Online
Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
bmwaddict | 04. May 2020, 10:32 |
#6721
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
04 May 2020, 10:28:42 @Valhalla rakstīja:
Google pirmais links, ierakstot “drone return to home”?
nee neko neguugleeju vienk esmu ar to nodarbojies DIY liimenii un par to visu intereseejies padziljimnaati.
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 04 May 2020, 10:32:45 ] | Offline | | |
bmwaddict | 04. May 2020, 10:35 |
#6722
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
04 May 2020, 10:27:34 @koderis rakstīja:
2,4ghz drons nav autonoms UAV. patērētāju droni ir apzināti radīti tā, lai nelidotu bez operatora ar pulti
kaada starpiiba 2.4ghz 5ghz vai mobiilais data uplinks whatever kaads ir neseejs vadiibas signaalam, Failsafe ir jaakonfiguee taas pat tagad jau ir FAA prasiibas dronam kas sver vairaak aa 250 gramus nemaz nerunaasim ja tu laid gaisaa kautkaadu begemotu kas sver paari 25 kilogramiem. | Offline | | |
bmwaddict | 04. May 2020, 10:40 |
#6723
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
04 May 2020, 10:36:09 @koderis rakstīja:
tu esi uzbūvējis DIY autonomu dronu, kurš neizmanto gatavu kontrolieri, softu un pulti? neticu
nee neesmu es izmantoju Betaflight savietojamu kontrolierus bet ja tev ir veelme luudzu ir opensource projekti vari buuveet vesels. tikai prieksh kam ir jaaizgudro velosipeeds?
flihtcontrollera uzdevums ir vadiit motorus un nodroshinaat drona stabilitaati un speeju izveikt manevruis veejaa uc faktoru ietekmee, ja tu veelies to visu izstraadaat no nulles un debugot - flag tebe v ruki [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 04 May 2020, 10:42:57 ] | Offline | | |
hronists | 04. May 2020, 10:41 |
#6724
|
| Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
04 May 2020, 10:25:27 @bmwaddict rakstīja:
04 May 2020, 10:17:26 @koderis rakstīja:
ok, pastāsti kā
99% flight controlleru uz kaa baazes buuvee dronus quadkopterus trikopterus fixed wing whatever shii failsafe un return-to-home funkcionalitaate ir iebuuveeta atliek tikai nokonfigureet ar kuru sleedzi var mainiit rezhiimu un ko dariit ja pazuud sakari ar pulti. lai realizeetu return to home ir vienk vajadziiga parastaakaa GPS anteena kas maksaa kapeikas. taalaak atkariibaa no kontroliera paaudzes/sarezhgjiitiibas var saprogrammet visadas piruetes piemeeram fixed wingam var likt pacelties noteiktaa augstumaa un rinjkjot kameer atjaunojaas sakari utml..
ja drīkst palūgt.
neraksti par lietām no kurām nev nav pilnīgi nekādas sajēgas.
paldies. | Offline | | |
968-jk | 04. May 2020, 10:41 |
#6725
|
| Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13614
Braucu ar: 30niekiem
| Trampampiņš atkal spridzina. Visu zina, visu māk. Pārējie (jo īpaši tie, kas pa īstam strādā/būvē nevis dirš powerī) visi lohi. | Offline | | |
bmwaddict | 04. May 2020, 10:43 |
#6726
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
04 May 2020, 10:41:19 @hronists rakstīja:
04 May 2020, 10:25:27 @bmwaddict rakstīja:
04 May 2020, 10:17:26 @koderis rakstīja:
ok, pastāsti kā
99% flight controlleru uz kaa baazes buuvee dronus quadkopterus trikopterus fixed wing whatever shii failsafe un return-to-home funkcionalitaate ir iebuuveeta atliek tikai nokonfigureet ar kuru sleedzi var mainiit rezhiimu un ko dariit ja pazuud sakari ar pulti. lai realizeetu return to home ir vienk vajadziiga parastaakaa GPS anteena kas maksaa kapeikas. taalaak atkariibaa no kontroliera paaudzes/sarezhgjiitiibas var saprogrammet visadas piruetes piemeeram fixed wingam var likt pacelties noteiktaa augstumaa un rinjkjot kameer atjaunojaas sakari utml..
ja drīkst palūgt.
neraksti par lietām no kurām nev nav pilnīgi nekādas sajēgas.
paldies.
par taadaam lietaam es arii nerakstu
| Offline | | |
bmwaddict | 04. May 2020, 10:56 |
#6727
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
04 May 2020, 10:51:50 @koderis rakstīja:
04 May 2020, 10:41:33 @koderis rakstīja:
a ko darīt, ja open source softa license neļauj to izmantot komerciāliem nolūkiem? open source licenses ir bez garantijas, ražotājam garantija jāsniedz. eu, bmwaddict, taisām biznesu tu US tirgosi motorus ar 2 gadu garantiju, bet es viņus tev sūtīšu bez garantijas. būs ahujennie zelta milti
bmwaddict ^^^
atbildēsi? es tagad aiziešu padirst, lai mums kopības sajūta būtu, tu tikmēr pagūglē par softa licensēšanu, izmisumā palasi vikipēdiju kādas 10 min laika kļūt par ekspertu ir
tu esi apnicis kaa suudu musha tieshaam ej dirst vienreiz. tas ka tu esi pilniigs retards shajaa jomaa neuzliek man pienaakumu tevi izgliitot. bet luudzu tev buus ieskatam, izveele ir plasha. gribi kautko uzbvuuveet - lasi un peeti pats
https://blog.dronetrest.com/flight-controller-firmware/ | Offline | | |
Ch | 04. May 2020, 10:57 |
#6728
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
04 May 2020, 10:13:44 @bmwaddict rakstīja:
04 May 2020, 09:48:12 @Valhalla rakstīja:
Un vēl - ja UAV tiek nosaukts par kaktu kantori, tas jau vien liecina, ka cilvēks tāds pastulbs ir.
aa ja? man gan liekas ka stulbaak ir pasludinaat sevi par UAV dronu razhotaaju bet elementaari nespeet uzkonfigureet return-to-home funkciju vai failsafe operaaciju kas dronam jaaizpilda ja kautkas saiet griistee!
Tas ir kautkas tik elementaars ko pat parasto DIY dronu lipinaataaji zin kaa ABC.
Intelektuaalais iipahsums aa ha ha shkjuuniitii uzlipinaat spaarnus nav nekaads intellectual property. Vinji vienk saliimee bundzhu paareejais ir pasuutiitaaja visa vadiiba motori etc..
Eksperti epta.
Negribi iet ākstīties uz citu topiku? | Offline | | |
|
Krishus | 04. May 2020, 11:10 |
#6729
|
| Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
| Iebaaz to GNU dirsaa, fakts ir taads ka lido 25kg smags betona klucis, kuru neviens nekontrolee, razzotaajs tipa nespeeja paredzeet, ka shaada situaacija var rasties ? | Offline | | |
kkas | 04. May 2020, 11:19 |
#6730
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9320
Braucu ar: Alfu
|
04 May 2020, 11:10:28 @Krishus rakstīja:
Iebaaz to GNU dirsaa, fakts ir taads ka lido 25kg smags betona klucis, kuru neviens nekontrolee, razzotaajs tipa nespeeja paredzeet, ka shaada situaacija var rasties ?
nekļūdās tas kas neko nedara. nu aizfisa drons. uzreiz visi baigie ekpsperti
power point prezentācijās viss baigi skaisti, tikai reālā dzīvē vienmēr ir savādāk. tāpat kā ar bmw un vācu kvalitāti | Online | | |
Krishus | 04. May 2020, 11:22 |
#6731
|
| Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
|
04 May 2020, 11:19:15 @kkas rakstīja:
04 May 2020, 11:10:28 @Krishus rakstīja:
Iebaaz to GNU dirsaa, fakts ir taads ka lido 25kg smags betona klucis, kuru neviens nekontrolee, razzotaajs tipa nespeeja paredzeet, ka shaada situaacija var rasties ?
nekļūdās tas kas neko nedara. nu aizfisa drons. uzreiz visi baigie ekpsperti
power point prezentācijās viss baigi skaisti, tikai reālā dzīvē vienmēr ir savādāk. tāpat kā ar bmw un vācu kvalitāti
DM101 atnaaks un saliks visu pa punktiem ar tekoshaam sprauslaam un missfairiem, bet nu nopietni, jebkursh 200 eur veerts drons, kad pazaudee kontaktu mauc uz saakumpunktu, bet te wv polo hujaari taalaak, nu kaa ? | Offline | | |
kkas | 04. May 2020, 11:25 |
#6732
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9320
Braucu ar: Alfu
|
04 May 2020, 11:22:17 @Krishus rakstīja:
04 May 2020, 11:19:15 @kkas rakstīja:
04 May 2020, 11:10:28 @Krishus rakstīja:
Iebaaz to GNU dirsaa, fakts ir taads ka lido 25kg smags betona klucis, kuru neviens nekontrolee, razzotaajs tipa nespeeja paredzeet, ka shaada situaacija var rasties ?
nekļūdās tas kas neko nedara. nu aizfisa drons. uzreiz visi baigie ekpsperti
power point prezentācijās viss baigi skaisti, tikai reālā dzīvē vienmēr ir savādāk. tāpat kā ar bmw un vācu kvalitāti
DM101 atnaaks un saliks visu pa punktiem ar tekoshaam sprauslaam un missfairiem, bet nu nopietni, jebkursh 200 eur veerts drons, kad pazaudee kontaktu mauc uz saakumpunktu, bet te wv polo hujaari taalaak, nu kaa ?
es esmu ņēmies ar droniem. baigi jau nu viņi tā atgriežas vienmēr | Online | | |
bmwaddict | 04. May 2020, 11:29 |
#6733
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
04 May 2020, 11:25:10 @kkas rakstīja:
es esmu ņēmies ar droniem. baigi jau nu viņi tā atgriežas vienmēr
jaa nu ja nenokalibree kompasu tad meedz aizlidod hvz kur RTFM biezhi paliidz tik ar to galaa | Offline | | |
edzulis | 04. May 2020, 11:49 |
#6734
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| LV gan jau ari 100k par vinu samaksatu un kadiem 20 gab, nevis 80k Teemu nezinu, bet skjiet loti uzpuusts un nekas taads mega unikals tur nevaretu but pashos pamatos. | Offline | | |
Fruktists | 04. May 2020, 12:19 |
#6735
|
| Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
| Man kā cilvēkam kuram ir bijis pat radiovadāmais helekopteris arī nav skaidrs - Kā gan tiem konstruktoriem neienāca prātā MILITĀRAJAM dronam uzprogrammēt "Return tu houm". Tapēc mans dīvāneksperta jautājums ir - Varbūt tapēc ka problēmas rada oponentu raķetes kuras varētu returnoties houmā kopā ar to dronu? [ Šo ziņu laboja Fruktists, 04 May 2020, 12:20:30 ] | Offline | | |
JDS | 04. May 2020, 15:57 |
#6736
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Uav factory nosaukt par garaazhas kompaaniju ir diezgan speeciigi
Atceros vinji militaras industrijas dienaas prezenteeja penguin b ieprieksheejo modeli. Diezgan iespaidiigs bij. Prezenteeja arii viisaadus octopusus gimballus kaa arii vienu super Zoomu kas speeja piezuumot no n to kilometru ataaluma ar diezgan labu kvalitaati. Pliks neseejs bij ap 10k eur mac apkarinaats ap 140k eur
Bmwaddict, man ar bij pazinjas kas taisiija savus dronus, viss beidzaas ar iestaadiitu dronu trolejbusaa un piekljigi maksajumu rigas satiksmei. NesalidZini pim... ar pirkstu aiwa:
Tu staasti ka velk 8km, te velk 200km..
P.s. The design of the system is based on the proven Penguin B airframe, which has been sold to customers in over 43 countries and which achieved a 54.5-hour world record flight in 2012. The Penguin C is powered by UAV Factory's own highly efficient EFI long-endurance engine.
[ Šo ziņu laboja JDS, 04 May 2020, 15:58:54 ] | Offline | | |
|
IELEJAM | 04. May 2020, 16:38 |
#6737
|
| Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3207
Braucu ar: prieku
| Tādi speciālisti ka bail paliek. Cik tad pēc jūsu domām būtu jāmaksā profesionālam/militāram dronam, kas spēj noturēties gaisā 90 stundas? Kāds te sakars ar ķīniešu rotaļlietām? Nu notika kļūme, neko darīt, kosmiskās raķetes arī krīt, tad sanāk, ka šķūnī būvētas? | Offline | | |
Polsh | 04. May 2020, 17:37 |
#6738
|
| Kopš: 30. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 26
Braucu ar: 204 zirgu kūtiņu
| Diemžēl šī nav pirmā reize, kad UAV ir jāskaidrojas ar CAA. Nestrādā tur paši asākie naži uz pasaules. Zbis, ka ir cilvēki, kas var tādas lietas uzbūvēt, bet pārējais viņiem pieklibo. | Offline | | |
kkas | 04. May 2020, 18:58 |
#6739
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9320
Braucu ar: Alfu
| baigais pļerkšķis
https://twitter.com/i/status/1256877385472970754 | Online | | |
Modrs | 04. May 2020, 20:59 |
#6740
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
04 May 2020, 12:19:47 @Fruktists rakstīja:
Man kā cilvēkam kuram ir bijis pat radiovadāmais helekopteris arī nav skaidrs - Kā gan tiem konstruktoriem neienāca prātā MILITĀRAJAM dronam uzprogrammēt "Return tu houm". Tapēc mans dīvāneksperta jautājums ir - Varbūt tapēc ka problēmas rada oponentu raķetes kuras varētu returnoties houmā kopā ar to dronu?
Grāmatu lasījis esmu, viedoklis ir. Joprojām plivinu visādus perdaļotus.
Kauč kad senāk no viena droista Saldū nopirku APM Ardupilot kontrolieri. Uzstādīju uz sava drona, veicu visas nepieciedšamās procedūras (kompasa un akseļu kalibrēšanas, GPS, FailSafe utt). ITKĀ visu veicu un sariktēju.
Viss bija ok līdz brīdim, kad pazuda tiešā redzamība signālam un drons vējainā laikā pazuda vienā setā.
Dronu pakāsu oktobra sākumā, atrada kaimiņš, ejot pēc ziemassvētku eglītes. Drons bija nosēdies egļu jaunaudzē, aķis uzspūties, 2 motori nosviluši, kamera kapzdec
Un, novelkot taisnu līniju starp manu māju un Saldus pilsētu, šis bija izdomājis plivināt atpakaļ pie bijušā īpašnieka. Tas nekas, ka ITKĀ biju uzlicis GEO Fence pat.
Ko es ar to gribēju pateikt - vot nepārliecinājos ne par failsafe, nedz arī pilnībā nenoresetoju kontrolieri. Pēc tās reizes es vairākas reizes testēju failsafe ar minimālas uzlādes aķi virs garas zāles, lai lažas gadījumā drons neaizsiptu tālāk par pana īpašuma robežām.
Savam Mavicam, pirms paceļos, vienmēr sagaidu vismaz 8 satelītus un manuāli ieklikšķinu update home point, un vēl pēc tam pārliecinos kartē, vai drons ir tur, kur viņam jābūt.
Visdrīzāk UAV faktorī gadījumā kāds nolažojās un, iespējams, pavirši veica visas procedūras, pirms pacēlās gaisā. "Protams, nevar izslēgt dzelžu problēmu un līdz galam nenokonfigurētu softu. "figņa, gan jau viss būs zbis, kā parasti...."
Tas kantoris ir pietiekami nopietns, bija pat kaut kur sižets par viņiem. Tas nebija nekāds prjaņiku cehs, kuršs izmanto ķīnas kontrolierus ar jau gatavu softu.
Par to lidojuma laiku - tās 90h visdrīzāk ir čīlā hoverējot lielā augstumā. Video redzamais 2t žlerksteklis ručkā rij pietiekami. Tāpēc jau pēdējā versijā teikts, ka rītvakar jābeidzas degvielai[ Šo ziņu laboja Modrs, 04 May 2020, 21:05:22 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|