Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
RENIO
07. Jan 2011, 18:27 #6741

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw


07 Jan 2011, 18:24:30 SMOT rakstīja:
Kādas ir šitās Hondas ar 2 litru dzinējiem? Kāds apmēram degvielas patēriņš?
[IMG]http://www.honda-wallpapers.com/bulkupload/wall...elude-1.jpg[IMG]

Kā spiež pedāli
9-10L uz 100km.
Offline
vadims
07. Jan 2011, 19:05 #6742

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


07 Jan 2011, 18:27:09 RENIO rakstīja:

07 Jan 2011, 18:24:30 SMOT rakstīja:
Kādas ir šitās Hondas ar 2 litru dzinējiem? Kāds apmēram degvielas patēriņš?
[IMG]http://www.honda-wallpapers.com/bulkupload/wall...elude-1.jpg[IMG]

Kā spiež pedāli
9-10L uz 100km.
Šitām bij tas joks ar pakaļējo ratu piestūrēšanu pagriezienos ? vai es jucu ar kādu citu modeli
Offline
Gr1nch
07. Jan 2011, 19:11 #6743

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 743

Braucu ar: grāmatvedībā neuzskaitītu pamatlīdzekli


07 Jan 2011, 19:05:29 vadims rakstīja:

07 Jan 2011, 18:27:09 RENIO rakstīja:

07 Jan 2011, 18:24:30 SMOT rakstīja:
Kādas ir šitās Hondas ar 2 litru dzinējiem? Kāds apmēram degvielas patēriņš?
[IMG]http://www.honda-wallpapers.com/bulkupload/wall...elude-1.jpg[IMG]

Kā spiež pedāli
9-10L uz 100km.
Šitām bij tas joks ar pakaļējo ratu piestūrēšanu pagriezienos ? vai es jucu ar kādu citu modeli


Ir tā saucamais 4 wheel steering
Offline
SMOT
07. Jan 2011, 21:55 #6744

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 943

Braucu ar: 3er


07 Jan 2011, 19:11:38 Gr1nch rakstīja:

07 Jan 2011, 19:05:29 vadims rakstīja:

07 Jan 2011, 18:27:09 RENIO rakstīja:

07 Jan 2011, 18:24:30 SMOT rakstīja:
Kādas ir šitās Hondas ar 2 litru dzinējiem? Kāds apmēram degvielas patēriņš?
[IMG]http://www.honda-wallpapers.com/bulkupload/wall...elude-1.jpg[IMG]

Kā spiež pedāli
9-10L uz 100km.
Šitām bij tas joks ar pakaļējo ratu piestūrēšanu pagriezienos ? vai es jucu ar kādu citu modeli


Ir tā saucamais 4 wheel steering

Jā ir, bet man to nevajag, interesējos par "parasto".
Vēl kāds var kaut ko labu vai sliktu par viņām pateikt?
Offline
Delerium
07. Jan 2011, 22:15 #6745

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

Lietuvā drīkst braukt ar radzēm?
Offline
vadims
07. Jan 2011, 22:16 #6746

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


07 Jan 2011, 22:15:21 Delerium rakstīja:
Lietuvā drīkst braukt ar radzēm?
drīkst, tikai nezinu no - līdz
Offline
Delerium
07. Jan 2011, 22:22 #6747

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

paldies.. man tik 1 dienu vajag
Offline
Kasics
07. Jan 2011, 22:28 #6748

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.

E39 gļučī stiklu tīrītāji. Kad izslēdz tad tie dažreiz mēdz apstāties pa vidu vai arī augšējā stāvokli. pēc tam kad ar rokām viņus nostumj vietā tad atkal viss strādā tā kā tam būtu jāstrādā.

Varbūt kādam tā ir gadījies, kas varētu būt pie vainas un cik sarežģīti būtu nomainīt to motoriņu?

Paldies par atbildēm jau iepriekš.
Offline
vadims
07. Jan 2011, 22:45 #6749

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


07 Jan 2011, 22:28:08 Kasics rakstīja:
E39 gļučī stiklu tīrītāji. Kad izslēdz tad tie dažreiz mēdz apstāties pa vidu vai arī augšējā stāvokli. pēc tam kad ar rokām viņus nostumj vietā tad atkal viss strādā tā kā tam būtu jāstrādā.

Varbūt kādam tā ir gadījies, kas varētu būt pie vainas un cik sarežģīti būtu nomainīt to motoriņu?

Paldies par atbildēm jau iepriekš.
Vaina ir vis drīzākais ka elektro motora reostata vie kā savādāk saucamajā daļā kas atbild par miera stāvokļa esamību. Nomainīt mehānismu nav nekādas problēmas, ja vienīgi slotiņu kāti nav pieauguši. Un vainas cēloni ar vajag noskaidrot ka tik nav ka ūdens līmenis pie elektro motora nav uzaudzis, ka kāda drenāža nav ciet
Offline
amons
07. Jan 2011, 23:20 #6750

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325

Kurš te nodarbojās ar dzinēju kapitālo remontu? Intresē cik apmēram varētu izmaksāt m52b28 dzinēja kapitālais remonts, ar blīvju maiņu, vārstu pieslīpēšanu un virzuļu gredzenu maiņu utm. ?
Offline
matiicins
07. Jan 2011, 23:25 #6751

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli

man kaut kas līdzīgs ir ar e39 logu slotiņām. Tikai manā gadījumā tās citreiz strādā normāli, bet citreiz tīra raustoties un tad vispār apstājas augšējā stāvoklī. Arī reostats jāmaina

[ Šo ziņu laboja matiicins, 07 Jan 2011, 23:25:30 ]

Offline
RM1
08. Jan 2011, 00:05 #6752

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


07 Jan 2011, 23:20:43 amons rakstīja:
Kurš te nodarbojās ar dzinēju kapitālo remontu? Intresē cik apmēram varētu izmaksāt m52b28 dzinēja kapitālais remonts, ar blīvju maiņu, vārstu pieslīpēšanu un virzuļu gredzenu maiņu utm. ?

M50/M52 dzinējam kapitālo remontu uztaisīt nemaz nevar, jo bloks neborējās un remontvirzuļi nepiedāvājās

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
amons
08. Jan 2011, 00:08 #6753

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


08 Jan 2011, 00:05:00 RM1 rakstīja:

07 Jan 2011, 23:20:43 amons rakstīja:
Kurš te nodarbojās ar dzinēju kapitālo remontu? Intresē cik apmēram varētu izmaksāt m52b28 dzinēja kapitālais remonts, ar blīvju maiņu, vārstu pieslīpēšanu un virzuļu gredzenu maiņu utm. ?

M50/M52 dzinējam kapitālo remontu uztaisīt nemaz nevar, jo bloks neborējās un remontvirzuļi nepiedāvājās

Vot šito gan nezināju. Paldies ar info. Bet ja tikai iztiek ar pieslīpēšanām un blīvju maiņām?
Offline
PowerBMW
08. Jan 2011, 00:11 #6754

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


07 Jan 2011, 22:45:27 vadims rakstīja:

07 Jan 2011, 22:28:08 Kasics rakstīja:
E39 gļučī stiklu tīrītāji. Kad izslēdz tad tie dažreiz mēdz apstāties pa vidu vai arī augšējā stāvokli. pēc tam kad ar rokām viņus nostumj vietā tad atkal viss strādā tā kā tam būtu jāstrādā.

Varbūt kādam tā ir gadījies, kas varētu būt pie vainas un cik sarežģīti būtu nomainīt to motoriņu?

Paldies par atbildēm jau iepriekš.
Vaina ir vis drīzākais ka elektro motora reostata vie kā savādāk saucamajā daļā kas atbild par miera stāvokļa esamību. Nomainīt mehānismu nav nekādas problēmas, ja vienīgi slotiņu kāti nav pieauguši. Un vainas cēloni ar vajag noskaidrot ka tik nav ka ūdens līmenis pie elektro motora nav uzaudzis, ka kāda drenāža nav ciet
kuram drenazam jaaizaug lai E39 logu tiritj motorits nosliktu
Offline
RM1
08. Jan 2011, 00:11 #6755

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Jeeee, izdilušu bloku izslīpēt (izhonēt) vēl vairāk ir labākais ko var izdarīt ever

Un ja ņem vērā, ka gredzeni ir tērauda, bet bloks (m52) ir alu, tad kāda ir iespējamība, ka bloks būs nesadilis

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
amons
08. Jan 2011, 00:13 #6756

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


08 Jan 2011, 00:11:18 RM1 rakstīja:
Jeeee, izdilušu bloku izslīpēt (izhonēt) vēl vairāk ir labākais ko var izdarīt ever

Un ja ņem vērā, ka gredzeni ir tērauda, bet bloks (m52) ir alu, tad kāda ir iespējamība, ka bloks būs nesadilis

Skaidrs, sapratu ka es līdz šim neko nebiju sapratis
Offline
Driver
08. Jan 2011, 00:14 #6757

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

m52 ir aluminijs, viss skaidrs, bet vaitad m50 ari nepiedavajas remontizmers?
Tad janjem m50b20 bloks un japiljii uz m52 izmeriem

08 Jan 2011, 00:05:00 RM1 rakstīja:

07 Jan 2011, 23:20:43 amons rakstīja:
Kurš te nodarbojās ar dzinēju kapitālo remontu? Intresē cik apmēram varētu izmaksāt m52b28 dzinēja kapitālais remonts, ar blīvju maiņu, vārstu pieslīpēšanu un virzuļu gredzenu maiņu utm. ?

M50/M52 dzinējam kapitālo remontu uztaisīt nemaz nevar, jo bloks neborējās un remontvirzuļi nepiedāvājās


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
RM1
08. Jan 2011, 00:17 #6758

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

M50 arī nav oem remonts. Protams var paslīpēt un salikt jaunus kaltos, bet tas nav ielas motoram

Remontēt jau tos M50/M52 var, bet tā nav kapitalka un pirms to dara, vispār ir jāsaprot, vai to vispār konkrētajam dzelzim ir vērts darīt

[ Šo ziņu laboja RM1, 08 Jan 2011, 00:17:55 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
vadims
08. Jan 2011, 00:18 #6759

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


08 Jan 2011, 00:11:01 PowerBMW rakstīja:

07 Jan 2011, 22:45:27 vadims rakstīja:

07 Jan 2011, 22:28:08 Kasics rakstīja:
E39 gļučī stiklu tīrītāji. Kad izslēdz tad tie dažreiz mēdz apstāties pa vidu vai arī augšējā stāvokli. pēc tam kad ar rokām viņus nostumj vietā tad atkal viss strādā tā kā tam būtu jāstrādā.

Varbūt kādam tā ir gadījies, kas varētu būt pie vainas un cik sarežģīti būtu nomainīt to motoriņu?

Paldies par atbildēm jau iepriekš.
Vaina ir vis drīzākais ka elektro motora reostata vie kā savādāk saucamajā daļā kas atbild par miera stāvokļa esamību. Nomainīt mehānismu nav nekādas problēmas, ja vienīgi slotiņu kāti nav pieauguši. Un vainas cēloni ar vajag noskaidrot ka tik nav ka ūdens līmenis pie elektro motora nav uzaudzis, ka kāda drenāža nav ciet
kuram drenazam jaaizaug lai E39 logu tiritj motorits nosliktu
tās kuras ir no vējstikla, un atrodās pie salona filtra kastes
Offline
PowerBMW
08. Jan 2011, 00:33 #6760

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


08 Jan 2011, 00:18:32 vadims rakstīja:

08 Jan 2011, 00:11:01 PowerBMW rakstīja:

07 Jan 2011, 22:45:27 vadims rakstīja:

07 Jan 2011, 22:28:08 Kasics rakstīja:
E39 gļučī stiklu tīrītāji. Kad izslēdz tad tie dažreiz mēdz apstāties pa vidu vai arī augšējā stāvokli. pēc tam kad ar rokām viņus nostumj vietā tad atkal viss strādā tā kā tam būtu jāstrādā.

Varbūt kādam tā ir gadījies, kas varētu būt pie vainas un cik sarežģīti būtu nomainīt to motoriņu?

Paldies par atbildēm jau iepriekš.
Vaina ir vis drīzākais ka elektro motora reostata vie kā savādāk saucamajā daļā kas atbild par miera stāvokļa esamību. Nomainīt mehānismu nav nekādas problēmas, ja vienīgi slotiņu kāti nav pieauguši. Un vainas cēloni ar vajag noskaidrot ka tik nav ka ūdens līmenis pie elektro motora nav uzaudzis, ka kāda drenāža nav ciet
kuram drenazam jaaizaug lai E39 logu tiritj motorits nosliktu
tās kuras ir no vējstikla, un atrodās pie salona filtra kastes
tur lidz motorinam panem UN apskaties cik augstu atrodas tas motorins atiecibaa pret tam sahtam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo