Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
kexxx
02. Aug 2023, 18:57 #6761

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


02 Aug 2023, 17:19:47 @Arsmens rakstīja:

02 Aug 2023, 16:56:58 @kexxx rakstīja:

02 Aug 2023, 16:46:11 @Arsmens rakstīja:

02 Aug 2023, 16:18:35 @josi rakstīja:
Joslu asistents EU no 2022. gada ir obligāta drošības sistēma, legāli dīleris to atslēgt nedrīkst.

Priekš Start-Stop atslēgšanas priekš VW un citiem zīmoliem var nopirkt kastīti, kas emulē pogas nospiešanu uzreiz pēc starta, varbūt ka frančiem tas princips ir līdzīgs.

noopietni?!?! mums līnijas nejēdz savilkt, bet kāds joslu asistentu par obligātu liek?


joslu asistentu personīgi Kariņš noteica par obligātu
es tevi saprotu. Tiklīdz ir kkas debīls, tā knariņš nāk prātā


*tiklīdz tu kko debīlu iepostē
Online
jan4ik1987
02. Aug 2023, 21:28 #6762

Kopš: 26. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 636

Braucu ar: biturbo sulas paku


02 Aug 2023, 18:51:37 @Indo rakstīja:

02 Aug 2023, 18:48:08 @Bender rakstīja:
Par neeksistējušo Start/Stop problēmu...


Priekš kam turēt kāju uz bremžu pedāļa? AutoHold ir fīča.

Starp citu, "Start/Stop" mēdz nostrādāt arī ripinoties/stājoties ar viegli piespiestu bremžu pedāli. Vismaz 2016.g VAG ar DSG7.


Jā, šis visvairāk kretinē Start/Stopam
Offline
Sancix
02. Aug 2023, 21:58 #6763

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6915

Braucu ar: to kas pa rokai

Viesiem paziņām un sev, šo funkciju esmu diseiblojis, reti nevajadzīga lieta. Auto hold

-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
Samsasi
02. Aug 2023, 22:40 #6764

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4576

Braucu ar:

Arī īsti nav saprotams tas fetišs ap start stop atslegšanu. Kad saproti, kā tā sistēma strādā un ka to var easy operēt ar bremžu pedāli, principā var arī braukt ta, ka dzinējas nenoglušījas apstājoties. Nav tur nekāda kosmosa. Manuprāt vienkaršāk nekā katru reizi pēc starta spoest pogu vai meklet kautkādu kaktu vasju, kurš atslēdz to funkciju.

[ Šo ziņu laboja Samsasi, 02 Aug 2023, 22:41:29 ]

Offline
DeeCee
02. Aug 2023, 22:43 #6765

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


02 Aug 2023, 16:57:32 @Deivid rakstīja:
Nekur viņas līdz galam nejēdz savilkt, bet nu man šauj korķus ārā ka mēs "divatā" vadam auto un kaut kas man stūri rausta. Kā vispār to herņu var iedomāties uztaisīt par obligātu Saprotu avārijas bremzēšanu, bet ne jau šo. Start/stop vagam smuki izprogrammēja, bet tur nebija garantija. Kad es to auto paņemu, tad izbraucu savu maršrutu un tur man N reizes dienā jāslēdz auto iekšā/ārā. Katru reizi neatceros ielīst menu un šīs fīčas izslēgt, tikai atceros par to tad kad jau gribas paneli dauzīt. Pietiek jau ka ātrumus slēdz manā vietā, arī to līdz galam neesmu gatavs piedot, bet alternatīvu nav


pagriezienus parādi

ja neieslēdz, tad volgo stūri grūtāk griezt un velk uz pareizo pusi ja brauc pāri, apmēram kā no dziļas rises brauktu ārā/brauktu virsū apmalei, man gan tikai startstop by default ir ieslēgts, bet line assist nav uzkrītoši traucējošs
Offline
kaprons
02. Aug 2023, 23:05 #6766

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

par to start stop jūs laikam diskutējat par kautkādiem smalkiem auto, kam ir automāts
man vienam busam šīgadējam manuālam arī ir un man ir pamats apgalvot, ka buss nestrādā
respektīvi, vienu reiz bija tā:
piebraucot pie krustojuma, viņš slāpējās, un praktiski vienlaikus arī iedegās zaļais, un es nospiedu sajūgu, lai liktu pirmajā, tātad arī startējās tai pašā laikā uzreiz. noslāpa !
tātad- vai tas kopums strādā?- nē, nestrādā
(ja nebūtu tā start stop man noslāpšanas problēma nebūtu radusies)
Offline
jurrus
02. Aug 2023, 23:06 #6767

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Subaru un zinu, ka vēl ir zīmoli, kuriem start/stop ieslēdzas tikai, kad spēcīgi uzspiež uz bremzes pedāli. Normālā režīmā nemaz neslēdzas iekšā. Ļoti ērti.
Offline
wanksta
02. Aug 2023, 23:09 #6768

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7364

Braucu ar: muti

Nē nu uz ko viss iet jau sen ir skaidrs - neparādīsi pavarotu grūti joslu nomainit, bļauj un pīkst tik daudz jau no visām pusēm pa katru sūdu ka galva sāk dulla palikt, lai izslēgtu pretizslīdi (kam to vēl var izdarīt) vispār jāiziet drīz būs iq tests Man gan personīgi patīk start stop ideja - gan dabai, gan maciņam draudzīgāk, arī aklās zonas var būt noderīgi, bet nu diemžēl besī visi tie sūdi, kas braucēju padara par dārzeni vai ražotājs iztēlojās, ka viņš zin labāk
Offline
smudo
02. Aug 2023, 23:13 #6769

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


02 Aug 2023, 15:41:32 @Damn rakstīja:
Garantijas laikā VW tika nočipots. Grūti pateikt kā būtu, ja būtu nepieciešams garantijas remonts, bet veicot standarta apkopi softs tika nonests un nācās atjaunot čipsi.


Es pirms 10 gadiem VW CC nočipoju pie 10k km - braucot uz apkopēm dīlerim teicu, ka vadības bloks pārprogrammēts un lai neliek nekādus update. Nebija nekādu problēmu ar "čipa" aizstāšanu ar OE iestatījumiem.
Offline
smudo
02. Aug 2023, 23:18 #6770

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


02 Aug 2023, 16:18:35 @josi rakstīja:
Joslu asistents EU no 2022. gada ir obligāta drošības sistēma, legāli dīleris to atslēgt nedrīkst.

Priekš Start-Stop atslēgšanas priekš VW un citiem zīmoliem var nopirkt kastīti, kas emulē pogas nospiešanu uzreiz pēc starta, varbūt ka frančiem tas princips ir līdzīgs.



2023 G05 var atslēgt gandrīz visu, ieskaitot joslu asistentu individual režīmā (tas saglabājas atslēgts arī nākamajos braucienos) - reāli darbojas tikai collision warning brīdinājums, bet iespējams tādēļ, ka to esmu atstājis, jo ļoti reti kad "traucē".
Offline
smudo
02. Aug 2023, 23:20 #6771

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


02 Aug 2023, 16:18:35 @josi rakstīja:
Joslu asistents EU no 2022. gada ir obligāta drošības sistēma, legāli dīleris to atslēgt nedrīkst.

Priekš Start-Stop atslēgšanas priekš VW un citiem zīmoliem var nopirkt kastīti, kas emulē pogas nospiešanu uzreiz pēc starta, varbūt ka frančiem tas princips ir līdzīgs.



Viens paziņa šodien tieši šādu pats uzlika savam VAGam.
Offline
kkas
02. Aug 2023, 23:21 #6772

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9322

Braucu ar: Alfu


02 Aug 2023, 23:06:35 @jurrus rakstīja:
Subaru un zinu, ka vēl ir zīmoli, kuriem start/stop ieslēdzas tikai, kad spēcīgi uzspiež uz bremzes pedāli. Normālā režīmā nemaz neslēdzas iekšā. Ļoti ērti.

Es nesaprotu kapēc tik maz ražotāju uztaisa quality of life fīčas. Kapēc visi tā nevar? Tak ļoti labi zin, ka lietotājiem besī. Laboratorijā tāpat var uztaisīt tos smukos patēriņa ciparus. Uz sajūtu hvz vai kko baigi var ietaupīt, jo dabā reti kad var trāpīt uz tik ilgu luksaforu, bet man ļoti patīk pasēdēt klusumā pie luksofora
Vispār ražotāji loši, tas start stop vairāk netaupa kā taupa. Ta pa karstu, ta pa aukstu ārā. Tad vēl kkāda čupa nosacījumu viņam kapēc nestrādā.
Online
smudo
02. Aug 2023, 23:35 #6773

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

G05 ir mild hybrid sistēma - tur ne tikai slāpē dzinēju visu laiku, bet arī "coasto" (t.i. ripina ar atslēgtu dzinēju un transmisiju). Braucot pa Rīgu tas vidēji ietaupa līdz pat kādi 2l, jeb 25%. Vienreiz pamēģināju īpaši nespaidīt gāzes pedāli un darba dienas vakarā ap 18:00 (ar vidēju korķi uz Vanšu tilta) no Āgenskalna aizbraucu uz Mangaļsalas molu ar vidējo 5,7l Priekš 2,3t SUVa nereāls rādītājs. Ja man kāds to stāstītu, teiktu, ka dri*š Ja negribas dzinēja slāpēšanu, tad atliek nospiest Sport režīma pogu un visas eco fīčas tiek atslēgtas. Standarta, jeb Comfort režīmā, manuprāt, to start & stop & coast sistēmu nemaz nevar manuāli atslēgt Principā viņa MHEV darbojas tik nemanāmi, ka neredzu nekādu vajadzību to slēgt ārā, jo to dzinēju tāpat īsti nedzirt vai tas darbojas vai nē, īpaši ja fonā radio vai mūzika.
Offline
cipargalva
02. Aug 2023, 23:35 #6774

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Octavia 2022. gada ar tizlo e-tsi hibrīdu.
Ja izslēdz startstopu, tad pie bremzēšanas pēdējos metros auto noslāpē, lai lādētu to mikro aķi, un pēc pilnīgas apstāšanās atkal piestartē, jo startstops izslēgts Sport režīmā gan vismaz neslāpst.
Un vēl jaukais divu cilindru režīms
Offline
smudo
02. Aug 2023, 23:41 #6775

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


02 Aug 2023, 23:35:48 @cipargalva rakstīja:
Octavia 2022. gada ar tizlo e-tsi hibrīdu.
Ja izslēdz startstopu, tad pie bremzēšanas pēdējos metros auto noslāpē, lai lādētu to mikro aķi, un pēc pilnīgas apstāšanās atkal piestartē, jo startstops izslēgts Sport režīmā gan vismaz neslāpst.
Un vēl jaukais divu cilindru režīms


BMW atkal otrādi - reģeneratīvā lādēšana notiek jebkuros ātrumos (gan ar ieslēgtu, gan izslēgtu dzinēju, atkarībā no apstākļiem), izņemot tieši īsi pirms apstāpšanās (no kādi 25kmh un uz leju varētu būt), kad tā atslēdzas un pāriet uz 100% bremzēm.
Offline
cmax
02. Aug 2023, 23:46 #6776

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1072

Braucu ar:


02 Aug 2023, 23:35:48 @cipargalva rakstīja:
Octavia 2022. gada ar tizlo e-tsi hibrīdu.
Ja izslēdz startstopu, tad pie bremzēšanas pēdējos metros auto noslāpē, lai lādētu to mikro aķi, un pēc pilnīgas apstāšanās atkal piestartē, jo startstops izslēgts Sport režīmā gan vismaz neslāpst.
Un vēl jaukais divu cilindru režīms

VAG ieslēdzot sporta režīmu pazūd gan slāpēšana, gan s/s, gan divu cilindru režīms, ne kas gan no tā visa līdz šim nav traucējis
Offline
cipargalva
02. Aug 2023, 23:52 #6777

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Man arī netraucē, jo es ar to sūdu nebraucu
Gaidu mirkli, kad zīmju atpazīšanas sistēma būs arī ātruma ierobežotājs.
Offline
crime
03. Aug 2023, 00:47 #6778

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


02 Aug 2023, 23:13:51 @smudo rakstīja:

02 Aug 2023, 15:41:32 @Damn rakstīja:
Garantijas laikā VW tika nočipots. Grūti pateikt kā būtu, ja būtu nepieciešams garantijas remonts, bet veicot standarta apkopi softs tika nonests un nācās atjaunot čipsi.


Es pirms 10 gadiem VW CC nočipoju pie 10k km - braucot uz apkopēm dīlerim teicu, ka vadības bloks pārprogrammēts un lai neliek nekādus update. Nebija nekādu problēmu ar "čipa" aizstāšanu ar OE iestatījumiem.


nekādu problēmu līdz garantijas remontam, piesledz kompi, ja ECU checksummas nesakrīt, tad PN ar savu garantiju. var jau protams veikt izmainjas tā, ka sakritīs arī checksummas, bet nu tas jau atkarīgs no paša līkroča, kurš veiks “uzlabojumus”
Offline
AV
03. Aug 2023, 13:20 #6779

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Noslēdzās darba Tiguana pieredze.
VW Tiguan 2.0d DSG 2018, 4.5g laikā nobraucu 0-80kkm.

Superuzticams auto, ja atskaita problēmas, kas bija jau pirmajā iegādes dienā (parkingu softs izmeta kludu un saka non-stopa pikstet, kamer servisa parladeja softu; tad pirmaja nedela bija check engine del degvielas sukna, kurs pats pazuda, bet serviss tomer sukni pa garantiju nomainija).
Pectam parejos 4.5g bija 0 problemu, tikai ellas un filtru mainas. Tad skjiet ap 60kkm tika nomainiti prieksejie bremzu diski/uzlikas. Piekare nekas netika mainits/darits, pat sikumi nē.
Offline
Mixzzz
03. Aug 2023, 15:22 #6780

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


02 Aug 2023, 23:52:04 @cipargalva rakstīja:
Man arī netraucē, jo es ar to sūdu nebraucu
Gaidu mirkli, kad zīmju atpazīšanas sistēma būs arī ātruma ierobežotājs.
Neviens nav atcēlis aizlīmēt vai izraut kameru

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 03 Aug 2023, 15:22:50 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo