Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
McGraavis
24. Nov 2010, 13:52 #681

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 110

Braucu ar:

http://www.youtube.com/watch?v=lICb8p9SvvM&feature=related





negribētu būt pilota vietā :esmu_lol
Offline
Mberg
26. Nov 2010, 00:52 #682

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21465

Braucu ar: B5254T un M57D30

Karoč, te biš aizrāvos ar YouTube filmiņām par TU-144..



http://www.youtube.com/watch?v=KMSGv1OkzLc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=WzpZQfp13rc&feature=related

null
null
null
null
null

[ Šo ziņu laboja Mberg, 09 Dec 2010, 00:57:10 ]

Offline
IELEJAM
04. Dec 2010, 16:00 #683

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: prieku

Pilotiem cepure nost, palēnām sāk atslēgties dzinēji, bet šiem izdodas piezemēties salīdzinoši veiksmīgi. Pēdējais no 3 dzinējiem atrubījās 80km attālumā no Domodedovas.
Te sīkāk.
Offline
hronists
04. Dec 2010, 19:12 #684

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

šitais ir pizdec:

На месте происшествия находится около 20 машин «скорой помощи». Еще десять не могут проехать к аэропорту из-за пробок.


kaut kāda banānija, ja ātrie nevar tikt uz lidostu.
Offline
arizah
07. Dec 2010, 11:52 #685

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Spied "Play", lai skatītos video!


blin zinaaja tak, ka naak bez motoriem lejaa, nevareeja kaut viens izvilkt savu trubu no kabatas un normaal nofilmeet?
Offline
Norchx
07. Dec 2010, 12:14 #686

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


07 Dec 2010, 11:52:42 arizah rakstīja:
blin zinaaja tak, ka naak bez motoriem lejaa, nevareeja kaut viens izvilkt savu trubu no kabatas un normaal nofilmeet?
Uzmanību, uzmanību, cienījamie pasažieri un lidostas viesi, pēc piecām minūtēm jūs uz trešā skrejceļa varēsiet novērot, kā tiek veikta nosēšanās ar trīs nestrādājošies dzinējiem. Otrā stāva vestibīlā ir pieejams lielisks skats uz trešo skrejceļu.
Offline
Srakans
07. Dec 2010, 12:37 #687

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Offline
arizah
07. Dec 2010, 12:40 #688

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

da labi, nepaarspiilee. lidostaa darbinieku maz? kautvai izmekleeshanas vajadziibaam jau nu nodereetu video visos iespeejamajos rakursos.
Offline
SZ
07. Dec 2010, 12:43 #689

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz


04 Dec 2010, 19:12:00 zbmono rakstīja:
šitais ir pizdec:
kaut kāda banānija, ja ātrie nevar tikt uz lidostu.


Rīgas sastrēgumi ir vispār nekas salīdzinot ar Maskavas satiksmi. Pats pirms 2 nedēļām no Domodedovas uz Šeremetjevu 6 stundas taksī braucu.
Offline
arizah
07. Dec 2010, 12:43 #690

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

pakomentē labāk kāds to, ka apkalpe esot aizmirsusi ieslēgt degvielas sūkņus, tāpēc 9km augstumā radās problēmas. kā var sasniegt 9km augstumu ar izslētiem degvielas sūkņiem?
Offline
Heller
07. Dec 2010, 13:00 #691

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:

A ko tur komentēt...tu tak pats atbildēji uz savu jautājumu!
Offline
Norchx
07. Dec 2010, 13:01 #692

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


07 Dec 2010, 12:43:29 SZ rakstīja:

04 Dec 2010, 19:12:00 zbmono rakstīja:
šitais ir pizdec:
kaut kāda banānija, ja ātrie nevar tikt uz lidostu.


Rīgas sastrēgumi ir vispār nekas salīdzinot ar Maskavas satiksmi. Pats pirms 2 nedēļām no Domodedovas uz Šeremetjevu 6 stundas taksī braucu.
ja nav noslēpums cik tāds brauciens ar taksi izmaksāja? Pa tēmu, jā, praktiski visi lidostas darbinieki zin, ka lejā nāk kkāda tupele ar kkādām problēmām. Vismaz RIX tā bija, bet neskrējām ar fočukiem filmēt action, bet bijām gatavībā un turpinājām pildīt tiešos pienākumus.
Offline
arizah
07. Dec 2010, 13:10 #693

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


07 Dec 2010, 13:00:39 Heller rakstīja:
A ko tur komentēt...tu tak pats atbildēji uz savu jautājumu!


kurā vietā
tiek konstatēts fakts, ka lidmašīna atrodas 9km augstumā un neviens nav atcerējies ieslēgt degvielas sūkni. vismaz tā tas tiek pasniegts presē.
jautājums bija Q: kā var sasniegt 9km augstumu ar izslēgtiem degvielas sūkņiem?
A: - ?

[ Šo ziņu laboja arizah, 07 Dec 2010, 13:12:09 ]

Offline
Heller
07. Dec 2010, 13:11 #694

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:

Nekā ....
Offline
arizah
07. Dec 2010, 13:13 #695

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

nu tāpēc arī prasās pēc komentāra - huli tiek bīdīta tāda "oficiālā" versija, kur katram 3.klasniekam skaidrs, ka tā ir tufta?
Offline
SZ
07. Dec 2010, 13:32 #696

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz


07 Dec 2010, 13:01:48 Norchx rakstīja:
ja nav noslēpums cik tāds brauciens ar taksi izmaksāja? Pa tēmu, jā, praktiski visi lidostas darbinieki zin, ka lejā nāk kkāda tupele ar kkādām problēmām.


mūsu rubuļos kādi 50 Ls sanāca
Offline
Lux_z
07. Dec 2010, 20:11 #697

Kopš: 09. Oct 2009

Ziņojumi: 133

Braucu ar: 258iem baltiem zirgiem; 340it sudrabotiem zirgiem


24 Nov 2010, 13:52:50 McGraavis rakstīja:
http://www.youtube.com/watch?v=lICb8p9SvvM&feature=related





negribētu būt pilota vietā :esmu_lol

vot šitais ir psc! "28 problems?" bet ja nopietni, ceru ka to dispečeru atlaida..

[ Šo ziņu laboja Lux_z, 07 Dec 2010, 20:12:55 ]

Offline
VV
08. Dec 2010, 13:56 #698

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:

maza atkāpe no katastrofām

http://www.youtube.com/watch?v=W9bLdoqdbzM
Offline
Ch
08. Dec 2010, 14:06 #699

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


07 Dec 2010, 13:21:00 S_2 rakstīja:

07 Dec 2010, 12:43:54 arizah rakstīja:
pakomentē labāk kāds to, ka apkalpe esot aizmirsusi ieslēgt degvielas sūkņus, tāpēc 9km augstumā radās problēmas. kā var sasniegt 9km augstumu ar izslētiem degvielas sūkņiem?


Tur viss nav tik vienkārši, lielajiem jetiem ir vairāku degvielas tvertņu un sūkņu sistēma.
Avioforumos tauta raksta, ka tāda problēma tiešām bijusi pirmajiem Tu154, bet pēc dažiem neveiksmīgiem gadījumiem tehniski novērsta, lai nevar dzinēju palaist bez ieslēgtiem sūkņiem. Runa drošvien ir par tiem, kas pumpē dagvielu no spārnu tvertnēm uz centrālo tvertni, no kuras savukārt barojas dzinēji.
Bet nu jāpagaida precīzāka info, nav jēga visas tās žurnālistu versijas baigi komentēt.


Tieši tā.

reku mazliet uzticamāks info par LV žurnālistu rakstiem..
http://avherald.com/h?article=4342e2dc&opt=0
Offline
VV
08. Dec 2010, 14:31 #700

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:

UUDD 041200Z 20003MPS 160V230 9999 OVC004 M01/M02 Q1010 64550195 TEMPO FZRA
UUDD 041130Z 19004MPS 9999 OVC005 M01/M02 Q1010 32550195 82550195 TEMPO FZRA

imo kkas ar degvielu. ūdens, un/vai nepareizas piedevas degvielai ziemas apstākļos.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo