Autors | Ziņojums |
RENIO | 07. Jan 2011, 18:27 |
#6741
|
|
Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
|
07 Jan 2011, 18:24:30 SMOT rakstīja:
Kādas ir šitās Hondas ar 2 litru dzinējiem? Kāds apmēram degvielas patēriņš?
[IMG]http://www.honda-wallpapers.com/bulkupload/wall...elude-1.jpg[IMG]
Kā spiež pedāli
9-10L uz 100km. |
Offline | |
|
vadims | 07. Jan 2011, 19:05 |
#6742
|
|
Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
07 Jan 2011, 18:27:09 RENIO rakstīja:
07 Jan 2011, 18:24:30 SMOT rakstīja:
Kādas ir šitās Hondas ar 2 litru dzinējiem? Kāds apmēram degvielas patēriņš?
[IMG]http://www.honda-wallpapers.com/bulkupload/wall...elude-1.jpg[IMG]
Kā spiež pedāli
9-10L uz 100km.
Šitām bij tas joks ar pakaļējo ratu piestūrēšanu pagriezienos ? vai es jucu ar kādu citu modeli |
Offline | |
|
Gr1nch | 07. Jan 2011, 19:11 |
#6743
|
|
Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 743
Braucu ar: grāmatvedībā neuzskaitītu pamatlīdzekli
|
07 Jan 2011, 19:05:29 vadims rakstīja:
07 Jan 2011, 18:27:09 RENIO rakstīja:
07 Jan 2011, 18:24:30 SMOT rakstīja:
Kādas ir šitās Hondas ar 2 litru dzinējiem? Kāds apmēram degvielas patēriņš?
[IMG]http://www.honda-wallpapers.com/bulkupload/wall...elude-1.jpg[IMG]
Kā spiež pedāli
9-10L uz 100km.
Šitām bij tas joks ar pakaļējo ratu piestūrēšanu pagriezienos ? vai es jucu ar kādu citu modeli
Ir tā saucamais 4 wheel steering |
Offline | |
|
SMOT | 07. Jan 2011, 21:55 |
#6744
|
|
Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 943
Braucu ar: 3er
|
07 Jan 2011, 19:11:38 Gr1nch rakstīja:
07 Jan 2011, 19:05:29 vadims rakstīja:
07 Jan 2011, 18:27:09 RENIO rakstīja:
07 Jan 2011, 18:24:30 SMOT rakstīja:
Kādas ir šitās Hondas ar 2 litru dzinējiem? Kāds apmēram degvielas patēriņš?
[IMG]http://www.honda-wallpapers.com/bulkupload/wall...elude-1.jpg[IMG]
Kā spiež pedāli
9-10L uz 100km.
Šitām bij tas joks ar pakaļējo ratu piestūrēšanu pagriezienos ? vai es jucu ar kādu citu modeli
Ir tā saucamais 4 wheel steering
Jā ir, bet man to nevajag, interesējos par "parasto".
Vēl kāds var kaut ko labu vai sliktu par viņām pateikt? |
Offline | |
|
Delerium | 07. Jan 2011, 22:15 |
#6745
|
|
Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8302
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
| Lietuvā drīkst braukt ar radzēm? |
Offline | |
|
vadims | 07. Jan 2011, 22:16 |
#6746
|
|
Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
07 Jan 2011, 22:15:21 Delerium rakstīja:
Lietuvā drīkst braukt ar radzēm?
drīkst, tikai nezinu no - līdz |
Offline | |
|
Delerium | 07. Jan 2011, 22:22 |
#6747
|
|
Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8302
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
| paldies.. man tik 1 dienu vajag |
Offline | |
|
Kasics | 07. Jan 2011, 22:28 |
#6748
|
|
Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
| E39 gļučī stiklu tīrītāji. Kad izslēdz tad tie dažreiz mēdz apstāties pa vidu vai arī augšējā stāvokli. pēc tam kad ar rokām viņus nostumj vietā tad atkal viss strādā tā kā tam būtu jāstrādā.
Varbūt kādam tā ir gadījies, kas varētu būt pie vainas un cik sarežģīti būtu nomainīt to motoriņu?
Paldies par atbildēm jau iepriekš. |
Offline | |
|
|
vadims | 07. Jan 2011, 22:45 |
#6749
|
|
Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
07 Jan 2011, 22:28:08 Kasics rakstīja:
E39 gļučī stiklu tīrītāji. Kad izslēdz tad tie dažreiz mēdz apstāties pa vidu vai arī augšējā stāvokli. pēc tam kad ar rokām viņus nostumj vietā tad atkal viss strādā tā kā tam būtu jāstrādā.
Varbūt kādam tā ir gadījies, kas varētu būt pie vainas un cik sarežģīti būtu nomainīt to motoriņu?
Paldies par atbildēm jau iepriekš.
Vaina ir vis drīzākais ka elektro motora reostata vie kā savādāk saucamajā daļā kas atbild par miera stāvokļa esamību. Nomainīt mehānismu nav nekādas problēmas, ja vienīgi slotiņu kāti nav pieauguši. Un vainas cēloni ar vajag noskaidrot ka tik nav ka ūdens līmenis pie elektro motora nav uzaudzis, ka kāda drenāža nav ciet |
Offline | |
|
amons | 07. Jan 2011, 23:20 |
#6750
|
|
Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
| Kurš te nodarbojās ar dzinēju kapitālo remontu? Intresē cik apmēram varētu izmaksāt m52b28 dzinēja kapitālais remonts, ar blīvju maiņu, vārstu pieslīpēšanu un virzuļu gredzenu maiņu utm. ? |
Offline | |
|
matiicins | 07. Jan 2011, 23:25 |
#6751
|
|
Kopš: 15. Mar 2008
Ziņojumi: 1750
Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli
| man kaut kas līdzīgs ir ar e39 logu slotiņām. Tikai manā gadījumā tās citreiz strādā normāli, bet citreiz tīra raustoties un tad vispār apstājas augšējā stāvoklī. Arī reostats jāmaina [ Šo ziņu laboja matiicins, 07 Jan 2011, 23:25:30 ] |
Offline | |
|
RM1 | 08. Jan 2011, 00:05 |
#6752
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
07 Jan 2011, 23:20:43 amons rakstīja:
Kurš te nodarbojās ar dzinēju kapitālo remontu? Intresē cik apmēram varētu izmaksāt m52b28 dzinēja kapitālais remonts, ar blīvju maiņu, vārstu pieslīpēšanu un virzuļu gredzenu maiņu utm. ?
M50/M52 dzinējam kapitālo remontu uztaisīt nemaz nevar, jo bloks neborējās un remontvirzuļi nepiedāvājās
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
amons | 08. Jan 2011, 00:08 |
#6753
|
|
Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
08 Jan 2011, 00:05:00 RM1 rakstīja:
07 Jan 2011, 23:20:43 amons rakstīja:
Kurš te nodarbojās ar dzinēju kapitālo remontu? Intresē cik apmēram varētu izmaksāt m52b28 dzinēja kapitālais remonts, ar blīvju maiņu, vārstu pieslīpēšanu un virzuļu gredzenu maiņu utm. ?
M50/M52 dzinējam kapitālo remontu uztaisīt nemaz nevar, jo bloks neborējās un remontvirzuļi nepiedāvājās
Vot šito gan nezināju. Paldies ar info. Bet ja tikai iztiek ar pieslīpēšanām un blīvju maiņām? |
Offline | |
|
PowerBMW | 08. Jan 2011, 00:11 |
#6754
|
|
Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
07 Jan 2011, 22:45:27 vadims rakstīja:
07 Jan 2011, 22:28:08 Kasics rakstīja:
E39 gļučī stiklu tīrītāji. Kad izslēdz tad tie dažreiz mēdz apstāties pa vidu vai arī augšējā stāvokli. pēc tam kad ar rokām viņus nostumj vietā tad atkal viss strādā tā kā tam būtu jāstrādā.
Varbūt kādam tā ir gadījies, kas varētu būt pie vainas un cik sarežģīti būtu nomainīt to motoriņu?
Paldies par atbildēm jau iepriekš.
Vaina ir vis drīzākais ka elektro motora reostata vie kā savādāk saucamajā daļā kas atbild par miera stāvokļa esamību. Nomainīt mehānismu nav nekādas problēmas, ja vienīgi slotiņu kāti nav pieauguši. Un vainas cēloni ar vajag noskaidrot ka tik nav ka ūdens līmenis pie elektro motora nav uzaudzis, ka kāda drenāža nav ciet
kuram drenazam jaaizaug lai E39 logu tiritj motorits nosliktu |
Offline | |
|
RM1 | 08. Jan 2011, 00:11 |
#6755
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Jeeee, izdilušu bloku izslīpēt (izhonēt) vēl vairāk ir labākais ko var izdarīt ever
Un ja ņem vērā, ka gredzeni ir tērauda, bet bloks (m52) ir alu, tad kāda ir iespējamība, ka bloks būs nesadilis
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
amons | 08. Jan 2011, 00:13 |
#6756
|
|
Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
08 Jan 2011, 00:11:18 RM1 rakstīja:
Jeeee, izdilušu bloku izslīpēt (izhonēt) vēl vairāk ir labākais ko var izdarīt ever
Un ja ņem vērā, ka gredzeni ir tērauda, bet bloks (m52) ir alu, tad kāda ir iespējamība, ka bloks būs nesadilis
Skaidrs, sapratu ka es līdz šim neko nebiju sapratis |
Offline | |
|
|
Driver | 08. Jan 2011, 00:14 |
#6757
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| m52 ir aluminijs, viss skaidrs, bet vaitad m50 ari nepiedavajas remontizmers?
Tad janjem m50b20 bloks un japiljii uz m52 izmeriem
08 Jan 2011, 00:05:00 RM1 rakstīja:
07 Jan 2011, 23:20:43 amons rakstīja:
Kurš te nodarbojās ar dzinēju kapitālo remontu? Intresē cik apmēram varētu izmaksāt m52b28 dzinēja kapitālais remonts, ar blīvju maiņu, vārstu pieslīpēšanu un virzuļu gredzenu maiņu utm. ?
M50/M52 dzinējam kapitālo remontu uztaisīt nemaz nevar, jo bloks neborējās un remontvirzuļi nepiedāvājās
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
RM1 | 08. Jan 2011, 00:17 |
#6758
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| M50 arī nav oem remonts. Protams var paslīpēt un salikt jaunus kaltos, bet tas nav ielas motoram
Remontēt jau tos M50/M52 var, bet tā nav kapitalka un pirms to dara, vispār ir jāsaprot, vai to vispār konkrētajam dzelzim ir vērts darīt [ Šo ziņu laboja RM1, 08 Jan 2011, 00:17:55 ]
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
vadims | 08. Jan 2011, 00:18 |
#6759
|
|
Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
08 Jan 2011, 00:11:01 PowerBMW rakstīja:
07 Jan 2011, 22:45:27 vadims rakstīja:
07 Jan 2011, 22:28:08 Kasics rakstīja:
E39 gļučī stiklu tīrītāji. Kad izslēdz tad tie dažreiz mēdz apstāties pa vidu vai arī augšējā stāvokli. pēc tam kad ar rokām viņus nostumj vietā tad atkal viss strādā tā kā tam būtu jāstrādā.
Varbūt kādam tā ir gadījies, kas varētu būt pie vainas un cik sarežģīti būtu nomainīt to motoriņu?
Paldies par atbildēm jau iepriekš.
Vaina ir vis drīzākais ka elektro motora reostata vie kā savādāk saucamajā daļā kas atbild par miera stāvokļa esamību. Nomainīt mehānismu nav nekādas problēmas, ja vienīgi slotiņu kāti nav pieauguši. Un vainas cēloni ar vajag noskaidrot ka tik nav ka ūdens līmenis pie elektro motora nav uzaudzis, ka kāda drenāža nav ciet
kuram drenazam jaaizaug lai E39 logu tiritj motorits nosliktu
tās kuras ir no vējstikla, un atrodās pie salona filtra kastes |
Offline | |
|
PowerBMW | 08. Jan 2011, 00:33 |
#6760
|
|
Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
08 Jan 2011, 00:18:32 vadims rakstīja:
08 Jan 2011, 00:11:01 PowerBMW rakstīja:
07 Jan 2011, 22:45:27 vadims rakstīja:
07 Jan 2011, 22:28:08 Kasics rakstīja:
E39 gļučī stiklu tīrītāji. Kad izslēdz tad tie dažreiz mēdz apstāties pa vidu vai arī augšējā stāvokli. pēc tam kad ar rokām viņus nostumj vietā tad atkal viss strādā tā kā tam būtu jāstrādā.
Varbūt kādam tā ir gadījies, kas varētu būt pie vainas un cik sarežģīti būtu nomainīt to motoriņu?
Paldies par atbildēm jau iepriekš.
Vaina ir vis drīzākais ka elektro motora reostata vie kā savādāk saucamajā daļā kas atbild par miera stāvokļa esamību. Nomainīt mehānismu nav nekādas problēmas, ja vienīgi slotiņu kāti nav pieauguši. Un vainas cēloni ar vajag noskaidrot ka tik nav ka ūdens līmenis pie elektro motora nav uzaudzis, ka kāda drenāža nav ciet
kuram drenazam jaaizaug lai E39 logu tiritj motorits nosliktu
tās kuras ir no vējstikla, un atrodās pie salona filtra kastes
tur lidz motorinam panem UN apskaties cik augstu atrodas tas motorins atiecibaa pret tam sahtam |
Offline | |
|