Online

Pašreiz BMWPower skatās 247 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
sys9291
10. Mar 2024, 11:55 #681

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Mar 2024, 11:38:17 @HiJaCKeR rakstīja:

10 Mar 2024, 11:36:16 @Briize rakstīja:

10 Mar 2024, 11:22:00 @HiJaCKeR rakstīja:

10 Mar 2024, 11:05:26 @Briize rakstīja:

09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:

09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...

tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē...

Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt.

a ko gribi? negribi lielus izdevumus, preci kolhoznieci slaucēju. gribi glītu cacu, esi gatavs izdevumiem. par visu ir jāmaksā. un dzinēji ir lūzuši vienmēr, 10, 20, 30 gadu atpakaļ taisīja kapitalkas, tāka nav ko čīkstēt.

Es neko negribu, es braucu ar dīzeli un punkts, bet te vairāki jūzeri propogandē, ka ar benzīnu viss ir labi, nav tur nekas, nedz labi, nedz lēti un arī benzīnu strebj 9l/100km mierīgi braucot, a ja grib pabraukt drusku dinamiskāk tad aiziet patēriņa aritmētiskā progresija kosmosā...
Čoms pirms pusgada atdzina no Vācijas Škodu Superb nodzina no treiļa, pabrauca 25km un saprata, ka viens stobrs neiet, uztaisīja kapitalku tam TSI sūdsam un tagad brsuc laimīgs ar 9,2l patēriņu

nu es braucu ar savu 330i jau 10 gadus un man ir labi. degvielas patēriņš ir 9,7. lielisks dzinējs un auto. ir skaņa un dinamika. un nākamo domāju ņemt B48, B58 man nevajag, esmu vecss, kādu vēl naher dīzeli.

man arī B48 pietiek atliektiem galiem...
Offline
martins_usars
10. Mar 2024, 16:12 #682

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Iekšējais žopometrs un dažāda apkārtējo pieredze liecina, ka B48 ir ļoti ekonomisks motors, salīdzinot ar to pašu EA888
Offline
Deivid
10. Mar 2024, 16:28 #683

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


10 Mar 2024, 11:38:17 @HiJaCKeR rakstīja:
nu es braucu ar savu 330i jau 10 gadus un man ir labi. degvielas patēriņš ir 9,7. lielisks dzinējs un auto. ir skaņa un dinamika. un nākamo domāju ņemt B48, B58 man nevajag, esmu vecss, kādu vēl naher dīzeli.


Ir te vēl normāli auto cilvēki palikuši
Offline
Murphy
10. Mar 2024, 18:46 #684

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


10 Mar 2024, 16:12:46 @martins_usars rakstīja:
Iekšējais žopometrs un dažāda apkārtējo pieredze liecina, ka B48 ir ļoti ekonomisks motors, salīdzinot ar to pašu EA888


hz, ir gan B48, gan EA888 - EA888 ir ekonomiskāks, pat ar visu to ka lielāks kuzavs jāved
Offline
abyss
10. Mar 2024, 18:52 #685

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


10 Mar 2024, 18:46:24 @Murphy rakstīja:

10 Mar 2024, 16:12:46 @martins_usars rakstīja:
Iekšējais žopometrs un dažāda apkārtējo pieredze liecina, ka B48 ir ļoti ekonomisks motors, salīdzinot ar to pašu EA888


hz, ir gan B48, gan EA888 - EA888 ir ekonomiskāks, pat ar visu to ka lielāks kuzavs jāved


Tam EA888 dahuja variācijas .

200kw versija ~ 9.5L, bet tas ar vidējo ātrumu 37 km/h. Tas, kas ir sāpīgāk, ka BMW uzražoja mazāk jaudīgu sulas paku, lai gan to darīja ~ 5 gadus vēlāk . Litrs šurpu turpu pie patēriņa pilnīgi poh.
Offline
sliir
10. Mar 2024, 20:05 #686

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

sāpīgāk, ka BMW uzražoja mazāk jaudīgu sulas paku, lai gan to darīja ~ 5 gadus vēlāk


Nav jau tā ka BMW un VW sacentās kurš var uztaisīt jaudīgāku 2L. Vnk VAGam varbūt nebija īsti motora tajā 280 zs zonā un viņi izvēlējās ieviest jaudīgāku 2.0 variāciju. Neba tajā VAG dzinējā ir kaut kas maģisks kas viņam dod iespēju būt 30 zs jaudīgākam nekā BMW.
Offline
sys9291
10. Mar 2024, 20:12 #687

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Mar 2024, 18:46:24 @Murphy rakstīja:

10 Mar 2024, 16:12:46 @martins_usars rakstīja:
Iekšējais žopometrs un dažāda apkārtējo pieredze liecina, ka B48 ir ļoti ekonomisks motors, salīdzinot ar to pašu EA888


hz, ir gan B48, gan EA888 - EA888 ir ekonomiskāks, pat ar visu to ka lielāks kuzavs jāved

šeit nu gan jāpiekrīt, pie kam EA888 3.gen ir tehnoloģiskāks,
Offline
sn
11. Mar 2024, 10:17 #688

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


09 Mar 2024, 20:54:29 @sliir rakstīja:
Nez vai līzinga kantori nepiedāvās AdBlue bākas nomaksu. Vai DPF līzingu.

tur jārunā ar kafijasdraugs.lv, viņi piedāvā kafiju inbank līzingā uz 10 mēnešiem

bet tiem, kas baidās no fakta, ka ik pa 1-3 gadiem vajadzēs 1000-2000e servisā atstāt, var pirkt auto ar vienkāršāku piekari, mazākām bremzēm un zemāku jaudu. nu vai vispār izmantot carguru/citybee un neuztraukties par izmaksām.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
RSAWorkshop
11. Mar 2024, 10:58 #689

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7062

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Piedāvāju Incredit līzingu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
NN777
19. Mar 2024, 19:52 #690

Kopš: 04. Apr 2012

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Kur remontējat AdBlue pasākumu šim auto? Izleca AdBlue System Failure. Pirms mēneša salēju pilnu bāku ar OEM šķidrumu Un dīvaini tas, ka braucot paskatījos līmeni un pēc pāris min izmeta kļūdu.
Offline
Briize
19. Mar 2024, 20:04 #691

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


09 Mar 2024, 14:09:00 @Briize rakstīja:
Informatīvais kosavilkums, ja nu kādam kadreiz vajag - SCR aktīvās ADblue bākas maiņa kopā ar jau iekļautu pvn nostājās 1020euro.
- pati bāka oem 661euro+pvn
- nomaiņa (darbs) 84,60euro+pvn
- adblue šķidrums oriģinālais 5 pudeles (katrā 1,89l) 75euro+pvn
- pieslēgt pie kompja un nosmelt vecās adaptācijas kā arī pieregistrēt jauno bačoku, lai viss strādā kā nākas 22,5euro+pvn
Kopumā nav tik traki, ja ņem vērā, ka ta detaļa kalpos vismaz vēl 7 gadus, kad to auto jau sen būsu pardevis, arī nākamais saimnieks brauks un slavēs BMW marku jibim

Tikko izgāju šim cauri
Visticamāk līmena devējs aktīvajā (SCR) adblue bačokā izbeidzies, bet protams jāsak ar diagnostiku.

[ Šo ziņu laboja Briize, 19 Mar 2024, 20:08:44 ]

Offline
NN777
19. Mar 2024, 20:09 #692

Kopš: 04. Apr 2012

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


19 Mar 2024, 20:04:27 @Briize rakstīja:

09 Mar 2024, 14:09:00 @Briize rakstīja:
Informatīvais kosavilkums, ja nu kādam kadreiz vajag - SCR aktīvās ADblue bākas maiņa kopā ar jau iekļautu pvn nostājās 1020euro.
- pati bāka oem 661euro+pvn
- nomaiņa (darbs) 84,60euro+pvn
- adblue šķidrums oriģinālais 5 pudeles (katrā 1,89l) 75euro+pvn
- pieslēgt pie kompja un nosmelt vecās adaptācijas kā arī pieregistrēt jauno bačoku, lai viss strādā kā nākas 22,5euro+pvn
Kopumā nav tik traki, ja ņem vērā, ka ta detaļa kalpos vismaz vēl 7 gadus, kad to auto jau sen būsu pardevis, arī nākamais saimnieks brauks un slavēs BMW marku jibim

Tikko izgāju šim cauri


Es lasīju, kur remontēji? Un jautājums vai ar tādu var braukt, neapstāsies ceļa vidū? Man 5d apkope wessā, pie reizes varētu uztaisīt diagnostiku. Tik līdz wessam 100km jābrauc
Offline
NN777
19. Mar 2024, 20:35 #693

Kopš: 04. Apr 2012

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Vedu tikko sīko no treniņa, nerāda vairs nekādas kļūdas, tikai čeks deg
Offline
Briize
19. Mar 2024, 21:01 #694

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


19 Mar 2024, 20:35:11 @NN777 rakstīja:
Vedu tikko sīko no treniņa, nerāda vairs nekādas kļūdas, tikai čeks deg

Ja ir iededzies check engine tad kļūda ir aktīva, visticamāk tam SCR bačokam ir hana, bet palūdz, lai wessā uztaisa testbloku adblue sistēmai un tad jau ar to diagnostiku ļoti precīzi parādīs, kura komponente beigusies. Es ar to check engine lampiņu norullēju 2 nedēļas man škiet un kaut kādus 700km, nekas neapstājās...
Savu remontēju pie sava meha, kurš savulaik arī 10g nošancējis wessā,ja vajag varu iedot kontaktus.
Offline
Kaross
19. Mar 2024, 21:05 #695

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Auto apstāsies tikai tādā gadījumā ja displejā sāksies kilometru atskaite. Parasti gan tie ir vairāki simti kilometru. Tapēc nav par ko uztraukties.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
protams
19. Mar 2024, 21:16 #696

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben

Ugunsdzēšamo tik gan atjauno

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Kaross
19. Mar 2024, 21:17 #697

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kāds sakars ar ugunsdzēšamo?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
NN777
19. Mar 2024, 21:22 #698

Kopš: 04. Apr 2012

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Skaidrs, pagaidām paldies par informāciju! Wessā uztaisīs diagnostiku un būs skaidrība, cerams!
Offline
Briize
19. Mar 2024, 21:33 #699

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


19 Mar 2024, 21:17:47 @Kaross rakstīja:
Kāds sakars ar ugunsdzēšamo?

Viņš par B57 egr un ieplūdes kolektoru ķiķina...
Offline
protams
20. Mar 2024, 09:04 #700

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben


19 Mar 2024, 21:33:58 @Briize rakstīja:

19 Mar 2024, 21:17:47 @Kaross rakstīja:
Kāds sakars ar ugunsdzēšamo?

Viņš par B57 egr un ieplūdes kolektoru ķiķina...

Jā, jo izmeta čekendžin

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo