Online

Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
Alkaans
22. Oct 2020, 14:43 #681

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


22 Oct 2020, 14:38:14 @V_Riks rakstīja:

22 Oct 2020, 14:32:38 @HiJaCKeR rakstīja:
priekš kam vispār sērijveida auto vajadzīgs individuālais čiptjūnings ?


Jo pa lielam katrs auto ir pats pa sevi individuāls un katram resurss ir nofists individuāli
Cits e60 530d čipojas, cits e60 530d ne tik labi!
Tāpēc atrod zelta vidusceļu
bet kā to vidusceļu atrod bez dyno? Tapēc viņs visiem liek stage1 uz ātro bez testa uz dyno, ja nu pipec, tad pēc mēneša būs kapi... a solīto jaudu vinš zin jo ir saglabātie čipa faili kas pirkti no ārzemēm kur kautkādi aptuvenie zirgi un grieze jau ir izmērīta uz dyno
Offline
streetking
22. Oct 2020, 14:45 #682

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:

nesaprotu par ko cepiens, kā jau te rakstīja - sērijveida auto, priekš kam individuāls tunings?
Alkān, nu un ka viņam parakstā rakstīts individual chiptuning? ko tu nebrēc ka neatslēdza ADblue tam e39? ko nebļauj, ka neveica nestandarta darbus?
pats teici ''kaut kā neiet'' Kaross kautko izdara 30min un tagad iet. vai tāmē bija individuāls chiptunings uz jaudas stenda tava draudziņa nopistajam e39?
Offline
HiJaCKeR
22. Oct 2020, 14:54 #683

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


22 Oct 2020, 14:49:00 @Alkaans rakstīja:

22 Oct 2020, 14:45:08 @streetking rakstīja:
nesaprotu par ko cepiens, kā jau te rakstīja - sērijveida auto, priekš kam individuāls tunings?
Alkān, nu un ka viņam parakstā rakstīts individual chiptuning? ko tu nebrēc ka neatslēdza ADblue tam e39? ko nebļauj, ka neveica nestandarta darbus?
pats teici ''kaut kā neiet'' Kaross kautko izdara 30min un tagad iet. vai tāmē bija individuāls chiptunings uz jaudas stenda tava draudziņa nopistajam e39?
Tapēc ka tādi auni kā tu viņu slavē, bet realitātē viņs 99% visiem vienu un to pašu krāmē no interneta dziļumiem kā vālērijs no laukiem.

pieļauju Kaross pacheko cik lielā mērā tā miskaste ir nodzīta, attiecīgi cik var celt jaudu, lai nenoklapē tuvākajā laikā
Offline
streetking
22. Oct 2020, 14:55 #684

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


22 Oct 2020, 14:49:00 @Alkaans rakstīja:

22 Oct 2020, 14:45:08 @streetking rakstīja:
nesaprotu par ko cepiens, kā jau te rakstīja - sērijveida auto, priekš kam individuāls tunings?
Alkān, nu un ka viņam parakstā rakstīts individual chiptuning? ko tu nebrēc ka neatslēdza ADblue tam e39? ko nebļauj, ka neveica nestandarta darbus?
pats teici ''kaut kā neiet'' Kaross kautko izdara 30min un tagad iet. vai tāmē bija individuāls chiptunings uz jaudas stenda tava draudziņa nopistajam e39?
Tapēc ka tādi auni kā tu viņu slavē, bet realitātē viņs 99% visiem vienu un to pašu krāmē no interneta dziļumiem kā vālērijs no laukiem.


es kādu slavēju? jā esmu bijis pie viņa, nē ar vienu reizi visu neizdarija, braucu 2 reiz.rezultātā darbu paveica. ECU ir labots ļoti daudz kas, jauda noteikti ir vairāk. ECU veiktas ļoti daudz izmaiņas, arī tur kur viņas nebija vajadzīgas, bet dažās vajadzīgajās vietās izmaiņu nebija. vai es viņu slavēju? nē, vai es jūtos uzmests/appists? nē. vajadzīgās izmaiņas veicu pats.

Tu labāk nebūtu muti daudz virinājis un pats pajautājis savam 'vālērijs no laukiem' kur ņēma tavu individuālo chipu. atceros kādu laiku atpakaļ raudāji forumā, cik kruti tev viss sačipots.
Offline
Locis
22. Oct 2020, 15:04 #685

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


22 Oct 2020, 14:43:36 @Alkaans rakstīja:

22 Oct 2020, 14:38:14 @V_Riks rakstīja:

22 Oct 2020, 14:32:38 @HiJaCKeR rakstīja:
priekš kam vispār sērijveida auto vajadzīgs individuālais čiptjūnings ?


Jo pa lielam katrs auto ir pats pa sevi individuāls un katram resurss ir nofists individuāli
Cits e60 530d čipojas, cits e60 530d ne tik labi!
Tāpēc atrod zelta vidusceļu
bet kā to vidusceļu atrod bez dyno? Tapēc viņs visiem liek stage1 uz ātro bez testa uz dyno, ja nu pipec, tad pēc mēneša būs kapi... a solīto jaudu vinš zin jo ir saglabātie čipa faili kas pirkti no ārzemēm kur kautkādi aptuvenie zirgi un grieze jau ir izmērīta uz dyno

Bet es nesaprotu kur tieši problēma? Nepatīk,nebrauc pie karosa,es tur vismaz 2 auto čipoju,braucu,viss stīgā,pēc čipa nav nekādi jautājumi vai būtu rezultāts,vai nebūtu,kaut kas liktos ne tā,jo rezultāts ir. Taču neviens nespiež ņemt to pakalpojumu,kas nepatīk.
Offline
Oke
22. Oct 2020, 15:10 #686

Kopš: 10. Apr 2020

Ziņojumi: 562

Braucu ar:

Te ož pēc skaudības. Džekam gan bizītis iet, gan rezultāti ir.
Offline
kkas
22. Oct 2020, 15:26 #687

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


22 Oct 2020, 15:04:16 @Locis rakstīja:

22 Oct 2020, 14:43:36 @Alkaans rakstīja:

22 Oct 2020, 14:38:14 @V_Riks rakstīja:

22 Oct 2020, 14:32:38 @HiJaCKeR rakstīja:
priekš kam vispār sērijveida auto vajadzīgs individuālais čiptjūnings ?


Jo pa lielam katrs auto ir pats pa sevi individuāls un katram resurss ir nofists individuāli
Cits e60 530d čipojas, cits e60 530d ne tik labi!
Tāpēc atrod zelta vidusceļu
bet kā to vidusceļu atrod bez dyno? Tapēc viņs visiem liek stage1 uz ātro bez testa uz dyno, ja nu pipec, tad pēc mēneša būs kapi... a solīto jaudu vinš zin jo ir saglabātie čipa faili kas pirkti no ārzemēm kur kautkādi aptuvenie zirgi un grieze jau ir izmērīta uz dyno

Bet es nesaprotu kur tieši problēma? Nepatīk,nebrauc pie karosa,es tur vismaz 2 auto čipoju,braucu,viss stīgā,pēc čipa nav nekādi jautājumi vai būtu rezultāts,vai nebūtu,kaut kas liktos ne tā,jo rezultāts ir. Taču neviens nespiež ņemt to pakalpojumu,kas nepatīk.



22 Oct 2020, 15:04:16 @Locis rakstīja:

22 Oct 2020, 14:43:36 @Alkaans rakstīja:

22 Oct 2020, 14:38:14 @V_Riks rakstīja:

22 Oct 2020, 14:32:38 @HiJaCKeR rakstīja:
priekš kam vispār sērijveida auto vajadzīgs individuālais čiptjūnings ?


Jo pa lielam katrs auto ir pats pa sevi individuāls un katram resurss ir nofists individuāli
Cits e60 530d čipojas, cits e60 530d ne tik labi!
Tāpēc atrod zelta vidusceļu
bet kā to vidusceļu atrod bez dyno? Tapēc viņs visiem liek stage1 uz ātro bez testa uz dyno, ja nu pipec, tad pēc mēneša būs kapi... a solīto jaudu vinš zin jo ir saglabātie čipa faili kas pirkti no ārzemēm kur kautkādi aptuvenie zirgi un grieze jau ir izmērīta uz dyno

Bet es nesaprotu kur tieši problēma? Nepatīk,nebrauc pie karosa,es tur vismaz 2 auto čipoju,braucu,viss stīgā,pēc čipa nav nekādi jautājumi vai būtu rezultāts,vai nebūtu,kaut kas liktos ne tā,jo rezultāts ir. Taču neviens nespiež ņemt to pakalpojumu,kas nepatīk.


problēma ir tajā, ka lielākie bļāvēji nav gatavi maksāt par individuālu chipu, jo būs jāpmaksā par laiku uz stenda. savukārt chiperi, tomēr caur puķēm mētājas ar terminu individuāls chips. tiešām čhiperiem ir katram auto, katram motoram savs chips uztaisīts no 0?
labot viņi viņu māk, bet esmu pārliecināts, ka standarta gadījumā un vēl bez stenda ir copy paste. īpaši nemaz caur obd neko mainīt nevari un ecu jāliek uz galda.
Offline
streetking
22. Oct 2020, 15:34 #688

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


22 Oct 2020, 15:26:40 @kkas rakstīja:

problēma ir tajā, ka lielākie bļāvēji nav gatavi maksāt par individuālu chipu, jo būs jāpmaksā par laiku uz stenda. savukārt chiperi, tomēr caur puķēm mētājas ar terminu individuāls chips. tiešām čhiperiem ir katram auto, katram motoram savs chips uztaisīts no 0?
labot viņi viņu māk, bet esmu pārliecināts, ka standarta gadījumā un vēl bez stenda ir copy paste. īpaši nemaz caur obd neko mainīt nevari un ecu jāliek uz galda.



ko nozīmē čips no 0. pat ja ieliksi aftermarket standalone ECU Motec vai Haltec vai hujzin kādu vēl ne,tur jau būs kāds base-map no kura arī veiksi izmaiņas. nav tāds "čips no 0"
visu ko vajag var izmainīt caur OBD.
Offline
uldens1
22. Oct 2020, 16:09 #689

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


22 Oct 2020, 14:54:00 @HiJaCKeR rakstīja:

22 Oct 2020, 14:49:00 @Alkaans rakstīja:

22 Oct 2020, 14:45:08 @streetking rakstīja:
nesaprotu par ko cepiens, kā jau te rakstīja - sērijveida auto, priekš kam individuāls tunings?
Alkān, nu un ka viņam parakstā rakstīts individual chiptuning? ko tu nebrēc ka neatslēdza ADblue tam e39? ko nebļauj, ka neveica nestandarta darbus?
pats teici ''kaut kā neiet'' Kaross kautko izdara 30min un tagad iet. vai tāmē bija individuāls chiptunings uz jaudas stenda tava draudziņa nopistajam e39?
Tapēc ka tādi auni kā tu viņu slavē, bet realitātē viņs 99% visiem vienu un to pašu krāmē no interneta dziļumiem kā vālērijs no laukiem.

pieļauju Kaross pacheko cik lielā mērā tā miskaste ir nodzīta, attiecīgi cik var celt jaudu, lai nenoklapē tuvākajā laikā
Tu gribi teikt ka viņš mēra eļļas spiedienu un kompresiju???Jeb tik paskatās sprauslu korekcijas un vai turbo spiedienu kaut cik atbilst prasītajam???
Offline
Kaross
22. Oct 2020, 17:52 #690

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jā, vēl ziemenes komplektā dodu līdzi un pilnu bāku degvielas.
Nevajag palikt dīvainiem. Chiptunings nav lifetime diagnostika par velti (ir daži, kas tā domā), nav arī dzinēja padziļināta pārbaude. Tas viss maksā naudu, laiku. Tā nav problēma iedziļināties, tikai ja atbrauc tāds bomzis kā Alkaans un vēlas čipot savu nobraukto miseni, es viņu vai nu sūtu projām vai skaidri un gaiši pasaku, ka servisa stunda maksā tik un tik, un ja vēlies, lai tavs auto neizjuktu, tad pārbaude izmaksās x2 tai chiptuninga cenai. Ja gribēsi tiešām nopietni iziet cauri tam auto, tad tas beigās izmaksās dārgāk kā chiptunings pats par sevi. Bet tādu elementāru lietu "lauķi" nesaprot. (Es pats esmu no laukiem, tas ir jāsaprot ne tieši)

Es domāju, ka Alkaans vispār atdotu galus, ja uzzinātu cik maksā M5 F90 chiptuninga cena. Ne reti tas ir 4 ciparu skaitlis.
Tā ka turpini savos sapņos dzīvot par copy/paste un nereālo piķi, kuru tev nokāš par "neko" nedarīšanu, nočipojot tavu miseni.
Paldies, Dievam tādi garāžnieki kā viņš un viņa mehi līdz F90 netiek.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
22. Oct 2020, 17:58 #691

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


22 Oct 2020, 15:34:36 @streetking rakstīja:

22 Oct 2020, 15:26:40 @kkas rakstīja:

problēma ir tajā, ka lielākie bļāvēji nav gatavi maksāt par individuālu chipu, jo būs jāpmaksā par laiku uz stenda. savukārt chiperi, tomēr caur puķēm mētājas ar terminu individuāls chips. tiešām čhiperiem ir katram auto, katram motoram savs chips uztaisīts no 0?
labot viņi viņu māk, bet esmu pārliecināts, ka standarta gadījumā un vēl bez stenda ir copy paste. īpaši nemaz caur obd neko mainīt nevari un ecu jāliek uz galda.



ko nozīmē čips no 0. pat ja ieliksi aftermarket standalone ECU Motec vai Haltec vai hujzin kādu vēl ne,tur jau būs kāds base-map no kura arī veiksi izmaiņas. nav tāds "čips no 0"
visu ko vajag var izmainīt caur OBD.


Tieši tā. Neviena kompānija, lai arī kuru uzskatītu par prestižu un zinošu (ABT, TechArt, Alpina), netaisa neko no nulles. Kapēc, lai ko tādu darītu vispār?
Tie ir kārtējie viena ši foruma autista murgi, kurus cilvēki arī ņem par pilnu.

Programma ir nenormāli plaša un chiptuninga laikā tiek regulēti konkrēti parametri, konkrēti apgabali un tautā saucamās "kartes". Nevienam taču nav jāuzraksta viss no nulles - DPF reģenerācijas, kruīza darbības režīmi, kvēlsveču sildīšana, pēcsildīšana un tūkstošiem dažādu procesu. Kam tas viss pie velna būtu vajadzīgs?! Padomā taču loģiski. Virs 2000.gada viss pārsvarā notiek caur OBD. Caur OBD nenotiek "live" regulēšana. Tas gan nemaina galarezultātu. Vienkārši tas viss notiek ilgāk nekā aftermarket bloku gadījumā, kur ir live regulēšanas iespēja.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Modrs
22. Oct 2020, 18:39 #692

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


22 Oct 2020, 14:13:20 @Mikuzz rakstīja:

21 Oct 2020, 20:20:28 @Modrs rakstīja:

21 Oct 2020, 13:38:51 @Mikuzz rakstīja:
Arī DPF 300+k klubā

Braucu lielākus gabalus, termostati ok, nav pagaidām iemesla mirt viņam.


Ja nav grūti, variet nobildēt izpūtēju galus?

Bildes sagriezās, bet domu var saprast...




vot es šādu izplūdi cienu tā pat, kā Stīlu

edit: kaspič var norauties podā, jo noteikti teiks, ka tur visirslikti.lv, un tur nāk ārā PM2.5 utt. Ka bez multimetra un testera neviens neko nejēdz

[ Šo ziņu laboja Modrs, 22 Oct 2020, 18:41:36 ]

Offline
Mikus188
22. Oct 2020, 19:16 #693

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Skaisti, nevar nepiekrist! visiem kam te dzīvi DPF, jums swirl flapi vietā ?
Offline
endurists
22. Oct 2020, 19:41 #694

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d

@Kaross darbu varu tikai atzinīgi novērtēt, ja nemaldos tad 2013.gadā veica ar "čipošanu" saistītās darbības (pēc tam kad kolēģis muļļājoties dpf aizdirsa) un braucu ar to auto vēljoprojām. Esmu nobraucis ap 200 tūkst km, truba tīra, virzuļi nav izkusuši un atgāzes TA bez problēmām. Smird mazāk kā citi auto no firmas autoparka ar dpf.
Offline
HiJaCKeR
22. Oct 2020, 19:48 #695

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


22 Oct 2020, 19:41:58 @endurists rakstīja:
@Kaross darbu varu tikai atzinīgi novērtēt, ja nemaldos tad 2013.gadā veica ar "čipošanu" saistītās darbības (pēc tam kad kolēģis muļļājoties dpf aizdirsa) un braucu ar to auto vēljoprojām. Esmu nobraucis ap 200 tūkst km, truba tīra, virzuļi nav izkusuši un atgāzes TA bez problēmām. Smird mazāk kā citi auto no firmas autoparka ar dpf.

EGR arī vajadzēja atslēgt, lai dzinējs vieglāk elpo
Offline
sys9291
22. Oct 2020, 23:35 #696

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Oct 2020, 19:16:44 @Mikus188 rakstīja:
Skaisti, nevar nepiekrist! visiem kam te dzīvi DPF, jums swirl flapi vietā ?

a ko visi dzinēji ar DPF nāca ar klapēm?
Offline
Alkaans
23. Oct 2020, 09:20 #697

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


22 Oct 2020, 15:26:40 @kkas rakstīja:

22 Oct 2020, 15:04:16 @Locis rakstīja:

22 Oct 2020, 14:43:36 @Alkaans rakstīja:

22 Oct 2020, 14:38:14 @V_Riks rakstīja:

22 Oct 2020, 14:32:38 @HiJaCKeR rakstīja:
priekš kam vispār sērijveida auto vajadzīgs individuālais čiptjūnings ?


Jo pa lielam katrs auto ir pats pa sevi individuāls un katram resurss ir nofists individuāli
Cits e60 530d čipojas, cits e60 530d ne tik labi!
Tāpēc atrod zelta vidusceļu
bet kā to vidusceļu atrod bez dyno? Tapēc viņs visiem liek stage1 uz ātro bez testa uz dyno, ja nu pipec, tad pēc mēneša būs kapi... a solīto jaudu vinš zin jo ir saglabātie čipa faili kas pirkti no ārzemēm kur kautkādi aptuvenie zirgi un grieze jau ir izmērīta uz dyno

Bet es nesaprotu kur tieši problēma? Nepatīk,nebrauc pie karosa,es tur vismaz 2 auto čipoju,braucu,viss stīgā,pēc čipa nav nekādi jautājumi vai būtu rezultāts,vai nebūtu,kaut kas liktos ne tā,jo rezultāts ir. Taču neviens nespiež ņemt to pakalpojumu,kas nepatīk.



22 Oct 2020, 15:04:16 @Locis rakstīja:

22 Oct 2020, 14:43:36 @Alkaans rakstīja:

22 Oct 2020, 14:38:14 @V_Riks rakstīja:

22 Oct 2020, 14:32:38 @HiJaCKeR rakstīja:
priekš kam vispār sērijveida auto vajadzīgs individuālais čiptjūnings ?


Jo pa lielam katrs auto ir pats pa sevi individuāls un katram resurss ir nofists individuāli
Cits e60 530d čipojas, cits e60 530d ne tik labi!
Tāpēc atrod zelta vidusceļu
bet kā to vidusceļu atrod bez dyno? Tapēc viņs visiem liek stage1 uz ātro bez testa uz dyno, ja nu pipec, tad pēc mēneša būs kapi... a solīto jaudu vinš zin jo ir saglabātie čipa faili kas pirkti no ārzemēm kur kautkādi aptuvenie zirgi un grieze jau ir izmērīta uz dyno

Bet es nesaprotu kur tieši problēma? Nepatīk,nebrauc pie karosa,es tur vismaz 2 auto čipoju,braucu,viss stīgā,pēc čipa nav nekādi jautājumi vai būtu rezultāts,vai nebūtu,kaut kas liktos ne tā,jo rezultāts ir. Taču neviens nespiež ņemt to pakalpojumu,kas nepatīk.


problēma ir tajā, ka lielākie bļāvēji nav gatavi maksāt par individuālu chipu, jo būs jāpmaksā par laiku uz stenda. savukārt chiperi, tomēr caur puķēm mētājas ar terminu individuāls chips. tiešām čhiperiem ir katram auto, katram motoram savs chips uztaisīts no 0?
labot viņi viņu māk, bet esmu pārliecināts, ka standarta gadījumā un vēl bez stenda ir copy paste. īpaši nemaz caur obd neko mainīt nevari un ecu jāliek uz galda.

Par to es arī runāju, standarta gadījumā viņš prosta copy paste no savas dārgumu lādes izdara, vai noperk jau gatavu no failu servisa Ne tur stenda nekas... A tēlo ka tur ahujenna iespringst uz to, un muļkiem 200e a tie braukā apkārt un lielās cik kaross ahunenna individuāli nočipojis
Offline
kkas
23. Oct 2020, 09:34 #698

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

Ja to tavu dranduļetu uzliktu uz stenda tev paliktu labāk? Ielas auto ar visu oem tur nav ko regulēt.
Zdx man lika uz stenda, pieņemu tur tikai bija copy paste. Ir zirgi, viss kā solīja. Liku pie karosa jau citam auto ar identisku motoru, bez stenda. Pēc sajūtām viss tas pats. Nah maksāt par stendu? Maksāt kkādus ntos simtus, lai kkādu kuiņu grafika pielabot, kuru tu tāpat nejutīsi vai nevarēs pat izlabot, jo vnk nojāts šrots?
Offline
VVRECK
23. Oct 2020, 09:35 #699

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488

Alkaan, sačipo manu N57D30. Pirms čipošanas pasaki cik man konkrēti būs Hp un Nm, tad dzenam uz stendu. Ja viss precīzi sakritīs tad iedošu Tev 500Eur, 2 teļus, 1 govi un 3 vistas
Offline
RenegadeX
23. Oct 2020, 09:38 #700

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


22 Oct 2020, 23:35:11 @sys9291 rakstīja:

22 Oct 2020, 19:16:44 @Mikus188 rakstīja:
Skaisti, nevar nepiekrist! visiem kam te dzīvi DPF, jums swirl flapi vietā ?

a ko visi dzinēji ar DPF nāca ar klapēm?

Flapi jau kopš M57 142kW nesāka palikt kā standarts dēļ emisijām?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo