespējamību ka pusass iekšējā "miroņgalva" iet uz beigām. Varbut kādam ir vēl kādi ieteikumi vai versijas?

Ticamāk, ka tripod rumba


Beidzot pirms pāris nedēļām aizvibrēju līdz servisam un tā arī bija,ka tripodi sadiluši! Lai samainītu tad protams audi jautrība ar atsaitēm un "garajām skrūvēm", samainot viss iet labi un nevibrē!
Offline
7977
13. Mar 2022, 22:03 #686

Kopš: 25. May 2011

Ziņojumi: 390

Braucu ar:

Kungi, audi 3.0 tdi ar 245 zs ~2013. gads - jautājums - ar oriģinālajiem 350 kkm un zināmu vēsturi tādu auto var pirkt, vai velk jau uz kapu pusi?
Offline
Kaross
13. Mar 2022, 22:59 #687

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4367

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pie tāda nobraukuma ķēdes noteikti sāk piegrabēt. Audi to ļoti labi var dzirdēt. Vēlams mainīt. Starp galvām noteikti EGR dzesētāja blīves sāks tecēt, sprauslām paplāksnes var pūst garām, bet nu pa lielam dārgākais tur ir ķēdes maiņa. Viss pārējais ir sīkumi salīdzinoši.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
eecis
14. Mar 2022, 10:01 #688

Kopš: 30. Aug 2006

No: Talsi

Ziņojumi: 249

Braucu ar: E36


13 Mar 2022, 22:03:16 @7977 rakstīja:
Kungi, audi 3.0 tdi ar 245 zs ~2013. gads - jautājums - ar oriģinālajiem 350 kkm un zināmu vēsturi tādu auto var pirkt, vai velk jau uz kapu pusi?

Man ir tieši tāds auto, kuram šodien būs 444`444km nobraukums. Pie 400kkm nomainīju spararatu, ķēdi un jaunu pneimo sūkni (ali- kaut kas ap 100eur) un braucu jau 40`000km bēdu nezinādams. Kaut kur kāda eļļas noplūde ir, bet starp intervāliem (10-13kkm) pat nav jāuzlej, ta ka viss normas robežās. Neko sliktu nevaru pateikt, un līdz pusmiljonam noteikti braukšu, jo auto vienkārši patīk un citu neko par adekvātu ciparu šobrīd tāpat nevar nopirkt.
Offline
boo
14. Mar 2022, 11:09 #689

Kopš: 13. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar:


14 Mar 2022, 10:01:06 @eecis rakstīja:

13 Mar 2022, 22:03:16 @7977 rakstīja:
Kungi, audi 3.0 tdi ar 245 zs ~2013. gads - jautājums - ar oriģinālajiem 350 kkm un zināmu vēsturi tādu auto var pirkt, vai velk jau uz kapu pusi?

Man ir tieši tāds auto, kuram šodien būs 444`444km nobraukums. Pie 400kkm nomainīju spararatu, ķēdi un jaunu pneimo sūkni (ali- kaut kas ap 100eur) un braucu jau 40`000km bēdu nezinādams. Kaut kur kāda eļļas noplūde ir, bet starp intervāliem (10-13kkm) pat nav jāuzlej, ta ka viss normas robežās. Neko sliktu nevaru pateikt, un līdz pusmiljonam noteikti braukšu, jo auto vienkārši patīk un citu neko par adekvātu ciparu šobrīd tāpat nevar nopirkt.

Vēlējos pajautāt, kāpēc mainīji arī spararatu?
Offline
Belluuns
14. Mar 2022, 12:31 #690

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9631

Braucu ar: quattro

Man tagad sāka grabēt spararats. Skan priekšas arkā tā kā karotes grabētu iemet D vai R un negrab. Nāksies noraut kārbu.
Offline
eecis
15. Mar 2022, 08:14 #691

Kopš: 30. Aug 2006

No: Talsi

Ziņojumi: 249

Braucu ar: E36


14 Mar 2022, 11:09:59 @boo rakstīja:

14 Mar 2022, 10:01:06 @eecis rakstīja:

13 Mar 2022, 22:03:16 @7977 rakstīja:
Kungi, audi 3.0 tdi ar 245 zs ~2013. gads - jautājums - ar oriģinālajiem 350 kkm un zināmu vēsturi tādu auto var pirkt, vai velk jau uz kapu pusi?

Man ir tieši tāds auto, kuram šodien būs 444`444km nobraukums. Pie 400kkm nomainīju spararatu, ķēdi un jaunu pneimo sūkni (ali- kaut kas ap 100eur) un braucu jau 40`000km bēdu nezinādams. Kaut kur kāda eļļas noplūde ir, bet starp intervāliem (10-13kkm) pat nav jāuzlej, ta ka viss normas robežās. Neko sliktu nevaru pateikt, un līdz pusmiljonam noteikti braukšu, jo auto vienkārši patīk un citu neko par adekvātu ciparu šobrīd tāpat nevar nopirkt.

Vēlējos pajautāt, kāpēc mainīji arī spararatu?

Sāka izdot nevēlamas skaņas un pie vienām sāpēm, mainot ķēdi, tika nolemts nomainīt arī to.

444`444
Offline
Locis
16. Mar 2022, 08:04 #692

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11229

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Kā dpfs pie tāda noskrējiena Audi?
Offline
eecis
16. Mar 2022, 08:52 #693

Kopš: 30. Aug 2006

No: Talsi

Ziņojumi: 249

Braucu ar: E36


16 Mar 2022, 08:04:16 @Locis rakstīja:
Kā dpfs pie tāda noskrējiena Audi?

Viss kārtībā! Pie mana braukšanas stila šad tad sanāk 'izdedzināt', braucot pa šoseju, ar palielinātiem apgriezieniem. Pagaidām viss strādā kā oriģināli ir paredzēts. Līdz šim arī apkopes pārsvarā ir veiktas pie dīlera, bet nu jau sāk aptrūkties vēlme tur braukt.
Offline
Rolits
23. Mar 2022, 15:02 #694

Kopš: 07. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: Kia & Fazer

Padalieties ar pieredzi par Audi Q5.
Interesē, visticamāk 2.0L dīzelis ar automātu, quattro - jā/nē, gads 2015-2017(ne pēdējais modelis)

Kādas ir raksturīgākās un dārgākas problēmas, pie kādiem nobraukumiem pārādās?
Offline
dainiiz
23. Mar 2022, 15:33 #695

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


14 Mar 2022, 12:31:10 @Belluuns rakstīja:
Man tagad sāka grabēt spararats. Skan priekšas arkā tā kā karotes grabētu iemet D vai R un negrab. Nāksies noraut kārbu.



aizbraucot liidz ITA nesaremontejaas pa celam?
Offline
Belluuns
23. Mar 2022, 15:36 #696

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9631

Braucu ar: quattro

Nē, izturēja godam. Laba mašīna.
Offline
siga
23. Mar 2022, 16:16 #697

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 97

Braucu ar: kukušku


23 Mar 2022, 15:02:01 @Rolits rakstīja:
Padalieties ar pieredzi par Audi Q5.
Interesē, visticamāk 2.0L dīzelis ar automātu, quattro - jā/nē, gads 2015-2017(ne pēdējais modelis)

Kādas ir raksturīgākās un dārgākas problēmas, pie kādiem nobraukumiem pārādās?

Ir 16 gada benzīns, nobraukums gan vēl tikai kādi 53t, tikai apkopes, modelis ražojās nepilnus 10 gadus un vismaz benzīnam problēmas 16 gadam pat netā nevar atrast. Kaimiņš tādam pašam dīzelim adblue amputēja, kaut kādas vainas ar to bija. Ja panorāmas jumts, tad drošvien nedaudz skanēs pa bedrēm, ja garantijas laikā jau nebūs mainīts.
Man pat bremzes vēl nav aiztiktas un izskatās, ka vēl braukt un braukt.
Offline
crime
23. Mar 2022, 16:45 #698

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8520

Braucu ar: m635csi


23 Mar 2022, 15:02:01 @Rolits rakstīja:
Padalieties ar pieredzi par Audi Q5.
Interesē, visticamāk 2.0L dīzelis ar automātu, quattro - jā/nē, gads 2015-2017(ne pēdējais modelis)

Kādas ir raksturīgākās un dārgākas problēmas, pie kādiem nobraukumiem pārādās?


2009.g 125kw 2.0tdi quattro:

pie 130 tk samainīju pusasis priekšā
pie 170 tk reika izbeidzās, uzliku jaunu
pie 170 tk jauns sajūgs stronic + mehatronic dakša

kaut kad pa vidu izbeidzās abi vadības bloki priekšējo lukturu lediem

pie 200 tk jauns EGR

pārējais viss kā jau jebkuram auto, bremzes, eļļas, filtri, spuldzes xenon. ritošajā no 115-215tk nekas nav darīts vispār, aizmugures amortizatorus samainīju kkad, jo sensona tīrīja noliktavu un par sachs amjiem prasīja 40eur par abiem, savācu un uzliku, lai ir. nu ritošā tur labi, bet tas auto visu laiku ir uz baloniem 235/65r17, moš tāpēc nekas nav izgrabējis.

p.s. drīzumā tiks tirgots, ja kādam ir interese, pm, iedošu visu info un bildes ar sataisīšu, nav bijis laiks pagaidām tam visam.

[ Šo ziņu laboja crime, 23 Mar 2022, 16:45:58 ]

Offline
AV89
09. Apr 2022, 18:21 #699

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Ir kāds saskāries kādas atšķirības ir A4 B5 (DMX) un A6C5 (EPV) kārbām? Konkrēti abi 1.9tdi 81kw automāti, motors novietots abiem vienādi, atradu šķilteni tepat blakus miestā, bet audi nebija pa rokai, lai kodu salīdzinātu
Var tur kko saķīmiķot, lai pilnvērtīgi funkcionē viss vai meklēt citu donoru? Skatos, ka ar DMX kodu iet arī passat b5, bet nu jā, restaurācijai 1k neceļās atdot, pirkt šrotā negribās tādu ko nav iespējas notestēt..
Offline
Esspatss
09. Apr 2022, 19:05 #700

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 598

Braucu ar:

Hvz ,kas tur atšķiras,kāds sīkums varbūt. Abas vienādas, katalogos iet vienā ailē utt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo