Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 15.0

AutorsZiņojums
Juniori
12. May 2009, 20:47 #681

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328

spe4uki
nesen parliks motors no 7er 728 ( Bloks un galva ) uz e36 328 , kompis , viss pareejais no e36 veca motora.

lieta tada kad :


piem. braucot 2atruma uzlaiz lidz 3000x apgrieziniem un tad iznem neitralaja (grib ielikt tresaja) motors kkadu sekundi,moska divas ta arii paliek uz tiem 3000x un tikai tad saak kristies, tas pats ira ja ir ielikts roobaa, uz vietas staavot apgriezieni nepeld , vis pareejais itka 4iki . (termostats nomainiits)
kas varetu buut pa h ?

velviena hujna braucot mieriigi uz 50 vai 90 , vai vienalga cik ,bet mazliet lielaku gabalu , tad motors ir zem darba tempratuuras, gandriiz pieskaraas pie auksta , kad iebrauc sastreegumaa vai normaali iespiez tad aiziet uz vidu. ?? vai tas normaali ? cik man bijusi bmw nevienam ta nestaigaja !??

Offline
Justas
12. May 2009, 20:51 #682

Kopš: 02. Nov 2004

Ziņojumi: 496

Braucu ar:


12 May 2009, 20:44:20 otomars rakstīja:

12 May 2009, 20:35:39 Justas rakstīja:

12 May 2009, 20:31:05 chawijs rakstīja:
M50B20
kad auksts vai mazlietinj silts pielec ar pirmo..
kad silts kaa kuro reiz , biezi vien var griezt un izgriezt visu akji pat nepieleks (atstaaj kameer atdziest un atkal pielec no pus apgrieziena), reizeem ilgi griezot saak kautko pukstinaat un pielec, pec bendzina smaka ir kad griez ilgi un nelec!
kas vareetu but par vainu..?
viens choms tiko teica ka sprauslas iespejams tekot.. nez ka vins to bija domajis.

Starteris-bendiks. Iespēams.



Otomār tak palīdzi cilvēkam. Nevis tukši pārpostē komentu .
Offline
harits
12. May 2009, 20:52 #683

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:

kāds gan sakars varētu būt tam, kad auto nelec ar starteri ? ja tas griež !
Offline
exciter
12. May 2009, 20:53 #684

Kopš: 18. Jan 2006

Ziņojumi: 3710

Braucu ar:

Lemforder un Boge buksēm ir kautkāda saistība?
Vai tie ražotāji ir bijuši apvienojušies vai kā?

[ Šo ziņu laboja exciter, 12 May 2009, 20:54:10 ]

Offline
otomars
12. May 2009, 20:57 #685

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


12 May 2009, 20:51:31 Justas rakstīja:

12 May 2009, 20:44:20 otomars rakstīja:

12 May 2009, 20:35:39 Justas rakstīja:

12 May 2009, 20:31:05 chawijs rakstīja:
M50B20
kad auksts vai mazlietinj silts pielec ar pirmo..
kad silts kaa kuro reiz , biezi vien var griezt un izgriezt visu akji pat nepieleks (atstaaj kameer atdziest un atkal pielec no pus apgrieziena), reizeem ilgi griezot saak kautko pukstinaat un pielec, pec bendzina smaka ir kad griez ilgi un nelec!
kas vareetu but par vainu..?
viens choms tiko teica ka sprauslas iespejams tekot.. nez ka vins to bija domajis.

Starteris-bendiks. Iespēams.



Otomār tak palīdzi cilvēkam. Nevis tukši pārpostē komentu .

nu Tu bljin dod ,spechuks atradies ..spameris droshi vien pasham servii riepaas gaisu arii no ziemas uz vasaras mainiijushi...
Offline
Justas
12. May 2009, 20:58 #686

Kopš: 02. Nov 2004

Ziņojumi: 496

Braucu ar:


12 May 2009, 20:52:58 harkevIcs rakstīja:
kāds gan sakars varētu būt tam, kad auto nelec ar starteri ? ja tas griež !

Vainīgs
Offline
defekc
12. May 2009, 21:00 #687

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW


12 May 2009, 20:35:39 Justas rakstīja:

12 May 2009, 20:31:05 chawijs rakstīja:
M50B20
kad auksts vai mazlietinj silts pielec ar pirmo..
kad silts kaa kuro reiz , biezi vien var griezt un izgriezt visu akji pat nepieleks (atstaaj kameer atdziest un atkal pielec no pus apgrieziena), reizeem ilgi griezot saak kautko pukstinaat un pielec, pec bendzina smaka ir kad griez ilgi un nelec!
kas vareetu but par vainu..?
viens choms tiko teica ka sprauslas iespejams tekot.. nez ka vins to bija domajis.

Starteris-bendiks. Iespēams.


gjeniaala atbilde...
Offline
chawijs
12. May 2009, 21:02 #688

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: e91,audi


12 May 2009, 20:42:22 Modricimus rakstīja:
sprauslas netek tik ļoti, ja arī tek, tad iztek tik, cik maģistrālē spiediens palicis

sāc ar devējiem, tfu, sāc ar driver apmeklējumu

P.S. principā es arī vēlos nopelnīt bablo

driver bij pirmais pie kura tas auto bija!
Offline
chawijs
12. May 2009, 21:03 #689

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: e91,audi

njaa par to starteri es iereecu!
aizsutiju pat PM vai nav ko sajaucis.. atbildes nav !
Offline
Juniori
12. May 2009, 21:14 #690

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328


12 May 2009, 20:47:20 Juniori rakstīja:
spe4uki
nesen parliks motors no 7er 728 ( Bloks un galva ) uz e36 328 , kompis , viss pareejais no e36 veca motora.

lieta tada kad :


piem. braucot 2atruma uzlaiz lidz 3000x apgrieziniem un tad iznem neitralaja (grib ielikt tresaja) motors kkadu sekundi,moska divas ta arii paliek uz tiem 3000x un tikai tad saak kristies, tas pats ira ja ir ielikts roobaa, uz vietas staavot apgriezieni nepeld , vis pareejais itka 4iki . (termostats nomainiits)
kas varetu buut pa h ?

velviena hujna braucot mieriigi uz 50 vai 90 , vai vienalga cik ,bet mazliet lielaku gabalu , tad motors ir zem darba tempratuuras, gandriiz pieskaraas pie auksta , kad iebrauc sastreegumaa vai normaali iespiez tad aiziet uz vidu. ?? vai tas normaali ? cik man bijusi bmw nevienam ta nestaigaja !??


Offline
pAnda
12. May 2009, 21:54 #691

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 163

Braucu ar: pliku e36

Sveiki!

Auto: '93.g. 320i, motors M50 ar vanos

Braucot pa štrāsi noslāpa (pilnīgi gluha, bez raustīšanās).
Apstājos, mēģināju startēt - pielec un noslāpst.
Velku mājās. Mājās mēģinu startēt - pielec, darbojas 5-10 sekundes un noslāpst.
Uz ceļa nepiefiksēju, bet mājās, pagriežot atslēgu, degvielas sūknis darbojas (žļurkstēja gan savādāk nekā agrāk).
Tagad pēc vairākām dienām mēģinu startēt - nelec, sūknis nedarbojas.

Esmu tālu no servisiem ar diagnostikas iespējām, tādēļ domāju testa pēc pielikt uz brīdi sūkni pa taisno.
Tikai nezinu, kuri vadi īstie. Man pie sūkņa pienāk divi štepseļi.
Viens ar dzeltenu / dzeltenbrūnu vadiem. Otrs ar brūnu / zaļivioletu vadiem.

Kā arī varbūt kāds zin kurā sadaļā RealOEM meklējams kloķvārpstas devējs.

Jau iepriekš pateicos.
Offline
Chief
12. May 2009, 22:44 #692

Kopš: 28. Nov 2007

Ziņojumi: 5422

Braucu ar:

E36 TD zemspiediena/baakas suuknim, pie iesleegta motora, ir jaastraadaa nepaartraukti, vai jaatsleedzas neilgi, peec motora iedarbinaassanas?
Offline
schneider
12. May 2009, 23:20 #693

Kopš: 19. Mar 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 81

Braucu ar: m52b28 @ e30

M52B28 V1 negriž vairāk par 5200rmp, kādam ir kkas tāds bijis?
Offline
PowerBMW
12. May 2009, 23:37 #694

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


12 May 2009, 22:44:20 Chief rakstīja:
E36 TD zemspiediena/baakas suuknim, pie iesleegta motora, ir jaastraadaa nepaartraukti, vai jaatsleedzas neilgi, peec motora iedarbinaassanas?

viņš darbojas nepārtraukti kamēr darbojas motors!
Offline
Driver
13. May 2009, 00:45 #695

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 May 2009, 21:02:36 chawijs rakstīja:

12 May 2009, 20:42:22 Modricimus rakstīja:
sprauslas netek tik ļoti, ja arī tek, tad iztek tik, cik maģistrālē spiediens palicis

sāc ar devējiem, tfu, sāc ar driver apmeklējumu

P.S. principā es arī vēlos nopelnīt bablo

driver bij pirmais pie kura tas auto bija!

tikai ludzu nevajag te!
kad yanjux atdzina auto pie manis, tad nodzesot kludas auto neleca un kad pieleca, tad 5min tuksgaita bija gandriz redline, kamer atkal ierakstijas kludas. un taa katru x kad nodzes kludas/nosedina akji tukshu.
pec manis auto ar nodzestam kludam normali leca no atslegas un veicot testdraivu nekadas kludas nerakstijas un viss bija OK. Ja kautkas nebutu kaa vajag, tad nebutu to auto atdevis. kas tur bija par defektu ari yanjux un modricimus ir lietas kursa
tas, ka tev nav naudas un tu esi nopisis to auto nenozime, ka pie manis vinjs ir bijis pasha pirma un es neesmu sataisijis un pec pusgada taspats defekts atkal izlidis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
13. May 2009, 00:47 #696

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 May 2009, 21:54:44 pAnda rakstīja:
Sveiki!

Auto: '93.g. 320i, motors M50 ar vanos

Braucot pa štrāsi noslāpa (pilnīgi gluha, bez raustīšanās).
Apstājos, mēģināju startēt - pielec un noslāpst.
Velku mājās. Mājās mēģinu startēt - pielec, darbojas 5-10 sekundes un noslāpst.
Uz ceļa nepiefiksēju, bet mājās, pagriežot atslēgu, degvielas sūknis darbojas (žļurkstēja gan savādāk nekā agrāk).
Tagad pēc vairākām dienām mēģinu startēt - nelec, sūknis nedarbojas.

Esmu tālu no servisiem ar diagnostikas iespējām, tādēļ domāju testa pēc pielikt uz brīdi sūkni pa taisno.
Tikai nezinu, kuri vadi īstie. Man pie sūkņa pienāk divi štepseļi.
Viens ar dzeltenu / dzeltenbrūnu vadiem. Otrs ar brūnu / zaļivioletu vadiem.

Kā arī varbūt kāds zin kurā sadaļā RealOEM meklējams kloķvārpstas devējs.

Jau iepriekš pateicos.

bruns masa, un zalsj ar violetu pluss.
bet domaju ka suknis bus nospradzis, nevis nepienak pie vinja strava

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
13. May 2009, 00:49 #697

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 May 2009, 23:20:03 schneider rakstīja:
M52B28 V1 negriž vairāk par 5200rmp, kādam ir kkas tāds bijis?

cik tev iemeslus mineet?
mosh labak iesakt ar kludu lasinasnu diagnostiku nevis mainit visu pec kartas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
sh
13. May 2009, 10:52 #698

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 560

Braucu ar: AA-8*88 un e36 325

Kādam ir jābūt degvielas spiedienam e36 M50 2.5 motoram brīdī, kad ir pagriezta aizdedze? Nomērīju spiedienu un sanāca tā, ka pie pagrieztas aizdedzes spiediens ir ~0.4kg, bet pēc iedarbināšanas ir ~3.5kg. Satraucos par to tāpēc, ka pēc vienas dienas stāvēšanas motors lec tikai tad, ja vairākas reizes pagriezt aizdedzi un kādu brīdi pagaidīt.

Un gadījumā, ja spiediens nav pietiekams, vai pie tā var būt vainīgs kaut kas cits izņemot degvielas sūkni un filtru?
Offline
Digital
13. May 2009, 10:56 #699

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


12 May 2009, 23:32:30 nikns rakstīja:
hi. manam 540 jutu ka karba iet uz beigam. zinu ka var restauret utt.. bet gribetos manuali. par 6gagn jau zinu, ka nav reali dabut, un ja ir tad cipars ir baigi liels. kautkur biju padzirdejis ka var uzlikt manual karbu no 530 m60 5 atrum karbu! ka tur isti ir, uzlikt var ? neluzis ?


540 ir jaatstaj automats, vai ja liek tad 6-gang, parejie varianti nekur neder!!

un 6-gang no e39 ar liekas dereja
Offline
Voits
13. May 2009, 11:11 #700

Kopš: 07. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 432

Braucu ar: e39,e90,e63


12 May 2009, 14:03:03 martinsz rakstīja:

12 May 2009, 13:59:32 Voits rakstīja:
e-36 2.8 pazud jauda(
Kad auksts tad iet naida,bet ka motors uzsilst ta vairs neiet

Kā izpaužās tā neiešana?

Kad motors uzsilst pazud jauda
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo