Autors | Ziņojums |
diabl0 | 07. Nov 2009, 12:26 |
#6741
|
|
Kopš: 13. Dec 2006
Ziņojumi: 531
Braucu ar: e83
|
06 Nov 2009, 18:31:37 Ruff rakstīja:
tik tāda maza problēma šobrīd kaut ko notirgot
es ar notirgosu imprezu un tad, un tad...
tas gan
tapeec tik droshi saku.. |
Offline | |
|
us | 07. Nov 2009, 13:09 |
#6742
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Kāds ir normāls degvielas spiediens vecajiem turbo subāriem (1996)? Uzlikām sūkni no wrx mikimauša un mašīnai parādījās otra elpa Vecajam sūknis pumpēja 4bar, toties mērot wrxam, mērinstruments aizgriezās līdz galam, t.i. virs 7bar |
Offline | |
|
JANCHIX | 07. Nov 2009, 13:19 |
#6743
|
|
Kopš: 13. Nov 2003
Ziņojumi: 394
Braucu ar: STI TypeR
|
07 Nov 2009, 13:09:32 us rakstīja:
Kāds ir normāls degvielas spiediens vecajiem turbo subāriem (1996)? Uzlikām sūkni no wrx mikimauša un mašīnai parādījās otra elpa Vecajam sūknis pumpēja 4bar, toties mērot wrxam, mērinstruments aizgriezās līdz galam, t.i. virs 7bar
uzliec no STI labaak Tik skaties lai ir beņķiem pagalvīshi a to pisaks taads ,ka kaklu var nolauzt [ Šo ziņu laboja JANCHIX, 07 Nov 2009, 13:23:23 ] |
Offline | |
|
JZ | 07. Nov 2009, 13:22 |
#6744
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| vispār jau, jo treknāks maisījums, jo sliktāk motors ies, max jaudas sasniedz pie nedaudz liesa maisījuma... tā kā jāsecina ka vecais sūknis bija vienkārši beigts
reku no 97-98 gt servisa manuāļa
un reku kā/kur mērīt
[ Šo ziņu laboja JZ, 07 Nov 2009, 13:31:54 ] |
Offline | |
|
edzapo | 07. Nov 2009, 13:35 |
#6745
|
|
Kopš: 18. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1170
Braucu ar:
| Cik atmosfēras optimāli pūst imprezai 195/65/15 shipenem? :tupaks:
|
Offline | |
|
us | 07. Nov 2009, 13:43 |
#6746
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
|
07 Nov 2009, 13:19:09 JANCHIX rakstīja:
uzliec no STI labaak Tik skaties lai ir beņķiem pagalvīshi a to pisaks taads ,ka kaklu var nolauzt
Starp citu, uzlikām arī no STI, bet nekas nemainījās.
JZ, liels paldies |
Offline | |
|
JZ | 07. Nov 2009, 13:52 |
#6747
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| vēl varētu būt variants ka par cik tas regulātors ir ar atsperi, varētu būt ka tā ir pagurusi un tas GT sūknis pie savas ražības vienkārši nespēja sasniegt tās 3atm inžektoru maģistrālē... |
Offline | |
|
us | 07. Nov 2009, 14:02 |
#6748
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Ir tā, ka tukšgaitā nominot pedāli grīdā, tas motors nemaz nespēj aizgriezties līdz ierobežotājam, tas sāk raustīties un šaudīties, tātad liesais. Pie slodzes sāk raustīties no kaut kādiem 4500rpm. Uzlikām sūkni no wrx un viss aizgāja, motors uzreiz stipri vieglāk uzņēma apgriezienus, mierīgi varēja aizgriezt līdz ierobežotājam un beidzot tā mašīna brauca tā kā pienākās. |
Offline | |
|
|
Ruff | 07. Nov 2009, 15:06 |
#6749
|
|
Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
|
07 Nov 2009, 11:54:27 arizah rakstīja:
Pretendentiem jābūt izsniegtai Valsts vides dienesta reģionālās vides pārvaldes atļauja B kategorijas piesārņojošas darbības veikšanai - vai laf licenci folkreisam nevareetu uzskatiit par shaada veida atljauju?
jasak domat vai man taada nav
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen |
Offline | |
|
us | 07. Nov 2009, 16:29 |
#6750
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Viens labs bilžuks ar manu rAudi tomēr ir sanācis
|
Offline | |
|
dust | 07. Nov 2009, 16:41 |
#6751
|
|
Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
|
-----------------
|
Offline | |
|
PG | 07. Nov 2009, 16:42 |
#6752
|
|
Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
|
07 Nov 2009, 14:02:43 us rakstīja:
Ir tā, ka tukšgaitā nominot pedāli grīdā, tas motors nemaz nespēj aizgriezties līdz ierobežotājam, tas sāk raustīties un šaudīties, tātad liesais. Pie slodzes sāk raustīties no kaut kādiem 4500rpm. Uzlikām sūkni no wrx un viss aizgāja, motors uzreiz stipri vieglāk uzņēma apgriezienus, mierīgi varēja aizgriezt līdz ierobežotājam un beidzot tā mašīna brauca tā kā pienākās.
man bija tas pats ar RA, tik man tas suknis vienaa bridii vispar parstaaja funkcioneet
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. |
Offline | |
|
JZ | 07. Nov 2009, 18:27 |
#6753
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| lai būtu 100% drošs, vajag tam spainim ievilkt to degvielas manometru kaut pagaidu variantā ar trubu salonā, un tad 3-4 robā izgriezt līdz galam spiežot bremzi, lai motoram max slodze, un tad, ja turās tās 3atm, likt degvielas sistēmu mierā - tur viss kā vajag |
Offline | |
|
Miks44 | 07. Nov 2009, 20:29 |
#6754
|
|
Kopš: 09. Jul 2007
Ziņojumi: 913
Braucu ar: EVO
| es kkad mēriju tā, iepūš degv.regulatorā konstantu 1,5bar (sportniekam, ielniekam drošvien pietiek ar 1.bar). Tad noskrūvē abratku, ieliek kanniņā un tad padarbina minūti un skatās cik salijis kanniņā. Lai sūknis būtu derīgs uz e85, liekas 3 l bija jāsatek |
Offline | |
|
mrred | 07. Nov 2009, 20:54 |
#6755
|
|
Kopš: 02. Jun 2008
Ziņojumi: 1102
Braucu ar: MX
|
06 Nov 2009, 16:00:38 baigais-krabis rakstīja:
Jautajums specukiem..
2002. gada mikimausis wrx pie zemiem apgriezieniem gan tuksgaita, gan braucot raustas, bet tikai tad, kad ir silts motors.Engine check ari deg (un briziem ari mirgo) Biju pielikt pie kompja klat izmet kludu, ka pirmaja cilindra sadegsana sudiga, parbaudijam kompresiju, sveces svecvadus..viss ok. Simkus teica, ka iespejams, ka del ta, ka nav pirmais katalizators... iedomajos ari, ka varbut kaut kads degvielas filtrs ciet, bet tad nebutu turbospiediena..
Viskaut kur esmu bijis, neviens nevar neko pateikt.
Varbut kadam kadas idejas??
paaldiees
Man bij tieši tāda pati problēma! Kā jau Gt-fours rakstīja tad spole bij vainīga pie nervu bendēšanas.
Edzapo kāds Tavam wrx nr??[ Šo ziņu laboja mrred, 07 Nov 2009, 20:55:01 ] |
Offline | |
|
bobix | 07. Nov 2009, 22:33 |
#6756
|
|
Kopš: 27. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2166
Braucu ar: stulbaru un jebalution
| Normaali pielietojot to miskasti suuknis jaamaina ik pa pusgadam Un ne jau standarta- STI. Tagad vabshe apgreidojos uz kautkaadu aftermarketa 280l/h un jau 3 meeneshus iet
Nez, normaalu izskaidrojumu es tam nevaru rast, jo visu degvielas sisteemu esmu paarlasiijis- viss ir labi. Nu vieniigi degvielas spiediens ir mazliet lielaaks uzreguleets. Domaaju, ka tie suuknji birst deelj taa, ka kraameejot spainim tik traki taa degviela tur paarvietojas pa baaku, ka suuknis dabuu mazliet pa tuksho nostraadaat un taa arii noniikst ar laiku Sha dabuuju 30l baaku, kur taa otra dalja vabshe praktiski nav- mosh nespraax vairs tie suuknji.
Ja kaadam vajag un ir veelme vest tos suuknjus uz restauraaciju (pats taadai neuzticos), tad kaadus 10 pusdziivus varu iedot- ne man vieniigajam te niikst tie aaraa
Vislabaak beigtu suukni var just ar 5.aatrumu kad ljurba paariet virsspiedienaa |
Offline | |
|
|
Puce | 07. Nov 2009, 22:54 |
#6757
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Nav kādam liekas STI sprauslas?
Teorētiski vajag tikai vienu..
PM
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
JZ | 08. Nov 2009, 02:45 |
#6758
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
07 Nov 2009, 22:33:04 bobix rakstīja:
Normaali pielietojot to miskasti suuknis jaamaina ik pa pusgadam Un ne jau standarta- STI. Tagad vabshe apgreidojos uz kautkaadu aftermarketa 280l/h un jau 3 meeneshus iet
Nez, normaalu izskaidrojumu es tam nevaru rast, jo visu degvielas sisteemu esmu paarlasiijis- viss ir labi. Nu vieniigi degvielas spiediens ir mazliet lielaaks uzreguleets. Domaaju, ka tie suuknji birst deelj taa, ka kraameejot spainim tik traki taa degviela tur paarvietojas pa baaku, ka suuknis dabuu mazliet pa tuksho nostraadaat un taa arii noniikst ar laiku Sha dabuuju 30l baaku, kur taa otra dalja vabshe praktiski nav- mosh nespraax vairs tie suuknji.
Ja kaadam vajag un ir veelme vest tos suuknjus uz restauraaciju (pats taadai neuzticos), tad kaadus 10 pusdziivus varu iedot- ne man vieniigajam te niikst tie aaraa
Vislabaak beigtu suukni var just ar 5.aatrumu kad ljurba paariet virsspiedienaa
nevajag krāmēt ar pustukšu parasto bāku btw par atgaisošanas kastēm nav bijušas idejas? nu kaut tādu kā otrajiem golfiem, 1 transporta sūknis no bākas sūknē degvielu kastē kur tā nostājas un burbuļi uzpeld un tad spiediena sūknis jau saņem tikai tīru degvielu bez gaisa, varētu palīdzēt izvairīties no īslaicīgiem liesajiem ar
|
Offline | |
|
us | 08. Nov 2009, 11:25 |
#6759
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
|
|
Offline | |
|
bobix | 08. Nov 2009, 22:18 |
#6760
|
|
Kopš: 27. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2166
Braucu ar: stulbaru un jebalution
|
08 Nov 2009, 02:45:14 JZ rakstīja:
nevajag krāmēt ar pustukšu parasto bāku btw par atgaisošanas kastēm nav bijušas idejas? nu kaut tādu kā otrajiem golfiem, 1 transporta sūknis no bākas sūknē degvielu kastē kur tā nostājas un burbuļi uzpeld un tad spiediena sūknis jau saņem tikai tīru degvielu bez gaisa, varētu palīdzēt izvairīties no īslaicīgiem liesajiem ar
Nu tagad veel ir ideja uzlikt kautkaadu mega lielu filtru, lai tad, kad suuknis speej sabarot, tas piepilda to un ir vismaz litra rezerve ar mazo baaku kopaa vajadzeetu pazust probleemai
Par taadu kasti gan neesmu domaajis.. cik liela taa ir un kur vinju likt? tad man tur noteikumiem vairs neatbildiis- ugunssiena buus jaataisa etc |
Offline | |
|