Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Mitsu, Turbo, 4x4 (*Let it snow)

AutorsZiņojums
diabl0
07. Nov 2009, 12:26 #6741

Kopš: 13. Dec 2006

Ziņojumi: 531

Braucu ar: e83


06 Nov 2009, 18:31:37 Ruff rakstīja:
tik tāda maza problēma šobrīd kaut ko notirgot

es ar notirgosu imprezu un tad, un tad...


tas gan
tapeec tik droshi saku..
Offline
us
07. Nov 2009, 13:09 #6742

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Kāds ir normāls degvielas spiediens vecajiem turbo subāriem (1996)? Uzlikām sūkni no wrx mikimauša un mašīnai parādījās otra elpa Vecajam sūknis pumpēja 4bar, toties mērot wrxam, mērinstruments aizgriezās līdz galam, t.i. virs 7bar
Offline
JANCHIX
07. Nov 2009, 13:19 #6743

Kopš: 13. Nov 2003

Ziņojumi: 394

Braucu ar: STI TypeR


07 Nov 2009, 13:09:32 us rakstīja:
Kāds ir normāls degvielas spiediens vecajiem turbo subāriem (1996)? Uzlikām sūkni no wrx mikimauša un mašīnai parādījās otra elpa Vecajam sūknis pumpēja 4bar, toties mērot wrxam, mērinstruments aizgriezās līdz galam, t.i. virs 7bar


uzliec no STI labaak Tik skaties lai ir beņķiem pagalvīshi a to pisaks taads ,ka kaklu var nolauzt

[ Šo ziņu laboja JANCHIX, 07 Nov 2009, 13:23:23 ]

Offline
JZ
07. Nov 2009, 13:22 #6744

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

vispār jau, jo treknāks maisījums, jo sliktāk motors ies, max jaudas sasniedz pie nedaudz liesa maisījuma... tā kā jāsecina ka vecais sūknis bija vienkārši beigts

reku no 97-98 gt servisa manuāļa


un reku kā/kur mērīt

[ Šo ziņu laboja JZ, 07 Nov 2009, 13:31:54 ]

Offline
edzapo
07. Nov 2009, 13:35 #6745

Kopš: 18. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1170

Braucu ar:

Cik atmosfēras optimāli pūst imprezai 195/65/15 shipenem? :tupaks:
Offline
us
07. Nov 2009, 13:43 #6746

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli


07 Nov 2009, 13:19:09 JANCHIX rakstīja:
uzliec no STI labaak Tik skaties lai ir beņķiem pagalvīshi a to pisaks taads ,ka kaklu var nolauzt


Starp citu, uzlikām arī no STI, bet nekas nemainījās.

JZ, liels paldies
Offline
JZ
07. Nov 2009, 13:52 #6747

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

vēl varētu būt variants ka par cik tas regulātors ir ar atsperi, varētu būt ka tā ir pagurusi un tas GT sūknis pie savas ražības vienkārši nespēja sasniegt tās 3atm inžektoru maģistrālē...
Offline
us
07. Nov 2009, 14:02 #6748

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Ir tā, ka tukšgaitā nominot pedāli grīdā, tas motors nemaz nespēj aizgriezties līdz ierobežotājam, tas sāk raustīties un šaudīties, tātad liesais. Pie slodzes sāk raustīties no kaut kādiem 4500rpm. Uzlikām sūkni no wrx un viss aizgāja, motors uzreiz stipri vieglāk uzņēma apgriezienus, mierīgi varēja aizgriezt līdz ierobežotājam un beidzot tā mašīna brauca tā kā pienākās.
Offline
Ruff
07. Nov 2009, 15:06 #6749

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3


07 Nov 2009, 11:54:27 arizah rakstīja:

Pretendentiem jābūt izsniegtai Valsts vides dienesta reģionālās vides pārvaldes atļauja B kategorijas piesārņojošas darbības veikšanai - vai laf licenci folkreisam nevareetu uzskatiit par shaada veida atljauju?


jasak domat vai man taada nav

-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
us
07. Nov 2009, 16:29 #6750

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Viens labs bilžuks ar manu rAudi tomēr ir sanācis

Offline
dust
07. Nov 2009, 16:41 #6751

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2



-----------------

Offline
PG
07. Nov 2009, 16:42 #6752

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8


07 Nov 2009, 14:02:43 us rakstīja:
Ir tā, ka tukšgaitā nominot pedāli grīdā, tas motors nemaz nespēj aizgriezties līdz ierobežotājam, tas sāk raustīties un šaudīties, tātad liesais. Pie slodzes sāk raustīties no kaut kādiem 4500rpm. Uzlikām sūkni no wrx un viss aizgāja, motors uzreiz stipri vieglāk uzņēma apgriezienus, mierīgi varēja aizgriezt līdz ierobežotājam un beidzot tā mašīna brauca tā kā pienākās.


man bija tas pats ar RA, tik man tas suknis vienaa bridii vispar parstaaja funkcioneet

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
JZ
07. Nov 2009, 18:27 #6753

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

lai būtu 100% drošs, vajag tam spainim ievilkt to degvielas manometru kaut pagaidu variantā ar trubu salonā, un tad 3-4 robā izgriezt līdz galam spiežot bremzi, lai motoram max slodze, un tad, ja turās tās 3atm, likt degvielas sistēmu mierā - tur viss kā vajag
Offline
Miks44
07. Nov 2009, 20:29 #6754

Kopš: 09. Jul 2007

Ziņojumi: 913

Braucu ar: EVO

es kkad mēriju tā, iepūš degv.regulatorā konstantu 1,5bar (sportniekam, ielniekam drošvien pietiek ar 1.bar). Tad noskrūvē abratku, ieliek kanniņā un tad padarbina minūti un skatās cik salijis kanniņā. Lai sūknis būtu derīgs uz e85, liekas 3 l bija jāsatek
Offline
mrred
07. Nov 2009, 20:54 #6755

Kopš: 02. Jun 2008

Ziņojumi: 1102

Braucu ar: MX


06 Nov 2009, 16:00:38 baigais-krabis rakstīja:
Jautajums specukiem..
2002. gada mikimausis wrx pie zemiem apgriezieniem gan tuksgaita, gan braucot raustas, bet tikai tad, kad ir silts motors.Engine check ari deg (un briziem ari mirgo) Biju pielikt pie kompja klat izmet kludu, ka pirmaja cilindra sadegsana sudiga, parbaudijam kompresiju, sveces svecvadus..viss ok. Simkus teica, ka iespejams, ka del ta, ka nav pirmais katalizators... iedomajos ari, ka varbut kaut kads degvielas filtrs ciet, bet tad nebutu turbospiediena..
Viskaut kur esmu bijis, neviens nevar neko pateikt.
Varbut kadam kadas idejas??
paaldiees


Man bij tieši tāda pati problēma! Kā jau Gt-fours rakstīja tad spole bij vainīga pie nervu bendēšanas.

Edzapo kāds Tavam wrx nr??

[ Šo ziņu laboja mrred, 07 Nov 2009, 20:55:01 ]

Offline
bobix
07. Nov 2009, 22:33 #6756

Kopš: 27. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: stulbaru un jebalution

Normaali pielietojot to miskasti suuknis jaamaina ik pa pusgadam Un ne jau standarta- STI. Tagad vabshe apgreidojos uz kautkaadu aftermarketa 280l/h un jau 3 meeneshus iet

Nez, normaalu izskaidrojumu es tam nevaru rast, jo visu degvielas sisteemu esmu paarlasiijis- viss ir labi. Nu vieniigi degvielas spiediens ir mazliet lielaaks uzreguleets. Domaaju, ka tie suuknji birst deelj taa, ka kraameejot spainim tik traki taa degviela tur paarvietojas pa baaku, ka suuknis dabuu mazliet pa tuksho nostraadaat un taa arii noniikst ar laiku Sha dabuuju 30l baaku, kur taa otra dalja vabshe praktiski nav- mosh nespraax vairs tie suuknji.
Ja kaadam vajag un ir veelme vest tos suuknjus uz restauraaciju (pats taadai neuzticos), tad kaadus 10 pusdziivus varu iedot- ne man vieniigajam te niikst tie aaraa

Vislabaak beigtu suukni var just ar 5.aatrumu kad ljurba paariet virsspiedienaa
Offline
Puce
07. Nov 2009, 22:54 #6757

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Nav kādam liekas STI sprauslas?

Teorētiski vajag tikai vienu..

PM

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
JZ
08. Nov 2009, 02:45 #6758

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


07 Nov 2009, 22:33:04 bobix rakstīja:
Normaali pielietojot to miskasti suuknis jaamaina ik pa pusgadam Un ne jau standarta- STI. Tagad vabshe apgreidojos uz kautkaadu aftermarketa 280l/h un jau 3 meeneshus iet

Nez, normaalu izskaidrojumu es tam nevaru rast, jo visu degvielas sisteemu esmu paarlasiijis- viss ir labi. Nu vieniigi degvielas spiediens ir mazliet lielaaks uzreguleets. Domaaju, ka tie suuknji birst deelj taa, ka kraameejot spainim tik traki taa degviela tur paarvietojas pa baaku, ka suuknis dabuu mazliet pa tuksho nostraadaat un taa arii noniikst ar laiku Sha dabuuju 30l baaku, kur taa otra dalja vabshe praktiski nav- mosh nespraax vairs tie suuknji.
Ja kaadam vajag un ir veelme vest tos suuknjus uz restauraaciju (pats taadai neuzticos), tad kaadus 10 pusdziivus varu iedot- ne man vieniigajam te niikst tie aaraa

Vislabaak beigtu suukni var just ar 5.aatrumu kad ljurba paariet virsspiedienaa


nevajag krāmēt ar pustukšu parasto bāku btw par atgaisošanas kastēm nav bijušas idejas? nu kaut tādu kā otrajiem golfiem, 1 transporta sūknis no bākas sūknē degvielu kastē kur tā nostājas un burbuļi uzpeld un tad spiediena sūknis jau saņem tikai tīru degvielu bez gaisa, varētu palīdzēt izvairīties no īslaicīgiem liesajiem ar
Offline
us
08. Nov 2009, 11:25 #6759

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli



Offline
bobix
08. Nov 2009, 22:18 #6760

Kopš: 27. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: stulbaru un jebalution


08 Nov 2009, 02:45:14 JZ rakstīja:
nevajag krāmēt ar pustukšu parasto bāku btw par atgaisošanas kastēm nav bijušas idejas? nu kaut tādu kā otrajiem golfiem, 1 transporta sūknis no bākas sūknē degvielu kastē kur tā nostājas un burbuļi uzpeld un tad spiediena sūknis jau saņem tikai tīru degvielu bez gaisa, varētu palīdzēt izvairīties no īslaicīgiem liesajiem ar



Nu tagad veel ir ideja uzlikt kautkaadu mega lielu filtru, lai tad, kad suuknis speej sabarot, tas piepilda to un ir vismaz litra rezerve ar mazo baaku kopaa vajadzeetu pazust probleemai

Par taadu kasti gan neesmu domaajis.. cik liela taa ir un kur vinju likt? tad man tur noteikumiem vairs neatbildiis- ugunssiena buus jaataisa etc
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex