Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
uldens1
13. Oct 2012, 11:05 #6741

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


13 Oct 2012, 00:12:17 ATB rakstīja:

12 Oct 2012, 21:03:04 seeingman rakstīja:
no sākuma izproti to nabaga hidraulisko kompensatoru uzbūvi un tad sūdzies par nelielu pizdec skaņu pie tikko salikta motora.
starp citu, es ceru, ka pirms likāt iekšā kompensatorus, jūs viņus izspiedāt tukšus un apsmērējāt ar motoreļļu
un jaukt viņus vietām nebūtu ieteicams


Uzrakstīji daudz, bet lietderīgu pateici tikpat kā neko.
To kompensatora uzbūvi es saprotu, bet jautājums bija par to, kā lai izvairās no tās nepatīkamās skaņas? Varbūt pirms likšanas iekšā, tajos kompensatorus var jau iespiest eļļu iekšā (tajos ir tādi divi mazi caurumiņi)?

Ļoti iespējams, ka uzdodu nekompetentu jautājumu, bet šajā lietā neesmu specs
uzliec austiņas
Offline
Montana
13. Oct 2012, 11:53 #6742

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


13 Oct 2012, 10:45:58 RZZ rakstīja:
Sestdienas uzmetiens!

Modelis E39
Aķis palicis tik tukšs, ka nestrādā centrālā un protams izrādās, ka nestrādā arī durvju un bagāžnieka atslēga, kādi varianti, lai tiktu mašīnā izņemto masa motor telpā ( jo mašīna stāv lielā slīpumā uz samērā mīkstas pamatnes) vai logu dauzīšanu?
Kā var dabūt vaļā haubu vai sabojātu slēdzeni sabojāt ar skrūvgriezi, kkas tāds, kas lielus postījumus nedara.
zvani uz sos auto, atbrauks sataisīs tev visu
Offline
RZZ
13. Oct 2012, 12:29 #6743

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: Plostu


13 Oct 2012, 11:53:02 Montana rakstīja:

13 Oct 2012, 10:45:58 RZZ rakstīja:
Sestdienas uzmetiens!

Modelis E39
Aķis palicis tik tukšs, ka nestrādā centrālā un protams izrādās, ka nestrādā arī durvju un bagāžnieka atslēga, kādi varianti, lai tiktu mašīnā izņemto masa motor telpā ( jo mašīna stāv lielā slīpumā uz samērā mīkstas pamatnes) vai logu dauzīšanu?
Kā var dabūt vaļā haubu vai sabojātu slēdzeni sabojāt ar skrūvgriezi, kkas tāds, kas lielus postījumus nedara.
zvani uz sos auto, atbrauks sataisīs tev visu



Mērcīte jau tāda, ka esmu ar visu auto Madonas nostūrī palicis
Offline
Creators
13. Oct 2012, 12:42 #6744

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 779

Braucu ar:

Pameģini no cita auto vadus piesleegt pie nr apgaismojuma ja sanaaks elektriba pietiks lai atslēgtu mašinu
Offline
Driver
13. Oct 2012, 12:43 #6745

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Oct 2012, 12:42:03 Creators rakstīja:
Pameģini no cita auto vadus piesleegt pie nr apgaismojuma ja sanaaks elektriba pietiks lai atslēgtu mašinu

deram uz 500ls, gudriniek!!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Creators
13. Oct 2012, 12:47 #6746

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 779

Braucu ar:

Nu tad lai sit araa logu, man po
Offline
Driver
13. Oct 2012, 12:50 #6747

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Oct 2012, 12:47:39 Creators rakstīja:
Nu tad lai sit araa logu, man po

nu tad neiesaki pilnigu huinju, kas nestrada un kuru no kautkada mudaka esi dzirdejis!
tadu muljkibu pasakot pats sevi pataisi par pamulkji

necieshu, kad kads iesaka to par ko pasham nav sajegas un ir kautko pa ausu galam dzirdejis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
crime
13. Oct 2012, 13:01 #6748

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


13 Oct 2012, 12:29:37 RZZ rakstīja:

13 Oct 2012, 11:53:02 Montana rakstīja:

13 Oct 2012, 10:45:58 RZZ rakstīja:
Sestdienas uzmetiens!

Modelis E39
Aķis palicis tik tukšs, ka nestrādā centrālā un protams izrādās, ka nestrādā arī durvju un bagāžnieka atslēga, kādi varianti, lai tiktu mašīnā izņemto masa motor telpā ( jo mašīna stāv lielā slīpumā uz samērā mīkstas pamatnes) vai logu dauzīšanu?
Kā var dabūt vaļā haubu vai sabojātu slēdzeni sabojāt ar skrūvgriezi, kkas tāds, kas lielus postījumus nedara.
zvani uz sos auto, atbrauks sataisīs tev visu



Mērcīte jau tāda, ka esmu ar visu auto Madonas nostūrī palicis


Izrauj kapotam vienu resti un atver kapotu, domaajams, ka vismaz taadu darbiibu pratiisi izpildiit? Aizkjeksee kapota sleedzeni, reste jau droshi vien buus metama, shrotaa citu panjemsi par 5 ls Logus dauziit nafig? Peec tam piemet vadus un atver salonu.
Offline
Araajz
13. Oct 2012, 13:24 #6749

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28304

Braucu ar: E39

neesmu pārliecināts, vai visiem ir, bet manam E39'tajam klemme ir arī zem mašīnas - pie pannas gala, resktīvi- ir 3 + vietas = aķis graabažniekā, zem haubes un zem mašīnas
Offline
Driver
13. Oct 2012, 13:30 #6750

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Oct 2012, 13:24:07 Araajz rakstīja:
neesmu pārliecināts, vai visiem ir, bet manam E39'tajam klemme ir arī zem mašīnas - pie pannas gala, resktīvi- ir 3 + vietas = aķis graabažniekā, zem haubes un zem mašīnas

jabut visiem, bet vinjs jau rakstija, ka auto metajas dublos un sliipi
bet izraujot ara to resti ari nesanak tik fiksi dabut valja haubi, pat zinatajam, esmu stavejis blakus procesa laika

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
badmoon
13. Oct 2012, 14:01 #6751

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8443

Braucu ar: Braucu ar


11 Oct 2012, 21:43:00 subaru rakstīja:
Jāpieszlēdzas ar VAG-COM (vai VCDS) un jāatgaiso ABS sūknis.

Pieslēdzoties ABSam jāuzspiež output tests un jāizdara viss, kas tur rakstīts.

Imho jādara bija neiedarbinātam (tik aizdedzes atslēgu jāpagriež aizdedzes pozīcijā)


Tika izdarīts, nelīdz
Offline
Driver
13. Oct 2012, 14:08 #6752

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Oct 2012, 14:01:34 Badmoon rakstīja:

11 Oct 2012, 21:43:00 subaru rakstīja:
Jāpieszlēdzas ar VAG-COM (vai VCDS) un jāatgaiso ABS sūknis.

Pieslēdzoties ABSam jāuzspiež output tests un jāizdara viss, kas tur rakstīts.

Imho jādara bija neiedarbinātam (tik aizdedzes atslēgu jāpagriež aizdedzes pozīcijā)


Tika izdarīts, nelīdz

kljudas pirms un pec gaisosanas ir/bija?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
seeingman
13. Oct 2012, 14:20 #6753

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


13 Oct 2012, 12:42:03 Creators rakstīja:
Pameģini no cita auto vadus piesleegt pie nr apgaismojuma ja sanaaks elektriba pietiks lai atslēgtu mašinu

derētu dabūt kādu lūzni, kuru nav žēl un nofilmēt visus šito jefu "trikus" auto atvēršanā ar tenisa bumbām/signaliācijas nokaušanu, salaižot uz īso pavarotu/strāvas padošanu uz nr apgaismojumu, lai strādātu centrālā...utt.
varētu būt jautri
kurš grib noziedot e65 eksperimentiem?
Offline
Driver
13. Oct 2012, 14:35 #6754

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

paruna ar sporcu, shis tiko iepirka sev jaunu un modernu auto

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
badmoon
13. Oct 2012, 14:41 #6755

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8443

Braucu ar: Braucu ar


13 Oct 2012, 14:08:14 Driver rakstīja:

13 Oct 2012, 14:01:34 Badmoon rakstīja:

11 Oct 2012, 21:43:00 subaru rakstīja:
Jāpieszlēdzas ar VAG-COM (vai VCDS) un jāatgaiso ABS sūknis.

Pieslēdzoties ABSam jāuzspiež output tests un jāizdara viss, kas tur rakstīts.

Imho jādara bija neiedarbinātam (tik aizdedzes atslēgu jāpagriež aizdedzes pozīcijā)


Tika izdarīts, nelīdz

kljudas pirms un pec gaisosanas ir/bija?


Nebija. Gan izgājām cauri atgaisošanai, gan output testam, viss rūc, strādā, riteņi bloķējas, tikai pēc iedarbināšanas pedālis jau praktiski grīdā un bremžu nav. Ja vaina būtu ABS blokā, tad taču vagcoms parādītu kļūdu?
Offline
uldens1
13. Oct 2012, 14:53 #6756

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


13 Oct 2012, 14:41:32 Badmoon rakstīja:

13 Oct 2012, 14:08:14 Driver rakstīja:

13 Oct 2012, 14:01:34 Badmoon rakstīja:

11 Oct 2012, 21:43:00 subaru rakstīja:
Jāpieszlēdzas ar VAG-COM (vai VCDS) un jāatgaiso ABS sūknis.

Pieslēdzoties ABSam jāuzspiež output tests un jāizdara viss, kas tur rakstīts.

Imho jādara bija neiedarbinātam (tik aizdedzes atslēgu jāpagriež aizdedzes pozīcijā)


Tika izdarīts, nelīdz

kljudas pirms un pec gaisosanas ir/bija?


Nebija. Gan izgājām cauri atgaisošanai, gan output testam, viss rūc, strādā, riteņi bloķējas, tikai pēc iedarbināšanas pedālis jau praktiski grīdā un bremžu nav. Ja vaina būtu ABS blokā, tad taču vagcoms parādītu kļūdu?

pameģini nobloķet rubas pirms ABS bloka un paskaties vai tad ari pedalis iet gridā.Ja VADCOMs ķiniešu tad baigi nepaļautos uz viņu
Offline
AF
13. Oct 2012, 14:55 #6757

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


13 Oct 2012, 12:42:03 Creators rakstīja:
Pameģini no cita auto vadus piesleegt pie nr apgaismojuma ja sanaaks elektriba pietiks lai atslēgtu mašinu
hmm dvj padomājam loģiski, takš strāva nekur neaizies, jo gabarīti nav ieslēgti, tobiš nav releja savienojums, kā tā elektrība var aiziet? Vienīgi, ja tu pieslēgsi 1000V tad varbūt no degoša autiņa paspēsi izvilkt pasi!

p.s ja jau būtu tik vienkārši, es jau būtu aizvilcis uz Lietuvu visus kaimiņu e39

ir vēēl iespēja, nez kā e39, bet e46 touringam aķis atrodas tieši pretī ventilācijas logam aiz bufera, kad ir noņemts buferis caur tām restēm(vai izplēšot laukā) var mierīgi pielikt vadus, nu tā vienreiz sanāca konstatēt!

[ Šo ziņu laboja fondrahtenbergs, 13 Oct 2012, 15:01:22 ]

Offline
badmoon
13. Oct 2012, 15:15 #6758

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8443

Braucu ar: Braucu ar


13 Oct 2012, 14:53:08 uldens1 rakstīja:

13 Oct 2012, 14:41:32 Badmoon rakstīja:

13 Oct 2012, 14:08:14 Driver rakstīja:

13 Oct 2012, 14:01:34 Badmoon rakstīja:

11 Oct 2012, 21:43:00 subaru rakstīja:
Jāpieszlēdzas ar VAG-COM (vai VCDS) un jāatgaiso ABS sūknis.

Pieslēdzoties ABSam jāuzspiež output tests un jāizdara viss, kas tur rakstīts.

Imho jādara bija neiedarbinātam (tik aizdedzes atslēgu jāpagriež aizdedzes pozīcijā)


Tika izdarīts, nelīdz

kljudas pirms un pec gaisosanas ir/bija?


Nebija. Gan izgājām cauri atgaisošanai, gan output testam, viss rūc, strādā, riteņi bloķējas, tikai pēc iedarbināšanas pedālis jau praktiski grīdā un bremžu nav. Ja vaina būtu ABS blokā, tad taču vagcoms parādītu kļūdu?

pameģini nobloķet rubas pirms ABS bloka un paskaties vai tad ari pedalis iet gridā.Ja VADCOMs ķiniešu tad baigi nepaļautos uz viņu


Ir mēģināts ar atvienotu ABS bloku, ir mēģināts ar citu. Galvenais cilindrs jauns. Var jau arī pārbaudīt to.

Edit: Tika uztaisītas zagluškas pirms ABS bloka, nahrenizējot galveno cilindru, pedālis kā akmens, cilindrā tātad vaina nav. Tagad mēģināsim aiz ABS bloka. Ir doma, ka vaina ABS blokā elektroniskajā vai mehāniskajā daļā, ir mēģināts ar 1 citu bloku, vairāk šobrīd pieejami nav. Zb jau

[ Šo ziņu laboja Badmoon, 13 Oct 2012, 16:03:55 ]

Offline
ATB
13. Oct 2012, 17:04 #6759

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


13 Oct 2012, 01:37:45 seeingman rakstīja:

13 Oct 2012, 00:12:17 ATB rakstīja:

12 Oct 2012, 21:03:04 seeingman rakstīja:
no sākuma izproti to nabaga hidraulisko kompensatoru uzbūvi un tad sūdzies par nelielu pizdec skaņu pie tikko salikta motora.
starp citu, es ceru, ka pirms likāt iekšā kompensatorus, jūs viņus izspiedāt tukšus un apsmērējāt ar motoreļļu
un jaukt viņus vietām nebūtu ieteicams


Uzrakstīji daudz, bet lietderīgu pateici tikpat kā neko.
To kompensatora uzbūvi es saprotu, bet jautājums bija par to, kā lai izvairās no tās nepatīkamās skaņas? Varbūt pirms likšanas iekšā, tajos kompensatorus var jau iespiest eļļu iekšā (tajos ir tādi divi mazi caurumiņi)?

Ļoti iespējams, ka uzdodu nekompetentu jautājumu, bet šajā lietā neesmu specs

ja neesi specs, tad nejauc motoru, meistaram pēc tam gribēsies tev iesipt pa galviņu ar 36 nummura uzgriežņu atslēgu.
hidrauslikie kompensatori jāliek motora tukši.
kad tie ir tukši, pie sadales vārpstas izciļņa tie izspiežas līdz galam, metālam atsitoties pret metālu, tādejādi rodas troksnis.
katru reizi, kad kompensators izspiežas, tas sevī iesūc nedaudz eļļas, līdz ir iesūcis tik daudz eļļas, lai nebūtu spraugas starp kompensatoru un sadales vārpstu, pie neatvērta vārsta.
ja kompensators ir izdilis, tas sevī uzsūkto eļļu ne visai labi notur un ar katru sadales vārpstas "sitienu" spļauj ārā un izspiežas līdz galam, radot tikšķēšanu, šāda tikšķēšana gan ir daudz maigāka nekā tukšam kompensatoram un nepazūd pēc brīža. Kā arī kompensatori nelabojas "izņemot un notīrot" + piebārstot motoru ar netīrumiem.


Paldies par skaidrojumu.
Offline
RZZ
13. Oct 2012, 18:44 #6760

Kopš: 30. Apr 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1413

Braucu ar: Plostu


13 Oct 2012, 10:45:58 RZZ rakstīja:
Sestdienas uzmetiens!

Modelis E39
Aķis palicis tik tukšs, ka nestrādā centrālā un protams izrādās, ka nestrādā arī durvju un bagāžnieka atslēga, kādi varianti, lai tiktu mašīnā izņemto masa motor telpā ( jo mašīna stāv lielā slīpumā uz samērā mīkstas pamatnes) vai logu dauzīšanu?
Kā var dabūt vaļā haubu vai sabojātu slēdzeni sabojāt ar skrūvgriezi, kkas tāds, kas lielus postījumus nedara.


Viss labi, pašķūrējos tomēr zem auto un startera vads bija rokā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo