Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
bmwaddict
04. May 2020, 10:32 #6721

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 May 2020, 10:28:42 @Valhalla rakstīja:

Google pirmais links, ierakstot “drone return to home”?


nee neko neguugleeju vienk esmu ar to nodarbojies DIY liimenii un par to visu intereseejies padziljimnaati.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 04 May 2020, 10:32:45 ]

Offline
bmwaddict
04. May 2020, 10:35 #6722

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 May 2020, 10:27:34 @koderis rakstīja:
2,4ghz drons nav autonoms UAV. patērētāju droni ir apzināti radīti tā, lai nelidotu bez operatora ar pulti


kaada starpiiba 2.4ghz 5ghz vai mobiilais data uplinks whatever kaads ir neseejs vadiibas signaalam, Failsafe ir jaakonfiguee taas pat tagad jau ir FAA prasiibas dronam kas sver vairaak aa 250 gramus nemaz nerunaasim ja tu laid gaisaa kautkaadu begemotu kas sver paari 25 kilogramiem.
Offline
bmwaddict
04. May 2020, 10:40 #6723

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 May 2020, 10:36:09 @koderis rakstīja:
tu esi uzbūvējis DIY autonomu dronu, kurš neizmanto gatavu kontrolieri, softu un pulti? neticu


nee neesmu es izmantoju Betaflight savietojamu kontrolierus bet ja tev ir veelme luudzu ir opensource projekti vari buuveet vesels. tikai prieksh kam ir jaaizgudro velosipeeds?
flihtcontrollera uzdevums ir vadiit motorus un nodroshinaat drona stabilitaati un speeju izveikt manevruis veejaa uc faktoru ietekmee, ja tu veelies to visu izstraadaat no nulles un debugot - flag tebe v ruki

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 04 May 2020, 10:42:57 ]

Offline
hronists
04. May 2020, 10:41 #6724

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


04 May 2020, 10:25:27 @bmwaddict rakstīja:

04 May 2020, 10:17:26 @koderis rakstīja:
ok, pastāsti kā

99% flight controlleru uz kaa baazes buuvee dronus quadkopterus trikopterus fixed wing whatever shii failsafe un return-to-home funkcionalitaate ir iebuuveeta atliek tikai nokonfigureet ar kuru sleedzi var mainiit rezhiimu un ko dariit ja pazuud sakari ar pulti. lai realizeetu return to home ir vienk vajadziiga parastaakaa GPS anteena kas maksaa kapeikas. taalaak atkariibaa no kontroliera paaudzes/sarezhgjiitiibas var saprogrammet visadas piruetes piemeeram fixed wingam var likt pacelties noteiktaa augstumaa un rinjkjot kameer atjaunojaas sakari utml..


ja drīkst palūgt.

neraksti par lietām no kurām nev nav pilnīgi nekādas sajēgas.

paldies.
Offline
968-jk
04. May 2020, 10:41 #6725

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem

Trampampiņš atkal spridzina. Visu zina, visu māk. Pārējie (jo īpaši tie, kas pa īstam strādā/būvē nevis dirš powerī) visi lohi.
Offline
bmwaddict
04. May 2020, 10:43 #6726

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 May 2020, 10:41:19 @hronists rakstīja:

04 May 2020, 10:25:27 @bmwaddict rakstīja:

04 May 2020, 10:17:26 @koderis rakstīja:
ok, pastāsti kā

99% flight controlleru uz kaa baazes buuvee dronus quadkopterus trikopterus fixed wing whatever shii failsafe un return-to-home funkcionalitaate ir iebuuveeta atliek tikai nokonfigureet ar kuru sleedzi var mainiit rezhiimu un ko dariit ja pazuud sakari ar pulti. lai realizeetu return to home ir vienk vajadziiga parastaakaa GPS anteena kas maksaa kapeikas. taalaak atkariibaa no kontroliera paaudzes/sarezhgjiitiibas var saprogrammet visadas piruetes piemeeram fixed wingam var likt pacelties noteiktaa augstumaa un rinjkjot kameer atjaunojaas sakari utml..


ja drīkst palūgt.

neraksti par lietām no kurām nev nav pilnīgi nekādas sajēgas.

paldies.


par taadaam lietaam es arii nerakstu
Offline
bmwaddict
04. May 2020, 10:56 #6727

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 May 2020, 10:51:50 @koderis rakstīja:

04 May 2020, 10:41:33 @koderis rakstīja:
a ko darīt, ja open source softa license neļauj to izmantot komerciāliem nolūkiem? open source licenses ir bez garantijas, ražotājam garantija jāsniedz. eu, bmwaddict, taisām biznesu tu US tirgosi motorus ar 2 gadu garantiju, bet es viņus tev sūtīšu bez garantijas. būs ahujennie zelta milti

bmwaddict ^^^

atbildēsi? es tagad aiziešu padirst, lai mums kopības sajūta būtu, tu tikmēr pagūglē par softa licensēšanu, izmisumā palasi vikipēdiju kādas 10 min laika kļūt par ekspertu ir

tu esi apnicis kaa suudu musha tieshaam ej dirst vienreiz. tas ka tu esi pilniigs retards shajaa jomaa neuzliek man pienaakumu tevi izgliitot. bet luudzu tev buus ieskatam, izveele ir plasha. gribi kautko uzbvuuveet - lasi un peeti pats

https://blog.dronetrest.com/flight-controller-firmware/
Offline
Ch
04. May 2020, 10:57 #6728

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


04 May 2020, 10:13:44 @bmwaddict rakstīja:

04 May 2020, 09:48:12 @Valhalla rakstīja:
Un vēl - ja UAV tiek nosaukts par kaktu kantori, tas jau vien liecina, ka cilvēks tāds pastulbs ir.

aa ja? man gan liekas ka stulbaak ir pasludinaat sevi par UAV dronu razhotaaju bet elementaari nespeet uzkonfigureet return-to-home funkciju vai failsafe operaaciju kas dronam jaaizpilda ja kautkas saiet griistee!
Tas ir kautkas tik elementaars ko pat parasto DIY dronu lipinaataaji zin kaa ABC.

Intelektuaalais iipahsums aa ha ha shkjuuniitii uzlipinaat spaarnus nav nekaads intellectual property. Vinji vienk saliimee bundzhu paareejais ir pasuutiitaaja visa vadiiba motori etc..


Eksperti epta.



Negribi iet ākstīties uz citu topiku?
Offline
Krishus
04. May 2020, 11:10 #6729

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

Iebaaz to GNU dirsaa, fakts ir taads ka lido 25kg smags betona klucis, kuru neviens nekontrolee, razzotaajs tipa nespeeja paredzeet, ka shaada situaacija var rasties ?
Offline
kkas
04. May 2020, 11:19 #6730

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9320

Braucu ar: Alfu


04 May 2020, 11:10:28 @Krishus rakstīja:
Iebaaz to GNU dirsaa, fakts ir taads ka lido 25kg smags betona klucis, kuru neviens nekontrolee, razzotaajs tipa nespeeja paredzeet, ka shaada situaacija var rasties ?


nekļūdās tas kas neko nedara. nu aizfisa drons. uzreiz visi baigie ekpsperti
power point prezentācijās viss baigi skaisti, tikai reālā dzīvē vienmēr ir savādāk. tāpat kā ar bmw un vācu kvalitāti
Online
Krishus
04. May 2020, 11:22 #6731

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:


04 May 2020, 11:19:15 @kkas rakstīja:

04 May 2020, 11:10:28 @Krishus rakstīja:
Iebaaz to GNU dirsaa, fakts ir taads ka lido 25kg smags betona klucis, kuru neviens nekontrolee, razzotaajs tipa nespeeja paredzeet, ka shaada situaacija var rasties ?


nekļūdās tas kas neko nedara. nu aizfisa drons. uzreiz visi baigie ekpsperti
power point prezentācijās viss baigi skaisti, tikai reālā dzīvē vienmēr ir savādāk. tāpat kā ar bmw un vācu kvalitāti


DM101 atnaaks un saliks visu pa punktiem ar tekoshaam sprauslaam un missfairiem, bet nu nopietni, jebkursh 200 eur veerts drons, kad pazaudee kontaktu mauc uz saakumpunktu, bet te wv polo hujaari taalaak, nu kaa ?
Offline
kkas
04. May 2020, 11:25 #6732

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9320

Braucu ar: Alfu


04 May 2020, 11:22:17 @Krishus rakstīja:

04 May 2020, 11:19:15 @kkas rakstīja:

04 May 2020, 11:10:28 @Krishus rakstīja:
Iebaaz to GNU dirsaa, fakts ir taads ka lido 25kg smags betona klucis, kuru neviens nekontrolee, razzotaajs tipa nespeeja paredzeet, ka shaada situaacija var rasties ?


nekļūdās tas kas neko nedara. nu aizfisa drons. uzreiz visi baigie ekpsperti
power point prezentācijās viss baigi skaisti, tikai reālā dzīvē vienmēr ir savādāk. tāpat kā ar bmw un vācu kvalitāti


DM101 atnaaks un saliks visu pa punktiem ar tekoshaam sprauslaam un missfairiem, bet nu nopietni, jebkursh 200 eur veerts drons, kad pazaudee kontaktu mauc uz saakumpunktu, bet te wv polo hujaari taalaak, nu kaa ?


es esmu ņēmies ar droniem. baigi jau nu viņi tā atgriežas vienmēr
Online
bmwaddict
04. May 2020, 11:29 #6733

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 May 2020, 11:25:10 @kkas rakstīja:


es esmu ņēmies ar droniem. baigi jau nu viņi tā atgriežas vienmēr


jaa nu ja nenokalibree kompasu tad meedz aizlidod hvz kur RTFM biezhi paliidz tik ar to galaa
Offline
edzulis
04. May 2020, 11:49 #6734

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

LV gan jau ari 100k par vinu samaksatu un kadiem 20 gab, nevis 80k Teemu nezinu, bet skjiet loti uzpuusts un nekas taads mega unikals tur nevaretu but pashos pamatos.
Offline
Fruktists
04. May 2020, 12:19 #6735

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:

Man kā cilvēkam kuram ir bijis pat radiovadāmais helekopteris arī nav skaidrs - Kā gan tiem konstruktoriem neienāca prātā MILITĀRAJAM dronam uzprogrammēt "Return tu houm". Tapēc mans dīvāneksperta jautājums ir - Varbūt tapēc ka problēmas rada oponentu raķetes kuras varētu returnoties houmā kopā ar to dronu?

[ Šo ziņu laboja Fruktists, 04 May 2020, 12:20:30 ]

Offline
JDS
04. May 2020, 15:57 #6736

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Uav factory nosaukt par garaazhas kompaaniju ir diezgan speeciigi
Atceros vinji militaras industrijas dienaas prezenteeja penguin b ieprieksheejo modeli. Diezgan iespaidiigs bij. Prezenteeja arii viisaadus octopusus gimballus kaa arii vienu super Zoomu kas speeja piezuumot no n to kilometru ataaluma ar diezgan labu kvalitaati. Pliks neseejs bij ap 10k eur mac apkarinaats ap 140k eur

Bmwaddict, man ar bij pazinjas kas taisiija savus dronus, viss beidzaas ar iestaadiitu dronu trolejbusaa un piekljigi maksajumu rigas satiksmei. NesalidZini pim... ar pirkstu aiwa:
Tu staasti ka velk 8km, te velk 200km..

P.s. The design of the system is based on the proven Penguin B airframe, which has been sold to customers in over 43 countries and which achieved a 54.5-hour world record flight in 2012. The Penguin C is powered by UAV Factory's own highly efficient EFI long-endurance engine.

[ Šo ziņu laboja JDS, 04 May 2020, 15:58:54 ]

Offline
IELEJAM
04. May 2020, 16:38 #6737

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: prieku

Tādi speciālisti ka bail paliek. Cik tad pēc jūsu domām būtu jāmaksā profesionālam/militāram dronam, kas spēj noturēties gaisā 90 stundas? Kāds te sakars ar ķīniešu rotaļlietām? Nu notika kļūme, neko darīt, kosmiskās raķetes arī krīt, tad sanāk, ka šķūnī būvētas?
Offline
Polsh
04. May 2020, 17:37 #6738

Kopš: 30. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 26

Braucu ar: 204 zirgu kūtiņu

Diemžēl šī nav pirmā reize, kad UAV ir jāskaidrojas ar CAA. Nestrādā tur paši asākie naži uz pasaules. Zbis, ka ir cilvēki, kas var tādas lietas uzbūvēt, bet pārējais viņiem pieklibo.
Offline
kkas
04. May 2020, 18:58 #6739

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9320

Braucu ar: Alfu

baigais pļerkšķis

https://twitter.com/i/status/1256877385472970754
Online
Modrs
04. May 2020, 20:59 #6740

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


04 May 2020, 12:19:47 @Fruktists rakstīja:
Man kā cilvēkam kuram ir bijis pat radiovadāmais helekopteris arī nav skaidrs - Kā gan tiem konstruktoriem neienāca prātā MILITĀRAJAM dronam uzprogrammēt "Return tu houm". Tapēc mans dīvāneksperta jautājums ir - Varbūt tapēc ka problēmas rada oponentu raķetes kuras varētu returnoties houmā kopā ar to dronu?


Grāmatu lasījis esmu, viedoklis ir. Joprojām plivinu visādus perdaļotus.

Kauč kad senāk no viena droista Saldū nopirku APM Ardupilot kontrolieri. Uzstādīju uz sava drona, veicu visas nepieciedšamās procedūras (kompasa un akseļu kalibrēšanas, GPS, FailSafe utt). ITKĀ visu veicu un sariktēju.
Viss bija ok līdz brīdim, kad pazuda tiešā redzamība signālam un drons vējainā laikā pazuda vienā setā.
Dronu pakāsu oktobra sākumā, atrada kaimiņš, ejot pēc ziemassvētku eglītes. Drons bija nosēdies egļu jaunaudzē, aķis uzspūties, 2 motori nosviluši, kamera kapzdec
Un, novelkot taisnu līniju starp manu māju un Saldus pilsētu, šis bija izdomājis plivināt atpakaļ pie bijušā īpašnieka. Tas nekas, ka ITKĀ biju uzlicis GEO Fence pat.

Ko es ar to gribēju pateikt - vot nepārliecinājos ne par failsafe, nedz arī pilnībā nenoresetoju kontrolieri. Pēc tās reizes es vairākas reizes testēju failsafe ar minimālas uzlādes aķi virs garas zāles, lai lažas gadījumā drons neaizsiptu tālāk par pana īpašuma robežām.

Savam Mavicam, pirms paceļos, vienmēr sagaidu vismaz 8 satelītus un manuāli ieklikšķinu update home point, un vēl pēc tam pārliecinos kartē, vai drons ir tur, kur viņam jābūt.

Visdrīzāk UAV faktorī gadījumā kāds nolažojās un, iespējams, pavirši veica visas procedūras, pirms pacēlās gaisā. "Protams, nevar izslēgt dzelžu problēmu un līdz galam nenokonfigurētu softu. "figņa, gan jau viss būs zbis, kā parasti...."
Tas kantoris ir pietiekami nopietns, bija pat kaut kur sižets par viņiem. Tas nebija nekāds prjaņiku cehs, kuršs izmanto ķīnas kontrolierus ar jau gatavu softu.

Par to lidojuma laiku - tās 90h visdrīzāk ir čīlā hoverējot lielā augstumā. Video redzamais 2t žlerksteklis ručkā rij pietiekami. Tāpēc jau pēdējā versijā teikts, ka rītvakar jābeidzas degvielai

[ Šo ziņu laboja Modrs, 04 May 2020, 21:05:22 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo