Online
Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60 II
Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| N sērijai nav nācies pētīt, bet M sērijas motoriem salocītus vārstus bez galvas noņemšanas nevarēja atklāt, atspere spēja atliekt vārstu atpakaļ
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Pārbaudot teoriju: Kā reiz ir n47 ar plīsušām abām ķēdēm un 8 vārsti ir ķēruši pa virzuli, būs rīt jāieliek patronā un ar indikatoru jāpamēra met vai nemet cepure
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
motherfuckers | | Kopš: 06. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 473
Braucu ar: E53 V8
| 535d braucot uz 100/110 km/h raustas apgriezieni,to var just arī auto gaitā!
Kāds zinās kāpēc man šitas nabags atkal liks vērt vaļā naudas maku? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| automāts? Tad iespējams, ka hidrotransformators mirst nost
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
motherfuckers | | Kopš: 06. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 473
Braucu ar: E53 V8
|
28 May 2017, 16:37:52 @RSAWorkshop rakstīja:
automāts? Tad iespējams, ka hidrotransformators mirst nost
Automāts!
Doties pie driver?? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| un ko Tu gribi, lai Pēteris izdara? Diez vai viņam būs vēlme ņemt nost ātrumkārbu un restaurēt hidrotransformatoru
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
motherfuckers | | Kopš: 06. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 473
Braucu ar: E53 V8
|
28 May 2017, 17:47:22 @RSAWorkshop rakstīja:
un ko Tu gribi, lai Pēteris izdara? Diez vai viņam būs vēlme ņemt nost ātrumkārbu un restaurēt hidrotransformatoru
Varbūt ir kāds cits iemesls un iespējams diagnostika parādīs!
Un ja tomēr hidrotransformātors,kāds zin kādas ir remonta izmaksas? | Offline | | |
Latvietis96 | | Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
| ap 400e | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
28 May 2017, 17:54:20 @motherfuckers rakstīja:
28 May 2017, 17:47:22 @RSAWorkshop rakstīja:
un ko Tu gribi, lai Pēteris izdara? Diez vai viņam būs vēlme ņemt nost ātrumkārbu un restaurēt hidrotransformatoru
Varbūt ir kāds cits iemesls un iespējams diagnostika parādīs!
Un ja tomēr hidrotransformātors,kāds zin kādas ir remonta izmaksas?
restaurēts transformators bija kkas ap 200eur, eļļa ar filtru ap 200eur darbs 100-150eur
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
dreimanis_lv | | Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
| Nu ko atkal var gāzēt dīzeli
http://www.bildites.lv/images/qp8sgnu4/64024/thumbnail.jpg | Offline | | |
oskalo | | Kopš: 16. Feb 2015
No: Valmiera
Ziņojumi: 13
Braucu ar: E39 2.8 e60 2.2
|
28 May 2017, 12:55:25 @Angelz rakstīja:
28 May 2017, 11:24:34 @oskalo rakstīja:
28 May 2017, 10:45:29 @Angelz rakstīja:
28 May 2017, 09:55:17 @oskalo rakstīja:
Sveiki.(e60 2.2 benzīns)Pieslēdzu pie radio bloka no ebaya pirktu plug n play aux vadu bet neskan ,kas jādara lai skanētu man tas radio jau maigi sakot ir apnicis.
Kurš gads, kāds media konfigs, pliks radio?
2004 gads .
radio un parasta diska(cd) lasitajs
Ja vadu esi korekti piesledzis tad kodēšanas vaina. Jebkurā gadījumā jāskatās eksemplārs, iespējams bik lielāks seks gaidāms nekā parasti.
Vads korekti pieslegts.
Un ja kodēšanas vaina vai zini kādu vai carbūt pats vari piekodēt?
Un apmēram cik tāds prieks maksā? | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Kodēšana vajadzīga lai aktivizētu pašu AUX ieeju, bet ja tā jau ir un vienalga neskan, tad jau nebūs korekti pieslēgts.
Tas, ka eBay sludinājuma uzraksta "for BMW", galīgi nav rādītājsm jo atkarība no izlaides gada un galvas tur tāpat ir vismaz 2 dažādi kabeļa varianti.
| Offline | | |
oskalo | | Kopš: 16. Feb 2015
No: Valmiera
Ziņojumi: 13
Braucu ar: E39 2.8 e60 2.2
|
28 May 2017, 20:20:52 @josi rakstīja:
Kodēšana vajadzīga lai aktivizētu pašu AUX ieeju, bet ja tā jau ir un vienalga neskan, tad jau nebūs korekti pieslēgts.
Tas, ka eBay sludinājuma uzraksta "for BMW", galīgi nav rādītājsm jo atkarība no izlaides gada un galvas tur tāpat ir vismaz 2 dažādi kabeļa varianti.
kabelis derēja perfekti bet viņš ir tikai pieslēgts nav ne kodēts ne aktivizēts. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| cik juus varat pleesties. vieniigais kaapeec diizelji vispaar iet ir progress turbiinaas. protams arii ieshprices ir konkreeti progreseejushas bet tas jaudu maz iespaido, vairaak ekologjiju un ekonomiju..
bet kaa mees labi zinaam tad autorazhotaaji diizeljus driiz vispaar paarstaas razhot. piem kas tur jau atteicaas, Volvo laikam.. jo bez softiska atgaazhu paarbaudes appisiena dabuut jaudu no taa vairs nevar![ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 May 2017, 22:14:36 ] | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| cik juus varat pleesties. vieniigais kaapeec diizelji vispaar iet ir progress turbiinaas. protams arii ieshprices ir konkreeti progreseejushas bet tas jaudu maz iespaido, vairaak ekologjiju un ekonomiju..
bet kaa mees labi zinaam tad autorazhotaaji diizeljus driiz vispaar paarstaas razhot. piem kas tur jau atteicaas, Volvo laikam.. jo bez softiska atgaazhu paarpudes appisiena dabuut jaudu no taa vairs nevar! | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
28 May 2017, 15:20:21 @RSAWorkshop rakstīja:
N sērijai nav nācies pētīt, bet M sērijas motoriem salocītus vārstus bez galvas noņemšanas nevarēja atklāt, atspere spēja atliekt vārstu atpakaļ
tu nopietni?? | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| starp citu, no kura gada naak tie BMW diizelji ar uriinskaabi? nav kaadam taads?
luuk, tas ir sekas 2 gab. NOx sensori, chupinja ar t sensoriem, visa taa uriinskabes padariishana ar apsildi..
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 May 2017, 22:21:35 @Angelz rakstīja:
Man pilnīgi pie kājas ar ko jūs braucat, kaut uz plikas dirsas. Mans auto ir labā stāvoklī un tāds arī tiks uzturēts iekams būs manā īpašumā.
Tāda sajūta N53, kad tev ir bijusi smaga bērnība. Par katru cenu centies nepalikt "vārdu" parādā. Un pierādīt kad tikai tev piederošais ir pats pats un pārējiem ir suuu
nee, kapeec. ir daudz atraktivu benziina dzineeju. ir interesantas kaarbas, SMG ieskaitot. tas par sportisku braukshanu runaajot.
ir diizelju dzineji, kas ir darba zirgi - paredzeti lieliem attaaumiem. ir automaatiskaas kaarbas, kas paredzeetas sievieteem un jaunaas paaudzes ''viirieshiem''.
es gan neesmu baigi mekleejis, bet man ir aizdoma, ka powers ir unikaals tieshi tajaa, ka diizeli + automaatu pasniedz kaa sportiskas braukshanas augstaako pilotaazhu. ir veel kaads forums, kur ko taadu postulee? ir/ iemetiet, luudzu, linku! | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Kaspich nevajag nolikt tomaatu ok, tomaats tieshi ir kruts kombinaacijaa ar turbiinu - paarsleedzas nezaudeejot spiedienu iepluudes kolektoraa. Manuaalai braukshanai daudz lielaaks fun ir njiprs atmosfeeriskais dzineejs. Bet automaatam ir savi plusi. Kaut vai paskatamies amiishu muscle car eeru - 3 aautrumu kaarbas TH400 konkreeti ir vienk nenokaujamas, taas speej tureet pamatiigu slodzi au stock izpidliijumaa 500 bhp bet ja veic aftermarket uzlabojumus liidz pat 1000 bhp un pat vairaak.. Un tie 60-tie gadi.. manuaalji luuzt un pliist pie taadaam slodzeem.
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 May 2017, 22:37:57 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 May 2017, 22:31:23 @bmwaddict rakstīja:
Kaspich nevajag nolikt tomaatu ok, tomaats tieshi ir kruts kombinaacijaa ar turbiinu - paarsleedzas nezaudeejot spiedienu iepluudes kolektoraa. Manuaalai braukshanai daudz lielaaks fun ir njiprs atmosfeeriskais dzineejs. Bet automaatam ir savi plusi. Kaut vai paskatamies amiishu muscle car eeru - 3 aautrumu kaarbas TH400 konkreeti ir vienk nenokaujamas, taas speej tureet pamatiigu griezi 500 njuutonus bet ja veic aftermarket uzlabojumus liidz pat 1000 njuutoniem un pat vairaak.. Un tie 60-tie gadi..
+101. es [skjiet, shajaa teemaa] tieshi par to pashu murgojos: diizelim automaats ir kaa radiits. tieshi tas, kas vajdziigs! teema ir cita - te taadi sportisti visi [sajuta, ka krustaa skjeersaam liek da driftee uz nebeedu], bet brauc ar diizeljiem + automaatiem.
kaut.. hvz, amiishi arii ar korveteem meegjina drifteet.. varbuut 2017.gadaa ir normaali, ka ir vnk 1 gab. gaazes pedaalis un ''driftee'' | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|