Online
Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
uldens1 | 13. Oct 2012, 11:05 |
#6741
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
|
13 Oct 2012, 00:12:17 ATB rakstīja:
12 Oct 2012, 21:03:04 seeingman rakstīja:
no sākuma izproti to nabaga hidraulisko kompensatoru uzbūvi un tad sūdzies par nelielu pizdec skaņu pie tikko salikta motora.
starp citu, es ceru, ka pirms likāt iekšā kompensatorus, jūs viņus izspiedāt tukšus un apsmērējāt ar motoreļļu
un jaukt viņus vietām nebūtu ieteicams
Uzrakstīji daudz, bet lietderīgu pateici tikpat kā neko.
To kompensatora uzbūvi es saprotu, bet jautājums bija par to, kā lai izvairās no tās nepatīkamās skaņas? Varbūt pirms likšanas iekšā, tajos kompensatorus var jau iespiest eļļu iekšā (tajos ir tādi divi mazi caurumiņi)?
Ļoti iespējams, ka uzdodu nekompetentu jautājumu, bet šajā lietā neesmu specs
uzliec austiņas | Offline | | |
Montana | 13. Oct 2012, 11:53 |
#6742
|
| Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
13 Oct 2012, 10:45:58 RZZ rakstīja:
Sestdienas uzmetiens!
Modelis E39
Aķis palicis tik tukšs, ka nestrādā centrālā un protams izrādās, ka nestrādā arī durvju un bagāžnieka atslēga, kādi varianti, lai tiktu mašīnā izņemto masa motor telpā ( jo mašīna stāv lielā slīpumā uz samērā mīkstas pamatnes) vai logu dauzīšanu?
Kā var dabūt vaļā haubu vai sabojātu slēdzeni sabojāt ar skrūvgriezi, kkas tāds, kas lielus postījumus nedara.
zvani uz sos auto, atbrauks sataisīs tev visu
| Offline | | |
RZZ | 13. Oct 2012, 12:29 |
#6743
|
| Kopš: 30. Apr 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1413
Braucu ar: Plostu
|
13 Oct 2012, 11:53:02 Montana rakstīja:
13 Oct 2012, 10:45:58 RZZ rakstīja:
Sestdienas uzmetiens!
Modelis E39
Aķis palicis tik tukšs, ka nestrādā centrālā un protams izrādās, ka nestrādā arī durvju un bagāžnieka atslēga, kādi varianti, lai tiktu mašīnā izņemto masa motor telpā ( jo mašīna stāv lielā slīpumā uz samērā mīkstas pamatnes) vai logu dauzīšanu?
Kā var dabūt vaļā haubu vai sabojātu slēdzeni sabojāt ar skrūvgriezi, kkas tāds, kas lielus postījumus nedara.
zvani uz sos auto, atbrauks sataisīs tev visu
Mērcīte jau tāda, ka esmu ar visu auto Madonas nostūrī palicis | Offline | | |
Creators | 13. Oct 2012, 12:42 |
#6744
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 779
Braucu ar:
| Pameģini no cita auto vadus piesleegt pie nr apgaismojuma ja sanaaks elektriba pietiks lai atslēgtu mašinu | Offline | | |
Driver | 13. Oct 2012, 12:43 |
#6745
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Oct 2012, 12:42:03 Creators rakstīja:
Pameģini no cita auto vadus piesleegt pie nr apgaismojuma ja sanaaks elektriba pietiks lai atslēgtu mašinu
deram uz 500ls, gudriniek!!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Creators | 13. Oct 2012, 12:47 |
#6746
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 779
Braucu ar:
| Nu tad lai sit araa logu, man po | Offline | | |
Driver | 13. Oct 2012, 12:50 |
#6747
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Oct 2012, 12:47:39 Creators rakstīja:
Nu tad lai sit araa logu, man po
nu tad neiesaki pilnigu huinju, kas nestrada un kuru no kautkada mudaka esi dzirdejis!
tadu muljkibu pasakot pats sevi pataisi par pamulkji
necieshu, kad kads iesaka to par ko pasham nav sajegas un ir kautko pa ausu galam dzirdejis
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
crime | 13. Oct 2012, 13:01 |
#6748
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
|
13 Oct 2012, 12:29:37 RZZ rakstīja:
13 Oct 2012, 11:53:02 Montana rakstīja:
13 Oct 2012, 10:45:58 RZZ rakstīja:
Sestdienas uzmetiens!
Modelis E39
Aķis palicis tik tukšs, ka nestrādā centrālā un protams izrādās, ka nestrādā arī durvju un bagāžnieka atslēga, kādi varianti, lai tiktu mašīnā izņemto masa motor telpā ( jo mašīna stāv lielā slīpumā uz samērā mīkstas pamatnes) vai logu dauzīšanu?
Kā var dabūt vaļā haubu vai sabojātu slēdzeni sabojāt ar skrūvgriezi, kkas tāds, kas lielus postījumus nedara.
zvani uz sos auto, atbrauks sataisīs tev visu
Mērcīte jau tāda, ka esmu ar visu auto Madonas nostūrī palicis
Izrauj kapotam vienu resti un atver kapotu, domaajams, ka vismaz taadu darbiibu pratiisi izpildiit? Aizkjeksee kapota sleedzeni, reste jau droshi vien buus metama, shrotaa citu panjemsi par 5 ls Logus dauziit nafig? Peec tam piemet vadus un atver salonu. | Offline | | |
|
Araajz | 13. Oct 2012, 13:24 |
#6749
|
| Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28304
Braucu ar: E39
| neesmu pārliecināts, vai visiem ir, bet manam E39'tajam klemme ir arī zem mašīnas - pie pannas gala, resktīvi- ir 3 + vietas = aķis graabažniekā, zem haubes un zem mašīnas | Offline | | |
Driver | 13. Oct 2012, 13:30 |
#6750
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Oct 2012, 13:24:07 Araajz rakstīja:
neesmu pārliecināts, vai visiem ir, bet manam E39'tajam klemme ir arī zem mašīnas - pie pannas gala, resktīvi- ir 3 + vietas = aķis graabažniekā, zem haubes un zem mašīnas
jabut visiem, bet vinjs jau rakstija, ka auto metajas dublos un sliipi
bet izraujot ara to resti ari nesanak tik fiksi dabut valja haubi, pat zinatajam, esmu stavejis blakus procesa laika
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
badmoon | 13. Oct 2012, 14:01 |
#6751
|
| Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8443
Braucu ar: Braucu ar
|
11 Oct 2012, 21:43:00 subaru rakstīja:
Jāpieszlēdzas ar VAG-COM (vai VCDS) un jāatgaiso ABS sūknis.
Pieslēdzoties ABSam jāuzspiež output tests un jāizdara viss, kas tur rakstīts.
Imho jādara bija neiedarbinātam (tik aizdedzes atslēgu jāpagriež aizdedzes pozīcijā)
Tika izdarīts, nelīdz | Offline | | |
Driver | 13. Oct 2012, 14:08 |
#6752
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Oct 2012, 14:01:34 Badmoon rakstīja:
11 Oct 2012, 21:43:00 subaru rakstīja:
Jāpieszlēdzas ar VAG-COM (vai VCDS) un jāatgaiso ABS sūknis.
Pieslēdzoties ABSam jāuzspiež output tests un jāizdara viss, kas tur rakstīts.
Imho jādara bija neiedarbinātam (tik aizdedzes atslēgu jāpagriež aizdedzes pozīcijā)
Tika izdarīts, nelīdz
kljudas pirms un pec gaisosanas ir/bija?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
seeingman | 13. Oct 2012, 14:20 |
#6753
|
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 1175
Braucu ar: turbo bamsli zem haubes
|
13 Oct 2012, 12:42:03 Creators rakstīja:
Pameģini no cita auto vadus piesleegt pie nr apgaismojuma ja sanaaks elektriba pietiks lai atslēgtu mašinu
derētu dabūt kādu lūzni, kuru nav žēl un nofilmēt visus šito jefu "trikus" auto atvēršanā ar tenisa bumbām/signaliācijas nokaušanu, salaižot uz īso pavarotu/strāvas padošanu uz nr apgaismojumu, lai strādātu centrālā...utt.
varētu būt jautri
kurš grib noziedot e65 eksperimentiem? | Offline | | |
Driver | 13. Oct 2012, 14:35 |
#6754
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| paruna ar sporcu, shis tiko iepirka sev jaunu un modernu auto
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
badmoon | 13. Oct 2012, 14:41 |
#6755
|
| Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8443
Braucu ar: Braucu ar
|
13 Oct 2012, 14:08:14 Driver rakstīja:
13 Oct 2012, 14:01:34 Badmoon rakstīja:
11 Oct 2012, 21:43:00 subaru rakstīja:
Jāpieszlēdzas ar VAG-COM (vai VCDS) un jāatgaiso ABS sūknis.
Pieslēdzoties ABSam jāuzspiež output tests un jāizdara viss, kas tur rakstīts.
Imho jādara bija neiedarbinātam (tik aizdedzes atslēgu jāpagriež aizdedzes pozīcijā)
Tika izdarīts, nelīdz
kljudas pirms un pec gaisosanas ir/bija?
Nebija. Gan izgājām cauri atgaisošanai, gan output testam, viss rūc, strādā, riteņi bloķējas, tikai pēc iedarbināšanas pedālis jau praktiski grīdā un bremžu nav. Ja vaina būtu ABS blokā, tad taču vagcoms parādītu kļūdu?
| Offline | | |
uldens1 | 13. Oct 2012, 14:53 |
#6756
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
|
13 Oct 2012, 14:41:32 Badmoon rakstīja:
13 Oct 2012, 14:08:14 Driver rakstīja:
13 Oct 2012, 14:01:34 Badmoon rakstīja:
11 Oct 2012, 21:43:00 subaru rakstīja:
Jāpieszlēdzas ar VAG-COM (vai VCDS) un jāatgaiso ABS sūknis.
Pieslēdzoties ABSam jāuzspiež output tests un jāizdara viss, kas tur rakstīts.
Imho jādara bija neiedarbinātam (tik aizdedzes atslēgu jāpagriež aizdedzes pozīcijā)
Tika izdarīts, nelīdz
kljudas pirms un pec gaisosanas ir/bija?
Nebija. Gan izgājām cauri atgaisošanai, gan output testam, viss rūc, strādā, riteņi bloķējas, tikai pēc iedarbināšanas pedālis jau praktiski grīdā un bremžu nav. Ja vaina būtu ABS blokā, tad taču vagcoms parādītu kļūdu?
pameģini nobloķet rubas pirms ABS bloka un paskaties vai tad ari pedalis iet gridā.Ja VADCOMs ķiniešu tad baigi nepaļautos uz viņu | Offline | | |
|
AF | 13. Oct 2012, 14:55 |
#6757
|
| Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
13 Oct 2012, 12:42:03 Creators rakstīja:
Pameģini no cita auto vadus piesleegt pie nr apgaismojuma ja sanaaks elektriba pietiks lai atslēgtu mašinu
hmm dvj padomājam loģiski, takš strāva nekur neaizies, jo gabarīti nav ieslēgti, tobiš nav releja savienojums, kā tā elektrība var aiziet? Vienīgi, ja tu pieslēgsi 1000V tad varbūt no degoša autiņa paspēsi izvilkt pasi!
p.s ja jau būtu tik vienkārši, es jau būtu aizvilcis uz Lietuvu visus kaimiņu e39
ir vēēl iespēja, nez kā e39, bet e46 touringam aķis atrodas tieši pretī ventilācijas logam aiz bufera, kad ir noņemts buferis caur tām restēm(vai izplēšot laukā) var mierīgi pielikt vadus, nu tā vienreiz sanāca konstatēt![ Šo ziņu laboja fondrahtenbergs, 13 Oct 2012, 15:01:22 ] | Offline | | |
badmoon | 13. Oct 2012, 15:15 |
#6758
|
| Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8443
Braucu ar: Braucu ar
|
13 Oct 2012, 14:53:08 uldens1 rakstīja:
13 Oct 2012, 14:41:32 Badmoon rakstīja:
13 Oct 2012, 14:08:14 Driver rakstīja:
13 Oct 2012, 14:01:34 Badmoon rakstīja:
11 Oct 2012, 21:43:00 subaru rakstīja:
Jāpieszlēdzas ar VAG-COM (vai VCDS) un jāatgaiso ABS sūknis.
Pieslēdzoties ABSam jāuzspiež output tests un jāizdara viss, kas tur rakstīts.
Imho jādara bija neiedarbinātam (tik aizdedzes atslēgu jāpagriež aizdedzes pozīcijā)
Tika izdarīts, nelīdz
kljudas pirms un pec gaisosanas ir/bija?
Nebija. Gan izgājām cauri atgaisošanai, gan output testam, viss rūc, strādā, riteņi bloķējas, tikai pēc iedarbināšanas pedālis jau praktiski grīdā un bremžu nav. Ja vaina būtu ABS blokā, tad taču vagcoms parādītu kļūdu?
pameģini nobloķet rubas pirms ABS bloka un paskaties vai tad ari pedalis iet gridā.Ja VADCOMs ķiniešu tad baigi nepaļautos uz viņu
Ir mēģināts ar atvienotu ABS bloku, ir mēģināts ar citu. Galvenais cilindrs jauns. Var jau arī pārbaudīt to.
Edit: Tika uztaisītas zagluškas pirms ABS bloka, nahrenizējot galveno cilindru, pedālis kā akmens, cilindrā tātad vaina nav. Tagad mēģināsim aiz ABS bloka. Ir doma, ka vaina ABS blokā elektroniskajā vai mehāniskajā daļā, ir mēģināts ar 1 citu bloku, vairāk šobrīd pieejami nav. Zb jau [ Šo ziņu laboja Badmoon, 13 Oct 2012, 16:03:55 ] | Offline | | |
ATB | 13. Oct 2012, 17:04 |
#6759
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
13 Oct 2012, 01:37:45 seeingman rakstīja:
13 Oct 2012, 00:12:17 ATB rakstīja:
12 Oct 2012, 21:03:04 seeingman rakstīja:
no sākuma izproti to nabaga hidraulisko kompensatoru uzbūvi un tad sūdzies par nelielu pizdec skaņu pie tikko salikta motora.
starp citu, es ceru, ka pirms likāt iekšā kompensatorus, jūs viņus izspiedāt tukšus un apsmērējāt ar motoreļļu
un jaukt viņus vietām nebūtu ieteicams
Uzrakstīji daudz, bet lietderīgu pateici tikpat kā neko.
To kompensatora uzbūvi es saprotu, bet jautājums bija par to, kā lai izvairās no tās nepatīkamās skaņas? Varbūt pirms likšanas iekšā, tajos kompensatorus var jau iespiest eļļu iekšā (tajos ir tādi divi mazi caurumiņi)?
Ļoti iespējams, ka uzdodu nekompetentu jautājumu, bet šajā lietā neesmu specs
ja neesi specs, tad nejauc motoru, meistaram pēc tam gribēsies tev iesipt pa galviņu ar 36 nummura uzgriežņu atslēgu.
hidrauslikie kompensatori jāliek motora tukši.
kad tie ir tukši, pie sadales vārpstas izciļņa tie izspiežas līdz galam, metālam atsitoties pret metālu, tādejādi rodas troksnis.
katru reizi, kad kompensators izspiežas, tas sevī iesūc nedaudz eļļas, līdz ir iesūcis tik daudz eļļas, lai nebūtu spraugas starp kompensatoru un sadales vārpstu, pie neatvērta vārsta.
ja kompensators ir izdilis, tas sevī uzsūkto eļļu ne visai labi notur un ar katru sadales vārpstas "sitienu" spļauj ārā un izspiežas līdz galam, radot tikšķēšanu, šāda tikšķēšana gan ir daudz maigāka nekā tukšam kompensatoram un nepazūd pēc brīža. Kā arī kompensatori nelabojas "izņemot un notīrot" + piebārstot motoru ar netīrumiem.
Paldies par skaidrojumu. | Offline | | |
RZZ | 13. Oct 2012, 18:44 |
#6760
|
| Kopš: 30. Apr 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 1413
Braucu ar: Plostu
|
13 Oct 2012, 10:45:58 RZZ rakstīja:
Sestdienas uzmetiens!
Modelis E39
Aķis palicis tik tukšs, ka nestrādā centrālā un protams izrādās, ka nestrādā arī durvju un bagāžnieka atslēga, kādi varianti, lai tiktu mašīnā izņemto masa motor telpā ( jo mašīna stāv lielā slīpumā uz samērā mīkstas pamatnes) vai logu dauzīšanu?
Kā var dabūt vaļā haubu vai sabojātu slēdzeni sabojāt ar skrūvgriezi, kkas tāds, kas lielus postījumus nedara.
Viss labi, pašķūrējos tomēr zem auto un startera vads bija rokā | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|