Online
Pašreiz BMWPower skatās 247 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er G30
Autors | Ziņojums |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
10 Mar 2024, 11:38:17 @HiJaCKeR rakstīja:
10 Mar 2024, 11:36:16 @Briize rakstīja:
10 Mar 2024, 11:22:00 @HiJaCKeR rakstīja:
10 Mar 2024, 11:05:26 @Briize rakstīja:
09 Mar 2024, 20:24:23 @sys9291 rakstīja:
09 Mar 2024, 19:24:15 @kexxx rakstīja:
mja, 1000 eur par plastmasas tvertni ar pāris dačikiem, kura kalpos dažus gadus...
tevi tas izbrīna? dieseļu uzturēšana gan izmaksu, gan sarežģītības ziņā jau sen ir dārgāka kā benzīnam..., bet mēs spītīgi meklējam dieseļus, kā arī personāzus, kas izprogrammēs visu kas ir jāremontē...
Man gan šķiet nekas tur nav nedz labāk, nedz lētāk ar tiem benzīniem - tie paši WAG grupas TSI vai TFSI pilnīgi sūdi, kuriem kapitālais sveicina jau pie 150k km, tas pats ar BMW N54, N55 utt. Par N55 vispār pilns youtubs ar briesmu lietām kā tie dzinēji izbeidzās uz tā fona pat N57 neliekas tik traki ar visiem šāļu sūdiem utt.
a ko gribi? negribi lielus izdevumus, preci kolhoznieci slaucēju. gribi glītu cacu, esi gatavs izdevumiem. par visu ir jāmaksā. un dzinēji ir lūzuši vienmēr, 10, 20, 30 gadu atpakaļ taisīja kapitalkas, tāka nav ko čīkstēt.
Es neko negribu, es braucu ar dīzeli un punkts, bet te vairāki jūzeri propogandē, ka ar benzīnu viss ir labi, nav tur nekas, nedz labi, nedz lēti un arī benzīnu strebj 9l/100km mierīgi braucot, a ja grib pabraukt drusku dinamiskāk tad aiziet patēriņa aritmētiskā progresija kosmosā...
Čoms pirms pusgada atdzina no Vācijas Škodu Superb nodzina no treiļa, pabrauca 25km un saprata, ka viens stobrs neiet, uztaisīja kapitalku tam TSI sūdsam un tagad brsuc laimīgs ar 9,2l patēriņu
nu es braucu ar savu 330i jau 10 gadus un man ir labi. degvielas patēriņš ir 9,7. lielisks dzinējs un auto. ir skaņa un dinamika. un nākamo domāju ņemt B48, B58 man nevajag, esmu vecss, kādu vēl naher dīzeli.
man arī B48 pietiek atliektiem galiem... | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Iekšējais žopometrs un dažāda apkārtējo pieredze liecina, ka B48 ir ļoti ekonomisks motors, salīdzinot ar to pašu EA888 | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
10 Mar 2024, 11:38:17 @HiJaCKeR rakstīja:
nu es braucu ar savu 330i jau 10 gadus un man ir labi. degvielas patēriņš ir 9,7. lielisks dzinējs un auto. ir skaņa un dinamika. un nākamo domāju ņemt B48, B58 man nevajag, esmu vecss, kādu vēl naher dīzeli.
Ir te vēl normāli auto cilvēki palikuši | Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
10 Mar 2024, 16:12:46 @martins_usars rakstīja:
Iekšējais žopometrs un dažāda apkārtējo pieredze liecina, ka B48 ir ļoti ekonomisks motors, salīdzinot ar to pašu EA888
hz, ir gan B48, gan EA888 - EA888 ir ekonomiskāks, pat ar visu to ka lielāks kuzavs jāved | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
10 Mar 2024, 18:46:24 @Murphy rakstīja:
10 Mar 2024, 16:12:46 @martins_usars rakstīja:
Iekšējais žopometrs un dažāda apkārtējo pieredze liecina, ka B48 ir ļoti ekonomisks motors, salīdzinot ar to pašu EA888
hz, ir gan B48, gan EA888 - EA888 ir ekonomiskāks, pat ar visu to ka lielāks kuzavs jāved
Tam EA888 dahuja variācijas .
200kw versija ~ 9.5L, bet tas ar vidējo ātrumu 37 km/h. Tas, kas ir sāpīgāk, ka BMW uzražoja mazāk jaudīgu sulas paku, lai gan to darīja ~ 5 gadus vēlāk . Litrs šurpu turpu pie patēriņa pilnīgi poh. | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| sāpīgāk, ka BMW uzražoja mazāk jaudīgu sulas paku, lai gan to darīja ~ 5 gadus vēlāk
Nav jau tā ka BMW un VW sacentās kurš var uztaisīt jaudīgāku 2L. Vnk VAGam varbūt nebija īsti motora tajā 280 zs zonā un viņi izvēlējās ieviest jaudīgāku 2.0 variāciju. Neba tajā VAG dzinējā ir kaut kas maģisks kas viņam dod iespēju būt 30 zs jaudīgākam nekā BMW. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
10 Mar 2024, 18:46:24 @Murphy rakstīja:
10 Mar 2024, 16:12:46 @martins_usars rakstīja:
Iekšējais žopometrs un dažāda apkārtējo pieredze liecina, ka B48 ir ļoti ekonomisks motors, salīdzinot ar to pašu EA888
hz, ir gan B48, gan EA888 - EA888 ir ekonomiskāks, pat ar visu to ka lielāks kuzavs jāved
šeit nu gan jāpiekrīt, pie kam EA888 3.gen ir tehnoloģiskāks, | Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
09 Mar 2024, 20:54:29 @sliir rakstīja:
Nez vai līzinga kantori nepiedāvās AdBlue bākas nomaksu. Vai DPF līzingu.
tur jārunā ar kafijasdraugs.lv, viņi piedāvā kafiju inbank līzingā uz 10 mēnešiem
bet tiem, kas baidās no fakta, ka ik pa 1-3 gadiem vajadzēs 1000-2000e servisā atstāt, var pirkt auto ar vienkāršāku piekari, mazākām bremzēm un zemāku jaudu. nu vai vispār izmantot carguru/citybee un neuztraukties par izmaksām.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7062
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Piedāvāju Incredit līzingu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
NN777 | | Kopš: 04. Apr 2012
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
| Kur remontējat AdBlue pasākumu šim auto? Izleca AdBlue System Failure. Pirms mēneša salēju pilnu bāku ar OEM šķidrumu Un dīvaini tas, ka braucot paskatījos līmeni un pēc pāris min izmeta kļūdu. | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
09 Mar 2024, 14:09:00 @Briize rakstīja:
Informatīvais kosavilkums, ja nu kādam kadreiz vajag - SCR aktīvās ADblue bākas maiņa kopā ar jau iekļautu pvn nostājās 1020euro.
- pati bāka oem 661euro+pvn
- nomaiņa (darbs) 84,60euro+pvn
- adblue šķidrums oriģinālais 5 pudeles (katrā 1,89l) 75euro+pvn
- pieslēgt pie kompja un nosmelt vecās adaptācijas kā arī pieregistrēt jauno bačoku, lai viss strādā kā nākas 22,5euro+pvn
Kopumā nav tik traki, ja ņem vērā, ka ta detaļa kalpos vismaz vēl 7 gadus, kad to auto jau sen būsu pardevis, arī nākamais saimnieks brauks un slavēs BMW marku jibim
Tikko izgāju šim cauri
Visticamāk līmena devējs aktīvajā (SCR) adblue bačokā izbeidzies, bet protams jāsak ar diagnostiku. [ Šo ziņu laboja Briize, 19 Mar 2024, 20:08:44 ] | Offline | | |
NN777 | | Kopš: 04. Apr 2012
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
19 Mar 2024, 20:04:27 @Briize rakstīja:
09 Mar 2024, 14:09:00 @Briize rakstīja:
Informatīvais kosavilkums, ja nu kādam kadreiz vajag - SCR aktīvās ADblue bākas maiņa kopā ar jau iekļautu pvn nostājās 1020euro.
- pati bāka oem 661euro+pvn
- nomaiņa (darbs) 84,60euro+pvn
- adblue šķidrums oriģinālais 5 pudeles (katrā 1,89l) 75euro+pvn
- pieslēgt pie kompja un nosmelt vecās adaptācijas kā arī pieregistrēt jauno bačoku, lai viss strādā kā nākas 22,5euro+pvn
Kopumā nav tik traki, ja ņem vērā, ka ta detaļa kalpos vismaz vēl 7 gadus, kad to auto jau sen būsu pardevis, arī nākamais saimnieks brauks un slavēs BMW marku jibim
Tikko izgāju šim cauri
Es lasīju, kur remontēji? Un jautājums vai ar tādu var braukt, neapstāsies ceļa vidū? Man 5d apkope wessā, pie reizes varētu uztaisīt diagnostiku. Tik līdz wessam 100km jābrauc | Offline | | |
NN777 | | Kopš: 04. Apr 2012
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
| Vedu tikko sīko no treniņa, nerāda vairs nekādas kļūdas, tikai čeks deg | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
19 Mar 2024, 20:35:11 @NN777 rakstīja:
Vedu tikko sīko no treniņa, nerāda vairs nekādas kļūdas, tikai čeks deg
Ja ir iededzies check engine tad kļūda ir aktīva, visticamāk tam SCR bačokam ir hana, bet palūdz, lai wessā uztaisa testbloku adblue sistēmai un tad jau ar to diagnostiku ļoti precīzi parādīs, kura komponente beigusies. Es ar to check engine lampiņu norullēju 2 nedēļas man škiet un kaut kādus 700km, nekas neapstājās...
Savu remontēju pie sava meha, kurš savulaik arī 10g nošancējis wessā,ja vajag varu iedot kontaktus. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4362
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Auto apstāsies tikai tādā gadījumā ja displejā sāksies kilometru atskaite. Parasti gan tie ir vairāki simti kilometru. Tapēc nav par ko uztraukties.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5651
Braucu ar: null ziiben
| Ugunsdzēšamo tik gan atjauno
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4362
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kāds sakars ar ugunsdzēšamo?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
NN777 | | Kopš: 04. Apr 2012
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
| Skaidrs, pagaidām paldies par informāciju! Wessā uztaisīs diagnostiku un būs skaidrība, cerams! | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
19 Mar 2024, 21:17:47 @Kaross rakstīja:
Kāds sakars ar ugunsdzēšamo?
Viņš par B57 egr un ieplūdes kolektoru ķiķina... | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5651
Braucu ar: null ziiben
|
19 Mar 2024, 21:33:58 @Briize rakstīja:
19 Mar 2024, 21:17:47 @Kaross rakstīja:
Kāds sakars ar ugunsdzēšamo?
Viņš par B57 egr un ieplūdes kolektoru ķiķina...
Jā, jo izmeta čekendžin
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|